Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > DOTAZNÍK PRO MAJITELE OSOBNÍCH AUTOMOBILŮ
DOTAZNÍK PRO MAJITELE OSOBNÍCH AUTOMOBILŮ
→ Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru? ←
(veřejné výsledky, cca 1 minuta)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Tomáš Džadoň |
---|---|
Šetření: | 18. 03. 2011 - 22. 03. 2011 |
Počet respondentů: | 101 |
Počet otázek (max/průměr): | 16 / 14.21 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 34,3 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.05:40 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Jsme studenti 3. ročníku ČZU a rádi bychom Vás požádali o vyplnění následujícího dotazníku, který se týká povinného ručení. Dotazník je urečen pouze pro majitele osobních automobilů!!
Odpovědi respondentů
1. Ohodnoťte na stupnici od 1-5 (čím větší číslo, tím větší význam) , jaká kritéria jsou podle Vás důležitá pro výběr povinného ručení
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
cena | 3.97 | 1.692 |
pojistný limit | 3.396 | 1.229 |
jméno pojišťovny | 2.733 | 1.206 |
doporučení známých | 2.98 | 1.524 |
2. U uvedených pojišťoven uveďte spokojenost s cenou povinného ručení
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Allianz | 2.941 | 1.006 |
Kooperativa | 3.059 | 1.204 |
Česká pojišťovna | 2.861 | 1.308 |
ČSOB | 2.822 | 1.137 |
Generali | 2.891 | 1.028 |
3. U uvedených pojišťoven uveďte spokojenost s kvalitou povinného ručení
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Allianz | 3.109 | 1.206 |
Kooperativa | 3.168 | 1.328 |
Česká pojišťovna | 3.208 | 1.373 |
ČSOB | 2.921 | 0.944 |
Generali | 3.03 | 1.078 |
4. U jaké pojišťovny máte v současnosti svůj vůz pojištěný
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Kooperativa | 29 | 28,71 % | 28,71 % |
Česká pojišťovna | 25 | 24,75 % | 24,75 % |
Generali | 9 | 8,91 % | 8,91 % |
Allianz | 9 | 8,91 % | 8,91 % |
nic | 5 | 4,95 % | 4,95 % |
Slavia | 5 | 4,95 % | 4,95 % |
ČSOB | 4 | 3,96 % | 3,96 % |
Direct | 3 | 2,97 % | 2,97 % |
více vozů, více pojišťoven | 1 | 0,99 % | 0,99 % |
Unoqua | 1 | 0,99 % | 0,99 % |
Allianz, ČSOB, ČP, ČPP | 1 | 0,99 % | 0,99 % |
Alianz a Česka pojišťovna | 1 | 0,99 % | 0,99 % |
Česká podnikatelská pojišťovna | 1 | 0,99 % | 0,99 % |
Slavie | 1 | 0,99 % | 0,99 % |
Uniqa | 1 | 0,99 % | 0,99 % |
česká podnikatelská | 1 | 0,99 % | 0,99 % |
Uniqua | 1 | 0,99 % | 0,99 % |
čPP | 1 | 0,99 % | 0,99 % |
Generali, Allianz | 1 | 0,99 % | 0,99 % |
Podnikatelská | 1 | 0,99 % | 0,99 % |
5. Z jakých důvodů jste zvolil(a) Vaši stávající pojišťovnu? (vypište)
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
.....
Auto bylo pojištěný tam, když sem ho dostal.
Auto je na leasing, leasingová společnost pojišťuje u Kooperativy.
Auto jsem zdědila s tímto poviným ručením
byla to součást úvěru na vůz a nebyla jiná možnost
celkově nejvýhodnější podmínky
Cena
cena
Cena
Cena
cena
Cena
cena
cena
cena
cena
cena
cena
cena
cena
cena a doporuceni
cena a výše poj. limitu - kombinace
Cena pojištění
cena vs podmínky
Cena, chování ke klientovi, podmínky.
