Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > E-shop s potravinami

E-shop s potravinami

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Radka Dohnalová
Šetření:21. 11. 2012 - 28. 11. 2012
Počet respondentů:57
Počet otázek (max/průměr):20 / 20
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:73,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:39
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti, 

děkuji za Váš čas, který jste si našli pro vyplnění mého dotazníku. Jedná se o marketingový výzkum v rámci projektu při studiu na vysoké škole. Tématem tohoto projektu je e-shop s potravinami. Vaše odpovědi mi velice pomohou při jeho zpracování.

Při vyplňování dotazníku se prosím řiďtě instrukcemi u jednotlivých otázek. Dotazník je zcela anonymní a veškeré informace z něj plynoucí budou použity výhradně pro potřeby daného projektu. Vyplnění dotazníku Vám zabere maximálně 5 minut.

 

Děkuji

Odpovědi respondentů

1. Je pro Vás důležité vybírat si potraviny v kamenném obchodě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, je to pro mě důležité.5189,47 %89,47 %  
Ne, raději bych ušetřil/a čas.610,53 %10,53 %  

Graf

2. Potraviny nakupuji v:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
supermarket3357,89 %57,89 %  
hypermarket1424,56 %24,56 %  
samoobsluha s potravinami610,53 %10,53 %  
velkoobchod s potravinami23,51 %3,51 %  
Všechny uvedené možnosti 11,75 %1,75 %  
ruzne - vietnamska vecerka, trhy, drogerie DM, specializovane obchody (recky, italsky, rusky..), atd..11,75 %1,75 %  

Graf

3. Kolik korun týdně utratíte za nákup potravin?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
301-600 Kč2035,09 %35,09 %  
601-900 Kč1526,32 %26,32 %  
Více jak 901 Kč1221,05 %21,05 %  
0-300 Kč1017,54 %17,54 %  

Graf

4. Internetové obchody využívám ke svým nákupům:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Příležitostně - několikrát do roka2442,11 %42,11 %  
Občas – minimálně 1 x za měsíc1424,56 %24,56 %  
Nevyužívám nákup na internetu1322,81 %22,81 %  
Pravidelně - 3 x za měsíc a více610,53 %10,53 %  

Graf

5. Jak často děláte větší nákup potravin - nad 500 Kč?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
alespoň 1x týdně2340,35 %40,35 %  
alespoň 1x měsíčně1526,32 %26,32 %  
nedělám větší nákupy nad 500 Kč1221,05 %21,05 %  
alespoň 3x týdně712,28 %12,28 %  

Graf

6. Při koupi potravin se zajímám o:

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Cenu2.2281.018
Kvalitu1.7540.992
Dostupné množství3.8420.87
Sensorické vlastnosti: vůně, vzhled, chuť2.6840.988
Jiné4.4910.952

Graf

7. Jak daleko od Vašeho bydliště se nachází obchod, do kterého chodíte obvykle nakupovat potraviny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0 - 1 km2442,11 %42,11 %  
2 - 5 km1831,58 %31,58 %  
6 - 10 km712,28 %12,28 %  
16 km a více47,02 %7,02 %  
11 - 15 km47,02 %7,02 %  

Graf

8. Vnímáte čas věnovaný nákupu jako ztracený, promarněný?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4578,95 %78,95 %  
ano1221,05 %21,05 %  

Graf

9. Jaký motiv by Vás vedl k nákupu potravin přes e-shop?

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
v blízkém okolí bydliště se nenachází žádný obchod s potravinami3.9655.332
úspora času3.5614.387
zdravotní problémy3.5615.053
nemám možnost odvést si větší nákup vlastním autem4.074.416
nerad/a nakupuji potraviny6.0353.437
vyhnul/a bych se frontě u pokladny4.3683.882
nerad/a se „prodírám“ mezi lidmi4.7374.755
něco jsem zapomněl/a koupit a nechci se už do obchodu vracet5.7024.63

Graf

10. Jaké zboží očekáváte v internetovém obchodě se zaměřením na prodej potravin?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Cukrovinky3764,91 %64,91 %  
Mléčné výrobky3764,91 %64,91 %  
Uzeniny3561,4 %61,4 %  
Ovoce3256,14 %56,14 %  
Zelenina3256,14 %56,14 %  
Alkohol3052,63 %52,63 %  
Pečivo3052,63 %52,63 %  
Drogistické zboží2238,6 %38,6 %  
Krmivo pro domácí zvířata1933,33 %33,33 %  
Tabákové výrobky1831,58 %31,58 %  
Jiné1221,05 %21,05 %  
Kancelářské potřeby1119,3 %19,3 %  

