Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Efektivita teambuildingu
Efektivita teambuildingu
→ Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ ←
(cca 15 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Kristýna Stehnová |
---|---|
Šetření: | 16. 03. 2013 - 31. 03. 2013 |
Počet respondentů: | 100 |
Počet otázek (max/průměr): | 16 / 14.98 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 44,2 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.05:07 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
rádi bychom Vás požádali o pečlivé vyplnění našeho dotazníku.
Dotazník se bude týkat efektivity teambuildingu. Je především určen pro ty, kteří se už účastnili teambuildingu, ale budeme rádi, i za ty, kteří se jich ještě neúčastnili..
Budeme Vám velice vděčni.
Odpovědi respondentů
1. Vaše pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 73 | 73 % | 73 % |
muž | 27 | 27 % | 27 % |
2. Váš věk?
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
20 | 17 | 17 % | 17 % |
21 | 9 | 9 % | 9 % |
19 | 9 | 9 % | 9 % |
23 | 7 | 7 % | 7 % |
24 | 6 | 6 % | 6 % |
22 | 6 | 6 % | 6 % |
26 | 6 | 6 % | 6 % |
28 | 5 | 5 % | 5 % |
29 | 4 | 4 % | 4 % |
25 | 4 | 4 % | 4 % |
ostatní odpovědi | 27 | 27 % | 27 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 26.1 |
Minimum: | 19 |
Maximum: | 50 |
Variační rozpětí: | 31 |
Rozptyl: | 53.93 |
Směrodatná odchylka: | 7.34 |
Medián: | 24 |
Modus: | 20 |
3. Označte, se kterým druhem nebo více druhy teambuildingů máte zkušenost.
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
organizovaný teambuildingový kurz, který obsahoval společenské či strategické hry nebo týmové soutěže | 51 | 51 % | 51 % |
firemní večírek či kulturní akce (např. koncert, divadlo atd.) | 50 | 50 % | 50 % |
vzdělávání na pracovišti, např. pracovní porada, instruktáž k výkonu práce atd. | 43 | 43 % | 43 % |
vzdělávací program pro celý tým mimo pracoviště, např. přednáška, brainstorming, E-learning atd. | 35 | 35 % | 35 % |
organizovaný zážitkový program (např. adrenalinové, zimní či vodní sporty, wellness pobyt atd.) | 35 | 35 % | 35 % |
výlet s volným programem dle zájmu účastníků | 24 | 24 % | 24 % |
jiný | 1 | 1 % | 1 % |
4. Pokud jste zvolil/a možnost "jiný", napište prosím jaký...
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nezvolila jsem možnost jiný | 4 | 9,76 % | 4 % |
- | 3 | 7,32 % | 3 % |
nezvolila jsem | 2 | 4,88 % | 2 % |
žádný | 2 | 4,88 % | 2 % |
... | 2 | 4,88 % | 2 % |
nezvolila | 2 | 4,88 % | 2 % |
ne | 2 | 4,88 % | 2 % |
nezvolili | 1 | 2,44 % | 1 % |
jiný ne | 1 | 2,44 % | 1 % |
todle dejte jako nepovinnou! :) | 1 | 2,44 % | 1 % |
ostatní odpovědi | 21 | 51,22 % | 21 % |
5. Vyberte si jeden teambuilding, kterého jste se zúčastnil/a a o kterém budete vyplňovat následující otázky.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
organizovaný teambuildingový kurz, který obsahoval společenské či strategické hry nebo týmové soutěže | 30 | 30 % | 30 % |
firemní večírek či kulturní akce (např. koncert, divadlo atd.) | 21 | 21 % | 21 % |
organizovaný zážitkový program (např. adrenalinové, zimní či vodní sporty, wellness pobyt atd.) | 19 | 19 % | 19 % |
vzdělávací program pro celý tým mimo pracoviště, např. přednáška, brainstorming, E-learning atd. | 12 | 12 % | 12 % |
vzdělávání na pracovišti, např. pracovní porada, instruktáž k výkonu práce atd. | 11 | 11 % | 11 % |
výlet s volným programem dle zájmu účastníků | 7 | 7 % | 7 % |
6. Označte výrok, kterým byste nejspíše hodnotil/a tento teambuilding.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Cítil/a jsem se příjemně, uvolněně, bylo to fajn. | 47 | 47 % | 47 % |
Program mě moc bavil a s nadšením jsem se účastnil/a všech her. | 30 | 30 % | 30 % |
Program mi byl proti srsti, byl pro mě spíše stresující, účastnil/a jsem se pouze z povinnosti. | 11 | 11 % | 11 % |
Bylo mi to jedno. | 6 | 6 % | 6 % |
Program se mi vůbec nelíbil, byl nesmyslný/zbytečný, vůbec mě to nebavilo. | 6 | 6 % | 6 % |
7. Naučil/a jste se během teambuildingu něco nového pro život?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nový poznatek v komunikaci s lidmi | 38 | 38 % | 38 % |
