Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > e-shop s designovými vychytávkami + webový portál

e-shop s designovými vychytávkami + webový portál

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:lucie dobešová
Šetření:04. 12. 2009 - 03. 01. 2010
Počet respondentů:200
Počet otázek (max/průměr):21 / 17.67
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:62,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.07:37
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

ahoj ahoj,

připravujeme informačně-zábavní portál určený mladým lidem. Součástí bude e-shop se stylovými tričky a módními doplňky (pásky, náušnice, placky, ...). Prosím o chvilku na zodpovězení otázek. Pomůžete nám vytvořit  web, který pak bude přesně pro vás :-) stanovit ceny a vše udělat tak, abyste u nás rádi nakupovali! A také mi pomůžete s výzkumem do mé diplomky ;-)))


 

Lucie Dobešová

 

Odpovědi respondentů

1. Na které z uvedených stránek máte profil?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Facebook16582,5 %82,5 %  
nikde63 %3 %  
Lidé42 %2 %  
Twitter21 %1 %  
skype10,5 %0,5 %  
facebook i twitter10,5 %0,5 %  
xchat10,5 %0,5 %  
Facebook + Twitter10,5 %0,5 %  
Hry - Atlas10,5 %0,5 %  
FB+Twitter, YouTube a vlastni blog10,5 %0,5 %  
mam i na libku10,5 %0,5 %  
fakultni informacni system10,5 %0,5 %  
žádná10,5 %0,5 %  
Já mám na více (Lidé a Facebook)10,5 %0,5 %  
díky bohu nemám žádný...10,5 %0,5 %  
Facebook, idj.cz, myspace.com10,5 %0,5 %  
Nemam profil nikde, neb profily kradou duse :) 10,5 %0,5 %  
Lidé a líbím se Ti10,5 %0,5 %  
Lidé i Facebook10,5 %0,5 %  
Jak Lidé, tak Líbímseti, tak i Facebook10,5 %0,5 %  
nemám profil10,5 %0,5 %  
Líbímseti10,5 %0,5 %  
nemám10,5 %0,5 %  
žádný;-)10,5 %0,5 %  
na žádné10,5 %0,5 %  
Lidé, Facebook, Twitter10,5 %0,5 %  
žádný10,5 %0,5 %  

Graf

2. Jaký je Váš měsíční příjem (kapesné, brigády, apod.)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně než 50008040 %40 %  
5 000 - 10 0004723,5 %23,5 %  
10 000 - 15 0002010 %10 %  
více než 25 000199,5 %9,5 %  
15 000 - 20 000189 %9 %  
20 000 - 25 000168 %8 %  

Graf

3. Kupujete si trička po internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 4, neotázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne13768,5 %68,5 %  
ano6331,5 %31,5 %  

Graf

4. Proč si kupujete trička na internetu?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

cena je většinou lepší

daju sa najst zaujimavejsie nez v obchode

daleko vetsi vyber nez na jednom miste

darek?specialni modely?

Je to rychlé a pohodlné:)

je to rychlejší:-)

Je zde velký výběr.

jednoduchost nakupování nemusím nikam chodit zboží dorazí kam si určím

jelokož a protože ;)

jen tak

jinde je nemaji

jinde nejsou

jsou nápaditější, originálnější než v kamenných obchodech, nemá je každý

jsou to originálnější "kousky"

Když na jdu hezký vzor, je pohodlnější objednat ho po internetu, než objíždět obchody, jestli mají mou barvu či velikost.

koupil jsem si vsehovsudy 3 tricka.. byla vtipna

Kvůli originalitě a nižší ceně.

lepší cena, větší výběr, lenost prolízat obchody:-)

lepši výběr i cena...

levnější, větší výběr, mám rád designová trička

Nebaví mě hledat trička v obchodě, prostě si je najdu na webu a je vystaráno

nebaví mě obcházet obchody a vše si prohlížet a občas je to i levnější

některé jsou levnější a hezčí

Nesnáším nakupování, na internetu jenom kliknu a pak vyzvednu na poště. Nemusím chodit do kamenného obchodu, považuji to za ztrátu času.

originalita

Pohodlné, velký výběr.

Protoze nejsou dostupne v beznych obchodech co chci ja.

protoze nektere nesjou k dostani v obchodech.. nebo stoji zbytecne moc pres net treba sportovni trika vyjdou za pusu (dovoz Uk) a nebo taky nemam cas chodit po obchodech

Protože HOVNO a taky protože vetsi vyber vetsinou

Protože je to pohodlnější

protože mě zaujaly

protože nejsou k dostání v blízkém okolí, je moznost koupit si i trika který nejsou v čr..

protože neurazím vzdálenost 300km kvůli jednomu triku...

protože, v kamenných obchodech se mi oblečení nelíbí. raději se mrknu ne internet, je to i rychlejší a pohodlnější.

Seženu originální potisky, je to levnější a pohodlnější :-)

snadnejsi vyber,sirsi sortiment,moznost vyberu z vice obchodu,casova i financni uspora

širší výběr a nižšší ceny

Tak asi tam jsou nejvíc designy né?? A nemusim prolejzat furt nejaky vobchody.

větší výběr

větší výběr

Větší výběr než v kamenných obchodech!

větší výběr, cena

větší výběr, snadno seženu moji velikost

Větší výběr. Je to rychlejší.

vtipný potisk, který se často v kamenném obchodě nedá najít

vybírám si na internetu taková, která nejsou v kamených obchodech

Z nudy

z nudy

5. Proč si nekupujete trička na internetu?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Abych upřesnil, tričko jsem si přes net koupil jen jedno (z fan stránek). Jinak nekupuju, páč si ho chci před nákupem vyzkoušet, vidět a osahat materiál atd. Na netu vše vypadá úžasně, ale realita je často jiná... Taky velikosti má každý výrobce trochu jiný - není L jako L

bojím se že bych se netrefila do velikosti :-)

bojím se že mi nesedne

bojím se, že až mi příjdou poštou, nebudu spokojená s velikostí nebo materiálem a budu je muset stejně měnit a tak mi to zabere víc času než si je jít koupit do obchodu.

bojím se, že mi nebude sedět

Co když mi nebude pasovat? :-))

co si nezkusim, tomu neverim

davam prednost klasickym obchodum

Davam prednost vyzkouseni a osahani materialu.

chci si je vyzkoušet

je lepší to vidět v reálu, materiál, velikost, barvy...

