Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > dotazník Penny market

dotazník Penny market

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Markéta Hubatová
Šetření:13. 03. 2012 - 20. 03. 2012
Počet respondentů:118
Počet otázek (max/průměr):21 / 19.96
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:52,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.07:08
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti,
dovoluji si Vás oslovit s anonymním dotazníkem, který Vám nezabere více než 10 minut. Jsem studentka 3. ročníku Vysoké školy Polytechnické v Jihlavě a svou bakalářskou práci jsem zaměřila na marketingový výzkum ve společnosti Penny Market, s. r. o. Ráda bych Vás požádala o vyplnění tohoto dotazníku. Odpovědi označte křížkem, či vypište. Zaškrtněte vždy jen 1 odpověď, pokud není uvedeno jinak.
Vaše odpovědi použiji ve své práci a budu usilovat v podniku Penny Market o prosazení Vašich nápadů a připomínek, abyste se v obchodě cítili dobře a našli zde všechny potřeby, které máte.
Velmi děkuji za ochotu a pravdivost při vyplňování dotazníku.
 

Odpovědi respondentů

1. Jak často nakupujete v Penny Marketu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1 krát měsíčně3630,51 %30,51 %  
1 krát týdně3126,27 %26,27 %  
Méně než 1 krát měsíčně3025,42 %25,42 %  
2 až 3 krát týdně1512,71 %12,71 %  
4 až 6 krát týdně32,54 %2,54 %  
Denně32,54 %2,54 %  

Graf

2. Proč nakupujete v Penny Marketu?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
akce43,39 %3,39 %  
slevy32,54 %2,54 %  
je nejblíž32,54 %2,54 %  
je po cestě domů21,69 %1,69 %  
nenakupuji21,69 %1,69 %  
Dobré ceny21,69 %1,69 %  
protože je blízko21,69 %1,69 %  
Je blízko21,69 %1,69 %  
dostupnost21,69 %1,69 %  
skoro nenakupuji, pokud ano z důvodu dostupnosti10,85 %0,85 %  
ostatní odpovědi mám ho blízko od domu
Dobré zboží
mám ho nejblíže
Je tam malo lidi
Blízká vzdálenost.
Levné zboží v akcích, celkem dobrý výběr.
letákové akce
protože tam nikdo nechodí, a nejsou tam fronty
máme ho docela po ruce :-)
je to blízko autobusového nádraží
Mají široký sortiment zboží za příznivé ceny.
mají zde příznivé ceny a dobrý výběr
z důvodu slev a slevových akcí
Mám ho blízko bydliště.
potřebuji nakoupit
blízko bydliště, nízké ceny...
mám ho blízko bydliště
Jen nouzově, když není jiná možnost
mám ho při cestě, zvyk, sortiment co potřebuji
Blízkost bydliště
vzdálenost
mám cestu kolem :)
Blízko přítelova bytu.
Dobrá dostupnost, kvalita za přijatelnou cenu
je poblíž bydliště
kvůli akcím
snadna dostupnost
Je to nejblíže.
nakupuji jen výjimečně
široký sortiment a celkem příznivé ceny
blízko
Dostupná cena potravin.
Je v blízké vzdálenosti od mého bydliště.
když je to nejbližší obchod po cestě domů
------
levné zboží
levné zboží a hlavně nakupuji zboží v akci
na malém městě není více alternativ
celkem přijatelné ceny
jelikož bydlím blízko tohoto obchodu
Je to můj oblíbený obchodní řetězec, jsem zvyklá na potraviny z něj a mám zde své oblíbené výrobky, které třeba jinde nenajdu.
je blízko, dobrý sortiment, skvělé ceny, dobré akce
Je to blízko našeho sídliště.
pouze když je to po cestě, jinak ne
CENA
..
ceny
je to tam levné
mám ho blízko školy
je v dosahu
je blízko mého bydliště
na chatě je to jediný obchod(kromě večerek) a ve svém městě jen když mají v akci výrobek o který mam zájem
Je to nejbližší supermarket v okolé
je pro mne nejblíž
je blízko mého bydliště a na to, že je to jenom diskontní prodejna, má dostačující sortiment
je blízko školy
mám cestu okolo
za účelem nákupu potravin a jiných potřeb
Do Penny Marketu chodím hlavně kvůli akčním nabídkám na potraviny
Nejblíže bydliště
Nejblíže
je to blízko bydliště
Je nejblíž k chatě, kam jezdíme na víkendy
nakupuji tam když mají v létáku něco zajímavého
je to nejblíž z domu
mají tam levné potraviny
jdu zrovna okolo
mám ho blízko domu,je otevřeno i v neděli
je nejblíže od mého bydliště
Je to blízko
nemám to daleko
Výhodné ceny
jdu kolem
je to nejlbíž a kromě Lidl tu nic jiného neni
když je zajímavá akce
je tam levně
Zajímavé ceny v akcích
spousta věcí na 1 místě, velký výběr, nízké ceny, dostupnost
Je nejblíže budovy zaměstnavatele
mám to nejblíž
když je jinde zavřeno tak jdu tam
Mám to u domu
levné výrobky
líbí se mi atmosféra prodejny
ze zvědavosti
mám to blízko, je tam hodně levných věcí
Nevím
Jedu s rodiči
Jen když musím.
Je to jedniný supermarket v mém okolí
Je to nejbližší obchod poblíž školy
levno
nenakupuji, malá nabídka
pouze když je tam nějaká výhodná akce
menší fronty než v Kauflandu
9580,51 %80,51 % 