nová dovednost | 31 | 31 % | 31 % |
nic jsem se nenaučil/a | 29 | 29 % | 29 % |
nová vědomost | 25 | 25 % | 25 % |
něco jiného | 9 | 9 % | 9 % |
8. Pokud ano, napište prosím konkrétní věc.
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
-
-
? Nerozumím otazce, jaka konkretni věc se zde mysli
..
anglický kurz
Během školení jsem se naučila pár triků, jak dobře prodávat a správně jednat se zákazníky.
Bližší poznání kolegů, v mnohém se změnil pohled na ně. Přechod na tykání v některých případech. Více pozdějších společných akcí mimo pracoviště.
clovek dokaze vypit 25 piv aniz by zvracel
Doplnění vědomostí v oblasti, kterou potřebuji v práci
Dovednost ovládat loď.
dovednost: lepší komunikace každému členovi kolektivu napsali jeho zvláštní vědomost: jak se chovat ve stížených situacích při práci s klientem
dovednost: praktické využití teoretických znalostí ze školy vědomost: programová přednáška poznatek: různé povyhové typy se v různých situacích chovají a reagují různě
Dozvěděl jsem se něco o sobě a o tom, jak reaguju na ostatní lidi.
eh
FGHJ
i nadřízení se umí opít a chovat se trapně
jak se dá promarnit čas blbostma
jak zachránit zákazníky kina před požárem a jinou katastrofou
Je potřeba být ve střehu, aby ještě z Vás firma navytáhla nějaké peníze. V našem podniku je běžné, že cca 50% nákladů na firemní večírek si platí zaměstnanci ze svého !!!
jednání s dětmi ve věku 10 let
Jízda na raftu.
jjj
komunikace mezi neznámými lidmi
komunikovat s více kolegy a nebát se oslovovat ostatní
komunikovat se svým nadřízeným, kolegy
lepší komunikace a řešení složitých situací s ohledem na ostatní
lepší komunikace s kolegyněmi
lyžování, nikdy jsem před tím nelyžovala.
mnoho vědomostí o přístupu a komunikaci s dětmi
naučení se práce s novými programi
Naučila jsem se komunikovat s lidmi, se kterými jsem měla bez teambuildingu problém navazovat kontakt
Naučila jsem se, že se cení každý názor, i negativní.
Naučily jsme se novým tancům, oživily ty staré.
ne
ne
ne, spise jsem poznala kolegy v jine roli
Nenaučila !
nenaučila sem se nic
nic
Nic nového jsem se nenaučila.
nic nového jsem se nenaučila.
nová zkušenost - paintball
opět nevhodná otázka, pokud jsem zaškrtla v předcházející otázce poslední možnost.
paintball
poznání kolegů z jiného pohledu
poznat kolegy v jiných situacích, společně se zúčastnit her a aktivit, které jsou zábavné a oddychové
Práce v kolektivu, kolektivní hry..
práce ve skupině
Pracujeme v charitě jako osobní aistentky,tedy každá sama v terénu s klientem ,a kolegyně nemáme příležitost moc poznat, protože jsme každá někde jinde. Tento víkend v horách byl super, více jsme se poznaly a více se stmelil kolektiv
přednáška na téma: komunikace mezi pracovníky
rozpoznat manipulaci se zaměstnanci
sblížení
Součástí zmíněného tb byla přednáška => spoustu nových vědomostí Naučila jsem se řešit jiným způsobem spory mezi dětmi (určitý konkrétní postup jednání)
soudržnost týmu, když lezete v Rakousku v kaňonu, kde je mraky vody a skal, důležité je vědět, že se můžete spolehnout na tým
spolupráci
Sporty založené na fyzické kondici a výdrži.
starat se sama o sebe, přežití v přírodě, vycházet s lidmi...
střílení z luku, vázaní uzlů,
šéfové si myslí že je nejlepší na světě a ví všechno nejlépe
teambuilding obsahoval tandemovy seskok padakem; to me naucilo nemit strach z neznameho
uz tam nejezdit
Větší důvěra k ostatním.
