Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > E-komerce / marketing pro e-shop

E-komerce / marketing pro e-shop

Kolektivní hry
Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru?

(veřejné výsledky, cca 1 minuta)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Stanislav Jonák
Šetření:17. 10. 2010 - 09. 11. 2010
Počet respondentů:23
Počet otázek (max/průměr):10 / 8.52
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:49 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:32
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vyplnění tohoto dotazníku bude sloužit jako podklad pro jednu část mé bakalářské práce.

Odpovědi respondentů

1. Máte zkušenost s internetovými obchody?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Neotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano2295,65 %95,65 %  
Ne14,35 %4,35 %  

Graf

2. Je pro vás tento nákup pohodlnější, než jít přímo na pobočku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano1568,18 %65,22 %  
Téněř stejné731,82 %30,43 %  

Graf

3. Jste spokojen/a při výběru zboží v komunikaci s obchodníkem (telefon, e-mail, icq, skype,…)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano2090,91 %86,96 %  
Ne29,09 %8,7 %  

Graf

4. Vyhledáváte konkrétní e-shop, který znáte a až po té si v jeho katalogu vyberete produkt, o který máte zájem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 6, Neotázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano1150 %47,83 %  
Ne1150 %47,83 %  

Graf

5. Jakou cestou se tedy dostanete na stránky e-shopu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vyhledávačem Google872,73 %34,78 %  
zbozi.cz545,45 %21,74 %  
vyhledávačem Seznam436,36 %17,39 %  
jiným způsobem327,27 %13,04 %  
heureka.cz218,18 %8,7 %  
od známého218,18 %8,7 %  
srovnanicen.cz19,09 %4,35 %  

Graf

6. Používáte sociální síť? (Facebook, Twitter,...)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 7, Neotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano1463,64 %60,87 %  
Ne836,36 %34,78 %  

Graf

7. Domníváte se, že by firmy měli mít propagaci i na tomto webu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano642,86 %26,09 %  
Ne642,86 %26,09 %  
Nedokážu posoudit214,29 %8,7 %  

Graf

8. Vy osobně jste fanouškem některé firmy na sociální sítí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne857,14 %34,78 %  
Ano642,86 %26,09 %  

Graf

9. Jste

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena1356,52 %56,52 %  
Muž1043,48 %43,48 %  

Graf

10. Vaše věková skupina

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19-241252,17 %52,17 %  
31-40521,74 %21,74 %  
25-30417,39 %17,39 %  
41-5528,7 %8,7 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Jonák, S.E-komerce / marketing pro e-shop (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://e-komerce-marketing-pro-e-shop.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.