Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Dotazníkové šetření - mobilní telefony

Dotazníkové šetření - mobilní telefony

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Blanka Zas
Šetření:16. 10. 2010 - 26. 10. 2010
Počet respondentů:67
Počet otázek (max/průměr):22 / 22
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:51,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:22
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Ahoj, chtěla bych vás poprosit o pár minut z vašeho volného času. Mohli byste mi vyplnit prosím dotazník? Potřebuji alespoň 250 lidí, s výsledky dotazníku budu dále pracovat. Dotazník je anonymní.Předem Vám strašně moc děkuji za ochotu a strávený čas nad vyplňováním.
 

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena3958,21 %58,21 %  
muž2841,79 %41,79 %  

Graf

2. Okres bydliště:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha1116,42 %16,42 %  
Brno34,48 %4,48 %  
Jindřichův Hradec22,99 %2,99 %  
Jihlava22,99 %2,99 %  
České Budějovice22,99 %2,99 %  
Svitavy22,99 %2,99 %  
Zlín22,99 %2,99 %  
Vyškov22,99 %2,99 %  
Liberec22,99 %2,99 %  
Jablonec nad Nisou11,49 %1,49 %  
ostatní odpovědi Jihomoravsky kraj
Chrudim
Karviná
rychnov.nad.knežnou
Pardubice
Hodonín
Karlovy Vary
Olomouc
Pelhřimov
Havl. Brod
Šumperk
Havlíčkův Brod
trutnov
Tábor
hl.m.Praha
Pardubický kraj
Písek
Blansko
Tachov
Příbram
pce
Cheb
Vsetín
Praha-Východ
Znojmo
okres Liberec
Kroměříž
Brno - venkov
Ústí nad Orlicí
Vrchlabí
neřeknu
Žďár nad Sázavou
Praha 8
český krumlov
jinřichův hradec
praha východ
Orlickoústecký
Ostrava
3856,72 %56,72 % 

Graf

3. Velikost bydliště:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5 001 - 20 0001420,9 %20,9 %  
do 1 0001319,4 %19,4 %  
Praha1217,91 %17,91 %  
20 001 - 50 000811,94 %11,94 %  
1 001 - 5 000811,94 %11,94 %  
nad 100 00068,96 %8,96 %  
50 001 - 100 00068,96 %8,96 %  

Graf

4. Zaměstnání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student4161,19 %61,19 %  
zaměstnanec2334,33 %34,33 %  
podnikatel22,99 %2,99 %  
nezaměstnaný11,49 %1,49 %  

Graf

5. Vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
středoškolské4059,7 %59,7 %  
základní1319,4 %19,4 %  
vysokoškolské magisterské (inženýrské)811,94 %11,94 %  
vysokoškolské bakalářské68,96 %8,96 %  

Graf

6. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 - 303958,21 %58,21 %  
do 201826,87 %26,87 %  
31 - 40811,94 %11,94 %  
41 - 5022,99 %2,99 %  

Graf

7. Počet členů domácnosti?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
41928,36 %28,36 %  
31623,88 %23,88 %  
21623,88 %23,88 %  
1710,45 %10,45 %  
545,97 %5,97 %  
634,48 %4,48 %  
šest 11,49 %1,49 %  
čtyři11,49 %1,49 %  

Graf

8. Příjem domácnosti v tis. Kč?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nad 20 do 241623,88 %23,88 %  
nad 35 do 401522,39 %22,39 %  
nad 15 do 201116,42 %16,42 %  
odmítl odpovědět1116,42 %16,42 %  
nad 10 do 15811,94 %11,94 %  
do 1034,48 %4,48 %  
nad 40034,48 %4,48 %  

Graf

9. Jak často jíte jogurt?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
občas2435,82 %35,82 %  
3x týdně1522,39 %22,39 %  
denně1217,91 %17,91 %  
1x týdně1116,42 %16,42 %  
nejím je57,46 %7,46 %  

Graf

10. Jaký druh jogurtu preferujete - z hlediska ochucenosti:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ochucený2638,81 %38,81 %  
s kousky ovoce2131,34 %31,34 %  
nerozlišuji1116,42 %16,42 %  
bílý913,43 %13,43 %  

Graf

11. Jaký druh jogurtu preferujete - z hlediska obsahu tuku:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nerozlišuji2943,28 %43,28 %  
smetanový2638,81 %38,81 %  
nízkotučný1217,91 %17,91 %  

Graf

12. Jaký druh jogurtu preferujete - z hlediska cukru:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nerozlišuji3856,72 %56,72 %  
ostatní2638,81 %38,81 %  
dia produkty34,48 %4,48 %  

