Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vnímání E-mail marketingu mladou generací

Vnímání E-mail marketingu mladou generací

Závisí psychická pohoda na znalostech o předcích? (soutěžní dotazník)
Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ

(cca 15 minut)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Martina Zemanová
Šetření:02. 03. 2012 - 13. 03. 2012
Počet respondentů:511
Počet otázek (max/průměr):24 / 24
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:81,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:39
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-5 PDF-6 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení,
v rámci své diplomové práce, jejímž cílem je zjistit, jak vnímáte e-mail marketing neboli e-mailing, si Vás dovoluji požádat o vyplnění níže uvedeného dotazníku. E-mailingem se rozumí zasílání  reklamních sdělení do e-mailové schránky. Dotazník je určen pro cílovou skupinu od 15 let do 35 let (včetně). Za pravdivé a úplné odpovědi předem děkuji.

 

S pozdravem

 

Bc. Martina Zemanová
studentka VŠ ŠkodaAuto

 

Odpovědi respondentů

1. Setkali jste se někdy s pojmem e-mailing neboli e-mail marketing?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano37473,19 %73,19 %  
ne13726,81 %26,81 %  

Graf

2. Máte založenou e-mailovou schránku?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano511100 %100 %  

Graf

3. Chodí Vám reklamní sdělení do e-mailové schránky?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano49296,28 %96,28 %  
ne193,72 %3,72 %  

Graf

4. Kolik e-mailů s reklamním sdělením Vám průměrně přijde během jednoho týdne?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5 a více e-mailů27052,84 %52,84 %  
3-4 e-maily14227,79 %27,79 %  
1-2 e-maily8216,05 %16,05 %  
Žádný e-mail173,33 %3,33 %  

Graf

5. Z jakých oblastí jsou reklamní sdělení? (více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Slevové portály30158,9 %58,9 %  
Oděvy a obuv28555,77 %55,77 %  
Elektronika a bílé zboží23746,38 %46,38 %  
Drogerie/kosmetika/parfumérie19738,55 %38,55 %  
Sportovní potřeby18335,81 %35,81 %  
Cestovní kanceláře/agentury15430,14 %30,14 %  
Telekomunikace a operátoři13125,64 %25,64 %  
Banky, pojišťovny a jiné finanční instituce12925,24 %25,24 %  
Knihy/časopisy11322,11 %22,11 %  
Pracovní nabídky8516,63 %16,63 %  
Nábytek a bytové doplňky8416,44 %16,44 %  
Informační technologie7614,87 %14,87 %  
Zdravotnické potřeby a léky469 %9 %  
Prodejci aut a autobazary469 %9 %  
Chovatelské potřeby397,63 %7,63 %  
Potraviny a nápoje377,24 %7,24 %  
Kancelářské potřeby254,89 %4,89 %  
Jiné obchody (zahradnictví, stavebnictví, strojírenství)244,7 %4,7 %  
Ze žádného oboru mi nechodí183,52 %3,52 %  
hry30,59 %0,59 %  
aukro20,39 %0,39 %  
pracovní pozice10,2 %0,2 %  
ubytovací zařízení10,2 %0,2 %  
Knihy/časopisy/noviny10,2 %0,2 %  
fotoshopy10,2 %0,2 %  
nevím, nezabývám se touto poštou10,2 %0,2 %  
Online počítačové hry10,2 %0,2 %  
letecké společnosti10,2 %0,2 %  
ekonomické informace10,2 %0,2 %  
nabídka kulturních akcí10,2 %0,2 %  
Nevím, mažu je bez přečtení.10,2 %0,2 %  
herní recenze 10,2 %0,2 %  
Kasína10,2 %0,2 %  
erotika10,2 %0,2 %  
na hry10,2 %0,2 %  
Facebook10,2 %0,2 %  
Herní portály10,2 %0,2 %  
Pronajmutí bytů10,2 %0,2 %  
Viagra10,2 %0,2 %  
Slevomat10,2 %0,2 %  
omlouvám se nevím co všechno mi chodí a proto to nesluduju jen vím že je to reklama rovnou to mažu. Teda pokud sem si to nepřihlásil sám.10,2 %0,2 %  
online hry, mp310,2 %0,2 %  
různě10,2 %0,2 %  
vstupenky - TICKETSTREAM10,2 %0,2 %  

