Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Dotázník pro studenty FIS VŠE k příležitosti 20. výročí fakulty
Dotázník pro studenty FIS VŠE k příležitosti 20. výročí fakulty
→ Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali? ←
(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 14. prosince ve 12:00)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Tomáš Brejla |
---|---|
Šetření: | 21. 03. 2010 - 01. 04. 2010 |
Počet respondentů: | 55 |
Počet otázek (max/průměr): | 19 / 16.93 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 65,1 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.05:51 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den, dostal se Vám do rukou seznam otázek, které se snaží zmapovat Váš názor na studium na Fakultě informatiky a statistiky Vysoké školy ekonomické v Praze a události kolem dvacátého výročí této fakulty. Z toho vyplývá, že dotazník je určen pouze studentům FIS VŠE v Praze. Tento dotazník byl vytvořen pro účely předmětu 4SA426 – Prezentace a komunikace informací, v jehož rámci jsme se rozhodli vytvořit reprezentativní publikaci k dvacátému výročí fakulty informatiky a statistiky. Toto kulaté výročí si jistě zaslouží zamyšlení nad minulým vývojem fakulty, nad jejím současným stavem a nad příležitostmi, které jsou příslibem do budoucna. Jistě se proto najde široký okruh lidí, ať již z řad absolventů, současných studentů, zájemců o studium, či osobností působících přímo na fakultě, které publikace, vydaná k této příležitosti, osloví.
Vaše odpovědi budou cenným přínosem a obohacením pro další práci na této publikaci a pomohou nám sestavit komplexní pohled na fakultu. Rádi bychom totiž vytvořili nejen obraz o vývoji fakulty a dění kolem ní, ale také bychom chtěli nabídnout budoucím studentům odpovědi na otázky, které je mohou zajímat.
Předem bychom Vám proto chtěli poděkovat, že jste si našel/našla čas na zodpovězení našich otázek a rozhodl/rozhodla nám pomoci v práci na publikaci.
Odpovědi respondentů
1. Věděli jste o tom, že fakulta informatiky a statistiky oslaví 20. let od svého založení?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 41 | 74,55 % | 74,55 % |
Slyšel/a jsem o tom, ale nevím podrobnosti (přesné datum) | 13 | 23,64 % | 23,64 % |
Ano | 1 | 1,82 % | 1,82 % |
2. Měla by podle Vás fakulta informatiky a statistiky využít této události k větší propagaci?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano, určitě | 35 | 63,64 % | 63,64 % |
Možná, ale nepovažuji to za prioritu fakulty | 19 | 34,55 % | 34,55 % |
Ne, je to zbytečné | 1 | 1,82 % | 1,82 % |
3. Zapojili byste se do některých akcí spojených s oslavami 20. výročí?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nevím | 26 | 47,27 % | 47,27 % |
Ano | 21 | 38,18 % | 38,18 % |
Ne | 8 | 14,55 % | 14,55 % |
4. Které akce by to podle Vás mohly a měly být (např. ples, konference, workshop, sportovní den atd.)?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
...
cokoliv
cokoliv, co by pomohlo fakultě se zviditelnit...
koncert, party
Konference (pozvání významných osobností, např. z oblasti IT nebo informatiky vseobecne)
Konference na zajímavá IT témata, pozvaní odborníci by byli absolventi FIS VŠE. Ukázalo by se tak, jak daleko to dotáhli. Ples není špatný nápad, ale spíše pravidelný, než jen ku příležitosti 20. roku fakulty
Konference se zvanými hosty.
Konference, den otevřených dveří, představení úspěchů studentů, absoloventů.
konference, worshop
LAN párty :)
myslím si, že pokud studenti budou chtít, tak se domluví na nějaké akci soukromě...ale pokud na tom trváte, tak si myslím, že by neuškodil nějaký menší společný ples, či večírek :)
nejspis workshop, lide z INF nedrzi spolu, zkusil bych to zajmove
Nemám představu. Možná lépe zmapovat historii a úspěchy fakulty. Úspěšnost absolventů apod...
netuším
nevím
nevim, nezajima me to
Ples Nějaká společná aktivita pro studenty FIS Pozvání nějaké zajímavé osobnosti apod.
ples
Ples
ples
ples
ples
ples by byl jistě výborný nápad sportovní den bych pojala odlehčeně, spíše jako hravý den
Ples by byla vhodná příležitost.
