Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Důležitost reklamních neadresných tiskovin pro spotřebitele

Důležitost reklamních neadresných tiskovin pro spotřebitele

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Dana Hurtová
Šetření:11. 11. 2015 - 25. 11. 2015
Počet respondentů:191
Počet otázek (max/průměr):17 / 16.99
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:73,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:07
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den. Ráda bych Vás poprosila o vyplnění tohoto dotazníku, sloužícího pro potřeby mé diplomové práce. Jeho obsahem jsou otázky týkající se letákových kampaní potravinových řetězců na území České republiky. Jeho vyplnění Vám zabere asi 10 minut času. 

Odpovědi respondentů

1. Odebíráte reklamní letáky na propagaci potravin?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano14676,44 %76,44 %  
Ne4523,56 %23,56 %  

Graf

2. Rozhodujete se na základě reklamních letáků, co budete doma vařit?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne10152,88 %52,88 %  
Rozhoduji se podle své nálady5327,75 %27,75 %  
Ano3719,37 %19,37 %  

Graf

3. Necháváte se ovlivnit nabídkami z reklamních letáků při nákupu v potravinových řetězcích?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Občas nakoupím akční zboží, které jsem viděla v letáku8544,5 %44,5 %  
Většinou nakoupím zboží podle letáku, není to však pravidlo6031,41 %31,41 %  
Produktům z letáku nevěnuji pozornost3015,71 %15,71 %  
Vždy nakupuji zboží, které bylo inzerováno s „akční cenou“168,38 %8,38 %  

Graf

4. V jaké formě odebíráte letáky obchodních řetězců?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Přichází mi do poštovní schránky14073,68 %73,3 %  
Beru si je přímo v obchodech5931,05 %30,89 %  
Prohlížím si je na internetu5629,47 %29,32 %  

Graf

5. Které faktory Vás ovlivňují při prohlížení reklamních tiskovin od potravinových řetězců? (1 – v tiskovině nepoznám, 7 – poznám a používám při sestavování nákupního lístku)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6” a „7”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Cena vzhledem k hmotnosti produktu4.6344.211
Cena vzhledem ke kvalitě produktu4.3094.685
Výše slevy akčního zboží4.7383.952
Vlastnosti a složení produktu3.2513.549
Země původu3.0683.341
Označení Bio3.0263.638
Označení, že se jedná o privátní značku řetězce3.2623.376
Označení, že se jedná o regionální produkt3.1523.364
Označení, potvrzující, že se jedná o kvalitní produkt3.3353.898
Značka4.1153.788
Vzhled produktu3.8693.737
Nutriční hodnoty2.7173.931
Dobrá zkušenost s produktem4.2574.589
Reklama produktu3.0522.573
Doporučení známých3.8013.636
Datum spotřeby3.2414.654

Graf

6. Které kategorie produktů Vás nejčastěji formulací nabídky při prohlížení „letáků“ překvapují tak, že je píšete na nákupní lístek nebo do paměti před nákupem? (1 - vůbec mě nezajímají,7 – nejvíce mě zajímají)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6” a „7”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Pečivo a pekárenské výrobky2.5452.74
Nealkoholické nápoje, káva, čaj, voda3.6753.696
Ovoce a zelenina4.1414.603
Mléčné výrobky, sýry, vejce4.6184.309
Maso, masné produkty, ryby4.7124.362
Mouka, rýže, těstoviny3.6283.228
Pochutiny k úpravě pokrmů (koření, sůl, cukr, ocet, kečup, atd)2.7962.791
Alkoholické nápoje3.6075.244
Cukrovinky a ostatní pochutiny3.0213.528
Jiné3.0733.775

Graf

7. Letáky, kterých nákupních řetězců odebíráte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kaufland10856,84 %56,54 %  
Lidl9147,89 %47,64 %  
Penny Market7740,53 %40,31 %  
Albert7640 %39,79 %  
Billa6735,26 %35,08 %  
Tesco6433,68 %33,51 %  
Globus4322,63 %22,51 %  
Jiné2714,21 %14,14 %  
Makro2312,11 %12,04 %  

