Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Elektronicka cigareta

Elektronicka cigareta

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kateřina Moravcová
Šetření:22. 11. 2011 - 24. 11. 2011
Počet respondentů:28
Počet otázek (max/průměr):13 / 12.75
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:69 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:10
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Ahoj 

 

prosím o vyplnění krátkého dotazníku pro moji bakalářskou práci.

 

Je to na pár minut.

 

Předem děkuju

Odpovědi respondentů

1. Kouříte tabákové cigarety?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1553,57 %53,57 %  
ne1346,43 %46,43 %  

Graf

2. Setkal jste se již osobně s elektronickou cigaretou?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1967,86 %67,86 %  
ne932,14 %32,14 %  

Graf

3. 3. Pokud ano, kde jste se s ní setkal/a

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
u známého1361,9 %46,43 %  
na internetu419,05 %14,29 %  
viděl jsem reklamu na billboardu29,52 %7,14 %  
viděla jsem ji u známého14,76 %3,57 %  
četl jsem o ni v tisku14,76 %3,57 %  

Graf

4. Už jste někdy vyzkoušel/a elektronickou cigaretu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2071,43 %71,43 %  
ano828,57 %28,57 %  

Graf

5. Vlastníte elektronickou cigaretu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2692,86 %92,86 %  
ano27,14 %7,14 %  

Graf

6. Do jaké ceny byste byl/a ochot/en/na koupit elektronickou cigaretu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1- 999 Kč2589,29 %89,29 %  
1000 – 1999 Kč27,14 %7,14 %  
2000 Kč a více13,57 %3,57 %  

Graf

7. Kde byste nejraději koupil elektronickou cigaretu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v kamenné prodejně1553,57 %53,57 %  
na internetu1346,43 %46,43 %  

Graf

8. Jaká reklamní kampaň elektronické cigarety by Vás zaujala?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Propagační akce v nákupních centrech s možností vyzkoušet elektronickou cigaretu, popř. obdržet zkušební vzorek 1346,43 %46,43 %  
Reklamní bannery na stránkách vyhledavačů (typu Seznam.cz)517,86 %17,86 %  
Reklama v celorepublikových médiích (TV, radio, tisk) 517,86 %17,86 %  
Reklamní bannery na odborných stránkách věnovaným dané problematice310,71 %10,71 %  
Billboardy na hlavních dopravních tazích a v okolí Vašeho bydliště27,14 %7,14 %  

Graf

9. Pokud byste se rozhodl pro koupi elektronické cigarety, jaké doprovodné služby byste k nákupu uvítal?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
K balíčku elektronické cigarety balíček náplní zdarma2175 %75 %  
Možnost zúčastnit se soutěže o hodnotné dárky414,29 %14,29 %  
Slevový kupón na další nákup v internetovém obchodu27,14 %7,14 %  
Prodloužení doby vrácení bez udání důvodu na 30 dní13,57 %3,57 %  

Graf

10. Do jaké věkové skupiny patříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 – 25 let2071,43 %71,43 %  
26 – 49 let 828,57 %28,57 %  

Graf

11. Jste

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena2278,57 %78,57 %  
Muž621,43 %21,43 %  

Graf

12. Do jaké skupiny byste se zařadil/a:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student1864,29 %64,29 %  
Pracující932,14 %32,14 %  
Nezaměstnaný13,57 %3,57 %  

Graf

13. Jaký je měsíční příjem Vaší domácnost:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Do 15 000 Kč1450 %50 %  
Do 35 000 Kč517,86 %17,86 %  
Do 25 000 Kč517,86 %17,86 %  
Do 50 000 Kč27,14 %7,14 %  
50 000 a více27,14 %7,14 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Moravcová, K.Elektronicka cigareta (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://elektronicka-cigareta.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.