Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
chcel by som Vás požiadať o vyplnenie krátkeho dotazníku k mojej diplomovej práci, která sa týka podpory predaja vína a vína ako produktu. Dotazník je určený širokej verejnosti bez obmedzenia pohlavia, pôvodu, povolania a pod. Je anonymný a výsledky budú po skončení šetrenia volne dostupné.
Dopredu veľmi pekne ďakujem za váš čas.
JP
Odpovědi respondentů
1. Uprednostňujete víno pred inými alkoholickými nápojmi?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
142
66,36 %
62,83 %
ne
72
33,64 %
31,86 %
2. Uprednostňujete vína:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
biele
117
52,94 %
51,77 %
červené
79
35,75 %
34,96 %
ružové
14
6,33 %
6,19 %
sekty/šumivé vína
10
4,52 %
4,42 %
biele=1
1
0,45 %
0,44 %
červené=2
1
0,45 %
0,44 %
ružové=4
1
0,45 %
0,44 %
sekty/šumivé vína=3
1
0,45 %
0,44 %
3. Uprednostňujete vína
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
slovenské/české
161
74,54 %
71,24 %
zahraničné
51
23,61 %
22,57 %
slovenské
3
1,39 %
1,33 %
slovenské=1
1
0,46 %
0,44 %
zahraničné=0
1
0,46 %
0,44 %
4. Kupujete prevažne vína
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
strednej kvality (bežné odrodové vína)
110
50,46 %
48,67 %
vyššej kvality (odrodové, výberové značkové vína)
92
42,2 %
40,71 %
stolové vína (konzumné vína bez určenia odrody)
6
2,75 %
2,65 %
strednej kvality
5
2,29 %
2,21 %
vyššej kvality
3
1,38 %
1,33 %
vyššej kvality=1
1
0,46 %
0,44 %
strednej kvality=0
1
0,46 %
0,44 %
stolové vína=0
1
0,46 %
0,44 %
stolové vína
1
0,46 %
0,44 %
5. Víno nakupujete prevažne
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
v maloobchode/supermarketoch
92
42,2 %
40,71 %
v špecializovaných obchodoch/vinotékach
61
27,98 %
26,99 %
priamo u vinárov
45
20,64 %
19,91 %
počas vinárskych podujatí
12
5,5 %
5,31 %
iným spôsobom
7
3,21 %
3,1 %
v maloobchode/supermarketoch=0
1
0,46 %
0,44 %
v špecializovaných obchodoch/vinotékach=0
1
0,46 %
0,44 %
priamo u vinárov=0
1
0,46 %
0,44 %
počas vinárskych podujatí=1
1
0,46 %
0,44 %
prostredníctvom internetu=0
1
0,46 %
0,44 %
iným spôsobom=0
1
0,46 %
0,44 %
6. Konzumujete víno prevažne v:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
doma
126
57,8 %
55,75 %
reštaurácii
28
12,84 %
12,39 %
na podujatí/akcii zameranej na víno (napr. vinobranie, degustácie...)
20
9,17 %
8,85 %
vináreň
20
9,17 %
8,85 %
bare
14
6,42 %
6,19 %
priestoroch pohostinských zariadení (reštaurácie, bary, vinárne, pohostinstvá, ubytovacie zariadenia)
4
1,83 %
1,77 %
súkromí prechodného/trvalého bydliska
4
1,83 %
1,77 %
súkromí prechodného/trvalého bydliska=1
1
0,46 %
0,44 %
priestoroch pohostinských zariadení (reštaurácie, bary, vinárne, pohostinstvá, ubytovacie zariadenia)=0
1
0,46 %
0,44 %
v priestoroch ubytovacích zariadení (hotel, penzión...)
