Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vnímání E-mail marketingu mladou generací

Vnímání E-mail marketingu mladou generací

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Martina Zemanová
Šetření:02. 03. 2012 - 13. 03. 2012
Počet respondentů:511
Počet otázek (max/průměr):24 / 24
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:81,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:39
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-5 PDF-6 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení,
v rámci své diplomové práce, jejímž cílem je zjistit, jak vnímáte e-mail marketing neboli e-mailing, si Vás dovoluji požádat o vyplnění níže uvedeného dotazníku. E-mailingem se rozumí zasílání  reklamních sdělení do e-mailové schránky. Dotazník je určen pro cílovou skupinu od 15 let do 35 let (včetně). Za pravdivé a úplné odpovědi předem děkuji.

 

S pozdravem

 

Bc. Martina Zemanová
studentka VŠ ŠkodaAuto

 

Odpovědi respondentů

1. Setkali jste se někdy s pojmem e-mailing neboli e-mail marketing?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano37473,19 %73,19 %  
ne13726,81 %26,81 %  

Graf

2. Máte založenou e-mailovou schránku?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano511100 %100 %  

Graf

3. Chodí Vám reklamní sdělení do e-mailové schránky?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano49296,28 %96,28 %  
ne193,72 %3,72 %  

Graf

4. Kolik e-mailů s reklamním sdělením Vám průměrně přijde během jednoho týdne?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5 a více e-mailů27052,84 %52,84 %  
3-4 e-maily14227,79 %27,79 %  
1-2 e-maily8216,05 %16,05 %  
Žádný e-mail173,33 %3,33 %  

Graf

5. Z jakých oblastí jsou reklamní sdělení? (více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Slevové portály30158,9 %58,9 %  
Oděvy a obuv28555,77 %55,77 %  
Elektronika a bílé zboží23746,38 %46,38 %  
Drogerie/kosmetika/parfumérie19738,55 %38,55 %  
Sportovní potřeby18335,81 %35,81 %  
Cestovní kanceláře/agentury15430,14 %30,14 %  
Telekomunikace a operátoři13125,64 %25,64 %  
Banky, pojišťovny a jiné finanční instituce12925,24 %25,24 %  
Knihy/časopisy11322,11 %22,11 %  
Pracovní nabídky8516,63 %16,63 %  
Nábytek a bytové doplňky8416,44 %16,44 %  
Informační technologie7614,87 %14,87 %  
Zdravotnické potřeby a léky469 %9 %  
Prodejci aut a autobazary469 %9 %  
Chovatelské potřeby397,63 %7,63 %  
Potraviny a nápoje377,24 %7,24 %  
Kancelářské potřeby254,89 %4,89 %  
Jiné obchody (zahradnictví, stavebnictví, strojírenství)244,7 %4,7 %  
Ze žádného oboru mi nechodí183,52 %3,52 %  
hry30,59 %0,59 %  
aukro20,39 %0,39 %  
pracovní pozice10,2 %0,2 %  
ubytovací zařízení10,2 %0,2 %  
Knihy/časopisy/noviny10,2 %0,2 %  
fotoshopy10,2 %0,2 %  
nevím, nezabývám se touto poštou10,2 %0,2 %  
Online počítačové hry10,2 %0,2 %  
letecké společnosti10,2 %0,2 %  
ekonomické informace10,2 %0,2 %  
nabídka kulturních akcí10,2 %0,2 %  
Nevím, mažu je bez přečtení.10,2 %0,2 %  
herní recenze 10,2 %0,2 %  
Kasína10,2 %0,2 %  
erotika10,2 %0,2 %  
na hry10,2 %0,2 %  
Facebook10,2 %0,2 %  
Herní portály10,2 %0,2 %  
Pronajmutí bytů10,2 %0,2 %  
Viagra10,2 %0,2 %  
Slevomat10,2 %0,2 %  
omlouvám se nevím co všechno mi chodí a proto to nesluduju jen vím že je to reklama rovnou to mažu. Teda pokud sem si to nepřihlásil sám.10,2 %0,2 %  
online hry, mp310,2 %0,2 %  
různě10,2 %0,2 %  
vstupenky - TICKETSTREAM10,2 %0,2 %  

