Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spotřebitelské chování na trhu slevových serverů

Spotřebitelské chování na trhu slevových serverů

Závisí psychická pohoda na znalostech o předcích? (soutěžní dotazník)
Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ

(cca 15 minut)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Soňa Klodová
Šetření:21. 02. 2012 - 11. 03. 2012
Počet respondentů:313
Počet otázek (max/průměr):21 / 14.45
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:79,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:29
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti,
ráda bych vás požádala o vyplnění dotazníku. Jsem studentkou 2. ročníku navazujícího magisterského studia Ekonomické fakulty Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava a provádím výzkum týkající se slevových serverů. Odpovědi použiji ve své diplomové práci. Dotazník je zcela anonymní.
Děkuji za spolupráci
Bc. Soňa Klodová

Odpovědi respondentů

1. Nakoupili jste/nakupujete na slevových serverech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 5, Neotázka č. 3, Nevím, o co se jednáotázka č. 2].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano21267,73 %67,73 %  
Ne9329,71 %29,71 %  
Nevím, o co se jedná82,56 %2,56 %  

Graf

2. Slevové servery jsou internetové stránky, na kterých firmy nabízí slevy na různé služby či produkty. Pokud konkrétní nabídku koupí dostatečný počet lidí je sleva aktivována. V opačném případě se sleva ruší a nabídka nelze zakoupit. Měl/a byste zájem o takové služby?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ne450 %1,28 %  
Určitě ne112,5 %0,32 %  
Spíše ano112,5 %0,32 %  
Určitě ano112,5 %0,32 %  
Nevím112,5 %0,32 %  

Graf

3. Pokud ne, z jakého důvodu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zatím mě nezaujala žádná nabídka4750,54 %15,02 %  
Nevěřím jim2830,11 %8,95 %  
Nakupuje jiný rodinný příslušník1010,75 %3,19 %  
V žádném případě nenakupuji přes internet33,23 %0,96 %  
Nebyla příležitost.11,08 %0,32 %  
nic11,08 %0,32 %  
nezajímám se o to11,08 %0,32 %  
Na internetu nakupuji, ale nevyhledávám slevové servry.11,08 %0,32 %  
Ještě jsem k tomu nedospěla :)11,08 %0,32 %  

Graf

4. Co by Vás přesvědčilo o nákupu na slevovém serveru

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Opravdu dobrá nabídka, která mě zaujme4043,01 %12,78 %  
Zkušenost přátel či známých3032,26 %9,58 %  
Přesné a podrobné informace o firmě a nákupních podmínkách1617,2 %5,11 %  
nic33,23 %0,96 %  
Kladné hodnocení serveru na internetu22,15 %0,64 %  
Opravdu dobrá nabídka + zkušenost přátel a známých11,08 %0,32 %  
u této otázky měla být možnost zaškrtnout více odpovědí, takto jsou vaše výsledky nutně zkreslené - nabídka musí zaujmout, server mít dobrou pověst, informace musí být podrobné a zároveň musí být snadné reklamovat s jistotou vrácení peněz(NE výměny zboží)11,08 %0,32 %  