Graf

8. Jak se nejčastěji dostáváte do obchodu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Auto9047,12 %47,12 %  
Pěšky6634,55 %34,55 %  
MHD3216,75 %16,75 %  
Jiné31,57 %1,57 %  

Graf

9. Řídíte se počátečním dnem začínajících „akcí“ pro uskutečnění nákupu? (např. Kaufland začíná ve čtvrtek, Tesco v úterý atd.)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne8142,41 %42,41 %  
Není to pro mě rozhodující6031,41 %31,41 %  
Ano3216,75 %16,75 %  
Záleží na druhu akce189,42 %9,42 %  

Graf

10. Jaký je váš přibližný měsíční čistý finanční příjem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
10 000 – 15 000kč6936,13 %36,13 %  
Více jak 20 000kč4624,08 %24,08 %  
Méně než 10 000kč4121,47 %21,47 %  
15 000 – 20 000kč3518,32 %18,32 %  

Graf

11. Kolik peněz měsíčně přibližně utratíte za potraviny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1000-3000kč8343,46 %43,46 %  
3000-5000kč5729,84 %29,84 %  
Méně než 1000kč199,95 %9,95 %  
5000-7000kč178,9 %8,9 %  
Více jak 7000kč157,85 %7,85 %  

Graf

12. Počet osob ve Vaší domácnosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
28443,98 %43,98 %  
33417,8 %17,8 %  
43417,8 %17,8 %  
13015,71 %15,71 %  
563,14 %3,14 %  
6 a více osob31,57 %1,57 %  

Graf

13. Jakého jste pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena12062,83 %62,83 %  
Muž7137,17 %37,17 %  

Graf

14. Do které věkové kategorie patříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
26 – 35 let6031,41 %31,41 %  
< 25 let5830,37 %30,37 %  
56 < let4121,47 %21,47 %  
36 – 45 let2010,47 %10,47 %  
46 – 55 let126,28 %6,28 %  

Graf

15. Bydlíte v obci s počtem obyvatel:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Od 3000 – 89 9998242,93 %42,93 %  
Nad 90 0006634,55 %34,55 %  
Do 29994322,51 %22,51 %  

Graf

16. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysokoškolské9951,83 %51,83 %  
Středoškolské s maturitou5528,8 %28,8 %  
Vyšší odborné157,85 %7,85 %  
Vyučen136,81 %6,81 %  
Vyučen s maturitou73,66 %3,66 %  
Základní21,05 %1,05 %  

Graf

17. Jaké je vaše zaměstnání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zaměstnanec9248,17 %48,17 %  
Student4624,08 %24,08 %  
Osoba pobírající invalidní/starobní důchod2110,99 %10,99 %  
Osoba na mateřské/rodičovské dovolené126,28 %6,28 %  
OSVČ126,28 %6,28 %  
Nezaměstnaný84,19 %4,19 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Odebíráte reklamní letáky na propagaci potravin?

  • odpověď Ano:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nutriční hodnoty=6 na otázku 5. Které faktory Vás ovlivňují při prohlížení reklamních tiskovin od potravinových řetězců? (1 – v tiskovině nepoznám, 7 – poznám a používám při sestavování nákupního lístku)

5. Které faktory Vás ovlivňují při prohlížení reklamních tiskovin od potravinových řetězců? (1 – v tiskovině nepoznám, 7 – poznám a používám při sestavování nákupního lístku)

  • odpověď Datum spotřeby=1:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení známých=1 na otázku 5. Které faktory Vás ovlivňují při prohlížení reklamních tiskovin od potravinových řetězců? (1 – v tiskovině nepoznám, 7 – poznám a používám při sestavování nákupního lístku)
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 46 – 55 let na otázku 14. Do které věkové kategorie patříte?
  • odpověď Nutriční hodnoty=1:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vzhled produktu=1 na otázku 5. Které faktory Vás ovlivňují při prohlížení reklamních tiskovin od potravinových řetězců? (1 – v tiskovině nepoznám, 7 – poznám a používám při sestavování nákupního lístku)

