Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > E-komerce v novovzniknutom (horskom) hotely/ ubytovacom zariadení v tu

E-komerce v novovzniknutom (horskom) hotely/ ubytovacom zariadení v tu

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Viera Gazdova
Šetření:25. 04. 2013 - 02. 05. 2013
Počet respondentů:28
Počet otázek (max/průměr):13 / 12.11
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:77,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:16
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý deň

prosím o vyplnenie dotazníka na tému E-komerce novozaloženého netradičného ubytovacie zariadenie. Je to dotazník k mojej BP, ktorý predbežne zisťuje efektívnosť internetových stránok ubytovacích zariadení. Vopred ďakujem za Váš čas stavený pri tomto dotazníku.

Odpovědi respondentů

1. Vas vek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15-252175 %75 %  
26-36517,86 %17,86 %  
37-4727,14 %7,14 %  

Graf

2. Vase pohlavie?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena2175 %75 %  
Muž725 %25 %  

Graf

3. Aka je Vasa ekonomicka situacia?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Študent1864,29 %64,29 %  
Zamestnaný (prijem do 15 000)517,86 %17,86 %  
Zamestnaný (prijem nad 15 000)517,86 %17,86 %  

Graf

4. Vas pristup na internet ?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
neobmedzeny pristup2589,29 %89,29 %  
pristup v praci / skole310,71 %10,71 %  

Graf

5. Koľko času travite na internete?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Niekoľko (1 – 5) hodín denne2175 %75 %  
Viac ako 12 hodín denne414,29 %14,29 %  
Par krát (2 – 6)do týždňa310,71 %10,71 %  

Graf

6. Nakupujete prostredníctvom internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Áno2278,57 %78,57 %  
Nie621,43 %21,43 %  

Graf

7. E-komerce je nákup a predaj prostredníctvom internetu a podobných sieti, využívajúci ubytovacie systémy internetové stránky jednotlivých ubytovacích zariadení. Ako často sa zúčastňujete e koberce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nikdy uprednostňujem do daného ubytovacieho hotela zavolať/ napísať mail.1450 %50 %  
Zriedka , neviem sa orientovať v neprehľadných ponukách hotelov1035,71 %35,71 %  
Zakaždým keď si, chcem rezervovať ubytovanie414,29 %14,29 %  

Graf

8. Nastavili ste už webové stránky Jihlavských ubytovacích zariadení?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nie2592,59 %89,29 %  
Áno27,41 %7,14 %  

Graf

9. Čo Vás zaujalo na týchto stránkach?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nič250 %7,14 %  
***125 %3,57 %  
nic125 %3,57 %  

Graf

10. Navštívili ste už nejaký Jihlavsky hotel na základe toho že Vás upútali jeho stránky? (v prípade že áno ktorý to bol a čím Vas uputali)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nie2589,29 %89,29 %  
Áno27,14 %7,14 %  
penzion Atlet13,57 %3,57 %  

Graf

11. Hypertextové odkazy na stránkach ubytovacích zariadenie danú stránku

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevnímam ich1657,14 %57,14 %  
Umožňujú lepšiu orientáciu1139,29 %39,29 %  
Zneprehľadnujú13,57 %3,57 %  

Graf

12. Na stupnici od 1 do 5 ako by ste ohodnotili Jihlavu čo sa týka kvality stránok ubytovacích zariadení poskytujúcich ubytovacie služby?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dobrý2071,43 %71,43 %  
chvalitebný517,86 %17,86 %  
dostatečný310,71 %10,71 %  

Graf

13. Predplatili by ste sebe/ vašemu dieťaťu/známemu ubytovanie v priebehu letnej sezóny vo vigvame len na základe toho že Vás zaujala ich ponuka na internetových stránkach?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nie1967,86 %67,86 %  
Áno932,14 %32,14 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Gazdova, V.E-komerce v novovzniknutom (horskom) hotely/ ubytovacom zariadení v tu (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://e-komerce-v-novovzniknutom-h.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.