Graf

5. Na kterých slevových serverech nakupujete? (Můžete označit více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Slevomat.cz17281,13 %54,95 %  
Vykupto.cz8941,98 %28,43 %  
Hyperslevy.cz6631,13 %21,09 %  
Nebeslev.cz2511,79 %7,99 %  
Doluj.cz115,19 %3,51 %  
Bezvasleva.cz94,25 %2,88 %  
Slevopol.cz94,25 %2,88 %  
Kuplon.cz94,25 %2,88 %  
Pumba.cz94,25 %2,88 %  
zapakatel.cz62,83 %1,92 %  
slevin.cz20,94 %0,64 %  
Berslevu.cz20,94 %0,64 %  
megasleva.cz20,94 %0,64 %  
slevydnes.cz20,94 %0,64 %  
zlateslevy.cz20,94 %0,64 %  
Topsleva.cz20,94 %0,64 %  
skrz.cz20,94 %0,64 %  
slevici.cz20,94 %0,64 %  
aukrocity.cz20,94 %0,64 %  
Grouponuj.cz20,94 %0,64 %  
nevím, používám vyhledávač10,47 %0,32 %  
Slevíci, Prasátko10,47 %0,32 %  
kdekoliv10,47 %0,32 %  
ulovto10,47 %0,32 %  
Slevopolis10,47 %0,32 %  
prasatko.cz10,47 %0,32 %  
slevin, bonybony, slevy, mydeals, mega-skrblik, megasleva10,47 %0,32 %  
ber zbozi, 10,47 %0,32 %  
slevin10,47 %0,32 %  
bonybony.cz10,47 %0,32 %  
ulovto.cz10,47 %0,32 %  
nesetri.cz10,47 %0,32 %  
Fajnslevy10,47 %0,32 %  
ilovetravel10,47 %0,32 %  
slevoman.cz10,47 %0,32 %  
usetreno.cz10,47 %0,32 %  
sleviste.cz10,47 %0,32 %  
zapakatel10,47 %0,32 %  
www.tipynaslevy.cz - ze všech slevových portálů10,47 %0,32 %  
slevoteka10,47 %0,32 %  
MyDeals10,47 %0,32 %  
hypersleva.cz, 10,47 %0,32 %  
Nakupuji na Slevin.cz, kde jsou slevy z různých serverů.10,47 %0,32 %  
zazijsen.cz10,47 %0,32 %  
sleviste, berslevu, zlateslevy10,47 %0,32 %  
slevopolis, zapakatel10,47 %0,32 %  
akce spa10,47 %0,32 %  
Slevajakbrno.cz10,47 %0,32 %  
Kuponplus10,47 %0,32 %  
slever.cz10,47 %0,32 %  
azslevy.cz10,47 %0,32 %  
zapakatel.cz slevuska.cz10,47 %0,32 %  
zlavovekupony.sk10,47 %0,32 %  
zlavy.sme.sk10,47 %0,32 %  
Amplion10,47 %0,32 %  
Slevoman10,47 %0,32 %  
bonybony10,47 %0,32 %  
Slevuška, Minaslevy, Pepa10,47 %0,32 %  
primacena.cz10,47 %0,32 %  
hyperzlava.sk, setriza3.sk10,47 %0,32 %  
slevy.cz10,47 %0,32 %  
nějaké další, když je tam dobrá sleva 10,47 %0,32 %  
www.slevin.cz10,47 %0,32 %  
mydeals.cz10,47 %0,32 %  

Graf

6. Kolikrát jste na těchto serverech nakoupili za poslední rok?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1 - 2x9946,7 %31,63 %  
3 - 5x6329,72 %20,13 %  
6 - 10x3717,45 %11,82 %  
Vícekrát136,13 %4,15 %  

Graf

7. Proč nakupujete na slevových serverech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zajímají mě ceny produktů/služeb11453,77 %36,42 %  
Mohu si v klidu domova vybrat nejlepší nabídku na trhu4521,23 %14,38 %  
Voucher použiji jako dárek2612,26 %8,31 %  
Najdu zde produkty/služby, o jejich existenci jsem neměl/a tušení198,96 %6,07 %  
kvůli výborným slevovým nabídkám a nízkým cenám10,47 %0,32 %  
je to levný10,47 %0,32 %  
vyzkouším věci, které bych si za běžnou cenu nemohla dovolit či bych je nezkoušela10,47 %0,32 %  
je to levnější10,47 %0,32 %  
vše10,47 %0,32 %  
nic10,47 %0,32 %  
zaujala mě cena10,47 %0,32 %  
prostě jsem viděl něco co mě zaujalo, tak jsem to koupil10,47 %0,32 %  

Graf

8. Z jaké kategorie nejčastěji nakupujete? (Můžete označit více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jídlo a pití11252,83 %35,78 %  
Pobyty, zájezdy8540,09 %27,16 %  
Zboží6229,25 %19,81 %  
Kosmetické a kadeřnické služby5023,58 %15,97 %  
Masáže4621,7 %14,7 %  
Sport3817,92 %12,14 %  
Kultura (např. divadlo, kino, koncert...)3516,51 %11,18 %  
Extrémní zážitky (např. jízda v autě, skoky padákem apod.)167,55 %5,11 %  
Vzdělávání115,19 %3,51 %  
zábava 10,47 %0,32 %  
relaxace10,47 %0,32 %  
poukaz do čajovny10,47 %0,32 %  
střelba10,47 %0,32 %  
chovatelské potřeby10,47 %0,32 %  

