Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Dotazník Seznam.cz

Dotazník Seznam.cz

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Eliška Vejnarová
Šetření:17. 03. 2009 - 24. 03. 2009
Počet respondentů:11
Počet otázek (max/průměr):8 / 6.55
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:7,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.07:43
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Ahoj, chtěla bych Vás poprosit, jestli byste byli tak laskavi a vyplnili přiložený dotazník. Poslouží jako podklad pro moji Diplomovou práci.

Děkuji moc za Váš čas

Bc. Eliška Vejnarová

Odpovědi respondentů

1. Jaké konflikty vznikají na Vašem pracovišti ?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

byly při regionalizaci kdy někteří kolegové (jednotlivci) mysleli, že to nějak půjde zachovat bez regionů a ovlovňovali tím i klienty

Já už jsem vážně nezažil konflikt ani nepamatuji. Mezi MP vznikají konflikty většinou z titulu rivality - tzn. že se perou o klienty. Dále pak konflikty běžného života, které nespadají do pracovní oblasti. Asi bude nutné si spolu na to sednout a popřemýšlet hlouběji. Snad bude někdy na to čas.

konflikty mezi MP, mezi MP a BO

Konflikty vznikají především u věcí týkající se pracovních záležitostí (náplň práce, mzdové výměry, změny atd.) které nejsou jasně, transparentně a srozumitelně komunikovány.

Kontaktování cizích firem, ať už omylem nebo schválně.

nejvice kvuli přebiraní firem navzajem, když zapomeneme na vyplneni HK nebo s ní pracujeme dle pravidel "přiliš dlouho" a kolega má " nárok" ji vzít a pak problémy ve vztahu podřizený-nadřízený , např. nelibost nadřízeného nad příliš častym komentařem obchodníka nebo pokud často vyjadřujeme negativní postoj - to se vedení seznamu VUBEC nelíbí.

Neporozumění s vedoucím pracovníkem.

Osobnostní

pracovní

Vážné konflikty moc nevznikají, pouze běžné řešení pracovních úspěchů či neúspěchů. Tedy aspoň já žádné vážné konflikty s někým nemám.

2. Co bylo příčinou konfliktů ?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

kolegové neunesli změnu

konkurenční boj

Moje další vzdělávání a vyčítání vedoucím pracovníkem, že jsem jeden den v týdnu byla ve škole a ne na pracovišti. Přičemž mám další vzdělávání od něj schválené.

nedorozumění, nezodpovědnost,

Nejvíce se řeší pouze plnění plánu a tabulek.

Nevyrovnané povahy

snaha vydělat

Špatná komunikace za strany manažerů, nepochopení ze strany marketingových poradců

viz výše

3. Jak se konfliktní situace vyřešila ?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

do ztracena - pokud to je mezi obchodniky, u nadřízených tak, že si dávame více pozor na to co a kde říkame

každý si myslí své a problém opouští

Nejdříve hádkou, poté omluvou.

Rozhovorem

Řeší se stále a průběžně.

striktním dodržením pravidel regionů

Většinou kompenzací

většinou to "vyšumí"

Vzájemným vykomunikováním a uvedením změny do praxe

4. Jaké zanechala vzniklá situace následky ?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Celkem žádné

Částečně

krátkodobé

ne všichni jsou kolegové ale soupeři

Nemohu důvěřovat. Nevím, kdy mi vzdělávání opět vyčte.

nepříjemnou pachut, snížena komunikace na bod nula, mrazu nebo pozdrav, ale také jsem si něco vyříkaly a vysvetlily a vztah tak narovnaly

poučení pro manažery

Většinou nespavost a zbytečnou nervozitu.

žádné, vše je v pořádku

5. Co by se mělo udělat, aby tyhle situace nevznikaly ?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

efektivně předcházet námytkám za strany MP, a to ještě před prezentací změny. Účast MP již na přípravné fázi změny (pracovní skupiny)

každý by se měl zamyslet nad svou prací a dělat ji zodpovědně

Komunikovat a naslouchat ze strany vedoucího pracovníka i podřízeného.

konflikt je pokrok

Lepší informace a prověření firmy

Myslím, že tomu nelze zcela zabránit. Navíc v tak velkém kolektivu.

Navzájem komunikovat

Nic, tyto situace budou stále.

více tolerance mezi všemi a vice duvery ponechat na obchodnících ze strany firmy, nebo umení přijmout kritiku

6. Šlo by vzniklé konfliktní situaci předcházet ?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

ano

Ano, kdyby nám klienti bez problému a bez řečí platili.

Ano, viz. bod 5

Asi ne.

Ne

spíš ne

stanovená pravidla stále neměnit

Viz předchozí

viz vyše. PS ale za sebe hodnotim vztahy na pracovišti našem za dobré asi to bude tim, že mame volnost a možnost pracovat na ruznych mistech a nevznika " ponorková nemoc". Mam pocit, že si nemusime zavidět. Můj pohled.

7. Jméno a Příjmení

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dušan Krásný116,67 %9,09 %  
Jan šíbl116,67 %9,09 %  
Petr Řezníček116,67 %9,09 %  
Jiří Švadlenka116,67 %9,09 %  
jf116,67 %9,09 %  
Tony116,67 %9,09 %  

Graf

8. Pracovní pozice

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
MP654,55 %54,55 %  
BO/ Asistentka327,27 %27,27 %  
MOT218,18 %18,18 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Vejnarová, E.Dotazník Seznam.cz (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://dotaznik-seznam-cz.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.