Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Advertising on social networks (Instagram, Pinterest)

Advertising on social networks (Instagram, Pinterest)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:David Šrámek
Šetření:05. 10. 2015 - 19. 10. 2015
Počet respondentů:123
Počet otázek (max/průměr):21 / 14.35
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:40,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.10:26
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Good afternoon,

My name is David Šrámek and I am a student of Alpen-Adria Universität in Klagenfurt am Wörthersee. I am studying "Media and Convergence Management" in a Master´s degree. I would like to ask you to fill in a short questionnaire which will be included in an empirical part of my master´s thesis. My thesis is focused on „Relevance of New Forms of Social Media (Instagram and Pinterest) for Advertising“. The questionnaire is for any kind of respondents without any limitations as long as they answer it as an individual and not as a company. Thank you very much for your time in advance.

The aim of this questionnaire is to analyze the importance of social media for advertising and its results will help me to come up with possible improvements for this issue. The questionnaire is anonymous.

 

Thank you very much for your cooperation

Best regards,

 

David Šrámek

Odpovědi respondentů

1. Do you use any of these social media? (Instagram, Pinterest)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Yesotázka č. 2, No → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Yes8266,67 %66,67 %  
No4133,33 %33,33 %  

Graf

2. How often do you use Instagram?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Daily up to 5 times a day2631,33 %21,14 %  
Weekly2024,1 %16,26 %  
Daily - more than 5 times a day1619,28 %13,01 %  
Only sometimes during the year1518,07 %12,2 %  
Never33,61 %2,44 %  
Monthly22,41 %1,63 %  
Daily up to 5 times a day11,2 %0,81 %  

Graf

3. How often do you use Pinterest?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Never4250,6 %34,15 %  
Only sometimes during the year1922,89 %15,45 %  
Weekly1416,87 %11,38 %  
Monthly78,43 %5,69 %  
Daily - more than 5 times a day11,2 %0,81 %  

Graf

4. What is your general attitude towards advertising? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6” a „7”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
In general, advertising is misleading4.392.14
Advertising persuades people to buy things they should not buy4.4762.859
Because of advertising, people buy a lot of things they do not really need5.4512.443
My general opinion of advertising is unfavorable4.3292.465
Advertising tells me what people with lifestyles similar to mine are buying and using3.9392.545
Advertising tells me which brands have the features I am looking for4.0732.653
In general, advertisements present a true picture of the product advertised2.9511.998
Sometimes advertisements are even more enjoyable than other media contents3.9023.527
Overall, I consider advertising a good thing3.6342.403

Graf

5. What is your general attitude towards advertising on social media? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6” a „7”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
In general, advertising on social media is misleading4.222.635
Advertising on social media persuades people to buy things they should not buy4.4392.978
Because of advertising on social media, people buy a lot of things they do not really need4.7932.872
My general opinion of advertising on social media is unfavorable4.3293.27
Advertising tells me what people with lifestyles similar to mine are buying and using4.112.488
Advertising on social media tells me which brands have the features I am looking for3.9882.378
In general, advertisements on social media present a true picture of the product advertised3.4392.539
Sometimes advertisements on social media are even more enjoyable than other media contents3.5243.493
Overall, I consider advertising on social media a good thing3.4512.809

Graf

6. How useful do you consider ads on social media sites in terms of information? (1= not useful at all, 5= very useful)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
32732,93 %21,95 %  
22125,61 %17,07 %  
42024,39 %16,26 %  
11315,85 %10,57 %  
511,22 %0,81 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.7
Minimum:1
Maximum:4
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.92
Směrodatná odchylka:0.96
Medián:3
Modus:3

Graf

7. The particular advertising channels are trustworthy. (1= strongly disagree, 7 = strongly agree)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6” a „7”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Social media networks3.52.665
TV3.3052.261
Radio3.5371.858
Newspapers3.9882.573
Magazines3.5242.079
Word-of-mouth/friend´s recommendation5.5732.757
Billboards3.2562.191
E-Mail2.7932.774
Flyers/Leaflets3.1222.205

Graf

8. Do you feel attracted to any brand/company products thanks to a relationship build through social media advertising?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4251,22 %34,15 %  
ne4048,78 %32,52 %  

Graf

9. Have you noticed/perceived any ads on Instagram or Pinterest? (choose as many as you want)

Carousel ads are a new way for brands to share more images with people interested in their posts. Carousel ads give brands more flexibility in telling their stories by allowing people who view their ads to swipe left to see additional images and link to a website of the brand´s choice. Promoted Pins by Pinterest and Sponsored Posts by Instagram are just like regular posts/pins, only the advertiser pays to have them seen by more people. They are helping people discover and save ideas for their future.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Yes, sponsored posts4352,44 %34,96 %  
I have not noticed any ads2834,15 %22,76 %  
Yes, video ads2328,05 %18,7 %  
Yes, promoted pins1821,95 %14,63 %  
Yes, clickable ads1315,85 %10,57 %  
Yes, carousel ads89,76 %6,5 %  

Graf

10. Please click on the link below and watch a short video (28 seconds) about a carousel ad on Instagram. To what extent do you like its general concept? 1-5 scale (1= I don´t like it at all, 5= like a whole lot)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
33239,02 %26,02 %  
42226,83 %17,89 %  
21518,29 %12,2 %  
178,54 %5,69 %  
567,32 %4,88 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.07
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:0.78
Směrodatná odchylka:0.88
Medián:3
Modus:3

Graf

11. How trustworthy would you consider the showed carousel ad on Instagram? (1= not trustworthy at all, 5= very trustworthy)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
33846,34 %30,89 %  
41720,73 %13,82 %  
21315,85 %10,57 %  
11012,2 %8,13 %  
544,88 %3,25 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.89
Minimum:1
Maximum:4
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.73
Směrodatná odchylka:0.85
Medián:3
Modus:3

Graf

12. How trustworthy would you consider the showed Promoted Pins on Pinterest? (1= not trustworthy at all, 5= very trustworthy)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
22732,93 %21,95 %  
32732,93 %21,95 %  
41821,95 %14,63 %  
178,54 %5,69 %  
533,66 %2,44 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.78
Minimum:1
Maximum:4
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.72
Směrodatná odchylka:0.85
Medián:3
Modus:2

