Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Dotazník-pojišťovny

Dotazník-pojišťovny

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jakub Daněk
Šetření:01. 11. 2013 - 05. 11. 2013
Počet respondentů:41
Počet otázek (max/průměr):22 / 22
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:66,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:13
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, prosíme o vyplnění krátkého dotazníku, který vypracovali studenti Vysoké školy Báňské, Ekonomické fakulty, za účelem zjištění míry spokojenosti zákazníku 4 bankovních institucí na českém trhu pomocí metody ECSI.

 

Dotazníkové šetření je určeno pro všechny zákazníky bank: Air bank, České spořitelny, Fio banky a GE money bank.

 

Systém vyplňování je následující. Vyjádřete míru svého názoru pomocí stupnice, která má škálu od 1 do 10. (1 – vůbec nesouhlasím, 10 – plně souhlasím) Pokud se v nějaké otázce škála nevyskytuje, bude u této otázky vysvětlen postup vyplňování.

Odpovědi respondentů

1. Kolik Vám je let?

Vyberte jednu možnost

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-262458,54 %58,54 %  
27-451024,39 %24,39 %  
46-65512,2 %12,2 %  
65+24,88 %4,88 %  

Graf

2. Jaké je Vaše pohlaví?

Vyberte jednu možnost

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena2151,22 %51,22 %  
Muž2048,78 %48,78 %  

Graf

3. Jaké je Vaše dosažené vzdělání?

Vyberte jednu možnost

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středoškolské s maturitou2560,98 %60,98 %  
Vysokoškolské1126,83 %26,83 %  
Středoškolské49,76 %9,76 %  
Základní12,44 %2,44 %  

Graf

4. Plně důvěřuji službám mé bankovní instituce

Vyjádřete míru svého názoru pomocí stupnice, která má škálu od 1 do 10. (1 – vůbec nesouhlasím, 10 – plně souhlasím)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
6819,51 %19,51 %  
7717,07 %17,07 %  
8614,63 %14,63 %  
5512,2 %12,2 %  
1049,76 %9,76 %  
449,76 %9,76 %  
937,32 %7,32 %  
324,88 %4,88 %  
212,44 %2,44 %  
112,44 %2,44 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.46
Minimum:3
Maximum:10
Variační rozpětí:7
Rozptyl:3.37
Směrodatná odchylka:1.83
Medián:6
Modus:6

Graf

5. Bankovní instituce pružně reaguje na individuální požadavky svých klientů

Vyjádřete míru svého názoru pomocí stupnice, která má škálu od 1 do 10. (1 – vůbec nesouhlasím, 10 – plně souhlasím)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
6819,51 %19,51 %  
7717,07 %17,07 %  
8614,63 %14,63 %  
5512,2 %12,2 %  
949,76 %9,76 %  
437,32 %7,32 %  
237,32 %7,32 %  
337,32 %7,32 %  
124,88 %4,88 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.81
Minimum:2
Maximum:9
Variační rozpětí:7
Rozptyl:3.88
Směrodatná odchylka:1.97
Medián:6
Modus:6

Graf

6. Tradice banky je pro mě velice důležitá

Vyjádřete míru svého názoru pomocí stupnice, která má škálu od 1 do 10. (1 – vůbec nesouhlasím, 10 – plně souhlasím)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
8717,07 %17,07 %  
9614,63 %14,63 %  
3512,2 %12,2 %  
749,76 %9,76 %  
149,76 %9,76 %  
649,76 %9,76 %  
249,76 %9,76 %  
537,32 %7,32 %  
1024,88 %4,88 %  
424,88 %4,88 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.68
Minimum:1
Maximum:9
Variační rozpětí:8
Rozptyl:7
Směrodatná odchylka:2.65
Medián:6
Modus:8

Graf

7. Pobočky banky jsou snadno dostupné

Vyjádřete míru svého názoru pomocí stupnice, která má škálu od 1 do 10. (1 – vůbec nesouhlasím, 10 – plně souhlasím)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
101229,27 %29,27 %  
8921,95 %21,95 %  
7819,51 %19,51 %  
5512,2 %12,2 %  
949,76 %9,76 %  
624,88 %4,88 %  
312,44 %2,44 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:8
Minimum:5
Maximum:10
Variační rozpětí:5
Rozptyl:2.67
Směrodatná odchylka:1.63
Medián:8
Modus:10

