Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Dotazník spokojenosti návštěvníků OD IKEA, Černý Most a OD KIKA, Čes

Dotazník spokojenosti návštěvníků OD IKEA, Černý Most a OD KIKA, Čes

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Michaela Nosková
Šetření:08. 02. 2010 - 15. 02. 2010
Počet respondentů:117
Počet otázek (max/průměr):18 / 17.74
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:52,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:29
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

prosím o vyplňení krátkého dotazníku za účelem vypracování bakalářské práce, která se týká OD Ikea.

Předem děkuji všem, kteří se zúčastníte výzkumu.

Odpovědi respondentů

1. Jste spokojeni s vystavenými produkty v obchodním domě IKEA?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše spokojen7261,54 %61,54 %  
Velmi spokojen3328,21 %28,21 %  
Otázka se mě netýká75,98 %5,98 %  
Spíše nespokojen43,42 %3,42 %  
Velmi nespokojen10,85 %0,85 %  

Graf

2. Jste spokojeni s informacemi o výrobcích na komunikačních materiálech umístěných v obchodním domě IKEA?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše spokojen6353,85 %53,85 %  
Velmi spokojen3025,64 %25,64 %  
Spíše nespokojen1512,82 %12,82 %  
Otázka se mě netýká75,98 %5,98 %  
Velmi nespokojen21,71 %1,71 %  

Graf

3. Jste spokojeni s přístupem pracovníků obchodního domu IKEA k Vám jako zákazníkovi

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše spokojen6656,41 %56,41 %  
Velmi spokojen2420,51 %20,51 %  
Spíše nespokojen1311,11 %11,11 %  
Otázka se mě netýká119,4 %9,4 %  
Velmi nespokojen32,56 %2,56 %  

Graf

4. Jste spokojeni s prezentací výrobků IKEA ve sdělovacích prostředcích (televize, tiskoviny, letáky)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše spokojen5647,86 %47,86 %  
Spíše nespokojen2420,51 %20,51 %  
Otázka se mě netýká2117,95 %17,95 %  
Velmi spokojen1512,82 %12,82 %  
Velmi nespokojen10,85 %0,85 %  

Graf

5. Jste spokojeni s dostupností do OD IKEA, černý Most MHD?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Velmi spokojen4538,46 %38,46 %  
Otázka se mě netýká2723,08 %23,08 %  
Spíše spokojen2521,37 %21,37 %  
Spíše nespokojen1210,26 %10,26 %  
Velmi nespokojen86,84 %6,84 %  

Graf

6. Jste spokojeni s cenou výrobků dostupných v OD IKEA, Černý Most?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše spokojen7463,25 %63,25 %  
Spíše nespokojen2117,95 %17,95 %  
Otázka se mě netýká119,4 %9,4 %  
Velmi spokojen97,69 %7,69 %  
Velmi nespokojen21,71 %1,71 %  

Graf

7. Jste spokojeni s oddělením služeb zákazníkům v OD IKEA, Černý Most?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše spokojen4538,46 %38,46 %  
Otázka se mě netýká4336,75 %36,75 %  
Velmi spokojen1411,97 %11,97 %  
Spíše nespokojen1210,26 %10,26 %  
Velmi nespokojen32,56 %2,56 %  

Graf

8. Jste spokojeni s vystavenými produkty v obchodním domě KIKA, Čestlice?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše spokojen5748,72 %48,72 %  
Otázka se mě netýká3126,5 %26,5 %  
Spíše nespokojen1916,24 %16,24 %  
Velmi spokojen86,84 %6,84 %  
Velmi nespokojen21,71 %1,71 %  

Graf

9. Jste spokojeni s informacemi o výrobcích na komunikačních materiálech umístěných v obchodním domě KIKA, Čestlice?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše spokojen4336,75 %36,75 %  
Spíše nespokojen3429,06 %29,06 %  
Otázka se mě netýká3126,5 %26,5 %  
Velmi spokojen54,27 %4,27 %  
Velmi nespokojen43,42 %3,42 %  