Graf

13. Have you ever purchased a product or service advertised through Instagram or Pinterest?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
No (any of the options mentioned above)6579,27 %52,85 %  
Yes, only through Instagram1214,63 %9,76 %  
Yes, only through Pinterest44,88 %3,25 %  
Yes, through both, Instagram and Pinterest11,22 %0,81 %  

Graf

14. Which one of the two showed concepts (sponsored/promoted posts) do you consider more trustworthy? Sponsored post by Instagram or Promoted Pins by Pinterest?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Instagram (Sponsored posts) - Michael Kors (the brand is only an example)5364,63 %43,09 %  
Pinterest (Promoted Pins)2935,37 %23,58 %  

Graf

15. Which platform do you prefer?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Instagram6781,71 %54,47 %  
Pinterest1518,29 %12,2 %  

Graf

16. Would you be willing to integrate AdBlock on social media?

AdBlock is a content-filtering and ad blocking extension for the browsers which prevents advertisements from being shown to the user.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6579,27 %52,85 %  
ne1720,73 %13,82 %  

Graf

17. What do you like about the ads on social media? (feel free to answer in Czech, Slovak, English, German or Spanish)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

I find them a little annoying and do not trust much.

-

-

-Flexible -You can find easily your target group

..

... nah.

...they are alligned to your personality and your interests... ...they are more visual... ...most of them come from trustworthy companies (not so much spam)...

0

Can help you, make your life easier

creativity

Czech

CZECH

directness (offers what I might like, very often successfully)

Facilitan el acceso a los productos.

funny! advertising tips what to do for the place where I am

getting to know new trends in fashion, technology, music etc.

Good cinematography/ideas.

Hodně lidem to vadí, ale celkem se mi líbí, že se mi zobrazujou věci podle mojeho hledání, chce to ale hodně zlepšit. Zobrazují se přesně ty věci, které jsem hledal (podle mě by bylo vhodnější mixnout to třeba s alternativama) a hlavně, pokud si věc koupím, tak je reklama asi celkem zbytečná.

i could live without them

I do not care

I do not like ads on social media and ads at all. I find them fascinating, that is all.

I do not like the ads at all

i don't know

I don't like them as they secretely sneek up into our feeds.

I don't like them.

I dont like the ads. If I'm looking for something to buy, I look for it for myself. They dont need to shove it up to my face.

I hate all adds. :)

I like just the fact that it´s connected with your interests and it shows you products that you would like. That´s a good concept. However, I´ll be more happy without the ads on social media.

I like that they are chosen based on my interests.

I like that they are related to my interest

I like the fact that people can give instant feedback about the product or service

I přesto, že obecně nemám ráda reklamu, stane se, že díky ní objevím produkty, o kterých jsem do té doby nevěděla.

in general, they fit your preferences so you get to know about new things

Is very nice

It's the most target group specific method yet

je to mířeno na mě,zajímá mě to

Jsou většinou přizpůsobeny tomu, co by se mi mělo líbit. Tudíž mě samotné reklamy moc neobtěžují, navíc jsou často hezké na pohled.

kontakty

Lo que realmente me gusta es que puedes encontrar tus intereses fácilmente, ya sea por amigos o empresas que ofrecen que estas buscando. Abrieron muchas puertas a pequeños empresarios o incluso a personas que tienen un pasatiempo y así poder mostrarlo al resto de mundo.

Manchmal sind Werbungen in Sozialen Medien zu aufdringlich und nervig (Popups). Wird Werbung nur gelegentlich beim scrollen eingeblendet, ist dies in Ordnung.

Mosty it shows me what i m searchIng in other Windows, some suggestions are good

Někdy mi ukazují věci, které bych si sama nenašla.

Některé jsou vtipné

Nic

nichts

no

No idea actually.

nothing

Nothing

nothing

nothing

nothing at all

Nothing special

Nothing special. I dont like it at all.

Nothing, they´re disturbing and they bother me

Nothing. They r annoying as hell. If i want to buy something its my decision when and what ill buy not theirs.

nothing. Waste of time.

Nothing... :) I use AdBlock on my computer, but not otherwise. I in general dont like ads, but once in a while, I actually appreciate them, then I am for instance looking for some product and I get offered a better/cheaper one by ads.

nové možnosti (dovzím se o nových produktech, které souvisí s mými zájmy) - pokud tedy tvůrci reklamy ji umí zacílit na relevantního uživatele

particularmente me gusta que sean breves, si van por mucho tiempo se vuelven molestos

Pokud to není příliš vtíravé, reklama mi nevadí. Důležití je citlivě zvolit intenzitu reklamaních příspěvků.

Používám ad block, protože jsou sociální sítě a internet reklamou přesyceny

raise awareness

Sem tam si člověk všimne zajímavého produktu. Ovšem většinu buď zná z jiných reklam např. z TV a nebo jsou nezajímavé, takže spíše nic.

sometimes good for inspiration (clothes)

Sometimes its a source of inspiration

Spis vitám informacni hodnotu sponzorovaneho postu (editorial - zajimava informace klidne brandovana, ale relevantní) nez nabidku konkretniho produktu - remarketing me docela štve, prijdu si pak jak pronasledovana veci, o ktere jsme premyslela, že si ji koupim.

the chance to read the comments about the product

The only thing I like about them is that they sometimes propose you things you are really looking for.

They are more interactive and appealing

They are usually unique and entertaining, made in a clever and thoughtful way. They also reflect a person's interests if someone decides to share them.

they can inspire me to purchase something I really want, but I don´t know about it yet.

To be honest not much. There is too much information, and sometimes I feel not interested in ads.

to check what other ppl wear etc.

to see how people could be creative.. there is always something new even if you think that everything have been already made up.

Totéž co o jakékoliv jiné, především internetové a mobilní zvlášť, reklamě - obtěžuje, ubírá z výkonu zařízení, objemu dat a často velké energetické nároky.

vůbec nic. absolutně vůbec nic.

Vůbec nic... nemám rád reklamu

well targeted high quality pictures

When you see something you like to purchase you can just click on it and you can buy it

xx

že sa dostanem k novým veciam, ktoré vôbec nepoznám a nemám šancu sa k nim inak dostať.

18. What do you find disturbing about the ads on social media? (feel free to answer in Czech, Slovak, English, German or Spanish)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

-

-

-Bumping out of nothing -When they are irrelevant to my preferences

..

...they kinda force you to buy things that you actually don't need... ...they are integrated in the news feed, which is difficult to separate them from normal posts...

