Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Drogerie Schlecker

Drogerie Schlecker

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Irena Havránková
Šetření:10. 04. 2009 - 08. 05. 2009
Počet respondentů:53
Počet otázek (max/průměr):33 / 33.6
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:16,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:20
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Odpovědi respondentů

1. Pracujete vy nebo někdo z vašich blízkých v oblasti marketingu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5092,59 %94,34 %  
ano47,41 %7,55 %  

Graf

2. Pracujete vy nebo někdo z vašich blízkých pro nějaký drogistický řetězec?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5092,59 %94,34 %  
ano47,41 %7,55 %  

Graf

3. Jak často nakupujete drogistické zboží?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vícekrát měsíčně3157,41 %58,49 %  
jednou týdně1018,52 %18,87 %  
jednou měsíčně712,96 %13,21 %  
méně často47,41 %7,55 %  
vícekrát týdně23,7 %3,77 %  

Graf

4. Nakupujete u Schleckera rádi?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2851,85 %52,83 %  
ne2648,15 %49,06 %  

Graf

5. Které z těchto drogistických řetězců znáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Rossmann5296,3 %98,11 %  
Schlecker5194,44 %96,23 %  
DM5194,44 %96,23 %  
Teta4481,48 %83,02 %  
jiný1425,93 %26,42 %  

Graf

6. Jak často nakupujete u Schleckera?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně často3259,26 %60,38 %  
jednou měsíčně1425,93 %26,42 %  
vícekrát měsíčně814,81 %15,09 %  

Graf

7. Co Vás motivuje k nákupu u Schleckera?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
snadná dostupnost2037,04 %37,74 %  
cenová úroveň1222,22 %22,64 %  
šíře sortimentu814,81 %15,09 %  
nic23,7 %3,77 %  
nic, nelíbí se mi obsluha v lokální prodejně11,85 %1,89 %  
slevy v katalogu11,85 %1,89 %  
kvalita zboží11,85 %1,89 %  
...11,85 %1,89 %  
personál11,85 %1,89 %  
zboží v akci11,85 %1,89 %  
když něco nutně potřebuji a je nejblíž11,85 %1,89 %  
že tam není moc lidí11,85 %1,89 %  
lokalita/dostupnost11,85 %1,89 %  
dávám přednost jiné drogérii11,85 %1,89 %  
nedá se projít uličkami s kočárkem proto tam moc n11,85 %1,89 %  
jeto blízko školy11,85 %1,89 %  

Graf

8. Základní drogistické zboží nakupuji většinou

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v drogerii3666,67 %67,92 %  
v hypermarketu1527,78 %28,3 %  
jak kdy - záleží na tom, co kupuji11,85 %1,89 %  
přes internet11,85 %1,89 %  
avon, ...11,85 %1,89 %  

Graf

9. Nejraději zajdu do drogerie, která je

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
poměrně veliká a stojí samostatně3564,81 %66,04 %  
součástí nákupního centra1527,78 %28,3 %  
spíše malá a stojí samostatně47,41 %7,55 %  

Graf

10. Základní drogistické zboží

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
si nakupuji sám/sama5194,44 %96,23 %  
mi kupuje někdo jiný23,7 %3,77 %  
dostávám často darem, proto si ho kupuji jen zřídka11,85 %1,89 %  

Graf

11. Kolik byla Vaše poslední útrata za jeden nákup ve Schleckeru?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 200 Kč4175,93 %77,36 %  
201-500 Kč1018,52 %18,87 %  
501-1000 Kč23,7 %3,77 %  
nad 1000 Kč11,85 %1,89 %  

Graf

12. O slevových akcích drogistických řetězců se dozvídám

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
z letáku, který mi přijde domů poštou2444,44 %45,28 %  
z letáku, který dostanu přímo v prodejně1833,33 %33,96 %  
na internetu1018,52 %18,87 %  
z televize23,7 %3,77 %  

Graf

13. Využíváte služeb drogerie Schlecker k vyvolání Vašich fotografií?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5092,59 %94,34 %  
ano47,41 %7,55 %  