1
0,46 %
0,44 %
7. Zaujímate sa o informácie o víne a vinárskych podujatiach
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
113
51,13 %
50 %
ne
108
48,87 %
47,79 %
8. Navštevujete vinárske podujatia (vinobrania, ochutnávky, výstavy a pod.)
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
141
63,51 %
62,39 %
ne
81
36,49 %
35,84 %
9. Ak Áno - navštevujete vinárske podujatia
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
raz za rok
80
54,42 %
35,4 %
viac krát za rok
66
44,9 %
29,2 %
raz za rok=0
1
0,68 %
0,44 %
viac krát za rok=1
1
0,68 %
0,44 %
10. O návšteve podujatí sa rozhodujete na základe informácií, alebo podnetov najmä:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
od známych a priateľov
118
69,41 %
52,21 %
z internetu
22
12,94 %
9,73 %
z propagačných materiálov
17
10 %
7,52 %
z médií (tlač, rozhlas, TV)
12
7,06 %
5,31 %
z médií (tlač, rozhlas, TV)=0
1
0,59 %
0,44 %
z propagačných materiálov=0
1
0,59 %
0,44 %
z internetu=1
1
0,59 %
0,44 %
od známych a priateľov=0
1
0,59 %
0,44 %
11. Aký je váš najobľúbenejší typ vinárskeho podujatia:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ochutnávka vín počas otvorených pivníc/sklepu
84
48,28 %
37,17 %
vinobranie
63
36,21 %
27,88 %
výstava vín
26
14,94 %
11,5 %
vinobranie=0
1
0,57 %
0,44 %
výstava vín=0
1
0,57 %
0,44 %
ochutnávka vín počas otvorených pivníc/sklepu=1
1
0,57 %
0,44 %
12. Označte tri z uvedených dôvodov, ktoré Vás najviac motivujú k návšteve pivnice/vinárstva:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ochutnávka vín
142
73,2 %
62,83 %
relax
79
40,72 %
34,96 %
socializácia (spoločenský styk)
66
34,02 %
29,2 %
kúpa vína
62
31,96 %
27,43 %
vzdelávanie o víne
44
22,68 %
19,47 %
zábava/kultúrny program
42
21,65 %
18,58 %
dedinské prostredie alebo špecifiká lokality kde je vinárstvo
26
13,4 %
11,5 %
vinárska turistika
21
10,82 %
9,29 %
konzumácia jedla vo vinárstve - (sezónnych lokálnych jedál)
19
9,79 %
8,41 %
stretnutie s vinárom
15
7,73 %
6,64 %
ochutnávka vín=0
1
0,52 %
0,44 %
kúpa vína=0
1
0,52 %
0,44 %
socializácia (spoločenský styk)=0
1
0,52 %
0,44 %
vzdelávanie o víne=1
1
0,52 %
0,44 %
relax=0
1
0,52 %
0,44 %
vinárska turistika=0
1
0,52 %
0,44 %
stretnutie s vinárom=0
1
0,52 %
0,44 %
konzumácia jedla vo vinárstve - (sezónnych lokálnych jedál) =0
1
0,52 %
0,44 %
zábava/kultúrny program=0
1
0,52 %
0,44 %
dedinské prostredie alebo špecifiká lokality kde je vinárstvo=0
1
0,52 %
0,44 %
nic
1
0,52 %
0,44 %
13. Oznámkujte známkami 1-5 úroveň uvedených skutočností, na základe Vašich doterajších návštev vinárskych akcií v ČR/SR ---Kvalita vín---
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
2
65
40,37 %
28,76 %
3
40
24,84 %
17,7 %
1
38
23,6 %
16,81 %
4
13
8,07 %
5,75 %
5
5
3,11 %
2,21 %
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha
Hodnota
Průměr:
2.21
Minimum:
1
Maximum:
4
Variační rozpětí:
3
Rozptyl:
0.72
Směrodatná odchylka:
0.85
Medián:
2
Modus:
2
14. Oznámkujte známkami 1-5 úroveň uvedených skutočností, na základe Vašich doterajších návštev vinárskych akcií v ČR/SR ---Šírka sortimentu vín---
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
2
54
33,75 %
23,89 %
3
50
31,25 %
22,12 %
1
36
22,5 %
15,93 %
4
15
9,38 %
6,64 %
5
5
3,13 %
2,21 %
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha
Hodnota
Průměr:
2.32
Minimum:
1
Maximum:
4