0

ads are everywhere and it is tiresome and boring

being too insistful

companies have more information about you than you would like them to have

Cumplen con sus objetivos, incluso desplazando a los anuncios televisivos o de revista; hasta se ven menos invasivos como los demás; aunque siempre llega algún momento en que no quieres ver anuncios, pero a mi parecer eso es todo. Nada en particular.

Czech

CZECH

Člověk přestane věřit, že komunikuje se skutečnými lidmi.

directness as well (scary, how well they know me/us)

disturbs to view content you really want to see (people you follow..)

Dont know

dont like to see too much

Everything

everything. I dont like when Im checking social media pages and "every second feed" is commercial.

Frekvenci

Hiw they want you to click on their ads... Example covering up the whole screen, or pop up ads. Or u HAVE to watch ads if u want get some "premium" stuff like movies or soke streams.

I didnt ask for it. I dont even have TV to avoid adds...

I didnt find something disturbing.

I do not like the concept at all. Due to the cookies and other web thingies, I feel watched and unsafe.

I don't like the fact they use your browsing history in order to depict ads related to what you've been searching for on the web

I feel like the ads wanna make me buy these things although I don't even need them. And they need space which could've been used for other (more useful) things.

I feel very strange that bases on your preference you once clicked on the social media offers you very similar content and they always remember what you liked, clicked on etc.

I find it disturbing that they use our "cookies" to specialise ads to us.

I hate users who spam my favourite hashtags with their goods.

irreführend, zeigen ein falsches bild

It is bothering me

Its all about things and money... sad

Its disturbing becauce most of the ads arent trustworthy and might be even spams and viruses.

Je jich čím dál víc...

Much promotions

Nemožnost se rychle dostat k požadované informaci, kterou na sociálním médiu hledám a nemá nic společného s reklamou. Proklikávání (scrollovaní) se přes reklamy. Nezajímavý obsah. Dost často bývají reklamy fake. Mají na můj mozek "podprahový" vliv. ;D

Nepřesné informace většinou o všem.

Nezajímavé pořád se opakující reklamy na pivo nebo banky. Nebo na Davyda.

Nic

nic

no

no

nothing, its a good tool for promotion

nuda a přesycení trhu

Obavy ze sledování velkým bratrem nesdílím, kdyby mi to vadilo, tak prostě ty sítě přestanu používat. Takže vůbec nic.

obtrusiveness

Odvádí to moji pozornost od příspěvků, které chci opravdu sledovat.

Often its really hard to tell if its ad or not, they camouflage it well. Thats not too fair..

People sometimes share ads only to play in a lottery for some award and they are not really interested of the product, what makes them misleading. Plus, there are some very cliché ones.

Popups! Es werden auch Werbungen eingeblendet, die total an meinen Interessen vorbei gehen.

Pravy panel na FB (šílenost) a to kdyz si FB mysli, že jsem tehotna jenom protože likuju fotky kamosek s detma..bullshit. V tomhle ma FB jeste co dohanet ve svym algoritmu.

que utilizan más las imágenes de mujeres. El sexismo imperante es considerable.

quite everything

sometimes they are annoying and repetitive

sometimes you can not understand that they are advertisements

Son constantes y pueden ser molestosos.

Spams

Stupid plots.

That i keep on getting ads related to topics you search on google

the amount of personal data, which is being collected over years

Their presence.

There are too many

There are too many of them. However, Instagram has a great ad policy

They appear to often

They are everywhere and are difficult to avoid each time.

They are too many. I received one different every day to my mail. In my opinion companies abused .

they forcing you to buy something

they might become too much and annoying

They notice what I look for and offer products/services that are quite similar (e.g. you look for holiday, and suddenly most of the ads you can see on social media have something to do with traveling) - I don´t like being followed online by marketing

Too annoying sometimes

too many ads - gets annoying

Too many of them. People should choose if they want to see any ads

Vadí mi reklamy, které se vnucují. Např. když si pouštíte video a každé 2 min na Vás vyskočí ta stejná reklama.

věci, které me zajímají

Vím, co vše, se dá o mě na Sociálních sítítch zjistit a nemám s tím větší problém, dobrovolně jsem se rozhodla na nich být a dobrovolně je taky můžu přestat využívat.

when i accidently click on them so i end up on a site where i wasn´t planned on being

When they pop up and I cannot continue in what I am doing.

xx

že je nevnímáme a přitom tam jsou.

že občas zjistí, jak obejít adblock

že sa na bočnej strane napr. facebooku, zobrazuju upútavky na produkty, ktoré som predtým prehľadávala a pozrela na iných stránkach.

19. What is your sex?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Female5364,63 %43,09 %  
Male2935,37 %23,58 %  

Graf

20. What is your age? _____years

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
251720,73 %13,82 %  
241619,51 %13,01 %  
2389,76 %6,5 %  
2267,32 %4,88 %  
2656,1 %4,07 %  
2944,88 %3,25 %  
2844,88 %3,25 %  
1944,88 %3,25 %  
2744,88 %3,25 %  
2033,66 %2,44 %  
ostatní odpovědi 18
31
45
125
33
16
52
41
49
1113,41 %8,94 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:24.92
Minimum:19
Maximum:41
Variační rozpětí:22
Rozptyl:10.92
Směrodatná odchylka:3.31
Medián:25
Modus:25

Graf

21. Please state your nationality.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Czech3137,8 %25,2 %  
Czech republic56,1 %4,07 %  
Austria44,88 %3,25 %  
German44,88 %3,25 %  
cz44,88 %3,25 %  
Austrian33,66 %2,44 %  
Turkish33,66 %2,44 %  
Česká33,66 %2,44 %  
Slovak22,44 %1,63 %  
Brazilian11,22 %0,81 %  
ostatní odpovědi Lithuanian
paraguayo
Bulgarian
Danish
Topolanka :D
Paraguaya
Czech rep
spain
Ukrainian
Paraguayan
Romanian
French
albanian
Norway
Czech Rep.
Slovenian
Paraguay
Canada
ČR
Mexican
Greece
Syrian
2226,83 %17,89 % 

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 8 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Do you use any of these social media? (Instagram, Pinterest)