Ples se mi nezdá moc dobrej napad :D leda, že by tam byl vstup zdarma pro holky..
Ples si myslím, že by mnoho pomohl. Ten bych ocenila jako studující. A dále bych jako zájemce o studium ocenila i workshopy, které by mi blíže představily obory u nás na fakultě. Mám osobní zkušenost s tím, že řada lidí neví, co si pod často složitými názvy představit.
Ples, konference, workshop
ples, konference, workshop a sportovni den
ples, neformální setkání s učitely, apod.
ples, sportovní den
ples, sportovní den
ples, sportovní den, ožíračka v hospodě
Ples, workshop
ples, workshop, den otevřených dveří "jinak"
Ples, worshop --> trochu nějak přiblížit informatiku všem na vše a udělat zajimáve i fro fisáky
Ples, zábava apod.
Prednaska, zhodnoceni, slavnostni den... takova megashow
přednášky, setkání s významnými absolventy
Reprezentativní ples, Den otevřených dveří
Spíš nějaké zajímavé workshopy
sport, workshopy
Sportovní den mi příjde originální a dobrý nápad ale řekla bych že spoustu lidí neosloví. Z výběru si myslím že by měl největší zájem ples, vlastní nápad nemám.
Sportovní den pořádaný FIS zní určitě zajímavě - možná nějaká obdoba běhu kancelářských krys, nebo tak nějak se to jmenuje. Sportovní soutěže v disciplínách běh s aktovkou, hod telefonem, atd.
Sportovní den, případně nějaká koncertní zábavná akce (třeba takový menší Majáles spojený třeba s propagací FIS).
sraz absolventů obsahující společné setkání, sportovní aktivity, prohlídku školy, nějaké přednášky atd.
Určitě by byl dobrým nápadem ples.
určitě ples, veřejný sportovní den, veřejná prezentace fakulty
velká IT party
vydání brožury, ples, konference, informační schůzky pro studenty, setkání absolventů, společné akce atd..
Workshop
workshop
workshop
workshop
workshop je určitě dobrý nápad, konference, či nějaký "týden otevřených dveří" se statistikami progresu studentů a absolventů
Zajímavé by mohlo být setkání s absolventy, forma besed, přednášek význačných absolventů
5. Vyhovuje Vám studium na fakultě informatiky a statistiky?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Spíše ano | 35 | 63,64 % | 63,64 % |
Rozhodně ano | 14 | 25,45 % | 25,45 % |
Spíše ne | 3 | 5,45 % | 5,45 % |
Rozhodně ne | 2 | 3,64 % | 3,64 % |
Nevím | 1 | 1,82 % | 1,82 % |
6. Proč jste si vybral/a fakultu informatiky a statistiky?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Vybraný obor mne zajímá | 39 | 70,91 % | 70,91 % |
Vybraný obor mne baví | 31 | 56,36 % | 56,36 % |
Jiná možnost | 8 | 14,55 % | 14,55 % |
Kvůli kamarádům | 3 | 5,45 % | 5,45 % |
Jinam mne nevzali | 2 | 3,64 % | 3,64 % |
Studium je lehké | 1 | 1,82 % | 1,82 % |
7. Šel/šla byste opět studovat fakultu informatiky a statistiky?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Rozhodně ano → otázka č. 8, Spíše ano → otázka č. 8, Spíše ne → otázka č. 9, Rozhodně ne → otázka č. 9, Nevím → otázka č. 10].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Spíše ano | 24 | 43,64 % | 43,64 % |
Rozhodně ano | 20 | 36,36 % | 36,36 % |
Nevím | 4 | 7,27 % | 7,27 % |
Spíše ne | 4 | 7,27 % | 7,27 % |
Rozhodně ne | 3 | 5,45 % | 5,45 % |
8. Proč byste šel/šla znovu studovat fakultu informatiky a statistiky?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
...