Graf

10. Jste spokojeni s přístupem pracovníků obchodního domu KIKA k Vám jako zákazníkovi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše spokojen5143,59 %43,59 %  
Otázka se mě netýká3328,21 %28,21 %  
Spíše nespokojen2117,95 %17,95 %  
Velmi spokojen75,98 %5,98 %  
Velmi nespokojen54,27 %4,27 %  

Graf

11. Jste spokojeni s prezentací výrobků KIKA, ve sdělovacích prostředcích (TV, tiskoviny, letáky)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Otázka se mě netýká3832,48 %32,48 %  
Spíše spokojen3832,48 %32,48 %  
Spíše nespokojen3126,5 %26,5 %  
Velmi nespokojen65,13 %5,13 %  
Velmi spokojen43,42 %3,42 %  

Graf

12. Jste spokojeni s dostupností MHD do OD KIKA?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Otázka se mě netýká4336,75 %36,75 %  
Spíše nespokojen2420,51 %20,51 %  
Velmi nespokojen2319,66 %19,66 %  
Spíše spokojen1714,53 %14,53 %  
Velmi spokojen108,55 %8,55 %  

Graf

13. Jste spokojeni s cenou výrobků dostupných v OD KIKA, Čestlice?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše spokojen4538,46 %38,46 %  
Spíše nespokojen3025,64 %25,64 %  
Otázka se mě netýká2924,79 %24,79 %  
Velmi nespokojen97,69 %7,69 %  
Velmi spokojen43,42 %3,42 %  

Graf

14. Jste spokojeni s oddělením služeb zákazníkům v OD KIKA, Čestlice?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Otázka se mě netýká5748,72 %48,72 %  
Spíše spokojen3832,48 %32,48 %  
Spíše nespokojen1210,26 %10,26 %  
Velmi nespokojen54,27 %4,27 %  
Velmi spokojen54,27 %4,27 %  

Graf

15. Jaké služby postrádáte v OD IKEA, ČM? Uveďte, prosím, důvod.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

---

?

..

0

alkoholový bar

Ani v jednom obchodním domě jsem nikdy nebyl, tento typ obchodů nemusím k životu mít

bez odpovědi

bez odpovědi

bez odpovědi

bez odpovědi

Bohužel jsem ještě nenavštívil OD IKEA v lokalitě ČM.

často dochází mléko do kávy

detailnejsi informace o vyrobcich a materialech na nich pouzitych, casto nektere zbozi chybi, casto chybi visacky s informacemi na vyrobcich ci je v nich zmatek, jakmile clovek chce cokoliv "individualniho", je totalni problem - pracovnici jsou zoufalci

Doprava zboží domů by mohla být zdarma. Reklamace vadného zboží (speciálně nábytku) by mohla být prováděna v místě bydliště pracovníky Ikea,aby nemusel být nábytek převážen zpět do obchodního domu.

Chýba mi tam skupina ABBA z rozhlasových prijímačov a daká pekná baba pri dverách - možno tá kočka z čepra - Míška Nosková :-)

Chybí možnost internetového obchodu, možnost vybrat si z katalogu a nechat si to dopravit domu.

internetový obchod

internetový obchod

Ještě jsem bohužel nenavštívil OD IKEA na lokalitě ČM.

Ještě jsem v IKEA na ČM nebyl.

jsem spokojen se současnou nabídkou

jsem spokojená

jsem spokojena

Každý zákazník by měl mít možnost obdržet při vstupu jednoduchou informaci o umístění určitého druhu sortimentu. Bez dlouhého chození, které s sebou přináší zdlouhavé hledání místa vystaveného zboží , které unavuje zejména starší , by potom mohl zákazník s daleko větším zájmem i chutí vybrat to, pro co opravdu přišel.

lepší pracovníky na službách zákazníkům - neuznali nám reklamaci

Málo zaměstnaců, člověk aby hledal prodavače po celé prodejně.