Graf

11. Myslíte si, že mohou e-shopy vždy doručit zboží čerstvé?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Myslím, že to není možné vždy a raději bych takto nakupoval/a pouze trvanlivé výrobky.3968,42 %68,42 %  
Ano, nevidím v tom problém.915,79 %15,79 %  
Obával/a bych se, že mi budou doručeny zkažené výrobky a raději bych takto nenakupoval/a.915,79 %15,79 %  

Graf

12. Jaký popis výrobků je pro Vás v e-shopu s potravinami dostačující?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Složení2849,12 %49,12 %  
Obrázek1017,54 %17,54 %  
Název712,28 %12,28 %  
Výrobce35,26 %5,26 %  
vše uvedené35,26 %5,26 %  
název, obrázek, složení, výrobce, datum trvanlivost/spotřeby, cena a příp. cena za jednotku11,75 %1,75 %  
všechny uvedené + cena11,75 %1,75 %  
Všechno11,75 %1,75 %  
vsechno uvedene - detailni obrazek, vyrobce, nazev, slozeni, hmotnost/objem, baleni (v plastu/papiru, atd..),..11,75 %1,75 %  
i složení i výrobcek i obrázek11,75 %1,75 %  
Všechny výše vypsané možnosti11,75 %1,75 %  

Graf

13. Je podle Vás cena 50 Kč přijatelná za dovoz nákupu až do domu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano4375,44 %75,44 %  
Ne1424,56 %24,56 %  

Graf

14. Chtěli byste být informováni elektronickou formou o aktuální nabídce sortimentu a akční nabídce ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne2950,88 %50,88 %  
Ano2849,12 %49,12 %  

Graf

15. Jaké je Vaše ekonomická aktivita?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student3764,91 %64,91 %  
Zaměstnanec1628,07 %28,07 %  
Podnikatel/živnostník35,26 %5,26 %  
Mateřská/rodičovská dovolená11,75 %1,75 %  

Graf

16. S kým žijete v domácnosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
s rodiči3459,65 %59,65 %  
s partnerem/partnerkou1933,33 %33,33 %  
s partnerem/partnerkou a dětmi58,77 %8,77 %  
s jinými příbuznými58,77 %8,77 %  
s kamarády47,02 %7,02 %  
s prarodiči11,75 %1,75 %  
sama/sám11,75 %1,75 %  

Graf

17. Jaký počet obyvatel má obec, ve které bydlíte (uveďte prosím obec, ve které žijete většinu týdne)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Do 5000 obyvatel2035,09 %35,09 %  
Více než 500 000 obyvatel1933,33 %33,33 %  
10 001 až 50 000 obyvatel610,53 %10,53 %  
100 001 až 500 000 obyvatel610,53 %10,53 %  
50 001 až 100 000 obyvatel47,02 %7,02 %  
5001 až 10 000 obyvatel23,51 %3,51 %  

Graf

18. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Méně než 26 let4171,93 %71,93 %  
26 až 35 let1221,05 %21,05 %  
36 až 45 let35,26 %5,26 %  
46 až 55 let11,75 %1,75 %  

Graf

19. Jaký je průměrný čistý měsíční příjem Vaší domácnosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Méně než 30 000 Kč2849,12 %49,12 %  
30 001 Kč až 40 000 Kč1628,07 %28,07 %  
40 001 Kč až 50 000 Kč814,04 %14,04 %  
Více než 60 001 Kč35,26 %5,26 %  
50 001 Kč až 60 000 Kč23,51 %3,51 %  

Graf

20. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena4375,44 %75,44 %  
Muž1424,56 %24,56 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