Graf

8. Prostředí banky působí velmi reprezentativním a příjemným dojmem

Vyjádřete míru svého názoru pomocí stupnice, která má škálu od 1 do 10. (1 – vůbec nesouhlasím, 10 – plně souhlasím)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
9819,51 %19,51 %  
8717,07 %17,07 %  
10717,07 %17,07 %  
6614,63 %14,63 %  
7512,2 %12,2 %  
549,76 %9,76 %  
424,88 %4,88 %  
312,44 %2,44 %  
112,44 %2,44 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.49
Minimum:4
Maximum:10
Variační rozpětí:6
Rozptyl:3.2
Směrodatná odchylka:1.79
Medián:8
Modus:9

Graf

9. Kvalita nabízených služeb banky je na vysoké úrovni

Vyjádřete míru svého názoru pomocí stupnice, která má škálu od 1 do 10. (1 – vůbec nesouhlasím, 10 – plně souhlasím)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
81024,39 %24,39 %  
7717,07 %17,07 %  
5717,07 %17,07 %  
9512,2 %12,2 %  
1049,76 %9,76 %  
637,32 %7,32 %  
124,88 %4,88 %  
312,44 %2,44 %  
212,44 %2,44 %  
412,44 %2,44 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.92
Minimum:2
Maximum:10
Variační rozpětí:8
Rozptyl:3.58
Směrodatná odchylka:1.89
Medián:7
Modus:8

Graf

10. Služby a jejich ceník je srozumitelný

Vyjádřete míru svého názoru pomocí stupnice, která má škálu od 1 do 10. (1 – vůbec nesouhlasím, 10 – plně souhlasím)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5819,51 %19,51 %  
7717,07 %17,07 %  
8614,63 %14,63 %  
10614,63 %14,63 %  
449,76 %9,76 %  
137,32 %7,32 %  
937,32 %7,32 %  
324,88 %4,88 %  
624,88 %4,88 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.46
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:5.03
Směrodatná odchylka:2.24
Medián:7
Modus:5

Graf

11. Otevírací doba je plně dostačující

Vyjádřete míru svého názoru pomocí stupnice, která má škálu od 1 do 10. (1 – vůbec nesouhlasím, 10 – plně souhlasím)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
101229,27 %29,27 %  
5614,63 %14,63 %  
7614,63 %14,63 %  
8614,63 %14,63 %  
449,76 %9,76 %  
624,88 %4,88 %  
224,88 %4,88 %  
912,44 %2,44 %  
112,44 %2,44 %  
312,44 %2,44 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.08
Minimum:2
Maximum:10
Variační rozpětí:8
Rozptyl:5.63
Směrodatná odchylka:2.37
Medián:7
Modus:10

Graf

12. Cenová úroveň poskytovaných služeb odpovídá jejich kvalitě

Vyjádřete míru svého názoru pomocí stupnice, která má škálu od 1 do 10. (1 – vůbec nesouhlasím, 10 – plně souhlasím)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
71126,83 %26,83 %  
8717,07 %17,07 %  
10512,2 %12,2 %  
5512,2 %12,2 %  
649,76 %9,76 %  
137,32 %7,32 %  
224,88 %4,88 %  
424,88 %4,88 %  
924,88 %4,88 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.57
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:4.53
Směrodatná odchylka:2.13
Medián:7
Modus:7

Graf

13. Banka zvolila vhodnou formu reklamní strategie

Vyjádřete míru svého názoru pomocí stupnice, která má škálu od 1 do 10. (1 – vůbec nesouhlasím, 10 – plně souhlasím)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
51126,83 %26,83 %  
7717,07 %17,07 %  
6614,63 %14,63 %  
10512,2 %12,2 %  
949,76 %9,76 %  
837,32 %7,32 %  
424,88 %4,88 %  
124,88 %4,88 %  
212,44 %2,44 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.49
Minimum:2
Maximum:10
Variační rozpětí:8
Rozptyl:3.59
Směrodatná odchylka:1.89
Medián:6
Modus:5

Graf

14. Dle Vašeho názoru, seřaďte tyto čtyři bankovní instituce podle jejich počtu klientů (1. místo největší počet klientů, 4. místo nejmenší počet klientů)

