Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > DOTAZNÍK PRO MAJITELE OSOBNÍCH AUTOMOBILŮ

DOTAZNÍK PRO MAJITELE OSOBNÍCH AUTOMOBILŮ

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Tomáš Džadoň
Šetření:18. 03. 2011 - 22. 03. 2011
Počet respondentů:101
Počet otázek (max/průměr):16 / 14.21
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:34,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:40
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Jsme studenti 3. ročníku ČZU a rádi bychom Vás požádali o vyplnění následujícího dotazníku, který se týká povinného ručení. Dotazník je urečen pouze pro majitele osobních automobilů!!

Odpovědi respondentů

1. Ohodnoťte na stupnici od 1-5 (čím větší číslo, tím větší význam) , jaká kritéria jsou podle Vás důležitá pro výběr povinného ručení

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
cena3.971.692
pojistný limit3.3961.229
jméno pojišťovny2.7331.206
doporučení známých2.981.524

Graf

2. U uvedených pojišťoven uveďte spokojenost s cenou povinného ručení

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Allianz2.9411.006
Kooperativa3.0591.204
Česká pojišťovna2.8611.308
ČSOB2.8221.137
Generali2.8911.028

Graf

3. U uvedených pojišťoven uveďte spokojenost s kvalitou povinného ručení

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Allianz3.1091.206
Kooperativa3.1681.328
Česká pojišťovna3.2081.373
ČSOB2.9210.944
Generali3.031.078

Graf

4. U jaké pojišťovny máte v současnosti svůj vůz pojištěný

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kooperativa2928,71 %28,71 %  
Česká pojišťovna2524,75 %24,75 %  
Generali98,91 %8,91 %  
Allianz98,91 %8,91 %  
nic54,95 %4,95 %  
Slavia54,95 %4,95 %  
ČSOB43,96 %3,96 %  
Direct32,97 %2,97 %  
více vozů, více pojišťoven10,99 %0,99 %  
Unoqua10,99 %0,99 %  
Allianz, ČSOB, ČP, ČPP10,99 %0,99 %  
Alianz a Česka pojišťovna10,99 %0,99 %  
Česká podnikatelská pojišťovna10,99 %0,99 %  
Slavie10,99 %0,99 %  
Uniqa10,99 %0,99 %  
česká podnikatelská10,99 %0,99 %  
Uniqua10,99 %0,99 %  
čPP10,99 %0,99 %  
Generali, Allianz10,99 %0,99 %  
Podnikatelská10,99 %0,99 %  

Graf

5. Z jakých důvodů jste zvolil(a) Vaši stávající pojišťovnu? (vypište)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

.....

Auto bylo pojištěný tam, když sem ho dostal.

Auto je na leasing, leasingová společnost pojišťuje u Kooperativy.

Auto jsem zdědila s tímto poviným ručením

byla to součást úvěru na vůz a nebyla jiná možnost

celkově nejvýhodnější podmínky

Cena

cena

Cena

Cena

cena

Cena

cena

cena

cena

cena

cena

cena

cena

cena

cena a doporuceni

cena a výše poj. limitu - kombinace

Cena pojištění

cena vs podmínky

Cena, chování ke klientovi, podmínky.

Cena, jméno pojišťovny a partnerství s autorizovaným servisem.

cena, plnění pojistných událostí

cena, služby zahrnuté v základním pojištění

cena, vstřícnost

Cena,doporučení, ochota zaměstnanců

Ceskou pojistovnu mame od zacatku a vzhledem k temer desetiletemu bezeskodnimu prubehu sla automaticky vsechna auta tam... Vsechna byla uz v dobe koupe minimalne desetileta, takze jsme neresili havarijku a povinne ruceni vychazelo dobre... Ted jsme si rekli, ze bychom mozna nemuseli porad jezdit v necem tesne pred rozsypanim a poridili jsme si novou malou toyotku. Prodejce nam nabidl pojisteni (povinne i havarijni) a jeho pojistny partner byla Alianzka. Ceska pojistovna nam ani se vsema bonusama nebyla schopna nabidnout alespon srovnatelnou cenu (rozdil temer 2000,-), takze jsme vyuzili nabidky prodejce a pojistili prcka u Alianzky, tim mame dve ;)

dlouholetá spokojenost

dlouholetá spokojenost mých rodičů

dobrá a výhodná nabídka

Dobrá cena

Dobrá zkušennost s pojišťovnou v minulosti

Dobrý poměr muzi cenou a kvalitou v případě plnění a možnost výhodných připojištění sedadel a čelního okna.

doporuceni znamych

doporučení

doporučení

Doporučení

doporučení

doporučení a nízká cena

doporučení agenta

Doporučení blízké osoby

doporučení prodejce autojmobilu

Doporučení známých

Doporučení známých, cena, reklama.

