Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Dotazník pro zákazníky Avonu

Dotazník pro zákazníky Avonu

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Sabina Zoulová
Šetření:25. 02. 2013 - 18. 03. 2013
Počet respondentů:229
Počet otázek (max/průměr):19 / 19
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:76,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:19
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Prosím o vyplnění dotazníku, který bude součástí mé bakalářské práce na téma "Význam Společenské odpovědnosti firmy v přímém prodeji". V praktické části se zabývám společností Avon, proto je dotazník určen lidem, kteří zakoupili nějaký výrobek od dané firmy. Vyplnění nezabere víc než 5 minut.

Předem děkuji.

Odpovědi respondentů

1. Pracujete u společnosti AVON nebo v oblasti marketingu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne20388,65 %88,65 %  
ano, u společnosti AVON198,3 %8,3 %  
ano, v oblasti marketingu93,93 %3,93 %  

Graf

2. Jak často nakupujete výrobky AVON?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
několikrát jsem zakoupil/a12855,9 %55,9 %  
pravidelně již několik let8737,99 %37,99 %  
jednou jsem zakoupil/a146,11 %6,11 %  

Graf

3. Které výrobky nakupujete nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
líčení7331,88 %31,88 %  
péče o tělo5122,27 %22,27 %  
péče o pleť3515,28 %15,28 %  
péče o vlasy3314,41 %14,41 %  
vůně3314,41 %14,41 %  
móda a doplňky20,87 %0,87 %  
pro děti10,44 %0,44 %  
wellness10,44 %0,44 %  

Graf

4. Jaká je průměrná cena jedné vaší objednávky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
201–500 Kč14161,57 %61,57 %  
do 200 Kč5724,89 %24,89 %  
501–1000 Kč2510,92 %10,92 %  
nad 1000 Kč62,62 %2,62 %  

Graf

5. Jak jste se poprvé dozvěděl/a o společnosti AVON?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
od známých18781,66 %81,66 %  
z médií (rádio, TV, noviny, časopisy, internet)166,99 %6,99 %  
zástupce společnosti mě sám kontaktoval156,55 %6,55 %  
jinak114,8 %4,8 %  

Graf

6. Jak jste získal/a svou AVON Lady?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ona mne kontaktovala13257,64 %57,64 %  
já jsem ji kontaktoval/a4318,78 %18,78 %  
zadal/a jsem své PSČ na webových stránkách AVONU83,49 %3,49 %  
navštívil/a jsem AVON Centrum41,75 %1,75 %  
kamarádka31,31 %1,31 %  
je to moje známá20,87 %0,87 %  
v rodině20,87 %0,87 %  
-10,44 %0,44 %  
je to AVON lady mé maminky10,44 %0,44 %  
já jsem AVON lady10,44 %0,44 %  
Zadnou Avon lady nemam a ani nechci10,44 %0,44 %  
Nemám žádnou slevu10,44 %0,44 %  
byla to moje spolužačka10,44 %0,44 %  
já jsem avon lady10,44 %0,44 %  
kolegyně mojí mamky10,44 %0,44 %  
výrobky nakupuji přes kamarádku, která má svou AVON Lady10,44 %0,44 %  
byla to kolegyně10,44 %0,44 %  
má kamarádka se stala Avon Lady10,44 %0,44 %  
je to má příbuzná10,44 %0,44 %  
přes kamarádku10,44 %0,44 %  
Přátelím se s ní10,44 %0,44 %  
nemám stálou Avon Lady10,44 %0,44 %  
rodina10,44 %0,44 %  
Já jsem AL10,44 %0,44 %  
zazvonila a otravovala u dveří10,44 %0,44 %  
je to babička10,44 %0,44 %  
mamka se stala AL10,44 %0,44 %  
byla jsem avon lady10,44 %0,44 %  
v práci10,44 %0,44 %  
doporučení od kamarádky10,44 %0,44 %  
nemám svou AVON lady10,44 %0,44 %  
kamarádka je avon lady10,44 %0,44 %  
známá10,44 %0,44 %  
AL nemám, objednávka přes internet10,44 %0,44 %  
máma10,44 %0,44 %  
avon lady je má kamarádka10,44 %0,44 %  
jsem AVON Lady10,44 %0,44 %  
mamka10,44 %0,44 %  
od sestry10,44 %0,44 %  
Je to mámina spolužačka10,44 %0,44 %  
na stejném pracovišti10,44 %0,44 %  
vyplnila jsemdotazník a kontaktovala mě koordinátorka10,44 %0,44 %  
Známe se dlouho odjinud.10,44 %0,44 %  
nemam aldy, zbozi jsem obj.pres dalsiho cloveka10,44 %0,44 %  
Je to má kamarádka10,44 %0,44 %  