Cena, jméno pojišťovny a partnerství s autorizovaným servisem.
cena, plnění pojistných událostí
cena, služby zahrnuté v základním pojištění
cena, vstřícnost
Cena,doporučení, ochota zaměstnanců
Ceskou pojistovnu mame od zacatku a vzhledem k temer desetiletemu bezeskodnimu prubehu sla automaticky vsechna auta tam... Vsechna byla uz v dobe koupe minimalne desetileta, takze jsme neresili havarijku a povinne ruceni vychazelo dobre... Ted jsme si rekli, ze bychom mozna nemuseli porad jezdit v necem tesne pred rozsypanim a poridili jsme si novou malou toyotku. Prodejce nam nabidl pojisteni (povinne i havarijni) a jeho pojistny partner byla Alianzka. Ceska pojistovna nam ani se vsema bonusama nebyla schopna nabidnout alespon srovnatelnou cenu (rozdil temer 2000,-), takze jsme vyuzili nabidky prodejce a pojistili prcka u Alianzky, tim mame dve ;)
dlouholetá spokojenost
dlouholetá spokojenost mých rodičů
dobrá a výhodná nabídka
Dobrá cena
Dobrá zkušennost s pojišťovnou v minulosti
Dobrý poměr muzi cenou a kvalitou v případě plnění a možnost výhodných připojištění sedadel a čelního okna.
doporuceni znamych
doporučení
doporučení
Doporučení
doporučení
doporučení a nízká cena
doporučení agenta
Doporučení blízké osoby
doporučení prodejce autojmobilu
Doporučení známých
Doporučení známých, cena, reklama.
Doporučení, cena
dostupnost
firemní smlouva
individualni cena
Je blízko pobočka. Ale na ptázky výše neznám odpověď neboď jsem u jiné pojišťovny nikdy nebyla natož abych byl u 6ti vypsaných..
je výhodná
jméno pojišťovny
kvalita
Kvalita služeb
kvůli ceně, otázky 2, 3 jsou dost debilně položený, když nevim jaké ceny mají ....
levné a vysoký pjistný limit
Mají ji rodiče a známí.
Mám převedený táty bonus, takže mě povinné ručení vyjde na relativně nízkou částku, ale při tom výhody mám jako kdybych si zaplatila jedny z nejdražších služeb.
Nabídla nejlepší nabídku pojištění, okamžitá zpětná vazba
Nejelpší a nejlevnější..
Nejlevnější
Nejnizsi cena
nejnižší cena
nejvýhodnější pojištění
nejvýhodnější pojištění pro Prahu
njelepší podmínky oproti jiným pojištovnám
Nyní Allianz, dobré zkušenosti okolí s touto pojišťovnou, nyní i mé dobré zkušenosti - dobrá komunikace, rychlost řešení (Dříve Kooperativa, několikrát velmi špatné jednání zaměstnanců pojišťovny; dlouhé, nekvalitní jednání i komunikace)
Otázky 2-3 sou uplna blbost, jak to mam vědět, když u nich nejsem pojištěnej ? ----- Nabídl mi ji prodejce auta
pojištění vozidla proti živlům v rámci pov. ruč.
Povinné pojištění při koupi vozu.
protože tam máme pojištěné druhé auto
před lety to bylo jedno z nejvýhodnějších pojištění... a pak už jsem u něj zůstala...
Především kvůli ceně.
Převod auta společně s výhodnou smlouvou pojištění z příbuzného
Rodina
Sám pracuji v pojišťovně, proto mám u ní pojištěné i svoje auto.
Snadné připojištění čelního skla a dobré reference.
součástí leasingu
tradice
V uvedených byla toho času pro můj vůz nejlevnější.
Velký pojistný limit
výborný poměr ceny a nabídnutých služeb (rychlé a bezproblémové vyřízení jakékoli pojistné události ; kvalitní zákaznický servis)
Výhodná cena
výhodná cena oproti výšce plnění
výhodné podmínky při uzavírání pojištění
vyhovující,levná
vysoký pojistný limit
Vzhledem k ceně a službám.
Z historických důvodů, nechuť absolovovat nějaké papírování kvůli změně...
Zajímavé ceny
Zbytek rodiny pojištěn u stejné pojišťovny - sleva na pojistném díky ,,propojištěnosti".
zdálo se mi výhodné
Zkušenost s plněním
zkušenosti rodičů
značná sleva přes poradenskou společnost
známý
známý pracuje v této pojišťovně
6. Jste spokojen(a) s Vaším stávajícím povinným ručením?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [a) Ano → otázka č. 7, b) Spíše ano → otázka č. 7, c) Nevím → otázka č. 9, d) Spíš ne → otázka č. 8, e) Ne → otázka č. 8].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
a) Ano | 46 | 45,54 % | 45,54 % |
b) Spíše ano | 28 | 27,72 % | 27,72 % |
c) Nevím | 24 | 23,76 % | 23,76 % |
d) Spíš ne | 3 | 2,97 % | 2,97 % |
7. Jste-li spokojen(a) [tj. zvolil(a) jste odpověď a) nebo b)], tak v čem konkrétně je pro Vás uspokojivé? (vypište)
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
....
