Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Dobrý den, v rámci zpracování diplomové práce bych Vás ráda požádala o vyplnění dotazníku, který je zaměřen na téma „analýza image“ a zajímal by mě Váš názor. Zodpovězení dotazníku Vám zabere zhruba 10 minut. Výzkum je zcela anonymní, všechny údaje budou zpracovány a statisticky vyhodnoceny v rámci celého výzkumného souboru.
Odpovědi respondentů
1. Zajímáte se o motocykly?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 2, ne → konec dotazníku].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
166
92,74 %
92,74 %
ne
13
7,26 %
7,26 %
2. Která firma zabývající se prodejem motocyklového oblečení, příslušenství, náhradních dílů a doplňků pro motocykly se Vám vybaví jako první?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nevím
47
28,31 %
26,26 %
Bikers Crown
27
16,27 %
15,08 %
4SR
7
4,22 %
3,91 %
Bonmoto
6
3,61 %
3,35 %
Psi
4
2,41 %
2,23 %
Harley Davidson
4
2,41 %
2,23 %
Psi hubik
3
1,81 %
1,68 %
Louis
3
1,81 %
1,68 %
Alpinestars
3
1,81 %
1,68 %
Bikerscrown
3
1,81 %
1,68 %
jawa
2
1,2 %
1,12 %
motozem
2
1,2 %
1,12 %
Alpinestar
2
1,2 %
1,12 %
Nazran
2
1,2 %
1,12 %
dainese
2
1,2 %
1,12 %
Fox
2
1,2 %
1,12 %
mbw
2
1,2 %
1,12 %
Bikers crown, motozem
1
0,6 %
0,56 %
held
1
0,6 %
0,56 %
STYX Vrable
1
0,6 %
0,56 %
Topmoto
1
0,6 %
0,56 %
Bikers crowm
1
0,6 %
0,56 %
Čárlí moto
1
0,6 %
0,56 %
Jelínek
1
0,6 %
0,56 %
Nokamoto
1
0,6 %
0,56 %
SW-Motech
1
0,6 %
0,56 %
Bikerskrown
1
0,6 %
0,56 %
Razzo
1
0,6 %
0,56 %
bikescrown
1
0,6 %
0,56 %
Paolo Airoh
1
0,6 %
0,56 %
MOTO SHOP OSTRAVA
1
0,6 %
0,56 %
Flash Team
1
0,6 %
0,56 %
Filipenský (Jihlava)
1
0,6 %
0,56 %
psi,motart,titax
1
0,6 %
0,56 %
Wemoto
1
0,6 %
0,56 %
2hmoto
1
0,6 %
0,56 %
Moto Ufo, Jaroměř
1
0,6 %
0,56 %
Yamaha ŽiŽi Lipník
1
0,6 %
0,56 %
forbiker
1
0,6 %
0,56 %
Hadry na moto
1
0,6 %
0,56 %
BMW
1
0,6 %
0,56 %
motomann
1
0,6 %
0,56 %
hartek
1
0,6 %
0,56 %
Givi
1
0,6 %
0,56 %
Moto krámek
1
0,6 %
0,56 %
wemoto.cz
1
0,6 %
0,56 %
j
1
0,6 %
0,56 %
JSTE POJEBANÉ PIČE !!!
1
0,6 %
0,56 %
www.motozem.cz
1
0,6 %
0,56 %
Motoobchod, Bikers crown
1
0,6 %
0,56 %
Miramoto
1
0,6 %
0,56 %
yshop
1
0,6 %
0,56 %
AutoKelly
1
0,6 %
0,56 %
řiťopich s.r.o.
1
0,6 %
0,56 %
Louis.de
1
0,6 %
0,56 %
Harley
1
0,6 %
0,56 %
Airoh, PSI, Shark
1
0,6 %
0,56 %
mallosi
1
0,6 %
0,56 %
Polo
1
0,6 %
0,56 %
Bikers
1
0,6 %
0,56 %
Biker Crown
1
0,6 %
0,56 %
IXS
1
0,6 %
0,56 %
3. Znáte firmu Bikers Crown, s.r.o.?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Znám ji a mám s ní osobní zkušenost. → otázka č. 4, Znám ji, ale nemám s ní osobní zkušenost. → otázka č. 4, Neznám ji. → otázka č. 20].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Znám ji a mám s ní osobní zkušenost.