Myslím si, že současný stav je dostačující.

nakládka zboží

nedostatek parkovacích míst, v nákupní špičce není občas možné zaparkovat

Nemám důvod měnit

nemám názor

Nenapadají mně žádné konkrétní věci - snad jen možnost internetového nakupování

nepostrádám

nepostrádám

Nepostrádám nic, služby jsou pro mě dostačující.

nepostrádám žádné služby, tak jak je to nastaveno mi to vyhovuje

Nepostrádám žádné služby.

nepostrádám žádnou službu kterou bych potřeboval

nespostrádám, jezdím do Ikey na Zličíně

netýká se mě

nevím

nevím

Nevim

nevím

nevim

nevím nikdy jsem tam nebyla

Nic

nic

nic

nic

nic

nic mě nenapadá

nic mě nenapadá

nic mě nenapadá

nic mne nenapadá

nic neposrádám

nic nepostrádám

nic, niesom castym zakaznikom

Ocenila bych, kdyby se prodavači vyskytovali více mezi lidmi a vzhledem k počtu zákazníků, kdyby jich tam bylo více. Vždy když tam dorazím , tak musím hledat prodavače a když ho naleznu, tak se stejně věnuje někomu jinému.

Oddělení jsou OK, jen bych snížil ceny - píšou, že mají přijatelné ceny, zajímalo by mne pro koho ....pro důchodce určitě ne

oddělení využití volného času - sportovní potřeby atd.

pivní bar

počítačová grafika

popis kvality výrobku, u výrobků se často stává že jsou velmi nekvaltiní

Postrádám méně lidí :-)

Postrádám možnost půjčit si dodávku od Ikey a sám si odvézt nakoupené zboží. V OD Kika jsem tuto službu využila (dodávku nám půjčili na OP).

Postrádám větší slevy.

Přístupnější zajištění odvozu objemnějšího zboží z OD, za „rozumnou cenu“. (zkušenost z doby před cca 4 roky, nyní možná je to jednodušší) Blokace zamluveného zboží přes internet alespoň do doby, než zajistíme dopravu. Případně internetový prodej přímo s dopravou (e-shop).

Rád nakupuji v IKEE, ale chybí mi poskytnutí náhradních šroubků a matiček, vždy je to spočítané přesně a když nějaký ztratím či je poškozený, jsem nucen jet si pro něj do Ikey - ztráta času - v posledním roce běhenm týdne jsou často informační pulty neobsazené a musíme prodavače hledat. Možnost zakoupit si zboží přes internet, katalogy jsou k mání, tak proč není i objednání domů - bylo by to levnější jak pro zákazníka, tak i pro Ikeu.

Restaurace postrádá internetové připojení wifi, chtěl jsem ukázat manželce návrhy pohovky a nemohl jsem se připojit - ve velkých obchodních centrech v vropě je to zcela běžná záležitost, nebo nemá na to IKEA peníze:-.)???

samooblužné automaty na nápoje důvod : vzhledem k velikosti OD IKEA a používané klimatizaci, je třeba dodržovat pitný režim i během pochůzek po něm

Se službami v IKEA, ČM jsem velice spokojená. Oceňuji, jak se snaží vyjít vstříc rodinám s dětmi.

službu hlídání dětí

služby jsou odpovídající

Snadno dostupné pracovníky OD u jednotlivých expozic, kteří poslouží radou a infrmacemi.Často se obtížně hledají, většinou jsou v místech přímého prodeje . Zákazník , který potřebuje drobnou informaci, musí často delší dobu čekat.

Stále čerstvé informace o zlevněném zboží. Zboží dostupné i méňě movitým zákazníků vystavovat na jednom místě s upozorněním na příčiny slevy nebo nižší ceny.

švédskou hudbu

Tento řetězec nenavštěvuji

v IKEA nejsou množstevní slevy, což u ostatních obchoďáku možné je

V jiných obchodech běžné platby převodem z účtu.

více automatů na kafe

Více dostupného personálu pro dotazy zákazníků.

více pokladen!!!

více prakovacích míst

vice zboží na netu (hlavně aktuálně zlevněné). Mám to do Ikei daleko a kdybych věděla, že je tam nějaká akce na zboží, které postrádám, jezdila bych tam častěji

vše mi vyhovuje.