6. Které kategorie produktů Vás nejčastěji formulací nabídky při prohlížení „letáků“ překvapují tak, že je píšete na nákupní lístek nebo do paměti před nákupem? (1 - vůbec mě nezajímají,7 – nejvíce mě zajímají)

  • odpověď Cukrovinky a ostatní pochutiny=1:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Maso, masné produkty, ryby=1 na otázku 6. Které kategorie produktů Vás nejčastěji formulací nabídky při prohlížení „letáků“ překvapují tak, že je píšete na nákupní lístek nebo do paměti před nákupem? (1 - vůbec mě nezajímají,7 – nejvíce mě zajímají)
  • odpověď Pečivo a pekárenské výrobky=1:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nealkoholické nápoje, káva, čaj, voda=1 na otázku 6. Které kategorie produktů Vás nejčastěji formulací nabídky při prohlížení „letáků“ překvapují tak, že je píšete na nákupní lístek nebo do paměti před nákupem? (1 - vůbec mě nezajímají,7 – nejvíce mě zajímají)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Více jak 7000kč na otázku 11. Kolik peněz měsíčně přibližně utratíte za potraviny?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ovoce a zelenina=1 na otázku 6. Které kategorie produktů Vás nejčastěji formulací nabídky při prohlížení „letáků“ překvapují tak, že je píšete na nákupní lístek nebo do paměti před nákupem? (1 - vůbec mě nezajímají,7 – nejvíce mě zajímají)
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Maso, masné produkty, ryby=1 na otázku 6. Které kategorie produktů Vás nejčastěji formulací nabídky při prohlížení „letáků“ překvapují tak, že je píšete na nákupní lístek nebo do paměti před nákupem? (1 - vůbec mě nezajímají,7 – nejvíce mě zajímají)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mouka, rýže, těstoviny=1 na otázku 6. Které kategorie produktů Vás nejčastěji formulací nabídky při prohlížení „letáků“ překvapují tak, že je píšete na nákupní lístek nebo do paměti před nákupem? (1 - vůbec mě nezajímají,7 – nejvíce mě zajímají)
  • odpověď Pochutiny k úpravě pokrmů (koření, sůl, cukr, ocet, kečup, atd)=1:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mléčné výrobky, sýry, vejce=1 na otázku 6. Které kategorie produktů Vás nejčastěji formulací nabídky při prohlížení „letáků“ překvapují tak, že je píšete na nákupní lístek nebo do paměti před nákupem? (1 - vůbec mě nezajímají,7 – nejvíce mě zajímají)
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Maso, masné produkty, ryby=1 na otázku 6. Které kategorie produktů Vás nejčastěji formulací nabídky při prohlížení „letáků“ překvapují tak, že je píšete na nákupní lístek nebo do paměti před nákupem? (1 - vůbec mě nezajímají,7 – nejvíce mě zajímají)
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mouka, rýže, těstoviny=1 na otázku 6. Které kategorie produktů Vás nejčastěji formulací nabídky při prohlížení „letáků“ překvapují tak, že je píšete na nákupní lístek nebo do paměti před nákupem? (1 - vůbec mě nezajímají,7 – nejvíce mě zajímají)

7. Letáky, kterých nákupních řetězců odebíráte?

  • odpověď Lidl:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 9. Řídíte se počátečním dnem začínajících „akcí“ pro uskutečnění nákupu? (např. Kaufland začíná ve čtvrtek, Tesco v úterý atd.)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Maso, masné produkty, ryby=6 na otázku 6. Které kategorie produktů Vás nejčastěji formulací nabídky při prohlížení „letáků“ překvapují tak, že je píšete na nákupní lístek nebo do paměti před nákupem? (1 - vůbec mě nezajímají,7 – nejvíce mě zajímají)

9. Řídíte se počátečním dnem začínajících „akcí“ pro uskutečnění nákupu? (např. Kaufland začíná ve čtvrtek, Tesco v úterý atd.)