Graf

9. Jaká hranice minimální slevy je pro Vás ještě zajímavá?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Minimálně 40 %8439,62 %26,84 %  
Minimálně 50 %5927,83 %18,85 %  
Minimálně 30 %5124,06 %16,29 %  
Minimálně 20 %125,66 %3,83 %  
Minimálně 60 %52,36 %1,6 %  
Minimálně 70 %10,47 %0,32 %  

Graf

10. Využíváte pro vyhledávání slev tzv. slevové agregátory?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 13, Neotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano10750,47 %34,19 %  
Ne10549,53 %33,55 %  

Graf

11. Pokud ne, proč?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Nevím, o co se jednáotázka č. 12, Mám své oblíbené servery, nepotřebuji agregátoryotázka č. 14, Nechávám si nabídky ze slevových portálů zasílát přímo na e-mailotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevím, o co se jedná6259,05 %19,81 %  
Mám své oblíbené servery, nepotřebuji agregátory2523,81 %7,99 %  
Nechávám si nabídky ze slevových portálů zasílát přímo na e-mail1817,14 %5,75 %  

Graf

12. Slevové agregátory jsou servery, které sdružují nabídky z jednotlivých slevových serverů. Měl/a byste zájem o tuto službu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano2540,32 %7,99 %  
Spíše ne1930,65 %6,07 %  
Určitě ano1117,74 %3,51 %  
Nevím69,68 %1,92 %  
Určitě ne11,61 %0,32 %  

Graf

13. Které slevové agregátory využíváte? (Můžete označit více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Slevin.cz4844,86 %15,34 %  
Skrz.cz4441,12 %14,06 %  
Sleviste.cz1312,15 %4,15 %  
Slevydnes.cz87,48 %2,56 %  
Slevomol.cz54,67 %1,6 %  
zlateslevy.cz43,74 %1,28 %  
Vyberslev.cz32,8 %0,96 %  
slevydnes32,8 %0,96 %  
slevoman21,87 %0,64 %  
slevoman.cz21,87 %0,64 %  
zlateslevy21,87 %0,64 %  
www.slevydnes.cz10,93 %0,32 %  
usetreno.cz10,93 %0,32 %  
republikaslev.cz10,93 %0,32 %  
Stovkyslev.cz10,93 %0,32 %  
meslevy.cz10,93 %0,32 %  
tipynaslevy.cz10,93 %0,32 %  
slevyaktualne.cz10,93 %0,32 %  
zlavy.sme.sk10,93 %0,32 %  

Graf

14. Máte založený profil na některé ze sociálních sítí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 15, Neotázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano29092,65 %92,65 %  
Ne237,35 %7,35 %  

Graf

15. Jak často navštěvujete sociální sítě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Denně23079,31 %73,48 %  
Několikrát do týdne4114,14 %13,1 %  
Několikrát do měsíce134,48 %4,15 %  
Méně často62,07 %1,92 %  

Graf

16. Vaše pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena24879,23 %79,23 %  
Muž6520,77 %20,77 %  

Graf

17. Váš věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 25 let23474,76 %74,76 %  
26 - 30 let4414,06 %14,06 %  
36 - 40 let278,63 %8,63 %  
31 - 35 let82,56 %2,56 %  

Graf

18. Vaše vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysokoškolské17154,63 %54,63 %  
Středoškolské12238,98 %38,98 %  
Vyšší odborné113,51 %3,51 %  
Základní nebo vyučen92,88 %2,88 %  