Graf

3. Ve kterou dobu chodíte nakupovat nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
13:01 – 17:005849,15 %49,15 %  
17:01 – 20:004033,9 %33,9 %  
9:01 – 11:0097,63 %7,63 %  
11:01 – 13:0086,78 %6,78 %  
Do 9:0032,54 %2,54 %  

Graf

4. Kolik korun utratíte průměrně při jednom nákupu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Do 5008672,88 %72,88 %  
501 – 10002218,64 %18,64 %  
1001 – 150086,78 %6,78 %  
1501 a více21,69 %1,69 %  

Graf

5. Jak hodnotíte personál podniku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dobrý, ale mohli by být příjemnější7765,25 %65,25 %  
Výborný přístup, ochota pomoci, milý a přátelský personál1411,86 %11,86 %  
Špatný, žádná ochota pomoci, neprofesionální1210,17 %10,17 %  
nevšímám si, je mi to jedno10,85 %0,85 %  
dobrý, ale pomalejší10,85 %0,85 %  
nevím, moc si jich nevšímám :)10,85 %0,85 %  
Personál se chová tak,jak je za to finančně ohodnocen.Za málo peněz,být ještě příjemný,by z nás byl málo kdo.10,85 %0,85 %  
Špatný vedoucí 10,85 %0,85 %  
Těžko se hodnotí.10,85 %0,85 %  
nemohu posoudit10,85 %0,85 %  
neutrálně10,85 %0,85 %  
velmi zaneprázdněný10,85 %0,85 %  
Znudené studentky10,85 %0,85 %  
Všichni zaměstnanci, až na jednu pokladní jsou milí a ochotní,10,85 %0,85 %  
jak kdy, někdy velmi příjemný a profesionální, někdy ne10,85 %0,85 %  
Celkem dobrý, ale hloupý, už několikrát mi např místo čtyř Kofol napočítali jen jednu,.nebo mi prodavačka vrátila více korun..10,85 %0,85 %  
nijak10,85 %0,85 %  
Záleží konkrétně na jednotlivých osobách10,85 %0,85 %  

Graf

6. Jste spokojeni s designem, umístění produktů a přehlednost v letáku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 8, Neotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano8874,58 %74,58 %  
Ne3025,42 %25,42 %  

Graf

7. Co byste změnili na letáku?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

design, barvy

grafiku

Hlavně bych v letáku uváděla to, co bude na prodejně v době akce!!! Je to už vážně k vzteku, když se prodavačky musejí omlouvat za to, že jim zboží nebylo (a ani nebude dodáno)!!!

je to k ničemu. Jako každý leták

Jeho přehlednost

Leták mě nezajímá, nakupuju v prodejně a ty by se měly výrazně změnit v běžné prodejny a ne aby to byly jakési divné diskontní prodejny

leták se ke mně asi nikdy nedostal

Letáky by neměly distribuovat

mohl by být přehlednější

nevim teď ani to, jak vypadá...

nevím, leták mě nezajímá, když chci zboží, jdu rovnou do obchodu

nevím, nezajímám se o letáky

nic

označení česká kvalita TAK, ABY ODPOVÍDALO MÍSTU VÝROBY

přehlednost

rozměr, zjednodušit, nebo vůbec netisknout.

