Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > E-government pohledem občana

E-government pohledem občana

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Ilona V.
Šetření:21. 07. 2016 - 14. 08. 2016
Počet respondentů:109
Počet otázek (max/průměr):23 / 19.86
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:47,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:22
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

 

vyplněním tohoto dotazníku přispějete ke zpracování diplomové práce na téma Debyrokratizace veřejné správy pomocí e-governmentu. Předem Vám děkuji za vyplnění a za strávený čas nad tímto dotazníkem. 

 

Hezký den přeje,

Ilona V.

Odpovědi respondentů

1. Víte, co je e-government?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7669,72 %69,72 %  
ne3330,28 %30,28 %  

Graf

2. Kde jste se s tímto pojmem poprvé setkali?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
od přátel, kolegů2321,1 %21,1 %  
v tisku1816,51 %16,51 %  
v práci1715,6 %15,6 %  
na sociální síti1513,76 %13,76 %  
v televizi1412,84 %12,84 %  
na úřadě1412,84 %12,84 %  
ve škole87,34 %7,34 %  

Graf

3. Které jeho služby jste již využili?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
webové stránky měst a obcí8376,15 %76,15 %  
Czech POINT6963,3 %63,3 %  
Portál veřejné správy4844,04 %44,04 %  
veřejné rejstříky3733,94 %33,94 %  
Základní registry2825,69 %25,69 %  
datové stránky2522,94 %22,94 %  
žádné1917,43 %17,43 %  
registr smluv1211,01 %11,01 %  
e-podpis76,42 %6,42 %  
server edisepo10,92 %0,92 %  
katastrální úřad, finanční úřad -- daňové přiznání10,92 %0,92 %  
webové stránky řady orgánů státní správy10,92 %0,92 %  

Graf

4. Z jakého důvodu jste doposud službu nevyužili?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Ani jsem nevěděl, že se to takhle jmenuje...

cena

Nebyl důvod

nepotřebovala jsem

Nepotřebovala jsem je.

neslyšela jsem o takové službě

Neviem, čo to znamená

Nevím o co jde

Nevim o co jde

Nevim o co jse

Nevím o co se jedná

Nevím o ní.

Nevím o ní.

neznám

Neznám to.

Ostatní jsem zatím nepotřebovala

Snažší dostupnost informací na dálku.

spatna informovanost a propojenost sluzeb.

Viz otázka 1

5. Kterou jeho službu využíváte nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
webové stránky měst a obcí5752,29 %52,29 %  
žádnou2119,27 %19,27 %  
Czech POINT1211,01 %11,01 %  
Portál veřejné správy87,34 %7,34 %  
datové stránky43,67 %3,67 %  
veřejné rejstříky32,75 %2,75 %  
těžko říct10,92 %0,92 %  
Základní registry10,92 %0,92 %  
edisepo10,92 %0,92 %  
registr smluv10,92 %0,92 %  

Graf

6. Jak často e-government využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1x měsíčně2623,85 %23,85 %  
E-government nevyužívám2321,1 %21,1 %  
1x týdně2018,35 %18,35 %  
1x denně1715,6 %15,6 %  
1x za čtvrt roku87,34 %7,34 %  
1x za půl roku87,34 %7,34 %  
1x za rok76,42 %6,42 %  

Graf

7. Jaký je Váš nejčastější způsob komunikace s veřejnou správou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
osobní5247,71 %47,71 %  
elektronický3834,86 %34,86 %  
telefonický1513,76 %13,76 %  
písemný10,92 %0,92 %  
Podle typu aktivity10,92 %0,92 %  
přes podatelnu10,92 %0,92 %  
žádný - ke komunikaci jsou třeba 2 strany...10,92 %0,92 %  

Graf

8. Jakou komunikaci s úřady preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
elektronický5954,13 %54,13 %  
osobní4238,53 %38,53 %  
telefonický43,67 %3,67 %  
žádnou21,83 %1,83 %  
Podle typu aktivity10,92 %0,92 %  
řídkou10,92 %0,92 %  

Graf

9. Je nabídka služeb e-governmentu dostačující?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím4944,95 %44,95 %  
ne3633,03 %33,03 %  
ano2422,02 %22,02 %  

Graf

10. Jaké služby Vám případně chybí?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

..a co názor lidí, kteří nemají přístup na internet...starší občané, sociálně slabý...

Celková elektronizace, kdy bych si veškerou agendu spojenou s vyřizováním věcí na úřadech obstarala z pohodlí domova formou občanského průkazu s čipem a čtečkou čipů. Toto bych si obstarala kdy já budu chtít a nemusela bych stále řešit fronty na úřadech a jejich otevírací dobu.

danove priznani FO

dodání podkladů úřady sobě navzájem (i v rámci jednoho úřadu)

e-health na Slovensku

Možnost snadnějšího a levnějšího uchovávání datových zpráv, než je předražený Datový trezor České pošty.

