Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Dotazník spokojenosti návštěvníků OD IKEA, Černý Most a OD KIKA, Čes
Dotazník spokojenosti návštěvníků OD IKEA, Černý Most a OD KIKA, Čes
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Michaela Nosková |
---|---|
Šetření: | 08. 02. 2010 - 15. 02. 2010 |
Počet respondentů: | 117 |
Počet otázek (max/průměr): | 18 / 17.74 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 51,5 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.04:29 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
prosím o vyplňení krátkého dotazníku za účelem vypracování bakalářské práce, která se týká OD Ikea.
Předem děkuji všem, kteří se zúčastníte výzkumu.
Odpovědi respondentů
1. Jste spokojeni s vystavenými produkty v obchodním domě IKEA?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Spíše spokojen | 72 | 61,54 % | 61,54 % |
Velmi spokojen | 33 | 28,21 % | 28,21 % |
Otázka se mě netýká | 7 | 5,98 % | 5,98 % |
Spíše nespokojen | 4 | 3,42 % | 3,42 % |
Velmi nespokojen | 1 | 0,85 % | 0,85 % |
2. Jste spokojeni s informacemi o výrobcích na komunikačních materiálech umístěných v obchodním domě IKEA?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Spíše spokojen | 63 | 53,85 % | 53,85 % |
Velmi spokojen | 30 | 25,64 % | 25,64 % |
Spíše nespokojen | 15 | 12,82 % | 12,82 % |
Otázka se mě netýká | 7 | 5,98 % | 5,98 % |
Velmi nespokojen | 2 | 1,71 % | 1,71 % |
3. Jste spokojeni s přístupem pracovníků obchodního domu IKEA k Vám jako zákazníkovi
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Spíše spokojen | 66 | 56,41 % | 56,41 % |
Velmi spokojen | 24 | 20,51 % | 20,51 % |
Spíše nespokojen | 13 | 11,11 % | 11,11 % |
Otázka se mě netýká | 11 | 9,4 % | 9,4 % |
Velmi nespokojen | 3 | 2,56 % | 2,56 % |
4. Jste spokojeni s prezentací výrobků IKEA ve sdělovacích prostředcích (televize, tiskoviny, letáky)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Spíše spokojen | 56 | 47,86 % | 47,86 % |
Spíše nespokojen | 24 | 20,51 % | 20,51 % |
Otázka se mě netýká | 21 | 17,95 % | 17,95 % |
Velmi spokojen | 15 | 12,82 % | 12,82 % |
Velmi nespokojen | 1 | 0,85 % | 0,85 % |
5. Jste spokojeni s dostupností do OD IKEA, černý Most MHD?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Velmi spokojen | 45 | 38,46 % | 38,46 % |
Otázka se mě netýká | 27 | 23,08 % | 23,08 % |
Spíše spokojen | 25 | 21,37 % | 21,37 % |
Spíše nespokojen | 12 | 10,26 % | 10,26 % |
Velmi nespokojen | 8 | 6,84 % | 6,84 % |
6. Jste spokojeni s cenou výrobků dostupných v OD IKEA, Černý Most?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Spíše spokojen | 74 | 63,25 % | 63,25 % |
Spíše nespokojen | 21 | 17,95 % | 17,95 % |
Otázka se mě netýká | 11 | 9,4 % | 9,4 % |
Velmi spokojen | 9 | 7,69 % | 7,69 % |
Velmi nespokojen | 2 | 1,71 % | 1,71 % |
7. Jste spokojeni s oddělením služeb zákazníkům v OD IKEA, Černý Most?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Spíše spokojen | 45 | 38,46 % | 38,46 % |
Otázka se mě netýká | 43 | 36,75 % | 36,75 % |
Velmi spokojen | 14 | 11,97 % | 11,97 % |
Spíše nespokojen | 12 | 10,26 % | 10,26 % |
Velmi nespokojen | 3 | 2,56 % | 2,56 % |
