Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
děkuji za Váš čas, který jste si našli pro vyplnění mého dotazníku. Jedná se o marketingový výzkum v rámci projektu při studiu na vysoké škole. Tématem tohoto projektu je e-shop s potravinami. Vaše odpovědi mi velice pomohou při jeho zpracování.
Při vyplňování dotazníku se prosím řiďtě instrukcemi u jednotlivých otázek. Dotazník je zcela anonymní a veškeré informace z něj plynoucí budou použity výhradně pro potřeby daného projektu. Vyplnění dotazníku Vám zabere maximálně 5 minut.
Děkuji
Odpovědi respondentů
1. Je pro Vás důležité vybírat si potraviny v kamenném obchodě?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano, je to pro mě důležité.
51
89,47 %
89,47 %
Ne, raději bych ušetřil/a čas.
6
10,53 %
10,53 %
2. Potraviny nakupuji v:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
13. Je podle Vás cena 50 Kč přijatelná za dovoz nákupu až do domu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
43
75,44 %
75,44 %
Ne
14
24,56 %
24,56 %
14. Chtěli byste být informováni elektronickou formou o aktuální nabídce sortimentu a akční nabídce ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
29
50,88 %
50,88 %
Ano
28
49,12 %
49,12 %
15. Jaké je Vaše ekonomická aktivita?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Student
37
64,91 %
64,91 %
Zaměstnanec
16
28,07 %
28,07 %
Podnikatel/živnostník
3
5,26 %
5,26 %
Mateřská/rodičovská dovolená
1
1,75 %
1,75 %
16. S kým žijete v domácnosti?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
s rodiči
34
59,65 %
59,65 %
s partnerem/partnerkou
19
33,33 %
33,33 %
s partnerem/partnerkou a dětmi
5
8,77 %
8,77 %
s jinými příbuznými
5
8,77 %
8,77 %
s kamarády
4
7,02 %
7,02 %
s prarodiči
1
1,75 %
1,75 %
sama/sám
1
1,75 %
1,75 %
17. Jaký počet obyvatel má obec, ve které bydlíte (uveďte prosím obec, ve které žijete většinu týdne)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Do 5000 obyvatel
20
35,09 %
35,09 %
Více než 500 000 obyvatel
19
33,33 %
33,33 %
10 001 až 50 000 obyvatel
6
10,53 %
10,53 %
100 001 až 500 000 obyvatel
6
10,53 %
10,53 %
50 001 až 100 000 obyvatel
4
7,02 %
7,02 %
5001 až 10 000 obyvatel
2
3,51 %
3,51 %
18. Jaký je Váš věk?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Méně než 26 let
41
71,93 %
71,93 %
26 až 35 let
12
21,05 %
21,05 %
36 až 45 let
3
5,26 %
5,26 %
46 až 55 let
1
1,75 %
1,75 %
19. Jaký je průměrný čistý měsíční příjem Vaší domácnosti?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Méně než 30 000 Kč
28
49,12 %
49,12 %
30 001 Kč až 40 000 Kč
16
28,07 %
28,07 %
40 001 Kč až 50 000 Kč
8
14,04 %
14,04 %
Více než 60 001 Kč
3
5,26 %
5,26 %
50 001 Kč až 60 000 Kč
2
3,51 %
3,51 %
20. Pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
43
75,44 %
75,44 %
Muž
14
24,56 %
24,56 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
10. Jaké zboží očekáváte v internetovém obchodě se zaměřením na prodej potravin?
odpověď Alkohol:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tabákové výrobky na otázku 10. Jaké zboží očekáváte v internetovém obchodě se zaměřením na prodej potravin?
odpověď Drogistické zboží:
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kancelářské potřeby na otázku 10. Jaké zboží očekáváte v internetovém obchodě se zaměřením na prodej potravin?
odpověď Mléčné výrobky:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ovoce na otázku 10. Jaké zboží očekáváte v internetovém obchodě se zaměřením na prodej potravin?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pečivo na otázku 10. Jaké zboží očekáváte v internetovém obchodě se zaměřením na prodej potravin?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zelenina na otázku 10. Jaké zboží očekáváte v internetovém obchodě se zaměřením na prodej potravin?
odpověď Ovoce:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zelenina na otázku 10. Jaké zboží očekáváte v internetovém obchodě se zaměřením na prodej potravin?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pečivo na otázku 10. Jaké zboží očekáváte v internetovém obchodě se zaměřením na prodej potravin?
odpověď Pečivo:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ovoce na otázku 10. Jaké zboží očekáváte v internetovém obchodě se zaměřením na prodej potravin?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zelenina na otázku 10. Jaké zboží očekáváte v internetovém obchodě se zaměřením na prodej potravin?
odpověď Zelenina:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ovoce na otázku 10. Jaké zboží očekáváte v internetovém obchodě se zaměřením na prodej potravin?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pečivo na otázku 10. Jaké zboží očekáváte v internetovém obchodě se zaměřením na prodej potravin?