Jednou jsem si koupil a fajn. Ale jinak jsem vždycky kupoval na místě, když jsem si ho zkusil a viděl se. Na druhou stranu proti kupování triček přes net vůbec nejsem :)

jistější je zkusit si ho v obchodě

Jsem zvyklá kupovat si je v kamenných obchodech, nějak mě nikdy nenapadlo hledat podobnou nabídku na internetu.

když mě něco zaujme

kupuju si je na kamennejch kramech

kvuli nutnosti porovnat velikost

kvůli velikosti

mam problematickou velikost - musim zkouset

mám ráda nákupy, když si můžu všechno zkusit :-))

Mám ráda zajímavé střihy, které je potřeba vždy vyzkoušet. Navíc většinou nakupuji na slevách v zahraničí a třička na netu jsou pro mě dražší. Nehledě na to, že u toho stravím víc času než v obchodě.

mám strach, že mi nebude velikost

Mam tricek moc, vetsinou vzdy nejake dostanu :-)

Musím zkusit velikost.

Na e-shopu si tričko nemůžu vyzkoušet!

Na tričkách mě především zajímá z jakých materiálů jsou vyrobená, při koupi si je musím ošahat.

Nabídka v obchodech stačí. Trika si sám nekupuji :-D

nakupuju kvůli cenám pouze v zahraničí

nebráním se tomu ale zatím mě žádný český portál, na který jsem narazil nedonutil ....i když moc nehledám..někdy je navíc třeba si triko vyzkoušet, proto v případě e-shopu bych uvítal například někiolikadenní lhůtu na výměnu velikposti například.

nedostatečné velikosti, pouze zahraniční obchody mají pěkná trička...

nehezke. nechci byt jako vsichni, s hloupym textem "ja srdicko NECO". musi se mi libit na dotyk ;-)

nejsem si jista velikostma :-) ne kazdy ma konfekcni postavu

nejsem zrovna typická konfekční velikost a raději si věci vyzkouším

nekonfekcni postava

Nekupuju si drahý věci a tričko za pade si na netu nekoupím, radši si vyrobím svý a jaký chci.

Nekupuju si je obvykle na internetu, ale už jsem si i takto tričko zakoupila. Vadí mi, že si oblečení nemohu zkusit.

nemam cas hledat takova co se mi budou libit

Nemám důvod :D.

nemám peniaze

nemám potřebu

nemám potřebu

nemám prachy, radši kupuju to, co si můžu nejdřív vyzkoušet

nemohu jej předem vyzkoušet

nemohu si je vyzkoušet

Nemoznost si to vyzkouset + vetsinou nemaji ty obchody dobre uvedene velikosti (to si fakt ohlidejte) a nakonec i kdyby tam ty velikosti byly, tak jak ja mam sakra vedet kolik treba meri obvod mojeho hrudniku nebo ceho, zejo...

nemožnost vyzkoušení

nemožnost vyzkoušet ...

nemuzu si hp vyzkouset

nemuzu vyzkouset

Nemůžu si je vyzkoušet

nemůžu si je vyzkoušet, nevým jaká to je kvalita, jsou předražená

není nad to si to tričko vyzkoušet

Není to nutné, protože většinou si tričko koupím tehdy, když mě zaujme v obchodě (plus nevýhoda poštovného na internetu při případném nákupu samostatného trička).

Neodhadnu velikost

nepotřebuju je

nepronikla jsem do nakupovani po internetu zatim, triko rads vyzkousim

Nerad kupuju oblečení a niž bych si ho předem nevyzkoušel

Neriskovala bych to. Nemusí mi padnout.

Neveřím, že mi budou.

nevím :)

Nevím většinou velikost, mám jich dost. Ale kdyby bylo nějaké pěkné, tak si i objednám

nevim, asi nevim kde

Nevím, jestli mi bude sedět

nevím, mám radši obchody

nevim..asi kvuli toho, ze nevim jestli by mi sedeli ci ne

Nikdy me to nenapadlo

Nikdy nevím, jak přesně je to tričko velké. V jednom obchodě mám velikost "S" a v dalším zase "XL". Raději si ho vyzkouším přímo v obchodě:-)

nosím spíše košile a ty si potřebuji vyzkušet

oblečení nakupuji v kamenných obchodech

Oblečení rád zkouším osobně

párkrát jsem to udělal a byl jsem zklamaný. Triko si musím vyzkoušet jesti mi padne, velikosti u jednotlivých výrobců jsou různé, i když píší M, není tomu vždy tak. Navíc mě dost záleží na materiálu a triko prostě musím vidět i kdyby mělo potisk fešný jako prase.

podle obrázku nepoznám jak opravdu vypadají:-)

potrebuju si ho napred zkusit

Potrebuju si ho vyzkouset...

potřebuji si věci zkoušet, ale také nenosím skoro žádná trička s potiskem a to je asi většina sortimentu e-shopů s tričkama

Potřebuju si je vyzkoušet :-)

praktičtější je pro mě kupovat je přímo v kamenných obchodech

preferuju kamenné obchody, oblečení si kupuju jen, když mám urgentní potřebu, a v tom případě ho mám rád hned

problém s velikostí, netroufnu bez vyzkoušení

protoze si ho nemohu vyzkouset

protoze si je kupju jinak

Protože je na sobě nemůžu vyzkoušet.

protože někdy mám dobré S, někdy M někdy ani to ani to :) záleží na střihu a materiálu

Protože nemám možnosti si je vyzkoušet.

Protože se bojím,že mi nepadnou :-(

protože si je kupuju v obchodě

Protože si ho nemůžu vyzkoušet a "osahat" :)

protože si je kupuji osobně :-)

Protože si je nemohu vyzkoušet.

Protože si je nemohu vyzkoušet.

Protože si je nemůžu vyzkoušet.