8. Jste spokojeni s vystavenými produkty v obchodním domě KIKA, Čestlice?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Spíše spokojen | 57 | 48,72 % | 48,72 % |
Otázka se mě netýká | 31 | 26,5 % | 26,5 % |
Spíše nespokojen | 19 | 16,24 % | 16,24 % |
Velmi spokojen | 8 | 6,84 % | 6,84 % |
Velmi nespokojen | 2 | 1,71 % | 1,71 % |
9. Jste spokojeni s informacemi o výrobcích na komunikačních materiálech umístěných v obchodním domě KIKA, Čestlice?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Spíše spokojen | 43 | 36,75 % | 36,75 % |
Spíše nespokojen | 34 | 29,06 % | 29,06 % |
Otázka se mě netýká | 31 | 26,5 % | 26,5 % |
Velmi spokojen | 5 | 4,27 % | 4,27 % |
Velmi nespokojen | 4 | 3,42 % | 3,42 % |
10. Jste spokojeni s přístupem pracovníků obchodního domu KIKA k Vám jako zákazníkovi?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Spíše spokojen | 51 | 43,59 % | 43,59 % |
Otázka se mě netýká | 33 | 28,21 % | 28,21 % |
Spíše nespokojen | 21 | 17,95 % | 17,95 % |
Velmi spokojen | 7 | 5,98 % | 5,98 % |
Velmi nespokojen | 5 | 4,27 % | 4,27 % |
11. Jste spokojeni s prezentací výrobků KIKA, ve sdělovacích prostředcích (TV, tiskoviny, letáky)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Otázka se mě netýká | 38 | 32,48 % | 32,48 % |
Spíše spokojen | 38 | 32,48 % | 32,48 % |
Spíše nespokojen | 31 | 26,5 % | 26,5 % |
Velmi nespokojen | 6 | 5,13 % | 5,13 % |
Velmi spokojen | 4 | 3,42 % | 3,42 % |
12. Jste spokojeni s dostupností MHD do OD KIKA?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Otázka se mě netýká | 43 | 36,75 % | 36,75 % |
Spíše nespokojen | 24 | 20,51 % | 20,51 % |
Velmi nespokojen | 23 | 19,66 % | 19,66 % |
Spíše spokojen | 17 | 14,53 % | 14,53 % |
Velmi spokojen | 10 | 8,55 % | 8,55 % |
13. Jste spokojeni s cenou výrobků dostupných v OD KIKA, Čestlice?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Spíše spokojen | 45 | 38,46 % | 38,46 % |
Spíše nespokojen | 30 | 25,64 % | 25,64 % |
Otázka se mě netýká | 29 | 24,79 % | 24,79 % |
Velmi nespokojen | 9 | 7,69 % | 7,69 % |
Velmi spokojen | 4 | 3,42 % | 3,42 % |
14. Jste spokojeni s oddělením služeb zákazníkům v OD KIKA, Čestlice?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Otázka se mě netýká | 57 | 48,72 % | 48,72 % |
Spíše spokojen | 38 | 32,48 % | 32,48 % |
Spíše nespokojen | 12 | 10,26 % | 10,26 % |
Velmi nespokojen | 5 | 4,27 % | 4,27 % |
Velmi spokojen | 5 | 4,27 % | 4,27 % |
15. Jaké služby postrádáte v OD IKEA, ČM? Uveďte, prosím, důvod.
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
-
---
?
..
0
alkoholový bar
Ani v jednom obchodním domě jsem nikdy nebyl, tento typ obchodů nemusím k životu mít
bez odpovědi
bez odpovědi
bez odpovědi
bez odpovědi
Bohužel jsem ještě nenavštívil OD IKEA v lokalitě ČM.
často dochází mléko do kávy
detailnejsi informace o vyrobcich a materialech na nich pouzitych, casto nektere zbozi chybi, casto chybi visacky s informacemi na vyrobcich ci je v nich zmatek, jakmile clovek chce cokoliv "individualniho", je totalni problem - pracovnici jsou zoufalci
Doprava zboží domů by mohla být zdarma. Reklamace vadného zboží (speciálně nábytku) by mohla být prováděna v místě bydliště pracovníky Ikea,aby nemusel být nábytek převážen zpět do obchodního domu.