X

x

zadne

Zadne

zadny

zahradní nábytek

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

Žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné, Ikea mi vyhovuje

16. Co byste změnili v OD IKEA, ČM, abyste se zde cítili lépe?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

--

..

asi nic, možná jen častěji uklízené dámské toalety

bez odpovědi

bez odpovědi

bez odpovědi

bez odpovědi

ceny ještě snížit

časté změna sortimentu

častěji se mění sortiment výrobků - navrhuji změnit zpět

Dětská herna přímo v jídelně obchodního domu. Ke zboží bych dávala alespoň pár náhradních komponentů (šroubky,dřevěné kolíčky apod.),v případě,že jeden chybí, nedá se výrobek zkompletovat. Tašky Ikea by mohly být dávány k většímu nákupu zdarma.

je to v pořádku

Jediná chyba, že není více prodejen po ČR.

Jediná výtka - v poslední době jsme se setkali s frontami u výtahů do prvního patra při nakupování s kočárkem. Doporučila bych zvýšit kapacitu výtahů.

jsem spokojená, do KIKA nejezdím

Koutek pro unavené manžely.

Lepší přístup personálu, větší prodejna

lokalita

méně lidí ( zákazníků)

menší počet zákazníků v OD najednou, ale s tim asi nic dělat nejde :)

míň lidí

Možná ještě delší otevírací dobu.

možnost jít rychle zaplatit

Možnost objednat si poslat určité díly poštou (např. zámky spojující jednotlivé kusy nábytku) a nemuset jezdit takovou dálku do obchodního domu.

Možnost odpočinku nejen v místní restauraci ale i krátkou relaxaci během prohlídky v areálu.

Možnost okamžitého odvozu vybraného zboží dopravou OD Ikea i se zákazníkem.

napriklad bych otevrel vic pokladen. zpravidla jsou otevreny pouze 2-4 a snad se mi jeste nestalo, ze by prede mnou bylo mene nez deset lidi

navrhnout místa k odpočinku pro starší spoluobčany,v některých případech lépe naznačit směr nákupu

Nelíbí se mi nové uspořádání OD.

nemám co měnit

nemám důvod nic měnit

nemám názor

Nemohu posoudit, jelikož jsem tam doposud nebyl.

Nemohu posoudit. OD IKEA jsem dosud nenavštívil.

nenavštěvuji

nevím

nevím

nevím

nevim

nevím. nikdy jsem tam nebyl

nic

Nic

Nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic :-)

nic bych neměnila, stejně tam jezdím zdaleka, tak tam často nejsem cca 2x do roka

nic mě nenapadá

nic mě nenapadá

nic mne nenapadá

nic neposrádám

nic, bol som tam iba dvakrat

Nic, cítím se tam výborně

nic, vše je ok

obcas nemuzu necektere zbozi najit a ani personal mi neni schopen pomoci

Ocenila bych též, kdyby bylo více vzorových dětských pokojů, které by obsahovaly kompletní nábytek, kuchyní je spousta, obývacích pokojů atd. Dále bych ocenila, kdyby fixy dětské, které jsou nabízeny v obchodním domě byly pratelné - tento detail mne dost mrzí.

ok

prosím nabízejte lepší kávu, stávající mi nechutná

prostor

Při návštěvě nebyly dvakrát příborníky a jeli jsme kvůli nim takovou dálku, přitom by stačilo je objednat přes internet - chybí nám možnost na internetových stránkách - intenetový obchod

při většině návštěv jsem narazil na delší fronty u pokladen, přidání jedné-dvou pokladny by nebylo v odpoledních hodinách špatné

přidal bych pokldny v době nákupních špiček - vánoce, svátky, víkendy. Jsou tam často velké fronty.

Příliš problematický, někdy až matoucí průchod mezi vystaveným zbožím. Návštěvník potom často bloudí, unavený opouští expozice, aniž si prohlédl všechno, co měl původně v úmyslu. Douhé fronty u pokladem, nejčastěji v exponovaných obdobích.

Relaxační koutek.

rozšířil počet pokladen, tvoří se tam pěkné fronty a už na to kapacitně nestačí

Skvělé by bylo, kdybychom nemuseli jezdit pro nábytek do externího skladu, ale pořád lepší si dojet hned, než čekat týdny jak je tomu v KIKA

snížil ceny

střídal bych hudební styly v reproduktorech

Tak skutečně bych přivítal to připojení a k pocitu uspokojení z pěkného dne by mi nic nescházelo.