0
ano
bez starostí
Bezproblémová komunikace s pojišťovnou.
Cena
cena
cena
cena
cena
Cena
cena
Cena
cena
cena
Cena
cena
cena
cena
cena / výkon
cena a ochota
cena a rozsah povinného ručení
cena a služby
cena, asistence
cena, komunikace, pojistné plnění, pojistné produkty
Cena, podmínky, komunikace, výhody.
cena, přístup pojišťovny
cena/výkon
cenové podmínky
dobrá komunikace
Dobrplatové podmínky, nadstandardní péče
Dokud člověk nic nepotřebuje, báva spokojen. Ja zatím nic nepotřeboval.
dosáhl jsem na nejnižší možný limit pro mou kategorii vozu,vím, že levněji už to nejde a přitom mám stejné záruky jako ostatní
Dosavadní jednání pojišťovny v případě pojistné události bylo rychlé a bezproblémové.
Jistota proplacení škody
Jsem spokojen s cenou pojišťění, s limitem pojištění a s rychlou pomocí v nouzi.
Každý rok je to levnější
komunikace přes telefon i internet; rychlá likvidace škody, bez průtahů; komunikace bez komplikací,
Konkrétně nevím, ještě jsem neměla problém, tak asi proto.
levné a vysoký pjistný limit
nejnižší cena na trhu
Nemám žádný důvod být nespokojena.
Nikdy se mi nic nestalo, takže jsem je nepotřeboval.
ochota
Pojistné události byly vyřízeny a v rozumné době
poměr cena výkon a přístup osobního poradce, který mi již volal poté, co jsem si vybrala typ pojištění, že se něco změnilo a může mi nabídnout jinou variantu
protože je levný - nikdy jsem ho nevyužila za 2 roky tak nevim v čem by melo bejt spatny
Protože mám nastavení povinného ručení dle svého přání
při bouračce rychlé jednání
Rychlé vyřízení události s autorizovaným servisem s minimálními požadavky na mou osobu
rychlé vyřízení událostí, četnost pobobček
rychlost vyřízení
se svym kontaktem
služby
Snad asi ve všem, to se nedá rozepsat
Tím, že zafunguje v případě, kdyby se něco stalo. Pracoval jsem jako makléř v pojišťovnictví a vím, že v plnění pojišťoven jsou propastné rozdíly. Svou volbou jsem si myslím ušetřil spoustu problémů v případě nehody - myslím tím následné tahanice s poškozeným...
uspokojivé především, ve vzdálenosti na pobočku a ve výše zmíněném živ. poj.
už nevim mám ho dlouho a moc to zas neřešim
v ceně
v ceně a kvalitě služeb
v ceně a ochotě pojišťovny
v jednání pracovníků společnosti a v blízkosti dané pojišťovny
V případě škodné události za Vás vše vyřeší.
ve všem
Velice rozumná cena pojištění přes prostředníka, nepříliš kladná reputace.
vstřícnost,cena
vše
výborný poměr ceny a nabídnutých služeb (rychlé a bezproblémové vyřízení jakékoli pojistné události ; kvalitní zákaznický servis)
Výhodné nabídky, připravená pojistka na míru
Vyse castky
výše plnění, cena pojistky
Vzhledem k tomu, že jsem naštěstí plnění nemusela využít, tak zatím můžu jen říct, že jsem spokojená s cenou a s výší pojistného limitu.
Zadim pouze s cenou a nabizenou sluzbou, ale v praxi jsme ji jeste nevyuzili...
Zkušenost s plněním
8. Jste-li nespokojen(a) [tj, zvolil(a) jste odpověď d) nebo e)], tak protože:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
komunikace s pojišťovnou je složitá (opožděná zpětná vazba, nedostatek „péče“,...) | 2 | 66,67 % | 1,98 % |
je příliš drahé, vzhledem k nabízeným službám. | 1 | 33,33 % | 0,99 % |
9. Co byste uvítal(a) pro rozšíření služby (povinné ručení). (Vypište)
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
-
....
0
asi nic
Asistenci
flexibilitu pojišťovny, cena povinného ručení 5-i procentně ročně roste a nabídka se nerozšiřuje, jako poskytují jiné zde neuvedené pojišťovny..