91
54,82 %
50,84 %
Znám ji, ale nemám s ní osobní zkušenost.
47
28,31 %
26,26 %
Neznám ji.
28
16,87 %
15,64 %
4. Logo Bikers Crown vnímám jako:
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
líbivé vs. nelíbivé
1-2-3-4-5
2.558
1.609
moderní vs. zastaralé
1-2-3-4-5
2.79
1.659
originální vs. neoriginální
1-2-3-4-5
2.377
1.423
jednoduché vs. složité
1-2-3-4-5
2.587
1.46
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
5. Navštívil/a jste někdy kamennou prodejnu Bikers Crown?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 6, ne → otázka č. 10].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
93
67,39 %
51,96 %
ne
45
32,61 %
25,14 %
6. O jakou prodejnu šlo?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Praha - Braník
21
22,58 %
11,73 %
Most
21
22,58 %
11,73 %
Chlumec nad Cidlinou
18
19,35 %
10,06 %
Brno
15
16,13 %
8,38 %
Písek
11
11,83 %
6,15 %
Praha - Ořech
10
10,75 %
5,59 %
Ostrava
9
9,68 %
5,03 %
Jihlava
6
6,45 %
3,35 %
Liberec
5
5,38 %
2,79 %
Plzeň
3
3,23 %
1,68 %
7. Zaměstnance firmy Bikers Crown vnímám jako:
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
velice ochotné vs. velice neochotné
1-2-3-4-5
2.065
1.544
odborníky vs. neodborníky
1-2-3-4-5
2.462
1.646
komunikativní vs. nekomunikativní
1-2-3-4-5
2.043
1.353
s příjemným přístupem vs. s nepříjemným přístupem
1-2-3-4-5
2.086
1.519
schopné poradit vs. neschopné poradit
1-2-3-4-5
2.247
1.584
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
8. Uskutečnil/a jste někdy nákup v kamenném obchodu Bikers Crown?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 9, ne → otázka č. 10].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
84
90,32 %
46,93 %
ne
9
9,68 %
5,03 %
9. Doporučil/a byste nákup v kamenném obchodu Bikers Crown svým známým?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
40
47,62 %
22,35 %
spíše ano
26
30,95 %
14,53 %
spíše ne
12
14,29 %
6,7 %
ne
6
7,14 %
3,35 %
10. Navštívil/a jste někdy e-shop Bikers Crown?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 11, ne → otázka č. 14].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
87
63,04 %
48,6 %
ne
51
36,96 %
28,49 %
11. E-shop Bikers Crown vnímám jako:
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
přehledný vs. nepřehledný
1-2-3-4-5
2.264
1.114
uživatelsky přívětivý vs. uživatelsky nepřívětivý
1-2-3-4-5
2.322
0.931
s dostatečnou nabídkou produktů vs. s nedostatečnou nabídkou produktů
1-2-3-4-5
2.31
1.203
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
12. Uskutečnil/a jste někdy nákup v e-shopu Bikers Crown?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 13, ne → otázka č. 14].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
56
64,37 %
31,28 %
ano
31
35,63 %
17,32 %
13. Doporučil/a byste nákup v e-shopu Bikers Crown svým známým?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
13
41,94 %
7,26 %
spíše ano
12
38,71 %
6,7 %
ne
4
12,9 %
2,23 %
spíše ne
2
6,45 %
1,12 %
14. Navštívil/a jste někdy webové stránky Bikers Crown?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 15, ne → otázka č. 16].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
86
62,32 %
48,04 %
ne
52
37,68 %
29,05 %
15. Webové stránky vnímám jako:
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
přehledné vs. nepřehledné
1-2-3-4-5
2.326
1.289
s dostatkem potřebných informací vs. s nedostatkem potřebných informací
1-2-3-4-5
2.302
1.211
s aktuálním obsahem vs. se zastaralým obsahem
1-2-3-4-5
2.221
1.056
vizuálně atraktivní vs. vizuálně neatraktivní
1-2-3-4-5
2.372
1.396
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
16. Navštívil/a jste někdy facebookové stránky Bikers Crown?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 17, ne → otázka č. 20].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
102
73,91 %
56,98 %
ano
36
26,09 %
20,11 %
17. Facebookové stránky Bikers Crown vnímám jako:
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
aktuální vs. neaktuální
1-2-3-4-5
1.943
1.482
zajímavé vs. nezajímavé
1-2-3-4-5
2.171
1.285
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
18. Firmu Bikers Crown vnímám jako:
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
aktivní, dravou vs. pasivní
1-2-3-4-5
1.971
1.171
přátelskou vs. arogantní
1-2-3-4-5
1.914
0.936
důvěryhodnou vs. nedůvěryhodnou
1-2-3-4-5
1.943
1.368
moderní vs. tradiční
1-2-3-4-5
1.771
0.691
atraktivní vs. nezajímavou