Graf

6. Přihlásili jste se někdy k odběru reklamních sdělení dobrovolně?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano37272,8 %72,8 %  
ne13927,2 %27,2 %  

Graf

7. Reklamní sdělení mi do e-mailové schránky chodí:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Obojího druhu (některé chodí s mým vědomím a jiné zase bez mého vědomí)33264,97 %64,97 %  
S mým vědomím (někde jsem se registroval/a nebo dal/a svolení k zasílání těchto sdělení) 8616,83 %16,83 %  
Bez mého vědomí (nevím o tom, že bych se někde registroval/a nebo dal/a svolení k zasílání)7715,07 %15,07 %  
Nechodí mi žádné e-mailové nabídky163,13 %3,13 %  

Graf

8. Jaký je Váš celkový postoj k e-mailům s reklamním sdělením?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zajímají mě jen ty, k jejichž zasílání jsem dal/a svolení 33465,36 %65,36 %  
Nezajímají mě a vyloženě mi vadí9819,18 %19,18 %  
Nezajímají mě, ale neobtěžují mě7715,07 %15,07 %  
Zajímají mě všechny 20,39 %0,39 %  

Graf

9. Z jakého důvodu odebíráte reklamní sdělení do e-mailové schránky? (více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Poskytují mi informace o slevách a jiných cenových zvýhodněních27754,21 %54,21 %  
Poskytují mi informace o novinkách na trhu21141,29 %41,29 %  
Slouží mi jako inspirace k nákupu 12825,05 %25,05 %  
Nevím, proč je odebírám (po registraci se mi zasílají automaticky)12324,07 %24,07 %  
Žádný důvod nemám, jelikož je neodebírám5310,37 %10,37 %  

Graf

10. Co nejčastější děláte s doručeným reklamním e-mailem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Otevřu pouze ty e-maily, co jsem si nechal/a posílat, ostatní mažu20039,14 %39,14 %  
E-mail otevřu a poté jej ihned smažu (nenechávám ho ve schránce)9919,37 %19,37 %  
E-mail bez otevření mažu9718,98 %18,98 %  
E-mail otevřu a ponechám si ho ve schránce509,78 %9,78 %  
Zasílání těchto e-mailů ihned zruším anebo je jinak blokuji275,28 %5,28 %  
E-mail neotevřu, ale ponechám si ho ve schránce254,89 %4,89 %  
Nechodí mi žádné reklamní e-maily132,54 %2,54 %  

Graf

11. Zakoupili nebo objednali jste si někdy zboží z reklamní nabídky zaslané do Vaší e-mailové schránky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, nikdy jsem si zboží nekoupil/a24848,53 %48,53 %  
Ano, ale zboží jsem si objednal/a později18035,23 %35,23 %  
Nevím, nepamatuji si509,78 %9,78 %  
Ano, zakoupil/a jsem zboží ihned po přečtení e-mailu214,11 %4,11 %  
Ano, pravidelně si takto objednávám zboží122,35 %2,35 %  

Graf

12. Jaká je podle Vás přiměřená frekvence zasílání těchto reklamních sdělení od jedné společnosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1x za týden18035,23 %35,23 %  
1x za měsíc10320,16 %20,16 %  
1x za 14dní9218 %18 %  
Vůbec by je nemuseli zasílat5911,55 %11,55 %  
1x za den407,83 %7,83 %  
Nepravidelně336,46 %6,46 %  
1x za půl roku40,78 %0,78 %  

Graf

13. Který z níže uvedených typů zasílání reklamního sdělení Vy osobně nejvíce preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Sdělení zasílané do e-mailové schránky33866,14 %66,14 %  
Sdělení zasílané do poštovní schránky12223,87 %23,87 %  
Sdělení v teleshoppingu či jiné TV reklamě typu „zavolejte ihned“407,83 %7,83 %  
Sdělení, která jsou nabízena po telefonu, SMS, MMS112,15 %2,15 %  

Graf

14. Který způsob zasílání reklamního sdělení Vás nejvíce obtěžuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Sdělení, která jsou nabízena po telefonu, SMS, MMS34667,71 %67,71 %  
Sdělení v teleshoppingu či jiné TV reklamě typu „zavolejte ihned“8817,22 %17,22 %  
Sdělení zasílané do poštovní schránky458,81 %8,81 %  
Sdělení zasílané do e-mailové schránky326,26 %6,26 %  