Graf

7. Nabídla vám vaše AVON Lady, abyste se také stal/a AVON Lady (Gentlemanem) a pracoval/a pod ní?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne13960,7 %60,7 %  
ano, jednou5825,33 %25,33 %  
ano, víckrát3213,97 %13,97 %  

Graf

8. Proč nakupujete u společnosti AVON?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 2).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
příznivá cena (bez poštovného a balného)13458,52 %58,52 %  
pohodlí domova11851,53 %51,53 %  
velký výběr8135,37 %35,37 %  
kvalita výrobků5925,76 %25,76 %  
osobní kontakt s prodejcem/poradenství3113,54 %13,54 %  
dobročinné aktivity firmy (Boj proti rakovině prsu, Boj proti domácímu násilí, Boj za zelenější planetu…)229,61 %9,61 %  
nadstandardní záruky a ochrana spotřebitele31,31 %1,31 %  
Jiz dale nenakupuji10,44 %0,44 %  
dříve jsem věřila že netestují výrobky na zvířatech, nyní ze zvyku a jiným firmám se zřejmě také nedá věřit10,44 %0,44 %  
Ne nakupuju a stejně pořád otravujou.10,44 %0,44 %  
mají vůně, které neseženu nikde jinde10,44 %0,44 %  
akční slevy10,44 %0,44 %  
Líbí se mi některé výrobky10,44 %0,44 %  
již nenakupuji10,44 %0,44 %  
Už nenakupuju, protože testování na zvířatech je zločin! 10,44 %0,44 %  
možnost vzorků10,44 %0,44 %  
jiz nenakupuji10,44 %0,44 %  

Graf

9. Které z následujících AVON výrobků jste zakoupil/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné z uvedených13458,52 %58,52 %  
výrobky z řady Boj proti rakovině prsu8838,43 %38,43 %  
výrobky z řady Boj za zelenější planetu114,8 %4,8 %  
výrobky z řady Boj proti domácímu násilí104,37 %4,37 %  

Graf

10. Zúčastnil/a jste se AVON Pochodu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne21593,89 %93,89 %  
ano, jednou83,49 %3,49 %  
ano, víckrát62,62 %2,62 %  

Graf

11. Jsou pro vás dobročinné aktivity firmy významným faktorem při rozhodování o nákupu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ne9240,17 %40,17 %  
spíše ano7131 %31 %  
vůbec ne5021,83 %21,83 %  
ano, velmi166,99 %6,99 %  

Graf

12. Nakupoval/a byste u společnosti AVON, kdybyste věděl/a, že testuje své výrobky na zvířatech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ne9541,48 %41,48 %  
rozhodně ne8537,12 %37,12 %  
spíše ano3515,28 %15,28 %  
ano146,11 %6,11 %  

Graf

13. Jste spokojen/a s přístupem vaší AVON Lady?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
velmi spokojen/a13659,39 %59,39 %  
spíše spokojen/a7633,19 %33,19 %  
spíše nespokojen/a135,68 %5,68 %  
velmi nespokojen/a41,75 %1,75 %  

Graf

14. Odpovídá místo a čas setkání s AVON Lady vašim přáním?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, vždy14864,63 %64,63 %  
spíše ano6829,69 %29,69 %  
ne73,06 %3,06 %  
spíše ne62,62 %2,62 %  

Graf

15. Kolik Kč měsíčně utratíte přibližně za kosmetické výrobky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
201–500 Kč11148,47 %48,47 %  
do 200 Kč7030,57 %30,57 %  
501–1000 Kč3917,03 %17,03 %  
nad 1000 Kč93,93 %3,93 %  