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Air Bank3.5120.543
Fio banka3.1710.483
GE money bank2.0490.242
Česká spořitelna1.2680.538

Graf

15. Jsem spokojen/á se službami a poplatky mé banky

Vyjádřete míru svého názoru pomocí stupnice, která má škálu od 1 do 10. (1 – vůbec nesouhlasím, 10 – plně souhlasím)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
101434,15 %34,15 %  
6512,2 %12,2 %  
7512,2 %12,2 %  
849,76 %9,76 %  
937,32 %7,32 %  
437,32 %7,32 %  
537,32 %7,32 %  
324,88 %4,88 %  
212,44 %2,44 %  
112,44 %2,44 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.49
Minimum:3
Maximum:10
Variační rozpětí:7
Rozptyl:5.31
Směrodatná odchylka:2.3
Medián:8
Modus:10

Graf

16. Bankovní instituce zatím pokaždé vyslyšela a vyřešila mé stížnosti

Vyjádřete míru svého názoru pomocí stupnice, která má škálu od 1 do 10. (1 – vůbec nesouhlasím, 10 – plně souhlasím)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
8819,51 %19,51 %  
10717,07 %17,07 %  
5717,07 %17,07 %  
6512,2 %12,2 %  
449,76 %9,76 %  
737,32 %7,32 %  
937,32 %7,32 %  
224,88 %4,88 %  
312,44 %2,44 %  
112,44 %2,44 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.7
Minimum:2
Maximum:10
Variační rozpětí:8
Rozptyl:4.77
Směrodatná odchylka:2.18
Medián:7
Modus:8

Graf

17. Personál banky na mě působil vždy profesionálně a vstřícně

Vyjádřete míru svého názoru pomocí stupnice, která má škálu od 1 do 10. (1 – vůbec nesouhlasím, 10 – plně souhlasím)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
81229,27 %29,27 %  
101126,83 %26,83 %  
7717,07 %17,07 %  
449,76 %9,76 %  
924,88 %4,88 %  
524,88 %4,88 %  
212,44 %2,44 %  
612,44 %2,44 %  
312,44 %2,44 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.7
Minimum:4
Maximum:10
Variační rozpětí:6
Rozptyl:3.55
Směrodatná odchylka:1.88
Medián:8
Modus:8

Graf

18. Jsem spokojený s rychlostí vyřízení mých stížností

Vyjádřete míru svého názoru pomocí stupnice, která má škálu od 1 do 10. (1 – vůbec nesouhlasím, 10 – plně souhlasím)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
10819,51 %19,51 %  
8717,07 %17,07 %  
5717,07 %17,07 %  
7512,2 %12,2 %  
449,76 %9,76 %  
949,76 %9,76 %  
124,88 %4,88 %  
324,88 %4,88 %  
612,44 %2,44 %  
212,44 %2,44 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.81
Minimum:2
Maximum:10
Variační rozpětí:8
Rozptyl:5.49
Směrodatná odchylka:2.34
Medián:7
Modus:10

Graf

19. Kolikrát jsem byl nespokojen s nabízenými službami/jednáním banky

Vyberte jednu možnost

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nikdy1536,59 %36,59 %  
1-2 krát1536,59 %36,59 %  
3-4 krát819,51 %19,51 %  
Vícekrát37,32 %7,32 %  

Graf

20. Pokud by stejné služby nabídla konkurenční banka za lehce nižší ceny, tak bych stávající NEopustil/a

Vyjádřete míru svého názoru pomocí stupnice, která má škálu od 1 do 10. (1 – vůbec nesouhlasím, 10 – plně souhlasím)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
11229,27 %29,27 %  
10819,51 %19,51 %  
3614,63 %14,63 %  
5512,2 %12,2 %  
849,76 %9,76 %  
224,88 %4,88 %  
724,88 %4,88 %  
912,44 %2,44 %  
612,44 %2,44 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.81
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:11.44
Směrodatná odchylka:3.38
Medián:5
Modus:1