Doporučení, cena

dostupnost

firemní smlouva

individualni cena

Je blízko pobočka. Ale na ptázky výše neznám odpověď neboď jsem u jiné pojišťovny nikdy nebyla natož abych byl u 6ti vypsaných..

je výhodná

jméno pojišťovny

kvalita

Kvalita služeb

kvůli ceně, otázky 2, 3 jsou dost debilně položený, když nevim jaké ceny mají ....

levné a vysoký pjistný limit

Mají ji rodiče a známí.

Mám převedený táty bonus, takže mě povinné ručení vyjde na relativně nízkou částku, ale při tom výhody mám jako kdybych si zaplatila jedny z nejdražších služeb.

Nabídla nejlepší nabídku pojištění, okamžitá zpětná vazba

Nejelpší a nejlevnější..

Nejlevnější

Nejnizsi cena

nejnižší cena

nejvýhodnější pojištění

nejvýhodnější pojištění pro Prahu

njelepší podmínky oproti jiným pojištovnám

Nyní Allianz, dobré zkušenosti okolí s touto pojišťovnou, nyní i mé dobré zkušenosti - dobrá komunikace, rychlost řešení (Dříve Kooperativa, několikrát velmi špatné jednání zaměstnanců pojišťovny; dlouhé, nekvalitní jednání i komunikace)

Otázky 2-3 sou uplna blbost, jak to mam vědět, když u nich nejsem pojištěnej ? ----- Nabídl mi ji prodejce auta

pojištění vozidla proti živlům v rámci pov. ruč.

Povinné pojištění při koupi vozu.

protože tam máme pojištěné druhé auto

před lety to bylo jedno z nejvýhodnějších pojištění... a pak už jsem u něj zůstala...

Především kvůli ceně.

Převod auta společně s výhodnou smlouvou pojištění z příbuzného

Rodina

Sám pracuji v pojišťovně, proto mám u ní pojištěné i svoje auto.

Snadné připojištění čelního skla a dobré reference.

součástí leasingu

tradice

V uvedených byla toho času pro můj vůz nejlevnější.

Velký pojistný limit

výborný poměr ceny a nabídnutých služeb (rychlé a bezproblémové vyřízení jakékoli pojistné události ; kvalitní zákaznický servis)

Výhodná cena

výhodná cena oproti výšce plnění

výhodné podmínky při uzavírání pojištění

vyhovující,levná

vysoký pojistný limit

Vzhledem k ceně a službám.

Z historických důvodů, nechuť absolovovat nějaké papírování kvůli změně...

Zajímavé ceny

Zbytek rodiny pojištěn u stejné pojišťovny - sleva na pojistném díky ,,propojištěnosti".

zdálo se mi výhodné

Zkušenost s plněním

zkušenosti rodičů

značná sleva přes poradenskou společnost

známý

známý pracuje v této pojišťovně

6. Jste spokojen(a) s Vaším stávajícím povinným ručením?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [a) Anootázka č. 7, b) Spíše anootázka č. 7, c) Nevímotázka č. 9, d) Spíš neotázka č. 8, e) Neotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
a) Ano4645,54 %45,54 %  
b) Spíše ano2827,72 %27,72 %  
c) Nevím2423,76 %23,76 %  
d) Spíš ne32,97 %2,97 %  

Graf

7. Jste-li spokojen(a) [tj. zvolil(a) jste odpověď a) nebo b)], tak v čem konkrétně je pro Vás uspokojivé? (vypište)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

....

0

ano

bez starostí

Bezproblémová komunikace s pojišťovnou.