  • odpověď Yes:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Daily - more than 5 times a day na otázku 2. How often do you use Instagram?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Daily up to 5 times a day na otázku 2. How often do you use Instagram?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Weekly na otázku 2. How often do you use Instagram?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Never na otázku 3. How often do you use Pinterest?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Weekly na otázku 3. How often do you use Pinterest?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Advertising persuades people to buy things they should not buy=3 na otázku 4. What is your general attitude towards advertising? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Advertising persuades people to buy things they should not buy=4 na otázku 4. What is your general attitude towards advertising? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Advertising persuades people to buy things they should not buy=5 na otázku 4. What is your general attitude towards advertising? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Advertising persuades people to buy things they should not buy=6 na otázku 4. What is your general attitude towards advertising? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Advertising persuades people to buy things they should not buy=7 na otázku 4. What is your general attitude towards advertising? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Advertising tells me what people with lifestyles similar to mine are buying and using=2 na otázku 4. What is your general attitude towards advertising? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Advertising tells me what people with lifestyles similar to mine are buying and using=3 na otázku 4. What is your general attitude towards advertising? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Advertising tells me what people with lifestyles similar to mine are buying and using=4 na otázku 4. What is your general attitude towards advertising? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Advertising tells me what people with lifestyles similar to mine are buying and using=5 na otázku 4. What is your general attitude towards advertising? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Advertising tells me what people with lifestyles similar to mine are buying and using=6 na otázku 4. What is your general attitude towards advertising? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Advertising tells me which brands have the features I am looking for=3 na otázku 4. What is your general attitude towards advertising? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Advertising tells me which brands have the features I am looking for=4 na otázku 4. What is your general attitude towards advertising? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Advertising tells me which brands have the features I am looking for=5 na otázku 4. What is your general attitude towards advertising? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Advertising tells me which brands have the features I am looking for=6 na otázku 4. What is your general attitude towards advertising? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Because of advertising, people buy a lot of things they do not really need=5 na otázku 4. What is your general attitude towards advertising? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Because of advertising, people buy a lot of things they do not really need=6 na otázku 4. What is your general attitude towards advertising? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Because of advertising, people buy a lot of things they do not really need=7 na otázku 4. What is your general attitude towards advertising? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi In general, advertisements present a true picture of the product advertised=1 na otázku 4. What is your general attitude towards advertising? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi In general, advertisements present a true picture of the product advertised=2 na otázku 4. What is your general attitude towards advertising? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi In general, advertisements present a true picture of the product advertised=3 na otázku 4. What is your general attitude towards advertising? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi In general, advertisements present a true picture of the product advertised=4 na otázku 4. What is your general attitude towards advertising? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi In general, advertisements present a true picture of the product advertised=5 na otázku 4. What is your general attitude towards advertising? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi In general, advertising is misleading=3 na otázku 4. What is your general attitude towards advertising? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi In general, advertising is misleading=4 na otázku 4. What is your general attitude towards advertising? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi In general, advertising is misleading=5 na otázku 4. What is your general attitude towards advertising? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi In general, advertising is misleading=6 na otázku 4. What is your general attitude towards advertising? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi My general opinion of advertising is unfavorable=3 na otázku 4. What is your general attitude towards advertising? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi My general opinion of advertising is unfavorable=4 na otázku 4. What is your general attitude towards advertising? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi My general opinion of advertising is unfavorable=5 na otázku 4. What is your general attitude towards advertising? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi My general opinion of advertising is unfavorable=6 na otázku 4. What is your general attitude towards advertising? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Overall, I consider advertising a good thing=1 na otázku 4. What is your general attitude towards advertising? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Overall, I consider advertising a good thing=3 na otázku 4. What is your general attitude towards advertising? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Overall, I consider advertising a good thing=4 na otázku 4. What is your general attitude towards advertising? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Overall, I consider advertising a good thing=5 na otázku 4. What is your general attitude towards advertising? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Overall, I consider advertising a good thing=6 na otázku 4. What is your general attitude towards advertising? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sometimes advertisements are even more enjoyable than other media contents=1 na otázku 4. What is your general attitude towards advertising? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sometimes advertisements are even more enjoyable than other media contents=2 na otázku 4. What is your general attitude towards advertising? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sometimes advertisements are even more enjoyable than other media contents=3 na otázku 4. What is your general attitude towards advertising? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sometimes advertisements are even more enjoyable than other media contents=4 na otázku 4. What is your general attitude towards advertising? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sometimes advertisements are even more enjoyable than other media contents=5 na otázku 4. What is your general attitude towards advertising? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sometimes advertisements are even more enjoyable than other media contents=6 na otázku 4. What is your general attitude towards advertising? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Advertising on social media persuades people to buy things they should not buy=3 na otázku 5. What is your general attitude towards advertising on social media? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Advertising on social media persuades people to buy things they should not buy=4 na otázku 5. What is your general attitude towards advertising on social media? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Advertising on social media persuades people to buy things they should not buy=5 na otázku 5. What is your general attitude towards advertising on social media? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Advertising on social media persuades people to buy things they should not buy=6 na otázku 5. What is your general attitude towards advertising on social media? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Advertising on social media persuades people to buy things they should not buy=7 na otázku 5. What is your general attitude towards advertising on social media? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Advertising on social media tells me which brands have the features I am looking for=2 na otázku 5. What is your general attitude towards advertising on social media? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Advertising on social media tells me which brands have the features I am looking for=3 na otázku 5. What is your general attitude towards advertising on social media? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Advertising on social media tells me which brands have the features I am looking for=4 na otázku 5. What is your general attitude towards advertising on social media? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Advertising on social media tells me which brands have the features I am looking for=5 na otázku 5. What is your general attitude towards advertising on social media? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Advertising tells me what people with lifestyles similar to mine are buying and using=3 na otázku 5. What is your general attitude towards advertising on social media? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Advertising tells me what people with lifestyles similar to mine are buying and using=4 na otázku 5. What is your general attitude towards advertising on social media? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Advertising tells me what people with lifestyles similar to mine are buying and using=5 na otázku 5. What is your general attitude towards advertising on social media? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Advertising tells me what people with lifestyles similar to mine are buying and using=6 na otázku 5. What is your general attitude towards advertising on social media? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Because of advertising on social media, people buy a lot of things they do not really need=3 na otázku 5. What is your general attitude towards advertising on social media? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Because of advertising on social media, people buy a lot of things they do not really need=5 na otázku 5. What is your general attitude towards advertising on social media? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Because of advertising on social media, people buy a lot of things they do not really need=6 na otázku 5. What is your general attitude towards advertising on social media? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Because of advertising on social media, people buy a lot of things they do not really need=7 na otázku 5. What is your general attitude towards advertising on social media? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi In general, advertisements on social media present a true picture of the product advertised=1 na otázku 5. What is your general attitude towards advertising on social media? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi In general, advertisements on social media present a true picture of the product advertised=2 na otázku 5. What is your general attitude towards advertising on social media? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi In general, advertisements on social media present a true picture of the product advertised=3 na otázku 5. What is your general attitude towards advertising on social media? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi In general, advertisements on social media present a true picture of the product advertised=4 na otázku 5. What is your general attitude towards advertising on social media? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi In general, advertisements on social media present a true picture of the product advertised=5 na otázku 5. What is your general attitude towards advertising on social media? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi In general, advertising on social media is misleading=2 na otázku 5. What is your general attitude towards advertising on social media? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi In general, advertising on social media is misleading=3 na otázku 5. What is your general attitude towards advertising on social media? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi In general, advertising on social media is misleading=4 na otázku 5. What is your general attitude towards advertising on social media? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi In general, advertising on social media is misleading=5 na otázku 5. What is your general attitude towards advertising on social media? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi In general, advertising on social media is misleading=6 na otázku 5. What is your general attitude towards advertising on social media? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi My general opinion of advertising on social media is unfavorable=2 na otázku 5. What is your general attitude towards advertising on social media? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi My general opinion of advertising on social media is unfavorable=3 na otázku 5. What is your general attitude towards advertising on social media? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi My general opinion of advertising on social media is unfavorable=4 na otázku 5. What is your general attitude towards advertising on social media? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi My general opinion of advertising on social media is unfavorable=5 na otázku 5. What is your general attitude towards advertising on social media? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi My general opinion of advertising on social media is unfavorable=6 na otázku 5. What is your general attitude towards advertising on social media? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi My general opinion of advertising on social media is unfavorable=7 na otázku 5. What is your general attitude towards advertising on social media? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Overall, I consider advertising on social media a good thing=1 na otázku 5. What is your general attitude towards advertising on social media? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Overall, I consider advertising on social media a good thing=2 na otázku 5. What is your general attitude towards advertising on social media? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Overall, I consider advertising on social media a good thing=3 na otázku 5. What is your general attitude towards advertising on social media? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Overall, I consider advertising on social media a good thing=4 na otázku 5. What is your general attitude towards advertising on social media? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Overall, I consider advertising on social media a good thing=5 na otázku 5. What is your general attitude towards advertising on social media? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Overall, I consider advertising on social media a good thing=6 na otázku 5. What is your general attitude towards advertising on social media? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sometimes advertisements on social media are even more enjoyable than other media contents=1 na otázku 5. What is your general attitude towards advertising on social media? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sometimes advertisements on social media are even more enjoyable than other media contents=2 na otázku 5. What is your general attitude towards advertising on social media? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sometimes advertisements on social media are even more enjoyable than other media contents=3 na otázku 5. What is your general attitude towards advertising on social media? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sometimes advertisements on social media are even more enjoyable than other media contents=4 na otázku 5. What is your general attitude towards advertising on social media? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sometimes advertisements on social media are even more enjoyable than other media contents=5 na otázku 5. What is your general attitude towards advertising on social media? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 6. How useful do you consider ads on social media sites in terms of information? (1= not useful at all, 5= very useful)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 na otázku 6. How useful do you consider ads on social media sites in terms of information? (1= not useful at all, 5= very useful)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 na otázku 6. How useful do you consider ads on social media sites in terms of information? (1= not useful at all, 5= very useful)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 4 na otázku 6. How useful do you consider ads on social media sites in terms of information? (1= not useful at all, 5= very useful)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Billboards=1 na otázku 7. The particular advertising channels are trustworthy. (1= strongly disagree, 7 = strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Billboards=2 na otázku 7. The particular advertising channels are trustworthy. (1= strongly disagree, 7 = strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Billboards=3 na otázku 7. The particular advertising channels are trustworthy. (1= strongly disagree, 7 = strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Billboards=4 na otázku 7. The particular advertising channels are trustworthy. (1= strongly disagree, 7 = strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Billboards=5 na otázku 7. The particular advertising channels are trustworthy. (1= strongly disagree, 7 = strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi E-Mail=1 na otázku 7. The particular advertising channels are trustworthy. (1= strongly disagree, 7 = strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi E-Mail=2 na otázku 7. The particular advertising channels are trustworthy. (1= strongly disagree, 7 = strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi E-Mail=3 na otázku 7. The particular advertising channels are trustworthy. (1= strongly disagree, 7 = strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi E-Mail=4 na otázku 7. The particular advertising channels are trustworthy. (1= strongly disagree, 7 = strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Flyers/Leaflets=1 na otázku 7. The particular advertising channels