větší porozumnění napříč týmem, poznání nových členů a navázání komunikace s nimi
vyříkali jsme si ledascos mezi sebou
Zejména komunikace s kolegy
zjistila jsem jak s kolegy mluvit i mimo firmu, máme teď lepší vztahy
znalost nové hry: Sluha dvou pánů. kulturní požitek.
zopakování vědomostí, nové hry
zvládanie stresových situácií pri kontakte so zákazníkmi
že dětem ve zvláštních školách se líbí krádeže zvířecích kostí
9. Popište situaci či hru, o které si myslíte, že byla pro Váš kolektiv opravdu užitečná, vysvětlete, v čem.
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
-
-
-
:-)
.
..
...
a)závody 2 týmů proti sobě - štafetový běh - hra byla zajímavá nevyrovnaností jednotlivých účastníků, zajímavý byl poznatek z pozorování různých charakteristik lidí b) někteří bojovali za sebe, jiní se snažili o výhru týmu
Bohužel mě nic nenapadá...
Bohužel nevím co by bylo užitečné pro posilování týmu na firemním večírku. Tam spíš dochází k pravému opaku vlivem alkoholu.
byl to wellnes relaxační pobyt pro stmelení kolektivu, ale formou dělej si co chceš.
Byli jsme na společném školení do práce. Užitečné to bylo, protože jsme se sblížili a více sesynchronizovali.
Bylo fajn podniknout něco mimo pracoviště, všichni jsme se odreagovali a lépe poznali.
důvěra v ostatní- hra, kdy člověk stojí v určité výšce a padá spoluúčastníkům do natažených rukou, a to vše se zavázanýma očima
E-learning - španělský jazyk. Pro kolektiv nijak užitečný nebyl.
FGHJ
flaska,hodne nas to sblizilo
hra bowling
hra na prodejce a nepříjemného zákaníka. praktické procvičování dovedností
hra se jmény, je dobré se v kolektivu znát jménem
Hra spočívala v tom, že šli 3 lidé za dveře. 1. kdo přišel, tomu se rychle přečetl text (jakoby herecká role), který obsahoval to, že nějaká pani na benzínové pumpe musela rychle odjet, ale byla svedkem nehody, hodně rychle se přečetla daná událost (kdo, co, kde, jak vypadal, co mel v ruce,... všelijaký popis) a tím rozhovor skončil. Poté přišel druhý, co byl za dveřmi a vyslechl si to samé od 1. posluchače, pak 3. od druhého. Výsledkem bylo, že jsme ostatní jakožto pozorovatelé viděli, jak se neuvěřitelně rychle vytrácejí informace v komunikaci...
hra spočívala v týmové spolupráci, když jeden nespolupracoval, tak ani zbytek nemohl dál hrát, užitečné to bylo především pro rozvoj týmového ducha a to u dětí okolo 10-15 let, naučit se spolupráci
hra, kdy jsme každému členovi kolektivu napsali jeho zvláštní vlastnost na papír, člověk si tím rozšíří povědomí o svých vlastnostech a musí se zároveň zamyslet nad vlastními spolupráce a rozvoj komunikace
hra, které se týkali důvěry
hra, ve které měl každý o každém říci něco, co se mu na něm líbí
Hráli jsme hru, kdy jsme půlku dne chodili po lese, měli jsme svázané ruce jeden k druhému(tvořili jsme řadu svázaných lidí) a v lese jsme hledali klíče k odemčení. Bylo zde velmi důležité domluvit se dopředu na každém kroku a to doslovně. Naučili jsme se spolu spolupracovat a myslet dopředu.
hraní hry jménem pašerák byla velice přínosná ze strategického hlediska
hromadný tanec
hry důvěry
Hry u táboráku, moc jsme se nasmály.
Informace, které jsme na školení získaly, jsme mohli poté všichni bez rozdílu a informačních šumů aplikovat.
karaoke - poznání kolektivu, větší pohoda v kolektivu
když jsme měli po minutě ticha vyloudit zvuk, byla to sranda a naučili jsme se nebrat se vážně
kkk
konkrétní teoretické znalosti převést do praxe (ukázky daných situací, o kterých se jen mluví)
Luxusní večeře v dobré restauraci.
malování ve dvojic jednou společně drženou tužkou jiného obrázku, aniž by ten druhý věděl, že já mám také malovat (někdo nedokázal malovat, protože se "pral" o tužku, někdo nejdříve nechal malovat kolegu, pak maloval on zjištění o přístupu lidí ke kompromisům
mimopracovní setkání k navázání kontaktů se všemi kolegy
Momentálně si žádnou nevybavuji
museli jsme společně vymýšlet strategii
Myslím, že jsou důležité aktivity, kdy se rozvíjí důvěra v kolegy - např. hry se zavázanýma očima, "pády důvěry" atd...