Možnost zaplatit daně on-line, možnost založit firmu on-line, elektronický občanský průkaz, elektronické zdravotnictví a mnoho dalších

např. možnost vzdát se komunikace elektronickou cestou - datová schránka je třeba nafurt, takže nejde zrušit.

Například kompletní integrace živnostenských odborů se zdravotními pojišťovnami a správou sociálního zabezpečení tak, aby stačil například pár kliků k tomu, aby byla pomocí e-podpisu uzavřena, obnovena či otevřena živnost. Totéž platí o daňových přiznáních. Rovněž neúměrné je množství telefonátů a formulářů, jež je nutno provést pro objednání kontejneru na odpad z vyklízení sklepa.

Například u finančního úřadu mi chybí kontakty na konkrétní zaměstnance (konkrétní správce daně).

Neviem odpovedať

nutnost el. podpisu komplikuje komunikaci s urady

Online nahlížení do spisu.

úplné elektronické podání

Vadí mi jejich vynucování

vystavení občanského průkazu, volby, zdravotní knížky ( + rozšíření e receptů).... využití e governmentu pro případ spolupráce se zahraničím (při cestách,...)

zařízení více věcí prostřednictvím internetu, např. obecní poplatky mnohde nelze

Žádné

Žádosti a formuláře by bylo dobré mít možnost vyplnit převážně přes internet.

11. Co by Vás vedlo k častějšímu využívání služeb e-governmentu?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Ak by to spoznal a vedel ovládať

častější potřeba a dostatek času

Jednoduchost, rychlost při vysoké míře zabezpečení.

Jejich řádné fungování, rychlost, např u Czech point přístup z domu se zabezpečeným přístupem (podobně jako třeba k bankovnímu účtu)

jejich vyšší propagace, lidé často neví, že to takhle vůbec jde

kdyby byl el podpis zadarmo

kdyby to bylo povinné a kdyby postačila elektronická komunikace - když pak člověk stejně musí na úřad, tak proč to posílat elektronicky

Kdyby to úředníka na druhé straně neděsilo k smrti.

Kdybych to znal :D

lepší informovanost, spolehlivost IT

lepší provázanost a otevřenost informačních systémů veřejné správy

Např. Czech POINT -> Lepší proškolení zaměstnanců! Nevědí jak s czech POINTEM zacházet.

např. v případě datových schránek upozornění zdarma; přerušení funkce během dovolené atd.

nevím

NIC, nejsem blázen

Nic, užívám ho asi velmi často.

Podnikání

Použitelná elektronická komunikace s úřady.

propojenost sluzeb

Rozšíření nabídky poskytovaných služeb.

Schopnost úředníků používat hlavu a pc efektivně

Vedet co to he

větší jednoduchost

Větší neznalost "systému".

větší zabezpečení dat, centralizace informací o e-gov., rozšíření služeb

Více user-friendly interface, více "polopatě" vysvětlená pravidla, propagace služeb e-governmentu (třeba je řada věcí, které lze elektronicky dělat, a já o nich pouze nevím).

Záleží asi na daném městě - ve FM je všechno na webu a osobní kontakt není až tak duležitý Oproti tomu v paskove webovky jsou spíše nedostačujícím prvkem ...

Zavedení výše zmíněných služeb.

zjednodušení a zlidštění systému.

Znalost možností

12. Uvítali byste webové stránky, kde by byly veškeré informace o českém e-governmentu, jeho službách. včetně přímého přístupu k nim?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7467,89 %67,89 %  
nevím2926,61 %26,61 %  
ne65,5 %5,5 %  

Graf

13. Zlepšili byste něco na českém e-governmentu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím7064,22 %64,22 %  
ano3431,19 %31,19 %  
ne54,59 %4,59 %  

Graf

14. Co byste případně zlepšili?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Celkově přejít co nejvíce na online komunikaci a zbytečně tak neživit statisíce zbytečných úředníků

Datové schránky jsou technický i právní paskvil. Zpráva zmizí za 90 dnů, vše je třeba převádět do tištěné podoby za astronomickou cenu 30 Kč / A4. Jedině tak lze uchovat právní platnost dokumentu.