Protože si jej nemůžu vyzkoušet. Zbytečné starosti, kdybych jej musela vracet.

protože tričko si musím vždy zkusit, nebaví mě vybírat na internetu

rád si je nejdřív vyzkouším, jestli sedí

rád si jej před nákupem prohlédnu a vyzkouším

Rad si obleceni predem vyzkousim.

rád si věci vyzkouším a prohlídnu na vlastní oči

ráda chodím po obchodech, na internetu si je nemůžu vyzkoušet

Ráda si věci zkouším přímo na sobě, většinou to na mě vypadá jinak než na figuríně apod.

radej si je odzkousim, firmy nemaji stejne velikosti ikdyz tam je napsano L

Raděj si je vyzkouším a koupím v obchodě

raději si je vyzkouším v obchodě

Raději si kupuji přes internet batohy či peněženky než oblečení, protože se mi pak nechce vyřizovat případné vyměnění zboží zapříčiněné špatnou velikostí daného oblečení.

raději si oblečení vyzkouším

radsej si veci "omakam"

radsi si je zkusim v kamennem obchode

radšej si ich kúpim v obchode kde si ich možem vyskušat a vidim ako to tričko vyzera v skutočnosti

radši si je vyzkouším před tím než si ho koupím

špatné zkušenosti s velokostmi; na fotkách mnohdy vypadají jinak než ve skutečnosti (kvalita materiálů, kvalita potisku)

triko je pro mne absolutn rutinní kousek, když potřebuji nové, tak si ho koupím

většinou nesedí střih mám ráda delší.

VYPADAJÍ jinak na fotce a jinak ve zkutečnosti, nemohu vyzkoušet

Vyrábím si svoje podle vlastních návrhů, kter vyjadřují přesně moji myšlenku.

vyzkouseni, material, reklamace

vyzkoušení velikosti v obchodě je nenahraditelné

zatím jsem si žádné nekoupila, většinou nenajdu nic odpovídající svému stylu, ale už jsem přemýšlela o koupi trička jako dárku (např. tričko Sheldona Coopera z Big Bang Theory)

Žádná nabídka mě extra neoslovila a oblečení si raději vyzkouším, abych předešel pozdějším komplikacím.

6. Kolik obvykle platíš za tričko? (v kamenném obchodě, na internetu, kdekoli)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 50012663 %63 %  
500 - 7505628 %28 %  
750 - 1000147 %7 %  
1000 - 150042 %2 %  

Graf

7. Uveďte prosím 3 značky triček, které si nejradši kupujete?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

??? na znacke nezalezi, podstatna je originalita tricka. (alebo pohodlnost, podla potreby)

adidas a nike....jinak je mi to úplně jedno

adidas ripcurl billabong

Adidas, Natural Man, Adler

Adidas, Nike, Hi-tec

adidas,ca,kenvelo

adidas,nike,guees

alpine pro, reebook, uax

alpine pro, nugget, kenvelo

alpine pro, orsay, time out

alpine pro, terranova a twn

AlpinePro, Adidas,

American Eagl Ed Hardy Mexx

Angel Secret, Orsay, Omen Clothing

Animal, Alpine, Blue fly

asi nemam zadnou oblibenou znacku, mozna kdysi Benetton

Benetton, New Yorker, Orsay

Benetton, Sisley, HaM

Berghaus, Progres

bez preferncí

Bez značky. Sportovní: Nike Košile: OP

bile, modre, cervene

billabong, quicksilver, gap

blend,nike,lacoste

Blue Fly, Rejoice, Highland

bobina bobina kejik

Burton, Nugget, Horsefeathers

Burton, O Neill, Protest ...

Bushman, ReJoice, Tatuum

C

clockhouse, newyorker

co je ti do toho

Diesel, Nike, Ed Hardy

Emporio Armani, Tom Tailor, Esprit

esprit, lacoste, vše z Hudy

Exe, kenvelo, wild cat

fishbone, puma, new yorker

Fishbone,Smog,BlueFly

Fruit of the loom, quiksilver, adler

Funstorm, Meatfly, Ozone

Gap

gate, YP, CA

H

H

H

H

hm

HM , Mango, Promode

HM, Mango, Reserved

HM, next, MNG

horsefeathers, adio, etnies

Hugo BOSS, Loap,Alpine pro

Hurley, Ecko, Cropp

Cheroke, W

cherokee, dynamic, replay

cherokee, orsay, neznačkové

Insight, Mambo, Vans

Jackpot Noa Noa Esprit

jeans club Kaky amisu

jedna, dve, tri

Just another T-shirt Lin Hao Bin Hao

Kaky, Atmosphere, Roxy

Kalouge, Bushman, UAX!

kalouge, rain forest, ručně dělané

Kalouge, Respiro, Nell

Kappa Kappa, Kenvelo, Fishbone

Kenvelo Broadway H

Kenvelo, C

Kenvelo, Fishbone, Smog

Kupuju no-name trička vhodna pro potisk a kreativni tvorbu.

kus od kusu podle toho, jak se mi líbí, nejčastěji asi AlpinePro

La Coste, Benetton, Quiksilver

Loto, Polo, Adidas

M, L, XL

Marks and Spencer, ZARA, Bennetonn

Mass , akademiks, avirex

moc nekupuju, ale kdybych byla bohatá, quicksilver, originaly od oděvních návrhářů, HaM

Na značce nezáleží

naky mam od Nell ale jen proto ze to tam je napsany, jinak bych si toho ani nevsim

nedá se určit

Nejraději nakupuji v obchodních centrech pod značkami Gate, Takko fashion, Cherokee, New Yorker

Nejsem vyhraněná na konkrétní značky, nakupuji víceméně v oblíbených obchodech jako Orsay, H

nekpuju podle znacek

nemaji vetsinou znacku

nemam

nemam

nemam jednu znacku

nemam oblibene znacky. Snad HaM, ZARA, BERSHKA

Nemám oblíbené značky, kupuji to, co se mi zrovna líbí. Nejvíc triček mám ale z Topshopu.

nemám oblíbenou značku

nemám oblíbenou značku triček, kupuju to, co se mi líbí

nemám oblibenou značku, koupím si to tričko které mi padne do oka a citím se pohodlně, na značce mi nezáleží

nemam požadavky na značku

nemam preference

nemám svou značku, koupím co se mi líbí

nemam vyhranene znacky

nemam vyhraněné značky

nemám vyhraněné značky.

Nemam vyhranenou znacku, vesmes ruzne sportovni znacky, a obcas neco skate. Zalezi na motivu, stypu potisku, materialu...

nemám vyhraněnou značku, zajdu do obchodáku, podívám se po trikách a co se mi líbí, to si koupím. Ale tak třeba Oakley, Next, Tatum etc.

nemam znacku

Nemůžu říct, protože nemám preferované značky.

nenakupuju podle značek, ale preeruju design, který mě osloví...rád nakupuji v Reserved, HM..ale na prvním místě je design...