15. Jaké je Vaše ekonomická aktivita?
odpověď Student:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0-300 Kč na otázku 3. Kolik korun týdně utratíte za nákup potravin?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Je pro Vás důležité vybírat si potraviny v kamenném obchodě?
2. Potraviny nakupuji v:
3. Kolik korun týdně utratíte za nákup potravin?
4. Internetové obchody využívám ke svým nákupům:
5. Jak často děláte větší nákup potravin - nad 500 Kč?
6. Při koupi potravin se zajímám o:
7. Jak daleko od Vašeho bydliště se nachází obchod, do kterého chodíte obvykle nakupovat potraviny?
8. Vnímáte čas věnovaný nákupu jako ztracený, promarněný?
9. Jaký motiv by Vás vedl k nákupu potravin přes e-shop?
10. Jaké zboží očekáváte v internetovém obchodě se zaměřením na prodej potravin?
11. Myslíte si, že mohou e-shopy vždy doručit zboží čerstvé?
12. Jaký popis výrobků je pro Vás v e-shopu s potravinami dostačující?
13. Je podle Vás cena 50 Kč přijatelná za dovoz nákupu až do domu?
14. Chtěli byste být informováni elektronickou formou o aktuální nabídce sortimentu a akční nabídce ?
15. Jaké je Vaše ekonomická aktivita?
16. S kým žijete v domácnosti?
17. Jaký počet obyvatel má obec, ve které bydlíte (uveďte prosím obec, ve které žijete většinu týdne)?
18. Jaký je Váš věk?
19. Jaký je průměrný čistý měsíční příjem Vaší domácnosti?
20. Pohlaví
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Je pro Vás důležité vybírat si potraviny v kamenném obchodě?
2. Potraviny nakupuji v:
3. Kolik korun týdně utratíte za nákup potravin?
4. Internetové obchody využívám ke svým nákupům:
5. Jak často děláte větší nákup potravin - nad 500 Kč?
6. Při koupi potravin se zajímám o:
7. Jak daleko od Vašeho bydliště se nachází obchod, do kterého chodíte obvykle nakupovat potraviny?
8. Vnímáte čas věnovaný nákupu jako ztracený, promarněný?
9. Jaký motiv by Vás vedl k nákupu potravin přes e-shop?
10. Jaké zboží očekáváte v internetovém obchodě se zaměřením na prodej potravin?
11. Myslíte si, že mohou e-shopy vždy doručit zboží čerstvé?
12. Jaký popis výrobků je pro Vás v e-shopu s potravinami dostačující?
13. Je podle Vás cena 50 Kč přijatelná za dovoz nákupu až do domu?
14. Chtěli byste být informováni elektronickou formou o aktuální nabídce sortimentu a akční nabídce ?
15. Jaké je Vaše ekonomická aktivita?
16. S kým žijete v domácnosti?
17. Jaký počet obyvatel má obec, ve které bydlíte (uveďte prosím obec, ve které žijete většinu týdne)?
18. Jaký je Váš věk?
19. Jaký je průměrný čistý měsíční příjem Vaší domácnosti?
20. Pohlaví
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.
Fighter: Ot. č. 2 - chybí např. diskontní prodejna. Ot. č. 4 - e-shopy využívám k nákupům nepotravinářského zboží příležitostně, ale ne nezbytně několikrát do roka. Pozn.: V alespoň středně velkých městech je tak velká koncentrace prodejen a tak malá vzdálenost, že nechat si dovážet zboží z e-shopu nemá smysl. K ot. č. 13 - pokud člověk chodí několikrát týdně do obchodu a udělá nákup cca za 100 Kč, těžko bude ochoten platit 50 % navíc za dovoz zboží, u kterého si navíc sám nemůže předem zkontrolovat kvalitu.