Variační rozpětí:
3
Rozptyl:
0.78
Směrodatná odchylka:
0.88
Medián:
2
Modus:
2
15. Oznámkujte známkami 1-5 úroveň uvedených skutočností, na základe Vašich doterajších návštev vinárskych akcií v ČR/SR ---Technické podmienky prezentácie vín---(chladenie, označenie vzoriek vín, informačné materiály)
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
3
56
35,22 %
24,78 %
2
51
32,08 %
22,57 %
4
26
16,35 %
11,5 %
1
22
13,84 %
9,73 %
5
4
2,52 %
1,77 %
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha
Hodnota
Průměr:
2.6
Minimum:
1
Maximum:
4
Variační rozpětí:
3
Rozptyl:
0.77
Směrodatná odchylka:
0.88
Medián:
3
Modus:
3
16. Oznámkujte známkami 1-5 úroveň uvedených skutočností, na základe Vašich doterajších návštev vinárskych akcií v ČR/SR ---Uroveň/zaujímavosť informácií/výkladu o vínach a vinárstvach---
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
3
57
35,63 %
25,22 %
2
54
33,75 %
23,89 %
1
26
16,25 %
11,5 %
4
20
12,5 %
8,85 %
5
3
1,88 %
1,33 %
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha
Hodnota
Průměr:
2.48
Minimum:
1
Maximum:
4
Variační rozpětí:
3
Rozptyl:
0.71
Směrodatná odchylka:
0.84
Medián:
2.5
Modus:
3
17. Oznámkujte známkami 1-5 úroveň uvedených skutočností, na základe Vašich doterajších návštev vinárskych akcií v ČR/SR ---Úroveň (informovanosť, ochota, prívetivosť) obsluhujúceho personálu)
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
2
56
35 %
24,78 %
3
40
25 %
17,7 %
1
39
24,38 %
17,26 %
4
20
12,5 %
8,85 %
5
5
3,13 %
2,21 %
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha
Hodnota
Průměr:
2.3
Minimum:
1
Maximum:
4
Variační rozpětí:
3
Rozptyl:
0.88
Směrodatná odchylka:
0.94
Medián:
2
Modus:
2
18. Oznámkujte známkami 1-5 úroveň uvedených skutočností, na základe Vašich doterajších návštev vinárskych akcií v ČR/SR ---Sprievodný (hudobný, kultúrny, zábavný) program
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
3
57
36,08 %
25,22 %
2
45
28,48 %
19,91 %
4
27
17,09 %
11,95 %
1
18
11,39 %
7,96 %
5
11
6,96 %
4,87 %
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha
Hodnota
Průměr:
2.78
Minimum:
1
Maximum:
5
Variační rozpětí:
4
Rozptyl:
0.87
Směrodatná odchylka:
0.93
Medián:
3
Modus:
3
19. Oznámkujte známkami 1-5 úroveň uvedených skutočností, na základe Vašich doterajších návštev vinárskych akcií v ČR/SR ---Primeranosť cien účastníckeho poplatku---
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
3
60
39,47 %
26,55 %
2
50
32,89 %
22,12 %
1
28
18,42 %
12,39 %
4
11
7,24 %
4,87 %
5
3
1,97 %
1,33 %
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha
Hodnota
Průměr:
2.38
Minimum:
1
Maximum:
4
Variační rozpětí:
3
Rozptyl:
0.65
Směrodatná odchylka:
0.8
Medián:
2
Modus:
3
20. Oznámkujte známkami 1-5 úroveň uvedených skutočností, na základe Vašich doterajších návštev vinárskych akcií v ČR/SR ---Primeranosť cien predávaných vín---
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
2
56
36,13 %
24,78 %
3
46
29,68 %
20,35 %
1
35
22,58 %
15,49 %
4
14
9,03 %
6,19 %
5
4
2,58 %
1,77 %
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha
Hodnota
Průměr:
2.28
Minimum:
1
Maximum:
4
Variační rozpětí:
3
Rozptyl:
0.76
Směrodatná odchylka:
0.87
Medián:
2
Modus:
2
21. Oznámkujte známkami 1-5 úroveň uvedených skutočností, na základe Vašich doterajších návštev vinárskych akcií v ČR/SR ---Stravovacie možnosti---