1-2-3-4-5
1.857
0.751
veřejně známou vs. veřejně neznámou
1-2-3-4-5
1.686
1.13
mezinárodní vs. lokální
1-2-3-4-5
2.457
1.162
dostupnou vs. nedostupnou
1-2-3-4-5
1.686
0.958
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
19. Ohodnoťte následující výroky na škále 1 až 5. (1 - nejlepší, 5 - nejhorší )
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
Kvalita produktů je: vysoká vs. nízká
1-2-3-4-5
2.171
1.456
Cena produktů je: adekvátní vs. neadekvátní
1-2-3-4-5
2.286
1.004
Propagace firmy je: dostatečná vs. nedostatečná
1-2-3-4-5
2.057
0.854
Nabídka sortimentu je: široká vs. úzká
1-2-3-4-5
1.914
0.878
Celková spokojenost s firmou je: vysoká vs. nízká
1-2-3-4-5
2
1.257
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
20. Jste:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
muž
141
84,94 %
78,77 %
žena
25
15,06 %
13,97 %
21. Jaký je Váš věk?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
18 - 24 let
56
33,73 %
31,28 %
25 - 34 let
53
31,93 %
29,61 %
35 - 44 let
28
16,87 %
15,64 %
45 - 54 let
19
11,45 %
10,61 %
65 +
5
3,01 %
2,79 %
55 - 64 let
5
3,01 %
2,79 %
22. V jakém kraji bydlíte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ústecký
28
16,87 %
15,64 %
Jihočeský
21
12,65 %
11,73 %
Jihomoravský
20
12,05 %
11,17 %
Hlavní město Praha
18
10,84 %
10,06 %
Středočeský
15
9,04 %
8,38 %
Královéhradecký
11
6,63 %
6,15 %
Moravskoslezský
11
6,63 %
6,15 %
Pardubický
9
5,42 %
5,03 %
Zlínský
8
4,82 %
4,47 %
Olomoucký
7
4,22 %
3,91 %
Kraj Vysočina
7
4,22 %
3,91 %
Liberecký
4
2,41 %
2,23 %
Karlovarský
4
2,41 %
2,23 %
Plzeňský
3
1,81 %
1,68 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 11 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Praha - Ořech na otázku 6. O jakou prodejnu šlo?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi odborníky [1-2-3-4-5] neodborníky: 4 na otázku 7. Zaměstnance firmy Bikers Crown vnímám jako:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bikers Crown na otázku 2. Která firma zabývající se prodejem motocyklového oblečení, příslušenství, náhradních dílů a doplňků pro motocykly se Vám vybaví jako první?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 9. Doporučil/a byste nákup v kamenném obchodu Bikers Crown svým známým?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Most na otázku 6. O jakou prodejnu šlo?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Praha - Braník na otázku 6. O jakou prodejnu šlo?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 8. Uskutečnil/a jste někdy nákup v kamenném obchodu Bikers Crown?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 9. Doporučil/a byste nákup v kamenném obchodu Bikers Crown svým známým?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chlumec nad Cidlinou na otázku 6. O jakou prodejnu šlo?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi schopné poradit [1-2-3-4-5] neschopné poradit: 1 na otázku 7. Zaměstnance firmy Bikers Crown vnímám jako:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Brno na otázku 6. O jakou prodejnu šlo?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ano na otázku 9. Doporučil/a byste nákup v kamenném obchodu Bikers Crown svým známým?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi odborníky [1-2-3-4-5] neodborníky: 2 na otázku 7. Zaměstnance firmy Bikers Crown vnímám jako:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi komunikativní [1-2-3-4-5] nekomunikativní: 2 na otázku 7. Zaměstnance firmy Bikers Crown vnímám jako:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Písek na otázku 6. O jakou prodejnu šlo?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Propagace firmy je: dostatečná [1-2-3-4-5] nedostatečná: 2 na otázku 19. Ohodnoťte následující výroky na škále 1 až 5. (1 - nejlepší, 5 - nejhorší )
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi velice ochotné [1-2-3-4-5] velice neochotné: 1 na otázku 7. Zaměstnance firmy Bikers Crown vnímám jako:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 5. Navštívil/a jste někdy kamennou prodejnu Bikers Crown?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi s příjemným přístupem [1-2-3-4-5] s nepříjemným přístupem: 2 na otázku 7. Zaměstnance firmy Bikers Crown vnímám jako:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi komunikativní [1-2-3-4-5] nekomunikativní: 3 na otázku 7. Zaměstnance firmy Bikers Crown vnímám jako:
5. Navštívil/a jste někdy kamennou prodejnu Bikers Crown?
odpověď ano:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Brno na otázku 6. O jakou prodejnu šlo?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chlumec nad Cidlinou na otázku 6. O jakou prodejnu šlo?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Most na otázku 6. O jakou prodejnu šlo?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Písek na otázku 6. O jakou prodejnu šlo?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Praha - Braník na otázku 6. O jakou prodejnu šlo?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Praha - Ořech na otázku 6. O jakou prodejnu šlo?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi velice ochotné [1-2-3-4-5] velice neochotné: 1 na otázku 7. Zaměstnance firmy Bikers Crown vnímám jako:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi velice ochotné [1-2-3-4-5] velice neochotné: 2 na otázku 7. Zaměstnance firmy Bikers Crown vnímám jako:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi velice ochotné [1-2-3-4-5] velice neochotné: 3 na otázku 7. Zaměstnance firmy Bikers Crown vnímám jako:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi odborníky [1-2-3-4-5] neodborníky: 1 na otázku 7. Zaměstnance firmy Bikers Crown vnímám jako:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi odborníky [1-2-3-4-5] neodborníky: 2 na otázku 7. Zaměstnance firmy Bikers Crown vnímám jako:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi odborníky [1-2-3-4-5] neodborníky: 3 na otázku 7. Zaměstnance firmy Bikers Crown vnímám jako:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi odborníky [1-2-3-4-5] neodborníky: 4 na otázku 7. Zaměstnance firmy Bikers Crown vnímám jako:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi s příjemným přístupem [1-2-3-4-5] s nepříjemným přístupem: 1 na otázku 7. Zaměstnance firmy Bikers Crown vnímám jako:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi s příjemným přístupem [1-2-3-4-5] s nepříjemným přístupem: 2 na otázku 7. Zaměstnance firmy Bikers Crown vnímám jako:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi s příjemným přístupem [1-2-3-4-5] s nepříjemným přístupem: 3 na otázku 7. Zaměstnance firmy Bikers Crown vnímám jako:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi schopné poradit [1-2-3-4-5] neschopné poradit: 1 na otázku 7. Zaměstnance firmy Bikers Crown vnímám jako:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi schopné poradit [1-2-3-4-5] neschopné poradit: 2 na otázku 7. Zaměstnance firmy Bikers Crown vnímám jako:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi schopné poradit [1-2-3-4-5] neschopné poradit: 3 na otázku 7. Zaměstnance firmy Bikers Crown vnímám jako:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi komunikativní [1-2-3-4-5] nekomunikativní: 1 na otázku 7. Zaměstnance firmy Bikers Crown vnímám jako:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi komunikativní [1-2-3-4-5] nekomunikativní: 2 na otázku 7. Zaměstnance firmy Bikers Crown vnímám jako:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi komunikativní [1-2-3-4-5] nekomunikativní: 3 na otázku 7. Zaměstnance firmy Bikers Crown vnímám jako:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bikers Crown na otázku 2. Která firma zabývající se prodejem motocyklového oblečení, příslušenství, náhradních dílů a doplňků pro motocykly se Vám vybaví jako první?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 8. Uskutečnil/a jste někdy nákup v kamenném obchodu Bikers Crown?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 9. Doporučil/a byste nákup v kamenném obchodu Bikers Crown svým známým?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ano na otázku 9. Doporučil/a byste nákup v kamenném obchodu Bikers Crown svým známým?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 9. Doporučil/a byste nákup v kamenném obchodu Bikers Crown svým známým?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Propagace firmy je: dostatečná [1-2-3-4-5] nedostatečná: 2 na otázku 19. Ohodnoťte následující výroky na škále 1 až 5. (1 - nejlepší, 5 - nejhorší )