Graf

14. Ceny ve Schleckeru podle Vás jsou

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
přiměřené4074,07 %75,47 %  
vysoké814,81 %15,09 %  
nízké35,56 %5,66 %  
příliš vysoké35,56 %5,66 %  

Graf

15. Jak jste spokojeni s kvalitou zboží ve Schleckeru?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
31935,19 %35,85 %  
21629,63 %30,19 %  
1814,81 %15,09 %  
4712,96 %13,21 %  
547,41 %7,55 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.66
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1
Směrodatná odchylka:1
Medián:3
Modus:3

Graf

16. Jak jste spokojeni s personálem v prodejnách Schlecker

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21527,78 %28,3 %  
31120,37 %20,75 %  
11120,37 %20,75 %  
41018,52 %18,87 %  
5712,96 %13,21 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.74
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.58
Směrodatná odchylka:1.26
Medián:3
Modus:2

Graf

17. Jak se v prodejně Schlecker cítíte?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
31731,48 %32,08 %  
21527,78 %28,3 %  
41018,52 %18,87 %  
1611,11 %11,32 %  
5611,11 %11,32 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.9
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.15
Směrodatná odchylka:1.07
Medián:3
Modus:3

Graf

18. Pro jaké zboží chodite do Schleckera nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kosmetika4277,78 %79,25 %  
výrobky pro novorozeňata a batolata35,56 %5,66 %  
bioprodukty23,7 %3,77 %  
byla jsem tam párkrát, teď už tam nechodím11,85 %1,89 %  
kosmetika a hygiena11,85 %1,89 %  
kondomy11,85 %1,89 %  
....11,85 %1,89 %  
detska drogerie11,85 %1,89 %  
nic11,85 %1,89 %  
běžná drogerie - šampon, sprch. gel, ....11,85 %1,89 %  

Graf

19. Nakupujete u Schleckera i bioprodukty?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5092,59 %94,34 %  
ano47,41 %7,55 %  

Graf

20. Jak jste spokojeni s šíří sortimentu ve Schleckeru?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
22342,59 %43,4 %  
31324,07 %24,53 %  
4712,96 %13,21 %  
5611,11 %11,32 %  
159,26 %9,43 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.72
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.1
Směrodatná odchylka:1.05
Medián:2
Modus:2

Graf

21. Využíváte slevových kupónů Schlecker?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5092,59 %94,34 %  
ano47,41 %7,55 %  

Graf

22. Jak hodnotíte barvy loga firmy Schlecker?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
31935,19 %35,85 %  
21222,22 %22,64 %  
4916,67 %16,98 %  
5916,67 %16,98 %  
159,26 %9,43 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.1
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.23
Směrodatná odchylka:1.11
Medián:3
Modus:3

Graf

23. Jak hodnotíte tvar loga firmy?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
31731,48 %32,08 %  
51324,07 %24,53 %  
21324,07 %24,53 %  
4712,96 %13,21 %  
147,41 %7,55 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.24
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.41
Směrodatná odchylka:1.19
Medián:3
Modus:3

Graf

24. Oslovila Vás nějaká z kampaní Schlecker v poslední době?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3768,52 %69,81 %  
nevím1629,63 %30,19 %  
ano11,85 %1,89 %  

Graf

25. Existuje něco, co vám u Schleckera nevyhovuje a nebylo to zohledněno ve výše uvedených otázkách? Pokud ano, co? Jaké zlepšení byste uvítali?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

------

...

0

ani ne

cvc v

drahé, malý výběr a mají zkurvené, drzé, a líné prodavačky, už bych tam nikdy nešla

hnusný jméno

jsem spokojena

jsem zaujatá spíše "proti" Schleckrovi - může za to obsluha, která se nachází v lokální prodejně ... nabídka by ušla, je dostačující, avšak nepříjemné prodavačky, které se v této konkrétní prodejně nacházejí (možná nacházely, dlouho jsem tam nebyla), mě absolutně odradily od dalších návštěv ....

Klimatizace

klub pro dětské zboží-slevová karta

Lepší internetové stránky

lepší organizaci zboží v obchodě

malé prostory

málo místa v prodejnách

Málo prostoru mezi regály v Rožnově p. R.

