Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > DVD-mají ještě v budoucnosti šanci?

DVD-mají ještě v budoucnosti šanci?

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lenka Tesařová
Šetření:29. 11. 2011 - 12. 12. 2011
Počet respondentů:112
Počet otázek (max/průměr):25 / 24.14
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:76,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:52
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Cílem tohoto dotazníku je zjistit, zda si lidé ještě kupují  DVD disky a kolik jsou za ně ochotni zaplatit.

Odpovědi respondentů

1. Sledujete rád/a TV?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7667,86 %67,86 %  
ne3632,14 %32,14 %  

Graf

2. Pokud máte TV zapnutou, na co se nejčastěji díváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Seriály4035,71 %35,71 %  
Filmy2925,89 %25,89 %  
Zpravodajství2421,43 %21,43 %  
Pořady108,93 %8,93 %  
TV nesleduji98,04 %8,04 %  

Graf

3. Pro sledování filmů/dokumentů/seriálů...nejvíce preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jiné technické zařízení5952,68 %52,68 %  
TV2925,89 %25,89 %  
DVD2320,54 %20,54 %  
nesleduji filmy/seriály/dokumenty10,89 %0,89 %  

Graf

4. Z jakého důvodu více preferujete DVD či jiné technické zařízení??

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
DVD či jiné technické zařízení si můžu pustit kdy chci5145,54 %45,54 %  
nesnáším reklamy v TV2320,54 %20,54 %  
možnost většího výběru filmů1816,07 %16,07 %  
zastavení filmu, když je potřeba87,14 %7,14 %  
muzu se podivat na co a kdy chci10,89 %0,89 %  
nepreferuji DVD10,89 %0,89 %  
internet10,89 %0,89 %  
pohodlí10,89 %0,89 %  
a-d10,89 %0,89 %  
nepreferuji DVD, ale stažený film10,89 %0,89 %  
dvd nepreferuji...10,89 %0,89 %  
všechny předchozí odpovědi dohromady10,89 %0,89 %  
nedivam se a dvd10,89 %0,89 %  
výrazně vyšší kvalita obrazu a zvuku10,89 %0,89 %  
raději mám filmy v TV10,89 %0,89 %  
vyberu si, co chci10,89 %0,89 %  

Graf

5. Kde se nejčastěji koukáte na film/dokumenty/seriály?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Doma z PC7466,07 %66,07 %  
Doma z TV2219,64 %19,64 %  
Doma z DVD přehrávače1412,5 %12,5 %  
doma z externího disku přes TV10,89 %0,89 %  
u známých10,89 %0,89 %  

Graf

6. Jak nejčastěji sledujete filmy/dokumenty/seriály na PC?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pomocí stahování6356,76 %56,25 %  
On-line2825,23 %25 %  
pomocí Flash disku87,21 %7,14 %  
pomocí DVD přehrávače 65,41 %5,36 %  
jinak65,41 %5,36 %  

Graf

7. Jste ochotna/ochotný si ještě v dnešní době DVD disky kupovat?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne7062,5 %62,5 %  
ano4237,5 %37,5 %  

Graf

8. Kupujete si DVD disky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nekupuji si je4540,18 %40,18 %  
Spíše ne3127,68 %27,68 %  
Ano,občas2724,11 %24,11 %  
Ano,často54,46 %4,46 %  
Spíše ano43,57 %3,57 %  

Graf

9. Kupujete si Blue-Ray disky?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne10492,86 %92,86 %  
ano87,14 %7,14 %  

Graf

10. Pokud si DVD disky kupujete, jak často u Vás dochází k nákupu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nekupuji si DVD disky vůbec5650 %50 %  
Maximálně 10x do roka2118,75 %18,75 %  
1 - 2x za čtvrt roku1311,61 %11,61 %  
Každý měsíc65,36 %5,36 %  
Maximálně 5x za půl roku43,57 %3,57 %  
nic21,79 %1,79 %  
Každý týden21,79 %1,79 %  
1x za rok10,89 %0,89 %  
1 za rok10,89 %0,89 %  
1-2x za rok10,89 %0,89 %  
2xročně10,89 %0,89 %  
maximálně 1x do roka, někomu k narozeninám10,89 %0,89 %  
2 - 3 x do roka10,89 %0,89 %  
vyjímečně10,89 %0,89 %  
2xza rok10,89 %0,89 %  