10. Jaké zboží očekáváte v internetovém obchodě se zaměřením na prodej potravin?

  • odpověď Alkohol:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tabákové výrobky na otázku 10. Jaké zboží očekáváte v internetovém obchodě se zaměřením na prodej potravin?
  • odpověď Drogistické zboží:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kancelářské potřeby na otázku 10. Jaké zboží očekáváte v internetovém obchodě se zaměřením na prodej potravin?
  • odpověď Mléčné výrobky:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ovoce na otázku 10. Jaké zboží očekáváte v internetovém obchodě se zaměřením na prodej potravin?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pečivo na otázku 10. Jaké zboží očekáváte v internetovém obchodě se zaměřením na prodej potravin?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zelenina na otázku 10. Jaké zboží očekáváte v internetovém obchodě se zaměřením na prodej potravin?
  • odpověď Ovoce:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zelenina na otázku 10. Jaké zboží očekáváte v internetovém obchodě se zaměřením na prodej potravin?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pečivo na otázku 10. Jaké zboží očekáváte v internetovém obchodě se zaměřením na prodej potravin?
  • odpověď Pečivo:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ovoce na otázku 10. Jaké zboží očekáváte v internetovém obchodě se zaměřením na prodej potravin?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zelenina na otázku 10. Jaké zboží očekáváte v internetovém obchodě se zaměřením na prodej potravin?
  • odpověď Zelenina:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ovoce na otázku 10. Jaké zboží očekáváte v internetovém obchodě se zaměřením na prodej potravin?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pečivo na otázku 10. Jaké zboží očekáváte v internetovém obchodě se zaměřením na prodej potravin?

15. Jaké je Vaše ekonomická aktivita?

  • odpověď Student:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0-300 Kč na otázku 3. Kolik korun týdně utratíte za nákup potravin?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Je pro Vás důležité vybírat si potraviny v kamenném obchodě?

2. Potraviny nakupuji v:

3. Kolik korun týdně utratíte za nákup potravin?

4. Internetové obchody využívám ke svým nákupům:

5. Jak často děláte větší nákup potravin - nad 500 Kč?

6. Při koupi potravin se zajímám o:

7. Jak daleko od Vašeho bydliště se nachází obchod, do kterého chodíte obvykle nakupovat potraviny?

8. Vnímáte čas věnovaný nákupu jako ztracený, promarněný?

9. Jaký motiv by Vás vedl k nákupu potravin přes e-shop?

10. Jaké zboží očekáváte v internetovém obchodě se zaměřením na prodej potravin?

11. Myslíte si, že mohou e-shopy vždy doručit zboží čerstvé?

12. Jaký popis výrobků je pro Vás v e-shopu s potravinami dostačující?

13. Je podle Vás cena 50 Kč přijatelná za dovoz nákupu až do domu?

14. Chtěli byste být informováni elektronickou formou o aktuální nabídce sortimentu a akční nabídce ?

15. Jaké je Vaše ekonomická aktivita?

16. S kým žijete v domácnosti?

17. Jaký počet obyvatel má obec, ve které bydlíte (uveďte prosím obec, ve které žijete většinu týdne)?

18. Jaký je Váš věk?

19. Jaký je průměrný čistý měsíční příjem Vaší domácnosti?

20. Pohlaví

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Je pro Vás důležité vybírat si potraviny v kamenném obchodě?

2. Potraviny nakupuji v:

3. Kolik korun týdně utratíte za nákup potravin?

4. Internetové obchody využívám ke svým nákupům:

5. Jak často děláte větší nákup potravin - nad 500 Kč?

6. Při koupi potravin se zajímám o:

7. Jak daleko od Vašeho bydliště se nachází obchod, do kterého chodíte obvykle nakupovat potraviny?

8. Vnímáte čas věnovaný nákupu jako ztracený, promarněný?

9. Jaký motiv by Vás vedl k nákupu potravin přes e-shop?

10. Jaké zboží očekáváte v internetovém obchodě se zaměřením na prodej potravin?

11. Myslíte si, že mohou e-shopy vždy doručit zboží čerstvé?

12. Jaký popis výrobků je pro Vás v e-shopu s potravinami dostačující?

13. Je podle Vás cena 50 Kč přijatelná za dovoz nákupu až do domu?

14. Chtěli byste být informováni elektronickou formou o aktuální nabídce sortimentu a akční nabídce ?

15. Jaké je Vaše ekonomická aktivita?

16. S kým žijete v domácnosti?

17. Jaký počet obyvatel má obec, ve které bydlíte (uveďte prosím obec, ve které žijete většinu týdne)?

18. Jaký je Váš věk?

19. Jaký je průměrný čistý měsíční příjem Vaší domácnosti?

20. Pohlaví

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Dohnalová, R.E-shop s potravinami (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://e-shop-s-potravinami.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.