Graf

15. Preferujete zasílání reklamních sdělení e-mailem před zasíláním do poštovní schránky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, jelikož nemám rád/a, když mám poštovní schránku plnou reklamních nabídek13927,2 %27,2 %  
Ano, protože se snáze mažou12123,68 %23,68 %  
Ano, jelikož to nezatěžuje životní prostředí11422,31 %22,31 %  
Ne, jelikož mám raději tištěnou formu6913,5 %13,5 %  
Ne, jelikož mi zaplňují e-mailovou schránku6813,31 %13,31 %  

Graf

16. Dáváte přednost zasílání reklamních sdělení na e-mail před telefonním kontaktem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, jelikož mě většinou hovory vyrušují47292,37 %92,37 %  
Ne, jelikož mi zaplňují e-mailovou schránku285,48 %5,48 %  
Ne, jsem rád, když mi někdo zavolá112,15 %2,15 %  

Graf

17. Jak vnímáte spam neboli nevyžádanou poštu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Velmi mi vadí30359,3 %59,3 %  
Trochu mi vadí15430,14 %30,14 %  
Spíše mi nevadí458,81 %8,81 %  
Vůbec mi nevadí91,76 %1,76 %  

Graf

18. Existuje podle Vašeho názoru právní úprava nebo dobrovolný etický kodex pro zasílání e-mailových sdělení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, existuje oboje právní úprava i etický kodex17534,25 %34,25 %  
Existuje jen etický kodex13626,61 %26,61 %  
Ne, neexistuje žádný etický kodex ani právní úprava 11121,72 %21,72 %  
Existuje jen právní úprava8917,42 %17,42 %  

Graf

19. Jak hodnotíte „nová média“ (web, e-mail a mobilní marketing) oproti tradičním médiím (televize, tisk, rádio, direct mail)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pozitivně (myslím si, že do budoucna „nová média“ budou využívanější než tradiční média)23345,6 %45,6 %  
„Neutrálně“ (myslím si, že „nová média“ budou na stejné úrovni jako tradiční média)23345,6 %45,6 %  
Negativně (myslím si, že tradiční média jsou a stále budou využívanějším médiem než „nová média“)458,81 %8,81 %  

Graf

20. Co si myslíte o zavedení Listiny zakázaných e-mailových adres či telefonních čísel? (prostřednictvím registrace své adresy či čísla získáte ochranu před nevyžádaným reklamním sdělením)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zavedení vnímám pozitivně, tuto věc bych určitě využil/a, ale za tuto službu bych nezaplatil/a20640,31 %40,31 %  
Zavedení vnímám vcelku pozitivně10821,14 %21,14 %  
K této službě zaujímám neutrální postoj (nevím, co bych měl/a od této služby čekat)8416,44 %16,44 %  
Zavedení vnímám pozitivně a za tuto službu bych i zaplatil/a drobný poplatek (cca 60 Kč/rok) 8015,66 %15,66 %  
Tuto službu vnímám negativně (pochybuji, že mě společnosti přestanou kontaktovat) 336,46 %6,46 %  

Graf

21. Jak byste vnímali video e-maily? (video e-mail je e-mail, který se vám spustí jako videoukázka)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Třeba bych si i tento e-mail otevřel/a a podíval/a bych se na tu videoukázku16532,29 %32,29 %  
Nevím, jestli bych tyto e-maily otevřel/a, stejně by mě nebavilo se na tu videoukázku dívat15229,75 %29,75 %  
Vůbec bych takové e-maily neotevřel/a11522,5 %22,5 %  
Tuto formu bych uvítal/a a určitě bych si vyslechl/a celou videoukázku (je to lepší než čtení e-mailů)458,81 %8,81 %  
Tato forma by mě stejně nezaujala, jelikož nemám rád/a zasílání reklamního sdělení do mé e-mailové schránky346,65 %6,65 %  

Graf

22. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena28455,58 %55,58 %  
Muž22744,42 %44,42 %  

Graf

23. Do které věkové kategorie patříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20-2425850,49 %50,49 %  
15-199117,81 %17,81 %  
25-298316,24 %16,24 %  
30-357915,46 %15,46 %  

Graf

24. Vaše nejvyšší dokončené vzdělání je:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středoškolské29858,32 %58,32 %  
Vysokoškolské 12624,66 %24,66 %  
Základní8717,03 %17,03 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 7 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Chodí Vám reklamní sdělení do e-mailové schránky?