are trustworthy. (1= strongly disagree, 7 = strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Flyers/Leaflets=2 na otázku 7. The particular advertising channels are trustworthy. (1= strongly disagree, 7 = strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Flyers/Leaflets=3 na otázku 7. The particular advertising channels are trustworthy. (1= strongly disagree, 7 = strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Flyers/Leaflets=4 na otázku 7. The particular advertising channels are trustworthy. (1= strongly disagree, 7 = strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Magazines=2 na otázku 7. The particular advertising channels are trustworthy. (1= strongly disagree, 7 = strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Magazines=3 na otázku 7. The particular advertising channels are trustworthy. (1= strongly disagree, 7 = strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Magazines=4 na otázku 7. The particular advertising channels are trustworthy. (1= strongly disagree, 7 = strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Magazines=5 na otázku 7. The particular advertising channels are trustworthy. (1= strongly disagree, 7 = strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Newspapers=2 na otázku 7. The particular advertising channels are trustworthy. (1= strongly disagree, 7 = strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Newspapers=3 na otázku 7. The particular advertising channels are trustworthy. (1= strongly disagree, 7 = strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Newspapers=4 na otázku 7. The particular advertising channels are trustworthy. (1= strongly disagree, 7 = strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Newspapers=5 na otázku 7. The particular advertising channels are trustworthy. (1= strongly disagree, 7 = strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Newspapers=6 na otázku 7. The particular advertising channels are trustworthy. (1= strongly disagree, 7 = strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Radio=2 na otázku 7. The particular advertising channels are trustworthy. (1= strongly disagree, 7 = strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Radio=3 na otázku 7. The particular advertising channels are trustworthy. (1= strongly disagree, 7 = strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Radio=4 na otázku 7. The particular advertising channels are trustworthy. (1= strongly disagree, 7 = strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Radio=5 na otázku 7. The particular advertising channels are trustworthy. (1= strongly disagree, 7 = strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Social media networks=2 na otázku 7. The particular advertising channels are trustworthy. (1= strongly disagree, 7 = strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Social media networks=3 na otázku 7. The particular advertising channels are trustworthy. (1= strongly disagree, 7 = strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Social media networks=4 na otázku 7. The particular advertising channels are trustworthy. (1= strongly disagree, 7 = strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Social media networks=5 na otázku 7. The particular advertising channels are trustworthy. (1= strongly disagree, 7 = strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi TV=1 na otázku 7. The particular advertising channels are trustworthy. (1= strongly disagree, 7 = strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi TV=2 na otázku 7. The particular advertising channels are trustworthy. (1= strongly disagree, 7 = strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi TV=3 na otázku 7. The particular advertising channels are trustworthy. (1= strongly disagree, 7 = strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi TV=4 na otázku 7. The particular advertising channels are trustworthy. (1= strongly disagree, 7 = strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi TV=5 na otázku 7. The particular advertising channels are trustworthy. (1= strongly disagree, 7 = strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Word-of-mouth/friend´s recommendation=6 na otázku 7. The particular advertising channels are trustworthy. (1= strongly disagree, 7 = strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Word-of-mouth/friend´s recommendation=7 na otázku 7. The particular advertising channels are trustworthy. (1= strongly disagree, 7 = strongly agree)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 8. Do you feel attracted to any brand/company products thanks to a relationship build through social media advertising?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 8. Do you feel attracted to any brand/company products thanks to a relationship build through social media advertising?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi I have not noticed any ads na otázku 9. Have you noticed/perceived any ads on Instagram or Pinterest? (choose as many as you want)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Yes, clickable ads na otázku 9. Have you noticed/perceived any ads on Instagram or Pinterest? (choose as many as you want)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Yes, promoted pins na otázku 9. Have you noticed/perceived any ads on Instagram or Pinterest? (choose as many as you want)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Yes, sponsored posts na otázku 9. Have you noticed/perceived any ads on Instagram or Pinterest? (choose as many as you want)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Yes, video ads na otázku 9. Have you noticed/perceived any ads on Instagram or Pinterest? (choose as many as you want)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 na otázku 10. Please click on the link below and watch a short video (28 seconds) about a carousel ad on Instagram. To what extent do you like its general concept? 1-5 scale (1= I don´t like it at all, 5= like a whole lot)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 na otázku 10. Please click on the link below and watch a short video (28 seconds) about a carousel ad on Instagram. To what extent do you like its general concept? 1-5 scale (1= I don´t like it at all, 5= like a whole lot)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 4 na otázku 10. Please click on the link below and watch a short video (28 seconds) about a carousel ad on Instagram. To what extent do you like its general concept? 1-5 scale (1= I don´t like it at all, 5= like a whole lot)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 11. How trustworthy would you consider the showed carousel ad on Instagram? (1= not trustworthy at all, 5= very trustworthy)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 na otázku 11. How trustworthy would you consider the showed carousel ad on Instagram? (1= not trustworthy at all, 5= very trustworthy)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 na otázku 11. How trustworthy would you consider the showed carousel ad on Instagram? (1= not trustworthy at all, 5= very trustworthy)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 4 na otázku 11. How trustworthy would you consider the showed carousel ad on Instagram? (1= not trustworthy at all, 5= very trustworthy)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 na otázku 12. How trustworthy would you consider the showed Promoted Pins on Pinterest? (1= not trustworthy at all, 5= very trustworthy)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 na otázku 12. How trustworthy would you consider the showed Promoted Pins on Pinterest? (1= not trustworthy at all, 5= very trustworthy)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 4 na otázku 12. How trustworthy would you consider the showed Promoted Pins on Pinterest? (1= not trustworthy at all, 5= very trustworthy)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi No (any of the options mentioned above) na otázku 13. Have you ever purchased a product or service advertised through Instagram or Pinterest?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Yes, only through Instagram na otázku 13. Have you ever purchased a product or service advertised through Instagram or Pinterest?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Instagram (Sponsored posts) - Michael Kors (the brand is only an example) na otázku 14. Which one of the two showed concepts (sponsored/promoted posts) do you consider more trustworthy? Sponsored post by Instagram or Promoted Pins by Pinterest?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pinterest (Promoted Pins) na otázku 14. Which one of the two showed concepts (sponsored/promoted posts) do you consider more trustworthy? Sponsored post by Instagram or Promoted Pins by Pinterest?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Instagram na otázku 15. Which platform do you prefer?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pinterest na otázku 15. Which platform do you prefer?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 16. Would you be willing to integrate AdBlock on social media?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 16. Would you be willing to integrate AdBlock on social media?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Female na otázku 19. What is your sex?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Male na otázku 19. What is your sex?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ( 23 - 24 > na otázku 20. What is your age? _____years
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ( 24 - 25 > na otázku 20. What is your age? _____years
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ( 27 - 52 > na otázku 20. What is your age? _____years
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Czech na otázku 21. Please state your nationality.