Nepreferuji žádnou značku, pokaždé nakupuji někde jinde, podle toho, co se mi zrovna líbí

nepreferuju značky, v podstatě mi je to jedno, jde jen o to, jestli se mi líbí

netusim

neupřednostňuji určité značky, oblečení se mi musí líbit a být pohodlné

nevim

New Yorker (Fishbone) Terranova

New Yorker, H

New Yorker, Quiksilver, Rip Curl

New Yorker, terranova, jeans club

newline alpine pro 4f

NewYork,adiddas,bez znacky

NEXT, CAMEI, GATE

nezáleží na značce

neznačkuju :)

Nike Maple Esprit

Nike, Apex, Reebok

NIKE, Fishbone, Amisu

NIKE, hlavně nedefinovaný výrobce avšak potisk dle výběru.

Nike, Puma, Adidas

Nike, Umbro, Bershka

Nikita, Quicksilver, Rip Curl

No Name

noname, noname, noname.

O'neil, wrangler, Blazek

Orsay Philp Russel Promod

orsay, HaM, New Yorker

orsay, reserved, new yorker

Orsay, Zara, HM

paul frank, review, imaginary foundation

Peacocks, Primark, MK One

Pepe Jeans, Gas, Glamour Kills

Podle designu značky nehrotím!!!

Private Member, Rain forest, Bershka

pull@bear h

Puma, Adidas, Nike

Puma, New Yorker, Calvin Klein

QS by s.Oliver, Esprit, orsay

Quicksilver, Craft, Reserved

quiksilver, nike, reserved

rejoice, no name (jednobarevné),

replay hm takko

reserved C

Reserved, quiksilver

reserved, reebok, adidas

Reserved, SMOG

robim si ich sam, alebo je to jedno..ake sa mi paci

roxy, hm :-D, mango

Roxy, NY, Tommy Hilfiger

různě

ruzne, UAX, ... ? fakt nevim, moc neresim, obcas nekde neco dostanu :) btw: fakt nekdo kupuje trika za 1500? kde na to ty lidi berou?

s krátkým rukávem :), značky zajímají jen imbecilní hovádka

S Oliver, New Yorker, Puma

s.a.m camaieu orsay

s.oliver, reserved, adidas

S.Oliver, Reserved, C

s.Oliver,Puma, Amisu(New Yorker)

sekac

Sketa, Philips Russel, Amisu

smog , adidas, fishbone

spise no name, originalni

st. oliver H

st. Oliver, Time out, Calvin Klain

stradivarius, zara, puma,

Tak značku ani jednoho svýho trička neznám... Kupuju podle toho, jak vypadá, značka nezájem.

Takko Fashion, New Yorker, C

takko, new yorker, terranova

terranova, fishbone, kaky

terranova, kenvelo,colorous of the word

Terranova, Rejoice, UAX

Think Geek. To vlastne byla jedina tricka, ktera jsem si koupil, jinak mam trika z ruznych akci a kupuji si jen kosile

Threadless, Insight, Volcom

Threadless. Tricka, co náhodou najdu, kdyz zrovna kupuju neco jinyho. Tricka, ktery si musim koupit, protoze me ukradli kufr na letisti.

timeout, croop, adidas

timeout, fruit of the loom, rejoice

to nejde, mam mix

tredless, topshop, pull and bear

trička opravdu téměř nekupuji, a když tak elegantní verzi v Camaieu, Reserved, HM apod

trička si moc nekupuji, protože je nemám moc příležitost nosit. Ale tak: Only, UniQlo, Reverse

u trička mi nejde o značku, takže bohužel na tuto otázku nemohu odpovědět

UAX NORDBLANC QUICKSILVER

uax, HM

Umbro,Reserved, Nike

urban classics, mass, donic

Vandenberg New Yorker no-name

Vans,Balin,..... zalezi na vzhledu ne na znacce.....

vetnamci, korejci, cinani

Volcom, Horsefeathers, éS

Volcom, WESC,Burton

young primitive, threadless, H

youngprimitive, fugu, atomrat

zadna prefenrence

zara h

zara, gate, bershka

Zara, HM, Cardthartt

zara, timeout, desiguel

zu elements, diesel, burton

8. Podle čeho si trička vybíráš?

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Barevnost2.361.13
Pohodlnost2.3651.152
Originalita2.31.16
Potisk - obrázky, nápisy2.9751.254

Graf

9. Kupuješ si módní doplňky po internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 10, neotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne15075 %75 %  
ano5025 %25 %  

Graf

10. Proč si kupuješ módní doplňky na internetu?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

asi že je to mnohdy levnější :-)

Cena

cena, výběr

Je to pohodlné

Je to rychlé a pohodlné, velký výběr:)

je to rychlejší a pro mě levnější.

jednoduchost nakupování nemusím nikam chodit zboží dorazí kam si určím

jsou 1. levnější 2. jiné než v kamenných obchodech

jsou levnejsi

jsou levnější než v kamenném obchodě

Jsou levnější.

kupuju si je na internetu jen tehdy, najdu-li něco opravdu originálního co stojí i za to poštovné

líbí se mi

mám pocit, že u doplňků snáze odhadnu, jestli mi budou slušet nebo někomu, pro koho je kupuji

Na internetu je velký výběr zboží

Někdy se nedají sehnat jinak než na internetu

nesnáším nakupování...viz otázka č. 4

originalita

Originalita, cena

Pohodlí, origiální-ručně dělané modely.

pohodlí?originalita

Pohodlný výběr, většinou jsou originálnější než v kamenných obchodech

protože

Protože je větší výběr na "jednom" místě a nemusí se zkoušet.

protože občas natrefím na dobré kousky, které v kamenné obchodě neseženu a protože nechci nosit to, co si půlka národa koupila v C

Protože tam můžu najít originální šperky za pár korun

protože tohle si zkoušet nepotřebuju a je to jednodušší, rychlejší a z domu..

rychlost, poměr cena/kvalita, balík dojde až domů

v kamennem obchode je nesezenu

v kamenných obchodech pokud chci kvalitní doplnky tak jsou předražené! na internetu jsou levnější a mnohdy hezčí.