  • odpověď Ne:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Produktům z letáku nevěnuji pozornost na otázku 3. Necháváte se ovlivnit nabídkami z reklamních letáků při nákupu v potravinových řetězcích?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena vzhledem k hmotnosti produktu=1 na otázku 5. Které faktory Vás ovlivňují při prohlížení reklamních tiskovin od potravinových řetězců? (1 – v tiskovině nepoznám, 7 – poznám a používám při sestavování nákupního lístku)
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Maso, masné produkty, ryby=1 na otázku 6. Které kategorie produktů Vás nejčastěji formulací nabídky při prohlížení „letáků“ překvapují tak, že je píšete na nákupní lístek nebo do paměti před nákupem? (1 - vůbec mě nezajímají,7 – nejvíce mě zajímají)
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi OSVČ na otázku 17. Jaké je vaše zaměstnání?

13. Jakého jste pohlaví?

  • odpověď Žena:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Osoba na mateřské/rodičovské dovolené na otázku 17. Jaké je vaše zaměstnání?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Odebíráte reklamní letáky na propagaci potravin?

2. Rozhodujete se na základě reklamních letáků, co budete doma vařit?

3. Necháváte se ovlivnit nabídkami z reklamních letáků při nákupu v potravinových řetězcích?

4. V jaké formě odebíráte letáky obchodních řetězců?

5. Které faktory Vás ovlivňují při prohlížení reklamních tiskovin od potravinových řetězců? (1 – v tiskovině nepoznám, 7 – poznám a používám při sestavování nákupního lístku)

6. Které kategorie produktů Vás nejčastěji formulací nabídky při prohlížení „letáků“ překvapují tak, že je píšete na nákupní lístek nebo do paměti před nákupem? (1 - vůbec mě nezajímají,7 – nejvíce mě zajímají)

7. Letáky, kterých nákupních řetězců odebíráte?

8. Jak se nejčastěji dostáváte do obchodu?

9. Řídíte se počátečním dnem začínajících „akcí“ pro uskutečnění nákupu? (např. Kaufland začíná ve čtvrtek, Tesco v úterý atd.)

10. Jaký je váš přibližný měsíční čistý finanční příjem?

11. Kolik peněz měsíčně přibližně utratíte za potraviny?

12. Počet osob ve Vaší domácnosti?

13. Jakého jste pohlaví?

14. Do které věkové kategorie patříte?

15. Bydlíte v obci s počtem obyvatel:

16. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

17. Jaké je vaše zaměstnání?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Odebíráte reklamní letáky na propagaci potravin?

2. Rozhodujete se na základě reklamních letáků, co budete doma vařit?

3. Necháváte se ovlivnit nabídkami z reklamních letáků při nákupu v potravinových řetězcích?

4. V jaké formě odebíráte letáky obchodních řetězců?

5. Které faktory Vás ovlivňují při prohlížení reklamních tiskovin od potravinových řetězců? (1 – v tiskovině nepoznám, 7 – poznám a používám při sestavování nákupního lístku)

6. Které kategorie produktů Vás nejčastěji formulací nabídky při prohlížení „letáků“ překvapují tak, že je píšete na nákupní lístek nebo do paměti před nákupem? (1 - vůbec mě nezajímají,7 – nejvíce mě zajímají)

7. Letáky, kterých nákupních řetězců odebíráte?

8. Jak se nejčastěji dostáváte do obchodu?

9. Řídíte se počátečním dnem začínajících „akcí“ pro uskutečnění nákupu? (např. Kaufland začíná ve čtvrtek, Tesco v úterý atd.)

10. Jaký je váš přibližný měsíční čistý finanční příjem?

11. Kolik peněz měsíčně přibližně utratíte za potraviny?

12. Počet osob ve Vaší domácnosti?

13. Jakého jste pohlaví?

14. Do které věkové kategorie patříte?

15. Bydlíte v obci s počtem obyvatel:

16. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

17. Jaké je vaše zaměstnání?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Hurtová, D.Důležitost reklamních neadresných tiskovin pro spotřebitele (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://dulezitost-reklamnich-neadre.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.