  • odpověď ne:
    • 26.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nechodí mi žádné reklamní e-maily na otázku 10. Co nejčastější děláte s doručeným reklamním e-mailem?
    • 25.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ze žádného oboru mi nechodí na otázku 5. Z jakých oblastí jsou reklamní sdělení? (více odpovědí)
    • 25.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žádný e-mail na otázku 4. Kolik e-mailů s reklamním sdělením Vám průměrně přijde během jednoho týdne?
    • zobrazit další souvislosti
    • 25.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nechodí mi žádné e-mailové nabídky na otázku 7. Reklamní sdělení mi do e-mailové schránky chodí:

4. Kolik e-mailů s reklamním sdělením Vám průměrně přijde během jednoho týdne?

  • odpověď 5 a více e-mailů:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, pravidelně si takto objednávám zboží na otázku 11. Zakoupili nebo objednali jste si někdy zboží z reklamní nabídky zaslané do Vaší e-mailové schránky?
  • odpověď Žádný e-mail:
    • 30.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nechodí mi žádné reklamní e-maily na otázku 10. Co nejčastější děláte s doručeným reklamním e-mailem?
    • 28.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nechodí mi žádné e-mailové nabídky na otázku 7. Reklamní sdělení mi do e-mailové schránky chodí:

5. Z jakých oblastí jsou reklamní sdělení? (více odpovědí)

  • odpověď Ze žádného oboru mi nechodí:
    • 26.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nechodí mi žádné e-mailové nabídky na otázku 7. Reklamní sdělení mi do e-mailové schránky chodí:
    • 26.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nechodí mi žádné reklamní e-maily na otázku 10. Co nejčastější děláte s doručeným reklamním e-mailem?

6. Přihlásili jste se někdy k odběru reklamních sdělení dobrovolně?

  • odpověď ne:
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žádný důvod nemám, jelikož je neodebírám na otázku 9. Z jakého důvodu odebíráte reklamní sdělení do e-mailové schránky? (více odpovědí)

7. Reklamní sdělení mi do e-mailové schránky chodí:

  • odpověď Nechodí mi žádné e-mailové nabídky:
    • 31.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nechodí mi žádné reklamní e-maily na otázku 10. Co nejčastější děláte s doručeným reklamním e-mailem?

9. Z jakého důvodu odebíráte reklamní sdělení do e-mailové schránky? (více odpovědí)

  • odpověď Poskytují mi informace o slevách a jiných cenových zvýhodněních:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, zakoupil/a jsem zboží ihned po přečtení e-mailu na otázku 11. Zakoupili nebo objednali jste si někdy zboží z reklamní nabídky zaslané do Vaší e-mailové schránky?
  • odpověď Žádný důvod nemám, jelikož je neodebírám:
    • 8.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nechodí mi žádné reklamní e-maily na otázku 10. Co nejčastější děláte s doručeným reklamním e-mailem?

11. Zakoupili nebo objednali jste si někdy zboží z reklamní nabídky zaslané do Vaší e-mailové schránky?

  • odpověď Ne, nikdy jsem si zboží nekoupil/a:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žádný důvod nemám, jelikož je neodebírám na otázku 9. Z jakého důvodu odebíráte reklamní sdělení do e-mailové schránky? (více odpovědí)
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vůbec by je nemuseli zasílat na otázku 12. Jaká je podle Vás přiměřená frekvence zasílání těchto reklamních sdělení od jedné společnosti?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nezajímají mě a vyloženě mi vadí na otázku 8. Jaký je Váš celkový postoj k e-mailům s reklamním sdělením?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Setkali jste se někdy s pojmem e-mailing neboli e-mail marketing?