Ještě lepší cena a výhody.
ještě nižší cenu
jsem běžný uživatel - cena / výkon :-)
Jsem spokojený, ale uvítal bych snížení ceny
Lepší asistenční služby
Levnější připojištění čelního skla. Pojištění řidiče zdarma.
možnost havarijního pojištění
nevim
nevím
nevím
Nevím
nevím
Nevím.
nic
nic
nic
nic
nic
nic
nic
nic mě nenapadá
nic mě nenapadá
nizsi cenu
o ničem nevím
Pojištění čelního skla zdarma
pojištění čelního skla zdarma v rámci pov. ruč.
pojištění proti živelné katastrofě, která může v mém okolí nastat a ne, že mě na horách pojistí proti povodni a naopak.
pojištění předního skla u starších vozů
Pojištění předního skla za nižší cenu
pojištění skla navíc, zlevnění
Připojištění čelního skla jako součást pojištění.
slevy při vylepšení vozu
Střet se zvířetem.
Větší bonus
Více výhod pro ty, co nebourají.
zdarma zujceni nahradniho vozidla
Zjednodušení kontaktu při události
zvýšení výše krytí, aby věk neovlivňoval výši bonusu...
živelná pohroma u všech pojišťoven, pojištění čelního skla
živelní pohromy, sleva za věrnost, střet vozidla se zvířetem
živelní pojištění,
10. Na stupnici od 1-5 ohodnoťte důležitost nabízených výhod povinného ručení. (1=nedůležité, 2=spíše nedůležité, 3=neutrální postoj, 4=spíše důležité, 5=důležité)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Živelné pojištění | 3.465 | 1.417 |
Střet vozidla se zvířetem (úhrada škody) | 3.624 | 1.482 |
Slevy za věrnost | 3.842 | 1.163 |
Povinné ručení SEZONA (pojištění jen na období využívání vozidla) | 2.624 | 2.076 |
Úrazové pojištění řidiče zdarma | 3.535 | 1.813 |
11. Ohodnoťte důležitost následující vlastnosti/služby, které pro Vás povinné ručení má: (1=nedůležité, 2=spíše nedůležité, 3=neutrální postoj, 4=spíše důležité, 5=důležité)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Uhrazení škody do 5-ti dnů | 3.416 | 1.589 |
Limit plnění vyšší než 50/50 mil. | 3.149 | 1.631 |
Pojištění čelního skla v základním pojištění | 4.099 | 1.178 |
Asistenční služby v základním pojištění | 3.802 | 1.327 |
Možnost ohlásit škodní událost elektronicky či telefonicky | 4.02 | 1.425 |
12. Odpovězte, zda souhlasíte nebo nesouhlasíte s návrhem vyššího pojištění pro nejrizikovější skupinu řidičů (18-27 let)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 60 | 59,41 % | 59,41 % |
ano | 41 | 40,59 % | 40,59 % |
13. Vyberte obsah motoru Vašeho osobního automobilu:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1351 – 1850 ccm | 38 | 37,62 % | 37,62 % |
1001- 1350 ccm | 30 | 29,7 % | 29,7 % |
1851 – 2000 ccm | 21 | 20,79 % | 20,79 % |
2001 a více ccm | 9 | 8,91 % | 8,91 % |
do 1000 ccm | 3 | 2,97 % | 2,97 % |
14. Jaké značky je Váš osobní automobil? (Vypište)
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Škoda | 18 | 18 % | 17,82 % |
Hyundai | 9 | 9 % | 8,91 % |
Ford | 8 | 8 % | 7,92 % |
opel | 7 | 7 % | 6,93 % |
Peugeot | 6 | 6 % | 5,94 % |
citroen | 3 | 3 % | 2,97 % |
Audi | 3 | 3 % | 2,97 % |
Ford Focus | 3 | 3 % | 2,97 % |
Volkswagen | 2 | 2 % | 1,98 % |
škoda felicia | 2 | 2 % | 1,98 % |
ostatní odpovědi | 39 | 39 % | 38,61 % |
15. Jste
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
muž | 61 | 60,4 % | 60,4 % |
žena | 40 | 39,6 % | 39,6 % |
16. Do jaké věkové kategorie spadáte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
18-27 | 70 | 69,31 % | 69,31 % |
28-50 | 28 | 27,72 % | 27,72 % |
50 a více | 3 | 2,97 % | 2,97 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.