Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Dotazník pro cestující společností Student Agency (Regiojet)

Dotazník pro cestující společností Student Agency (Regiojet)

Stereotypy o odsouzených mužích v ČR
Jak si představujete typické muže odsouzené za krádež, kuplířství nebo vaření drog?

(veřejné výsledky 20. února)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jana Miková
Šetření:18. 01. 2019 - 02. 02. 2019
Počet respondentů:90
Počet otázek (max/průměr):14 / 13.34
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:61,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:43
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Jsem studentkou 2.ročníku magisterského studia na ČZU v Praze a chtěla bych Vás požádat o vyplnění dotazníku, který bude sloužit jako podklad k mé diplomové práci na téma „Monopol v podmínkách ČR“. Dotazník je dobrovolný a anonymní.

Dovoluji si Vás požádat o co nejpřesnější a pravdivou odpověď. Správné odpovědi prosím zakřížkujte.

Předem děkuji za spolupráci. Jana Miková

Odpovědi respondentů

1. Jaký druh dopravy preferujete při cestování na delší vzdálenosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vlak6875,56 %75,56 %  
Autobus910 %10 %  
Auto55,56 %5,56 %  
letadlo22,22 %2,22 %  
Auto, Letadlo11,11 %1,11 %  
kde začíná delší vzdálenost ? jak kdy a podle potřeby11,11 %1,11 %  
Auto11,11 %1,11 %  
Automobil11,11 %1,11 %  
Osobní automobil11,11 %1,11 %  
vlak, auto, letadlo (při opravdu velkých vzdálenostech)11,11 %1,11 %  

Graf

2. Jak často využíváte železniční dopravu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Méně než jednou měsíčně4145,56 %45,56 %  
Nejméně jednou za měsíc2426,67 %26,67 %  
Několikrát týdně1820 %20 %  
Denně77,78 %7,78 %  

Graf

3. Který z těchto faktorů je pro vás při rozhodování o železniční dopravě důležitý?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

4. Co by vás odradilo od dalšího využívání železniční dopravy?

(vyberte nejrelevantnější odpověď)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Špatný stav zařízení2628,89 %28,89 %  
Zvýšení ceny1617,78 %17,78 %  
Přeplněné vozidlo1415,56 %15,56 %  
Zpoždění1213,33 %13,33 %  
Ztráta zavazadel1213,33 %13,33 %  
Nepříjemný personál88,89 %8,89 %  
Špatné reference22,22 %2,22 %  

Graf

5. Co Vás napadne, když se řekne "Služby poskytované zákazníkům"

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

.

.

...

Cena, kvalita

Cokoli od prodeje jízdného, odbavení cestujícího až po wi-fi, občerstvení, noviny apod. během jízdy.

Časté "obtěžování" s možností nákupu

dobrý infromační servis, zejména při zpožděních a výlukách včetně on-line zpravodajství a okamžitého infromování cestujícího SMS zprávou, zajištění přepravy kol, lyží, nadměrných zavazadel včetně jejich úschovy během přepravy, přeprava invalidů včetně k tomu upravených vozů, případně zajištění nástupních plošin, prodej jízdenek ve stanicích včetně informací o spojích, přípojích či poskytovaných službách na celé síti dopravce

Doplňkové služby zpříjemňující cestování

chesecake

Internet, občerstvení...

Je toho celá řada :) Pŕedevším oceňuji online rezervaci a palubní servis (občerstvení).

Jidlo

Jídlo, pití, časopisy

Káva atd.

Káva časopisy sluchátka

káva,informování...

Kvalita

Kvalita

Kvalita

Kvalita, cenová dostupnost

Kvalita, personál, cena

Maximální servis

Mozno mistenky, pojizdny bufet

možnost koupit si jízdenku on-line

Možnost zakoupení místenky, rozdělení vagónů nebo kupé např. na dětské kupé nebo zónu, kde je připojení k internetu a stolky na notebooky, případně možnost sledování filmů atd. Dále možnost koupit si občerstvení. Mezi příjemné služby patří voda zdarma a noviny, ale není to pro mě až tak důležité jako cena a pohodlí.

Možnost zakoupení občerstvení, noviny, Wi-Fi, obrazovky.

možnost zakoupit jízdenku a místenku on line, občerstvení během cesty, časopisy noviny, čistá a funkční toaleta, informace o zastávkách centrálně - hlášení, usazení na místo, pomoc se zavazadlem, čistota vlaku

Možnosti občerstvení a zábavy

možnosti pro zákazníky

Nabidka služeb

Něco navíc k ceně, časopis, káva,...

něco navíc než jenom přesun z bodu A do bodu B

Něco, co je nabízeno cestujícím (např. občerstvení zdarma, možnost zakoupení místenky, přeprava kola,...)

Nějaký nadstandard, jako jsou časopisy, občerstvení, nebo čistota záchodu.