Graf

6. Přihlásili jste se někdy k odběru reklamních sdělení dobrovolně?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano37272,8 %72,8 %  
ne13927,2 %27,2 %  

Graf

7. Reklamní sdělení mi do e-mailové schránky chodí:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Obojího druhu (některé chodí s mým vědomím a jiné zase bez mého vědomí)33264,97 %64,97 %  
S mým vědomím (někde jsem se registroval/a nebo dal/a svolení k zasílání těchto sdělení) 8616,83 %16,83 %  
Bez mého vědomí (nevím o tom, že bych se někde registroval/a nebo dal/a svolení k zasílání)7715,07 %15,07 %  
Nechodí mi žádné e-mailové nabídky163,13 %3,13 %  

Graf

8. Jaký je Váš celkový postoj k e-mailům s reklamním sdělením?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zajímají mě jen ty, k jejichž zasílání jsem dal/a svolení 33465,36 %65,36 %  
Nezajímají mě a vyloženě mi vadí9819,18 %19,18 %  
Nezajímají mě, ale neobtěžují mě7715,07 %15,07 %  
Zajímají mě všechny 20,39 %0,39 %  

Graf

9. Z jakého důvodu odebíráte reklamní sdělení do e-mailové schránky? (více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Poskytují mi informace o slevách a jiných cenových zvýhodněních27754,21 %54,21 %  
Poskytují mi informace o novinkách na trhu21141,29 %41,29 %  
Slouží mi jako inspirace k nákupu 12825,05 %25,05 %  
Nevím, proč je odebírám (po registraci se mi zasílají automaticky)12324,07 %24,07 %  
Žádný důvod nemám, jelikož je neodebírám5310,37 %10,37 %  

Graf

10. Co nejčastější děláte s doručeným reklamním e-mailem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Otevřu pouze ty e-maily, co jsem si nechal/a posílat, ostatní mažu20039,14 %39,14 %  
E-mail otevřu a poté jej ihned smažu (nenechávám ho ve schránce)9919,37 %19,37 %  
E-mail bez otevření mažu9718,98 %18,98 %  
E-mail otevřu a ponechám si ho ve schránce509,78 %9,78 %  
Zasílání těchto e-mailů ihned zruším anebo je jinak blokuji275,28 %5,28 %  
E-mail neotevřu, ale ponechám si ho ve schránce254,89 %4,89 %  
Nechodí mi žádné reklamní e-maily132,54 %2,54 %  

Graf

11. Zakoupili nebo objednali jste si někdy zboží z reklamní nabídky zaslané do Vaší e-mailové schránky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, nikdy jsem si zboží nekoupil/a24848,53 %48,53 %  
Ano, ale zboží jsem si objednal/a později18035,23 %35,23 %  
Nevím, nepamatuji si509,78 %9,78 %  
Ano, zakoupil/a jsem zboží ihned po přečtení e-mailu214,11 %4,11 %  
Ano, pravidelně si takto objednávám zboží122,35 %2,35 %  

Graf

12. Jaká je podle Vás přiměřená frekvence zasílání těchto reklamních sdělení od jedné společnosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1x za týden18035,23 %35,23 %  
1x za měsíc10320,16 %20,16 %  
1x za 14dní9218 %18 %  
Vůbec by je nemuseli zasílat5911,55 %11,55 %  
1x za den407,83 %7,83 %  
Nepravidelně336,46 %6,46 %  
1x za půl roku40,78 %0,78 %  

Graf

13. Který z níže uvedených typů zasílání reklamního sdělení Vy osobně nejvíce preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Sdělení zasílané do e-mailové schránky33866,14 %66,14 %  
Sdělení zasílané do poštovní schránky12223,87 %23,87 %  
Sdělení v teleshoppingu či jiné TV reklamě typu „zavolejte ihned“407,83 %7,83 %  
Sdělení, která jsou nabízena po telefonu, SMS, MMS112,15 %2,15 %  

Graf

14. Který způsob zasílání reklamního sdělení Vás nejvíce obtěžuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Sdělení, která jsou nabízena po telefonu, SMS, MMS34667,71 %67,71 %  
Sdělení v teleshoppingu či jiné TV reklamě typu „zavolejte ihned“8817,22 %17,22 %  
Sdělení zasílané do poštovní schránky458,81 %8,81 %  
Sdělení zasílané do e-mailové schránky326,26 %6,26 %  