Na konkrétní hře až tolik nezáleží. Pouhým pozorováním lidí, jak se chovají, když se spolu baví, když stojí ve frontě, když se jim něco zdaří či nezdaří, to všechno je prostor pro to se o nich něco dozvědět.
náš pobyt byl s wellness zaměřením, takže spíše odpočinkový než "nabitý" hrami.
ne
Nejužitečnější mi přišel Pád důvěry, podle mě je to skvělá metoda uvolnění pro začátek, má schopnost navodit pocit sounáležitosti
netuším
nevím žádnou konkrétní situaci
nevybavuji si nic konkrétního
Nevzpomenu si na konkrétní
nové vědomosti o komunikaci, jak spolu mají pracovníci komunikovat, jak se k sobě chovat, jak vyjádřit svůj nesouhlas
paintball - stmelení kolektivu
paintball, kulečník - poznáte lidi v úplně jiných situacích
pastelky
porada, na ktere kazdy prednesl, proc a jak by se mela firma zlepsit vcetne uvedeni konkretnich prikladu - skutecne se neco uchytilo v praxi
pravda nebo lež
prípadové štúdie, príklady z praxe
představování- záliby atd., více specifikovat nedovedu
Převleky, hraní určených rolí a spolupráce na "přežití"
při nějakém problému - zjištění, jak lidé reagují, jaké jiné mají schopnosti, neschopnosti
Raut na lodích. Spolupráce.
různé kolektivní hry, kde spolu lidé museli vycházet a komunikovat
Řešení nových témat - drby z práce, volnočasové aktivity, dovolená...
soutěž v lukostřelbě, vázání uzlů, další sportovní soutěže (v plavání, s míči, v běhu). Bojovka = všichni jsme byli přivázaní provazem a museli jsme po tmě najít cestu zpátky do tábora.
Společná procházka v přírodě. Nebyla to žádná organizováná zábava v americkém stylu. Žádné hry a soutěžení...
Společná slavnostní večeře byl pro nás velmi výjimečný zážitek, lépe jsme se navzájem poznali, zjistili, co kdo dělá ve volném čase atd.
Společná večeře. Dozvěděli jsme se o sobě nové věci a velmi příjemně se "stmelili".
společné a přátelské posezení
Společné lyžování a po večerech zábavné hry, soutěže pro zpestření pobytu.
Společné lyžování a program po večerech, kdy se většinou popíjelo, hrály se společenské hry, nebo zpívalo s kytarami.
společné noční lyžování- navazování dobrých vztahů
Společné přecházení lana, které bylo zavěšeno mezi stromy. Tato hra prozkoušela, jak dokážeme spolupracovat.
společně strávený čas, víc jsme se poznali
společné vaření - nebyla to násilná hra, měli jsme dost času a společný cíl, mohli jsme si u toho neformálně povídat
Společný večírek s večeří před koncertem. Následný koncert a afterpárty. Kolektiv to sblížilo, a vyvolalo více důvěry mezi sebou.
Spoluprace při přemísťování veci/nábytku po kanceláři, které vedlo ke komunikaci s kolegy a nápady kam nábytek přemístit.
spolupráce v kolektivu, odhadnout nepřítele,
Sportovni vikend, druzstva, spoluprace
Stát na stole a volně zády spadnout do rukou ostatních, kteří nás zachytily. Uvědomoli jsme si jak ostatním důvěřujeme, ne každý to dokázal.
strategické hry - u nich je spolupráce
Supervizní skupina
synchronizované běhání se svázynými nohamy. Je těžké sehrát se s někým koho moc dobře neznáte .-)
Špindlerův Mlýn v zimě, společně s instruktory klasická hra na policajty a zloděje, na čtyřkolkách. Bylo to fajn, užitečný asi ani moc ne, ale všichni se uvolnili.
Taneční kurz, spoléhat se na partnera.
trénování výslovnosti
Týmová hra na čas s vynaložením maximálních fyzických výkonů. Poznali jsme, kdo a jak reaguje ve fyzicky zátěžových situacích.