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Znám ji a mám s ní osobní zkušenost. na otázku 3. Znáte firmu Bikers Crown, s.r.o.?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi přehledný [1-2-3-4-5] nepřehledný: 3 na otázku 11. E-shop Bikers Crown vnímám jako:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi přátelskou [1-2-3-4-5] arogantní: 1 na otázku 18. Firmu Bikers Crown vnímám jako:
8.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi s příjemným přístupem [1-2-3-4-5] s nepříjemným přístupem: 3 na otázku 7. Zaměstnance firmy Bikers Crown vnímám jako:
odpověď odborníky [1-2-3-4-5] neodborníky: 1:
6x vetší pravděpodobnost při odpovědi přátelskou [1-2-3-4-5] arogantní: 1 na otázku 18. Firmu Bikers Crown vnímám jako:
odpověď s příjemným přístupem [1-2-3-4-5] s nepříjemným přístupem: 1:
4.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi přátelskou [1-2-3-4-5] arogantní: 1 na otázku 18. Firmu Bikers Crown vnímám jako:
odpověď schopné poradit [1-2-3-4-5] neschopné poradit: 1:
4.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi odborníky [1-2-3-4-5] neodborníky: 1 na otázku 7. Zaměstnance firmy Bikers Crown vnímám jako:
4.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi přátelskou [1-2-3-4-5] arogantní: 1 na otázku 18. Firmu Bikers Crown vnímám jako:
odpověď velice ochotné [1-2-3-4-5] velice neochotné: 1:
3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi přátelskou [1-2-3-4-5] arogantní: 1 na otázku 18. Firmu Bikers Crown vnímám jako:
8. Uskutečnil/a jste někdy nákup v kamenném obchodu Bikers Crown?
odpověď ano:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Písek na otázku 6. O jakou prodejnu šlo?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 9. Doporučil/a byste nákup v kamenném obchodu Bikers Crown svým známým?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ano na otázku 9. Doporučil/a byste nákup v kamenném obchodu Bikers Crown svým známým?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 9. Doporučil/a byste nákup v kamenném obchodu Bikers Crown svým známým?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi schopné poradit [1-2-3-4-5] neschopné poradit: 1 na otázku 7. Zaměstnance firmy Bikers Crown vnímám jako:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi s příjemným přístupem [1-2-3-4-5] s nepříjemným přístupem: 2 na otázku 7. Zaměstnance firmy Bikers Crown vnímám jako:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi odborníky [1-2-3-4-5] neodborníky: 1 na otázku 7. Zaměstnance firmy Bikers Crown vnímám jako:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bikers Crown na otázku 2. Která firma zabývající se prodejem motocyklového oblečení, příslušenství, náhradních dílů a doplňků pro motocykly se Vám vybaví jako první?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi komunikativní [1-2-3-4-5] nekomunikativní: 2 na otázku 7. Zaměstnance firmy Bikers Crown vnímám jako:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi velice ochotné [1-2-3-4-5] velice neochotné: 2 na otázku 7. Zaměstnance firmy Bikers Crown vnímám jako:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Most na otázku 6. O jakou prodejnu šlo?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Praha - Braník na otázku 6. O jakou prodejnu šlo?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi velice ochotné [1-2-3-4-5] velice neochotné: 1 na otázku 7. Zaměstnance firmy Bikers Crown vnímám jako:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi komunikativní [1-2-3-4-5] nekomunikativní: 1 na otázku 7. Zaměstnance firmy Bikers Crown vnímám jako:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi s příjemným přístupem [1-2-3-4-5] s nepříjemným přístupem: 1 na otázku 7. Zaměstnance firmy Bikers Crown vnímám jako:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi odborníky [1-2-3-4-5] neodborníky: 2 na otázku 7. Zaměstnance firmy Bikers Crown vnímám jako:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi schopné poradit [1-2-3-4-5] neschopné poradit: 2 na otázku 7. Zaměstnance firmy Bikers Crown vnímám jako:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Propagace firmy je: dostatečná [1-2-3-4-5] nedostatečná: 2 na otázku 19. Ohodnoťte následující výroky na škále 1 až 5. (1 - nejlepší, 5 - nejhorší )
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi odborníky [1-2-3-4-5] neodborníky: 3 na otázku 7. Zaměstnance firmy Bikers Crown vnímám jako:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 5. Navštívil/a jste někdy kamennou prodejnu Bikers Crown?