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
3
59
38,56 %
26,11 %
2
42
27,45 %
18,58 %
4
30
19,61 %
13,27 %
1
17
11,11 %
7,52 %
5
5
3,27 %
2,21 %
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha
Hodnota
Průměr:
2.76
Minimum:
1
Maximum:
4
Variační rozpětí:
3
Rozptyl:
0.74
Směrodatná odchylka:
0.86
Medián:
3
Modus:
3
22. Oznámkujte známkami 1-5 úroveň uvedených skutočností, na základe Vašich doterajších návštev vinárskych akcií v ČR/SR ---Dopravné možnosti---
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
3
52
34,67 %
23,01 %
2
46
30,67 %
20,35 %
4
24
16 %
10,62 %
1
18
12 %
7,96 %
5
10
6,67 %
4,42 %
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha
Hodnota
Průměr:
2.72
Minimum:
1
Maximum:
5
Variační rozpětí:
4
Rozptyl:
0.85
Směrodatná odchylka:
0.92
Medián:
3
Modus:
3
23. Oznámkujte známkami 1-5 úroveň uvedených skutočností, na základe Vašich doterajších návštev vinárskych akcií v ČR/SR ---Ubytovacie možnosti---
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
3
69
48,25 %
30,53 %
2
33
23,08 %
14,6 %
4
18
12,59 %
7,96 %
1
15
10,49 %
6,64 %
5
8
5,59 %
3,54 %
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha
Hodnota
Průměr:
2.78
Minimum:
1
Maximum:
5
Variační rozpětí:
4
Rozptyl:
0.63
Směrodatná odchylka:
0.79
Medián:
3
Modus:
3
24. Je podľa Vášho názoru úroveň českého/slovenského vinárstva a českých/slovenských vín dostatočná?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
147
75,77 %
65,04 %
ne
47
24,23 %
20,8 %
25. Pri konzumácii vína v reštaurácii, alebo vo vinárni sa pri výbere vín rozhodujete na základe:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
na základe predošlého štúdia/skúsenosti
93
47,21 %
41,15 %
informácií o víne v nápojovom/vínnom lístku
49
24,87 %
21,68 %
rady, odporúčania obsluhujúceho personálu
49
24,87 %
21,68 %
informácií z propagačných materiálov (prospekty, tabule,...)
6
3,05 %
2,65 %
26. Považujete ponuku/sortiment vín v reštauráciách a vinárňach na Slovensku/Čechách za dostatočnú/primeranú:
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
121
61,42 %
53,54 %
ano
76
38,58 %
33,63 %
27. Považujete ceny vín podávaných v reštauráciách a vinárňach na Slovensku/Čechách primerané ich kvalite?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
115
58,38 %
50,88 %
ano
82
41,62 %
36,28 %
28. Považujete podmienky (teplota vína, vhodnosť pohárov a pod.) a spôsob podávania vína v reštauráciách a vinárňach na Slovensku/Čechách za primerané/vhodné?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
106
55,21 %
46,9 %
ano
86
44,79 %
38,05 %
29. Považujete úroveň prezentácie/propagácie vín v reštauráciách a vinárňach na Slovensku/Čechách za dostatočnú/primeranú?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
137
72,11 %
60,62 %
ano
53
27,89 %
23,45 %
30. Považujete úroveň schopností (vedomosti o víne, schopnosť prezentovať, poradiť, odporučiť víno) personálu v reštauráciách a vinárňach na Slovensku/Čechách za dostatočnú?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
148
78,72 %
65,49 %
ano
40
21,28 %
17,7 %
31. Vaše pohlavie:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
žena
116
52,73 %
51,33 %
muž
103
46,82 %
45,58 %
muž=0
1
0,45 %
0,44 %
žena=1
1
0,45 %
0,44 %
32. Váš vek:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
do 30 r.
156
70,59 %
69,03 %
31- 50 r.
58
26,24 %
25,66 %
nad 50 r.
