Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Důvěryhodnost sdělení v různých typech médii pro podnik Stress box

Důvěryhodnost sdělení v různých typech médii pro podnik Stress box

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Valérie Pražáková
Šetření:29. 05. 2019 - 06. 06. 2019
Počet respondentů:33
Počet otázek (max/průměr):14 / 14
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:56,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:11
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Pomocí dotazníku bych chtěla zjistit, jaký typ médii je nejvěrohodnější pro potenciální zákazníky podniku Stress box. 

Stress box je místo, kavárna založená na konceptu, kde lidé nemusí řešit své problémy. Interní nepsané pravidlo je po vstupu kavárny neřešit své problémy a snažit se od nich odprostit.

V kavárně můžete vyzkoušet pravidelné Buddhistické meditace, prohlédnout si umělecká díla mladých umělců, poslechnout si kvalitní hudbu, nebo jen ochutnat dobré jídlo či pití. 

 

Odpovědi respondentů

1. Jak řešíte odbourání svého stresu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Sám/sama doma1648,48 %48,48 %  
Ve společnosti druhých1339,39 %39,39 %  
Nějakou venkovní aktivitou39,09 %9,09 %  
Kombinací výše13,03 %3,03 %  

Graf

2. Vyhledáváte společenská místa, která vyzývají k odbourání stresu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne2369,7 %69,7 %  
Ano1030,3 %30,3 %  

Graf

3. Kdyby jste šli na místo, kde nemůžete řešit stres, bylo by to spíše na základě:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Doporučení známého2987,88 %87,88 %  
Propagace na sociálních sítích39,09 %9,09 %  
Outdoorové reklamy (plakát, billboard)13,03 %3,03 %  

Graf

4. Líbilo by se vám navštívit místo, kde se neřeší negativní aspekty života?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano2678,79 %78,79 %  
Ne721,21 %21,21 %  

Graf

5. Viděli jste někdy reklamu na takový typ místa a pokud ano, navštívili byste ho?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, neviděl/neviděla2163,64 %63,64 %  
Ne, neviděl/neviděla ale navštívil/navštívila bych ho927,27 %27,27 %  
Ano, viděl/viděla a navštívil/navštívila bych ho26,06 %6,06 %  
Ano, viděl/viděla ale nenavštívil/nenavštívila bych ho13,03 %3,03 %  

Graf

6. Z jakého důvodu byste ho navštívili/nenavštívili?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

.

a proč?

Blbost

chci odbourávat stres

inspirace

introvert

Je to zajímavý koncept.

jsem skeptická k novým věcem, co neznám já ani nikdo z okolí

Kdyz by to alespon trochu zlepsilo den, tak proc ne. Rada poznavam nove veci.

Navštívila bych jej, pokud by se mi líbilo jako takové (zařízení, místo, program), samotný fakt "neřeší se problémy" by mě nelákal natolik, abych přišla.

Nemám důvod tam jít

Nemyslím si, že tím že mi někdo zakáže řešit stresující věci, se přestanu stresovat.

nevěřím tomu

Nevím

Pro zajímavost

Příjde mi to jako hloupost

přijde mi to moc utopistické

Rozhodně bych do takového podniku nešla, připadá mi to křečovité a nucené. Kdybych byla nucená nemyslet na stres, jen by mě to stresovalo, připadá mi to dost nelogické. Když se chci uvolnit, prostě dělám činnosti, které mě baví, cíleně se nutit na to nemyslet je podle mě dost kontraproduktivní.

Setkání s novými lidmi

Stres neni dobra vec, proto jen dobre, kdyz bude misto, kde se da odbourat a najit castecne vnitrni klid.

tak určitě zkusit

Urcite je to prospesne pro psychiku a pokavad si neumi clovek poradit sam s nejakym problemem ,je dobre si tomu prostredim dopomoct nebo radou od odbornika, ktery se psychikou zabyva.

Vypnout a nic neřešit

Vystačím si na to sám.

Vždy to bylo pojato příliš spirituálně a zavánělo propagandou některého z východních náboženství.

Ze zvědavosti

Ze zvědavosti

Ze zvědavosti bych ho navštívila

Ze zvědavosti.

zkusit to

Zní to zajímavě.

Zvědavost

Zvědavost

7. Kdybyste viděli reklamu na takové místo na sociálních sítích, dali byste k němu nějakou interakci (např. to se mi líbí/ zúčastním se události) kdybyste měli zájem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, nemám problém1751,52 %51,52 %  
Ne, cítil bych se trapně721,21 %21,21 %  
Ne26,06 %6,06 %  
Nevím13,03 %3,03 %  
Možná, podle typu reklamy13,03 %3,03 %  
Podle toho, co by toto místo nabízelo13,03 %3,03 %  
nežiji na soc. sítích13,03 %3,03 %  
Pouze, pokud by šlo o zajímavou akci13,03 %3,03 %  
Ne, připadá mi to jako pěkná blbost.13,03 %3,03 %  
Ne, nemám potřebu se jakkoli vyjadřovat na sociálních sítích13,03 %3,03 %  

Graf

8. Když vidíte outdoorovou reklamu, hledáte si poté další informace o daném produktu, nebo službě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne1751,52 %51,52 %  
Ano1648,48 %48,48 %  

Graf

9. Když vidíte reklamu v televizi, hledáte si poté další informace o daném produktu, nebo službě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne2369,7 %69,7 %  
Ano1030,3 %30,3 %  

Graf

10. Když slyšíte o nějakém produktu, nebo službě, hledáte si poté další informace?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano2266,67 %66,67 %  
Ne1133,33 %33,33 %  

Graf

11. Když vidíte reklamu na sociálních sítích, hledáte si poté další informace?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano2060,61 %60,61 %  
Ne1339,39 %39,39 %  

Graf

12. Když veřejně známá osobnost doporučuje nějaký podnik nebo místo, je to pro vás důvěryhodné doporučení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne2884,85 %84,85 %  
Ano515,15 %15,15 %  

Graf

13. Když vidíte zajímavé místo na sociálních sítích, jdete ho poté navštívit?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne1751,52 %51,52 %  
Ano1648,48 %48,48 %  

Graf

14. Kde vám sdělení připadá nejvěrohodnější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet (sociální sítě)1751,52 %51,52 %  
Televize824,24 %24,24 %  
Rádio515,15 %15,15 %  
Venkovní reklama39,09 %9,09 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Pražáková, V.Důvěryhodnost sdělení v různých typech médii pro podnik Stress box (výsledky průzkumu), 2019. Dostupné online na https://duveryhodnost-sdeleni-v-ruzn.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.