Vetsinou si kupuji rukodelne veci, nebo z dovozu. chci byt originalni.

větší výběr

větší výběr

větší výběr, lepší ceny

větší vyber,lepší ceny

viz otázka 4;-)

z nudy

zas, protoze vetsi vyber

11. Proč si nekupuješ módní doplňky na internetu?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

celkovo si nekupujem modne doplnky, teda ak si tym myslene nausnice, opasky, privesky

Co to je? Jako nejaky náramky nebo co? Nejsem holka ne asi.

davam prednost klasickym obchodum

dobře popravdě neumím nakupovat po internetu :D

Doplňky, které kupuji, se na internetu většinou nedostanou. Nosím jen pár klasických věcí jako je např. pásek, cufflinks, atp. které mám od svého stylisty.

fotky je něco jiného než realita (pak přijde nějaký chcípák z Číny) a je zbytečné platit za poštovné za takové šmuky

Chci je vidět na vlastní oči, zatím to nevyhledávám...

Chci je vidět osobně.

chci je vidět v reálu

chci si je vyzkoušet

Chyby zde moznost "obcas" :)

Já si nekupuju módní doplňky tak nějak celkově :)) ...a když, tak tomu neřikám módní doplňky :))

Je pravda,že je to o dost rychlejší, než běhat po obchodech, ale ráda si to vyzkouším a zhodnotím, jak to vypadá a také potřebuju slyšet názor někoho jiného.

Je to už moc drobné zboží.

kvůli velkému množství obchodů v okolí

mám jich dost :-)

Mám raději když si je mohu prohlédnout v obchodě.

mám radši když to vidím na vlastní oči, barvy na PC a ve skutečnosti se můžou lišit, nevím zda to nemá nějaký kaz třeba

modne doplnky nie su pre mna prioritou, preto ich na internete ani nehladam

musím je vidět fyzicky

na modni doplnky si moc nepotrpim nebo to co si kupuji na internetu nenazyvam modnim doplnkem :-)

Na módních doplňcích mě především zajímá z jakých materiálů jsou vyrobená, při koupi si je musím ošahat.

Nabídka obchodů mě uspokojuje :)

nebaví mě brozdat po internetu

nebaví mě to

nedbám na módu

nechce se mi

nechci

nejak jsem se k tomu nedostala jeste:)

nejsou prachy:)

nekdy ano, ale spis ne..vyrabim si je nebo kupuju venku

nekupuji

Nekupuji je zas až tak často

Nekupuju si zadny modni doplnky... pasek mam asi deset let, cepici nenosim, nausnici taky ne a ani se k tomu zatim nechystam.

Nekupuju si žádné módní doplňky.

nemam cas hledat

nemám na to čas

nemám potřebu

nemohu si je předem osahat

nenakupuju si je vůbec

nenosim

nenosím je, nepotřebuji je

nenosím moc módní doplňky

Nepotřebuju!!!

neridim se modou

netusim

Nevěřím tmu, že na obrázku vypadají jako ve skutečnost.

nevim

nevim

Nevím

nevím :)

nevím ani co je to módní doplněk, takové věci neřeším. No ok, pásky si musím většinou taky zkusit a zkrátit...kabelky myslím nenosím...prsten mám jeden a penezenky sem tam přes net kupuju. Náušnice mám jedny už pěkně dlouho ale furt se mi líbí na to, abych je měnil. Zvítězila originalita. Čepku si taky musím zkusit v obchodě, páč mám malou hlavu. Zkoušel jsem to přes net, našel co chtěl, ale stejně většinou nemají moji velikost.

Nevím, jestli by mi to sedělo.

nevím, nepoužívám je

Nevím. Nevěnuji čas jejich vybírání na internetu.

nevim...

nevyplatí se mi platit poštovné

nevyplatí se platit poštovné (100 czk), když si chci koupit třeba jednu placku. Nechci si kupovat 20 placek "aby se mi poštovné vyplatilo"

No protože jich moc nenosím

omg ...

po internetu nakupuji minimálně

po žádném moderním doplnku na internetu, jsem doposud nezatoužila

potřeba vyzkoušet, osahat

potřebuji je vidět na vlastní oči, nekupuji doplňky cíleně, ale emotivně, když na něco hezkého narazím.

potřebuji si na to šáhnout, vyzkoušet,..

pr mě doplnky zas tolik "neberou", to co nakoupím v obchodě mi stačí. a nemám zas tolik čas prohledávat internet.

pre to iste co predtym

pro kluky toho moc neni

prostě nekupuju

protoze modni doplnky nenosim

protoze si modnu doplnky nekupuju

protoze to tak neprozivam

protozemam kamaradky co maji originalni doplnky,, ty si spise kupujo v designovych obchodechm, nebo designblok apod... ale kdyby bylo neco dobreho a vedela bych o tom tak kupuju

Protože co když mi to nebude pasovat?

Protože je na sobě nemůžu vyzkoušet.

protože mě to nebaví, nebaví se mě na to dívat na internetu, musím to vidět naživo

Protože moc doplňky nenosím tak nemám důvod si je kupovat.

protože módní doplňky raději porovnám v obchodě - na internetu je obtížné si vybrat. Jde to maximálně u některých věcí (tašky apod.)

protože se cena navyšuje díky poštovnému

Protože si je kupuju v obchodech

protože si je můžu koupit v obchodě

Rad si je prohlednu nazivo

rád si je vyzkouším

rád si všechno předem vyzkouším

ráda chodím po obchodech, na internetu si je nemůžu vyzkoušet

rada je vidim na vlastni oci nez je koupim

raději si je fyzicky prohlédnu

Raději si kupuji věci osobně.

raději si to ošahám

Radši nakupuju v obchodě

ROzhoduji se impulsivně v obchodě, kde mám možnost vše vidět a osahat si...

stejná odpověď

Stejné jako u oblečení.

Stejně jako u triček - koupím si je tehdy, když je vidím naživo a zaujmou mě:) navíc například u náušnic je pro mě důležité si je zkusit přiložit a tím zjistit, zda se ke mně hodí.

taky nevím :)

viz 5

Viz. 5

viz. trička :-)

vyzkouseni

zase si je nemoho odzkoušet

zatím nebyl důvod.

zatím nebylo třeba, nakupuju věci málo a když už, tak se jdu podívat do města

žádné nenosím

Žádný doplňky kromě pásku nepoužívám. A ten mám dlouho dlouho.