To nemohu posoudit, protože jsem tam ještě nenakupoval.

trochu mi vadí množství reklamací, ne že by byl problém s reklamováním ale reklamaci provést na černém mostě a pak si jet vyzvednou nohu ke stolu do externího skladu na R10 a to celé si před zkompletováním stolu zopakovat celkem třikrát je náročné nejvíc na čas, pak na nervy a v neposlední řadě i na pohonné hmoty

větší prostor

Více automatů na vodu a kafe

Více dostupného personálu pro dotazy zákazníků.

více pokladen, hlavně během vánoc je to náročné

Více zkratek, chci-li navštívit pouze určité oddělení, abych nemusela procházet celý areál.

Viz otázka 15

viz. otázka 15

viz. předchézí odpověď

vše je ok

Vyhovuje, personál též, až na fronty u pokladen obzvláště o víkendu (ve špičce posílit personál, případně výdej rozměrnějšího nebo většího množství zboží jinde než přes klasické pokladny). Možná častější doplňování a posilování sortimentu.

vyměnit pracovníky služeb zákazníkům

Vytvořil bych více míst k odpočinku v průběhu náročného procházení OD a při výběru nabízeného zboží.

X

x

zavedení nonstop provozu

zavedl bych pivní bar

zavedl internetový obchod, abych do něj nemusela jezdit

zavést delší otvírací dobu, prostory bývají přeplněné

Zkratky k pokladnam

Zkušenost z velkého nákupu v roce 2008: 1) Chyběla možnost jinde obvyklé platby převodem z účtu. Museli jsme jsme několikrát přijít osobně: poprvé výběr a objednání kuchyně, podruhé pro zjištění, zda platba dorazila. 2) Vyřízení reklamace smontované kuchyně trvalo dlouho.

žádná zásadní změna

Že by ťam bol moj kamarát Romik a vždy mi pomohol s počítačkou - ako ju spraviť, aby som nemusel tahať počítadlo s gulkami. Dobre odpovedám? Mám skoro ZŠ hotovú:-) Som fajný chlop!!!

17. Jakého jste pohlaví?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
muž5952,21 %50,43 %  
žena5447,79 %46,15 %  

Graf

18. Jaký je váš věk

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
25-393833,63 %32,48 %  
18-242723,89 %23,08 %  
40-542522,12 %21,37 %  
25-301614,16 %13,68 %  
55 a víc76,19 %5,98 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

5. Jste spokojeni s dostupností do OD IKEA, černý Most MHD?

  • odpověď Otázka se mě netýká:
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Otázka se mě netýká na otázku 6. Jste spokojeni s cenou výrobků dostupných v OD IKEA, Černý Most?

7. Jste spokojeni s oddělením služeb zákazníkům v OD IKEA, Černý Most?

  • odpověď Otázka se mě netýká:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Otázka se mě netýká na otázku 3. Jste spokojeni s přístupem pracovníků obchodního domu IKEA k Vám jako zákazníkovi
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Otázka se mě netýká na otázku 6. Jste spokojeni s cenou výrobků dostupných v OD IKEA, Černý Most?

8. Jste spokojeni s vystavenými produkty v obchodním domě KIKA, Čestlice?

  • odpověď Otázka se mě netýká:
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Otázka se mě netýká na otázku 9. Jste spokojeni s informacemi o výrobcích na komunikačních materiálech umístěných v obchodním domě KIKA, Čestlice?
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Otázka se mě netýká na otázku 13. Jste spokojeni s cenou výrobků dostupných v OD KIKA, Čestlice?

9. Jste spokojeni s informacemi o výrobcích na komunikačních materiálech umístěných v obchodním domě KIKA, Čestlice?

  • odpověď Otázka se mě netýká:
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Otázka se mě netýká na otázku 8. Jste spokojeni s vystavenými produkty v obchodním domě KIKA, Čestlice?