Cena

cena

cena

cena

cena

Cena

cena

Cena

cena

cena

Cena

cena

cena

cena

cena / výkon

cena a ochota

cena a rozsah povinného ručení

cena a služby

cena, asistence

cena, komunikace, pojistné plnění, pojistné produkty

Cena, podmínky, komunikace, výhody.

cena, přístup pojišťovny

cena/výkon

cenové podmínky

dobrá komunikace

Dobrplatové podmínky, nadstandardní péče

Dokud člověk nic nepotřebuje, báva spokojen. Ja zatím nic nepotřeboval.

dosáhl jsem na nejnižší možný limit pro mou kategorii vozu,vím, že levněji už to nejde a přitom mám stejné záruky jako ostatní

Dosavadní jednání pojišťovny v případě pojistné události bylo rychlé a bezproblémové.

Jistota proplacení škody

Jsem spokojen s cenou pojišťění, s limitem pojištění a s rychlou pomocí v nouzi.

Každý rok je to levnější

komunikace přes telefon i internet; rychlá likvidace škody, bez průtahů; komunikace bez komplikací,

Konkrétně nevím, ještě jsem neměla problém, tak asi proto.

levné a vysoký pjistný limit

nejnižší cena na trhu

Nemám žádný důvod být nespokojena.

Nikdy se mi nic nestalo, takže jsem je nepotřeboval.

ochota

Pojistné události byly vyřízeny a v rozumné době

poměr cena výkon a přístup osobního poradce, který mi již volal poté, co jsem si vybrala typ pojištění, že se něco změnilo a může mi nabídnout jinou variantu

protože je levný - nikdy jsem ho nevyužila za 2 roky tak nevim v čem by melo bejt spatny

Protože mám nastavení povinného ručení dle svého přání

při bouračce rychlé jednání

Rychlé vyřízení události s autorizovaným servisem s minimálními požadavky na mou osobu

rychlé vyřízení událostí, četnost pobobček

rychlost vyřízení

se svym kontaktem

služby

Snad asi ve všem, to se nedá rozepsat

Tím, že zafunguje v případě, kdyby se něco stalo. Pracoval jsem jako makléř v pojišťovnictví a vím, že v plnění pojišťoven jsou propastné rozdíly. Svou volbou jsem si myslím ušetřil spoustu problémů v případě nehody - myslím tím následné tahanice s poškozeným...

uspokojivé především, ve vzdálenosti na pobočku a ve výše zmíněném živ. poj.

už nevim mám ho dlouho a moc to zas neřešim

v ceně

v ceně a kvalitě služeb

v ceně a ochotě pojišťovny

v jednání pracovníků společnosti a v blízkosti dané pojišťovny

V případě škodné události za Vás vše vyřeší.

ve všem

Velice rozumná cena pojištění přes prostředníka, nepříliš kladná reputace.

vstřícnost,cena

vše

výborný poměr ceny a nabídnutých služeb (rychlé a bezproblémové vyřízení jakékoli pojistné události ; kvalitní zákaznický servis)

Výhodné nabídky, připravená pojistka na míru

Vyse castky

výše plnění, cena pojistky

Vzhledem k tomu, že jsem naštěstí plnění nemusela využít, tak zatím můžu jen říct, že jsem spokojená s cenou a s výší pojistného limitu.

Zadim pouze s cenou a nabizenou sluzbou, ale v praxi jsme ji jeste nevyuzili...

Zkušenost s plněním

8. Jste-li nespokojen(a) [tj, zvolil(a) jste odpověď d) nebo e)], tak protože:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
komunikace s pojišťovnou je složitá (opožděná zpětná vazba, nedostatek „péče“,...)266,67 %1,98 %  
je příliš drahé, vzhledem k nabízeným službám.133,33 %0,99 %  

Graf

9. Co byste uvítal(a) pro rozšíření služby (povinné ručení). (Vypište)

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

-

....

0

asi nic

Asistenci

flexibilitu pojišťovny, cena povinného ručení 5-i procentně ročně roste a nabídka se nerozšiřuje, jako poskytují jiné zde neuvedené pojišťovny..

Ještě lepší cena a výhody.

ještě nižší cenu

jsem běžný uživatel - cena / výkon :-)

Jsem spokojený, ale uvítal bych snížení ceny

Lepší asistenční služby

Levnější připojištění čelního skla. Pojištění řidiče zdarma.

možnost havarijního pojištění

nevim

nevím

nevím

Nevím

nevím

Nevím.