Tisk na recyklovaný papír. Zbytečně utracené peníze a vysoké náklady za kvalitiní tisk a papír, který se dále odrazí na ceně výrobků.

vše je to hrůza

Zobrazování podstatných informací větším písmem.

8. Které ze zboží nakupujete nejčastěji? (Můžete zaškrtnout více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pečivo7664,41 %64,41 %  
Mléčné výrobky6958,47 %58,47 %  
Nápoje5647,46 %47,46 %  
Sýry5344,92 %44,92 %  
Zeleninu a ovoce5244,07 %44,07 %  
Sladkosti4538,14 %38,14 %  
Uzeniny2218,64 %18,64 %  
Drogistické zboží1714,41 %14,41 %  
Konzervy119,32 %9,32 %  
Mimo spotřební zboží65,08 %5,08 %  
maso z chladících a mrazících boxů10,85 %0,85 %  
pivo, 10,85 %0,85 %  
chipsy10,85 %0,85 %  
v akční nabídce10,85 %0,85 %  
reflex10,85 %0,85 %  

Graf

9. Ohodnoťte vybraná kritéria podle důležitosti, která rozhodují o vašem nákupu. (Pomocí stupnice 1 až 5; 1 – velmi důležitá, 5 – nedůležitá).

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
čerstvost a kvalita zboží1.3140.639
velikost sortimentu2.3470.956
nabídka českých výrobků2.3051.246
cenová hladina1.8560.903
označení cen1.9240.799
využítí bezhotovostní platby2.51.792
prostředí a atmosféra prodejny2.3390.919
čistota prodejny a jejího okolí1.7710.821
orientace na prodejně1.9660.88
přátelská a ochotná obsluha2.110.912
čekací doba u pokladen1.9490.93
prodejní doba2.0681.148

Graf

10. Ohodnoťte jak Penny Market splňuje vybraná kritéria. (Pomocí stupnice 1 až 5; 1 – velmi důležitá, 5 – nedůležitá).

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
čerstvost a kvalita zboží2.4410.535
velikost sortimentu2.9751.042
nabídka českých výrobků2.7290.757
cenová hladina2.3310.476
označení cen2.2460.575
využítí bezhotovostní platby1.8050.987
prostředí a atmosféra prodejny2.8310.903
čistota prodejny a jejího okolí2.5170.724
orientace na prodejně2.4410.907
přátelská a ochotná obsluha2.6780.812
čekací doba u pokladen2.7881.116
prodejní doba2.0170.796

Graf

11. Co byste v prodejně zlepšili? (Můžete zaškrtnout více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Rozšíření sortimentu5849,15 %49,15 %  
Fronty u pokladen5748,31 %48,31 %  
Ochotnější personál4336,44 %36,44 %  
Kontrolu cenovek3731,36 %31,36 %  
Orientace mezi regály3428,81 %28,81 %  
Čerstvost pečiva3428,81 %28,81 %  
Zásobování zboží3327,97 %27,97 %  
Ceny3126,27 %26,27 %  
Málo domácích výrobků2521,19 %21,19 %  
čistotu prodejny21,69 %1,69 %  
Vyhodila bych jednu nepříjemnou prodavačku z Penny Úpice10,85 %0,85 %  
nevím10,85 %0,85 %  

Graf

12. Je zásobování prodejny dostatečné?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, ale některé zboží v akci je vyprodané8067,8 %67,8 %  
Ano, vždy najdu, co potřebuji1815,25 %15,25 %  
Ne, chybí hodně zboží1714,41 %14,41 %  
někdy chybí pečivo10,85 %0,85 %  
Většinou jim zboží v akci ani nedovezou.10,85 %0,85 %  
občas chybí pečivo a zboží v akci10,85 %0,85 %  

Graf

13. Které zboží postrádáte?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

-----

.

