Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Dotazník pro členy věrnostního programu Tesco Clubcard

Dotazník pro členy věrnostního programu Tesco Clubcard

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Adam Potůček
Šetření:23. 02. 2013 - 06. 03. 2013
Počet respondentů:186
Počet otázek (max/průměr):14 / 9.16
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:46,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:49
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Tento dotazník je určeně pro všechny členy věrnostního programu Tesco Clubcard.

Jsem vděčny za Vaši ochotu pomoci mi s tímto dotazníkem a děkuji, že budete vyplňovat všechny odpovědi zodpovědně a pravdivě. Velice by mi pomohlo pokud byste odkaz s tímto dotazníkem poslali i na Vaše známé a přátele nebo dokonce pomohli vyplnit tento dotazník s Vašimi rodiči či prarodiči. Je pro mě velice důležité znát názor opravdu všech, aby bylo šetření co nejobjektivnější.

Odpovědi respondentů

1. Jste členem věrnostního programu Tesco Clubcard?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 2, NE → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO16588,71 %88,71 %  
NE2111,29 %11,29 %  

Graf

2. Připadá Vám systém věrnostního programu jasný a přehledný, víte, jaké všechny výhody a za jakých podmínek Vám může program nabídnout?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 4, NEotázka č. 3].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO11972,12 %63,98 %  
NE4627,88 %24,73 %  

Graf

3. Co Vám přijde konkrétné nějasného?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vyhody tohoto klubu12,78 %0,54 %  
nevím o všech slevách a výhodách12,78 %0,54 %  
nikde není uveden přehled všech výhod, které má člen Tecco Clubcard k dispozici12,78 %0,54 %  
Roztříštěnost služeb, není vše na jednom místě12,78 %0,54 %  
bodový systém12,78 %0,54 %  
Odměna za body12,78 %0,54 %  
Karta neukazuje čas nákupu a neinformuje mě o akčních nabídkách12,78 %0,54 %  
vybírání odměn, slevové kupóny12,78 %0,54 %  
jsem poměrně nový člen, ještě jsem se se všemi záležitostmi nestihl seznámit12,78 %0,54 %  
všetko12,78 %0,54 %  
ostatní odpovědi získání bonusových bodů
přehled výhod pro stálé zákazníky
za kolik bodů se posílají poukázky
sčítání bodů a převádění nevyužitých bodů za měsíc
Že jsem tři čtvrtě roku měla kartu, nepřišli mi žádné kupony a nikoho to nezajímalo.
Akce platné s kartou
Jak vybírají ty sleovové poukázky - přijde např sleva na deodoranty AXE, které jsem nikdy nekoupila. Myslela jsem že tam budou dávat pro mě relevantní zboží. Jinak si myslím, že je mi vše jasné...
smysl sbírání bodů když odměny jsou minimální
neznam ho
nejasného ani ne, spíše mi nevyhovuje, že vše musím vyhledávat sama
Nějasného? Jak se to slovo vůbec vyslovuje?
body
-
Nevím, proč vlastně body zbírám. Kvůli kufrům? Hrncům? Na slevové kupóny?
nechodí mi domů dárkové poukazy
vázání zisku bodů na jiné veci jak na běžný nákup
nechodím do tak často do tesca takže co nepříjde poštou to nevím :)
Nevím jaké výhody mi z toho plynou, kromě slevových kuponů na směšné částky
informace, které jsou v poskytovány s masmédiích a ty, které poskytují prodavači na prodejně
systém odměn za body
jaké kupony mohu a nemohu uplatnit v našem Tescu
nepřehledný seznam věcí, na které můžu získat slevu a v jaké výši.
například při kuponech na slevu určitého produktu (např. 5Kč sleva při koupi Zlaté Hané), nikde není napsané (a ani pokladní nevědí), zda to je jen na jeden kus nebo zda bude sleva odečtena z každého kusu, který bude zakoupen..
k čemu body jsou
celý koncept - sbírám body za nákupy, a pak dostanu poukázky na zboží (které nekupuji)?
možnost využití slevy po nasbírání 300 bodů
2672,22 %13,98 % 

Graf

4. Jste spokojen s tímto věrnostním programem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 5, NEotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO12173,33 %65,05 %  
NE4426,67 %23,66 %  