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic mě nenapadá

nic mě nenapadá

nizsi cenu

o ničem nevím

Pojištění čelního skla zdarma

pojištění čelního skla zdarma v rámci pov. ruč.

pojištění proti živelné katastrofě, která může v mém okolí nastat a ne, že mě na horách pojistí proti povodni a naopak.

pojištění předního skla u starších vozů

Pojištění předního skla za nižší cenu

pojištění skla navíc, zlevnění

Připojištění čelního skla jako součást pojištění.

slevy při vylepšení vozu

Střet se zvířetem.

Větší bonus

Více výhod pro ty, co nebourají.

zdarma zujceni nahradniho vozidla

Zjednodušení kontaktu při události

zvýšení výše krytí, aby věk neovlivňoval výši bonusu...

živelná pohroma u všech pojišťoven, pojištění čelního skla

živelní pohromy, sleva za věrnost, střet vozidla se zvířetem

živelní pojištění,

10. Na stupnici od 1-5 ohodnoťte důležitost nabízených výhod povinného ručení. (1=nedůležité, 2=spíše nedůležité, 3=neutrální postoj, 4=spíše důležité, 5=důležité)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Živelné pojištění3.4651.417
Střet vozidla se zvířetem (úhrada škody)3.6241.482
Slevy za věrnost3.8421.163
Povinné ručení SEZONA (pojištění jen na období využívání vozidla)2.6242.076
Úrazové pojištění řidiče zdarma3.5351.813

Graf

11. Ohodnoťte důležitost následující vlastnosti/služby, které pro Vás povinné ručení má: (1=nedůležité, 2=spíše nedůležité, 3=neutrální postoj, 4=spíše důležité, 5=důležité)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Uhrazení škody do 5-ti dnů3.4161.589
Limit plnění vyšší než 50/50 mil.3.1491.631
Pojištění čelního skla v základním pojištění4.0991.178
Asistenční služby v základním pojištění3.8021.327
Možnost ohlásit škodní událost elektronicky či telefonicky4.021.425

Graf

12. Odpovězte, zda souhlasíte nebo nesouhlasíte s návrhem vyššího pojištění pro nejrizikovější skupinu řidičů (18-27 let)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6059,41 %59,41 %  
ano4140,59 %40,59 %  

Graf

13. Vyberte obsah motoru Vašeho osobního automobilu:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1351 – 1850 ccm3837,62 %37,62 %  
1001- 1350 ccm3029,7 %29,7 %  
1851 – 2000 ccm2120,79 %20,79 %  
2001 a více ccm98,91 %8,91 %  
do 1000 ccm32,97 %2,97 %  

Graf

14. Jaké značky je Váš osobní automobil? (Vypište)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Škoda1818 %17,82 %  
Hyundai99 %8,91 %  
Ford88 %7,92 %  
opel77 %6,93 %  
Peugeot66 %5,94 %  
citroen33 %2,97 %  
Audi33 %2,97 %  
Ford Focus33 %2,97 %  
Volkswagen22 %1,98 %  
škoda felicia22 %1,98 %  
ostatní odpovědi Hyundai i20
bmw
Skoda Felicia
opel astra
Honda Civic
WV
Wolksvagen
Renaul Mégane II
VW golf III
Škoda Felicie
hyundai sonáta
3x Hyundai, Toyota
Skoda Felicia, Renault Scenic a nově Toyota Yaris
Skoda
Škoda Fabia Combi
Opel Cadet
Peugeot 206
Ford Mondeo
Citroen Xsara coupe 2.0i VTS
Fiat
volcvagen
Opel Corsa
AAA 45-34
Octavia
Škoda felicia.
dawoo
KIA
Yaris
ˇFord
seat
Honda
Dacia
Peugeot 407
Suzuki
BMW řady 5 touring, řady 3 coupé, Lincoln Town car
felicie
peugot
3939 %38,61 % 

Graf

15. Jste

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
muž6160,4 %60,4 %  
žena4039,6 %39,6 %  

Graf

16. Do jaké věkové kategorie spadáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-277069,31 %69,31 %  
28-502827,72 %27,72 %  
50 a více32,97 %2,97 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. U uvedených pojišťoven uveďte spokojenost s kvalitou povinného ručení