...to akční :-)

arašídové máslo

celkově větší výběr

celozrné pečivo, chléb z žitné mouky - například Moskva

čerstvé bylinky

čerstvé krájené sýry a salámy, ne zavaxované

čerstve uzeniny

české mléčné výrobky

české výrobky

české výrobky

české výrobky, lokální potraviny, bio kvalitu

drogisticke potreby - napr. kvalitni prezervativy

francouzské bagety

Granule pro psy,oblečení,hračky

hloubku nápojů - neperlivé vody jako je bonaqua, rajec a jiné

hodně známých značek tam chybí

hromadu věcí, co zkusit kouknout ke konkurenci?

hygienické zboží

chodím tam velmi zřídka, tak nevím co postrádám, možná větší výběr pečiva...

Chtělo by to více spotřebního zboží.

chybí zde pultový prodej uzenin a sýrů

jak kdy

Je velmi malý výběr zboží

když je něco hodně zajímavého tak je toho málo

konkrétně žádné

kvalitní

kvalitní vína

lepší pečivo

m

makové rohlíky, ručně pletené housky

Málo věcí na výběr, hodně ošizený sortiment ve srovnání s jinými supermarkety

malý výběr alkoholu

mléčné výrobky

mléčné výrobky

mražené ovoce

nabídku čerstvých sýrů, salátů a uzeniny

např. bistro, více minutek atd., více českých výrobků

Někdy značku svého výrobce.

některé druhý nápojů

nemůžu si vzpomenout

nevím

Nevim

nevím

Nevím

nevím

nevím, asi nc nepostrádám

Nic

nic

nic

Nic

nic

nic mě nenapadá

nic, na naše nákupy je dostačující

Nutrilon

Občas ovoce nebo zeleninu

od každého něco, nelze blíže specifikovat

Pečivo

Pelhřimovský poutník

plastové talíře, tácky, ubrousky

Postrádám to zboží, které je většinou v akci. Mnohokrát jdu i dopoledne do obchodu a už není ke koupení.

postrádám více druhů jednotlivých zboží

Potraviny z Německa.

především některé věci z drogerie

pult s čerstvou uzeninou sýry

Rušičky malých hlodavců

ryby

Slevněné

spoustu věcí pro děti

Staropramen lemon

širší nabídku piv

špagety Panzanni

tak nějak všeobecně, velký nákup prostě v Penny neudělám

ted nevím

těstoviny

Tmavé pečivo, ovoce, zelenina, bio potraviny.

u nás v prodejně pult s uzeninami

uzeniny

v akci

v podstatě žádné

vadí mi to, že v letáku se často inzeruje zboží v akci, které na prodejně neni vůbec, nebo s jinou cenou

Velmi úzký sortiment mléčných výrobků.

Větší sortiment (především ovoce a zelenina, nápoje).

větší sortiment luštěnin, obilovin

větší výběr jídel pro batolata

větší výběr čistících prostředků

větší výběr grogistického zboží

většinou vše mají

Více drogerie.

Více druhu alkoholu

více druhů černých oliv, musli, laků na vlasy...

Více druhů džusu :))

více druhů müsli a cereálií, mléčné výrobky

více druhů od všeho

více druhů pečiva

více druhů pečiva, zeleniny a ovoce

více druhů pudinků v prášku

Více květin

více produktů z oblasti zdravé výživy, hlavně tofu apod., také větší výběr zeleniny - čerstvé

Více výrobků pro diabetiky

více zboží z akční nabídky

viz. otázka 12

vyprodané zboží z akcí

Zavedl bych do Penny více nepotrainového zboží.

zboží, které je v akci, bývá často rychle vyprodané a např. druý den už není k sehnání

zejména české výrobky a také zboží co je v akcích je často hned vyprodané

žádné

ŽÁDNÉ

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

14. Znáte značku PR!CE?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne6655,93 %55,93 %  
Ano, ale nekupuju ji3428,81 %28,81 %  
Ano, často ji kupuji1815,25 %15,25 %  

Graf

15. Uvítali byste samoobslužné pokladny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, byly by velmi praktické4538,14 %38,14 %  
Ne, byly by zbytečné3428,81 %28,81 %  
Ano, ale asi bych je nepoužívala2622,03 %22,03 %  
Nevím, co přesně samoobslužné pokladny jsou a jak by fungovali1311,02 %11,02 %  

Graf

16. Co si myslíte o systému ochrany zboží a zákazníků?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

------

?