Graf

15. Preferujete zasílání reklamních sdělení e-mailem před zasíláním do poštovní schránky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, jelikož nemám rád/a, když mám poštovní schránku plnou reklamních nabídek13927,2 %27,2 %  
Ano, protože se snáze mažou12123,68 %23,68 %  
Ano, jelikož to nezatěžuje životní prostředí11422,31 %22,31 %  
Ne, jelikož mám raději tištěnou formu6913,5 %13,5 %  
Ne, jelikož mi zaplňují e-mailovou schránku6813,31 %13,31 %  

Graf

16. Dáváte přednost zasílání reklamních sdělení na e-mail před telefonním kontaktem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, jelikož mě většinou hovory vyrušují47292,37 %92,37 %  
Ne, jelikož mi zaplňují e-mailovou schránku285,48 %5,48 %  
Ne, jsem rád, když mi někdo zavolá112,15 %2,15 %  

Graf

17. Jak vnímáte spam neboli nevyžádanou poštu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Velmi mi vadí30359,3 %59,3 %  
Trochu mi vadí15430,14 %30,14 %  
Spíše mi nevadí458,81 %8,81 %  
Vůbec mi nevadí91,76 %1,76 %  

Graf

18. Existuje podle Vašeho názoru právní úprava nebo dobrovolný etický kodex pro zasílání e-mailových sdělení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, existuje oboje právní úprava i etický kodex17534,25 %34,25 %  
Existuje jen etický kodex13626,61 %26,61 %  
Ne, neexistuje žádný etický kodex ani právní úprava 11121,72 %21,72 %  
Existuje jen právní úprava8917,42 %17,42 %  

Graf

19. Jak hodnotíte „nová média“ (web, e-mail a mobilní marketing) oproti tradičním médiím (televize, tisk, rádio, direct mail)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pozitivně (myslím si, že do budoucna „nová média“ budou využívanější než tradiční média)23345,6 %45,6 %  
„Neutrálně“ (myslím si, že „nová média“ budou na stejné úrovni jako tradiční média)23345,6 %45,6 %  
Negativně (myslím si, že tradiční média jsou a stále budou využívanějším médiem než „nová média“)458,81 %8,81 %  

Graf

20. Co si myslíte o zavedení Listiny zakázaných e-mailových adres či telefonních čísel? (prostřednictvím registrace své adresy či čísla získáte ochranu před nevyžádaným reklamním sdělením)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zavedení vnímám pozitivně, tuto věc bych určitě využil/a, ale za tuto službu bych nezaplatil/a20640,31 %40,31 %  
Zavedení vnímám vcelku pozitivně10821,14 %21,14 %  
K této službě zaujímám neutrální postoj (nevím, co bych měl/a od této služby čekat)8416,44 %16,44 %  
Zavedení vnímám pozitivně a za tuto službu bych i zaplatil/a drobný poplatek (cca 60 Kč/rok) 8015,66 %15,66 %  
Tuto službu vnímám negativně (pochybuji, že mě společnosti přestanou kontaktovat) 336,46 %6,46 %  

Graf

21. Jak byste vnímali video e-maily? (video e-mail je e-mail, který se vám spustí jako videoukázka)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Třeba bych si i tento e-mail otevřel/a a podíval/a bych se na tu videoukázku16532,29 %32,29 %  
Nevím, jestli bych tyto e-maily otevřel/a, stejně by mě nebavilo se na tu videoukázku dívat15229,75 %29,75 %  
Vůbec bych takové e-maily neotevřel/a11522,5 %22,5 %  
Tuto formu bych uvítal/a a určitě bych si vyslechl/a celou videoukázku (je to lepší než čtení e-mailů)458,81 %8,81 %  
Tato forma by mě stejně nezaujala, jelikož nemám rád/a zasílání reklamního sdělení do mé e-mailové schránky346,65 %6,65 %  

Graf

22. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena28455,58 %55,58 %  
Muž22744,42 %44,42 %  

Graf

23. Do které věkové kategorie patříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20-2425850,49 %50,49 %  
15-199117,81 %17,81 %  
25-298316,24 %16,24 %  
30-357915,46 %15,46 %  

Graf

24. Vaše nejvyšší dokončené vzdělání je:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středoškolské29858,32 %58,32 %  
Vysokoškolské 12624,66 %24,66 %  
Základní8717,03 %17,03 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 7 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Chodí Vám reklamní sdělení do e-mailové schránky?