  • odpověď Česká pojišťovna=5:
    • 5.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Česká pojišťovna=5 na otázku 2. U uvedených pojišťoven uveďte spokojenost s cenou povinného ručení
  • odpověď Generali=3:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Allianz=3 na otázku 3. U uvedených pojišťoven uveďte spokojenost s kvalitou povinného ručení
  • odpověď Kooperativa=5:
    • 5.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kooperativa=5 na otázku 2. U uvedených pojišťoven uveďte spokojenost s cenou povinného ručení

11. Ohodnoťte důležitost následující vlastnosti/služby, které pro Vás povinné ručení má: (1=nedůležité, 2=spíše nedůležité, 3=neutrální postoj, 4=spíše důležité, 5=důležité)

  • odpověď Možnost ohlásit škodní událost elektronicky či telefonicky=5:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi jméno pojišťovny=4 na otázku 1. Ohodnoťte na stupnici od 1-5 (čím větší číslo, tím větší význam) , jaká kritéria jsou podle Vás důležitá pro výběr povinného ručení

15. Jste

  • odpověď muž:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena na otázku 5. Z jakých důvodů jste zvolil(a) Vaši stávající pojišťovnu? (vypište)

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Ohodnoťte na stupnici od 1-5 (čím větší číslo, tím větší význam) , jaká kritéria jsou podle Vás důležitá pro výběr povinného ručení

2. U uvedených pojišťoven uveďte spokojenost s cenou povinného ručení

3. U uvedených pojišťoven uveďte spokojenost s kvalitou povinného ručení

4. U jaké pojišťovny máte v současnosti svůj vůz pojištěný

5. Z jakých důvodů jste zvolil(a) Vaši stávající pojišťovnu? (vypište)

6. Jste spokojen(a) s Vaším stávajícím povinným ručením?

7. Jste-li spokojen(a) [tj. zvolil(a) jste odpověď a) nebo b)], tak v čem konkrétně je pro Vás uspokojivé? (vypište)

10. Na stupnici od 1-5 ohodnoťte důležitost nabízených výhod povinného ručení. (1=nedůležité, 2=spíše nedůležité, 3=neutrální postoj, 4=spíše důležité, 5=důležité)

11. Ohodnoťte důležitost následující vlastnosti/služby, které pro Vás povinné ručení má: (1=nedůležité, 2=spíše nedůležité, 3=neutrální postoj, 4=spíše důležité, 5=důležité)

12. Odpovězte, zda souhlasíte nebo nesouhlasíte s návrhem vyššího pojištění pro nejrizikovější skupinu řidičů (18-27 let)

13. Vyberte obsah motoru Vašeho osobního automobilu:

14. Jaké značky je Váš osobní automobil? (Vypište)

15. Jste

16. Do jaké věkové kategorie spadáte?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Ohodnoťte na stupnici od 1-5 (čím větší číslo, tím větší význam) , jaká kritéria jsou podle Vás důležitá pro výběr povinného ručení

2. U uvedených pojišťoven uveďte spokojenost s cenou povinného ručení

3. U uvedených pojišťoven uveďte spokojenost s kvalitou povinného ručení

4. U jaké pojišťovny máte v současnosti svůj vůz pojištěný

5. Z jakých důvodů jste zvolil(a) Vaši stávající pojišťovnu? (vypište)

6. Jste spokojen(a) s Vaším stávajícím povinným ručením?

7. Jste-li spokojen(a) [tj. zvolil(a) jste odpověď a) nebo b)], tak v čem konkrétně je pro Vás uspokojivé? (vypište)

10. Na stupnici od 1-5 ohodnoťte důležitost nabízených výhod povinného ručení. (1=nedůležité, 2=spíše nedůležité, 3=neutrální postoj, 4=spíše důležité, 5=důležité)

11. Ohodnoťte důležitost následující vlastnosti/služby, které pro Vás povinné ručení má: (1=nedůležité, 2=spíše nedůležité, 3=neutrální postoj, 4=spíše důležité, 5=důležité)

12. Odpovězte, zda souhlasíte nebo nesouhlasíte s návrhem vyššího pojištění pro nejrizikovější skupinu řidičů (18-27 let)

13. Vyberte obsah motoru Vašeho osobního automobilu:

14. Jaké značky je Váš osobní automobil? (Vypište)

15. Jste

16. Do jaké věkové kategorie spadáte?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Džadoň, T.DOTAZNÍK PRO MAJITELE OSOBNÍCH AUTOMOBILŮ (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://dotaznik-pro-majitele-osobni.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.