Graf

13. Dáváte přednost českým výrobkům?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3856,72 %56,72 %  
ne2943,28 %43,28 %  

Graf

14. Jak preferujete jednotlivé značky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kupuji více značek3349,25 %49,25 %  
značky nerozlišuji2029,85 %29,85 %  
Activia22,99 %2,99 %  
jiný výsledek22,99 %2,99 %  
nejčastěji kupuji značku - napsat do "jiná odpověď"11,49 %1,49 %  
activia - danone11,49 %1,49 %  
Choceňský11,49 %1,49 %  
Flora11,49 %1,49 %  
florian, choceňský, globus11,49 %1,49 %  
nejím11,49 %1,49 %  
české jogurty11,49 %1,49 %  
Hollandia11,49 %1,49 %  
florian11,49 %1,49 %  
jogobella11,49 %1,49 %  

Graf

15. Co vás ovlivňuje při koupi produktu? Ohodnoťe 0 - nejmenší význam, 4 největší význam (čísla napište prosím postupně do vlastní odpovědi)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chuť2435,82 %35,82 %  
cena1014,93 %14,93 %  
zvyk68,96 %8,96 %  
složení57,46 %7,46 %  
nic34,48 %4,48 %  
cena vs. 0 -4 (alternativní)=-111,49 %1,49 %  
chuť vs. 0 -4 (alternativní)=-111,49 %1,49 %  
složení vs. 0 - 4 (alternativní)=111,49 %1,49 %  
zvyk vs. 0 - 4 (alternativní)=-111,49 %1,49 %  
reklama vs. 0 - 4 (alternativní)=-111,49 %1,49 %  
3313111,49 %1,49 %  
3 3 4 2 011,49 %1,49 %  
3312111,49 %1,49 %  
2, 4, 3, 1, 1.11,49 %1,49 %  
4333011,49 %1,49 %  
4,4,1,3,011,49 %1,49 %  
2,4,1,2,111,49 %1,49 %  
2 1 4 3 511,49 %1,49 %  
nejím11,49 %1,49 %  
4, 3, 2, 1, 011,49 %1,49 %  
3432011,49 %1,49 %  
1432011,49 %1,49 %  
2, 4, 2, 3, 311,49 %1,49 %  
.11,49 %1,49 %  
3,4,2,3,111,49 %1,49 %  
3,1,2,4,11,49 %1,49 %  
1, 4, 3, 2, 011,49 %1,49 %  
4,4,2,3,111,49 %1,49 %  

Graf

16. Vlastníte mobilní telefon?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano67100 %100 %  

Graf

17. Počet mobilních telefonů:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
14465,67 %65,67 %  
21826,87 %26,87 %  
jeden 45,97 %5,97 %  
311,49 %1,49 %  

Graf

18. Jakou značku mobilního telefonu vlastníte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nokia3755,22 %55,22 %  
Jiná (uveďte)2029,85 %29,85 %  
Ericsson45,97 %5,97 %  
Sony34,48 %4,48 %  
Siemens22,99 %2,99 %  
Alcatel11,49 %1,49 %  

Graf

19. Jakého operátora mobilního telefonu využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
O22334,33 %34,33 %  
T-mobil2232,84 %32,84 %  
Vodafone2131,34 %31,34 %  
Jiný11,49 %1,49 %  

Graf

20. Zrušili jste po zakoupení mobilního telefonu pevnou linku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3653,73 %53,73 %  
ne3146,27 %46,27 %  

Graf

21. Mobilní telefon nejčastěji používáte k?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
hovorům s rodinou a přáteli5074,63 %74,63 %  
pracovním hovorům811,94 %11,94 %  
jiné45,97 %5,97 %  
získání různých informací45,97 %5,97 %  
hraní her11,49 %1,49 %  

