Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Efektivní propagace E-shopu
Efektivní propagace E-shopu
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Jan Doleček |
---|---|
Šetření: | 07. 11. 2010 - 14. 11. 2010 |
Počet respondentů: | 44 |
Počet otázek (max/průměr): | 9 / 8.39 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 63 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:59 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Cílem tohoto dotazníku je zjistit, jaká propagace či forma reklamy nejvíce ovlivňuje potencionálního zákazníka při výběru e-shopu. Výsledky tohoto průzkumu budou použity při zpracování semestrální práce do předmětu Elektornický obchod.
Odpovědi respondentů
1. Máte zkušenost s internetovým nakupováním ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 2, Ne → otázka č. 8].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 41 | 93,18 % | 93,18 % |
Ne | 3 | 6,82 % | 6,82 % |
2. Upřednostňujete nákup v e-shopech před kamennými obchody?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 23 | 56,1 % | 52,27 % |
ne | 18 | 43,9 % | 40,91 % |
3. Vyhledáváte konkrétní e-shop, který znáte a až po té si v jeho katalogu vyberete produkt, o který máte zájem?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 22 | 53,66 % | 50 % |
ne | 19 | 46,34 % | 43,18 % |
4. Na základě čeho si vybíráte e-shop, v němž chcete nakupovat?
Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.
Odpověď | Průměrné pořadí | Rozptyl |
---|---|---|
Pozice při vyhledávání ve fulltextových vyhledávačích(Google). | 2.195 | 1.572 |
Reklama televizní, rádiová. | 3.488 | 0.835 |
Reklama v tištěných médiích. | 3.488 | 1.03 |
Na základě doporučení svých známých, kamarádů. | 1.854 | 1.198 |
Reklamní bannery umístěné na jakékoliv webové stránky, které navštěvujete. | 3.976 | 1.975 |
5. Využíváte sociální sítě? (facebook,twitter)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 6, Ne → otázka č. 7].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 32 | 78,05 % | 72,73 % |
Ne | 9 | 21,95 % | 20,45 % |
6. Dokáže Vás oslovit reklama e-shopu na těchto sociálních sítích?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 18 | 56,25 % | 40,91 % |
ano | 14 | 43,75 % | 31,82 % |
7. V případě, že již máte vybrán konkrétní e-shop, dokáže Vás odradit od nákupu vzhled, uspořádání jeho webových stránek
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 34 | 82,93 % | 77,27 % |
ne | 7 | 17,07 % | 15,91 % |
8. Jste
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Muž | 24 | 54,55 % | 54,55 % |
Žena | 20 | 45,45 % | 45,45 % |
9. Vaše věková skupina
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
19-24 | 35 | 79,55 % | 79,55 % |
25-30 | 7 | 15,91 % | 15,91 % |
31-40 | 2 | 4,55 % | 4,55 % |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- nezjištěno (52,7 %)
- spoluzaci.cz (31,2 %)
- facebook.com (7,5 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.