Graf

5. Co se Vám na programu líbí konkrétně?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
slevy910,11 %4,84 %  
slevové poukázky33,37 %1,61 %  
jednoduchost22,25 %1,08 %  
peněžní poukázky za body22,25 %1,08 %  
sleva22,25 %1,08 %  
slevové kupóny22,25 %1,08 %  
odměny22,25 %1,08 %  
Krom registrace žádná jiná nutná aktivita ze strany uživatele - program běží sám a mohu čerpat výhody11,12 %0,54 %  
Jednoduchost, benefity11,12 %0,54 %  
všechno :-))11,12 %0,54 %  
ostatní odpovědi akce na produkty, které mě motivují
Peníze zpět
Přehlednost
Odměna za každý nákup.
Kupony na slevu z nákupu např. -80kč
přehlednost a dodržení podmínek slev po načtení bodů
Poukázky, které chodí myslím kvartálně.
výhody a slevy
výhodné nakupování
že mi vrací Tesco peníze za to, že u nich nakupuji.
volňásky v podobě poukázek místo peněz
club card poukázky a to, že body může sbírat celá rodina
možnost získávat slevové poukázky za získané body
slevy na nákup
propojení i s dalšími obchodníky, takže se mi část plateb od nich vrací formou poukázek na nákup v Tescu
Poukázky na slevu
Chodící poukazky
Vlastní ocenění slevou stálých zákazníků.
zasílání slevových kuponů
Nic od něj neočekávám, takže se hodí i drobná sleva univerzálně použitelná plynoucí z karty. Většiny možností klubu nevyužívám.
Od e y
kupóny se slevou
Kromě slev je to rychlost při nákupu
úspora peněz
slevy, zvýhodněné nabídky přímo na míru
poukázky za nasbírané body
nabídka slev
spíše celkově spokojen
získané peníze za nákupy
peněžní poukázky
odmena
poukázky
1 bod za 10 Kč, je to malá částka a bodů tak rychleji přibývá
prémie e-on, kterou jsem ale ještě neobdržel
možnost vrácení části utracených peněz v podobě kuponů a poukázek
Ušetřené prachy
slevy, poukázky na nákup za nasbírané body
Benefity
kupony v určité hodnotě, za předchozí nákupy
kupony
body
poukazy
slevové poukazy
Vracení peněz za nákupy - vyplatí se to pro člověka, který hodně nakupuje v Tescu
karta
Stejně musím nakoupit, když k tomu získám i něco navíc, proč ne.
slevy a výhody
Je to dobrý marketingový nápad. Jen když si člověk přepočte utracenou částku / body / koruny na kuponech, tak je to bída .. 1:100
poukázky na nákup jako odměna věrnému zákazníkovi
nevím
body, slevy, poukázky
zlavy
pravidelně za načerpané body dostávám slevy na výrobky, či poukázky na nákup zboží
lehké sbírání bodů
zasílní informací sms
za body pyrex misky
Sbírání bodů a po určitě době dostání poukázky na určitou částku.
poukázky na slevu na nákupu
vrácení 10% útraty ve formě kuponu
jasná pravidla, pravidelné odměny a navíc zvláštní slevy
slevové pouzkázky v Kč
Myšlenka je celkem zajímavá.
nic
zvýhodněné ceny, poukázky na slevy
6471,91 %34,41 % 