Chýba mi tam skupina ABBA z rozhlasových prijímačov a daká pekná baba pri dverách - možno tá kočka z čepra - Míška Nosková :-)
Chybí možnost internetového obchodu, možnost vybrat si z katalogu a nechat si to dopravit domu.
internetový obchod
internetový obchod
Ještě jsem bohužel nenavštívil OD IKEA na lokalitě ČM.
Ještě jsem v IKEA na ČM nebyl.
jsem spokojen se současnou nabídkou
jsem spokojená
jsem spokojena
Každý zákazník by měl mít možnost obdržet při vstupu jednoduchou informaci o umístění určitého druhu sortimentu. Bez dlouhého chození, které s sebou přináší zdlouhavé hledání místa vystaveného zboží , které unavuje zejména starší , by potom mohl zákazník s daleko větším zájmem i chutí vybrat to, pro co opravdu přišel.
lepší pracovníky na službách zákazníkům - neuznali nám reklamaci
Málo zaměstnaců, člověk aby hledal prodavače po celé prodejně.
Myslím si, že současný stav je dostačující.
nakládka zboží
nedostatek parkovacích míst, v nákupní špičce není občas možné zaparkovat
Nemám důvod měnit
nemám názor
Nenapadají mně žádné konkrétní věci - snad jen možnost internetového nakupování
nepostrádám
nepostrádám
Nepostrádám nic, služby jsou pro mě dostačující.
nepostrádám žádné služby, tak jak je to nastaveno mi to vyhovuje
Nepostrádám žádné služby.
nepostrádám žádnou službu kterou bych potřeboval
nespostrádám, jezdím do Ikey na Zličíně
netýká se mě
nevím
nevím
Nevim
nevím
nevim
nevím nikdy jsem tam nebyla
Nic
nic
nic
nic
nic
nic mě nenapadá
nic mě nenapadá
nic mě nenapadá
nic mne nenapadá
nic neposrádám
nic nepostrádám
nic, niesom castym zakaznikom
Ocenila bych, kdyby se prodavači vyskytovali více mezi lidmi a vzhledem k počtu zákazníků, kdyby jich tam bylo více. Vždy když tam dorazím , tak musím hledat prodavače a když ho naleznu, tak se stejně věnuje někomu jinému.
Oddělení jsou OK, jen bych snížil ceny - píšou, že mají přijatelné ceny, zajímalo by mne pro koho ....pro důchodce určitě ne
oddělení využití volného času - sportovní potřeby atd.
pivní bar
počítačová grafika
popis kvality výrobku, u výrobků se často stává že jsou velmi nekvaltiní
Postrádám méně lidí :-)
Postrádám možnost půjčit si dodávku od Ikey a sám si odvézt nakoupené zboží. V OD Kika jsem tuto službu využila (dodávku nám půjčili na OP).
Postrádám větší slevy.
Přístupnější zajištění odvozu objemnějšího zboží z OD, za „rozumnou cenu“. (zkušenost z doby před cca 4 roky, nyní možná je to jednodušší) Blokace zamluveného zboží přes internet alespoň do doby, než zajistíme dopravu. Případně internetový prodej přímo s dopravou (e-shop).
Rád nakupuji v IKEE, ale chybí mi poskytnutí náhradních šroubků a matiček, vždy je to spočítané přesně a když nějaký ztratím či je poškozený, jsem nucen jet si pro něj do Ikey - ztráta času - v posledním roce běhenm týdne jsou často informační pulty neobsazené a musíme prodavače hledat. Možnost zakoupit si zboží přes internet, katalogy jsou k mání, tak proč není i objednání domů - bylo by to levnější jak pro zákazníka, tak i pro Ikeu.
Restaurace postrádá internetové připojení wifi, chtěl jsem ukázat manželce návrhy pohovky a nemohl jsem se připojit - ve velkých obchodních centrech v vropě je to zcela běžná záležitost, nebo nemá na to IKEA peníze:-.)???
samooblužné automaty na nápoje důvod : vzhledem k velikosti OD IKEA a používané klimatizaci, je třeba dodržovat pitný režim i během pochůzek po něm
Se službami v IKEA, ČM jsem velice spokojená. Oceňuji, jak se snaží vyjít vstříc rodinám s dětmi.
službu hlídání dětí
služby jsou odpovídající
Snadno dostupné pracovníky OD u jednotlivých expozic, kteří poslouží radou a infrmacemi.Často se obtížně hledají, většinou jsou v místech přímého prodeje . Zákazník , který potřebuje drobnou informaci, musí často delší dobu čekat.