..

...

....

ano

Bída

co to je?

dobrá věc

dobré

dobré

dobrý

dobrý nápad

Dostačujcí

dostačující

důležité, nejlépe zavedení ve všech prodejnách

fajn

chránit zboží je třeba hlavně kvůli lidem, kteří se chovají tak neohleduplně - kradou....nepochopim.

Je dobrá.

je dobré, že něco takového je

je dobrý

je ok

je potřeba

je přiměřená, mohla by se zlepšit

je to potřebné

je to úplně na h...o, protože pán který hlídá, tak nehlídá a stojí u své manželky, která sedí za kasou a vůbec nedoržuje diskrétní peněžní zónu. Místo toho, aby koukal jestli tam bezdomovci nekradou víno (což je pravidelné) tak překáží zákazníkům, a sahá na věci které si lidé kupují když jsou u pokladen. Tento případ je v Praze 15-Horní Měcholupy.

Je určitě hodně důležitý, zákazníci by neměli být šizeni.

m

melo by fungovat

Moc o něm nevím. Na prodejně jsou kamery, což je standardní vybavení mnoha obchodů. Prodavačky čas od času žádají některé zákazníky, zda by mohly nahlédnout do jejich tašek, což je sice pochopitelné, ale velmi neprofesionální a pro zákazníky urážlivé. Všichni zákazníci také určitě neví, že dle zákona nemusí tomu požadavku vyhovět. Po prodejně se občas prochází sekuriťák a tváří se, že sekuriťák není. Je to směšné a také neprofesionální.

mohl by se zlepšit

mohlo by být lepší zabezpečení

Myslím si že je to důležité

Myslím si, že by bylo vhodné nainstalovat po prodejně bezpečnostní kamery a u pokladen by měly být alarmující stojany proti ukradenému zboží. Pak by si lidé určitě krádeže rozmysleli!

myslím, že to je dobrá věc

nedostačující

nedostatečné

Nedostatečné

nechápu otázku

Nechápu položenou otázku

nemám názor

nemám výhrady

Nemyslím si nic.

není nejlepší

nerozumím otázce

nesnáším procházející ochranku mezi regálama , která na všechny okamžitě kouká jak na zloděje.

Netuším na co se ptáte, jestli se v prodejně nebojím, jestli tam lidi nekradou, nebo co??

Nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

Nevím

NEVÍM

Nevím

nevím

nevim

Nevím

nevím

nevím co to znamená

nevim o co jde

nevím o co jde

nevím o něm

Nevím přesně co je tím myšleno

nevím, co tím je přesně na mysli, jestli je na mysli sloužící bezpečnstní služba, tak myslím, že je to tak v pořádku a bohužel je to asi třeba

nevím, co to přesně znamená

Nevím, čeho se to týká.

Nevím, jak na tuto otazku odpovedět.

Nevim.

nevšiml jsem si nikdy přitomnost hlídače, ochrana zboží neni také dokonala

neznám

Neznám tento systém.

nic

Nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic moc

Nic.

ničeho jsem si nevšimla

nijak mě neomezuje

nijak výrazně systém ochrany neznám ani nevnímám

Nikdy jsem o ní nepřemýšlela.

nutný

O tom jsem ještě neslyšela.

O žádném nevím.

ochrana zboží - nedostatečná

ochranka v obchodě mě někdy rozčiluje, chodí za slušným člověkem jako za zlodějem a nemůžu si potom pořádně vybrat, protože mi znervozňuje

ochranka v Penny v K. Varech, chodí mezi regály, jako kdyby měl v kalhotech. K nečemu jinému tam není.

ok

ok

On nějaký existuje?

