Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Efektivita teambuildingu

Efektivita teambuildingu

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kristýna Stehnová
Šetření:16. 03. 2013 - 31. 03. 2013
Počet respondentů:100
Počet otázek (max/průměr):16 / 14.98
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:44,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:07
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den,


rádi bychom Vás požádali o pečlivé vyplnění našeho dotazníku.

Dotazník se bude týkat efektivity teambuildingu. Je především určen pro ty, kteří se už účastnili teambuildingu, ale budeme rádi, i za ty, kteří se jich ještě neúčastnili.. 


Budeme Vám velice vděčni. 

Odpovědi respondentů

1. Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena7373 %73 %  
muž2727 %27 %  

Graf

2. Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
201717 %17 %  
2199 %9 %  
1999 %9 %  
2377 %7 %  
2466 %6 %  
2266 %6 %  
2666 %6 %  
2855 %5 %  
2944 %4 %  
2544 %4 %  
ostatní odpovědi 31
27
55
33
36
42
41
46
51
93
39
50
40
58
30
49
35
32
45
18
2727 %27 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:26.1
Minimum:19
Maximum:50
Variační rozpětí:31
Rozptyl:53.93
Směrodatná odchylka:7.34
Medián:24
Modus:20

Graf

3. Označte, se kterým druhem nebo více druhy teambuildingů máte zkušenost.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
organizovaný teambuildingový kurz, který obsahoval společenské či strategické hry nebo týmové soutěže5151 %51 %  
firemní večírek či kulturní akce (např. koncert, divadlo atd.)5050 %50 %  
vzdělávání na pracovišti, např. pracovní porada, instruktáž k výkonu práce atd.4343 %43 %  
vzdělávací program pro celý tým mimo pracoviště, např. přednáška, brainstorming, E-learning atd.3535 %35 %  
organizovaný zážitkový program (např. adrenalinové, zimní či vodní sporty, wellness pobyt atd.)3535 %35 %  
výlet s volným programem dle zájmu účastníků2424 %24 %  
jiný11 %1 %  

Graf

4. Pokud jste zvolil/a možnost "jiný", napište prosím jaký...

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nezvolila jsem možnost jiný49,76 %4 %  
-37,32 %3 %  
nezvolila jsem24,88 %2 %  
žádný24,88 %2 %  
...24,88 %2 %  
nezvolila24,88 %2 %  
ne24,88 %2 %  
nezvolili12,44 %1 %  
jiný ne12,44 %1 %  
todle dejte jako nepovinnou! :)12,44 %1 %  
ostatní odpovědi schůze
nemám zkušenost s jiným
Nezvolila jsem 'jiný' a dal mě to nepustí pokud sem něco nenapisi!
nezvolil jsem jiný
lll
DGHJ
nezvolila.
nezvolila jsem jiný
nic
nezvolila jsem jiný..
.
-----
Nezvolila jsem jiný, takže sem nemám co psát :)
0
nezvolil jsem moznost "jiny"
označila jsem
nezvolila jsem možnost "jiný"
nezvolila jsem jiný, sprav si ten dotazník :-/
hromadné orgie na chalupě
idiotická otázka, když jsem nezvolila možnost jiný
xxx
2151,22 %21 % 

Graf

5. Vyberte si jeden teambuilding, kterého jste se zúčastnil/a a o kterém budete vyplňovat následující otázky.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
organizovaný teambuildingový kurz, který obsahoval společenské či strategické hry nebo týmové soutěže3030 %30 %  
firemní večírek či kulturní akce (např. koncert, divadlo atd.)2121 %21 %  
organizovaný zážitkový program (např. adrenalinové, zimní či vodní sporty, wellness pobyt atd.)1919 %19 %  
vzdělávací program pro celý tým mimo pracoviště, např. přednáška, brainstorming, E-learning atd.1212 %12 %  
vzdělávání na pracovišti, např. pracovní porada, instruktáž k výkonu práce atd.1111 %11 %  
výlet s volným programem dle zájmu účastníků77 %7 %  