Baví mě informatika jako taková a na VŠE je lehčí studium než na ostatních školách, co nabízejících IT/ICT zaměření.
baví mě tento obor, člověk se dozví o spoustě oborů základ a může si vybrat v čem se zdokonalí
Čím dýl tu studuji, tím mi to příjde zajímavější a začíná mě to i bavit.. (což se o prvním semestru fakt říci nedalo..)
díky výbornému přístupu učitelů a jsou zde příjemné až rodinné vztahy
dobrá kombinace informatika- ekonomické předměty
dobré uplatnění znalostí do praxe
já už jsem jí šel studovat znova, začal jsem znova poté co došli kredity
Je to kvalitní fakulta a nabízí perspektivní obory a o absolventy je zájem. Myslím že předměty které jsem studovala jsou přínosem, a plně je využiju ve svém zaměstnání, To jsem měla možnost ověřit v praxi. Předměty mě baví.
Je to pro mě dobrá volba.
Jedná o můj obor zájmu a stejný obor jsem nikde v republice nenašel.
Jedná se o obor, který mě baví a zajímá. Informatika je vyučovaná mě příznivě, tzn. ne čistě pro programátory.
jelikož nás je na oboru málo, je zde dobrý kolektiv, perfektní přístup učitelů, možnost zapojovat se do student. života přes spolky
Jsem spokojen
Jsem spokojen s výukou. Libí se mi kombinace informatiky a ekonomie
jsem spokojený
Jsem zde spokojená s kolektivem lidí kolem sebe a i s přístupem vyučujících z fakulty informatiky a statistiky.
když mě obor baví.. kam jinam - na čvut kde je nuda, žádný holky a ekonomie se bude do živoat hodit víc než tištěný spoje.. rok tam mi stačil.. :-D
koncepce studia mi víceméně vyhovuje
Kvalita výuky, možnost uplatnění, perspektivní obor
kvuli nekolika malo predmetum, ktere mi zmenily pohled na svet, je tam relativne malo predmetu u kterych na prvni pohled clovek vidi ze jsou bez prinosu
líbí se mi informatické zaměření fakulty
libi se mi kombinace IT a byznysu
Myslim si, ze mi byla velkym prinosem do zivota.
myslím, že probíhá poměrně kvalitní výuka
Nasel jsem díky ní super uplatnění v praxi a baví mě to, co studuju.
Nepříjde mi, že by tu byla jiná podobná škola. Možná bych se snažil o zahraniční...
nevím o lepší možnosti
o ničem lepším v oboru v poměru cena/výkon nevím
Obor je zajímavý
Obor mě baví
Protože mě vybraný obor baví a poskytuje mi to, co od studia na vysoké škole očekávám a poznatky jsou velmi dobře využitelné v praxi.
Protože výuku na této fakultě považuji za velice odbornou a praktickou.
Skladba předmětů mi přijde přijatelná, absolventi fakulty mají možnost širokého uplatnění.
Spokojenost
Tento obor má budoucnost neustále něčím překvapuje.
Trefila se do meho vkusu a vim jak to tam chodi, a taky by me jinam nevzali
Většina vyučujících informatické předměty i ekonomické předměty, které jsem měl možnost poznat jsou na slovo vzatí odborníci, kteří ale zároveň mají talent na vyučování.
Z důvodu atraktivity, myslím si, že zaměření na statistiku, IT a ekonomii je jen a jen prospěšné.
zajímavá kombinace ekonomie a informatiky
Zajímavý obor
Zaujimavy obor, bavi ma to.
ze stejných důvodů jako poprvé
Znalost matematiky a statistiky považuji za výhodu při následném uplatnění v praxi. Přesto že mě matematika i statistika baví, uvítala jsem odlehčenou verzi v podobě mého oboru. Odlehčenou ve smyslu kompenzace matematických předmětů teorietickými.
9. Proč byste nešel/nešla znovu studovat fakultu informatiky a statistiky?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Je to nuda, nerozumim tomu, jsou tam divny lidi a malo holek :D
Již mám jiné priority a zájmy než po maturitě.
Pač sem práve skončil (víceméně nedobrovolně)
Protože mám pocit, že nic neumím a chybí mi možnost více se profilovat.
spatne predmety
stačí jednou, ne? :)
výběr jiného zaměření
10. Co si myslíte, že je na fakultě informatiky a statistiky výjimečné, zajímavé nebo dobré?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
...
...