Graf

6. Co se Vám na programu nelíbí konkrétně?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevim co a kdy dostanu "zdarma"13,57 %0,54 %  
bonusy13,57 %0,54 %  
Kartu mám od začátku programu a ani jednou mi nepřišlo vyúčtování bodů či odměny.13,57 %0,54 %  
Malá odměna za body.13,57 %0,54 %  
půl roku po změně doručovací adresy nechodí slevové kupony ani na původní adresu ani na novou13,57 %0,54 %  
špatný výběr bonusů13,57 %0,54 %  
Nelze používat v obchodních domech Kaufland a Lidl. V Bille naštěstí jo.13,57 %0,54 %  
program vypadá efektně ale pro zákazníka toho moc nepřináší - např. slevy na kuponcích jsou minimální a bezvýznamné , taktéž zisk z klubových bodů je směšný13,57 %0,54 %  
Nefunkčnost některých věrnostních odměn nebo jejich opakovaná nedostupnost na obchodech Tesco v době akce13,57 %0,54 %  
Sledování nákupu, výměna osobní svobody za "lákavé slevy"13,57 %0,54 %  
ostatní odpovědi nedostatečný přístup k stálému a věrnému zákazníkovi
akce na 1 ks výrobku - sleva cca 3kč je to směšné
no že nevím jaké výhody můžu využít
Že za to žádné výhody ve skutečnosti nejsou a mám pocit, že Tesco jen využívá důvěřivosti zákazníků k získávání dat.
Nechodí mi informace o stavu bodů a speciálních nabídkách.
nemůžu si vybrat zboží, který bych chtěla mít výhodnější vzhledem k počtu nasbíraných bodů
Slevy na poukázky jsou ubohé a výsměch, např. sleva 10 kč na granule za 240 kč :D:D:D atd
-
Zbytečnosti za body.
moc tam nenakupuji, takže nemám asi žádné výhody
Směšná odměna - ať to raději dají zaměstnancům do výplat, beztak je dřou za minimální mzdy...
viz předešlá otázka
když, posíláte odměny za nakupování, tak dále posíláte kupony, které jsou úplně k ničemu sleva činní celkem za 6 kuponů asi okolo 35 kč, ve slevě se to dá koupit levněji
Nevím které kupony mohu a nemohu uplatnit v naší prodejně, často výrobky z kuponů nejsou skladem,
málo informací
není zde variabilita volby "slev", nejsem motivována k tomu sbírat body, ....
Male vyhody
nejasnost
1864,29 %9,68 % 

Graf

7. Co byl hlavní důvod, proč jste se stal/stala členem tohoto věrnostního programu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Slevy a nižší ceny8048,48 %43,01 %  
Obchod Tesco mám v blízkosti domova nebo zaměstnání5533,33 %29,57 %  
Jiný důvod1810,91 %9,68 %  
Možnost dostávat zajímavé dárky84,85 %4,3 %  
Být oslovován s nabídkami šitých přímo mě na míru42,42 %2,15 %  

Graf

8. Pokud jste v předchozí otázkce uvedli jiný důvod, uveďte prosím konkrétně jaký:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dostala jsem ji od jiného člena rodiny15,56 %0,54 %  
slevy a nižší ceny výrobků, za body, díky častým nákupům15,56 %0,54 %  
Naléhali za pokladnou tak dlouho, že bylo lepší to vyplnit a odejít.....15,56 %0,54 %  
možnost získat zpět na poukázkách část plateb (tehdy jen v Tescu, nyní i u dalších partnerů)15,56 %0,54 %  
ne15,56 %0,54 %  
náhodná nabídka v HM Tesco15,56 %0,54 %  
zasílání profit bodů 15,56 %0,54 %  
myslela jsem si že to budu mít z toho nějaké výhody15,56 %0,54 %  
u Teska je zaměstnán člen rodiny a nakupuje tam 15,56 %0,54 %  
nechci uvést15,56 %0,54 %  
ostatní odpovědi -
byl jsem při návštěvě donucen hosteskou do clubu vstoupit
Neodbytné přesvědčování lidí z Tesca a tak trochu zvědavost
měli jsme dotaz na infu a hned nám šoupli tesco clubcard
oeteřeli u nás nové tesco a byly tam stánky, které nás zvaly, abychom se přihlásili.
nic
Nesnášela jsem větu "už máte svou kartu clubcard?"...po pořízení mi dali pokoj
x
844,44 %4,3 % 

Graf

9. Předtím, než jste se stal/stala členem věrnostního programu Tesco Clubcard tak jste nakupoval/nakupovala:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Rovnoměrně jak v obchodech Tesco tak i u konkurence10161,21 %54,3 %  
Převážně v obchodech Tesco3722,42 %19,89 %  
Nenakupoval jsem v obchodech Tesco vůbec nebo zcela jen výjimečně2213,33 %11,83 %  
Pouze v obchodech Tesco53,03 %2,69 %  