10. Navštívil/a jste někdy e-shop Bikers Crown?
odpověď ano:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi přehledný [1-2-3-4-5] nepřehledný: 1 na otázku 11. E-shop Bikers Crown vnímám jako:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi přehledný [1-2-3-4-5] nepřehledný: 2 na otázku 11. E-shop Bikers Crown vnímám jako:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi přehledný [1-2-3-4-5] nepřehledný: 3 na otázku 11. E-shop Bikers Crown vnímám jako:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi s dostatkem potřebných informací [1-2-3-4-5] s nedostatkem potřebných informací: 1 na otázku 15. Webové stránky vnímám jako:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi s dostatkem potřebných informací [1-2-3-4-5] s nedostatkem potřebných informací: 2 na otázku 15. Webové stránky vnímám jako:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi s dostatkem potřebných informací [1-2-3-4-5] s nedostatkem potřebných informací: 3 na otázku 15. Webové stránky vnímám jako:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi s aktuálním obsahem [1-2-3-4-5] se zastaralým obsahem: 1 na otázku 15. Webové stránky vnímám jako:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi s aktuálním obsahem [1-2-3-4-5] se zastaralým obsahem: 2 na otázku 15. Webové stránky vnímám jako:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi s aktuálním obsahem [1-2-3-4-5] se zastaralým obsahem: 3 na otázku 15. Webové stránky vnímám jako:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi vizuálně atraktivní [1-2-3-4-5] vizuálně neatraktivní: 1 na otázku 15. Webové stránky vnímám jako:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi vizuálně atraktivní [1-2-3-4-5] vizuálně neatraktivní: 2 na otázku 15. Webové stránky vnímám jako:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi vizuálně atraktivní [1-2-3-4-5] vizuálně neatraktivní: 3 na otázku 15. Webové stránky vnímám jako:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 13. Doporučil/a byste nákup v e-shopu Bikers Crown svým známým?
16. Navštívil/a jste někdy facebookové stránky Bikers Crown?
odpověď ano:
5x vetší pravděpodobnost při odpovědi aktivní, dravou [1-2-3-4-5] pasivní: 1 na otázku 18. Firmu Bikers Crown vnímám jako:
5x vetší pravděpodobnost při odpovědi přátelskou [1-2-3-4-5] arogantní: 1 na otázku 18. Firmu Bikers Crown vnímám jako:
5x vetší pravděpodobnost při odpovědi přátelskou [1-2-3-4-5] arogantní: 2 na otázku 18. Firmu Bikers Crown vnímám jako:
5x vetší pravděpodobnost při odpovědi důvěryhodnou [1-2-3-4-5] nedůvěryhodnou: 1 na otázku 18. Firmu Bikers Crown vnímám jako:
5x vetší pravděpodobnost při odpovědi moderní [1-2-3-4-5] tradiční: 1 na otázku 18. Firmu Bikers Crown vnímám jako:
5x vetší pravděpodobnost při odpovědi moderní [1-2-3-4-5] tradiční: 2 na otázku 18. Firmu Bikers Crown vnímám jako:
5x vetší pravděpodobnost při odpovědi atraktivní [1-2-3-4-5] nezajímavou: 1 na otázku 18. Firmu Bikers Crown vnímám jako:
5x vetší pravděpodobnost při odpovědi atraktivní [1-2-3-4-5] nezajímavou: 2 na otázku 18. Firmu Bikers Crown vnímám jako:
5x vetší pravděpodobnost při odpovědi mezinárodní [1-2-3-4-5] lokální: 3 na otázku 18. Firmu Bikers Crown vnímám jako:
5x vetší pravděpodobnost při odpovědi veřejně známou [1-2-3-4-5] veřejně neznámou: 1 na otázku 18. Firmu Bikers Crown vnímám jako:
5x vetší pravděpodobnost při odpovědi dostupnou [1-2-3-4-5] nedostupnou: 1 na otázku 18. Firmu Bikers Crown vnímám jako:
5x vetší pravděpodobnost při odpovědi aktuální [1-2-3-4-5] neaktuální: 1 na otázku 17. Facebookové stránky Bikers Crown vnímám jako:
5x vetší pravděpodobnost při odpovědi zajímavé [1-2-3-4-5] nezajímavé: 1 na otázku 17. Facebookové stránky Bikers Crown vnímám jako:
5x vetší pravděpodobnost při odpovědi zajímavé [1-2-3-4-5] nezajímavé: 3 na otázku 17. Facebookové stránky Bikers Crown vnímám jako:
5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalita produktů je: vysoká [1-2-3-4-5] nízká: 1 na otázku 19. Ohodnoťte následující výroky na škále 1 až 5. (1 - nejlepší, 5 - nejhorší )
5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalita produktů je: vysoká [1-2-3-4-5] nízká: 3 na otázku 19. Ohodnoťte následující výroky na škále 1 až 5. (1 - nejlepší, 5 - nejhorší )
5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Propagace firmy je: dostatečná [1-2-3-4-5] nedostatečná: 1 na otázku 19. Ohodnoťte následující výroky na škále 1 až 5. (1 - nejlepší, 5 - nejhorší )
5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Propagace firmy je: dostatečná [1-2-3-4-5] nedostatečná: 2 na otázku 19. Ohodnoťte následující výroky na škále 1 až 5. (1 - nejlepší, 5 - nejhorší )
5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Propagace firmy je: dostatečná [1-2-3-4-5] nedostatečná: 3 na otázku 19. Ohodnoťte následující výroky na škále 1 až 5. (1 - nejlepší, 5 - nejhorší )
5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nabídka sortimentu je: široká [1-2-3-4-5] úzká: 1 na otázku 19. Ohodnoťte následující výroky na škále 1 až 5. (1 - nejlepší, 5 - nejhorší )
5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nabídka sortimentu je: široká [1-2-3-4-5] úzká: 2 na otázku 19. Ohodnoťte následující výroky na škále 1 až 5. (1 - nejlepší, 5 - nejhorší )
5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Celková spokojenost s firmou je: vysoká [1-2-3-4-5] nízká: 1 na otázku 19. Ohodnoťte následující výroky na škále 1 až 5. (1 - nejlepší, 5 - nejhorší )
5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Celková spokojenost s firmou je: vysoká [1-2-3-4-5] nízká: 2 na otázku 19. Ohodnoťte následující výroky na škále 1 až 5. (1 - nejlepší, 5 - nejhorší )
5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena produktů je: adekvátní [1-2-3-4-5] neadekvátní: 2 na otázku 19. Ohodnoťte následující výroky na škále 1 až 5. (1 - nejlepší, 5 - nejhorší )
5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena produktů je: adekvátní [1-2-3-4-5] neadekvátní: 3 na otázku 19. Ohodnoťte následující výroky na škále 1 až 5. (1 - nejlepší, 5 - nejhorší )
odpověď ne:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi odborníky [1-2-3-4-5] neodborníky: 4 na otázku 7. Zaměstnance firmy Bikers Crown vnímám jako:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi s příjemným přístupem [1-2-3-4-5] s nepříjemným přístupem: 3 na otázku 7. Zaměstnance firmy Bikers Crown vnímám jako:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi komunikativní [1-2-3-4-5] nekomunikativní: 3 na otázku 7. Zaměstnance firmy Bikers Crown vnímám jako:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi moderní [1-2-3-4-5] zastaralé: 5 na otázku 4. Logo Bikers Crown vnímám jako:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi líbivé [1-2-3-4-5] nelíbivé: 5 na otázku 4. Logo Bikers Crown vnímám jako:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi jednoduché [1-2-3-4-5] složité: 5 na otázku 4. Logo Bikers Crown vnímám jako:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 9. Doporučil/a byste nákup v kamenném obchodu Bikers Crown svým známým?
