Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Drogerie DM - zákaznický průzkum

Drogerie DM - zákaznický průzkum

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Veronika Kliska
Šetření:28. 10. 2011 - 31. 10. 2011
Počet respondentů:64
Počet otázek (max/průměr):19 / 18.98
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:52 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:57
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Odpovědi respondentů

1. Jak často nakupujete v síti drogerií DM?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Alespoň 1x měsíčně2132,81 %32,81 %  
Méně často1929,69 %29,69 %  
2x měsíčně1726,56 %26,56 %  
1x týdně69,38 %9,38 %  
2x týdně11,56 %1,56 %  

Graf

2. Jste spokojen/a s nákupem v DM?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6195,31 %95,31 %  
ne34,69 %4,69 %  

Graf

3. Proč jste / nejste s nákupem v DM spokojen/a?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

...

Akce, slevy

akce, sortiment

dobré ceny, výhody zákaznické karty

dobrý sortiment, ceny

drahé

Hodně kosmetických produktů-výběr

je dostupný, dokonalé tablety do myčky....

jsem

jsem i nejsem normál obchod, tot vse

jsem s nákupem v dm spokojená

jsem spokojena

jsem spokojená

jsem spokojená např. s plenkami, nejsem spokojená s nabídkou výroby fotografií přes internet, protože není možné zaslat fotografie z mininotebocku. Proto jsem přešla ke konkurenci - Schlecker, kde je to bez problému.

koupím výhodně vše, co potřebuji

kvalitní produkty

kvalitni produkty, siroky soriment/vysoke ceny

levné zboží, zákaznická karta

mají dostatek zboží

mají tam dobré ceny

mají značky, které jinde nejsou dostupnost prodejen

malo lidi, dobre ceny

mám ráda výrobky dostupné pouze v těchto prodejnách

mám zde oblíbené výrobky, které jinde než v dm nemají, je zde také zákaznická karta

Nabídka přírodní a bio kosmetiky, která se v jiných drogériích neprodává.

Nabízí dobrou a levnou kosmetiku pro děti, a rozesílají domů slevové kuponky pro děti.

Najdu tam to co potřebuju, levně, hodně slev

najdu vše, co potřebuji

Najdu vždy, co potřebuji a kvalita zboží je vyhovující.

nejsem spokojená, protože jim některé značky chybí.

nevím

Nic mi nevadí

nízké ceny, výhody zákaznických karet

Protoze vzdycky koupim co chci a vyuzivam slev ze slevovych kuponu jako clen DM klubu

protože

protože tam vše seženu

Přehlednost, dobré ceny(akce)

příjemná obsluha

Příjemné prpstředí, dobrý výběr

příznivé ceny, bohatý výběr, akční nabídky

Rozmanité výrobky, dobrá cena, kvalita

rychlá obsluha

seženu tam vše, co v drogerii sháním

siroky sortiment

Slevové kupony pro matky s dětmi, kvalitní produkty vlastní značky (babylove), věrnostní program Jediná nevýhoda jsou poměrně drahé dětské pleny

Sortiment odpovídá mým očekáváním a nákup je poměrně rychlý.

Spokojenost s vyrobky, prijemne prostredi, chodim tam specialne kvuli urcitym vyrobkum, pobocky jsou dobre znacene a je jich dostatek

široké spektrum výrobků

široký sortiment

široký sortiment

široký sortiment na jednom místě

široký sortiment, levná přírodní kosmetika Alverde

široký sortiment+bio výrobky

široký sortimet, chutné čaje, jedinečné čaje, líbí se mi malá balení výrobků kosmetiky

špatná zásobovanost, vysoké ceny

velká rozmanitost výrobků, dobré ceny, výhodné akce a slevy spojené s kartou dm

velký sortiment, tato drogerie je většinou v centru města

velký výběr

velký výběr

velký výběr kosmetiky, příjemná prodavačka

Většino obličej.u ano, ale narážím i na neochutu prodavaček a jejich znuděný

většinou mají to, co potřebuji

vždy seženu to, co potřebuji

Zatim jsem nemel problemy s vyrobky ktere jsem zakoupil

4. Seženete zde vždy vše, co potřebujete?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5382,81 %82,81 %  
ne1117,19 %17,19 %  

Graf

5. Pokud jste u předchozí otázky odpověděl/a NE, co v DM postrádáte?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

-

-

-

-

---

.

.

..

..

...

ano

české výrobky

doplňkový sortiment - hračku pro psa, kterou předtím měli a pak už ne

kojenecké mléko babylove není vždy k dostání

kosmetika ryor

kosmetiku essence

levnější výrobky

mají vše, ale to, co je v akci, je většinou hned pryč

ne

neodpověděla

nepostradam nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic nepostrádám

nic nepostrádám

obcas vice pokladnich, protoze se tvori neprijemne fronty

Občas neseženu to, co chci.

odpověděla jsem ANO

Odpověděla jsem ANO

odpověděla jsem ANO

odpověděla jsem ano

odpověděla jsem ano

odpověděla jsem ANO

odpověděla jsem ANO, máte špatně naformulovaný dotazník (bez odpovědi mě to nechce poslat dál)

Přehlednost.

svíčky do lampionu

více parfémů

vsechno se mi libi

všechno

xxx

xxx

xxx

xxx

6. Navštěvujete i jiné drogerie (parfumerie)?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5585,94 %85,94 %  
ne914,06 %14,06 %  

Graf

7. Jste vlastníkem DM zákaznické karty?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3453,13 %53,13 %  
ne3046,88 %46,88 %  