6
2,71 %
2,65 %
do 30 r.=1
1
0,45 %
0,44 %
31- 50 r.=0
1
0,45 %
0,44 %
nad 50 r.=0
1
0,45 %
0,44 %
33. Bydlisko - charakter:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
mesto
181
83,03 %
80,09 %
vidiek/venkov
36
16,51 %
15,93 %
mesto=1
1
0,46 %
0,44 %
vidiek/venkov=0
1
0,46 %
0,44 %
34. Dlhodobo/trvale bývam na území:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
SR
156
71,56 %
69,03 %
ČR
55
25,23 %
24,34 %
iné - zahraničie
6
2,75 %
2,65 %
ČR=0
1
0,46 %
0,44 %
SR=1
1
0,46 %
0,44 %
iné - zahraničie=0
1
0,46 %
0,44 %
35. Povolanie - charakter - (prevažujúca činnosť)
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
duševná/intelektuálna
88
40 %
38,94 %
manažérska
40
18,18 %
17,7 %
iná
36
16,36 %
15,93 %
podnikateľská
24
10,91 %
10,62 %
tvorivá/umelecká
20
9,09 %
8,85 %
manuálna
11
5 %
4,87 %
manuálna=0
1
0,45 %
0,44 %
duševná/intelektuálna=1
1
0,45 %
0,44 %
manažérska=0
1
0,45 %
0,44 %
podnikateľská=0
1
0,45 %
0,44 %
tvorivá/umelecká=0
1
0,45 %
0,44 %
iná=0
1
0,45 %
0,44 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
7. Zaujímate sa o informácie o víne a vinárskych podujatiach
odpověď ano:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi stretnutie s vinárom na otázku 12. Označte tri z uvedených dôvodov, ktoré Vás najviac motivujú k návšteve pivnice/vinárstva:
8. Navštevujete vinárske podujatia (vinobrania, ochutnávky, výstavy a pod.)
odpověď ano:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi počas vinárskych podujatí na otázku 5. Víno nakupujete prevažne
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi na podujatí/akcii zameranej na víno (napr. vinobranie, degustácie...) na otázku 6. Konzumujete víno prevažne v:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi viac krát za rok na otázku 9. Ak Áno - navštevujete vinárske podujatia
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 4 na otázku 21. Oznámkujte známkami 1-5 úroveň uvedených skutočností, na základe Vašich doterajších návštev vinárskych akcií v ČR/SR ---Stravovacie možnosti---
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 16. Oznámkujte známkami 1-5 úroveň uvedených skutočností, na základe Vašich doterajších návštev vinárskych akcií v ČR/SR ---Uroveň/zaujímavosť informácií/výkladu o vínach a vinárstvach---
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 13. Oznámkujte známkami 1-5 úroveň uvedených skutočností, na základe Vašich doterajších návštev vinárskych akcií v ČR/SR ---Kvalita vín---
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi z propagačných materiálov na otázku 10. O návšteve podujatí sa rozhodujete na základe informácií, alebo podnetov najmä:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 14. Oznámkujte známkami 1-5 úroveň uvedených skutočností, na základe Vašich doterajších návštev vinárskych akcií v ČR/SR ---Šírka sortimentu vín---
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 18. Oznámkujte známkami 1-5 úroveň uvedených skutočností, na základe Vašich doterajších návštev vinárskych akcií v ČR/SR ---Sprievodný (hudobný, kultúrny, zábavný) program
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi výstava vín na otázku 11. Aký je váš najobľúbenejší typ vinárskeho podujatia:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi raz za rok na otázku 9. Ak Áno - navštevujete vinárske podujatia
10. O návšteve podujatí sa rozhodujete na základe informácií, alebo podnetov najmä:
odpověď od známych a priateľov:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 4 na otázku 23. Oznámkujte známkami 1-5 úroveň uvedených skutočností, na základe Vašich doterajších návštev vinárskych akcií v ČR/SR ---Ubytovacie možnosti---
31. Vaše pohlavie:
odpověď žena:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ružové na otázku 2. Uprednostňujete vína:
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Uprednostňujete víno pred inými alkoholickými nápojmi?
