Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Efektivnost reklamní kampaně RRTV Vaše dítě, vaše televize

Efektivnost reklamní kampaně RRTV Vaše dítě, vaše televize

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jiří Kovář
Šetření:14. 11. 2011 - 21. 11. 2011
Počet respondentů:26
Počet otázek (max/průměr):8 / 7.96
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:61,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:10
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Tento dotazník slouží k získáním podkladů do seminární práce. Cílem je, posouzení efektivnosti této kampaně.

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena1661,54 %61,54 %  
muž1038,46 %38,46 %  

Graf

2. Do jaké kategorie patříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student1142,31 %42,31 %  
rodič934,62 %34,62 %  
jiná kategorie (bezdětní, nestudující..)623,08 %23,08 %  

Graf

3. Zaregistrovali jste v televizním vysílání tuto kampaň?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2284,62 %84,62 %  
ne311,54 %11,54 %  
nemohu si vzpomenout13,85 %3,85 %  

Graf

4. vlivňoJaký názor máte na ování chování prostřednictvím televizního vysílání?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

???

ano ovlivnilo mě to a začala jsem nad tímto tématem více přemýšlet

ano, ovlivňuje, bezpochyby

Cenzura ničemu dobrému neprospěje.

Děti přijímají chování v televizi jako standardní

do určité míry může ovlivnit

Je to asi nejlepší možná varianta, jak někoho ovlivnit, protože jedinec tuto reklamu nejen slyší, ale i vidí a lépe si tak danou záležitost zapamatuje a následně na ni vytvoří svůj pohled.

kfkfkfk

kladny, avsak rodic by mel ovlivnovat chovani sveho ditete drive nez po zhlednuti kampaně

líbí se mi tato kampaň. Naprosto odpovídá chování malých dětí!

myslím, že televize může lidské chování výrazně ovlivnit

nemám

nevim, nemam TV

pokud jde o ovlivňování pozitivním směrem ( slušné chování), tak je jistě žádoucí

Samozřejmě to vliv má, děti nevnímají správně realitu, mají zkreslené představy o fungování mnoha věcí, včetně vztahů. Stejně tak se může ale ovlivnovat i pozitivně, televize se silné médium.

tato kampaň má pravdu, televize ovlivňuje dítě a jeho chování a to hlavně negativně

Televize má velký vliv na psychický vývoj dítěte.

televize velmi ovlivňuje

televize velmi zásadně ovlivňuje chování dětí

tv považuji za nejúčinější prostředek propagace...

TV vysílání je silné médium

vlivňoJaký názor máte na ování .....cože?!?!

Výrazně ovlivňuje

zbytečné ovlivňování

žádný

žádný

5. Přivedla vás kampaň k zpřísnění kontroly nad pořady sledovanými vašimi ratolestmi?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne936 %34,62 %  
spíše ne728 %26,92 %  
spíše ano520 %19,23 %  
ano416 %15,38 %  

Graf

6. setkali jste se někdy, s člověkem který byl telivizním vysíláním znatelně ovlivněn.(př. zvýšená agresivita po shlédnutí akčního filmu)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1246,15 %46,15 %  
ano1142,31 %42,31 %  
ano často311,54 %11,54 %  

Graf

7. V jakém věku je člověk nejvíce ovlivňován televizním vysíláním?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1027,69 %7,69 %  
9-1613,85 %3,85 %  
nevím13,85 %3,85 %  
dvanáct až osmnáct13,85 %3,85 %  
5-12, a 55-12013,85 %3,85 %  
8-2013,85 %3,85 %  
v pubertě13,85 %3,85 %  
6-1513,85 %3,85 %  
celé dětství,v pubertě ale zalezi na osobnosti13,85 %3,85 %  
5 do 1313,85 %3,85 %  
ostatní odpovědi v kterémkoliv
10 let
8-15 let
14
do 18 let
7-13 let
celý život
asi od 6 let
adolescence a puberta
9 - 14
12
6-25
15
v dětství
0-100
1557,69 %57,69 % 

Graf

8. Věříte v úspěšnost kampaně na území ČR, jak tomu bylo v zemi jejího vzniku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano1246,15 %46,15 %  
ne623,08 %23,08 %  
spíše ne415,38 %15,38 %  
ano415,38 %15,38 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Kovář, J.Efektivnost reklamní kampaně RRTV Vaše dítě, vaše televize (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://efektivnost-reklamni-kampane.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.