Týmová spolupráce, překonávání určitých nástrah v přírodě. Rozumové dovednosti a rozvíjení individuálních vztahů.
uvolnění alkoholem:)
Veřejné prezentování jakýchkoliv úkolů. Člověk se dostane do konfrontace se zhruba stejně zaměřenými kolegy. Vidí a vnímají chyby i klady.
viz bod 8 člověk v drsných podmínkách se o lidech hodně dozví
Všichni stojí v kolečku a říkají o sobě věci, které mají rádi(dobrou vlastnost, něco v čem vyniká) na člověku po své pravé či levé ruce. Je to pozitivní hra a i u lidí, které nemáme rádi musíme najít a uznat jeho pozitivní vlastnost :)
vybijena, pretahovani (lano) - v obou pripadech clovek spolupracoval s ostatnimi hraci, spolecne se snazili dosahnout co nejlepsiho vysledku podpora tymu - dulezite pro celkovou atmosferu, porazeni fandili postupujicim ve hre, coz si myslim, ze take utuzi vztahy v tymu nez pristup "porazili jste nas, fandit vam nebudeme" :) celkova akce (sportovni den) pozitivne ovlivnil vztahy ucastniku, protoze se poznali i z jine, neformalni stranky.
Výlet na raftech, hodně při tom záleží na domluvě ve skupince - myslím si, že to bylo pro náš kolektiv přínosné.
vysvětlení pojmů a sjednocení znalostí z oboru
wellnes víkend s kolegyněmi z práce.
xxx
Xxxx
žádná
žádná
Žádná
10. Byl po návratu z teambuildingu vidět rozdíl ve vztazích a fungování kolektivu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ANO, zlepšily se vztahy i fungování kolektivu. | 64 | 64 % | 64 % |
NE, nic se nezměnilo. | 32 | 32 % | 32 % |
ANO, zhoršily se vztahy i fungování kolektivu. | 4 | 4 % | 4 % |
11. Splnila se Vaše očekávání od teambuildingu?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 85 | 85 % | 85 % |
ne | 15 | 15 % | 15 % |
12. Označte max. 3 výhody, které podle Vás teambuilding přináší?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
stmelení pracovního kolektivu, zlepšení vztahů | 72 | 72 % | 72 % |
rozvíjení schopnosti spolupracovat | 52 | 52 % | 52 % |
rozvíjení týmového ducha | 44 | 44 % | 44 % |
naučit se lépe řešit krizové situace | 22 | 22 % | 22 % |
zvýšení loajality ve firmě | 19 | 19 % | 19 % |
zvýšení kreativity pracovníků | 16 | 16 % | 16 % |
zvýšení produktivity celé firmy | 10 | 10 % | 10 % |
rozvíjení schopnosti vést lidi | 8 | 8 % | 8 % |
žádné | 6 | 6 % | 6 % |
13. Jaký druh teambuildingu preferujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
organizovaný teambuilding s možností upravit program v jeho průběhu podle zájmu účastníků | 70 | 70 % | 70 % |
neorganizovaný teambuilding, jehož program a proběh mají v rukou jen účastníci | 17 | 17 % | 17 % |
organizovaný teambuilding s pevně stanoveným programem | 13 | 13 % | 13 % |
14. Myslíte si, že je správné, aby byl firemní teambuilding povinný pro všechny zaměstnance?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 56 | 56 % | 56 % |
ano | 44 | 44 % | 44 % |
15. Chtěl/a byste se v budoucnu teambuildingu znovu zúčastnit?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ANO, chtěl/a bych se zúčastnit | 87 | 87 % | 87 % |
NE, nechtěl/a bych se teambuildingu znovu zúčastnit. | 13 | 13 % | 13 % |
16. Pokud ano, kterého?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
organizovaný zážitkový program (např. adrenalinové, zimní či vodní sporty, wellness pobyt atd.) | 57 | 64,77 % | 57 % |
firemní večírek či kulturní akce (např. koncert, divadlo atd.) | 48 | 54,55 % | 48 % |
organizovaný teambuildingový kurz, který obsahoval společenské či strategické hry nebo týmové soutěže | 40 | 45,45 % | 40 % |
výlet s volným programem dle zájmu účastníků | 33 | 37,5 % | 33 % |
vzdělávací program pro celý tým mimo pracoviště, např. přednáška, brainstorming, E-learning atd. | 20 | 22,73 % | 20 % |
vzdělávání na pracovišti, např. pracovní porada, instruktáž k výkonu práce atd. | 9 | 10,23 % | 9 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.