12. Za kolik si kupuješ doplňky - čepice, pásky, náušnice?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
200 - 4008347,43 %41,5 %  
400 - 6003922,29 %19,5 %  
do 2003821,71 %19 %  
více než 600158,57 %7,5 %  

Graf

13. Kolik jsi ochoten zaplatit za poštovné/balné?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 10014673 %73 %  
100 - 1505125,5 %25,5 %  
více než 15031,5 %1,5 %  

Graf

14. Za kolik jsi ochoten/ochotna nakoupit, abys měl/a poštovné/balné zdarma?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 1 00011457 %57 %  
do 1 5006934,5 %34,5 %  
do 2 000178,5 %8,5 %  

Graf

15. Kolik jsi ochoten připlatit za dárkové balení? (balení obsahuje bonusové věci - např.placky, plakát, písátka, samolepky, potisknutá krabice, nebo jiné drobnosti)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [100 - 200otázka č. 17, 200 - 300otázka č. 17, 300 - 400otázka č. 17, nejsem ochoten vůbecotázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
100 - 20011256 %56 %  
nejsem ochoten vůbec6834 %34 %  
200 - 300199,5 %9,5 %  
300 - 40010,5 %0,5 %  

Graf

16. Proč nejsi ochoten přilatit za dárkové balení?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

co je ti do toho

dárek má být dárek

darkove balenie si vymyslim sama podla svojjej chuti

Dle mého názoru jsou tyto drobnosti dobrý motivační materiál pro další nákup a poděkování za nákup již provedený, nechápu, proč bych za to tedy měla platit. Myslím, že Vy také tyto dárečky dostáváte od dodavatelů zdarma. Alespoň např. UAX to tak dělá. Zrovna toto zboží sama prodávám v kamenném obchodě, takže vím o čem mluvím.

je to zbytečné zaplatit navíc nějakou částku za zboží o které jsem ani zájem neměla pouhý marketingový tah, nic víc

Je to zbytečné.

jsou to většinou nepotřebné kraviny

k čemu, když to nepotřebuji

k nicemu

krámy na nic

Kupuji co sam uznam za vhodne.

kupuji pouze to, co potřebuji

kupuji produkt, ne dárkové balení

Kupuju konkretni veci, nemam prachy na balast.

mám už moc bonusových blbůstek

ne,nemám zájem o dárkové předměty, zajímá mě produkt, který si vyberu, další předměty mne obtěžují

nejsem

nemám je rád - nevím, k čemu by mi byla

Nemám rád dárková balení.

nemám zájem o dárkové balení

neni treba

nepotrebujem take blbosti, chcem len obsah

Nepotřebuji...

nepotřebuju platit za zbytečnosti

nevím, proč bych v kvůli jednomu triku měl platit kilo navíc. Jinak to je stejně reklama a už proto nechapu, proč bych za to měl platit, samolepky mi v shopech vždy dávali zdarma.

nevyužívám možnosti dárkového balení

objednávám si co potřebuji a co se mi líbí a ne tretky navíc, max. v případě oravdového dárku.

pokud bych chtěla nějaké věci navíc, tak si je koupím samostatně. a pokud je nějaká věc bonusová, tak se za ni přece neplatí. ještě co se týče otázky poštovného - v zahraničních e-shopech je většinou vnitrostátní poštovné a balné téměř nulové, mezinárodní je mnohdy levnější než to, co je zvykem v ČR. Pokud chcete v tomto být cool, inovativní a bůh ví jací ještě, inspirujte se tam.

považuji to za zbytečné

prijde mi to zbytecne

proč bych měl? Pokud mi chcete něco darovat, dejte mi to zadarmo

proč jo? je krize, šetřím :-)

Proč platit za hlouposti

protoze me to nebavi takove hovadiny..HOVNO

protoze nestojim o placky :)

Protoze samolepky, plakat nebo placka stejne budou s logem ci reklamou, tak bych cekal ze je prihodite zdarma, kdyz uz... krome toho me podobne veci spis prudi. Stejne tak potistena krabice... kterou potom obratem zrecykluju. Byl bych pitomec, kdybych za ni chtel platit, nemyslis? A jeste bych si chtel postezovat, ze u postovneho neni moznost "nejsem ochoten platit vubec" ... proste si ceny zkalkulujte tak, abyste mohli mit rozesilani zdarma. IMHO je to lepsi, protoze nic nevytoci vic nez nakup za 4 kila a postovny 150...

protože ho nechci

Protože já žádný nepotřebuju a jiným umím (a s láskou to udělám) zabalit dárek sám.

protože je to další upoutávka jak zaplatit více.

Protože jsem zvyklá, že tyto drobnosti dostávám od prodejce zdarma jako bonus při koupi.

Protože si myslím, že na vyžádání by toto měl poskytovat každý obchod - služba zákazníkovi.

Protože to jsou většinou hlouposti, které stejně nikdy nevyužiji.

Připadá mi to zbytečné.

ráda si balím dárky sama a originálně

raději si udělám dárkový balíček sám přesně obdarovávané osobě na míru

Spíš záleží, co konkrétně by to bylo. Ale obecně, protože je nepotřebuju.

třeba nestojím o dárkové balení

umím si to zabalit dárkově sám

vyrobím si ho sama

Záleží mi na věci co je uvnitř balení, ne na tom, v jakém papíře bude dopravena atp..

zbytečné

zbytečnost

zvádám to velmi dobře sama

17. Co je pro Vás důvodem k registraci na zábavně-infomačním portálu?(zábavně-info portál=info o aktuálním dění, blogy - reál i parodie, fotoreporty, e-shop, atd)

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Exklusivní obsah2.1071.963
stát se součástí webové komunity3.4131.824
opakovaná návštěvnost2.8471.079
možnost přizpůsobení vzhledu3.7811.447
nákup zboží2.8522.065

Graf

18. Co je důvodem, abych se na web vracel?

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
nové zboží2.1581.429
oblíbený blogger2.761.141
fotoreporty2.4030.843
nové dění okolo komunity2.6791.361

Graf

19. Co je na ideálním zábavně-informačním portálu nejdůležitější?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-------

...