Jak jsem již uvedl, je zapotřebí integrace systémů a databází veřejných institucí, aby nebyl občan v poslrdku stejně odkázán na papírování a obcházení úřadů v návaznosti na jeden elektronický úkon.

každý úřad a ministerstvo mají jiné systémy, stejně chtějí spoustu papíru fyzicky, chtěla bych to bez těch fyzických papiru

Koupil bych Vysočinským fízlům lepší scanner, nebo bych je rovnou naučil vést spisy elektronicky.

možnost chatu

nevím

otevřenost systémů

Popsáno v bodu 10

propagace

Propagaci

propojeni sluzeb

Předchozí otázka je položená příliš obecně. Například webové stránky různých obcí obsahují různá a někdy nepřehledná data. Ačkoli podle zákona 106 jsou pro webové stránky určitá povinná data, která musí webová stránka obce obsahovat, tak různé obce v ČR mají tyto povinné údaje pouze taxativně vyjmenované a nevyužívají propojenosti s jinými částmi stránek. Pro návštěvníka je potom webová stránka uživatelsky nepříjemná.

Rozhodně přehlednost...umíte najít na MPSV veřejné zakázky na eurodotace ???

rozsah sluzeb

Rozšířil bych nabídku poskytovaných služeb. Důležité ovšem je, aby elektronická forma nebyla jedinou možnou cestou vyřízení záležitostí!

Vím, že to zní jako blbá odpověď, ale asi všechno. Jako IT pracovník vím, že je ve státní správě spousta věcí neskutečně neefektivní, ostatně pracuji ve firmě, která pro stát dělá některé klíčové věci.

viz 10

viz 11

viz otázka 11

Viz otázka 11

Všechno

Zavedl bych snadnější a levnější způsob neomezeného uchovávání datových zpráv, než je předražený Datový trezor od České pošty.

Znovuzrizeni Ministerstva informatiky

zrušil bych většinu úřadů

Zrušit povinné využívání

15. Jaké přínosy dle Vás e-government nabízí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ušetření času7871,56 %71,56 %  
komunikace s veřejnou správou z pohodlí domova7165,14 %65,14 %  
snížení peněžních nákladů3128,44 %28,44 %  
velký počet kontaktních míst Czech POINTu2119,27 %19,27 %  
Nevim21,83 %1,83 %  
čas na utřídění/dohledání informací atd.10,92 %0,92 %  
nemám tušení10,92 %0,92 %  
Nic extra10,92 %0,92 %  
žádné, veškerý styk se státem je z donucení, já po nikom nic nechci.10,92 %0,92 %  
vyšší transparentnost10,92 %0,92 %  
zatím nabízí pouze minimální 10,92 %0,92 %  
Doposud jsem nevyužila.10,92 %0,92 %  
Nevyužívám, nevím10,92 %0,92 %  
e-government je přizpůsobení veřejné správy moderní technologické době10,92 %0,92 %  
žádné, jen větší náklady a problémy10,92 %0,92 %  
časová flexibilita10,92 %0,92 %  
asdf10,92 %0,92 %  
nevim co to je tak nemuzu vedet jake prinosy10,92 %0,92 %  

Graf

16. Je podle Vás v současné době český e-government efektivní?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím5651,38 %51,38 %  
ne2926,61 %26,61 %  
ano2422,02 %22,02 %  

Graf

17. Jaké jsou Vaše zkušenosti s českým e-governmentem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
neutrální3128,44 %28,44 %  
spíše pozitivní2724,77 %24,77 %  
žádné zkušenosti nemám2522,94 %22,94 %  
spíše negativní1412,84 %12,84 %  
pozitivní98,26 %8,26 %  
negativní32,75 %2,75 %  

Graf

18. Je dle Vás dostatečná propagace služeb e-governmentu ze strany státu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6963,3 %63,3 %  
nevím3128,44 %28,44 %  
ano98,26 %8,26 %  

Graf

19. Vaše celkové hodnocení e-governmentu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dobrý4440,37 %40,37 %  
chvalitebný2119,27 %19,27 %  
nedostatečný2018,35 %18,35 %  
dostatečný2018,35 %18,35 %  
výborný43,67 %3,67 %  

Graf

20. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
muž5954,13 %54,13 %  
žena5045,87 %45,87 %  

Graf

21. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
25 - 345247,71 %47,71 %  
15 - 242220,18 %20,18 %  
35 - 442018,35 %18,35 %  
45 - 54109,17 %9,17 %  
55 - 6432,75 %2,75 %  
65+21,83 %1,83 %  

Graf

22. Nejvyšší dosažené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokoškolské6155,96 %55,96 %  
středoškolské s maturitou3128,44 %28,44 %  
základní87,34 %7,34 %  
středoškolské bez maturity54,59 %4,59 %  
vyšší odborné43,67 %3,67 %  

Graf

23. Velikost obce

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
10 001 - 100 000 obyvatel3229,36 %29,36 %  
nad 1 000 000 obyvatel3027,52 %27,52 %  
do 3 000 obyvatel1917,43 %17,43 %  
3 001 - 10 000 obyvatel1816,51 %16,51 %  
100 001 - 1 000 000 obyvatel109,17 %9,17 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 7 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Které jeho služby jste již využili?