Málo prostoru v prodejně. Nemožnost nakupovat s kočárkem.

mě je to jedno zase tak často tam já nejsem

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

Nedostatek bio produktů

nejsem tam tak často abych dokázala odpovědět

není nic

není v mém městě

Neochotný personál

nevím

nevim

nevím

nic

nic mě nenapadá

nic ně nenapadá

Ochranka která vás sleduje už jako potencionálního zloděje.

přehlednost

působí celkem konzervativně - uvítala bych živější akci, zdůraznění moderní ženy (na druhé straně, to asi není cílem strategie Schleckeru, asi se spíše chce soustředit na domácnosti a nižší příjmové skupiny) Ještě malá poznámka k dotazníku: Hodnocení u otázek 15,16,17,20,22,23 je velmi nejednoznačné (nevím zda číslo 1 znamená nejvyšší možné hodnocení jako ve škole, nebo zda naopak znamená nejhorší hodnocení), u otázky 28 bych jsou odpovědi rovněž nejasné (ráda bych zatrhla obě poslední, to ale bohužel nelze)

Ted mě nic nenapadá...

Vadí mi (konkrétně prodejna Chrudim) pouštěná hudba, je velice nepříjemná. Navíc je v prodejně vždy velké horko.

větší výběr kosmetiky

VICE SORTIMENTU PRO DETI

vse je OK

vše v pořádku

vše v pořádku

všechno mi vyhovuje

vzhled prodejen, přehlednost

x

26. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena5194,44 %96,23 %  
muž35,56 %5,66 %  

Graf

27. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15-253972,22 %73,58 %  
26-351120,37 %20,75 %  
36-4535,56 %5,66 %  
46-5511,85 %1,89 %  

Graf

28. Nejvyšší dosažené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
středoškolské2240,74 %41,51 %  
stále studuji1324,07 %24,53 %  
základní1222,22 %22,64 %  
vysokoškolské712,96 %13,21 %  

Graf

29. Profese

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student3462,96 %64,15 %  
státní správa611,11 %11,32 %  
podnikatel35,56 %5,66 %  
manažer23,7 %3,77 %  
studentka VŠ11,85 %1,89 %  
mateřská dov.11,85 %1,89 %  
IT11,85 %1,89 %  
účetní11,85 %1,89 %  
mateřská11,85 %1,89 %  
studentka VŠ, hosteska, barmanka11,85 %1,89 %  
mateřská dovolená11,85 %1,89 %  
nezaměstnaný11,85 %1,89 %  
sportovní instruktor11,85 %1,89 %  

Graf

30. Počet členů v domácnosti

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
41324,07 %24,53 %  
31222,22 %22,64 %  
2712,96 %13,21 %  
5712,96 %13,21 %  
159,26 %9,43 %  
čtyři47,41 %7,55 %  
ctyri23,7 %3,77 %  
tři23,7 %3,77 %  
pět11,85 %1,89 %  
dva11,85 %1,89 %  

Graf

31. Počet dětí do 3 let v domácnosti

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
03666,67 %67,92 %  
159,26 %9,43 %  
žádné47,41 %7,55 %  
nula35,56 %5,66 %  
223,7 %3,77 %  
nikdo11,85 %1,89 %  
nula =)11,85 %1,89 %  
zadne11,85 %1,89 %  
311,85 %1,89 %  

Graf

32. Bydliště

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vesnice1731,48 %32,08 %  
město do 20 0001527,78 %28,3 %  
20000-500001120,37 %20,75 %  
50000- 10000047,41 %7,55 %  
Praha47,41 %7,55 %  
nad 10000035,56 %5,66 %  

Graf

33. Měsíční příjem

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 10000 Kč2953,7 %54,72 %  
do 15000 Kč1018,52 %18,87 %  
do 20000 Kč814,81 %15,09 %  
nad 35000 Kč47,41 %7,55 %  
do 25000 Kč23,7 %3,77 %  
do 35000 Kč11,85 %1,89 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Havránková, I.Drogerie Schlecker (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://drogerie-schlecker.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.