Nerozumím otázce.

netusim

Netuším

nevím

Nevím

nic

Normální stav

Noviny, občerstvení

Noviny, palubní personál, jídlo, piti

obcerstveni, komunikace (i telefonicka), noviny....

Občerstení, audio-video...

Občerstevení během cesty

občerstvení wifi

Občerstvení a něco ke čtení

Občerstvení během cesty

Občerstvení, informace

Obsluha, jídelni vůz, zábavní portál

odbavení větších zavazadel informování cestujících o každém zpoždění čekárna s občerstvením a WC

Ochota

otázka si sama odpověděla, nabízí se nějaké služby, které cestující očekává.

Palubní servis

Palubní servis, internet

Pití, jídlo

pohodlí místenka možnost občerstvení

Prijemny a ochotny personal

Prijemny personal, uklizeno ve vlaku, moznost zakoupeni doplnkoveho sortimentu

Prodej jízdenek, poskytování informací, zajištění přípoje či náhradní další dopravy při zpoždění, popřípadě i občerstvení, tisk či podobně

Přesnost, čistota, příjemný personál

Příjemný personál, který plní své povinnosti (Ať už jsou jakékoli)

Příjemný servis

reklamace například

servis

Servis

Servis - informace, občerstvení, čistota vlaku.

Servis komplexne

Servis na palubě

Servis poskytovaný dopravcem nad rámec zajištění dopravy z bodu A do bodu B.

Sluzby, ktere jsou uvedeny v cene

Služby jako jídlo, nápoje, noviny

Služby nabízené zákazníkům

Služby stevardů, tzn. nabídka občerstvení, možnost připojení k internetu, dostatečné oznámení o zpoždění, nebo změně v dopravě. Pomoc se zavazadly. Možnost použít čekárny.

Služby, které zpříjemní cestu vlakem.

Soubor věci, které jsou zákazníkovi k dispozici a mají mu zpříjemnit poskytované služby jako takové.

telefonická linka

To co dělá ta firma

To na co má zákazník při cestě nárok, to je např. občerstvení, noviny, klimatizace, wifi, to že mám za kým zajít, když mám jakýkoliv problém

to, ze Regiojet nema paru, co to je.

Včasná a rychlá doprava

vše co je potřeba k tomu aby byl zákazník spokojen (jídlo,toaleta, tisk apod..)

Všechny služby, i základní co firma nabízí

Wi-Fi

Wifi

wifi

Že mám příjemnou cestu

že mě vaše pologramotné vlakušky otravují debilními dotazy a pomau ani neví kde jsme a kam jedeme...

6. Jak často využíváte vlakové přepravy poskytované společností Student Agency, k.s.?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Denněotázka č. 7, Několikrát týdněotázka č. 7, Nejméně jednou za měsícotázka č. 7, Méně než jednou za měsícotázka č. 7, Nikdy jsem jejich služby nevyužilotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Méně než jednou za měsíc4347,78 %47,78 %  
Nejméně jednou za měsíc2022,22 %22,22 %  
Nikdy jsem jejich služby nevyužil2022,22 %22,22 %  
Několikrát týdně77,78 %7,78 %  

Graf

7. Jste spokojen(a) se službami vlakové přepravy poskytované společností Student Agency, k.s.?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano6084,51 %66,67 %  
Ne1115,49 %12,22 %  

Graf

8. Na stupnici od 1 do 5, uveďte, zda byste doporučili vlakovou přepravu od společnosti Student Agency, k.s.

(1 - nejméně, 5 - nejvíce)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
53448,57 %37,78 %  
41724,29 %18,89 %  
31115,71 %12,22 %  
268,57 %6,67 %  
122,86 %2,22 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.16
Minimum:2
Maximum:5
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.96
Směrodatná odchylka:0.98
Medián:4
Modus:5

Graf

9. Na stupnici od 1 do 5, ohodnoťte služby poskytované společností Student Agency, k.s.

(1- nespokojen, 2 – spíše nespokojen, 3 – neutrální postoj, 4 – spíše spokojen, 5-spokojen)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Slevy3.6571.14
Náhrady při zpoždění3.20.989
Občerstvení4.0431.041
Možnost zakoupení místenky4.2571.162
Noviny, časopisy (zdarma)4.0571.397
On-line rezervace jízdenky4.31.41
Dostupnost výchozích bodů3.6431.43
Dochvilnost3.5431.562
Cena jízdenek3.8711.112
Ochota personálu3.9711.113

Graf

10. Domníváte se, že má společnost Student Agency, k. s. dobře zvoleno jméno?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano4044,44 %44,44 %  
Ne2527,78 %27,78 %  
Nevím2527,78 %27,78 %  

Graf

11. Odkud jste?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Olomoucký kraj3033,33 %33,33 %  
Moravskoslezský kraj1516,67 %16,67 %  
Praha1415,56 %15,56 %  
Jihomoravský kraj1011,11 %11,11 %  
Středočeský kraj66,67 %6,67 %  
Ústecký kraj33,33 %3,33 %  
Pardubický kraj33,33 %3,33 %  
Vysočina33,33 %3,33 %  
Plzeňský kraj22,22 %2,22 %  
Jihočeský kraj22,22 %2,22 %  
Zlínský kraj11,11 %1,11 %  
Karlovarský kraj11,11 %1,11 %  