Stále čerstvé informace o zlevněném zboží. Zboží dostupné i méňě movitým zákazníků vystavovat na jednom místě s upozorněním na příčiny slevy nebo nižší ceny.
švédskou hudbu
Tento řetězec nenavštěvuji
v IKEA nejsou množstevní slevy, což u ostatních obchoďáku možné je
V jiných obchodech běžné platby převodem z účtu.
více automatů na kafe
Více dostupného personálu pro dotazy zákazníků.
více pokladen!!!
více prakovacích míst
vice zboží na netu (hlavně aktuálně zlevněné). Mám to do Ikei daleko a kdybych věděla, že je tam nějaká akce na zboží, které postrádám, jezdila bych tam častěji
vše mi vyhovuje.
X
x
zadne
Zadne
zadny
zahradní nábytek
žádné
žádné
žádné
žádné
žádné
žádné
žádné
žádné
Žádné
žádné
žádné
žádné
žádné
žádné, Ikea mi vyhovuje
16. Co byste změnili v OD IKEA, ČM, abyste se zde cítili lépe?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
-
--
..
asi nic, možná jen častěji uklízené dámské toalety
bez odpovědi
bez odpovědi
bez odpovědi
bez odpovědi
ceny ještě snížit
časté změna sortimentu
častěji se mění sortiment výrobků - navrhuji změnit zpět
Dětská herna přímo v jídelně obchodního domu. Ke zboží bych dávala alespoň pár náhradních komponentů (šroubky,dřevěné kolíčky apod.),v případě,že jeden chybí, nedá se výrobek zkompletovat. Tašky Ikea by mohly být dávány k většímu nákupu zdarma.
je to v pořádku
Jediná chyba, že není více prodejen po ČR.
Jediná výtka - v poslední době jsme se setkali s frontami u výtahů do prvního patra při nakupování s kočárkem. Doporučila bych zvýšit kapacitu výtahů.
jsem spokojená, do KIKA nejezdím
Koutek pro unavené manžely.
Lepší přístup personálu, větší prodejna
lokalita
méně lidí ( zákazníků)
menší počet zákazníků v OD najednou, ale s tim asi nic dělat nejde :)
míň lidí
Možná ještě delší otevírací dobu.
možnost jít rychle zaplatit
Možnost objednat si poslat určité díly poštou (např. zámky spojující jednotlivé kusy nábytku) a nemuset jezdit takovou dálku do obchodního domu.
Možnost odpočinku nejen v místní restauraci ale i krátkou relaxaci během prohlídky v areálu.
Možnost okamžitého odvozu vybraného zboží dopravou OD Ikea i se zákazníkem.
napriklad bych otevrel vic pokladen. zpravidla jsou otevreny pouze 2-4 a snad se mi jeste nestalo, ze by prede mnou bylo mene nez deset lidi
navrhnout místa k odpočinku pro starší spoluobčany,v některých případech lépe naznačit směr nákupu
Nelíbí se mi nové uspořádání OD.
nemám co měnit
nemám důvod nic měnit
nemám názor
Nemohu posoudit, jelikož jsem tam doposud nebyl.
Nemohu posoudit. OD IKEA jsem dosud nenavštívil.
nenavštěvuji
nevím
nevím
nevím
nevim
nevím. nikdy jsem tam nebyl
nic
Nic
Nic
nic
nic
nic
nic
nic
nic
nic
nic
nic
nic
nic
nic
nic
nic :-)
nic bych neměnila, stejně tam jezdím zdaleka, tak tam často nejsem cca 2x do roka
nic mě nenapadá
nic mě nenapadá
nic mne nenapadá
nic neposrádám
nic, bol som tam iba dvakrat
Nic, cítím se tam výborně
nic, vše je ok
obcas nemuzu necektere zbozi najit a ani personal mi neni schopen pomoci
Ocenila bych též, kdyby bylo více vzorových dětských pokojů, které by obsahovaly kompletní nábytek, kuchyní je spousta, obývacích pokojů atd. Dále bych ocenila, kdyby fixy dětské, které jsou nabízeny v obchodním domě byly pratelné - tento detail mne dost mrzí.