Graf

16. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena21593,89 %93,89 %  
muž146,11 %6,11 %  

Graf

17. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21–30 let16873,36 %73,36 %  
méně než 20 let2711,79 %11,79 %  
31–40 let177,42 %7,42 %  
41–50 let135,68 %5,68 %  
51–60 let41,75 %1,75 %  

Graf

18. Nejvyšší dosažené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
SŠ s maturitou12554,59 %54,59 %  
6528,38 %28,38 %  
VOŠ156,55 %6,55 %  
135,68 %5,68 %  
SŠ bez maturity114,8 %4,8 %  

Graf

19. Disponibilní měsíční příjem:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně než 10 000 Kč14061,14 %61,14 %  
10 001–20 000 Kč4921,4 %21,4 %  
20 001–30 000 Kč2410,48 %10,48 %  
nad 50 000 Kč73,06 %3,06 %  
30 001–40 000 Kč62,62 %2,62 %  
40 001–50 000 Kč31,31 %1,31 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

7. Nabídla vám vaše AVON Lady, abyste se také stal/a AVON Lady (Gentlemanem) a pracoval/a pod ní?

  • odpověď ne:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi muž na otázku 16. Pohlaví:

9. Které z následujících AVON výrobků jste zakoupil/a?

  • odpověď žádné z uvedených:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše nespokojen/a na otázku 13. Jste spokojen/a s přístupem vaší AVON Lady?

17. Věk:

  • odpověď méně než 20 let:
    • 7.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi na otázku 18. Nejvyšší dosažené vzdělání:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pracujete u společnosti AVON nebo v oblasti marketingu?

2. Jak často nakupujete výrobky AVON?

3. Které výrobky nakupujete nejčastěji?

4. Jaká je průměrná cena jedné vaší objednávky?

5. Jak jste se poprvé dozvěděl/a o společnosti AVON?

6. Jak jste získal/a svou AVON Lady?

7. Nabídla vám vaše AVON Lady, abyste se také stal/a AVON Lady (Gentlemanem) a pracoval/a pod ní?

8. Proč nakupujete u společnosti AVON?

9. Které z následujících AVON výrobků jste zakoupil/a?

10. Zúčastnil/a jste se AVON Pochodu?

11. Jsou pro vás dobročinné aktivity firmy významným faktorem při rozhodování o nákupu?

12. Nakupoval/a byste u společnosti AVON, kdybyste věděl/a, že testuje své výrobky na zvířatech?

13. Jste spokojen/a s přístupem vaší AVON Lady?

14. Odpovídá místo a čas setkání s AVON Lady vašim přáním?

15. Kolik Kč měsíčně utratíte přibližně za kosmetické výrobky?

16. Pohlaví:

17. Věk:

18. Nejvyšší dosažené vzdělání:

19. Disponibilní měsíční příjem:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pracujete u společnosti AVON nebo v oblasti marketingu?

2. Jak často nakupujete výrobky AVON?

3. Které výrobky nakupujete nejčastěji?

4. Jaká je průměrná cena jedné vaší objednávky?

5. Jak jste se poprvé dozvěděl/a o společnosti AVON?

6. Jak jste získal/a svou AVON Lady?

7. Nabídla vám vaše AVON Lady, abyste se také stal/a AVON Lady (Gentlemanem) a pracoval/a pod ní?

8. Proč nakupujete u společnosti AVON?

9. Které z následujících AVON výrobků jste zakoupil/a?

10. Zúčastnil/a jste se AVON Pochodu?

11. Jsou pro vás dobročinné aktivity firmy významným faktorem při rozhodování o nákupu?

12. Nakupoval/a byste u společnosti AVON, kdybyste věděl/a, že testuje své výrobky na zvířatech?

13. Jste spokojen/a s přístupem vaší AVON Lady?

14. Odpovídá místo a čas setkání s AVON Lady vašim přáním?

15. Kolik Kč měsíčně utratíte přibližně za kosmetické výrobky?

16. Pohlaví:

17. Věk:

18. Nejvyšší dosažené vzdělání:

19. Disponibilní měsíční příjem:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Zoulová, S.Dotazník pro zákazníky Avonu (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://dotaznik-pro-zakazniky-avonu.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.