Graf

10. Potom co jste se stal/stala členem věrnostní programu Tesco Clubcard tak nakupujete:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Rovnoměrně jak v obchodech Tesco tak i u konkurence10664,24 %56,99 %  
Převážně v obchodech Tesco5231,52 %27,96 %  
Pouze v obchodech Tesco74,24 %3,76 %  

Graf

11. Jste členem i jiného věrnostního programu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE8953,94 %47,85 %  
Billa5332,12 %28,49 %  
Jiný3219,39 %17,2 %  
Globus84,85 %4,3 %  
Penny Market63,64 %3,23 %  
Albert53,03 %2,69 %  
Interspar53,03 %2,69 %  

Graf

12. Pokud jste v předešlé otázce zvolili možnost jiný, napiště prosím konkrétně jaký:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ikea, Mark and Spencer13,7 %0,54 %  
DM Drogerie13,7 %0,54 %  
DM, Teta, Ikea13,7 %0,54 %  
DM, Teta13,7 %0,54 %  
D.Max, stánek s novinami GECO13,7 %0,54 %  
DM club, Sephora club13,7 %0,54 %  
Billa13,7 %0,54 %  
DM, AlpinePro, Baumax, lékárny (Dr. Max a Pharmaland), Tescoma...13,7 %0,54 %  
obi,ikea13,7 %0,54 %  
Drogerie Schlecker/Teta13,7 %0,54 %  
ostatní odpovědi Dm obleceni
ne
coop
SHELL
Neuvedu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MAKRO
DM, Terno, CBA, Kenvelo, ...
terno
DM, teta a jedné lékárny
DM
-
DM Beauty
drogerie teta
Alpine pro, Wiki, Dráčik, Dr. Max, Shell, DM, Orsay
IKEA Family
IKEA, DM, TETA, ORSAY, DR.MAX, SHELL, ELEKTRO VIOLA, KPZ VZP
drogerie DM
1762,96 %9,14 % 

Graf

13. Jste

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena12273,94 %65,59 %  
Muž4326,06 %23,12 %  

Graf

14. Uveďte prosím Váš věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20-298953,94 %47,85 %  
30-393219,39 %17,2 %  
40-492112,73 %11,29 %  
50-59127,27 %6,45 %  
60 a více116,67 %5,91 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Připadá Vám systém věrnostního programu jasný a přehledný, víte, jaké všechny výhody a za jakých podmínek Vám může program nabídnout?

  • odpověď ANO:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 60 a více na otázku 14. Uveďte prosím Váš věk:

4. Jste spokojen s tímto věrnostním programem?

  • odpověď ANO:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 60 a více na otázku 14. Uveďte prosím Váš věk:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste členem věrnostního programu Tesco Clubcard?

2. Připadá Vám systém věrnostního programu jasný a přehledný, víte, jaké všechny výhody a za jakých podmínek Vám může program nabídnout?

4. Jste spokojen s tímto věrnostním programem?

7. Co byl hlavní důvod, proč jste se stal/stala členem tohoto věrnostního programu?

9. Předtím, než jste se stal/stala členem věrnostního programu Tesco Clubcard tak jste nakupoval/nakupovala:

10. Potom co jste se stal/stala členem věrnostní programu Tesco Clubcard tak nakupujete:

11. Jste členem i jiného věrnostního programu?

13. Jste

14. Uveďte prosím Váš věk:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste členem věrnostního programu Tesco Clubcard?

2. Připadá Vám systém věrnostního programu jasný a přehledný, víte, jaké všechny výhody a za jakých podmínek Vám může program nabídnout?

4. Jste spokojen s tímto věrnostním programem?

7. Co byl hlavní důvod, proč jste se stal/stala členem tohoto věrnostního programu?

9. Předtím, než jste se stal/stala členem věrnostního programu Tesco Clubcard tak jste nakupoval/nakupovala:

10. Potom co jste se stal/stala členem věrnostní programu Tesco Clubcard tak nakupujete:

11. Jste členem i jiného věrnostního programu?

13. Jste

14. Uveďte prosím Váš věk:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Potůček, A.Dotazník pro členy věrnostního programu Tesco Clubcard (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://dotaznik-pro-cleny-clubcard.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.