Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Efektivní propagace E-shopu

Efektivní propagace E-shopu

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jan Doleček
Šetření:07. 11. 2010 - 14. 11. 2010
Počet respondentů:44
Počet otázek (max/průměr):9 / 8.39
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:63 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:59
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Cílem tohoto dotazníku je zjistit, jaká propagace či forma reklamy nejvíce ovlivňuje potencionálního zákazníka při výběru e-shopu. Výsledky tohoto průzkumu budou použity při zpracování semestrální práce do předmětu Elektornický obchod.

Odpovědi respondentů

1. Máte zkušenost s internetovým nakupováním ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Neotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano4193,18 %93,18 %  
Ne36,82 %6,82 %  

Graf

2. Upřednostňujete nákup v e-shopech před kamennými obchody?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2356,1 %52,27 %  
ne1843,9 %40,91 %  

Graf

3. Vyhledáváte konkrétní e-shop, který znáte a až po té si v jeho katalogu vyberete produkt, o který máte zájem?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2253,66 %50 %  
ne1946,34 %43,18 %  

Graf

4. Na základě čeho si vybíráte e-shop, v němž chcete nakupovat?

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Pozice při vyhledávání ve fulltextových vyhledávačích(Google).2.1951.572
Reklama televizní, rádiová.3.4880.835
Reklama v tištěných médiích.3.4881.03
Na základě doporučení svých známých, kamarádů.1.8541.198
Reklamní bannery umístěné na jakékoliv webové stránky, které navštěvujete.3.9761.975

Graf

5. Využíváte sociální sítě? (facebook,twitter)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 6, Neotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano3278,05 %72,73 %  
Ne921,95 %20,45 %  

Graf

6. Dokáže Vás oslovit reklama e-shopu na těchto sociálních sítích?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1856,25 %40,91 %  
ano1443,75 %31,82 %  

Graf

7. V případě, že již máte vybrán konkrétní e-shop, dokáže Vás odradit od nákupu vzhled, uspořádání jeho webových stránek

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3482,93 %77,27 %  
ne717,07 %15,91 %  

Graf

8. Jste

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Muž2454,55 %54,55 %  
Žena2045,45 %45,45 %  

Graf

9. Vaše věková skupina

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19-243579,55 %79,55 %  
25-30715,91 %15,91 %  
31-4024,55 %4,55 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Doleček, J.Efektivní propagace E-shopu (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://efektivni-propagace-e-shopu.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.