  • odpověď ne:
    • 26.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nechodí mi žádné reklamní e-maily na otázku 10. Co nejčastější děláte s doručeným reklamním e-mailem?
    • 25.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ze žádného oboru mi nechodí na otázku 5. Z jakých oblastí jsou reklamní sdělení? (více odpovědí)
    • 25.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žádný e-mail na otázku 4. Kolik e-mailů s reklamním sdělením Vám průměrně přijde během jednoho týdne?
    • zobrazit další souvislosti
    • 25.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nechodí mi žádné e-mailové nabídky na otázku 7. Reklamní sdělení mi do e-mailové schránky chodí:

4. Kolik e-mailů s reklamním sdělením Vám průměrně přijde během jednoho týdne?

  • odpověď 5 a více e-mailů:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, pravidelně si takto objednávám zboží na otázku 11. Zakoupili nebo objednali jste si někdy zboží z reklamní nabídky zaslané do Vaší e-mailové schránky?
  • odpověď Žádný e-mail:
    • 30.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nechodí mi žádné reklamní e-maily na otázku 10. Co nejčastější děláte s doručeným reklamním e-mailem?
    • 28.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nechodí mi žádné e-mailové nabídky na otázku 7. Reklamní sdělení mi do e-mailové schránky chodí:

5. Z jakých oblastí jsou reklamní sdělení? (více odpovědí)

  • odpověď Ze žádného oboru mi nechodí:
    • 26.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nechodí mi žádné e-mailové nabídky na otázku 7. Reklamní sdělení mi do e-mailové schránky chodí:
    • 26.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nechodí mi žádné reklamní e-maily na otázku 10. Co nejčastější děláte s doručeným reklamním e-mailem?

6. Přihlásili jste se někdy k odběru reklamních sdělení dobrovolně?

  • odpověď ne:
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žádný důvod nemám, jelikož je neodebírám na otázku 9. Z jakého důvodu odebíráte reklamní sdělení do e-mailové schránky? (více odpovědí)

7. Reklamní sdělení mi do e-mailové schránky chodí:

  • odpověď Nechodí mi žádné e-mailové nabídky:
    • 31.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nechodí mi žádné reklamní e-maily na otázku 10. Co nejčastější děláte s doručeným reklamním e-mailem?

9. Z jakého důvodu odebíráte reklamní sdělení do e-mailové schránky? (více odpovědí)

  • odpověď Poskytují mi informace o slevách a jiných cenových zvýhodněních:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, zakoupil/a jsem zboží ihned po přečtení e-mailu na otázku 11. Zakoupili nebo objednali jste si někdy zboží z reklamní nabídky zaslané do Vaší e-mailové schránky?
  • odpověď Žádný důvod nemám, jelikož je neodebírám:
    • 8.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nechodí mi žádné reklamní e-maily na otázku 10. Co nejčastější děláte s doručeným reklamním e-mailem?

11. Zakoupili nebo objednali jste si někdy zboží z reklamní nabídky zaslané do Vaší e-mailové schránky?

  • odpověď Ne, nikdy jsem si zboží nekoupil/a:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žádný důvod nemám, jelikož je neodebírám na otázku 9. Z jakého důvodu odebíráte reklamní sdělení do e-mailové schránky? (více odpovědí)
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vůbec by je nemuseli zasílat na otázku 12. Jaká je podle Vás přiměřená frekvence zasílání těchto reklamních sdělení od jedné společnosti?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nezajímají mě a vyloženě mi vadí na otázku 8. Jaký je Váš celkový postoj k e-mailům s reklamním sdělením?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Setkali jste se někdy s pojmem e-mailing neboli e-mail marketing?

