Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Efektivnost reklamy společnosti IR-PROGRES

Efektivnost reklamy společnosti IR-PROGRES

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jakub Habarta
Šetření:13. 04. 2012 - 16. 04. 2012
Počet respondentů:45
Počet otázek (max/průměr):15 / 6.93
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:80,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:13
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážený respondente,
dovoluji si Vás oslovit k vyplnění krátkého dotazníku.
Jsem studentem Vysoké školy podnikání, a. s. v Novém Jičíně a dotazník využiji při zpracování výzkumu, který je součástí mé bakalářské práce.
Mým cílem je zjistit, jaká je efektivnost reklamy společnosti IR-PROGRES, s. r. o.

Děkuji za Váš čas.

 

S přáním hezkého dne

 


Radka Dulaiová

Odpovědi respondentů

1. Jaká společnost zabývající se prodejem koupelen a jejího vybavení se Vám vybaví jako první?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
SIKO1737,78 %37,78 %  
IR-PROGRES1022,22 %22,22 %  
Dc Ravak817,78 %17,78 %  
Jiné511,11 %11,11 %  
Apjar - TEVYB36,67 %6,67 %  
Pela koupelny24,44 %4,44 %  

Graf

2. Znáte společnost IR-PROGRES?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 3, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne2657,78 %57,78 %  
Ano1942,22 %42,22 %  

Graf

3. Odkud společnost IR-PROGRES znáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Billboard631,58 %13,33 %  
Od známých526,32 %11,11 %  
Kamenná prodejna526,32 %11,11 %  
Rádio15,26 %2,22 %  
Reklamní tabule15,26 %2,22 %  
Jiné15,26 %2,22 %  

Graf

4. Prostřednictvím jakého média na Vás reklama nejvíce působí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet947,37 %20 %  
TV421,05 %8,89 %  
Reklamní tabule315,79 %6,67 %  
Rádio210,53 %4,44 %  
fotbal sponzor15,26 %2,22 %  

Graf

5. Postřehli jste reklamu této firmy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 6, Neotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano1368,42 %28,89 %  
Ne631,58 %13,33 %  

Graf

6. Jak hodnotíte reklamu této firmy? (1 – nejlepší, 5 - nejhorší)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3753,85 %15,56 %  
2430,77 %8,89 %  
117,69 %2,22 %  
417,69 %2,22 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.64
Minimum:2
Maximum:3
Variační rozpětí:1
Rozptyl:0.25
Směrodatná odchylka:0.5
Medián:3
Modus:3

Graf

7. Co byste na reklamě této společnosti vylepšili?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Bylo by vhodné, kdyby měla firma nějaké letáčky v místě prodejen, aby se o ní více vědělo.

hm, nevím, všiml jsem si reklamy, mám dojem v blízkosti prodejny je nějaký "billboard nebo plakát. Možná by se osvědčilo rozdání reklamních materiálů do podobných, ale samozřejmě né konkurenčních prodejen např, dát katalogy do prodejen stavebnictví a osvětlení? Nebo zaměřit se na panelákové přestavby koupelen - dát letáky přímo do paneláků (pěkné obrázky koupelen + nabídka přestavby).

Lepší propagace

letáky do schránky, reklama v rádiu a televizi

More boobs and nudity...

není co říct

nic

Nic mě nenapadá.

Vetsi cetnost

větší zviditelnění

Více

více akce, měla by se více zarýt do podvědomí

Znám ji protože si ji často zpívám když vidím ten nápis :-D Vylepšili?? Asi nic :)

8. Nakupovali jste někdy u této společnosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 9, Neotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne1368,42 %28,89 %  
Ano631,58 %13,33 %  

Graf

9. Jaké produkty jste u IR-PROGRES nakupovali?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Baterie350 %6,67 %  
Obklady, dlažby233,33 %4,44 %  
Stavební chemie116,67 %2,22 %  

Graf

10. Chtěli byste, aby společnost IR-PROGRES svou reklamu změnila?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím1052,63 %22,22 %  
ano526,32 %11,11 %  
ne421,05 %8,89 %  

Graf

11. Jakou změnu ve společnosti byste nejvíce přivítali?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Možnost nákupu na splátky631,58 %13,33 %  
Množstevní slevy631,58 %13,33 %  
Širší výběr produktů315,79 %6,67 %  
ještě jsem tam nenakupovala,tak nemohu říci15,26 %2,22 %  
Ochotnější přístup prodejců/personálu15,26 %2,22 %  
nevím, nic jsem tam nekoupil15,26 %2,22 %  
nevim15,26 %2,22 %  

Graf

12. Znáte jinou firmu, která působí v tomto odvětví?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1789,47 %37,78 %  
ne210,53 %4,44 %  

Graf

13. Vaše pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena1052,63 %22,22 %  
Muž947,37 %20 %  

Graf

14. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 - 40 let1894,74 %40 %  
41 - 60 let15,26 %2,22 %  

Graf

15. Jaká je Vaše ekonomická aktivita?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student947,37 %20 %  
Zaměstnaný842,11 %17,78 %  
Podnikatel210,53 %4,44 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Znáte společnost IR-PROGRES?

  • odpověď Ano:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 5. Postřehli jste reklamu této firmy?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 8. Nakupovali jste někdy u této společnosti?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 10. Chtěli byste, aby společnost IR-PROGRES svou reklamu změnila?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 12. Znáte jinou firmu, která působí v tomto odvětví?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žena na otázku 13. Vaše pohlaví
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi 20 - 40 let na otázku 14. Kolik je Vám let?

12. Znáte jinou firmu, která působí v tomto odvětví?

  • odpověď ano:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 10. Chtěli byste, aby společnost IR-PROGRES svou reklamu změnila?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 8. Nakupovali jste někdy u této společnosti?

14. Kolik je Vám let?

  • odpověď 20 - 40 let:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 8. Nakupovali jste někdy u této společnosti?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 10. Chtěli byste, aby společnost IR-PROGRES svou reklamu změnila?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 2. Znáte společnost IR-PROGRES?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 12. Znáte jinou firmu, která působí v tomto odvětví?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 5. Postřehli jste reklamu této firmy?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaká společnost zabývající se prodejem koupelen a jejího vybavení se Vám vybaví jako první?

2. Znáte společnost IR-PROGRES?

5. Postřehli jste reklamu této firmy?

8. Nakupovali jste někdy u této společnosti?

10. Chtěli byste, aby společnost IR-PROGRES svou reklamu změnila?

12. Znáte jinou firmu, která působí v tomto odvětví?

13. Vaše pohlaví

14. Kolik je Vám let?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaká společnost zabývající se prodejem koupelen a jejího vybavení se Vám vybaví jako první?

2. Znáte společnost IR-PROGRES?

5. Postřehli jste reklamu této firmy?

8. Nakupovali jste někdy u této společnosti?

10. Chtěli byste, aby společnost IR-PROGRES svou reklamu změnila?

12. Znáte jinou firmu, která působí v tomto odvětví?

13. Vaše pohlaví

14. Kolik je Vám let?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Habarta, J.Efektivnost reklamy společnosti IR-PROGRES (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://efektivnost-reklamy-ir-progr.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.