Graf

6. Označte výrok, kterým byste nejspíše hodnotil/a tento teambuilding.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Cítil/a jsem se příjemně, uvolněně, bylo to fajn.4747 %47 %  
Program mě moc bavil a s nadšením jsem se účastnil/a všech her.3030 %30 %  
Program mi byl proti srsti, byl pro mě spíše stresující, účastnil/a jsem se pouze z povinnosti.1111 %11 %  
Bylo mi to jedno.66 %6 %  
Program se mi vůbec nelíbil, byl nesmyslný/zbytečný, vůbec mě to nebavilo.66 %6 %  

Graf

7. Naučil/a jste se během teambuildingu něco nového pro život?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nový poznatek v komunikaci s lidmi3838 %38 %  
nová dovednost3131 %31 %  
nic jsem se nenaučil/a2929 %29 %  
nová vědomost2525 %25 %  
něco jiného99 %9 %  

Graf

8. Pokud ano, napište prosím konkrétní věc.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

-

-

? Nerozumím otazce, jaka konkretni věc se zde mysli

..

anglický kurz

Během školení jsem se naučila pár triků, jak dobře prodávat a správně jednat se zákazníky.

Bližší poznání kolegů, v mnohém se změnil pohled na ně. Přechod na tykání v některých případech. Více pozdějších společných akcí mimo pracoviště.

clovek dokaze vypit 25 piv aniz by zvracel

Doplnění vědomostí v oblasti, kterou potřebuji v práci

Dovednost ovládat loď.

dovednost: lepší komunikace každému členovi kolektivu napsali jeho zvláštní vědomost: jak se chovat ve stížených situacích při práci s klientem

dovednost: praktické využití teoretických znalostí ze školy vědomost: programová přednáška poznatek: různé povyhové typy se v různých situacích chovají a reagují různě

Dozvěděl jsem se něco o sobě a o tom, jak reaguju na ostatní lidi.

eh

FGHJ

i nadřízení se umí opít a chovat se trapně

jak se dá promarnit čas blbostma

jak zachránit zákazníky kina před požárem a jinou katastrofou

Je potřeba být ve střehu, aby ještě z Vás firma navytáhla nějaké peníze. V našem podniku je běžné, že cca 50% nákladů na firemní večírek si platí zaměstnanci ze svého !!!

jednání s dětmi ve věku 10 let

Jízda na raftu.

jjj

komunikace mezi neznámými lidmi

komunikovat s více kolegy a nebát se oslovovat ostatní

komunikovat se svým nadřízeným, kolegy

lepší komunikace a řešení složitých situací s ohledem na ostatní

lepší komunikace s kolegyněmi

lyžování, nikdy jsem před tím nelyžovala.

mnoho vědomostí o přístupu a komunikaci s dětmi

naučení se práce s novými programi

Naučila jsem se komunikovat s lidmi, se kterými jsem měla bez teambuildingu problém navazovat kontakt

Naučila jsem se, že se cení každý názor, i negativní.

Naučily jsme se novým tancům, oživily ty staré.

ne

ne

ne, spise jsem poznala kolegy v jine roli

Nenaučila !

nenaučila sem se nic

nic

Nic nového jsem se nenaučila.

nic nového jsem se nenaučila.

nová zkušenost - paintball

opět nevhodná otázka, pokud jsem zaškrtla v předcházející otázce poslední možnost.

paintball

poznání kolegů z jiného pohledu

poznat kolegy v jiných situacích, společně se zúčastnit her a aktivit, které jsou zábavné a oddychové

Práce v kolektivu, kolektivní hry..

práce ve skupině

Pracujeme v charitě jako osobní aistentky,tedy každá sama v terénu s klientem ,a kolegyně nemáme příležitost moc poznat, protože jsme každá někde jinde. Tento víkend v horách byl super, více jsme se poznaly a více se stmelil kolektiv

přednáška na téma: komunikace mezi pracovníky

rozpoznat manipulaci se zaměstnanci

sblížení

Součástí zmíněného tb byla přednáška => spoustu nových vědomostí Naučila jsem se řešit jiným způsobem spory mezi dětmi (určitý konkrétní postup jednání)

soudržnost týmu, když lezete v Rakousku v kaňonu, kde je mraky vody a skal, důležité je vědět, že se můžete spolehnout na tým

spolupráci

Sporty založené na fyzické kondici a výdrži.

starat se sama o sebe, přežití v přírodě, vycházet s lidmi...