17. Facebookové stránky Bikers Crown vnímám jako:
odpověď aktuální [1-2-3-4-5] neaktuální: 1:
9.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi zajímavé [1-2-3-4-5] nezajímavé: 1 na otázku 17. Facebookové stránky Bikers Crown vnímám jako:
9.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Celková spokojenost s firmou je: vysoká [1-2-3-4-5] nízká: 1 na otázku 19. Ohodnoťte následující výroky na škále 1 až 5. (1 - nejlepší, 5 - nejhorší )
9x vetší pravděpodobnost při odpovědi přátelskou [1-2-3-4-5] arogantní: 1 na otázku 18. Firmu Bikers Crown vnímám jako:
18. Firmu Bikers Crown vnímám jako:
odpověď aktivní, dravou [1-2-3-4-5] pasivní: 1:
10.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Celková spokojenost s firmou je: vysoká [1-2-3-4-5] nízká: 1 na otázku 19. Ohodnoťte následující výroky na škále 1 až 5. (1 - nejlepší, 5 - nejhorší )
odpověď dostupnou [1-2-3-4-5] nedostupnou: 1:
8.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi aktivní, dravou [1-2-3-4-5] pasivní: 1 na otázku 18. Firmu Bikers Crown vnímám jako:
odpověď moderní [1-2-3-4-5] tradiční: 1:
10.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi přátelskou [1-2-3-4-5] arogantní: 1 na otázku 18. Firmu Bikers Crown vnímám jako:
odpověď veřejně známou [1-2-3-4-5] veřejně neznámou: 1:
7.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Celková spokojenost s firmou je: vysoká [1-2-3-4-5] nízká: 1 na otázku 19. Ohodnoťte následující výroky na škále 1 až 5. (1 - nejlepší, 5 - nejhorší )
22. V jakém kraji bydlíte?
odpověď Ústecký:
5.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Most na otázku 6. O jakou prodejnu šlo?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Zajímáte se o motocykly?
2. Která firma zabývající se prodejem motocyklového oblečení, příslušenství, náhradních dílů a doplňků pro motocykly se Vám vybaví jako první?
3. Znáte firmu Bikers Crown, s.r.o.?
4. Logo Bikers Crown vnímám jako:
5. Navštívil/a jste někdy kamennou prodejnu Bikers Crown?
6. O jakou prodejnu šlo?
7. Zaměstnance firmy Bikers Crown vnímám jako:
8. Uskutečnil/a jste někdy nákup v kamenném obchodu Bikers Crown?
9. Doporučil/a byste nákup v kamenném obchodu Bikers Crown svým známým?
10. Navštívil/a jste někdy e-shop Bikers Crown?
11. E-shop Bikers Crown vnímám jako:
12. Uskutečnil/a jste někdy nákup v e-shopu Bikers Crown?
13. Doporučil/a byste nákup v e-shopu Bikers Crown svým známým?
14. Navštívil/a jste někdy webové stránky Bikers Crown?
15. Webové stránky vnímám jako:
16. Navštívil/a jste někdy facebookové stránky Bikers Crown?
17. Facebookové stránky Bikers Crown vnímám jako:
18. Firmu Bikers Crown vnímám jako:
19. Ohodnoťte následující výroky na škále 1 až 5. (1 - nejlepší, 5 - nejhorší )
20. Jste:
21. Jaký je Váš věk?
22. V jakém kraji bydlíte?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Zajímáte se o motocykly?
2. Která firma zabývající se prodejem motocyklového oblečení, příslušenství, náhradních dílů a doplňků pro motocykly se Vám vybaví jako první?
3. Znáte firmu Bikers Crown, s.r.o.?
4. Logo Bikers Crown vnímám jako:
5. Navštívil/a jste někdy kamennou prodejnu Bikers Crown?
6. O jakou prodejnu šlo?
7. Zaměstnance firmy Bikers Crown vnímám jako:
8. Uskutečnil/a jste někdy nákup v kamenném obchodu Bikers Crown?
9. Doporučil/a byste nákup v kamenném obchodu Bikers Crown svým známým?
10. Navštívil/a jste někdy e-shop Bikers Crown?
11. E-shop Bikers Crown vnímám jako:
12. Uskutečnil/a jste někdy nákup v e-shopu Bikers Crown?
13. Doporučil/a byste nákup v e-shopu Bikers Crown svým známým?
14. Navštívil/a jste někdy webové stránky Bikers Crown?
15. Webové stránky vnímám jako:
16. Navštívil/a jste někdy facebookové stránky Bikers Crown?
17. Facebookové stránky Bikers Crown vnímám jako:
18. Firmu Bikers Crown vnímám jako:
19. Ohodnoťte následující výroky na škále 1 až 5. (1 - nejlepší, 5 - nejhorší )
20. Jste:
21. Jaký je Váš věk?
22. V jakém kraji bydlíte?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.