14. Jste spokojeni s oddělením služeb zákazníkům v OD KIKA, Čestlice?

  • odpověď Otázka se mě netýká:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Otázka se mě netýká na otázku 9. Jste spokojeni s informacemi o výrobcích na komunikačních materiálech umístěných v obchodním domě KIKA, Čestlice?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Otázka se mě netýká na otázku 13. Jste spokojeni s cenou výrobků dostupných v OD KIKA, Čestlice?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Otázka se mě netýká na otázku 8. Jste spokojeni s vystavenými produkty v obchodním domě KIKA, Čestlice?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Otázka se mě netýká na otázku 10. Jste spokojeni s přístupem pracovníků obchodního domu KIKA k Vám jako zákazníkovi?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste spokojeni s vystavenými produkty v obchodním domě IKEA?

2. Jste spokojeni s informacemi o výrobcích na komunikačních materiálech umístěných v obchodním domě IKEA?

3. Jste spokojeni s přístupem pracovníků obchodního domu IKEA k Vám jako zákazníkovi

4. Jste spokojeni s prezentací výrobků IKEA ve sdělovacích prostředcích (televize, tiskoviny, letáky)

5. Jste spokojeni s dostupností do OD IKEA, černý Most MHD?

6. Jste spokojeni s cenou výrobků dostupných v OD IKEA, Černý Most?

7. Jste spokojeni s oddělením služeb zákazníkům v OD IKEA, Černý Most?

8. Jste spokojeni s vystavenými produkty v obchodním domě KIKA, Čestlice?

9. Jste spokojeni s informacemi o výrobcích na komunikačních materiálech umístěných v obchodním domě KIKA, Čestlice?

10. Jste spokojeni s přístupem pracovníků obchodního domu KIKA k Vám jako zákazníkovi?

11. Jste spokojeni s prezentací výrobků KIKA, ve sdělovacích prostředcích (TV, tiskoviny, letáky)?

12. Jste spokojeni s dostupností MHD do OD KIKA?

13. Jste spokojeni s cenou výrobků dostupných v OD KIKA, Čestlice?

14. Jste spokojeni s oddělením služeb zákazníkům v OD KIKA, Čestlice?

15. Jaké služby postrádáte v OD IKEA, ČM? Uveďte, prosím, důvod.

16. Co byste změnili v OD IKEA, ČM, abyste se zde cítili lépe?

17. Jakého jste pohlaví?

18. Jaký je váš věk

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste spokojeni s vystavenými produkty v obchodním domě IKEA?

2. Jste spokojeni s informacemi o výrobcích na komunikačních materiálech umístěných v obchodním domě IKEA?

3. Jste spokojeni s přístupem pracovníků obchodního domu IKEA k Vám jako zákazníkovi

4. Jste spokojeni s prezentací výrobků IKEA ve sdělovacích prostředcích (televize, tiskoviny, letáky)

5. Jste spokojeni s dostupností do OD IKEA, černý Most MHD?

6. Jste spokojeni s cenou výrobků dostupných v OD IKEA, Černý Most?

7. Jste spokojeni s oddělením služeb zákazníkům v OD IKEA, Černý Most?

8. Jste spokojeni s vystavenými produkty v obchodním domě KIKA, Čestlice?

9. Jste spokojeni s informacemi o výrobcích na komunikačních materiálech umístěných v obchodním domě KIKA, Čestlice?

10. Jste spokojeni s přístupem pracovníků obchodního domu KIKA k Vám jako zákazníkovi?

11. Jste spokojeni s prezentací výrobků KIKA, ve sdělovacích prostředcích (TV, tiskoviny, letáky)?

12. Jste spokojeni s dostupností MHD do OD KIKA?

13. Jste spokojeni s cenou výrobků dostupných v OD KIKA, Čestlice?

14. Jste spokojeni s oddělením služeb zákazníkům v OD KIKA, Čestlice?

15. Jaké služby postrádáte v OD IKEA, ČM? Uveďte, prosím, důvod.

16. Co byste změnili v OD IKEA, ČM, abyste se zde cítili lépe?

17. Jakého jste pohlaví?

18. Jaký je váš věk

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Nosková, M. Dotazník spokojenosti návštěvníků OD IKEA, Černý Most a OD KIKA, Čes (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://dotaznik-spokojenosti-navstevniku-od-ikea-cerny-most-a-od-ki.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.