Bohatství na různé předměty
Celoškolské předměty. Povědomí i o jiných předmětech. Větší možnost získat praxi během studia, ale bohužel ECTS jde proti tomu. Vedlejší specializace. Zaměření na účelnost.
Co je výjimečné nevím, nebyl jsem na ostatních školách. Zajímavé a dobré je zejména zázemí pro studium, vybavení učeben a učitelé samotní (alespoň ti z KIT, KIZI a SA).
činnosti spojené s grafickou a multimediální laboratoří
dobré jméno a úroveň, špatná koncepce studia (příliš společných povinných předmětů bez nějakého zaměření/vazbu na informatiku)
Ekonomický a praktický náhled na IT.
Informatika je vyučovaná mě příznivě, tzn. ne čistě pro programátory
je tu pár dobrých předmětů a vyučujících
Každý si tu najde svou specializici, žádné profilování mi zde nechybí
Kladie sa doraz na prepojenie IT a ekonomie (financie).
Kolektiv profesorů a studentů, předměty jsou zajímavé. Líbí se mi, že FIS se jistým způsobem odlišuje od ostatních fakult.
Kombinace informačních technologií a statistických metod s ekonomií, což je v současné době žádané.
Kombinace informatika a "ekonomie"...
kombinace IT a predmetu jako ekonomie, management, marketing ..
kvalifokovaní učitelé, zajímavé oborové předměty, vazba s praxí
kvůli celkosškolskému systému hodnocení.
méně "technický" pohled na informatiku
Myslím si, že pro studenty je dobré získávání určitých zkušeností z různých odvětví informatiky, a zároveň nějaký ekonomický základ (celoškolské předměty).
Myslím si, že výjimečný je osobní přístup ke studentům. Zejména na menších oborech, kde se nám snaží vyučující s náročnými předměty velmi pomoci.
myslíš, že na naší fakultě působí odborníci ve svém oboru a snaží se rozšiřovat své vědomosti na studenty :-)
Několik volitelných předmětů, přednášející občas opravdoví odbornícíi.
není tolik nenávistných vztahů mezi vyučujícími, jako na jiných fakultách :o)
nevím
nic
nic
O VŠE obecně se říká že není příliš náročnou školou, i když mám pocit že to říkají jen lidé co jí nikdy nestudovali, narozdíl od FIS která má pověst fakulty kam se člověk snadno dostane ale dlouho se tam neohřeje.
občas zajímavé předměty
odborníci
Právě ta kombinace celoškolského ekonomického základu s výukou informatiky
právě tento přátelský a osobní přístup
Pristup ucitelu. Prakticke znalosti.
projení technologíí a byznysu
Propojení výuky s praktickými ukázkami, výuka základních informatických dovedností, z každé oblasti umíme základ pro budoucí rozvoj toho, co bude vyžadovat praxe, komplexní přístup ke studiu, osobnosti a autority v řadách učitelů...
prostředí, vstřícný přístup učitelů, i když samozřejmě tmavé výjimky se najdou všude.. líbí se mi možnosti práce po vystudování oboru informatiky, myslím, že absolvent FISu mámnohem širší spektrum pracovních příležitostí
Proti teoretickým fakultám například na Uk nabízí vyšší propojení na praxi. a ekonomické souvislosti
přístup ke studentům a většinou zájem učitelů o ně
přístup profesorů
Rozhodně jsme se zde mohli naučit pracovat ve stresu vzhledem k velkému množství projektů. Převládá zde snaha o propojení s praxí.
skoro nic
Spojení ekonomických a informatických předmětů, přístup učitelů ke studentům, dobré předměty (KIT)
Spojení informatiky a managementu, vedení a řízení projektů
Spojení odborníků na podniky a ekonomická témata s informatikou.
ten business pristup k IT. to je proste neco co si myslim ze na FELu apod nemaji.