Graf

11. Pokud si Blue-Ray disky kupujete, jak často u Vás dochází k nákupu?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nekupuji si DVD disky vůbec8083,33 %71,43 %  
Každý měsíc44,17 %3,57 %  
Maximálně 10x do roka33,13 %2,68 %  
1 - 2x za čtvrt roku22,08 %1,79 %  
nic22,08 %1,79 %  
Každý týden11,04 %0,89 %  
max. 2x do roka11,04 %0,89 %  
nekupuji11,04 %0,89 %  
nekupuji Blue-Ray11,04 %0,89 %  
Maximálně 5x za půl roku11,04 %0,89 %  

Graf

12. Kolik si kusů DVD disků si při jedné koupi koupíte?

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
14641,07 %41,07 %  
04641,07 %41,07 %  
2119,82 %9,82 %  
354,46 %4,46 %  
521,79 %1,79 %  
1010,89 %0,89 %  
2510,89 %0,89 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:0.78
Minimum:0
Maximum:3
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.63
Směrodatná odchylka:0.79
Medián:1
Modus:1

Graf

13. Zaškrtněte, jaký žánr máte nejraději?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zahraniční filmy8475 %75 %  
Seriály6558,04 %58,04 %  
České filmy4641,07 %41,07 %  
Dokumentární/naučné filmy2623,21 %23,21 %  
Hudební 1916,96 %16,96 %  
Pohádky1816,07 %16,07 %  
Animované filmy1816,07 %16,07 %  
Erotické1311,61 %11,61 %  
Pořady o vaření65,36 %5,36 %  
Pořady o cvičení/tanci65,36 %5,36 %  

Graf

14. Zaškrtněte, z jaké kategorie si nejčastěji DVD kupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nekupuji si4943,75 %43,75 %  
Zahraniční filmy4540,18 %40,18 %  
České filmy2219,64 %19,64 %  
Hudební 108,93 %8,93 %  
Pohádky76,25 %6,25 %  
Animované filmy54,46 %4,46 %  
Seriály54,46 %4,46 %  
Pořady o cvičení/tanci43,57 %3,57 %  
Dokumentární/naučné filmy43,57 %3,57 %  
Erotické21,79 %1,79 %  

Graf

15. Jak často si doma pouštíte DVD?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jedenkrát do měsíce4439,29 %39,29 %  
Nikdy2623,21 %23,21 %  
Více než 5x do měsíce2118,75 %18,75 %  
5x do měsíce2118,75 %18,75 %  

Graf

16. V jaké cenové relaci jste ochotni si jeden ks DVD koupit?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1-99Kč6255,36 %55,36 %  
100-199Kč3329,46 %29,46 %  
200-499Kč1412,5 %12,5 %  
500-999Kč21,79 %1,79 %  
nad 1000Kč10,89 %0,89 %  

Graf

17. Kde byste byli ochotni si koupit DVD disky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kamenná specializovaná prodejna7365,18 %65,18 %  
Trafika6356,25 %56,25 %  
E-shop5145,54 %45,54 %  
Videopůjčovna1715,18 %15,18 %  
Bazar108,93 %8,93 %  

Graf

18. Jaké znáte specializované DVD prodejny?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

-

-

-

-

-----

?

???

...

0

0

bonton

bonton

Bonton

bonton film

bonton land

bontonfilm

Bontonland

Bontonland

bontonland

BONTONLAND

Bontonland

Bontonland

bontonland

bontonland

Bontonland

Bontonland

BONTONLAND

Bontonland

bontonland

Bontonland

Bontonland

bontonland

Bontonland

Bontonland, Electroworld, Datart...

bontonland....

datart

datart

dvd levne

DVD planet, levné knihy

DVD world

dvd-levne, prodejna v pasazi u divadla v dlouhe, bontonland

electroworld

elektro

gfghghf

Levne knihy

music land, bontonland

ne

nevím

nevím

nevím

nevím

nevzpomenu si

nevzpomínám si

neznám

neznam

NEZNÁM

neznám

neznám

neznám

neznám

neznám

neznám

neznám

neznám

neznam

neznam

neznám

neznám

neznám

neznám

neznám

neznám

neznám

neznám

neznam

neznám

neznám

Neznám

neznám

neznám

Neznám

neznám

neznám žadnou

neznám, nekupuji

Neznám.

Neznám...

nic

Podle názvu Bontonland, jinak vím, kde je mohu nalézt, ale názvy si nevybavuju.

Popron

Popron Film, DVD Aréna

radost fx

teď si nevzpomínám

Trafika

v ČR nevím, u UK HMV

zadne

zadne

zadne

zadne

znám tak akorát trafiky a stánky s dvd

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné.

