Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Dotazník o biopotravinách (brambory)

Dotazník o biopotravinách (brambory)

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jakub Hartman
Šetření:11. 04. 2010 - 13. 04. 2010
Počet respondentů:25
Počet otázek (max/průměr):13 / 12.88
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:50,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:52
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Tento dotazník je určen pro průzkum spotřeby bioproduktů, konrétně biobrambor, jedná se o seminární práci a celkový přehled. Dotazník je anonymní. Předem děkuji za Váš čas.

Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)

Vyberte možnost 

Odpovědi respondentů

1. 1.Jaký vztah mám k bio potravinám?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
konzumuji biopotraviny1557,69 %60 %  
zatím nekonzumuji623,08 %24 %  
nehodlám konzumovat519,23 %20 %  

Graf

2. V jaké míře konzumuji biobrambory?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
měsíčně2076,92 %80 %  
týdně519,23 %20 %  
denně13,85 %4 %  

Graf

3. Jaké produkty z biobrambor Vám na trhu chybí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Biobrambory jako takové1453,85 %56 %  
Hranolky, krokety a jiné mražené výrobky726,92 %28 %  
Lupínky, chipsy,...519,23 %20 %  

Graf

4. Kde nejčastěji nakupujete produkty z brambor?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hypermarkety, supermarkety1869,23 %72 %  
Specializované obchody s bioprodukty415,38 %16 %  
Zelenina - Ovoce415,38 %16 %  

Graf

5. V jakém množství brambory nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 2 kg1350 %52 %  
2 - 5 kg1142,31 %44 %  
10 kg a více27,69 %8 %  

Graf

6. Co je pro Vás při rozhodování o nákupu biopotravin rozhodující?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
cena1350 %52 %  
jsou zdravé pro organismus830,77 %32 %  
nezatěžují životní prostředí519,23 %20 %  

Graf

7. Jaké brambory preferujete

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
je to jedno1869,23 %72 %  
rané830,77 %32 %  

Graf

8. Brambory nakoupím:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
přímo ke konzumaci2284,62 %88 %  
skladuji415,38 %16 %  

Graf

9. Jak často nakupujete brambory?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
měsíčně1557,69 %60 %  
týdně934,62 %36 %  
jiné (větší množství například jednou za 1/2 roku)27,69 %8 %  

Graf

10. Váš rodinný stav?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v domácnosti s více jak dvěma členy1246,15 %48 %  
žiji sám830,77 %32 %  
žiji s partnerem623,08 %24 %  

Graf

11. Jsem:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena1973,08 %76 %  
muž726,92 %28 %  

Graf

12. Má věková kategorie:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 25-ti let1973,08 %76 %  
25 - 50 let726,92 %28 %  

Graf

13. Váš názor na biopotraviny:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

BIO potraviny jsou stejné jako normální prodávané zboží jen je to reklamní tah a móda jen aby prodejci více vydělali. Více v článcích http://byznys.lidovky.cz/guru-rakouskych-ekozemedelcu-kocourek-jde-za-mrize-bio-nebylo-bio-1ce-/firmy-trhy.asp?c=A090604_103729_firmy-trhy_nev http://www.novinky.cz/zena/zdravi/175144-biopotraviny-nejsou-vyzivnejsi-ani-zdravejsi-potvrzuji-studie.html

biopotraviny neužívám a jsou mi volné

je to fajn, že jsou na trhu, jako zpestření "normálního" jídelníčku

Je to reklamní humbuk nabízející neefektivně pěstované (a v důsledku toho přírodu zbytečně zatěžující) produkty za přemrštěné ceny. A to už vůbec nemluvím o vyšších hladinách toxinů z plísní a hub v těchto produktech.

Je v pořádku, že se nepoužívají chemické postřiky apod což šetří životní prostředí..ale myslím že ještě ekologičtěšjí jsou GMO

Lidmi příliš přeceňovaná záležitost, na které vydělávají jejich prodejci.

super

ve většině případů chutnají lépe než klasické

velký potenciál, fandím jim a konzumuji je, i kdyz je jejich cena vyšší

Většinu si v sezoně pěstuji sám, nebo kupuji od známých - zaručených


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Hartman, J.Dotazník o biopotravinách (brambory) (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://dotaznik-o-biopotravinach-brambory.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.