Graf

19. Vaše sociální postavení

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student19060,7 %60,7 %  
Zaměstnanec8025,56 %25,56 %  
Podnikatel/OSVČ123,83 %3,83 %  
Na mateřské dovolené82,56 %2,56 %  
Nezaměstnaný/á72,24 %2,24 %  
pracující student30,96 %0,96 %  
důchodce20,64 %0,64 %  
student, zaměstnanec10,32 %0,32 %  
student i zamětnanec i na mateřské dovolené10,32 %0,32 %  
nic10,32 %0,32 %  
senior10,32 %0,32 %  
v domácnosti10,32 %0,32 %  
zaměstnanec+student10,32 %0,32 %  
Pracující studentka.10,32 %0,32 %  
studuji při zaměstnání10,32 %0,32 %  
na mateřské dovolené + student10,32 %0,32 %  
hm10,32 %0,32 %  
studen/zaměstnanec10,32 %0,32 %  

Graf

20. Velikost Vašeho bydliště podle počtu obyvatel

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
100 001 a více10031,95 %31,95 %  
Do 50007122,68 %22,68 %  
20 001 - 50 0005818,53 %18,53 %  
50 001 - 100 000309,58 %9,58 %  
5001 - 10 000288,95 %8,95 %  
10 001 - 20 000257,99 %7,99 %  
50 001 - 100 000              50 001 - 100 000      end_of_the_skype_highlighting10,32 %0,32 %  

Graf

21. Váš čistý měsíční příjem

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0 - 500013243,85 %42,17 %  
5001 - 10 0005417,94 %17,25 %  
10 001 - 15 0004414,62 %14,06 %  
15 001 - 20 0004013,29 %12,78 %  
20 001 - 25 000175,65 %5,43 %  
25 001 a více144,65 %4,47 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Nakoupili jste/nakupujete na slevových serverech?

  • odpověď Ne:
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nakupuje jiný rodinný příslušník na otázku 3. Pokud ne, z jakého důvodu?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevěřím jim na otázku 3. Pokud ne, z jakého důvodu?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Opravdu dobrá nabídka, která mě zaujme na otázku 4. Co by Vás přesvědčilo o nákupu na slevovém serveru
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přesné a podrobné informace o firmě a nákupních podmínkách na otázku 4. Co by Vás přesvědčilo o nákupu na slevovém serveru
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zkušenost přátel či známých na otázku 4. Co by Vás přesvědčilo o nákupu na slevovém serveru
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zatím mě nezaujala žádná nabídka na otázku 3. Pokud ne, z jakého důvodu?

5. Na kterých slevových serverech nakupujete? (Můžete označit více odpovědí)

  • odpověď Slevomat.cz:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vícekrát na otázku 6. Kolikrát jste na těchto serverech nakoupili za poslední rok?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nebeslev.cz na otázku 5. Na kterých slevových serverech nakupujete? (Můžete označit více odpovědí)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hyperslevy.cz na otázku 5. Na kterých slevových serverech nakupujete? (Můžete označit více odpovědí)
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sleviste.cz na otázku 13. Které slevové agregátory využíváte? (Můžete označit více odpovědí)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 6 - 10x na otázku 6. Kolikrát jste na těchto serverech nakoupili za poslední rok?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doluj.cz na otázku 5. Na kterých slevových serverech nakupujete? (Můžete označit více odpovědí)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vzdělávání na otázku 8. Z jaké kategorie nejčastěji nakupujete? (Můžete označit více odpovědí)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Skrz.cz na otázku 13. Které slevové agregátory využíváte? (Můžete označit více odpovědí)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 - 5x na otázku 6. Kolikrát jste na těchto serverech nakoupili za poslední rok?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jídlo a pití na otázku 8. Z jaké kategorie nejčastěji nakupujete? (Můžete označit více odpovědí)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kosmetické a kadeřnické služby na otázku 8. Z jaké kategorie nejčastěji nakupujete? (Můžete označit více odpovědí)