střílení z luku, vázaní uzlů,

šéfové si myslí že je nejlepší na světě a ví všechno nejlépe

teambuilding obsahoval tandemovy seskok padakem; to me naucilo nemit strach z neznameho

uz tam nejezdit

Větší důvěra k ostatním.

větší porozumnění napříč týmem, poznání nových členů a navázání komunikace s nimi

vyříkali jsme si ledascos mezi sebou

Zejména komunikace s kolegy

zjistila jsem jak s kolegy mluvit i mimo firmu, máme teď lepší vztahy

znalost nové hry: Sluha dvou pánů. kulturní požitek.

zopakování vědomostí, nové hry

zvládanie stresových situácií pri kontakte so zákazníkmi

že dětem ve zvláštních školách se líbí krádeže zvířecích kostí

9. Popište situaci či hru, o které si myslíte, že byla pro Váš kolektiv opravdu užitečná, vysvětlete, v čem.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

-

-

:-)

.

..

...

a)závody 2 týmů proti sobě - štafetový běh - hra byla zajímavá nevyrovnaností jednotlivých účastníků, zajímavý byl poznatek z pozorování různých charakteristik lidí b) někteří bojovali za sebe, jiní se snažili o výhru týmu

Bohužel mě nic nenapadá...

Bohužel nevím co by bylo užitečné pro posilování týmu na firemním večírku. Tam spíš dochází k pravému opaku vlivem alkoholu.

byl to wellnes relaxační pobyt pro stmelení kolektivu, ale formou dělej si co chceš.

Byli jsme na společném školení do práce. Užitečné to bylo, protože jsme se sblížili a více sesynchronizovali.

Bylo fajn podniknout něco mimo pracoviště, všichni jsme se odreagovali a lépe poznali.

důvěra v ostatní- hra, kdy člověk stojí v určité výšce a padá spoluúčastníkům do natažených rukou, a to vše se zavázanýma očima

E-learning - španělský jazyk. Pro kolektiv nijak užitečný nebyl.

FGHJ

flaska,hodne nas to sblizilo

hra bowling

hra na prodejce a nepříjemného zákaníka. praktické procvičování dovedností

hra se jmény, je dobré se v kolektivu znát jménem

Hra spočívala v tom, že šli 3 lidé za dveře. 1. kdo přišel, tomu se rychle přečetl text (jakoby herecká role), který obsahoval to, že nějaká pani na benzínové pumpe musela rychle odjet, ale byla svedkem nehody, hodně rychle se přečetla daná událost (kdo, co, kde, jak vypadal, co mel v ruce,... všelijaký popis) a tím rozhovor skončil. Poté přišel druhý, co byl za dveřmi a vyslechl si to samé od 1. posluchače, pak 3. od druhého. Výsledkem bylo, že jsme ostatní jakožto pozorovatelé viděli, jak se neuvěřitelně rychle vytrácejí informace v komunikaci...

hra spočívala v týmové spolupráci, když jeden nespolupracoval, tak ani zbytek nemohl dál hrát, užitečné to bylo především pro rozvoj týmového ducha a to u dětí okolo 10-15 let, naučit se spolupráci

hra, kdy jsme každému členovi kolektivu napsali jeho zvláštní vlastnost na papír, člověk si tím rozšíří povědomí o svých vlastnostech a musí se zároveň zamyslet nad vlastními spolupráce a rozvoj komunikace

hra, které se týkali důvěry

hra, ve které měl každý o každém říci něco, co se mu na něm líbí

Hráli jsme hru, kdy jsme půlku dne chodili po lese, měli jsme svázané ruce jeden k druhému(tvořili jsme řadu svázaných lidí) a v lese jsme hledali klíče k odemčení. Bylo zde velmi důležité domluvit se dopředu na každém kroku a to doslovně. Naučili jsme se spolu spolupracovat a myslet dopředu.

hraní hry jménem pašerák byla velice přínosná ze strategického hlediska

hromadný tanec

hry důvěry

Hry u táboráku, moc jsme se nasmály.