Aby bavil a informoval:)

aby byl aktuální

aby byl jiný než ostatní, zase ne moc ujetý, abych se tam necítil jako idiot

Aby byl opravdu zábavný ;-)

aby byl opravdu zábavný a pokud je i informační, tak aby zde byly užitečné informace

Aby byl originální a navštěvovaný. Myslím si, že v dnešní době to už stejně nepůjde a žádného valného úspěchu se nedočkáte. Jedině, že by to bylo něco extra, boom, cool velkýho.

aby byl zábavně informačním :D

aby byl zábavný

aby byl zábavný a dostatečně informoval :-)

aby byl zabavny a informoval

Aby byl zábavný.

Aby byla poutavá

aby člověk u něj chtěl strávit čas

Aby informoval a byl zabavnej??? Sorry, asi bych takovej zadnej dalsi uz nechtel. Uplne mi staci facebook, ze zere dost casu.

Aby informoval pravidelně, pravdivě a dával možnost vlastnímu zapojení.

aby měl cim zaujmout

aby plnil funkci zábavně informačního portálu, neopisoval ostatní portály, být originální a hlavně aktuální. Kromě bezpečnostních prvků mi tohle poskytuje facebook.

aby pro mě měl nějaký přínos, i když minimální, ale alespon nějaký.

Aby sledoval dění okolo aktuálně, tzn v reálném čase

aby tam bylo hodně známých

aby tam byly informace a zabava :)

aby to nebylo pozérský

Abych jej navštívila, musel by v sobě spojovat aktuální informace - ovšem jednak ty zábané - škola, zajímavosti, blbinky atp. - a zároveň i nějaké info ze světa a čr - tím chci říct ne jen ty "blbinky", ač i ty si člověk občas rád přečte... ale na druhou stranu, kdyby tam bylo spousta vtipných věcí (třeba i vkládané od lidí atp.), možná bych tam sem tam zašla. A co se týče spojení s nákupem doplňků, pokud by byli opravdu originální a pěkné (a ne příliš drahé pokud možno:), pak proč ne!

abych set am nenudila :-)

aktivita, komunita

Aktualizace obsahu

aktualizace, nápad, přehlednost

aktualne informacie, vizualna stranka???

aktuální informace, fotky z akcí

Aktuální informace, obsahová rozmanitost, dobrý webdesign, snadné ovládání (user friendly)

Aktuálnost

aktuálnost

aktuálnost

Aktuálnost a max. zacílení na cílovou skupinu.

aktuálnost a originalita, s takovými "moderními" projekty se v poslední době roztrhl pytel, všichni nabízejí "designové vychytávky", samolepky, placky, trička... ale to už tu přece bylo stokrát. musí se prostě přijít s něčím opravdu novým a hlavně vydržet!

aktuálnost informací

Aktuálnost informací

Aktuálnost v kombinace s tím aby tam chodili lidi které nějakým způsobem znám. Z toho pak vyplývá možnost prolnutí takového portálu do běžného života (viz facebook, ať je blbý jak chce, tak pořád o něm spousta lidí mluví v hospodách atd.)

asi nejake zabavne nove informacie, vtipne fotky, komenty

celková originalita a zpracování

Co to je vůbec za patvar? "Zábavně-informačním portál"? Proč mícháš fotoreporty a e-shop? Pokud je zábavně-informační portál něco jako blog, tak je tam nejdůležitější samozřejmě obsah - tzn. kvalita článků. Pokud jde o eshop, tak samozřejmě cena, kde kraluje zbozi.cz (zbozi je bozi, vime?). V otazce 17. mi prijdou ty moznosti ujety. Uvital bych treba neco jako, ze kdyz se zaregistruju, tak se mi budou scitat nakupy a az nakoupim za 5k, tak dostanu triko zadarmo, kdyz uz... jinak me veskery registrace obtezujou.

Dej a novinky

Design, seo (optimalizace pro vyhledávání), musí to celé působit přátelsky a odpovídat, tomu co se tam nabízí, rozhodně by se mělo dát na stránkách vše najít. Rozcestník, registrace/přihlášení, vyhledávaní ve zboží podle kódu, názvu, možnost odběru novinek, akcí na email.

dobrá zpracování webových stránek, přehlednost, příjemná grafická úprava a samozřejmě taky informace pro mě užitečné

dobré články

Dobré články a reportáže

dobrý dotazník...a to tenhle není

dostatečný přísun novinek

Hodně zábavy a cool design

chodím jen na Blogy svých kamarádů, baví mě posuzovat jaké jsou

image

info o kulturních akcích, recenze na cokoliv, zábava - ať už formou videí, obrázků, textu, ...

Informace

informace

informace

informace

informace

informace

informace

informace a zábava

informace o ostatnich clenech

Informace z mého okolí.

informace..

je tam dostatek holek a zabavy :)

jeho obsah

Kamarádi

kazdý den něco nového

komplexnost, praktičnost a pohodlnost

komunita

komunita

Komunita

kvalita (všeho)

Kvalitní "zábavní složka" co po obsahové i grafické stránce

kvalitní informace, čtivé, vizuálně příjemné, dobrá komunita, spolehlivost atd

lidé

lidé, novinky, humor

lidi

moznost snadno se odhlasit

možnost poznávat nové lidi a komunikace s již získanými přáteli

musí mě zaujmout, být originální, aktualizovaný

myslím, že se nedá jednoznačně říct, co je nejdůležitější. Každý portál je jiný a zkrátka musí umět zaujmout

nápad a smysl

nedokazu posoudit

nechodím na tyto portály

nechodím na zábavně informační portály. Musím na ty otázky odpovídat, dávat poŕadí věcem, které mě nezajímají ani je nesleduji, když jsou to povinné otázky....

nejdlležitější je aby dokázal oslovit lidi originalitou a neptřelostí, která lidi donutí se vracet....i když to zní jako fráze, něco na tom rozhodně je... Originalita je důležitá..

nejdůležitější je nabídnout to, co ostatní nemají.

neviem

nevím

nevim

nevím

nevim

nevím

nevim

nevím

Nevim

Nevím, nezajímám se o to.

nic neni dulezite. fajn je kontakt.

nic neni idealni - zabiti volneho casu

nic, je to trapná píovina

nikdy jsem tam nebyla

no asi zábava že...hlavně úroveň zábavy...aby tam lidi neplácali kdeco kdekomu o kdekom :) ....ehm...a taky aby nevěděl kdekdo kdeco o kdekom :)