Graf

12. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19 - 356167,78 %67,78 %  
36 - 501820 %20 %  
Více než 5077,78 %7,78 %  
Méně než 1844,44 %4,44 %  

Graf

13. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena6370 %70 %  
Muž2730 %30 %  

Graf

14. Uveďte Vaši situaci z hlediska ekonomického zařazení

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zaměstnanec5156,67 %56,67 %  
Student2224,44 %24,44 %  
Na mateřské / rodičovské dovolené88,89 %8,89 %  
Podnikatel77,78 %7,78 %  
Důchodce22,22 %2,22 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Který z těchto faktorů je pro vás při rozhodování o železniční dopravě důležitý?

  • odpověď Personál=ano:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zpoždění na otázku 4. Co by vás odradilo od dalšího využívání železniční dopravy?
  • odpověď Pozitivní reference=ano:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slevy=5 na otázku 9. Na stupnici od 1 do 5, ohodnoťte služby poskytované společností Student Agency, k.s.

7. Jste spokojen(a) se službami vlakové přepravy poskytované společností Student Agency, k.s.?

  • odpověď Ano:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 4 na otázku 8. Na stupnici od 1 do 5, uveďte, zda byste doporučili vlakovou přepravu od společnosti Student Agency, k.s.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5 na otázku 8. Na stupnici od 1 do 5, uveďte, zda byste doporučili vlakovou přepravu od společnosti Student Agency, k.s.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dochvilnost=5 na otázku 9. Na stupnici od 1 do 5, ohodnoťte služby poskytované společností Student Agency, k.s.
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostupnost výchozích bodů=4 na otázku 9. Na stupnici od 1 do 5, ohodnoťte služby poskytované společností Student Agency, k.s.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Občerstvení=5 na otázku 9. Na stupnici od 1 do 5, ohodnoťte služby poskytované společností Student Agency, k.s.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ochota personálu=5 na otázku 9. Na stupnici od 1 do 5, ohodnoťte služby poskytované společností Student Agency, k.s.

9. Na stupnici od 1 do 5, ohodnoťte služby poskytované společností Student Agency, k.s.

  • odpověď On-line rezervace jízdenky=5:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena jízdenek=5 na otázku 9. Na stupnici od 1 do 5, ohodnoťte služby poskytované společností Student Agency, k.s.
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5 na otázku 8. Na stupnici od 1 do 5, uveďte, zda byste doporučili vlakovou přepravu od společnosti Student Agency, k.s.
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostupnost výchozích bodů=5 na otázku 9. Na stupnici od 1 do 5, ohodnoťte služby poskytované společností Student Agency, k.s.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaký druh dopravy preferujete při cestování na delší vzdálenosti?

2. Jak často využíváte železniční dopravu?

3. Který z těchto faktorů je pro vás při rozhodování o železniční dopravě důležitý?

4. Co by vás odradilo od dalšího využívání železniční dopravy?

6. Jak často využíváte vlakové přepravy poskytované společností Student Agency, k.s.?

7. Jste spokojen(a) se službami vlakové přepravy poskytované společností Student Agency, k.s.?

8. Na stupnici od 1 do 5, uveďte, zda byste doporučili vlakovou přepravu od společnosti Student Agency, k.s.

9. Na stupnici od 1 do 5, ohodnoťte služby poskytované společností Student Agency, k.s.

10. Domníváte se, že má společnost Student Agency, k. s. dobře zvoleno jméno?

11. Odkud jste?

12. Kolik je Vám let?

13. Pohlaví

14. Uveďte Vaši situaci z hlediska ekonomického zařazení

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaký druh dopravy preferujete při cestování na delší vzdálenosti?

2. Jak často využíváte železniční dopravu?

3. Který z těchto faktorů je pro vás při rozhodování o železniční dopravě důležitý?

4. Co by vás odradilo od dalšího využívání železniční dopravy?

6. Jak často využíváte vlakové přepravy poskytované společností Student Agency, k.s.?

7. Jste spokojen(a) se službami vlakové přepravy poskytované společností Student Agency, k.s.?

8. Na stupnici od 1 do 5, uveďte, zda byste doporučili vlakovou přepravu od společnosti Student Agency, k.s.

9. Na stupnici od 1 do 5, ohodnoťte služby poskytované společností Student Agency, k.s.

10. Domníváte se, že má společnost Student Agency, k. s. dobře zvoleno jméno?

11. Odkud jste?

12. Kolik je Vám let?

13. Pohlaví

14. Uveďte Vaši situaci z hlediska ekonomického zařazení

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Miková, J.Dotazník pro cestující společností Student Agency (Regiojet) (výsledky průzkumu), 2019. Dostupné online na https://dotaznik-regiojet.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.