Informace, které jsme na školení získaly, jsme mohli poté všichni bez rozdílu a informačních šumů aplikovat.

karaoke - poznání kolektivu, větší pohoda v kolektivu

když jsme měli po minutě ticha vyloudit zvuk, byla to sranda a naučili jsme se nebrat se vážně

kkk

konkrétní teoretické znalosti převést do praxe (ukázky daných situací, o kterých se jen mluví)

Luxusní večeře v dobré restauraci.

malování ve dvojic jednou společně drženou tužkou jiného obrázku, aniž by ten druhý věděl, že já mám také malovat (někdo nedokázal malovat, protože se "pral" o tužku, někdo nejdříve nechal malovat kolegu, pak maloval on zjištění o přístupu lidí ke kompromisům

mimopracovní setkání k navázání kontaktů se všemi kolegy

Momentálně si žádnou nevybavuji

museli jsme společně vymýšlet strategii

Myslím, že jsou důležité aktivity, kdy se rozvíjí důvěra v kolegy - např. hry se zavázanýma očima, "pády důvěry" atd...

Na konkrétní hře až tolik nezáleží. Pouhým pozorováním lidí, jak se chovají, když se spolu baví, když stojí ve frontě, když se jim něco zdaří či nezdaří, to všechno je prostor pro to se o nich něco dozvědět.

náš pobyt byl s wellness zaměřením, takže spíše odpočinkový než "nabitý" hrami.

ne

Nejužitečnější mi přišel Pád důvěry, podle mě je to skvělá metoda uvolnění pro začátek, má schopnost navodit pocit sounáležitosti

netuším

nevím žádnou konkrétní situaci

nevybavuji si nic konkrétního

Nevzpomenu si na konkrétní

nové vědomosti o komunikaci, jak spolu mají pracovníci komunikovat, jak se k sobě chovat, jak vyjádřit svůj nesouhlas

paintball - stmelení kolektivu

paintball, kulečník - poznáte lidi v úplně jiných situacích

pastelky

porada, na ktere kazdy prednesl, proc a jak by se mela firma zlepsit vcetne uvedeni konkretnich prikladu - skutecne se neco uchytilo v praxi

pravda nebo lež

prípadové štúdie, príklady z praxe

představování- záliby atd., více specifikovat nedovedu

Převleky, hraní určených rolí a spolupráce na "přežití"

při nějakém problému - zjištění, jak lidé reagují, jaké jiné mají schopnosti, neschopnosti

Raut na lodích. Spolupráce.

různé kolektivní hry, kde spolu lidé museli vycházet a komunikovat

Řešení nových témat - drby z práce, volnočasové aktivity, dovolená...

soutěž v lukostřelbě, vázání uzlů, další sportovní soutěže (v plavání, s míči, v běhu). Bojovka = všichni jsme byli přivázaní provazem a museli jsme po tmě najít cestu zpátky do tábora.

Společná procházka v přírodě. Nebyla to žádná organizováná zábava v americkém stylu. Žádné hry a soutěžení...

Společná slavnostní večeře byl pro nás velmi výjimečný zážitek, lépe jsme se navzájem poznali, zjistili, co kdo dělá ve volném čase atd.

Společná večeře. Dozvěděli jsme se o sobě nové věci a velmi příjemně se "stmelili".

společné a přátelské posezení

Společné lyžování a po večerech zábavné hry, soutěže pro zpestření pobytu.

Společné lyžování a program po večerech, kdy se většinou popíjelo, hrály se společenské hry, nebo zpívalo s kytarami.

společné noční lyžování- navazování dobrých vztahů

Společné přecházení lana, které bylo zavěšeno mezi stromy. Tato hra prozkoušela, jak dokážeme spolupracovat.

společně strávený čas, víc jsme se poznali

společné vaření - nebyla to násilná hra, měli jsme dost času a společný cíl, mohli jsme si u toho neformálně povídat

Společný večírek s večeří před koncertem. Následný koncert a afterpárty. Kolektiv to sblížilo, a vyvolalo více důvěry mezi sebou.

Spoluprace při přemísťování veci/nábytku po kanceláři, které vedlo ke komunikaci s kolegy a nápady kam nábytek přemístit.

spolupráce v kolektivu, odhadnout nepřítele,

Sportovni vikend, druzstva, spoluprace

Stát na stole a volně zády spadnout do rukou ostatních, kteří nás zachytily. Uvědomoli jsme si jak ostatním důvěřujeme, ne každý to dokázal.

strategické hry - u nich je spolupráce

Supervizní skupina

synchronizované běhání se svázynými nohamy. Je těžké sehrát se s někým koho moc dobře neznáte .-)

Špindlerův Mlýn v zimě, společně s instruktory klasická hra na policajty a zloděje, na čtyřkolkách. Bylo to fajn, užitečný asi ani moc ne, ale všichni se uvolnili.