8. Do you feel attracted to any brand/company products thanks to a relationship build through social media advertising?

  • odpověď ano:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Yes, only through Instagram na otázku 13. Have you ever purchased a product or service advertised through Instagram or Pinterest?

13. Have you ever purchased a product or service advertised through Instagram or Pinterest?

  • odpověď No (any of the options mentioned above):
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Advertising persuades people to buy things they should not buy=4 na otázku 4. What is your general attitude towards advertising? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi In general, advertising on social media is misleading=4 na otázku 5. What is your general attitude towards advertising on social media? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Social media networks=4 na otázku 7. The particular advertising channels are trustworthy. (1= strongly disagree, 7 = strongly agree)
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 na otázku 10. Please click on the link below and watch a short video (28 seconds) about a carousel ad on Instagram. To what extent do you like its general concept? 1-5 scale (1= I don´t like it at all, 5= like a whole lot)
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ( 27 - 52 > na otázku 20. What is your age? _____years
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 8. Do you feel attracted to any brand/company products thanks to a relationship build through social media advertising?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Because of advertising, people buy a lot of things they do not really need=6 na otázku 4. What is your general attitude towards advertising? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Weekly na otázku 2. How often do you use Instagram?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi In general, advertisements on social media present a true picture of the product advertised=3 na otázku 5. What is your general attitude towards advertising on social media? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Flyers/Leaflets=2 na otázku 7. The particular advertising channels are trustworthy. (1= strongly disagree, 7 = strongly agree)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Social media networks=3 na otázku 7. The particular advertising channels are trustworthy. (1= strongly disagree, 7 = strongly agree)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Advertising tells me what people with lifestyles similar to mine are buying and using=2 na otázku 4. What is your general attitude towards advertising? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Only sometimes during the year na otázku 2. How often do you use Instagram?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Advertising tells me what people with lifestyles similar to mine are buying and using=4 na otázku 4. What is your general attitude towards advertising? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Advertising tells me which brands have the features I am looking for=3 na otázku 4. What is your general attitude towards advertising? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sometimes advertisements on social media are even more enjoyable than other media contents=4 na otázku 5. What is your general attitude towards advertising on social media? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 6. How useful do you consider ads on social media sites in terms of information? (1= not useful at all, 5= very useful)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Newspapers=6 na otázku 7. The particular advertising channels are trustworthy. (1= strongly disagree, 7 = strongly agree)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 na otázku 11. How trustworthy would you consider the showed carousel ad on Instagram? (1= not trustworthy at all, 5= very trustworthy)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Advertising tells me which brands have the features I am looking for=6 na otázku 4. What is your general attitude towards advertising? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi My general opinion of advertising on social media is unfavorable=7 na otázku 5. What is your general attitude towards advertising on social media? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Overall, I consider advertising on social media a good thing=1 na otázku 5. What is your general attitude towards advertising on social media? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Overall, I consider advertising on social media a good thing=4 na otázku 5. What is your general attitude towards advertising on social media? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Magazines=3 na otázku 7. The particular advertising channels are trustworthy. (1= strongly disagree, 7 = strongly agree)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi My general opinion of advertising is unfavorable=6 na otázku 4. What is your general attitude towards advertising? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sometimes advertisements are even more enjoyable than other media contents=1 na otázku 4. What is your general attitude towards advertising? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sometimes advertisements are even more enjoyable than other media contents=2 na otázku 4. What is your general attitude towards advertising? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi In general, advertisements on social media present a true picture of the product advertised=1 na otázku 5. What is your general attitude towards advertising on social media? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 na otázku 6. How useful do you consider ads on social media sites in terms of information? (1= not useful at all, 5= very useful)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Czech na otázku 21. Please state your nationality.

14. Which one of the two showed concepts (sponsored/promoted posts) do you consider more trustworthy? Sponsored post by Instagram or Promoted Pins by Pinterest?

  • odpověď Instagram (Sponsored posts) - Michael Kors (the brand is only an example):
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Radio=4 na otázku 7. The particular advertising channels are trustworthy. (1= strongly disagree, 7 = strongly agree)

15. Which platform do you prefer?

  • odpověď Instagram:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Advertising persuades people to buy things they should not buy=5 na otázku 4. What is your general attitude towards advertising? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Overall, I consider advertising a good thing=4 na otázku 4. What is your general attitude towards advertising? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sometimes advertisements are even more enjoyable than other media contents=6 na otázku 4. What is your general attitude towards advertising? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Advertising on social media tells me which brands have the features I am looking for=4 na otázku 5. What is your general attitude towards advertising on social media? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Because of advertising on social media, people buy a lot of things they do not really need=6 na otázku 5. What is your general attitude towards advertising on social media? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi My general opinion of advertising on social media is unfavorable=3 na otázku 5. What is your general attitude towards advertising on social media? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Overall, I consider advertising on social media a good thing=2 na otázku 5. What is your general attitude towards advertising on social media? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Radio=4 na otázku 7. The particular advertising channels are trustworthy. (1= strongly disagree, 7 = strongly agree)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Never na otázku 3. How often do you use Pinterest?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi My general opinion of advertising is unfavorable=5 na otázku 4. What is your general attitude towards advertising? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi In general, advertisements on social media present a true picture of the product advertised=3 na otázku 5. What is your general attitude towards advertising on social media? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Daily - more than 5 times a day na otázku 2. How often do you use Instagram?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi My general opinion of advertising on social media is unfavorable=6 na otázku 5. What is your general attitude towards advertising on social media? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Newspapers=3 na otázku 7. The particular advertising channels are trustworthy. (1= strongly disagree, 7 = strongly agree)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ( 27 - 52 > na otázku 20. What is your age? _____years
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Male na otázku 19. What is your sex?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Advertising on social media persuades people to buy things they should not buy=6 na otázku 5. What is your general attitude towards advertising on social media? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Overall, I consider advertising on social media a good thing=5 na otázku 5. What is your general attitude towards advertising on social media? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Billboards=2 na otázku 7. The particular advertising channels are trustworthy. (1= strongly disagree, 7 = strongly agree)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Instagram (Sponsored posts) - Michael Kors (the brand is only an example) na otázku 14. Which one of the two showed concepts (sponsored/promoted posts) do you consider more trustworthy? Sponsored post by Instagram or Promoted Pins by Pinterest?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Advertising on social media tells me which brands have the features I am looking for=2 na otázku 5. What is your general attitude towards advertising on social media? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Radio=2 na otázku 7. The particular advertising channels are trustworthy. (1= strongly disagree, 7 = strongly agree)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi E-Mail=1 na otázku 7. The particular advertising channels are trustworthy. (1= strongly disagree, 7 = strongly agree)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi TV=2 na otázku 7. The particular advertising channels are trustworthy. (1= strongly disagree, 7 = strongly agree)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Yes, only through Instagram na otázku 13. Have you ever purchased a product or service advertised through Instagram or Pinterest?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi In general, advertisements present a true picture of the product advertised=4 na otázku 4. What is your general attitude towards advertising? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi My general opinion of advertising is unfavorable=6 na otázku 4. What is your general attitude towards advertising? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Overall, I consider advertising a good thing=3 na otázku 4. What is your general attitude towards advertising? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi My general opinion of advertising on social media is unfavorable=5 na otázku 5. What is your general attitude towards advertising on social media? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Flyers/Leaflets=3 na otázku 7. The particular advertising channels are trustworthy. (1= strongly disagree, 7 = strongly agree)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Weekly na otázku 2. How often do you use Instagram?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 4 na otázku 6. How useful do you consider ads on social media sites in terms of information? (1= not useful at all, 5= very useful)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Social media networks=2 na otázku 7. The particular advertising channels are trustworthy. (1= strongly disagree, 7 = strongly agree)