Penny na něj kašle :-)

podporuji

průměr v ČR

raději se nebudu k této otázce vyjadřovat

s tímto systémem nejsem blíže seznámen, takže nevím

super

Systém ochrany zboží a zákazníku? K ničemu, již několikrát jsem zahlídla lidi, kteří kradli a i když jsem to řekla prodavačce, nic se nedělo.

Určitě důležitá věc

v dnešní době je to strašně potřeba. viz. aféry s přelepováním čerstvosti výrobků v supermarketech

v jakém smyslu?

v pořádku

v pořádku

V současné době je to velmi důležité.

velmi nízká ochrana

vůbec nic

zákazníci jsou chrání pomocí ochrany spotřebitele

zdali tam nejaka ochrana je, tak je velmi dobre dobra

17. Nakupujete i jinde potraviny? Pokud ano, ve kterých prodejnách? (můžete zaškrtnout více odpovědí) Pokud ne, přeskočte otázky 17 a 18.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Tesco7160,17 %60,17 %  
Kaufland7160,17 %60,17 %  
Albert6655,93 %55,93 %  
Billa5445,76 %45,76 %  
Lidl4941,53 %41,53 %  
Interspar3327,97 %27,97 %  
Globus65,08 %5,08 %  
nejraději naše domácí obchody, co nezničili SM10,85 %0,85 %  
JMB, Spar10,85 %0,85 %  
občas ve zmíněných prvních 4 obchodech, záleží na druhu zboží, které v danou chvíli potřebuji nebo chci10,85 %0,85 %  
a v malých, lokálních prodejnách10,85 %0,85 %  
malé obchody soukromníků10,85 %0,85 %  
Flop10,85 %0,85 %  
Jednota Coop10,85 %0,85 %  
Hruška10,85 %0,85 %  

Graf

18. Proč nakupujete potraviny jinde?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

------

Albert - uzeniny, tesco, kaufland - široký sortiment

Billa - zelenina a ovoce vypadá čerstvěji, Interspar - velký výběr pečiva, Tesco - větší výběr sladkostí

blízko, nižší ceny, větší sortiment

Blízkost a otevírací doba

blízkost obchodu, větší sortiment, lepší ceny

blizkost, a delsi otviraci doba

cena

cesta kolem

Čerstvost a větší výběr.

dostupnost

je to blízko

je to blíže

je to tam ještě lepší

ještě se mi nestalo, že bych v ostatních prodejnách nalezla prošlé výrobky narozdíl od Penny Marketu. do penny chodím nakupovat jen v nuutných případech, pokud mi doma něco chybí.

jiné druhy, širší sortiment

jiný sortiment, akce

jiný sortiment, nevole chodit porad do stejneho

jiný výběr

jsou lepší, čerstvější

jsou po cestě u práce

když jdu kolem, tak si nakoupím.

Když mají někde akční lenější zboží, jdu tam.

když se chci podívat i po oblečení, tak jedu do Tesca

konkurence

Kvalita potravin a nižší cena

lepsi lokalita, vetsi sortiment

lepší dostupnost

lepší sortiment

Lepší výběr

lepší výběr a lepší ceny

lepší výběr, cena, větší prostory prodejny

levnější, kvalitnější

levnější, méně zákazníků

Levnější, to dané zboží není v penny

Líbí se mi tam zase jiné nabídky zboží.

Lokalita

mají jiné věci

Mají širší sortiment.

mají větší a lepší výběr

mají větší výběr

mají větší výběr

mají větší výběr

Mají zde čerstvější pečivo a mnohem širší výběr. Je blíže - tudíž pohodlnější pro rychlí, malý nákup. Do penny jezdím na velké nákupy.