Taneční kurz, spoléhat se na partnera.

trénování výslovnosti

Týmová hra na čas s vynaložením maximálních fyzických výkonů. Poznali jsme, kdo a jak reaguje ve fyzicky zátěžových situacích.

Týmová spolupráce, překonávání určitých nástrah v přírodě. Rozumové dovednosti a rozvíjení individuálních vztahů.

uvolnění alkoholem:)

Veřejné prezentování jakýchkoliv úkolů. Člověk se dostane do konfrontace se zhruba stejně zaměřenými kolegy. Vidí a vnímají chyby i klady.

viz bod 8 člověk v drsných podmínkách se o lidech hodně dozví

Všichni stojí v kolečku a říkají o sobě věci, které mají rádi(dobrou vlastnost, něco v čem vyniká) na člověku po své pravé či levé ruce. Je to pozitivní hra a i u lidí, které nemáme rádi musíme najít a uznat jeho pozitivní vlastnost :)

vybijena, pretahovani (lano) - v obou pripadech clovek spolupracoval s ostatnimi hraci, spolecne se snazili dosahnout co nejlepsiho vysledku podpora tymu - dulezite pro celkovou atmosferu, porazeni fandili postupujicim ve hre, coz si myslim, ze take utuzi vztahy v tymu nez pristup "porazili jste nas, fandit vam nebudeme" :) celkova akce (sportovni den) pozitivne ovlivnil vztahy ucastniku, protoze se poznali i z jine, neformalni stranky.

Výlet na raftech, hodně při tom záleží na domluvě ve skupince - myslím si, že to bylo pro náš kolektiv přínosné.

vysvětlení pojmů a sjednocení znalostí z oboru

wellnes víkend s kolegyněmi z práce.

xxx

Xxxx

žádná

žádná

Žádná

10. Byl po návratu z teambuildingu vidět rozdíl ve vztazích a fungování kolektivu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO, zlepšily se vztahy i fungování kolektivu.6464 %64 %  
NE, nic se nezměnilo.3232 %32 %  
ANO, zhoršily se vztahy i fungování kolektivu.44 %4 %  

Graf

11. Splnila se Vaše očekávání od teambuildingu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8585 %85 %  
ne1515 %15 %  

Graf

12. Označte max. 3 výhody, které podle Vás teambuilding přináší?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
stmelení pracovního kolektivu, zlepšení vztahů7272 %72 %  
rozvíjení schopnosti spolupracovat5252 %52 %  
rozvíjení týmového ducha4444 %44 %  
naučit se lépe řešit krizové situace2222 %22 %  
zvýšení loajality ve firmě1919 %19 %  
zvýšení kreativity pracovníků1616 %16 %  
zvýšení produktivity celé firmy1010 %10 %  
rozvíjení schopnosti vést lidi88 %8 %  
žádné66 %6 %  

Graf

13. Jaký druh teambuildingu preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
organizovaný teambuilding s možností upravit program v jeho průběhu podle zájmu účastníků7070 %70 %  
neorganizovaný teambuilding, jehož program a proběh mají v rukou jen účastníci1717 %17 %  
organizovaný teambuilding s pevně stanoveným programem1313 %13 %  

Graf

14. Myslíte si, že je správné, aby byl firemní teambuilding povinný pro všechny zaměstnance?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5656 %56 %  
ano4444 %44 %  

Graf

15. Chtěl/a byste se v budoucnu teambuildingu znovu zúčastnit?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO, chtěl/a bych se zúčastnit8787 %87 %  
NE, nechtěl/a bych se teambuildingu znovu zúčastnit.1313 %13 %  

Graf

16. Pokud ano, kterého?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
organizovaný zážitkový program (např. adrenalinové, zimní či vodní sporty, wellness pobyt atd.)5764,77 %57 %  
firemní večírek či kulturní akce (např. koncert, divadlo atd.)4854,55 %48 %  
organizovaný teambuildingový kurz, který obsahoval společenské či strategické hry nebo týmové soutěže4045,45 %40 %  
výlet s volným programem dle zájmu účastníků3337,5 %33 %  
vzdělávací program pro celý tým mimo pracoviště, např. přednáška, brainstorming, E-learning atd.2022,73 %20 %  
vzdělávání na pracovišti, např. pracovní porada, instruktáž k výkonu práce atd.910,23 %9 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Označte, se kterým druhem nebo více druhy teambuildingů máte zkušenost.