  • odpověď Czech POINT:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Czech POINT na otázku 5. Kterou jeho službu využíváte nejčastěji?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi velký počet kontaktních míst Czech POINTu na otázku 15. Jaké přínosy dle Vás e-government nabízí?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x týdně na otázku 6. Jak často e-government využíváte?
  • odpověď Portál veřejné správy:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi registr smluv na otázku 3. Které jeho služby jste již využili?
  • odpověď žádné:
    • 5.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádnou na otázku 5. Kterou jeho službu využíváte nejčastěji?

5. Kterou jeho službu využíváte nejčastěji?

  • odpověď žádnou:
    • 5.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádné na otázku 3. Které jeho služby jste již využili?
    • 4.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi E-government nevyužívám na otázku 6. Jak často e-government využíváte?

6. Jak často e-government využíváte?

  • odpověď E-government nevyužívám:
    • 4.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádné na otázku 3. Které jeho služby jste již využili?
    • 4.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádnou na otázku 5. Kterou jeho službu využíváte nejčastěji?

9. Je nabídka služeb e-governmentu dostačující?

  • odpověď nevím:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi E-government nevyužívám na otázku 6. Jak často e-government využíváte?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádnou na otázku 5. Kterou jeho službu využíváte nejčastěji?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádné na otázku 3. Které jeho služby jste již využili?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádné zkušenosti nemám na otázku 17. Jaké jsou Vaše zkušenosti s českým e-governmentem?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 1. Víte, co je e-government?

13. Zlepšili byste něco na českém e-governmentu?

  • odpověď ano:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše negativní na otázku 17. Jaké jsou Vaše zkušenosti s českým e-governmentem?

16. Je podle Vás v současné době český e-government efektivní?

  • odpověď ne:
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše negativní na otázku 17. Jaké jsou Vaše zkušenosti s českým e-governmentem?
  • odpověď nevím:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádné zkušenosti nemám na otázku 17. Jaké jsou Vaše zkušenosti s českým e-governmentem?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi E-government nevyužívám na otázku 6. Jak často e-government využíváte?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádnou na otázku 5. Kterou jeho službu využíváte nejčastěji?

17. Jaké jsou Vaše zkušenosti s českým e-governmentem?

  • odpověď žádné zkušenosti nemám:
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi E-government nevyužívám na otázku 6. Jak často e-government využíváte?
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádnou na otázku 5. Kterou jeho službu využíváte nejčastěji?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Víte, co je e-government?

2. Kde jste se s tímto pojmem poprvé setkali?

3. Které jeho služby jste již využili?

5. Kterou jeho službu využíváte nejčastěji?

6. Jak často e-government využíváte?

7. Jaký je Váš nejčastější způsob komunikace s veřejnou správou?

8. Jakou komunikaci s úřady preferujete?

9. Je nabídka služeb e-governmentu dostačující?

12. Uvítali byste webové stránky, kde by byly veškeré informace o českém e-governmentu, jeho službách. včetně přímého přístupu k nim?

13. Zlepšili byste něco na českém e-governmentu?

15. Jaké přínosy dle Vás e-government nabízí?

16. Je podle Vás v současné době český e-government efektivní?

17. Jaké jsou Vaše zkušenosti s českým e-governmentem?

18. Je dle Vás dostatečná propagace služeb e-governmentu ze strany státu?

19. Vaše celkové hodnocení e-governmentu?

20. Pohlaví

21. Věk

22. Nejvyšší dosažené vzdělání

23. Velikost obce

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Víte, co je e-government?

2. Kde jste se s tímto pojmem poprvé setkali?

3. Které jeho služby jste již využili?

5. Kterou jeho službu využíváte nejčastěji?

6. Jak často e-government využíváte?

7. Jaký je Váš nejčastější způsob komunikace s veřejnou správou?

8. Jakou komunikaci s úřady preferujete?

9. Je nabídka služeb e-governmentu dostačující?

12. Uvítali byste webové stránky, kde by byly veškeré informace o českém e-governmentu, jeho službách. včetně přímého přístupu k nim?

13. Zlepšili byste něco na českém e-governmentu?

15. Jaké přínosy dle Vás e-government nabízí?

16. Je podle Vás v současné době český e-government efektivní?

17. Jaké jsou Vaše zkušenosti s českým e-governmentem?

18. Je dle Vás dostatečná propagace služeb e-governmentu ze strany státu?

19. Vaše celkové hodnocení e-governmentu?

20. Pohlaví

21. Věk

22. Nejvyšší dosažené vzdělání

23. Velikost obce

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

V., I.E-government pohledem občana (výsledky průzkumu), 2016. Dostupné online na https://e-government-pohledem-obcana.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.