Graf

22. Co vás nejvíce ovlivňilo při nákupu mobilního telefonu? Vyplňte 1 - 8, 1 má nejmenší vliv.(čísla napište prosím postupně do vlastní odpovědi)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
cena2029,85 %29,85 %  
jiné1014,93 %14,93 %  
nic45,97 %5,97 %  
potřeba kontaktu s rodinou34,48 %4,48 %  
nabídka operátora34,48 %4,48 %  
cena vs. 1 - 8 (alternativní)=111,49 %1,49 %  
nabídka operátora vs. 1 - 8 (alternativní)=111,49 %1,49 %  
reklama vs. 1 - 8 (alternativní)=-111,49 %1,49 %  
potřeba kontaktu s rodinou vs. 1 - 8 (alternativní)=-111,49 %1,49 %  
jiné vs. 1 - 8 (alternativní)=111,49 %1,49 %  
reklama11,49 %1,49 %  
3,1,1,5,811,49 %1,49 %  
505711,49 %1,49 %  
4444411,49 %1,49 %  
1,2,5,7,311,49 %1,49 %  
mobilní telefon jsem dostala11,49 %1,49 %  
7017611,49 %1,49 %  
5, 1, 1, 3, 711,49 %1,49 %  
8511111,49 %1,49 %  
7,1,1,6,111,49 %1,49 %  
6,1,5,711,49 %1,49 %  
0, 0, 0, 0, 811,49 %1,49 %  
Kvalita fotoaparátu11,49 %1,49 %  
1 2 4 3 511,49 %1,49 %  
8,1,1,8,011,49 %1,49 %  
4, 0, 2, 1, 311,49 %1,49 %  
754811,49 %1,49 %  
123411,49 %1,49 %  
7, 1, 1, 411,49 %1,49 %  
parametry mt11,49 %1,49 %  
funkcnost11,49 %1,49 %  
design11,49 %1,49 %  
5,1,1,1,811,49 %1,49 %  
5, 1, 2, 611,49 %1,49 %  
práce11,49 %1,49 %  
8,5,3,7,711,49 %1,49 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Pohlaví:

  • odpověď žena:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi do 20 na otázku 6. Věk:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi základní na otázku 5. Vzdělání:

3. Velikost bydliště:

  • odpověď Praha:
    • 5.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Praha na otázku 2. Okres bydliště:

4. Zaměstnání:

  • odpověď student:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi do 20 na otázku 6. Věk:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi základní na otázku 5. Vzdělání:

12. Jaký druh jogurtu preferujete - z hlediska cukru:

  • odpověď nerozlišuji:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi základní na otázku 5. Vzdělání:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví:

2. Okres bydliště:

3. Velikost bydliště:

4. Zaměstnání:

5. Vzdělání:

6. Věk:

7. Počet členů domácnosti?

8. Příjem domácnosti v tis. Kč?

9. Jak často jíte jogurt?

10. Jaký druh jogurtu preferujete - z hlediska ochucenosti:

11. Jaký druh jogurtu preferujete - z hlediska obsahu tuku:

12. Jaký druh jogurtu preferujete - z hlediska cukru:

13. Dáváte přednost českým výrobkům?

14. Jak preferujete jednotlivé značky?

15. Co vás ovlivňuje při koupi produktu? Ohodnoťe 0 - nejmenší význam, 4 největší význam (čísla napište prosím postupně do vlastní odpovědi)

16. Vlastníte mobilní telefon?

17. Počet mobilních telefonů:

18. Jakou značku mobilního telefonu vlastníte?

19. Jakého operátora mobilního telefonu využíváte?

20. Zrušili jste po zakoupení mobilního telefonu pevnou linku?

21. Mobilní telefon nejčastěji používáte k?

22. Co vás nejvíce ovlivňilo při nákupu mobilního telefonu? Vyplňte 1 - 8, 1 má nejmenší vliv.(čísla napište prosím postupně do vlastní odpovědi)

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví:

2. Okres bydliště:

3. Velikost bydliště:

4. Zaměstnání:

5. Vzdělání:

6. Věk:

7. Počet členů domácnosti?

8. Příjem domácnosti v tis. Kč?

9. Jak často jíte jogurt?

10. Jaký druh jogurtu preferujete - z hlediska ochucenosti:

11. Jaký druh jogurtu preferujete - z hlediska obsahu tuku:

12. Jaký druh jogurtu preferujete - z hlediska cukru:

13. Dáváte přednost českým výrobkům?

14. Jak preferujete jednotlivé značky?

15. Co vás ovlivňuje při koupi produktu? Ohodnoťe 0 - nejmenší význam, 4 největší význam (čísla napište prosím postupně do vlastní odpovědi)

16. Vlastníte mobilní telefon?

17. Počet mobilních telefonů:

18. Jakou značku mobilního telefonu vlastníte?

19. Jakého operátora mobilního telefonu využíváte?

20. Zrušili jste po zakoupení mobilního telefonu pevnou linku?

21. Mobilní telefon nejčastěji používáte k?

22. Co vás nejvíce ovlivňilo při nákupu mobilního telefonu? Vyplňte 1 - 8, 1 má nejmenší vliv.(čísla napište prosím postupně do vlastní odpovědi)

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Zas, B.Dotazníkové šetření - mobilní telefony (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://dotaznikove-setreni-mobilni-telefony.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.