  • odpověď firemní večírek či kulturní akce (např. koncert, divadlo atd.):
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi firemní večírek či kulturní akce (např. koncert, divadlo atd.) na otázku 5. Vyberte si jeden teambuilding, kterého jste se zúčastnil/a a o kterém budete vyplňovat následující otázky.
  • odpověď organizovaný teambuildingový kurz, který obsahoval společenské či strategické hry nebo týmové soutěže:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi organizovaný teambuildingový kurz, který obsahoval společenské či strategické hry nebo týmové soutěže na otázku 5. Vyberte si jeden teambuilding, kterého jste se zúčastnil/a a o kterém budete vyplňovat následující otázky.
  • odpověď organizovaný zážitkový program (např. adrenalinové, zimní či vodní sporty, wellness pobyt atd.):
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi organizovaný zážitkový program (např. adrenalinové, zimní či vodní sporty, wellness pobyt atd.) na otázku 5. Vyberte si jeden teambuilding, kterého jste se zúčastnil/a a o kterém budete vyplňovat následující otázky.
  • odpověď vzdělávání na pracovišti, např. pracovní porada, instruktáž k výkonu práce atd.:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi vzdělávání na pracovišti, např. pracovní porada, instruktáž k výkonu práce atd. na otázku 5. Vyberte si jeden teambuilding, kterého jste se zúčastnil/a a o kterém budete vyplňovat následující otázky.

14. Myslíte si, že je správné, aby byl firemní teambuilding povinný pro všechny zaměstnance?

  • odpověď ne:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE, nechtěl/a bych se teambuildingu znovu zúčastnit. na otázku 15. Chtěl/a byste se v budoucnu teambuildingu znovu zúčastnit?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Vaše pohlaví?

2. Váš věk?

3. Označte, se kterým druhem nebo více druhy teambuildingů máte zkušenost.

5. Vyberte si jeden teambuilding, kterého jste se zúčastnil/a a o kterém budete vyplňovat následující otázky.

6. Označte výrok, kterým byste nejspíše hodnotil/a tento teambuilding.

7. Naučil/a jste se během teambuildingu něco nového pro život?

10. Byl po návratu z teambuildingu vidět rozdíl ve vztazích a fungování kolektivu?

11. Splnila se Vaše očekávání od teambuildingu?

12. Označte max. 3 výhody, které podle Vás teambuilding přináší?

13. Jaký druh teambuildingu preferujete?

14. Myslíte si, že je správné, aby byl firemní teambuilding povinný pro všechny zaměstnance?

15. Chtěl/a byste se v budoucnu teambuildingu znovu zúčastnit?

16. Pokud ano, kterého?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Vaše pohlaví?

2. Váš věk?

3. Označte, se kterým druhem nebo více druhy teambuildingů máte zkušenost.

5. Vyberte si jeden teambuilding, kterého jste se zúčastnil/a a o kterém budete vyplňovat následující otázky.

6. Označte výrok, kterým byste nejspíše hodnotil/a tento teambuilding.

7. Naučil/a jste se během teambuildingu něco nového pro život?

10. Byl po návratu z teambuildingu vidět rozdíl ve vztazích a fungování kolektivu?

11. Splnila se Vaše očekávání od teambuildingu?

12. Označte max. 3 výhody, které podle Vás teambuilding přináší?

13. Jaký druh teambuildingu preferujete?

14. Myslíte si, že je správné, aby byl firemní teambuilding povinný pro všechny zaměstnance?

15. Chtěl/a byste se v budoucnu teambuildingu znovu zúčastnit?

16. Pokud ano, kterého?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Stehnová, K.Efektivita teambuildingu (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://efektivita-teambuildingu.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.