Mají zde delší otevírací dobu a jiný sortimet

Mám obchod blíže místu, kde bydlím nebo pracuji.

mám to blíže, či při cestě

mám to při cestě, větší výběr

mám to tam raději, je to přehlednější a je tam větší výběr

nabízí větší sortiment zboží

Nakupuji tam kde je to nejblíže-po cestě

nakupuji tam, kde to mám nejblíž

nakupuju tam, když to mám při cestě, nebo když tam mají nějaký speciální výrobek, který jinde není

Některé prodejny jsou blízko bydliště a jiné jsou po cestě do školy

Některé zboží je levnější

Nerada kupuji balenou uzeninu a maso.

Nevím

nižší ceny

občas je nabídka levnější, nebo tam mám zrovna cestu

Oblíbenost jiného obchodu.

ochotnější personál, čerstvější potraviny

podpora drobných podnikatelů, čerstvá zelenina přímo od pěstitelů, české výrobky, zvyk

Protože je tam mají a zároveň udělám kompletní nákup toho co potřebuju.

protože nabízí větší sortiment (oblečení), využívám věrnostních bonusů,...

protože nově bydlím na koleji v Praze a tyto obchody jsou v blízkosti mého bydliště

protože si vybírám potraviny nejraději české, za přiměřenou cenu a pokud možno bez konzervantů či hledám šunku skutečně z masa. V každé prodejně je něco kvalitnější.

protože tyto prodejny jsou blízko mého domova a nebo školy

příjemnější prostředí

rozhoduji se podle toho, co mám blíž z obchod

širší sortiment

širší sortiment zboží

širší sortiment, hezčí prostředí, víc pokladen

v obchodech před super markety co u nás byli mají stále lepší sortiment

V okolí mého domu je Billa do penny to mám dál :-D

V Penny není dostačující sortiment.

větší nabídka sortimentu

větší obchod,lepší přehled,hodně druhů výrobků

větší sortiment

Větší sortiment

větší sortiment, lepší ceny, dostupnost obchodu

větší sortiment, příjemější prostředí (Interspar), více pokladen,

větší sortiment, věci co chci jsou tam většinou v akci, lepší dostupnost zboží

větší výběr

větší výběr

Větší výber sortimentu, cena a bližší dostupnost prodejny například z místa bydliště.

větší výběr, lepší ceny

Větší výběr, nížší ceny...

větší výběr, větší sortiment, lepší složení-neplatí moc pro Tesco- (např. uzenin)

větší výběr,větší čistota a ochotnější personál

Vyýhodnější, dostupnější, větší výběr

z důvodu většího sortimentu zboží

Záleží co potřebuji a na blízkosti konkrétního obchodu.

Záleží, kde se zrovna jsem.

zvyk a spokojenost

19. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena9277,97 %77,97 %  
Muž2622,03 %22,03 %  

Graf

20. Kolik vám je let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19 – 309177,12 %77,12 %  
31 – 501916,1 %16,1 %  
Do 18 let75,93 %5,93 %  
51 a více10,85 %0,85 %  

Graf

21. Do jaké skupiny obyvatel patříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student7664,41 %64,41 %  
Pracující3832,2 %32,2 %  
Nezaměstnaný43,39 %3,39 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

5. Jak hodnotíte personál podniku?

  • odpověď Dobrý, ale mohli by být příjemnější:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi velikost sortimentu=5 na otázku 10. Ohodnoťte jak Penny Market splňuje vybraná kritéria. (Pomocí stupnice 1 až 5; 1 – velmi důležitá, 5 – nedůležitá).

8. Které ze zboží nakupujete nejčastěji? (Můžete zaškrtnout více odpovědí)

  • odpověď Mléčné výrobky:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi čekací doba u pokladen=3 na otázku 9. Ohodnoťte vybraná kritéria podle důležitosti, která rozhodují o vašem nákupu. (Pomocí stupnice 1 až 5; 1 – velmi důležitá, 5 – nedůležitá).

10. Ohodnoťte jak Penny Market splňuje vybraná kritéria. (Pomocí stupnice 1 až 5; 1 – velmi důležitá, 5 – nedůležitá).

  • odpověď využítí bezhotovostní platby=1:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nabídka českých výrobků=1 na otázku 10. Ohodnoťte jak Penny Market splňuje vybraná kritéria. (Pomocí stupnice 1 až 5; 1 – velmi důležitá, 5 – nedůležitá).

