Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Dotazník zaměřený na šumivá vína

Dotazník zaměřený na šumivá vína

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lucie Nováková
Šetření:27. 10. 2010 - 04. 11. 2010
Počet respondentů:61
Počet otázek (max/průměr):13 / 12.16
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:57,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:44
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, do rukou se Vám dostává dotazník, pomocí kterého je prováděn průzkum mezi spotřebiteli „šumivých vín“ v rámci bakalářské práce. Předem děkuji za vyplnění tohoto krátkého dotazníku.

Odpovědi respondentů

1. Pijete šumivá vína nebo sekty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, neotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5487,1 %88,52 %  
ne812,9 %13,11 %  

Graf

2. Jak často pijete šumivé víno (sekt)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Příležitostně 3972,22 %63,93 %  
Jednou za měsíc814,81 %13,11 %  
Několikrát do měsíce 611,11 %9,84 %  
Pouze na Silvestra11,85 %1,64 %  

Graf

3. Jaké jsou Vaše důvody konzumace sektů či šumivých vín?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Oslavy, večírky3768,52 %60,66 %  
Silvestr3157,41 %50,82 %  
Speciální příležitosti2953,7 %47,54 %  
Relaxace2342,59 %37,7 %  
Jiné712,96 %11,48 %  
Obchodní příležitost47,41 %6,56 %  

Graf

4. Jaké značky sektů, šumivých vín či šampaňských znáte?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Avanti Dorato Moscato Bohemia sekt "Templáři" MOET Dom Perignon

Bohemi sekt; Sang real sekt - templářské sklepy čejkovice; Cricova

bohemia

Bohemia

Bohemia

Bohemia a moravská kvalitní vína

bohemia avanti

Bohemia je nejlepší

Bohemia sekt

Bohemia Sekt

Bohemia sekt

Bohemia Sekt

bohemia sekt

Bohemia Sekt

bohemia sekt a takove to ruske

Bohemia Sekt různé druhy, Ruský sekt, Templářské, Linderhof

Bohemia Sekt, Rusiskoje Igristoje, Möet, Dorato (nic moc), Výrobce labrusek si nepamatuji

Bohemia Sekt, Avanti, Chardonnay

bohemia sekt, avanti, Lambrusco, Cantate

Bohemia sekt, Craig, Moet

Bohemia sekt, Dom Perignon

Bohemia Sekt, Dom Perignon

Bohemia Sekt, Dom Perignon, Moet Chandon

Bohemia Sekt, Giacobazzi (Lambrusco), Soare sekt

Bohemia sekt, Hubert, Lambrusco

bohemia sekt, lambrusco

Bohemia sekt, Lambrusco

bohemia sekt, lambrusco,

bohemia sekt, lambrusco, champagne

Bohemia sekt, Moet

Bohemia Sekt, Moet, Lambrusco...

Bohemia Sekt, ruské

Bohemia Sekt, Ruské šampaňské, Möet, Templářské sklepy - růžové

Bohemia Sekt, ruský sekt, Lambrusco

Bohemia Sekt, Saint Croix Sekt, Avanati, Martini sekt

Bohemia, Asti Cinzano, Spumante, Templářské sklepy

Bohemia, Cinzano

Bohemia, Igristoje, Cinzano Asti, Champagne, Moet, Mumm, Dom Perignon

Bohemia, Lambrusco,

Bohemia, Martini

Bohemia, Moet,

Bohemia, ostatní si nepamatuju

Bohemia, Ruské šampaňské

Bohemka, avanti, frizante, ruské,...

Cabernet Sauvignon,Bohemia sekt,Cagor Vitraj,Pinotage Fort Simon Estate 2005, Z 90 Znovín de Lux Brut,Z 91 Znovín de Lux Demi sec, Z 117 Znovín de Lux Claret Brut

existuje kniha, kde je 4000 značek pouze domů z champagne, myslím že desetinu bych tu vypsal ...

lambrosco, bohemia, moet

Lambrusco

Moet

Moët, Bohemia sekt

Moët, Mumm, Freixenet, Bohemia Sekt, Igristoje

Templarske, Bohemia, Ruske

Znám asi jen Demi Sec a Lambrusco

Znovín, Bohemia sekt, Templářské sklepy

5. Jaká je Vaše oblíbená značka šumivých vín či sektů?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Avanti

avanti

Bohemi Sekt, demi sec

bohemia

Bohemia

Bohemia

bohemia

Bohemia

bohemia

Bohemia

Bohemia a Moravská kvalitní vína

Bohemia přece :-)

Bohemia Sekt

bohemia sekt

Bohemia Sekt

Bohemia sekt

Bohemia Sekt

Bohemia Sekt

Bohemia sekt

Bohemia sekt

Bohemia sekt

Bohemia Sekt

Bohemia Sekt

Bohemia Sekt

bohemia sekt

Bohemia sekt

Bohemia Sekt

Bohemia Sekt

Bohemia sekt,Z 90 Znovín de Lux Brut,Z 91 Znovín de Lux Demi sec, Z 117 Znovín de Lux Claret Brut

Bohemia, Lambrusco,

Bohemia, Ruské šampaňské

Bohemka

Bohenia sekt

Cantate

Cinzano Asti

Craig

domácí výroba

frizante

Heidsieck

Jednoznačně Bohemia Sekt

lambrusco

Lambrusco

lambrusco

Lambrusco - jiné neznám...