10. Využíváte pro vyhledávání slev tzv. slevové agregátory?

  • odpověď Ano:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Skrz.cz na otázku 13. Které slevové agregátory využíváte? (Můžete označit více odpovědí)
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slevin.cz na otázku 13. Které slevové agregátory využíváte? (Můžete označit více odpovědí)
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sleviste.cz na otázku 13. Které slevové agregátory využíváte? (Můžete označit více odpovědí)
  • odpověď Ne:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mám své oblíbené servery, nepotřebuji agregátory na otázku 11. Pokud ne, proč?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nechávám si nabídky ze slevových portálů zasílát přímo na e-mail na otázku 11. Pokud ne, proč?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše ano na otázku 12. Slevové agregátory jsou servery, které sdružují nabídky z jednotlivých slevových serverů. Měl/a byste zájem o tuto službu?
    • zobrazit další souvislosti
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše ne na otázku 12. Slevové agregátory jsou servery, které sdružují nabídky z jednotlivých slevových serverů. Měl/a byste zájem o tuto službu?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Určitě ano na otázku 12. Slevové agregátory jsou servery, které sdružují nabídky z jednotlivých slevových serverů. Měl/a byste zájem o tuto službu?
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím, o co se jedná na otázku 11. Pokud ne, proč?

11. Pokud ne, proč?

  • odpověď Nevím, o co se jedná:
    • 4.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše ano na otázku 12. Slevové agregátory jsou servery, které sdružují nabídky z jednotlivých slevových serverů. Měl/a byste zájem o tuto službu?
    • 4.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše ne na otázku 12. Slevové agregátory jsou servery, které sdružují nabídky z jednotlivých slevových serverů. Měl/a byste zájem o tuto službu?
    • 4.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Určitě ano na otázku 12. Slevové agregátory jsou servery, které sdružují nabídky z jednotlivých slevových serverů. Měl/a byste zájem o tuto službu?

19. Vaše sociální postavení

  • odpověď Student:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0 - 5000 na otázku 21. Váš čistý měsíční příjem

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Nakoupili jste/nakupujete na slevových serverech?

3. Pokud ne, z jakého důvodu?

4. Co by Vás přesvědčilo o nákupu na slevovém serveru

5. Na kterých slevových serverech nakupujete? (Můžete označit více odpovědí)

6. Kolikrát jste na těchto serverech nakoupili za poslední rok?

7. Proč nakupujete na slevových serverech?

8. Z jaké kategorie nejčastěji nakupujete? (Můžete označit více odpovědí)

9. Jaká hranice minimální slevy je pro Vás ještě zajímavá?

10. Využíváte pro vyhledávání slev tzv. slevové agregátory?

11. Pokud ne, proč?

12. Slevové agregátory jsou servery, které sdružují nabídky z jednotlivých slevových serverů. Měl/a byste zájem o tuto službu?

13. Které slevové agregátory využíváte? (Můžete označit více odpovědí)

14. Máte založený profil na některé ze sociálních sítí?

15. Jak často navštěvujete sociální sítě?

16. Vaše pohlaví

17. Váš věk

18. Vaše vzdělání

19. Vaše sociální postavení

20. Velikost Vašeho bydliště podle počtu obyvatel

21. Váš čistý měsíční příjem

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Nakoupili jste/nakupujete na slevových serverech?

3. Pokud ne, z jakého důvodu?

4. Co by Vás přesvědčilo o nákupu na slevovém serveru

5. Na kterých slevových serverech nakupujete? (Můžete označit více odpovědí)

6. Kolikrát jste na těchto serverech nakoupili za poslední rok?

7. Proč nakupujete na slevových serverech?

8. Z jaké kategorie nejčastěji nakupujete? (Můžete označit více odpovědí)

9. Jaká hranice minimální slevy je pro Vás ještě zajímavá?

10. Využíváte pro vyhledávání slev tzv. slevové agregátory?

11. Pokud ne, proč?

12. Slevové agregátory jsou servery, které sdružují nabídky z jednotlivých slevových serverů. Měl/a byste zájem o tuto službu?

13. Které slevové agregátory využíváte? (Můžete označit více odpovědí)

14. Máte založený profil na některé ze sociálních sítí?

15. Jak často navštěvujete sociální sítě?

16. Vaše pohlaví

17. Váš věk

18. Vaše vzdělání

19. Vaše sociální postavení

20. Velikost Vašeho bydliště podle počtu obyvatel

21. Váš čistý měsíční příjem

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Klodová, S.Spotřebitelské chování na trhu slevových serverů (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://dp-slevove-servery.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.