11. Co byste v prodejně zlepšili? (Můžete zaškrtnout více odpovědí)

  • odpověď Fronty u pokladen:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi čekací doba u pokladen=4 na otázku 10. Ohodnoťte jak Penny Market splňuje vybraná kritéria. (Pomocí stupnice 1 až 5; 1 – velmi důležitá, 5 – nedůležitá).
  • odpověď Ochotnější personál:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Špatný, žádná ochota pomoci, neprofesionální na otázku 5. Jak hodnotíte personál podniku?
  • odpověď Rozšíření sortimentu:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi velikost sortimentu=5 na otázku 10. Ohodnoťte jak Penny Market splňuje vybraná kritéria. (Pomocí stupnice 1 až 5; 1 – velmi důležitá, 5 – nedůležitá).

21. Do jaké skupiny obyvatel patříte?

  • odpověď Pracující:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 31 – 50 na otázku 20. Kolik vám je let?
  • odpověď Student:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi čerstvost a kvalita zboží=1 na otázku 10. Ohodnoťte jak Penny Market splňuje vybraná kritéria. (Pomocí stupnice 1 až 5; 1 – velmi důležitá, 5 – nedůležitá).

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak často nakupujete v Penny Marketu?

3. Ve kterou dobu chodíte nakupovat nejčastěji?

4. Kolik korun utratíte průměrně při jednom nákupu?

5. Jak hodnotíte personál podniku?

6. Jste spokojeni s designem, umístění produktů a přehlednost v letáku?

8. Které ze zboží nakupujete nejčastěji? (Můžete zaškrtnout více odpovědí)

9. Ohodnoťte vybraná kritéria podle důležitosti, která rozhodují o vašem nákupu. (Pomocí stupnice 1 až 5; 1 – velmi důležitá, 5 – nedůležitá).

10. Ohodnoťte jak Penny Market splňuje vybraná kritéria. (Pomocí stupnice 1 až 5; 1 – velmi důležitá, 5 – nedůležitá).

11. Co byste v prodejně zlepšili? (Můžete zaškrtnout více odpovědí)

12. Je zásobování prodejny dostatečné?

13. Které zboží postrádáte?

14. Znáte značku PR!CE?

15. Uvítali byste samoobslužné pokladny?

16. Co si myslíte o systému ochrany zboží a zákazníků?

17. Nakupujete i jinde potraviny? Pokud ano, ve kterých prodejnách? (můžete zaškrtnout více odpovědí) Pokud ne, přeskočte otázky 17 a 18.

19. Pohlaví

20. Kolik vám je let?

21. Do jaké skupiny obyvatel patříte?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak často nakupujete v Penny Marketu?

3. Ve kterou dobu chodíte nakupovat nejčastěji?

4. Kolik korun utratíte průměrně při jednom nákupu?

5. Jak hodnotíte personál podniku?

6. Jste spokojeni s designem, umístění produktů a přehlednost v letáku?

8. Které ze zboží nakupujete nejčastěji? (Můžete zaškrtnout více odpovědí)

9. Ohodnoťte vybraná kritéria podle důležitosti, která rozhodují o vašem nákupu. (Pomocí stupnice 1 až 5; 1 – velmi důležitá, 5 – nedůležitá).

10. Ohodnoťte jak Penny Market splňuje vybraná kritéria. (Pomocí stupnice 1 až 5; 1 – velmi důležitá, 5 – nedůležitá).

11. Co byste v prodejně zlepšili? (Můžete zaškrtnout více odpovědí)

12. Je zásobování prodejny dostatečné?

13. Které zboží postrádáte?

14. Znáte značku PR!CE?

15. Uvítali byste samoobslužné pokladny?

16. Co si myslíte o systému ochrany zboží a zákazníků?

17. Nakupujete i jinde potraviny? Pokud ano, ve kterých prodejnách? (můžete zaškrtnout více odpovědí) Pokud ne, přeskočte otázky 17 a 18.

19. Pohlaví

20. Kolik vám je let?

21. Do jaké skupiny obyvatel patříte?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Hubatová, M.dotazník Penny market (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://dotaznik-penny-market.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.