Nové atraktivně pojaté informace, multimediálnost, aktuálnost, příjemný vzhled pro oči (i pro déletrvající čtení)

Nove informace o deni a aktuality z oboru portalu

nové zboží

Novelizování zboží, blogů apod.

novinky

Novinky

Novinky :-)

novinky, informace

novinky, progres

obsah

obsah

obsah

obsah

Obsah

obsah

obsah

obsah, grafika,

obsah, informace

obsah, novinky, nalezeni informaci, ktere me zajimaji

obsah, vzhled, jednoduchost

obsah+design uzivatelska privetivost

organizace portálu

originalita

originalita

originalita

Originalita

Originalita

originalita

originalita portálu, musí mě na 1. pohled zaujmout

Originalita, občasná obměna stylu a funkce, dobrý kolektiv účastníků

originalita, spolehlivost, povědomí

originalita, zábava, zpětná vazba

originalita,přehlednost

originalni obsah

pěkný a zábavný design, pocit navštěvujících, že je to opravdu ojedinělý, výhodný portál s neziskovým zaměřením. Jednoduchý název

prehlednost

prehlednost

Prehlednost, moznost prizpusobeni na miru

Pro mě nic.

přátelé

PŘEHLEDNOST

přehlednost !!! !

přehlednost a aktuálnost

přehlednost a rozmanitost

přehlednost, aktuálnost

přehlednost, hezká grafika

rychlé info

Sakra... když už si člověk myslí, že je na konci, tak se tady objeví další otázky... :( fikané :-D

seznam přátel

slusnost

směsice informací

snadná orientace, pravidelné aktualizace

Spojitost mezi přáteli

spousta lidí, seznámení

správně oslovit cílovou skupinu a dobře s ní pracovat

správné téma - zaujmout komunitu

sranda

to nevím.

ty informace

Tzv. "zábavně-informační" portály v podstatě nesnášim, takže nejdůležitější je, aby postupně a jistě mizely...

uzitocne informacie

Užitečné informace.

vše

Všechno.

vtip a nákupy skloubené dohromady

vzhľad a obsah stránky aktualizácie stránky

zábava

zábava

zábava

zábava

zabava a informace

zábava a informace

zábava a informace

zábava a informace

zábava a informace ;-)

zábava a informace :-D

zábava a informace :)

zabava a informace :)

zábava a informace?

zábava informace

zábava, novinky od přátel :-P

zabava,originalita

zábava.)

Zábavně informační portály mne příliš nepřitahují, na nejpopulárnějších jako je Facebook jsem smazal své účty. Pokud by přinášely jinou hodnotu než jen plytké rozptýlení, ale informace směřující k jakémukoliv růstu, pak bych o tom mohl uvažovat. Najděte každý týden zajímavého úspěšného člověka pro rozhovor, který bude rozebírat jeho myšlení a postoje, zaručuju vám spoustu nadšených uživatelů. Alespoň na bývalém web projektu nám to fungovalo, než jsme odešli za lepším byznysem 8-)

zajimave informace

Zajímavé příspěvky, které pro mě budou přínosné.

zajímavé reporty, které nejsou komerčním sdělením

zajímavost

zajímavost

zajimavy obsah

zajimavy obsah

zaujimave informacie

zbozi

že by zábavnost? :-D

že tam nebude nuda

20. Věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-239246 %46 %  
23-289246 %46 %  
14-1873,5 %3,5 %  
23 je dost10,5 %0,5 %  
nad 2810,5 %0,5 %  
3010,5 %0,5 %  
3710,5 %0,5 %  
4010,5 %0,5 %  
29 - vic10,5 %0,5 %  
2910,5 %0,5 %  
nad 3010,5 %0,5 %  
6310,5 %0,5 %  

Graf

21. Pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena10251 %51 %  
muž9849 %49 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Na které z uvedených stránek máte profil?

2. Jaký je Váš měsíční příjem (kapesné, brigády, apod.)

3. Kupujete si trička po internetu?

6. Kolik obvykle platíš za tričko? (v kamenném obchodě, na internetu, kdekoli)?

8. Podle čeho si trička vybíráš?

9. Kupuješ si módní doplňky po internetu?

12. Za kolik si kupuješ doplňky - čepice, pásky, náušnice?

13. Kolik jsi ochoten zaplatit za poštovné/balné?

14. Za kolik jsi ochoten/ochotna nakoupit, abys měl/a poštovné/balné zdarma?

15. Kolik jsi ochoten připlatit za dárkové balení? (balení obsahuje bonusové věci - např.placky, plakát, písátka, samolepky, potisknutá krabice, nebo jiné drobnosti)

17. Co je pro Vás důvodem k registraci na zábavně-infomačním portálu?(zábavně-info portál=info o aktuálním dění, blogy - reál i parodie, fotoreporty, e-shop, atd)

18. Co je důvodem, abych se na web vracel?

20. Věk?

21. Pohlaví?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Na které z uvedených stránek máte profil?

2. Jaký je Váš měsíční příjem (kapesné, brigády, apod.)

3. Kupujete si trička po internetu?

6. Kolik obvykle platíš za tričko? (v kamenném obchodě, na internetu, kdekoli)?

8. Podle čeho si trička vybíráš?

9. Kupuješ si módní doplňky po internetu?

12. Za kolik si kupuješ doplňky - čepice, pásky, náušnice?

13. Kolik jsi ochoten zaplatit za poštovné/balné?

14. Za kolik jsi ochoten/ochotna nakoupit, abys měl/a poštovné/balné zdarma?

15. Kolik jsi ochoten připlatit za dárkové balení? (balení obsahuje bonusové věci - např.placky, plakát, písátka, samolepky, potisknutá krabice, nebo jiné drobnosti)

17. Co je pro Vás důvodem k registraci na zábavně-infomačním portálu?(zábavně-info portál=info o aktuálním dění, blogy - reál i parodie, fotoreporty, e-shop, atd)

18. Co je důvodem, abych se na web vracel?

20. Věk?

21. Pohlaví?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

dobešová, l.e-shop s designovými vychytávkami + webový portál (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://e-shop-s-designovymi-vychytavkami-webovy-portal-trabagr.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.