2. Uprednostňujete vína:
3. Uprednostňujete vína
4. Kupujete prevažne vína
5. Víno nakupujete prevažne
6. Konzumujete víno prevažne v:
7. Zaujímate sa o informácie o víne a vinárskych podujatiach
8. Navštevujete vinárske podujatia (vinobrania, ochutnávky, výstavy a pod.)
9. Ak Áno - navštevujete vinárske podujatia
10. O návšteve podujatí sa rozhodujete na základe informácií, alebo podnetov najmä:
11. Aký je váš najobľúbenejší typ vinárskeho podujatia:
12. Označte tri z uvedených dôvodov, ktoré Vás najviac motivujú k návšteve pivnice/vinárstva:
13. Oznámkujte známkami 1-5 úroveň uvedených skutočností, na základe Vašich doterajších návštev vinárskych akcií v ČR/SR ---Kvalita vín---
14. Oznámkujte známkami 1-5 úroveň uvedených skutočností, na základe Vašich doterajších návštev vinárskych akcií v ČR/SR ---Šírka sortimentu vín---
15. Oznámkujte známkami 1-5 úroveň uvedených skutočností, na základe Vašich doterajších návštev vinárskych akcií v ČR/SR ---Technické podmienky prezentácie vín---(chladenie, označenie vzoriek vín, informačné materiály)
16. Oznámkujte známkami 1-5 úroveň uvedených skutočností, na základe Vašich doterajších návštev vinárskych akcií v ČR/SR ---Uroveň/zaujímavosť informácií/výkladu o vínach a vinárstvach---
17. Oznámkujte známkami 1-5 úroveň uvedených skutočností, na základe Vašich doterajších návštev vinárskych akcií v ČR/SR ---Úroveň (informovanosť, ochota, prívetivosť) obsluhujúceho personálu)
18. Oznámkujte známkami 1-5 úroveň uvedených skutočností, na základe Vašich doterajších návštev vinárskych akcií v ČR/SR ---Sprievodný (hudobný, kultúrny, zábavný) program
19. Oznámkujte známkami 1-5 úroveň uvedených skutočností, na základe Vašich doterajších návštev vinárskych akcií v ČR/SR ---Primeranosť cien účastníckeho poplatku---
20. Oznámkujte známkami 1-5 úroveň uvedených skutočností, na základe Vašich doterajších návštev vinárskych akcií v ČR/SR ---Primeranosť cien predávaných vín---
21. Oznámkujte známkami 1-5 úroveň uvedených skutočností, na základe Vašich doterajších návštev vinárskych akcií v ČR/SR ---Stravovacie možnosti---
22. Oznámkujte známkami 1-5 úroveň uvedených skutočností, na základe Vašich doterajších návštev vinárskych akcií v ČR/SR ---Dopravné možnosti---
23. Oznámkujte známkami 1-5 úroveň uvedených skutočností, na základe Vašich doterajších návštev vinárskych akcií v ČR/SR ---Ubytovacie možnosti---
24. Je podľa Vášho názoru úroveň českého/slovenského vinárstva a českých/slovenských vín dostatočná?
25. Pri konzumácii vína v reštaurácii, alebo vo vinárni sa pri výbere vín rozhodujete na základe:
26. Považujete ponuku/sortiment vín v reštauráciách a vinárňach na Slovensku/Čechách za dostatočnú/primeranú:
27. Považujete ceny vín podávaných v reštauráciách a vinárňach na Slovensku/Čechách primerané ich kvalite?
28. Považujete podmienky (teplota vína, vhodnosť pohárov a pod.) a spôsob podávania vína v reštauráciách a vinárňach na Slovensku/Čechách za primerané/vhodné?
29. Považujete úroveň prezentácie/propagácie vín v reštauráciách a vinárňach na Slovensku/Čechách za dostatočnú/primeranú?
30. Považujete úroveň schopností (vedomosti o víne, schopnosť prezentovať, poradiť, odporučiť víno) personálu v reštauráciách a vinárňach na Slovensku/Čechách za dostatočnú?
31. Vaše pohlavie:
32. Váš vek:
33. Bydlisko - charakter:
34. Dlhodobo/trvale bývam na území:
35. Povolanie - charakter - (prevažujúca činnosť)
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Uprednostňujete víno pred inými alkoholickými nápojmi?
