Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Dotazník o víně a mobilních soutěžích

Dotazník o víně a mobilních soutěžích

Kolektivní hry
Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru?

(veřejné výsledky, cca 1 minuta)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lucie Francová
Šetření:16. 01. 2018 - 22. 01. 2018
Počet respondentů:157
Počet otázek (max/průměr):12 / 11.99
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:81 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:05
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

jmenuji se Lucie Francová a jsem studentkou Univerzity Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem. Tento dotazník se týká designu mobilní spotřebitelské soutěže pro vinařství a jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Jedná se o soutěž, kdy budou odpovědi zasílány formou SMS zpráv, jelikož tématem mé práce je mobilní marketing. Dotazník obsahuje pouze uzavřené a polouzavřené otázky, a neměl by Vám zabrat více než pět minut času. 

Odpovědi respondentů

1. Už jste se někdy zúčastnil/a nějaké mobilní soutěže?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne9661,15 %61,15 %  
ano6138,85 %38,85 %  

Graf

2. Myslíte si, že je mobilní soutěž vhodnou propagační metodou pro vinařství?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano6440,76 %40,76 %  
spíše ne6038,22 %38,22 %  
rozhodně ano1811,46 %11,46 %  
rozhodně ne159,55 %9,55 %  

Graf

3. Jaká forma soutěže se Vám zdá nejatraktivnější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
forma soutěžních otázek6340,13 %40,13 %  
kreativní soutěž (soutěž o nejlepší příspěvek, např. fotka, obrázek, apod.)5434,39 %34,39 %  
princip „vyhrává každý“ (každá správná odpověď vyhrává, nižší hodnota výhry)3019,11 %19,11 %  
X-tá SMS vyhrává (např. každá 20 SMS se správnou odpovědí vyhrává)95,73 %5,73 %  
rychlostní a výkonový princip (např. kdo zašle první správnou odpověď, tak vyhrává)10,64 %0,64 %  

Graf

4. Jaká forma soutěžní otázky se Vám zdá nejatraktivnější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
znalostní otázky7547,77 %47,77 %  
tipovací otázka (nejbližší tip vyhrává)4528,66 %28,66 %  
otázky vztahující se k budoucnosti (budoucí odhady)1912,1 %12,1 %  
více kolová soutěž (pravidelné zasílání soutěžních otázek, princip sbírání bodů)1811,46 %11,46 %  

Graf

5. Kde by podle Vás bylo nejvhodnější soutěž propagovat?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
na internetu (webové stránky, sociální sítě)7447,13 %47,13 %  
přímo ve vinařství3119,75 %19,75 %  
na vinařských akcích (vinné košty, vinobraní apod.)2616,56 %16,56 %  
v obchodních centrech, supermarketech apod.117,01 %7,01 %  
ve vinotékách (letáčky)85,1 %5,1 %  
pomocí e-mailu53,18 %3,18 %  
pomocí SMS zpráv21,27 %1,27 %  

Graf

6. Kolik by mělo být vybráno výherců?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
tři a více9862,42 %62,42 %  
jeden3321,02 %21,02 %  
dva2616,56 %16,56 %  

Graf

7. Jak často pijete víno?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jednou měsíčně4327,39 %27,39 %  
jednou týdně3924,84 %24,84 %  
několikrát do roka (méně než 12x)3019,11 %19,11 %  
několikrát týdně2214,01 %14,01 %  
víno nepiji159,55 %9,55 %  
každý den85,1 %5,1 %  

Graf

8. Kde nejčastěji nakupujete víno?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v obchodě5535,03 %35,03 %  
v konkrétním vinařství4830,57 %30,57 %  
ve vinotéce3421,66 %21,66 %  
víno nekupuji1710,83 %10,83 %  
Makro10,64 %0,64 %  
di do píči10,64 %0,64 %  
beru doma ve sklepě :D 10,64 %0,64 %  

Graf

9. Zúčastnili byste se mobilní soutěže pořádané Vaším oblíbeným vinařstvím?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano5937,58 %37,58 %  
spíše ne4629,3 %29,3 %  
rozhodně ano2817,83 %17,83 %  
rozhodně ne2415,29 %15,29 %  

Graf

10. Jste stálým zákazníkem nějakého vinařství?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne9258,6 %58,6 %  
ano6541,4 %41,4 %  

Graf

11. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena10063,69 %63,69 %  
muž5736,31 %36,31 %  

Graf

12. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 258453,85 %53,5 %  
26 - 352817,95 %17,83 %  
36 - 45159,62 %9,55 %  
46 - 55159,62 %9,55 %  
56+148,97 %8,92 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Už jste se někdy zúčastnil/a nějaké mobilní soutěže?

  • odpověď ne:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 46 - 55 na otázku 12. Kolik je Vám let?

10. Jste stálým zákazníkem nějakého vinařství?

  • odpověď ano:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi v konkrétním vinařství na otázku 8. Kde nejčastěji nakupujete víno?
  • odpověď ne:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi v obchodě na otázku 8. Kde nejčastěji nakupujete víno?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi víno nekupuji na otázku 8. Kde nejčastěji nakupujete víno?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi víno nepiji na otázku 7. Jak často pijete víno?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Už jste se někdy zúčastnil/a nějaké mobilní soutěže?

2. Myslíte si, že je mobilní soutěž vhodnou propagační metodou pro vinařství?

3. Jaká forma soutěže se Vám zdá nejatraktivnější?

4. Jaká forma soutěžní otázky se Vám zdá nejatraktivnější?

5. Kde by podle Vás bylo nejvhodnější soutěž propagovat?

6. Kolik by mělo být vybráno výherců?

7. Jak často pijete víno?

8. Kde nejčastěji nakupujete víno?

9. Zúčastnili byste se mobilní soutěže pořádané Vaším oblíbeným vinařstvím?

10. Jste stálým zákazníkem nějakého vinařství?

11. Jste:

12. Kolik je Vám let?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Už jste se někdy zúčastnil/a nějaké mobilní soutěže?

2. Myslíte si, že je mobilní soutěž vhodnou propagační metodou pro vinařství?

3. Jaká forma soutěže se Vám zdá nejatraktivnější?

4. Jaká forma soutěžní otázky se Vám zdá nejatraktivnější?

5. Kde by podle Vás bylo nejvhodnější soutěž propagovat?

6. Kolik by mělo být vybráno výherců?

7. Jak často pijete víno?

8. Kde nejčastěji nakupujete víno?

9. Zúčastnili byste se mobilní soutěže pořádané Vaším oblíbeným vinařstvím?

10. Jste stálým zákazníkem nějakého vinařství?

11. Jste:

12. Kolik je Vám let?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Francová, L.Dotazník o víně a mobilních soutěžích (výsledky průzkumu), 2018. Dostupné online na https://dotaznik-o-vine-a-mobilnich.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.