Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Doučování v životě mláděže

Doučování v životě mláděže

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Anastasia Yastrebova
Šetření:25. 04. 2016 - 30. 04. 2016
Počet respondentů:45
Počet otázek (max/průměr):12 / 11.71
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:68,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:52
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Cílem tohoto dotazníku je zjistit, jakými způsoby jednotlivci hledají doučování a jestli se na sebe dívají jak na člověka, který by mohl být potenciálním učitelem.

Odpovědi respondentů

1. Kolik je vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-252676,47 %57,78 %  
25-34720,59 %15,56 %  
méně než 1812,94 %2,22 %  

Graf

2. Jak často máte potřebu se naučit nečemu novému?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Velmi částo1737,78 %37,78 %  
Pořád1328,89 %28,89 %  
Občas1226,67 %26,67 %  
Zřídka36,67 %6,67 %  

Graf

3. S čím je to převážně spojeno?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vlastní zájem2865,12 %62,22 %  
Školní povinnosti1227,91 %26,67 %  
Práce36,98 %6,67 %  

Graf

4. Preferujete:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Učit se sám2760 %60 %  
Chodit na skupinové kurzy1328,89 %28,89 %  
Individuální doučování511,11 %11,11 %  

Graf

5. Je vaše povolání spojeno s tím, co byste opravdu chtěl(a) dělat?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V současné době nepracuji1942,22 %42,22 %  
Ne1533,33 %33,33 %  
Ano1124,44 %24,44 %  

Graf

6. Jak částo se setkáváte s lidmi se stejnými zájmy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Občas1737,78 %37,78 %  
Často1737,78 %37,78 %  
Zřídka817,78 %17,78 %  
Pořád36,67 %6,67 %  

Graf

7. Kolik podle vašeho názoru máte dovednosti, které byste mohl doučovat?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1-33168,89 %68,89 %  
4-6613,33 %13,33 %  
6 a víc511,11 %11,11 %  
Nemám nic36,67 %6,67 %  

Graf

8. Chtěl(a) byste vydělávat na svých koničích?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Rozhodně ano2044,44 %44,44 %  
Ano, ale nedokážu si předstvavit jak1635,56 %35,56 %  
Nevím511,11 %11,11 %  
Ne48,89 %8,89 %  

Graf

9. V jakých případěch byste chtěl(a) doučovat zadarmo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jestli to je můj kamarád2351,11 %51,11 %  
Pokud se o to student určitě zajímá, nebude problém pro mě mu věnovat nějaký svůj čas1022,22 %22,22 %  
Jestli vím, že někdo pro mě potom udělá to samé613,33 %13,33 %  
Jestli za to dostanu nějakou jinou než finanční odměnu48,89 %8,89 %  
V žádném případě24,44 %4,44 %  

Graf

10. Jaké jste měl(a) problémy, když jste měl(a) doučování? (Nebo Chtěl(a) najít doučování)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
To, co se chci dozvědět, většinou se nenabízí jako doučování1124,44 %24,44 %  
Příliš málá nabídka toho, co se já chci učit1022,22 %22,22 %  
Nedá se občas dohodnout na ceně1022,22 %22,22 %  
Nebyl(a) jsem spokojený(á) s výukou920 %20 %  
Neseděl mi učitel511,11 %11,11 %  

Graf

11. Jak většinou hledáte doučování?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Na internetu2657,78 %57,78 %  
Přes doporučení2044,44 %44,44 %  
friends12,22 %2,22 %  
mam kamarady a ti mi vzdycky pomuzou s cim je treba12,22 %2,22 %  
nehledám12,22 %2,22 %  
Přes známé12,22 %2,22 %  
Nikde.12,22 %2,22 %  
Většinou mě doučují přátelé12,22 %2,22 %  
Nehledám, jsem samouk12,22 %2,22 %  
občas se sama ptám konkrétnícj lidí ,zda by mi mohli pomoct :)12,22 %2,22 %  

Graf

12. Chtěl(a) byste platit za doučování tím, že naučíte někoho jiného tomu, co umíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano2862,22 %62,22 %  
Ne1328,89 %28,89 %  
Proč ne12,22 %2,22 %  
Záleží na časové náročnosti doučování z mé strany.12,22 %2,22 %  
záleželo by na podmínkách12,22 %2,22 %  
ano ,ale jen v případě opravdového zájmu, jinak to raději zaplatím12,22 %2,22 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Kolik je vám let?

2. Jak často máte potřebu se naučit nečemu novému?

3. S čím je to převážně spojeno?

4. Preferujete:

5. Je vaše povolání spojeno s tím, co byste opravdu chtěl(a) dělat?

6. Jak částo se setkáváte s lidmi se stejnými zájmy?

7. Kolik podle vašeho názoru máte dovednosti, které byste mohl doučovat?

8. Chtěl(a) byste vydělávat na svých koničích?

9. V jakých případěch byste chtěl(a) doučovat zadarmo?

10. Jaké jste měl(a) problémy, když jste měl(a) doučování? (Nebo Chtěl(a) najít doučování)

11. Jak většinou hledáte doučování?

12. Chtěl(a) byste platit za doučování tím, že naučíte někoho jiného tomu, co umíte?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Kolik je vám let?

2. Jak často máte potřebu se naučit nečemu novému?

3. S čím je to převážně spojeno?

4. Preferujete:

5. Je vaše povolání spojeno s tím, co byste opravdu chtěl(a) dělat?

6. Jak částo se setkáváte s lidmi se stejnými zájmy?

7. Kolik podle vašeho názoru máte dovednosti, které byste mohl doučovat?

8. Chtěl(a) byste vydělávat na svých koničích?

9. V jakých případěch byste chtěl(a) doučovat zadarmo?

10. Jaké jste měl(a) problémy, když jste měl(a) doučování? (Nebo Chtěl(a) najít doučování)

11. Jak většinou hledáte doučování?

12. Chtěl(a) byste platit za doučování tím, že naučíte někoho jiného tomu, co umíte?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Yastrebova, A.Doučování v životě mláděže (výsledky průzkumu), 2016. Dostupné online na https://doucovani-v-zivote-mladeze.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.