Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > E-shop s vínem

E-shop s vínem

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lukáš Satinský
Šetření:31. 01. 2014 - 10. 02. 2014
Počet respondentů:41
Počet otázek (max/průměr):11 / 10.24
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:76,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:42
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den/večer/ráno/odpoledne.

Chtěl bych Vás poprosit o vyplnění krátkého dotazníku o vínu a nakupování vína přes e-shop. Zabere Vám to jen minutku a hrozně mi tím pomůžete.

Děkuji Vám mockrát

Lukáš Satinský

Odpovědi respondentů

1. Kupujete si víno přes e-shop?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne3073,17 %73,17 %  
Občas819,51 %19,51 %  
Ano, ale dávám přednost kamennému obchodu24,88 %4,88 %  
Ano, často12,44 %2,44 %  

Graf

2. Hraje u Vás cena rozhodující vliv při výběru vína?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano2253,66 %53,66 %  
Ne1946,34 %46,34 %  

Graf

3. Kolik jste ochoten/ochotna utratit za láhev vína?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
100-200 Kč2458,54 %58,54 %  
200-400 Kč819,51 %19,51 %  
do 100 Kč717,07 %17,07 %  
400 Kč a více24,88 %4,88 %  

Graf

4. Kolikrát do měsíce si nakupujete víno?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jednou2356,1 %56,1 %  
2x-3x1126,83 %26,83 %  
4x a víc717,07 %17,07 %  

Graf

5. Co Vás odradí při nákupu v e-shopu?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
-37,32 %7,32 %  
nepřehlednost24,88 %4,88 %  
špatné reference12,44 %2,44 %  
cena dopravy12,44 %2,44 %  
to, že nemám možnost se bezprostředně poradit s prodejcem (teda v případě, že o vínu něco ví)12,44 %2,44 %  
nic12,44 %2,44 %  
nedostupnost zboží (není skladem)12,44 %2,44 %  
...to, že to víno nemohu vypít hned12,44 %2,44 %  
Nemoznost mit vino okamzite.12,44 %2,44 %  
Neznalost vína12,44 %2,44 %  
ostatní odpovědi nevěřím kvalitě vína v e-shopu
reklamy, nedostatečný nebo zavádějící/nepravdivý popis produktů, nemožnost výběru dopravce
nemohu ochutnat
Rychlejší a levnější je koupit si ho při nákupu potravin v supermarketu. Nemusím hledat na webu
doručování?
Málo informací
nemám potřebu tam nakupovat
doprava
Dlouhá čekací doba
nevím, nikdy jsem víno přes e-shop nekupovala
nedůvěryhodnost e-shopu
postovny
Pokud se jedná o víno, tak špatné a nepřehledné dělení odrůd a kvalit vín.
platba za dovoz, nedostatocne informacie o vine
dodání
nepřehlednost, přehnané cenyza dopravu
raději lahev beru do rukou a čtu složení, mám ráda atmosféru vinoték
nevím
nemožnost ochutnat víno
málo informací o původu a složení + nedůvěryhodné skladování
náklady na dopravu
doba čekání, riziko poškození zboží, nehmatatelsnot
Dlouhá dodací doba
postovne
nemožnost zkoušky
pochybná kvalita
nemuzu ochutnat
poštovné
2868,29 %68,29 % 

Graf

6. Byla by pro Vás možnost poštovného zdarma pobídkou k většímu nákupu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano3073,17 %73,17 %  
Ne1126,83 %26,83 %  

Graf

7. Odradila by Vás od nákupu skutečnost, že nelze zboží vyzvednout v kamenné prodejně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne2970,73 %70,73 %  
Ano1229,27 %29,27 %  

Graf

8. Pokud Ano tak proč?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vino nakupuju spolu s beznym nakupem.110 %2,44 %  
nevěřím kvalitě vína v e-shopu110 %2,44 %  
Nikdy nevím kdy budu doma110 %2,44 %  
Nechci dodávku svěřovat přepravním společnostem110 %2,44 %  
bydlím v Praze, všude se dá dojet, z práce chodím pozdě, nechci se vázat k PPL abych danou hodinu musela být doma a dojít na Českou poštu do 18:00 z práce nestihnu110 %2,44 %  
rozbití110 %2,44 %  
doma bývám nepravidelně a nerada vyzvedávám zboží na poště110 %2,44 %  
Proč ano s velkým A?110 %2,44 %  
kvůli příplatku za poštovné, dobírku110 %2,44 %  
Platba poštovného110 %2,44 %  

Graf

9. Jaký druh platby preferujete při nákupu v e-shopu?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kartou819,51 %19,51 %  
dobírka717,07 %17,07 %  
na dobírku37,32 %7,32 %  
Převodem12,44 %2,44 %  
hotově při převzetí12,44 %2,44 %  
dobírka,převod12,44 %2,44 %  
internetové bankovnictví12,44 %2,44 %  
ONLINE12,44 %2,44 %  
přes účet12,44 %2,44 %  
dobírkou, platební kartou12,44 %2,44 %  
ostatní odpovědi osobne, plat. karta
hotově při dodání
SMS platba
platební kartou
pri prevzeti v kamennem obchode
GoPay, účet
paypal, karta
pres ucet
hotově
na účet
kartou, převodem, PayPal
kartou, pay-pal, přinejhorším převodem
pejsek
penězi
paypal
bankovní účet
1639,02 %39,02 % 

Graf

10. Jste?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena2663,41 %63,41 %  
Muž1536,59 %36,59 %  

Graf

11. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-303380,49 %80,49 %  
30-40512,2 %12,2 %  
40-5024,88 %4,88 %  
50 a více12,44 %2,44 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Kupujete si víno přes e-shop?

2. Hraje u Vás cena rozhodující vliv při výběru vína?

3. Kolik jste ochoten/ochotna utratit za láhev vína?

4. Kolikrát do měsíce si nakupujete víno?

6. Byla by pro Vás možnost poštovného zdarma pobídkou k většímu nákupu?

7. Odradila by Vás od nákupu skutečnost, že nelze zboží vyzvednout v kamenné prodejně?

10. Jste?

11. Kolik je Vám let?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Kupujete si víno přes e-shop?

2. Hraje u Vás cena rozhodující vliv při výběru vína?

3. Kolik jste ochoten/ochotna utratit za láhev vína?

4. Kolikrát do měsíce si nakupujete víno?

6. Byla by pro Vás možnost poštovného zdarma pobídkou k většímu nákupu?

7. Odradila by Vás od nákupu skutečnost, že nelze zboží vyzvednout v kamenné prodejně?

10. Jste?

11. Kolik je Vám let?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Satinský, L.E-shop s vínem (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://e-shop-s-vinem.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.