Graf

21. Nemám žádný důvod, proč bych svou banku opouštěl/a

Vyjádřete míru svého názoru pomocí stupnice, která má škálu od 1 do 10. (1 – vůbec nesouhlasím, 10 – plně souhlasím)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
10921,95 %21,95 %  
9921,95 %21,95 %  
4717,07 %17,07 %  
149,76 %9,76 %  
837,32 %7,32 %  
237,32 %7,32 %  
624,88 %4,88 %  
724,88 %4,88 %  
312,44 %2,44 %  
512,44 %2,44 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.62
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:9.13
Směrodatná odchylka:3.02
Medián:8
Modus:10

Graf

22. Pokud jsem se službami banky nadmíru spokojen, budu se snažit motivovat známé ke změně banky

Vyjádřete míru svého názoru pomocí stupnice, která má škálu od 1 do 10. (1 – vůbec nesouhlasím, 10 – plně souhlasím)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
11024,39 %24,39 %  
5819,51 %19,51 %  
749,76 %9,76 %  
249,76 %9,76 %  
1049,76 %9,76 %  
849,76 %9,76 %  
937,32 %7,32 %  
624,88 %4,88 %  
312,44 %2,44 %  
412,44 %2,44 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.92
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:8.91
Směrodatná odchylka:2.98
Medián:5
Modus:1

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

14. Dle Vašeho názoru, seřaďte tyto čtyři bankovní instituce podle jejich počtu klientů (1. místo největší počet klientů, 4. místo nejmenší počet klientů)

  • odpověď Air Bank=3:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Fio banka=4 na otázku 14. Dle Vašeho názoru, seřaďte tyto čtyři bankovní instituce podle jejich počtu klientů (1. místo největší počet klientů, 4. místo nejmenší počet klientů)
  • odpověď Air Bank=4:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Fio banka=3 na otázku 14. Dle Vašeho názoru, seřaďte tyto čtyři bankovní instituce podle jejich počtu klientů (1. místo největší počet klientů, 4. místo nejmenší počet klientů)
  • odpověď Fio banka=4:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Air Bank=3 na otázku 14. Dle Vašeho názoru, seřaďte tyto čtyři bankovní instituce podle jejich počtu klientů (1. místo největší počet klientů, 4. místo nejmenší počet klientů)

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Kolik Vám je let?

2. Jaké je Vaše pohlaví?

3. Jaké je Vaše dosažené vzdělání?

7. Pobočky banky jsou snadno dostupné

9. Kvalita nabízených služeb banky je na vysoké úrovni

11. Otevírací doba je plně dostačující

12. Cenová úroveň poskytovaných služeb odpovídá jejich kvalitě

13. Banka zvolila vhodnou formu reklamní strategie

14. Dle Vašeho názoru, seřaďte tyto čtyři bankovní instituce podle jejich počtu klientů (1. místo největší počet klientů, 4. místo nejmenší počet klientů)

15. Jsem spokojen/á se službami a poplatky mé banky

17. Personál banky na mě působil vždy profesionálně a vstřícně

19. Kolikrát jsem byl nespokojen s nabízenými službami/jednáním banky

20. Pokud by stejné služby nabídla konkurenční banka za lehce nižší ceny, tak bych stávající NEopustil/a

22. Pokud jsem se službami banky nadmíru spokojen, budu se snažit motivovat známé ke změně banky

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Kolik Vám je let?

2. Jaké je Vaše pohlaví?

3. Jaké je Vaše dosažené vzdělání?

7. Pobočky banky jsou snadno dostupné

9. Kvalita nabízených služeb banky je na vysoké úrovni

11. Otevírací doba je plně dostačující

12. Cenová úroveň poskytovaných služeb odpovídá jejich kvalitě

13. Banka zvolila vhodnou formu reklamní strategie

14. Dle Vašeho názoru, seřaďte tyto čtyři bankovní instituce podle jejich počtu klientů (1. místo největší počet klientů, 4. místo nejmenší počet klientů)

15. Jsem spokojen/á se službami a poplatky mé banky

17. Personál banky na mě působil vždy profesionálně a vstřícně

19. Kolikrát jsem byl nespokojen s nabízenými službami/jednáním banky

20. Pokud by stejné služby nabídla konkurenční banka za lehce nižší ceny, tak bych stávající NEopustil/a

22. Pokud jsem se službami banky nadmíru spokojen, budu se snažit motivovat známé ke změně banky

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Daněk, J.Dotazník-pojišťovny (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://dotaznik-pojistovny.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.