16. Would you be willing to integrate AdBlock on social media?

  • odpověď ano:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 6. How useful do you consider ads on social media sites in terms of information? (1= not useful at all, 5= very useful)
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Newspapers=6 na otázku 7. The particular advertising channels are trustworthy. (1= strongly disagree, 7 = strongly agree)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 na otázku 6. How useful do you consider ads on social media sites in terms of information? (1= not useful at all, 5= very useful)
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi In general, advertisements on social media present a true picture of the product advertised=3 na otázku 5. What is your general attitude towards advertising on social media? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi In general, advertising on social media is misleading=6 na otázku 5. What is your general attitude towards advertising on social media? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Overall, I consider advertising on social media a good thing=2 na otázku 5. What is your general attitude towards advertising on social media? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Advertising on social media tells me which brands have the features I am looking for=3 na otázku 5. What is your general attitude towards advertising on social media? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 na otázku 10. Please click on the link below and watch a short video (28 seconds) about a carousel ad on Instagram. To what extent do you like its general concept? 1-5 scale (1= I don´t like it at all, 5= like a whole lot)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Advertising tells me which brands have the features I am looking for=3 na otázku 4. What is your general attitude towards advertising? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Advertising on social media persuades people to buy things they should not buy=7 na otázku 5. What is your general attitude towards advertising on social media? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sometimes advertisements on social media are even more enjoyable than other media contents=1 na otázku 5. What is your general attitude towards advertising on social media? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Advertising persuades people to buy things they should not buy=6 na otázku 4. What is your general attitude towards advertising? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sometimes advertisements are even more enjoyable than other media contents=3 na otázku 4. What is your general attitude towards advertising? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi My general opinion of advertising on social media is unfavorable=7 na otázku 5. What is your general attitude towards advertising on social media? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Overall, I consider advertising on social media a good thing=1 na otázku 5. What is your general attitude towards advertising on social media? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sometimes advertisements on social media are even more enjoyable than other media contents=5 na otázku 5. What is your general attitude towards advertising on social media? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi My general opinion of advertising is unfavorable=6 na otázku 4. What is your general attitude towards advertising? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sometimes advertisements are even more enjoyable than other media contents=6 na otázku 4. What is your general attitude towards advertising? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi In general, advertisements on social media present a true picture of the product advertised=1 na otázku 5. What is your general attitude towards advertising on social media? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi My general opinion of advertising on social media is unfavorable=5 na otázku 5. What is your general attitude towards advertising on social media? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Yes, sponsored posts na otázku 9. Have you noticed/perceived any ads on Instagram or Pinterest? (choose as many as you want)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Weekly na otázku 2. How often do you use Instagram?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Advertising tells me what people with lifestyles similar to mine are buying and using=5 na otázku 4. What is your general attitude towards advertising? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Czech na otázku 21. Please state your nationality.

19. What is your sex?

  • odpověď Female:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Weekly na otázku 3. How often do you use Pinterest?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sometimes advertisements are even more enjoyable than other media contents=1 na otázku 4. What is your general attitude towards advertising? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)

20. What is your age? _____years

  • odpověď < 16 - 23 >:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi No na otázku 1. Do you use any of these social media? (Instagram, Pinterest)

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Do you use any of these social media? (Instagram, Pinterest)

2. How often do you use Instagram?

3. How often do you use Pinterest?

4. What is your general attitude towards advertising? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)

5. What is your general attitude towards advertising on social media? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)

6. How useful do you consider ads on social media sites in terms of information? (1= not useful at all, 5= very useful)

7. The particular advertising channels are trustworthy. (1= strongly disagree, 7 = strongly agree)

8. Do you feel attracted to any brand/company products thanks to a relationship build through social media advertising?

9. Have you noticed/perceived any ads on Instagram or Pinterest? (choose as many as you want)

10. Please click on the link below and watch a short video (28 seconds) about a carousel ad on Instagram. To what extent do you like its general concept? 1-5 scale (1= I don´t like it at all, 5= like a whole lot)

11. How trustworthy would you consider the showed carousel ad on Instagram? (1= not trustworthy at all, 5= very trustworthy)

12. How trustworthy would you consider the showed Promoted Pins on Pinterest? (1= not trustworthy at all, 5= very trustworthy)

13. Have you ever purchased a product or service advertised through Instagram or Pinterest?

14. Which one of the two showed concepts (sponsored/promoted posts) do you consider more trustworthy? Sponsored post by Instagram or Promoted Pins by Pinterest?

15. Which platform do you prefer?

16. Would you be willing to integrate AdBlock on social media?

19. What is your sex?

20. What is your age? _____years

21. Please state your nationality.

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Do you use any of these social media? (Instagram, Pinterest)

2. How often do you use Instagram?

3. How often do you use Pinterest?

4. What is your general attitude towards advertising? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)

5. What is your general attitude towards advertising on social media? (1= I strongly disagree, 7= I strongly agree)

6. How useful do you consider ads on social media sites in terms of information? (1= not useful at all, 5= very useful)

7. The particular advertising channels are trustworthy. (1= strongly disagree, 7 = strongly agree)

8. Do you feel attracted to any brand/company products thanks to a relationship build through social media advertising?

9. Have you noticed/perceived any ads on Instagram or Pinterest? (choose as many as you want)

10. Please click on the link below and watch a short video (28 seconds) about a carousel ad on Instagram. To what extent do you like its general concept? 1-5 scale (1= I don´t like it at all, 5= like a whole lot)

11. How trustworthy would you consider the showed carousel ad on Instagram? (1= not trustworthy at all, 5= very trustworthy)

12. How trustworthy would you consider the showed Promoted Pins on Pinterest? (1= not trustworthy at all, 5= very trustworthy)

13. Have you ever purchased a product or service advertised through Instagram or Pinterest?

14. Which one of the two showed concepts (sponsored/promoted posts) do you consider more trustworthy? Sponsored post by Instagram or Promoted Pins by Pinterest?

15. Which platform do you prefer?

16. Would you be willing to integrate AdBlock on social media?

19. What is your sex?

20. What is your age? _____years

21. Please state your nationality.

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Šrámek, D.Advertising on social networks (Instagram, Pinterest) (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://duveryhodnost-reklamy-na-soc.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.