19. Kupujete si DVD disky, které jsou součástí časopisů/novin?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, nekupuji5145,54 %45,54 %  
Ano,pokud je to za stejnou cenu3430,36 %30,36 %  
Ano, rád/a i si za DVD připlatím2724,11 %24,11 %  

Graf

20. Myslíte si, že mají DVD disky ještě budoucnost?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5851,79 %51,79 %  
ne5448,21 %48,21 %  

Graf

21. Jestliže si myslíte, že DVD disky nebudou mít budoucnost, vysvětlete proč?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Budoucnost mají možná pro sběratele,v budoucnu budou veškeré filmy na internetu online za určitou částku

díky legálnímu stahování filmů z internetu z některých portálů

Doba je technologicky znehodntí tak, že ve stávající formě již nebudou prodejné. Budou zřejmě nahrazeny menšími a vícekapacitními nosiči.

existuje Internet

existují nové pohodlnější a levnější způsoby

filmy, seriály atd. lze ukládat na jiná média (flash disky, přenosné harddisky) - vejde se toho na nich víc, je to pohodlnější

je to na netu volně ke stažení

již brzy zastaralá technologie

kvuli internetu, tam se da koupit a stahnout. stejne jako knihy na amazon, kup si a stahuj.

KVŮLI STAHOVÁNÍ FILMŮ

malá kapacita nosiče => nízké rozlišení obrazu, což v dnešní době LCD Televizí, je celkem zásadní problém.

moc velké (fyzicky) a muzou se poskrabat pri manipulaci, to nehrozi kdyz mate celou sbirku filmu na externim disku

nahradí je jiné formy techniky

NASTUP BR

nebudou - pro omezenou kapacitu disku - neni mozne na jeden disk umistit film ve vysoke kvalite, jak na blue ray

nemaji kapacitu

není to spolehlivé médium

Nepraktické, cena flash disků už je velice nízká

Neumožňují sledovat film ve FullHD rozlišení.

online

podobně jako u CD - předejdou je jiné technologie. Nicméně to bude trvat déle než u CD. Myslím tím přechod na velkokapacitní zařízení (BlueRay, ExtHDD,apod.)

protoze co lidi nestahnou koupi na blue-ray

příliš drahé (dopravné, balné, distribuce, výroba).. jde o zastaralý nosič, hrozí zničení a ztráta.. preferuji stažení filmu (legálně i nelegálne)

Stáhnout něco je rychlejší, než si pro to někam dojít

stahování filmů

v budoucnu dvd disky nahradí jiná technologie, stejně jako to bylo u lp, kazet...v menší míře možná zůstanou, ale bude to pouze okrajově...

V dnešní době je rychlejší stáhnout si za peníze film z internetu.

v době dnešních technologií, kdy je vše na internetu a člověk má možnost si to stáhnout je to ztráta času... navíc stojí hodně peněz

Velké médium - minimalizace

Velky rozmer

vse je on-line

zabírají hodně místa, takže lidé dají raději přednost jednomu malému flashdisku, kam se vejde o x filmů víc, než na jedno dvd

zastaralé, nízká kapacita

22. Jakého jste pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena7163,39 %63,39 %  
Muž4136,61 %36,61 %  

Graf

23. V jakém kraji bydlíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha5044,64 %44,64 %  
Středočeský1614,29 %14,29 %  
Ostravský108,93 %8,93 %  
Ústecký65,36 %5,36 %  
Brněnský65,36 %5,36 %  
Budějovický54,46 %4,46 %  
Zlínský54,46 %4,46 %  
Olomoucký43,57 %3,57 %  
Královéhradecký32,68 %2,68 %  
Karlovarský21,79 %1,79 %  
Liberecký21,79 %1,79 %  
Jihlavský21,79 %1,79 %  
Pardubický10,89 %0,89 %  

Graf

24. Do jaké věkové kategorie spadáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-308475 %75 %  
15-201614,29 %14,29 %  
31-4076,25 %6,25 %  
41-5043,57 %3,57 %  
51-6010,89 %0,89 %  

Graf

25. Do jaké platové skupiny si myslíte, že patříte?Stačí nám jen následující určení.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jsem student6356,25 %56,25 %  
střední platová skupina2925,89 %25,89 %  
nižší platová skupiny119,82 %9,82 %  
vyšší platová skupina76,25 %6,25 %  
jjná odpověď21,79 %1,79 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

7. Jste ochotna/ochotný si ještě v dnešní době DVD disky kupovat?

  • odpověď ano:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano,občas na otázku 8. Kupujete si DVD disky?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 - 2x za čtvrt roku na otázku 10. Pokud si DVD disky kupujete, jak často u Vás dochází k nákupu?
  • odpověď ne:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nekupuji si je na otázku 8. Kupujete si DVD disky?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nekupuji si DVD disky vůbec na otázku 10. Pokud si DVD disky kupujete, jak často u Vás dochází k nákupu?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nekupuji si na otázku 14. Zaškrtněte, z jaké kategorie si nejčastěji DVD kupujete?