Těžko říct takhle z hlavy :)
Týmová práce a některé projekty (všeobecně je projektů až příliš)
Ucitele sou kazdoapdne "zajimavi"
výjimečné si myslím, že je fakt, že se téměř osobně známe s učitely, zajímavé je, že na nás ostatní fakulty koukají jak na blázny, a dobré že prostě existuje
za dobré považuji některé vyčující, výborná výuka se zkušenostmi z praxe
zajímavá je celoškolská provázanost všech předmětů, ale dobrá říct nemůžu.
zajímavé předměty
získaný rozhled z mnoha oborů
zkušení profesoři s praxí v oboru
že není čistě technicky zaměřená
11. Změnil/a byste něco ve výuce fakulty informatiky a statistiky na základě Vašich zkušeností?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 30 | 54,55 % | 54,55 % |
Nevím | 18 | 32,73 % | 32,73 % |
Ne | 7 | 12,73 % | 12,73 % |
12. Co si myslíte, že by mohla fakulta informatiky a statistiky zlepšit?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
..
...
informovanost studentů
Jsem z VOŠIS, takže tohle těžko říct :)
Komunikace se studenty. Vývážit syudijní plán. Jsou lidé kteří informatice holdují a je to jejich život, přestože se jedná o školu s ekonomickým zaměřrním nepřijde mi správné mít odborné ekonomické pedměty stejné s jinými fakultami, kdy náročnost pro studenta fisu roste nepřímo uměrně. Jako příkald uvadím 5EN101 - Ekonomii --> zasloužila by dva ruzné předměty(mikro a makro).
komunikaci s budoucími studenty a obecně prezentaci na veřejnosti
Kontrola zátěže studentů - ne vždy kreditové ohodnocení odpovídá zátěži studentů (v porovnání s předměty z jiných fakult)
Lépe se propagovat na veřejnosti a posílit zájem o své obory.
lepší šance na studium v zahraničí
Metodiku někerých předmětů
Mnoho lidí si z fakulty informatiky a statistiky vytváří dojem hlavně té informatiky, statistické obory jsou hodně zastíněné. Určitě by šlo zlepšit i prezentaci fakulty, především internetové stránky. Když někdo chce studovat informatiku, očekává www stránky nebo propagační materiály špičkové z informačního i grafického hlediska. Dále by stála za zlepšení i celková propagace fakulty (včetně dostupnosti a srozumitelnosti informací), s cílem získat nové zájemce o studium.
Mohlo by být více kontaktu s praxí. Mohla by trochu synchronizovat systém zkoušení s ostatními školami v republice. Více vysokoškolské matematiky by rozhodně neškodilo. Jeden semestr je zoufale málo.
Možná dát studentům prvních ročníků možnost si jako alternativu k povinnému rogramování v javě vybrat programování v jiném prog. jazyce.. ne každý si s javou potyká.. (ale kdo ví, zda by to mělo nějaký efektivní přínos)
Možná ještě více zpraktičnit.
možnost studovat některé předměty v aj
Myslím si, že by fakultě pomohla větší propagace. Málokdo o naší fakultě ví a pokud ano, tak si myslím, že je zde pouze obor statistiky.
na to, že je to fakulta informatiky a statistiky, tak by mohla zlepšit grafiku svých internetových stránek. Dále by se mohla zbavit předsudku toho, že na ni chodí zvláštní lidé (obecně ve společnosti je zakotveno to, že IŤák nebo statistik se musí z běžné společnosti vyčnívat svým vzhledem, chováním a podobně)
Neucit zbytecne obecnou teorii (viz IMO apod)
nevím
nevím
nevím
Nic konkrétního mě nenapadá.
nic me nenapada
nic, vyhovuje mi tak, jak teď funguje
oborove povinne predmety
Poněkud zmenšit množství seminárních prací, zejména na magisterském stupni.
Prezentaci fakulty na středních školách
prolínaní jednotlivých kurzů - dost věci se v rámci nich opakuje, naopak některé předměty odkazují na znalosti neprobrané v jakémkoli kurzu
provázanost látky s praxí; přepracování osnov některých předmětů
Předměty by mohly být více provázané. Zvláště předměty ksa s kit. Dále pan Řepa je tak trochu mimo a je to škoda :-)
Přidat o něco více HW předmětů a předmětů s praxí...myšleno např. sice máme předmět sítě, ale neučíme se je fyzicky postavit, nastavit routery atd.
přístup k studentům
přístup ke studiu jazyků
Přístup některých profesorů
Rozhodně svoji propagaci
spolupráci s firmami (hlavně KSA)
strukturu většiny předmětů, sekretářku na studijním omg
Svou organizaci a komunikaci mezi sebou a vyřešit spory (viz spory Statistici x Informatici)
Užšie spojenie s praxou, tažšie štúdium.