Lambrusco, Bohemia Sekt

Martini

Möet

Monopole Heidsieck - Blue Top, Bohemia Sekt - Louis Girardot, Bohemia Sekt - Prestige Brut

nemam

ruské

těch je víc

Templarske

Templářské sklepy

to ruske..

6. Jakou cenu jste ochotni zaplatit za láhev sektu či šumivého vína?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
101 - 150 Kč2240,74 %36,07 %  
151 - 200 Kč1833,33 %29,51 %  
více jak 200 Kč 1018,52 %16,39 %  
do 100 Kč47,41 %6,56 %  

Graf

7. Podle čeho se rozhodujete při nákupu šumivého vína či sektu?

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Cena2.4260.985
Kvalita2.0561.497
Značka2.51.028
Design láhve3.7961.162
Jiná kritéria4.2221.728

Graf

8. Kde nejčastěji kupujete šumivá vína či sekty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hypermarket, supermarket4379,63 %70,49 %  
Specializované prodejny 712,96 %11,48 %  
Jinde 35,56 %4,92 %  
Malé prodejny typu večerka11,85 %1,64 %  

Graf

9. Ochutnali jste již někdy pravé šampaňské z Francie, jako je například Dom Pérignon, Moet & Chandon nebo Laurent-Perrier?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3361,11 %54,1 %  
ano2138,89 %34,43 %  

Graf

10. Jakého jste pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena4267,74 %68,85 %  
Muž2032,26 %32,79 %  

Graf

11. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 25 let4674,19 %75,41 %  
26 - 30 let69,68 %9,84 %  
31 - 40 let 58,06 %8,2 %  
41 - 50 let 23,23 %3,28 %  
61 let a více 23,23 %3,28 %  
51 - 60 let 11,61 %1,64 %  

Graf

12. Jaké je místo Vašeho bydliště?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hlavní město Praha3454,84 %55,74 %  
Vesnice1625,81 %26,23 %  
Město pod 50 000 obyvatel46,45 %6,56 %  
Město do 100 000 obyvatel 34,84 %4,92 %  
Město do 50 000 obyvatel34,84 %4,92 %  
Město nad 100 000 obyvatel23,23 %3,28 %  

Graf

13. Jaké je Vaše současné sociální postavení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student3759,68 %60,66 %  
Zaměstnanec1422,58 %22,95 %  
Živnostník58,06 %8,2 %  
Nezaměstnaný34,84 %4,92 %  
V domácnosti23,23 %3,28 %  
Důchodce11,61 %1,64 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

7. Podle čeho se rozhodujete při nákupu šumivého vína či sektu?

  • odpověď Jiná kritéria=5:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Design láhve =4 na otázku 7. Podle čeho se rozhodujete při nákupu šumivého vína či sektu?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalita=2 na otázku 7. Podle čeho se rozhodujete při nákupu šumivého vína či sektu?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Značka=1 na otázku 7. Podle čeho se rozhodujete při nákupu šumivého vína či sektu?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pijete šumivá vína nebo sekty?

2. Jak často pijete šumivé víno (sekt)?

3. Jaké jsou Vaše důvody konzumace sektů či šumivých vín?

5. Jaká je Vaše oblíbená značka šumivých vín či sektů?

6. Jakou cenu jste ochotni zaplatit za láhev sektu či šumivého vína?

7. Podle čeho se rozhodujete při nákupu šumivého vína či sektu?

8. Kde nejčastěji kupujete šumivá vína či sekty?

9. Ochutnali jste již někdy pravé šampaňské z Francie, jako je například Dom Pérignon, Moet & Chandon nebo Laurent-Perrier?

10. Jakého jste pohlaví?

11. Jaký je Váš věk?

12. Jaké je místo Vašeho bydliště?

13. Jaké je Vaše současné sociální postavení?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pijete šumivá vína nebo sekty?

2. Jak často pijete šumivé víno (sekt)?

3. Jaké jsou Vaše důvody konzumace sektů či šumivých vín?

5. Jaká je Vaše oblíbená značka šumivých vín či sektů?

6. Jakou cenu jste ochotni zaplatit za láhev sektu či šumivého vína?

7. Podle čeho se rozhodujete při nákupu šumivého vína či sektu?

8. Kde nejčastěji kupujete šumivá vína či sekty?

9. Ochutnali jste již někdy pravé šampaňské z Francie, jako je například Dom Pérignon, Moet & Chandon nebo Laurent-Perrier?

10. Jakého jste pohlaví?

11. Jaký je Váš věk?

12. Jaké je místo Vašeho bydliště?

13. Jaké je Vaše současné sociální postavení?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Nováková, L.Dotazník zaměřený na šumivá vína (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://dotaznik-zamereny-na-sumiva-vina.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.