ok
prosím nabízejte lepší kávu, stávající mi nechutná
prostor
Při návštěvě nebyly dvakrát příborníky a jeli jsme kvůli nim takovou dálku, přitom by stačilo je objednat přes internet - chybí nám možnost na internetových stránkách - intenetový obchod
při většině návštěv jsem narazil na delší fronty u pokladen, přidání jedné-dvou pokladny by nebylo v odpoledních hodinách špatné
přidal bych pokldny v době nákupních špiček - vánoce, svátky, víkendy. Jsou tam často velké fronty.
Příliš problematický, někdy až matoucí průchod mezi vystaveným zbožím. Návštěvník potom často bloudí, unavený opouští expozice, aniž si prohlédl všechno, co měl původně v úmyslu. Douhé fronty u pokladem, nejčastěji v exponovaných obdobích.
Relaxační koutek.
rozšířil počet pokladen, tvoří se tam pěkné fronty a už na to kapacitně nestačí
Skvělé by bylo, kdybychom nemuseli jezdit pro nábytek do externího skladu, ale pořád lepší si dojet hned, než čekat týdny jak je tomu v KIKA
snížil ceny
střídal bych hudební styly v reproduktorech
Tak skutečně bych přivítal to připojení a k pocitu uspokojení z pěkného dne by mi nic nescházelo.
To nemohu posoudit, protože jsem tam ještě nenakupoval.
trochu mi vadí množství reklamací, ne že by byl problém s reklamováním ale reklamaci provést na černém mostě a pak si jet vyzvednou nohu ke stolu do externího skladu na R10 a to celé si před zkompletováním stolu zopakovat celkem třikrát je náročné nejvíc na čas, pak na nervy a v neposlední řadě i na pohonné hmoty
větší prostor
Více automatů na vodu a kafe
Více dostupného personálu pro dotazy zákazníků.
více pokladen, hlavně během vánoc je to náročné
Více zkratek, chci-li navštívit pouze určité oddělení, abych nemusela procházet celý areál.
Viz otázka 15
viz. otázka 15
viz. předchézí odpověď
vše je ok
Vyhovuje, personál též, až na fronty u pokladen obzvláště o víkendu (ve špičce posílit personál, případně výdej rozměrnějšího nebo většího množství zboží jinde než přes klasické pokladny). Možná častější doplňování a posilování sortimentu.
vyměnit pracovníky služeb zákazníkům
Vytvořil bych více míst k odpočinku v průběhu náročného procházení OD a při výběru nabízeného zboží.
X
x
zavedení nonstop provozu
zavedl bych pivní bar
zavedl internetový obchod, abych do něj nemusela jezdit
zavést delší otvírací dobu, prostory bývají přeplněné
Zkratky k pokladnam
Zkušenost z velkého nákupu v roce 2008: 1) Chyběla možnost jinde obvyklé platby převodem z účtu. Museli jsme jsme několikrát přijít osobně: poprvé výběr a objednání kuchyně, podruhé pro zjištění, zda platba dorazila. 2) Vyřízení reklamace smontované kuchyně trvalo dlouho.
žádná zásadní změna
Že by ťam bol moj kamarát Romik a vždy mi pomohol s počítačkou - ako ju spraviť, aby som nemusel tahať počítadlo s gulkami. Dobre odpovedám? Mám skoro ZŠ hotovú:-) Som fajný chlop!!!
17. Jakého jste pohlaví?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
muž | 59 | 52,21 % | 50,43 % |
žena | 54 | 47,79 % | 46,15 % |
18. Jaký je váš věk
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
25-39 | 38 | 33,63 % | 32,48 % |
18-24 | 27 | 23,89 % | 23,08 % |
40-54 | 25 | 22,12 % | 21,37 % |
25-30 | 16 | 14,16 % | 13,68 % |
55 a víc | 7 | 6,19 % | 5,98 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.