V některých předmětech začít dělat užitečnější semestrální práce, případně od nich abstrahovat nebo vysvětlit smysl těchto prací. viz PIS2 a vytvoření nesmyslné žádosti o dotaci z EU.
Větší vazba na praxi, méně celoškolské teorie, větší možnost separaceSW-engeneering větve od IT-managmementu
víc předmětů v anglickém jazyce - přilákání více zahraničních studentů na výměnný pobyt sem, tedy by bylo více míst pro studenty F4 na jiných školách...
více multimediálních předmětů
vice oborove volitelnych predmetu, mene povinnych. Student by mel mit pravo si vybrat co chce studovat, nic by mu nemelo byt vnucovano, protoze to je nekde napsane. Vyuka nekterych predmetu podle toho vypada (mysleno v dobrem i spatnem).
Více prakticky využitelných znalostí. Spolupráce s praxí.
Více praxe
Více praxe.
vice predmetu tykajicich se grafiky, webu, a marketing + IT
více předmětu v angličtině... více předmětu zaměřených na rozvoj osobnosti
viz otázka č. 10
Viz. otázka 10. Spoustu lidí pověst FIS odradí. Možná by bylo dobré u lidí tento strach odbourat. Studium sice je těžké ale začíná od základů takže každý má šanci dohnat co na střední škole nestihl probrat. Ale jak jsem uvedla, nejsem přímo matematický ani statistcký obor tak nevim jak je to s náročností tam.
vyřadit z povinných předmětů blbosti typu hospodářské dějiny, snížit nároky na Ekonomii (nebo vrátit její rozdělení na makro, mikro, přestat u ní považovat za základní literaturu Holmana když je to naproto stupidní učebnice a stejně se potichu učí dle jiných učebnic) stupidní mi rovněž přijde systém rezervních kreditů
Vyucovani vice veci z praxe.
Vztahy z praxí
Změnit nároky celoškolsky povinných předmětů ostatních fakult
13. Myslíte si, že si fakulta informatiky a statistiky drží dobré postavení mezi soukromými školami, které se zaměřují na stejné/podobné obory?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Spíše ano | 31 | 56,36 % | 56,36 % |
Rozhodně ano | 21 | 38,18 % | 38,18 % |
Spíše ne | 3 | 5,45 % | 5,45 % |
14. Jaký je Váš věk?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
23 let | 16 | 29,09 % | 29,09 % |
24 let | 12 | 21,82 % | 21,82 % |
22 let | 12 | 21,82 % | 21,82 % |
21 let | 8 | 14,55 % | 14,55 % |
25 let a více | 5 | 9,09 % | 9,09 % |
20 let | 2 | 3,64 % | 3,64 % |
15. Jaké je Vaše pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Muž | 38 | 69,09 % | 69,09 % |
Žena | 17 | 30,91 % | 30,91 % |
16. V jakém jste ročníku studia?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
4 | 22 | 40 % | 40 % |
3 | 15 | 27,27 % | 27,27 % |
2 | 7 | 12,73 % | 12,73 % |
5 | 4 | 7,27 % | 7,27 % |
7. a vyšším | 3 | 5,45 % | 5,45 % |
6 | 2 | 3,64 % | 3,64 % |
1 | 2 | 3,64 % | 3,64 % |
17. Jaký typ studia máte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Bakalářský → otázka č. 18, Magisterský → otázka č. 19].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Bakalářský | 32 | 58,18 % | 58,18 % |
Magisterský | 23 | 41,82 % | 41,82 % |
18. Jaký studujete bakalářský obor?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Informatika | 25 | 78,13 % | 45,45 % |
Sociálně-ekonomická demografie | 4 | 12,5 % | 7,27 % |
Statistické metody v ekonomii | 2 | 6,25 % | 3,64 % |
Podnikové informační systémy (na VOŠIS) | 1 | 3,13 % | 1,82 % |
19. Jaký studujete magisterský obor?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Informační management | 12 | 52,17 % | 21,82 % |
Informační systémy a technologie | 10 | 43,48 % | 18,18 % |
Ekonometrie a operační výzkum | 1 | 4,35 % | 1,82 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.