2. Máte založenou e-mailovou schránku?

3. Chodí Vám reklamní sdělení do e-mailové schránky?

4. Kolik e-mailů s reklamním sdělením Vám průměrně přijde během jednoho týdne?

5. Z jakých oblastí jsou reklamní sdělení? (více odpovědí)

6. Přihlásili jste se někdy k odběru reklamních sdělení dobrovolně?

7. Reklamní sdělení mi do e-mailové schránky chodí:

8. Jaký je Váš celkový postoj k e-mailům s reklamním sdělením?

9. Z jakého důvodu odebíráte reklamní sdělení do e-mailové schránky? (více odpovědí)

10. Co nejčastější děláte s doručeným reklamním e-mailem?

11. Zakoupili nebo objednali jste si někdy zboží z reklamní nabídky zaslané do Vaší e-mailové schránky?

12. Jaká je podle Vás přiměřená frekvence zasílání těchto reklamních sdělení od jedné společnosti?

13. Který z níže uvedených typů zasílání reklamního sdělení Vy osobně nejvíce preferujete?

14. Který způsob zasílání reklamního sdělení Vás nejvíce obtěžuje?

15. Preferujete zasílání reklamních sdělení e-mailem před zasíláním do poštovní schránky?

16. Dáváte přednost zasílání reklamních sdělení na e-mail před telefonním kontaktem?

17. Jak vnímáte spam neboli nevyžádanou poštu?

18. Existuje podle Vašeho názoru právní úprava nebo dobrovolný etický kodex pro zasílání e-mailových sdělení?

19. Jak hodnotíte „nová média“ (web, e-mail a mobilní marketing) oproti tradičním médiím (televize, tisk, rádio, direct mail)?

20. Co si myslíte o zavedení Listiny zakázaných e-mailových adres či telefonních čísel? (prostřednictvím registrace své adresy či čísla získáte ochranu před nevyžádaným reklamním sdělením)

21. Jak byste vnímali video e-maily? (video e-mail je e-mail, který se vám spustí jako videoukázka)

22. Jste:

23. Do které věkové kategorie patříte?

24. Vaše nejvyšší dokončené vzdělání je:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Setkali jste se někdy s pojmem e-mailing neboli e-mail marketing?

2. Máte založenou e-mailovou schránku?

3. Chodí Vám reklamní sdělení do e-mailové schránky?

4. Kolik e-mailů s reklamním sdělením Vám průměrně přijde během jednoho týdne?

5. Z jakých oblastí jsou reklamní sdělení? (více odpovědí)

6. Přihlásili jste se někdy k odběru reklamních sdělení dobrovolně?

7. Reklamní sdělení mi do e-mailové schránky chodí:

8. Jaký je Váš celkový postoj k e-mailům s reklamním sdělením?

9. Z jakého důvodu odebíráte reklamní sdělení do e-mailové schránky? (více odpovědí)

10. Co nejčastější děláte s doručeným reklamním e-mailem?

11. Zakoupili nebo objednali jste si někdy zboží z reklamní nabídky zaslané do Vaší e-mailové schránky?

12. Jaká je podle Vás přiměřená frekvence zasílání těchto reklamních sdělení od jedné společnosti?

13. Který z níže uvedených typů zasílání reklamního sdělení Vy osobně nejvíce preferujete?

14. Který způsob zasílání reklamního sdělení Vás nejvíce obtěžuje?

15. Preferujete zasílání reklamních sdělení e-mailem před zasíláním do poštovní schránky?

16. Dáváte přednost zasílání reklamních sdělení na e-mail před telefonním kontaktem?

17. Jak vnímáte spam neboli nevyžádanou poštu?

18. Existuje podle Vašeho názoru právní úprava nebo dobrovolný etický kodex pro zasílání e-mailových sdělení?

19. Jak hodnotíte „nová média“ (web, e-mail a mobilní marketing) oproti tradičním médiím (televize, tisk, rádio, direct mail)?

20. Co si myslíte o zavedení Listiny zakázaných e-mailových adres či telefonních čísel? (prostřednictvím registrace své adresy či čísla získáte ochranu před nevyžádaným reklamním sdělením)

21. Jak byste vnímali video e-maily? (video e-mail je e-mail, který se vám spustí jako videoukázka)

22. Jste:

23. Do které věkové kategorie patříte?

24. Vaše nejvyšší dokončené vzdělání je:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Zemanová, M.Vnímání E-mail marketingu mladou generací (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://e-mailing.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.