Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Dotazníkové řešení: jogurt

Dotazníkové řešení: jogurt

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lenka Horáčková
Šetření:25. 10. 2010 - 28. 10. 2010
Počet respondentů:89
Počet otázek (max/průměr):12 / 11.25
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:78,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:49
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

 

poprosila bych Vás o chvilku Vašeho drahoceného času na vyplnění krátkého dotazníku, který nám poslouží jako podklad pro semestrální práci z marketingu.

Předem děkuji za Váš čas.

 

S pozdravem

náš marketingový tým

 

Odpovědi respondentů

1. Jakou příchuť jogurtů nejvíce nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ovocný 1 ( jahoda, malina, borůvka, meruňka )4853,93 %53,93 %  
čokoládový1719,1 %19,1 %  
bílý1213,48 %13,48 %  
ovocný 2 ( banán, kokos, kiwi)55,62 %5,62 %  
žádný11,12 %1,12 %  
třešně ,višně, jahoda11,12 %1,12 %  
stracciatella11,12 %1,12 %  
lískový ořech11,12 %1,12 %  
já žádný nekupuji11,12 %1,12 %  
stracatella11,12 %1,12 %  
Peddro, jestli to čteš, tak tohle je fakt picovina11,12 %1,12 %  

Graf

2. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena4752,81 %52,81 %  
muž4247,19 %47,19 %  

Graf

3. Žijete:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
s rodiči5764,04 %64,04 %  
s partnerem/kou1719,1 %19,1 %  
sám1415,73 %15,73 %  
s dětmi11,12 %1,12 %  

Graf

4. Do Jaké kategorie spadáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student5865,17 %65,17 %  
pracující2629,21 %29,21 %  
důchodce11,12 %1,12 %  
student i pracující :)11,12 %1,12 %  
mateřská dovolená11,12 %1,12 %  
pracující student11,12 %1,12 %  
student i pracující11,12 %1,12 %  

Graf

5. Uveďte čím jste nejvíce ovlivněn/na při výběru jogurtu? (max. 2 možnosti)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
příchuť5561,8 %61,8 %  
značka3438,2 %38,2 %  
cena2629,21 %29,21 %  
obal1112,36 %12,36 %  
slevovými akcemi (např. 2+1 zdarma)1112,36 %12,36 %  
obsah tuku66,74 %6,74 %  

Graf

6. Jaké druhy jogurtů nakupujete v závislosti na obsahu tuku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
obsah tuku nesleduji3943,82 %43,82 %  
standartní2224,72 %24,72 %  
smetanové1921,35 %21,35 %  
se sníženým obsahem tuku1415,73 %15,73 %  
odtučněné33,37 %3,37 %  

Graf

7. Jakou novou příchuť byste na trhu uvítali?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
banánovo-čokoládová3033,71 %33,71 %  
med2224,72 %24,72 %  
skořice1820,22 %20,22 %  
granátové jablko1617,98 %17,98 %  
mango1415,73 %15,73 %  

Graf

8. Kde jogurty nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
supermarket5561,8 %61,8 %  
hypermarket2730,34 %30,34 %  
jednota, večerka55,62 %5,62 %  
specializovaný obchod s mléčnými výrobky22,25 %2,25 %  

Graf

9. Jaká forma reklamy ovlivní váš výběr jogurtu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
televizní reklama3539,33 %39,33 %  
ochutnávka v obchodě3235,96 %35,96 %  
slevová akce2629,21 %29,21 %  
reklamní leták88,99 %8,99 %  
reklama na internetu22,25 %2,25 %  

Graf

10. V jaké platové kategorii se pohybujete?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0 - 5000 Kč2733,75 %30,34 %  
5000 - 10000 Kč1721,25 %19,1 %  
20000 - x Kč1518,75 %16,85 %  
10000 - 15000Kč1316,25 %14,61 %  
15000- 20000810 %8,99 %  

Graf

11. Je pro vás cena jogurtů rozhodující?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 12, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5865,17 %65,17 %  
ano3134,83 %34,83 %  

Graf

12. Kolik by podle Vás měl jogurt stát?

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
8722,58 %7,87 %  
10516,13 %5,62 %  
7412,9 %4,49 %  
9412,9 %4,49 %  
539,68 %3,37 %  
1526,45 %2,25 %  
626,45 %2,25 %  
426,45 %2,25 %  
8813,23 %1,12 %  
2013,23 %1,12 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:8.66
Minimum:4
Maximum:20
Variační rozpětí:16
Rozptyl:11.02
Směrodatná odchylka:3.32
Medián:8
Modus:8

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Do Jaké kategorie spadáte?

  • odpověď student:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0 - 5000 Kč na otázku 10. V jaké platové kategorii se pohybujete?

9. Jaká forma reklamy ovlivní váš výběr jogurtu?

  • odpověď slevová akce:
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi slevovými akcemi (např. 2+1 zdarma) na otázku 5. Uveďte čím jste nejvíce ovlivněn/na při výběru jogurtu? (max. 2 možnosti)

11. Je pro vás cena jogurtů rozhodující?

  • odpověď ano:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ( 6 - 8 > na otázku 12. Kolik by podle Vás měl jogurt stát?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jakou příchuť jogurtů nejvíce nakupujete?

2. Jste:

3. Žijete:

4. Do Jaké kategorie spadáte?

5. Uveďte čím jste nejvíce ovlivněn/na při výběru jogurtu? (max. 2 možnosti)

6. Jaké druhy jogurtů nakupujete v závislosti na obsahu tuku?

7. Jakou novou příchuť byste na trhu uvítali?

8. Kde jogurty nakupujete?

9. Jaká forma reklamy ovlivní váš výběr jogurtu?

10. V jaké platové kategorii se pohybujete?

11. Je pro vás cena jogurtů rozhodující?

12. Kolik by podle Vás měl jogurt stát?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jakou příchuť jogurtů nejvíce nakupujete?

2. Jste:

3. Žijete:

4. Do Jaké kategorie spadáte?

5. Uveďte čím jste nejvíce ovlivněn/na při výběru jogurtu? (max. 2 možnosti)

6. Jaké druhy jogurtů nakupujete v závislosti na obsahu tuku?

7. Jakou novou příchuť byste na trhu uvítali?

8. Kde jogurty nakupujete?

9. Jaká forma reklamy ovlivní váš výběr jogurtu?

10. V jaké platové kategorii se pohybujete?

11. Je pro vás cena jogurtů rozhodující?

12. Kolik by podle Vás měl jogurt stát?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Horáčková, L.Dotazníkové řešení: jogurt (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://dotaznikove-reseni-jogurt.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.