2. Uprednostňujete vína:
3. Uprednostňujete vína
4. Kupujete prevažne vína
5. Víno nakupujete prevažne
6. Konzumujete víno prevažne v:
7. Zaujímate sa o informácie o víne a vinárskych podujatiach
8. Navštevujete vinárske podujatia (vinobrania, ochutnávky, výstavy a pod.)
9. Ak Áno - navštevujete vinárske podujatia
10. O návšteve podujatí sa rozhodujete na základe informácií, alebo podnetov najmä:
11. Aký je váš najobľúbenejší typ vinárskeho podujatia:
12. Označte tri z uvedených dôvodov, ktoré Vás najviac motivujú k návšteve pivnice/vinárstva:
13. Oznámkujte známkami 1-5 úroveň uvedených skutočností, na základe Vašich doterajších návštev vinárskych akcií v ČR/SR ---Kvalita vín---
14. Oznámkujte známkami 1-5 úroveň uvedených skutočností, na základe Vašich doterajších návštev vinárskych akcií v ČR/SR ---Šírka sortimentu vín---
15. Oznámkujte známkami 1-5 úroveň uvedených skutočností, na základe Vašich doterajších návštev vinárskych akcií v ČR/SR ---Technické podmienky prezentácie vín---(chladenie, označenie vzoriek vín, informačné materiály)
16. Oznámkujte známkami 1-5 úroveň uvedených skutočností, na základe Vašich doterajších návštev vinárskych akcií v ČR/SR ---Uroveň/zaujímavosť informácií/výkladu o vínach a vinárstvach---
17. Oznámkujte známkami 1-5 úroveň uvedených skutočností, na základe Vašich doterajších návštev vinárskych akcií v ČR/SR ---Úroveň (informovanosť, ochota, prívetivosť) obsluhujúceho personálu)
18. Oznámkujte známkami 1-5 úroveň uvedených skutočností, na základe Vašich doterajších návštev vinárskych akcií v ČR/SR ---Sprievodný (hudobný, kultúrny, zábavný) program
19. Oznámkujte známkami 1-5 úroveň uvedených skutočností, na základe Vašich doterajších návštev vinárskych akcií v ČR/SR ---Primeranosť cien účastníckeho poplatku---
20. Oznámkujte známkami 1-5 úroveň uvedených skutočností, na základe Vašich doterajších návštev vinárskych akcií v ČR/SR ---Primeranosť cien predávaných vín---
21. Oznámkujte známkami 1-5 úroveň uvedených skutočností, na základe Vašich doterajších návštev vinárskych akcií v ČR/SR ---Stravovacie možnosti---
22. Oznámkujte známkami 1-5 úroveň uvedených skutočností, na základe Vašich doterajších návštev vinárskych akcií v ČR/SR ---Dopravné možnosti---
23. Oznámkujte známkami 1-5 úroveň uvedených skutočností, na základe Vašich doterajších návštev vinárskych akcií v ČR/SR ---Ubytovacie možnosti---
24. Je podľa Vášho názoru úroveň českého/slovenského vinárstva a českých/slovenských vín dostatočná?
25. Pri konzumácii vína v reštaurácii, alebo vo vinárni sa pri výbere vín rozhodujete na základe:
26. Považujete ponuku/sortiment vín v reštauráciách a vinárňach na Slovensku/Čechách za dostatočnú/primeranú:
27. Považujete ceny vín podávaných v reštauráciách a vinárňach na Slovensku/Čechách primerané ich kvalite?
28. Považujete podmienky (teplota vína, vhodnosť pohárov a pod.) a spôsob podávania vína v reštauráciách a vinárňach na Slovensku/Čechách za primerané/vhodné?
29. Považujete úroveň prezentácie/propagácie vín v reštauráciách a vinárňach na Slovensku/Čechách za dostatočnú/primeranú?
30. Považujete úroveň schopností (vedomosti o víne, schopnosť prezentovať, poradiť, odporučiť víno) personálu v reštauráciách a vinárňach na Slovensku/Čechách za dostatočnú?
31. Vaše pohlavie:
32. Váš vek:
33. Bydlisko - charakter:
34. Dlhodobo/trvale bývam na území:
35. Povolanie - charakter - (prevažujúca činnosť)
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.