Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Důvěryhodnost sdělení v různých typech médii pro podnik Stress box
Důvěryhodnost sdělení v různých typech médii pro podnik Stress box
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Valérie Pražáková |
---|---|
Šetření: | 29. 05. 2019 - 06. 06. 2019 |
Počet respondentů: | 33 |
Počet otázek (max/průměr): | 14 / 14 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 56,7 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.03:11 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Pomocí dotazníku bych chtěla zjistit, jaký typ médii je nejvěrohodnější pro potenciální zákazníky podniku Stress box.
Stress box je místo, kavárna založená na konceptu, kde lidé nemusí řešit své problémy. Interní nepsané pravidlo je po vstupu kavárny neřešit své problémy a snažit se od nich odprostit.
V kavárně můžete vyzkoušet pravidelné Buddhistické meditace, prohlédnout si umělecká díla mladých umělců, poslechnout si kvalitní hudbu, nebo jen ochutnat dobré jídlo či pití.
Odpovědi respondentů
1. Jak řešíte odbourání svého stresu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Sám/sama doma | 16 | 48,48 % | 48,48 % |
Ve společnosti druhých | 13 | 39,39 % | 39,39 % |
Nějakou venkovní aktivitou | 3 | 9,09 % | 9,09 % |
Kombinací výše | 1 | 3,03 % | 3,03 % |
2. Vyhledáváte společenská místa, která vyzývají k odbourání stresu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 23 | 69,7 % | 69,7 % |
Ano | 10 | 30,3 % | 30,3 % |
3. Kdyby jste šli na místo, kde nemůžete řešit stres, bylo by to spíše na základě:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Doporučení známého | 29 | 87,88 % | 87,88 % |
Propagace na sociálních sítích | 3 | 9,09 % | 9,09 % |
Outdoorové reklamy (plakát, billboard) | 1 | 3,03 % | 3,03 % |
4. Líbilo by se vám navštívit místo, kde se neřeší negativní aspekty života?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 26 | 78,79 % | 78,79 % |
Ne | 7 | 21,21 % | 21,21 % |
5. Viděli jste někdy reklamu na takový typ místa a pokud ano, navštívili byste ho?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne, neviděl/neviděla | 21 | 63,64 % | 63,64 % |
Ne, neviděl/neviděla ale navštívil/navštívila bych ho | 9 | 27,27 % | 27,27 % |
Ano, viděl/viděla a navštívil/navštívila bych ho | 2 | 6,06 % | 6,06 % |
Ano, viděl/viděla ale nenavštívil/nenavštívila bych ho | 1 | 3,03 % | 3,03 % |
6. Z jakého důvodu byste ho navštívili/nenavštívili?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
.
a proč?
Blbost
chci odbourávat stres
inspirace
introvert
Je to zajímavý koncept.
jsem skeptická k novým věcem, co neznám já ani nikdo z okolí
Kdyz by to alespon trochu zlepsilo den, tak proc ne. Rada poznavam nove veci.
Navštívila bych jej, pokud by se mi líbilo jako takové (zařízení, místo, program), samotný fakt "neřeší se problémy" by mě nelákal natolik, abych přišla.
Nemám důvod tam jít
Nemyslím si, že tím že mi někdo zakáže řešit stresující věci, se přestanu stresovat.
nevěřím tomu
Nevím
Pro zajímavost
Příjde mi to jako hloupost
přijde mi to moc utopistické
Rozhodně bych do takového podniku nešla, připadá mi to křečovité a nucené. Kdybych byla nucená nemyslet na stres, jen by mě to stresovalo, připadá mi to dost nelogické. Když se chci uvolnit, prostě dělám činnosti, které mě baví, cíleně se nutit na to nemyslet je podle mě dost kontraproduktivní.
Setkání s novými lidmi
Stres neni dobra vec, proto jen dobre, kdyz bude misto, kde se da odbourat a najit castecne vnitrni klid.
tak určitě zkusit
Urcite je to prospesne pro psychiku a pokavad si neumi clovek poradit sam s nejakym problemem ,je dobre si tomu prostredim dopomoct nebo radou od odbornika, ktery se psychikou zabyva.
Vypnout a nic neřešit
Vystačím si na to sám.
Vždy to bylo pojato příliš spirituálně a zavánělo propagandou některého z východních náboženství.
Ze zvědavosti
Ze zvědavosti
Ze zvědavosti bych ho navštívila
Ze zvědavosti.
zkusit to
Zní to zajímavě.
Zvědavost
Zvědavost
7. Kdybyste viděli reklamu na takové místo na sociálních sítích, dali byste k němu nějakou interakci (např. to se mi líbí/ zúčastním se události) kdybyste měli zájem?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano, nemám problém | 17 | 51,52 % | 51,52 % |
Ne, cítil bych se trapně | 7 | 21,21 % | 21,21 % |
Ne | 2 | 6,06 % | 6,06 % |
Nevím | 1 | 3,03 % | 3,03 % |
Možná, podle typu reklamy | 1 | 3,03 % | 3,03 % |
Podle toho, co by toto místo nabízelo | 1 | 3,03 % | 3,03 % |
nežiji na soc. sítích | 1 | 3,03 % | 3,03 % |
Pouze, pokud by šlo o zajímavou akci | 1 | 3,03 % | 3,03 % |
Ne, připadá mi to jako pěkná blbost. | 1 | 3,03 % | 3,03 % |
Ne, nemám potřebu se jakkoli vyjadřovat na sociálních sítích | 1 | 3,03 % | 3,03 % |
8. Když vidíte outdoorovou reklamu, hledáte si poté další informace o daném produktu, nebo službě?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 17 | 51,52 % | 51,52 % |
Ano | 16 | 48,48 % | 48,48 % |
9. Když vidíte reklamu v televizi, hledáte si poté další informace o daném produktu, nebo službě?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 23 | 69,7 % | 69,7 % |
Ano | 10 | 30,3 % | 30,3 % |
10. Když slyšíte o nějakém produktu, nebo službě, hledáte si poté další informace?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 22 | 66,67 % | 66,67 % |
Ne | 11 | 33,33 % | 33,33 % |
11. Když vidíte reklamu na sociálních sítích, hledáte si poté další informace?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 20 | 60,61 % | 60,61 % |
Ne | 13 | 39,39 % | 39,39 % |
12. Když veřejně známá osobnost doporučuje nějaký podnik nebo místo, je to pro vás důvěryhodné doporučení?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 28 | 84,85 % | 84,85 % |
Ano | 5 | 15,15 % | 15,15 % |
13. Když vidíte zajímavé místo na sociálních sítích, jdete ho poté navštívit?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 17 | 51,52 % | 51,52 % |
Ano | 16 | 48,48 % | 48,48 % |
14. Kde vám sdělení připadá nejvěrohodnější?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Internet (sociální sítě) | 17 | 51,52 % | 51,52 % |
Televize | 8 | 24,24 % | 24,24 % |
Rádio | 5 | 15,15 % | 15,15 % |
Venkovní reklama | 3 | 9,09 % | 9,09 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.