Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Efektivita reklamy
Efektivita reklamy
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Garik Hammer |
---|---|
Šetření: | 04. 04. 2010 - 11. 04. 2010 |
Počet respondentů: | 118 |
Počet otázek (max/průměr): | 15 / 15.25 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 72 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:53 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den, jmenuji se Garik Hammer a výsledky tohoto dotazníku budou součástí mé diplomové práce. Výzkum je zaměřený na efektivitu marketingové komunikace, tedy na úspěšnost ovlivňování zákazníka reklamou či jinou formou propagace. Velice děkuji za pomoc
Odpovědi respondentů
1. Je pro Vás přesvědčující, pokud Vám výrobek doporučuje profesionál? (lékař propaguje zubní pastu)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 65 | 54,17 % | 55,08 % |
ano | 55 | 45,83 % | 46,61 % |
2. Je pro Vás přesvědčující, pokud Vám výrobek doporučuje celebrita? (David Backham propaguje džíny)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 112 | 93,33 % | 94,92 % |
ano | 8 | 6,67 % | 6,78 % |
3. Upoutá Vás více reklama, ve které vystupuje zvíře?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 61 | 50,83 % | 51,69 % |
ano | 59 | 49,17 % | 50 % |
4. Vzbuzuje u Vás větší důvěru v propagovaný produkt, je-li v reklamě zobrazena spokojená rodina ? (např. reklamy na polévky)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 105 | 87,5 % | 88,98 % |
ano | 15 | 12,5 % | 12,71 % |
5. Pokud je v reklamě vyprávěný příběh, který se přímo nevztahuje k nabízenému produktu, odvede to Vaši pozornost do té míry, že nevíte co reklama propagovala? (př. „Jako malý jsem se motal u mámy v kuchyni. Když jsem se pak v 15 rozhodoval, pekařina pro mě byla jasná volba“)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 63 | 52,5 % | 53,39 % |
ano | 57 | 47,5 % | 48,31 % |
6. Časté reklamní spoty, které se automaticky objeví před spuštěním Vámi vybraného videa na internetu, Vás od nákupu propagovaného produktu spíše....?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
odradí | 89 | 74,17 % | 75,42 % |
neodradí | 31 | 25,83 % | 26,27 % |
7. Vzbuzují ve Vás důvěru či respekt anglická (cizí) slova? (Company X společnost, cestovní kancelář Sunny X cestovní kancelář Paprsek, anglický slogan X český slogan
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 94 | 78,33 % | 79,66 % |
ano | 26 | 21,67 % | 22,03 % |
8. Jaký dopad má na Vás sdělení, které je formou (odstrašující) antireklamy? (např. Nemyslíš, zaplatíš!)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
větší | 82 | 68,33 % | 69,49 % |
stejný | 34 | 28,33 % | 28,81 % |
menší | 4 | 3,33 % | 3,39 % |
9. Dynamická reklama (pohyb, světla, zvuk, 3D prvky) na Vás působí?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
pozitivně - zaujme | 81 | 67,5 % | 68,64 % |
negativně - rušivě | 39 | 32,5 % | 33,05 % |
10. Jak často nakoupíte potravinu na základě venkovní reklamy (billbordy a jiné reklamní plochy na veřejnosti)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1x ročně a méně | 52 | 43,33 % | 44,07 % |
alespoň 1x za tři měsíce | 43 | 35,83 % | 36,44 % |
alespoň 1x měsíčně | 23 | 19,17 % | 19,49 % |
alespoň 1x týdně | 2 | 1,67 % | 1,69 % |
11. Jak často nakoupíte potravinu na základě letáku ve schránce?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1x ročně a méně | 44 | 36,67 % | 37,29 % |
alespoň 1x měsíčně | 32 | 26,67 % | 27,12 % |
alespoň 1x za tři měsíce | 28 | 23,33 % | 23,73 % |
alespoň 1x týdně | 16 | 13,33 % | 13,56 % |
12. Jak často nakoupíte potravinu na základě propagované slevy v obchodě?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
alespoň 1x měsíčně | 44 | 36,67 % | 37,29 % |
alespoň 1x týdně | 36 | 30 % | 30,51 % |
alespoň 1x za tři měsíce | 27 | 22,5 % | 22,88 % |
1x ročně a méně | 13 | 10,83 % | 11,02 % |
13. Jak často nakoupíte potravinu na základě článku časopise?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1x ročně a méně | 56 | 46,67 % | 47,46 % |
alespoň 1x za tři měsíce | 51 | 42,5 % | 43,22 % |
alespoň 1x měsíčně | 12 | 10 % | 10,17 % |
alespoň 1x týdně | 1 | 0,83 % | 0,85 % |
14. Váš věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
15 - 25 | 56 | 46,67 % | 47,46 % |
25 - 35 | 34 | 28,33 % | 28,81 % |
35 - 45 | 11 | 9,17 % | 9,32 % |
55 - 65 | 10 | 8,33 % | 8,47 % |
45 - 55 | 8 | 6,67 % | 6,78 % |
65 + | 1 | 0,83 % | 0,85 % |
15. Pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 85 | 70,83 % | 72,03 % |
muž | 35 | 29,17 % | 29,66 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.