Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > E-learning na VŠ
E-learning na VŠ
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Martin Franc |
---|---|
Šetření: | 06. 06. 2012 - 12. 06. 2012 |
Počet respondentů: | 85 |
Počet otázek (max/průměr): | 14 / 13.33 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 74,1 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:48 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Ahoj/Dobrý den,
cílem tohoto krátkého dotazníku je zjistit zájem studenta o využití e-learningu a s ním spojených výhod i úskalí. Dotazník zároveň hodnotí předpoklady studenta k využívání e-learningu. Je určen primárně studentům a absolventům vysoké školy. Otázky jsou formulovány jednoduchou formou tak, aby pro Vás bylo vyplnění dotazníku co nejpohodlnější.
Získaná data budou interpretována v mé bakalářské práci. Děkuji za Váš čas.
Martin Franc
Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)
U většiny otázek Vám bude nabídnuto vyjádřit svůj souhlas nebo nesouhlas s uvedeným výrokem na stupnici od 1 do 6 s tím, že 1 = absolutně souhlasím a 6 = absolutně nesouhlasím.
Odpovědi respondentů
1. Jsem studentem nebo absolventem vysoké školy zaměření:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [humanitního → otázka č. 2, technického → otázka č. 2, přírodovědného → otázka č. 2, uměleckého → otázka č. 2, nejsem studentem ani absolventem vysoké školy → konec dotazníku].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
humanitního | 55 | 64,71 % | 64,71 % |
technického | 16 | 18,82 % | 18,82 % |
přírodovědného | 9 | 10,59 % | 10,59 % |
nejsem studentem ani absolventem vysoké školy | 4 | 4,71 % | 4,71 % |
uměleckého | 1 | 1,18 % | 1,18 % |
2. Stává se, že tempo výuky stanovené přednášejícím mi nevyhovuje.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
3 | 34 | 41,98 % | 40 % |
5 | 18 | 22,22 % | 21,18 % |
4 | 14 | 17,28 % | 16,47 % |
1 | 7 | 8,64 % | 8,24 % |
2 | 6 | 7,41 % | 7,06 % |
6 | 2 | 2,47 % | 2,35 % |
3. Z důvodu neodkladných pracovních či osobních plánů se mi stává, že nemohu navštívit vypsané přednášky/cvičení s pevně daným termínem a místem konání.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
2 | 17 | 20,99 % | 20 % |
1 | 16 | 19,75 % | 18,82 % |
3 | 15 | 18,52 % | 17,65 % |
5 | 12 | 14,81 % | 14,12 % |
4 | 11 | 13,58 % | 12,94 % |
6 | 10 | 12,35 % | 11,76 % |
4. Nepovažuji za potřebné dostávat průběžnou zpětnou vazbu o svých studijních pokrocích.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
6 | 19 | 23,46 % | 22,35 % |
4 | 15 | 18,52 % | 17,65 % |
5 | 15 | 18,52 % | 17,65 % |
3 | 14 | 17,28 % | 16,47 % |
2 | 10 | 12,35 % | 11,76 % |
1 | 8 | 9,88 % | 9,41 % |
5. Během výuky rád kladu přednášejícímu otázky k probíranému tématu a diskutuji nad možnostmi řešení problematiky.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
4 | 19 | 23,46 % | 22,35 % |
3 | 17 | 20,99 % | 20 % |
5 | 14 | 17,28 % | 16,47 % |
6 | 13 | 16,05 % | 15,29 % |
2 | 10 | 12,35 % | 11,76 % |
1 | 8 | 9,88 % | 9,41 % |
6. Udržovat osobní vztahy se svými spolužáky nebo vyučujícími pro mne není podstatné, jsem zaměřen/a hlavně na studijní výsledky.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
6 | 31 | 38,27 % | 36,47 % |
5 | 20 | 24,69 % | 23,53 % |
2 | 9 | 11,11 % | 10,59 % |
1 | 9 | 11,11 % | 10,59 % |
3 | 7 | 8,64 % | 8,24 % |
4 | 5 | 6,17 % | 5,88 % |
7. Dávám přednost osobnímu výkladu lektorů či jiných odborníků před učením z tištěných nebo elektronických materiálů.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
3 | 19 | 23,46 % | 22,35 % |
1 | 18 | 22,22 % | 21,18 % |
2 | 16 | 19,75 % | 18,82 % |
6 | 10 | 12,35 % | 11,76 % |
4 | 9 | 11,11 % | 10,59 % |
5 | 9 | 11,11 % | 10,59 % |
8. Zpravidla věnuji učení tolik času, abych studovanou problematiku komplexně pochopil, získal přehled a při zkoušce nemusel opisovat z taháku.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
3 | 18 | 22,22 % | 21,18 % |
2 | 15 | 18,52 % | 17,65 % |
5 | 14 | 17,28 % | 16,47 % |
1 | 14 | 17,28 % | 16,47 % |
4 | 13 | 16,05 % | 15,29 % |
6 | 7 | 8,64 % | 8,24 % |
9. Doma nebo ve svém zaměstnání mám k dispozici počítač připojený k internetu, který mohu využívat ke studiu.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 81 | 100 % | 95,29 % |
10. I když se osobně nedostavím na přednášku, vždy vím, kde nebo od koho získám informace k výuce, termíny testů či jiné potřebné informace organizačního charakteru.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1 | 43 | 53,09 % | 50,59 % |
2 | 13 | 16,05 % | 15,29 % |
3 | 12 | 14,81 % | 14,12 % |
4 | 7 | 8,64 % | 8,24 % |
5 | 5 | 6,17 % | 5,88 % |
6 | 1 | 1,23 % | 1,18 % |
11. S počítačem pracuji často, dokážu ho samostatně ovládat a jako běžný uživatel řešit základní problémy spojené s jeho používáním.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1 | 61 | 75,31 % | 71,76 % |
2 | 10 | 12,35 % | 11,76 % |
6 | 5 | 6,17 % | 5,88 % |
3 | 4 | 4,94 % | 4,71 % |
5 | 1 | 1,23 % | 1,18 % |
12. Forma mého studia je:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
prezenční | 61 | 75,31 % | 71,76 % |
kombinovaná/distanční | 20 | 24,69 % | 23,53 % |
13. Jsem:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 50 | 61,73 % | 58,82 % |
muž | 31 | 38,27 % | 36,47 % |
14. Rok mého narození je:
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1988 | 20 | 26,32 % | 23,53 % |
1987 | 15 | 19,74 % | 17,65 % |
1990 | 7 | 9,21 % | 8,24 % |
1989 | 5 | 6,58 % | 5,88 % |
1986 | 4 | 5,26 % | 4,71 % |
1991 | 4 | 5,26 % | 4,71 % |
1984 | 3 | 3,95 % | 3,53 % |
1992 | 3 | 3,95 % | 3,53 % |
1980 | 3 | 3,95 % | 3,53 % |
1981 | 3 | 3,95 % | 3,53 % |
ostatní odpovědi | 9 | 11,84 % | 10,59 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 1986.69 |
Minimum: | 1976 |
Maximum: | 1991 |
Variační rozpětí: | 15 |
Rozptyl: | 10.6 |
Směrodatná odchylka: | 3.26 |
Medián: | 1988 |
Modus: | 1988 |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.