10. Pokud si DVD disky kupujete, jak často u Vás dochází k nákupu?

  • odpověď Nekupuji si DVD disky vůbec:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nekupuji si je na otázku 8. Kupujete si DVD disky?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nekupuji si na otázku 14. Zaškrtněte, z jaké kategorie si nejčastěji DVD kupujete?

17. Kde byste byli ochotni si koupit DVD disky?

  • odpověď Trafika:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bazar na otázku 17. Kde byste byli ochotni si koupit DVD disky?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Sledujete rád/a TV?

2. Pokud máte TV zapnutou, na co se nejčastěji díváte?

3. Pro sledování filmů/dokumentů/seriálů...nejvíce preferujete?

4. Z jakého důvodu více preferujete DVD či jiné technické zařízení??

5. Kde se nejčastěji koukáte na film/dokumenty/seriály?

6. Jak nejčastěji sledujete filmy/dokumenty/seriály na PC?

7. Jste ochotna/ochotný si ještě v dnešní době DVD disky kupovat?

8. Kupujete si DVD disky?

9. Kupujete si Blue-Ray disky?

10. Pokud si DVD disky kupujete, jak často u Vás dochází k nákupu?

11. Pokud si Blue-Ray disky kupujete, jak často u Vás dochází k nákupu?

12. Kolik si kusů DVD disků si při jedné koupi koupíte?

13. Zaškrtněte, jaký žánr máte nejraději?

14. Zaškrtněte, z jaké kategorie si nejčastěji DVD kupujete?

15. Jak často si doma pouštíte DVD?

16. V jaké cenové relaci jste ochotni si jeden ks DVD koupit?

17. Kde byste byli ochotni si koupit DVD disky?

18. Jaké znáte specializované DVD prodejny?

19. Kupujete si DVD disky, které jsou součástí časopisů/novin?

20. Myslíte si, že mají DVD disky ještě budoucnost?

22. Jakého jste pohlaví?

23. V jakém kraji bydlíte?

24. Do jaké věkové kategorie spadáte?

25. Do jaké platové skupiny si myslíte, že patříte?Stačí nám jen následující určení.

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Sledujete rád/a TV?

2. Pokud máte TV zapnutou, na co se nejčastěji díváte?

3. Pro sledování filmů/dokumentů/seriálů...nejvíce preferujete?

4. Z jakého důvodu více preferujete DVD či jiné technické zařízení??

5. Kde se nejčastěji koukáte na film/dokumenty/seriály?

6. Jak nejčastěji sledujete filmy/dokumenty/seriály na PC?

7. Jste ochotna/ochotný si ještě v dnešní době DVD disky kupovat?

8. Kupujete si DVD disky?

9. Kupujete si Blue-Ray disky?

10. Pokud si DVD disky kupujete, jak často u Vás dochází k nákupu?

11. Pokud si Blue-Ray disky kupujete, jak často u Vás dochází k nákupu?

12. Kolik si kusů DVD disků si při jedné koupi koupíte?

13. Zaškrtněte, jaký žánr máte nejraději?

14. Zaškrtněte, z jaké kategorie si nejčastěji DVD kupujete?

15. Jak často si doma pouštíte DVD?

16. V jaké cenové relaci jste ochotni si jeden ks DVD koupit?

17. Kde byste byli ochotni si koupit DVD disky?

18. Jaké znáte specializované DVD prodejny?

19. Kupujete si DVD disky, které jsou součástí časopisů/novin?

20. Myslíte si, že mají DVD disky ještě budoucnost?

22. Jakého jste pohlaví?

23. V jakém kraji bydlíte?

24. Do jaké věkové kategorie spadáte?

25. Do jaké platové skupiny si myslíte, že patříte?Stačí nám jen následující určení.

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Tesařová, L. DVD-mají ještě v budoucnosti šanci? (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://dvd-maji-jeste-v-budoucnosti.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.