Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Druhy reklamy

Druhy reklamy

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Simona Novotná
Šetření:04. 05. 2011 - 11. 05. 2011
Počet respondentů:61
Počet otázek (max/průměr):9 / 8.95
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:59,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:24
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Tento dotazník je součástí seminární práce z marketingu. Jeho vyplnění Vám zabere jen pár minut. Děkuji

Odpovědi respondentů

1. Koupili jste si na základě reklamy nějaký výrobek?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4980,33 %80,33 %  
ne1219,67 %19,67 %  

Graf

2. Pokud ano, jaký druh reklamy to byl?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Televize, rádio3151,67 %50,82 %  
Internet813,33 %13,11 %  
Noviny, letáky711,67 %11,48 %  
Ochutnávky a vzorky35 %4,92 %  
nic23,33 %3,28 %  
žádný23,33 %3,28 %  
ne11,67 %1,64 %  
Vše z uvedených možností11,67 %1,64 %  
všechny11,67 %1,64 %  
Reklamy mě mohou od výrobku maximálně odradit.11,67 %1,64 %  
nekoupil11,67 %1,64 %  
nejde specifikovat, možná všechny11,67 %1,64 %  
nekoupila11,67 %1,64 %  

Graf

3. Jaký výrobek jste si na základě této reklamy zakoupili, čím Vás tato reklama oslovila?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

a

antiperspirant

cenou

cenou

čaj

čímkoliv. Spotřebitelé se rozhodují na základě reklamy kolem sebe, aniž si to uvědomují, takže i já.

Čokoláda a jiné potraviny

čokoládová tyčinka, zvědavost

Fotoaparát; líbilo se mi, že byl ukázán fotoaparát po všech stránkách, nejen fotky

hamburger

hodilo se mi to

hygienické potřeby

jogobella, dobře vypadaly ty kousky ovoce

jogurt, vložky, tampony, šampon na vlasy

jogurty,sýry,prací prášky,aviváž

kávu, jednalo se o ochutnávku - káva byla výborná

kosmetika

kosmetika Yves Rocher, je to má oblíbená kosmetika, má skvělý věrnostní program

Kosmetika, oblečení...

Kosmetika.

kosmetiku, vypadalo to, že výrobek bude fungovat

krém

krém na tělo, řasenka, čokolády

Lázeňské oplatky - výrobek byl kvalitní a prezentace nebyla vtíravá

masážní strojek

materiál, či spotřební zboží, co mě oslovilo - informace

mobil

mobilní telefon

mobilní telefon - vzhled telefonu

mop

nekoupil

nekoupila

nic

ničím

O2 internet

oblečení, líbilo se mi

Oblečení, zajímavost

ochucené hermelíny

pivo, vtipem

potraviny

potraviny

prací prášek

prací prášek, akce v prodejnách

přípravky na vlasy - novinka na trhu

reklamou samotnou

Reklamy mě neoslovují.

Reklamy sleduji a nové výrobky také, takže se to pojí s tím, že kupuji nové výrobky, výrobky již osvědčené, nebo z reklamy, nelze specifikovat

sušenku, nápadem

šampon

šampon

šámpón, zajímavá reklama

technický

většinou drogerii

zejména potraviny

zubní pastu

žádný

žádný

žádný

žádný

žádný, ničím

4. Jaký druh reklamy Vás nejvíce zaujme?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vtipné4878,69 %78,69 %  
Věcné k tématu813,11 %13,11 %  
Roztomilé ( děti a zvířata )34,92 %4,92 %  
Vážné a seriozní23,28 %3,28 %  

Graf

5. Jaký druh reklamy Vás nejvíce osloví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Televize, rádio3455,74 %55,74 %  
Internet1321,31 %21,31 %  
ochutnávky a vzorky711,48 %11,48 %  
Noviny, letáky34,92 %4,92 %  
nic11,64 %1,64 %  
jak kdy11,64 %1,64 %  
žádný11,64 %1,64 %  
Žádný.11,64 %1,64 %  

Graf

6. Je nějaká reklama, která Vás nejen v poslední době zaujala?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

a

ano

ano

ano, ale spíš svojí hloupostí

ano, old spice

centrum - bobika, kofola - zlaté prasátko

Coca Cola

Coca Cola

čaj Team - Aquila

deodorant Axe

hornbach

http://youtu.be/wOB-mN1AjhI

chuck norris

Ja už nemusím, ja už ho vidím

Karel Gott a čaj, reklama na T-mobile "to se dá dá dá",

Kinder Bueno

kofola

kofola

kofola

Kofola - kanec - zuby nahoru.

kondomy http://www.youtube.com/watch?v=6NvJs3KNdkw&feature=fvst

Mattoni v podaní pana Krause

milka

muž na koni z oldspice

na OldSpice

na Rajec se zvířátkama - mýval atd.

na řasenku

na t-mobile

ne

ne

ne

ne

ne

NE

ne

nekoukám na reklamy

Nemyslíš Zaplatíš, reklama ministerstva dopravy

není

není

Není a nikdy nebyla.

Nescafé espresso

nevím

nevím

nevzpomínám si

nevzpomínám si

Old Spice

old spice - jsem na koni :)

Old Spice Danger Zone

reklama na holení pindulíny - ale velice negativně, na základě této reklamy si už nechci kupovat jejich výrobky (od Wilkinson)

reklama na jakési životní pojištění - nevzpomenu si ale jaké to bylo..

reklama na nové auto od fiatu

reklamy od vodafone

reklamy od Vodafonu jsou velice vtipné a chytlavé

T-mobile ...protože je příšerná

Vodafone

vodafone

Vodafone - sobí uši

Vodafone, kofola

žádná, nudný otravný ...

žiletka Wilkinson

7. Jestliže se v obchodě setkáte s ochutnávkovou akcí

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ochutnám a pokud mě výrobek zaujme, koupím si ho2540,98 %40,98 %  
Ochutnám, ale výrobek si nekoupím2032,79 %32,79 %  
Neochutnám, tento druh reklamy mě obtěžuje1626,23 %26,23 %  

Graf

8. Jste muž, nebo žena?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena4370,49 %70,49 %  
Muž1829,51 %29,51 %  

Graf

9. Váš věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 25 let4878,69 %78,69 %  
26 - 40 let1016,39 %16,39 %  
41 - 60 let34,92 %4,92 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Koupili jste si na základě reklamy nějaký výrobek?

2. Pokud ano, jaký druh reklamy to byl?

4. Jaký druh reklamy Vás nejvíce zaujme?

5. Jaký druh reklamy Vás nejvíce osloví?

7. Jestliže se v obchodě setkáte s ochutnávkovou akcí

8. Jste muž, nebo žena?

9. Váš věk

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Koupili jste si na základě reklamy nějaký výrobek?

2. Pokud ano, jaký druh reklamy to byl?

4. Jaký druh reklamy Vás nejvíce zaujme?

5. Jaký druh reklamy Vás nejvíce osloví?

7. Jestliže se v obchodě setkáte s ochutnávkovou akcí

8. Jste muž, nebo žena?

9. Váš věk

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Novotná, S.Druhy reklamy (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://druhy-reklamy.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.