2. Máte založenou e-mailovou schránku?

3. Chodí Vám reklamní sdělení do e-mailové schránky?

4. Kolik e-mailů s reklamním sdělením Vám průměrně přijde během jednoho týdne?

5. Z jakých oblastí jsou reklamní sdělení? (více odpovědí)

6. Přihlásili jste se někdy k odběru reklamních sdělení dobrovolně?

7. Reklamní sdělení mi do e-mailové schránky chodí:

8. Jaký je Váš celkový postoj k e-mailům s reklamním sdělením?

9. Z jakého důvodu odebíráte reklamní sdělení do e-mailové schránky? (více odpovědí)

10. Co nejčastější děláte s doručeným reklamním e-mailem?

11. Zakoupili nebo objednali jste si někdy zboží z reklamní nabídky zaslané do Vaší e-mailové schránky?

12. Jaká je podle Vás přiměřená frekvence zasílání těchto reklamních sdělení od jedné společnosti?

13. Který z níže uvedených typů zasílání reklamního sdělení Vy osobně nejvíce preferujete?

14. Který způsob zasílání reklamního sdělení Vás nejvíce obtěžuje?

15. Preferujete zasílání reklamních sdělení e-mailem před zasíláním do poštovní schránky?

16. Dáváte přednost zasílání reklamních sdělení na e-mail před telefonním kontaktem?

17. Jak vnímáte spam neboli nevyžádanou poštu?

18. Existuje podle Vašeho názoru právní úprava nebo dobrovolný etický kodex pro zasílání e-mailových sdělení?

19. Jak hodnotíte „nová média“ (web, e-mail a mobilní marketing) oproti tradičním médiím (televize, tisk, rádio, direct mail)?

20. Co si myslíte o zavedení Listiny zakázaných e-mailových adres či telefonních čísel? (prostřednictvím registrace své adresy či čísla získáte ochranu před nevyžádaným reklamním sdělením)

21. Jak byste vnímali video e-maily? (video e-mail je e-mail, který se vám spustí jako videoukázka)

22. Jste:

23. Do které věkové kategorie patříte?

24. Vaše nejvyšší dokončené vzdělání je:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Setkali jste se někdy s pojmem e-mailing neboli e-mail marketing?

2. Máte založenou e-mailovou schránku?

3. Chodí Vám reklamní sdělení do e-mailové schránky?

4. Kolik e-mailů s reklamním sdělením Vám průměrně přijde během jednoho týdne?

5. Z jakých oblastí jsou reklamní sdělení? (více odpovědí)

6. Přihlásili jste se někdy k odběru reklamních sdělení dobrovolně?

7. Reklamní sdělení mi do e-mailové schránky chodí:

8. Jaký je Váš celkový postoj k e-mailům s reklamním sdělením?

9. Z jakého důvodu odebíráte reklamní sdělení do e-mailové schránky? (více odpovědí)

10. Co nejčastější děláte s doručeným reklamním e-mailem?

11. Zakoupili nebo objednali jste si někdy zboží z reklamní nabídky zaslané do Vaší e-mailové schránky?

12. Jaká je podle Vás přiměřená frekvence zasílání těchto reklamních sdělení od jedné společnosti?

13. Který z níže uvedených typů zasílání reklamního sdělení Vy osobně nejvíce preferujete?

14. Který způsob zasílání reklamního sdělení Vás nejvíce obtěžuje?

15. Preferujete zasílání reklamních sdělení e-mailem před zasíláním do poštovní schránky?

16. Dáváte přednost zasílání reklamních sdělení na e-mail před telefonním kontaktem?

17. Jak vnímáte spam neboli nevyžádanou poštu?

18. Existuje podle Vašeho názoru právní úprava nebo dobrovolný etický kodex pro zasílání e-mailových sdělení?

19. Jak hodnotíte „nová média“ (web, e-mail a mobilní marketing) oproti tradičním médiím (televize, tisk, rádio, direct mail)?

20. Co si myslíte o zavedení Listiny zakázaných e-mailových adres či telefonních čísel? (prostřednictvím registrace své adresy či čísla získáte ochranu před nevyžádaným reklamním sdělením)

21. Jak byste vnímali video e-maily? (video e-mail je e-mail, který se vám spustí jako videoukázka)

22. Jste:

23. Do které věkové kategorie patříte?

24. Vaše nejvyšší dokončené vzdělání je:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Zemanová, M.Vnímání E-mail marketingu mladou generací (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://e-mailing.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.