Graf

8. Jaký sortiment nakupujete nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hygiena5789,06 %89,06 %  
Dekorativní kosmetika3960,94 %60,94 %  
Domácnost2335,94 %35,94 %  
Výživa69,38 %9,38 %  
Dětské zboží (dudlíky, pleny, přesnídávky . . .)57,81 %7,81 %  
Jiné23,13 %3,13 %  
Vyvolání fotografií23,13 %3,13 %  

Graf

9. Kolik průměrně v DM utratíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Do 200 Kč2843,75 %43,75 %  
200-500 Kč2539,06 %39,06 %  
500-10001015,63 %15,63 %  
1.000-1.500 Kč11,56 %1,56 %  

Graf

10. Kolik jste utratil/a v DM při posledním nákupu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Do 200 Kč3453,13 %53,13 %  
200-500 Kč2234,38 %34,38 %  
500-1000 Kč69,38 %9,38 %  
1.000-1.500 Kč23,13 %3,13 %  

Graf

11. Jste spokojen/a s personálem v DM?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chvalitebný3046,88 %46,88 %  
výborný1625 %25 %  
dobrý1015,63 %15,63 %  
dostatečný812,5 %12,5 %  

Graf

12. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena5687,5 %87,5 %  
Muž812,5 %12,5 %  

Graf

13. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-24875 %75 %  
26-351218,75 %18,75 %  
36-4534,69 %4,69 %  
46-5511,56 %1,56 %  

Graf

14. Nejvyšší dosažené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středoškolské všeobecné s maturitou2945,31 %45,31 %  
VŠ bakalářské1523,44 %23,44 %  
Středoškolské odborné s maturitou1117,19 %17,19 %  
VŠ magisterské69,38 %9,38 %  
VOŠ34,69 %4,69 %  

Graf

15. Pracovní zařazení

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student4570,31 %70,31 %  
Zaměstnanec1421,88 %21,88 %  
Nezaměstnaný34,69 %4,69 %  
Důchodce / na mateřské dovolené23,13 %3,13 %  

Graf

16. Počet členů domácnosti

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
42945,31 %45,31 %  
21828,13 %28,13 %  
3812,5 %12,5 %  
157,81 %7,81 %  
546,25 %6,25 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.16
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.01
Směrodatná odchylka:1.01
Medián:4
Modus:4

Graf

17. Čistý měsíční příjem domácnosti

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
25.-35.000 Kč2031,25 %31,25 %  
Více1929,69 %29,69 %  
15.-25.000 Kč1421,88 %21,88 %  
Do 15.000 Kč1117,19 %17,19 %  

Graf

18. Sídlo

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha2539,06 %39,06 %  
Do 10 tis. obyv.1117,19 %17,19 %  
10 tis. – 20 tis. obyv.1117,19 %17,19 %  
Nad 100 tis. obyvatel710,94 %10,94 %  
20 tis. – 50 tis. obyv.710,94 %10,94 %  
50 tis. – 50 tis. obyv.34,69 %4,69 %  

Graf

19. Z kterého kraje pocházíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha1828,13 %28,13 %  
Středočský1015,63 %15,63 %  
Jihomoravský69,38 %9,38 %  
Moravskoslezský57,81 %7,81 %  
Pardubický46,25 %6,25 %  
Ústecký46,25 %6,25 %  
Zlínský46,25 %6,25 %  
Jihočeský34,69 %4,69 %  
Vysočina34,69 %4,69 %  
Olomoucký34,69 %4,69 %  
Královéhradecký23,13 %3,13 %  
Plzeňský11,56 %1,56 %  
Karlovarský11,56 %1,56 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

7. Jste vlastníkem DM zákaznické karty?

  • odpověď ano:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 500-1000 na otázku 9. Kolik průměrně v DM utratíte?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2x měsíčně na otázku 1. Jak často nakupujete v síti drogerií DM?

18. Sídlo

  • odpověď Praha:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Praha na otázku 19. Z kterého kraje pocházíte?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak často nakupujete v síti drogerií DM?

2. Jste spokojen/a s nákupem v DM?

4. Seženete zde vždy vše, co potřebujete?

5. Pokud jste u předchozí otázky odpověděl/a NE, co v DM postrádáte?

6. Navštěvujete i jiné drogerie (parfumerie)?

7. Jste vlastníkem DM zákaznické karty?

8. Jaký sortiment nakupujete nejčastěji?

9. Kolik průměrně v DM utratíte?

10. Kolik jste utratil/a v DM při posledním nákupu?

11. Jste spokojen/a s personálem v DM?

12. Pohlaví

13. Věk

14. Nejvyšší dosažené vzdělání

15. Pracovní zařazení

16. Počet členů domácnosti

17. Čistý měsíční příjem domácnosti

18. Sídlo

19. Z kterého kraje pocházíte?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak často nakupujete v síti drogerií DM?

2. Jste spokojen/a s nákupem v DM?

4. Seženete zde vždy vše, co potřebujete?

5. Pokud jste u předchozí otázky odpověděl/a NE, co v DM postrádáte?

6. Navštěvujete i jiné drogerie (parfumerie)?

7. Jste vlastníkem DM zákaznické karty?

8. Jaký sortiment nakupujete nejčastěji?

9. Kolik průměrně v DM utratíte?

10. Kolik jste utratil/a v DM při posledním nákupu?

11. Jste spokojen/a s personálem v DM?

12. Pohlaví

13. Věk

14. Nejvyšší dosažené vzdělání

15. Pracovní zařazení

16. Počet členů domácnosti

17. Čistý měsíční příjem domácnosti

18. Sídlo

19. Z kterého kraje pocházíte?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Kliska, V.Drogerie DM - zákaznický průzkum (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://drogerie-dm-zakaznicky-pruzk.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.