Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Služby e-Governmentu - Bakalářská práce
Služby e-Governmentu - Bakalářská práce
→ Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ ←
(cca 15 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Ing. Jana Černická |
---|---|
Šetření: | 25. 02. 2017 - 25. 03. 2017 |
Počet respondentů: | 144 |
Počet otázek (max/průměr): | 55 / 40.19 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | po jedné otázce |
Návratnost dotazníků: | 78,7 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.05:00 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
píšu BP věnovanou službám e-governmentu. Věnujte prosím několik minut svého času vyplnění následujícího dotazníku.
Odpovědi respondentů
1. Setkali jste se s pojmem elektronizace veřejné správy?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 107 | 74,31 % | 74,31 % |
ne | 37 | 25,69 % | 25,69 % |
2. Setkali jste se s pojmem e-Government?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 89 | 61,81 % | 61,81 % |
ne | 55 | 38,19 % | 38,19 % |
3. Jak často komunikujete s veřejnou správou elektronicky?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nekomunikuji elektronicky | 82 | 56,94 % | 56,94 % |
Několikrát za rok | 28 | 19,44 % | 19,44 % |
Několikrát měsíčně | 13 | 9,03 % | 9,03 % |
Denně | 7 | 4,86 % | 4,86 % |
Několikrát za čtvrt roku | 7 | 4,86 % | 4,86 % |
Několikrát týdně | 4 | 2,78 % | 2,78 % |
Několikrát za půl roku | 3 | 2,08 % | 2,08 % |
4. Zvládáte ovládat počítač?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 141 | 97,92 % | 97,92 % |
ne | 3 | 2,08 % | 2,08 % |
5. Máte možnost se denně připojit k internetu?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 142 | 98,61 % | 98,61 % |
ne | 2 | 1,39 % | 1,39 % |
6. Znáte a využíváte službu CzechPOINT?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Neznám → otázka č. 8, Znám, ale nevyužívám → otázka č. 8, Znám a využívám → otázka č. 7].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Znám a využívám | 73 | 50,69 % | 50,69 % |
Znám, ale nevyužívám | 61 | 42,36 % | 42,36 % |
Neznám | 10 | 6,94 % | 6,94 % |
7. Jak jste se službou CzechPOINT spokojeni?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Spokojen | 58 | 79,45 % | 40,28 % |
Velmi spokojen | 8 | 10,96 % | 5,56 % |
Nespokojen | 6 | 8,22 % | 4,17 % |
Velmi nespokojen | 1 | 1,37 % | 0,69 % |
8. Znáte a využíváte službu Datová schránka?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Neznám → otázka č. 10, Znám, ale nevyužívám → otázka č. 10, Znám a využívám → otázka č. 9].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Znám, ale nevyužívám | 91 | 63,19 % | 63,19 % |
Znám a využívám | 33 | 22,92 % | 22,92 % |
Neznám | 20 | 13,89 % | 13,89 % |
9. Jak jste spokojeni se službou Datová schránka?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Spokojen | 25 | 75,76 % | 17,36 % |
Velmi spokojen | 4 | 12,12 % | 2,78 % |
Velmi nespokojen | 2 | 6,06 % | 1,39 % |
Nespokojen | 2 | 6,06 % | 1,39 % |
10. Znáte a využíváte službu Základní registry?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Neznám → otázka č. 12, Znám, ale nevyužívám → otázka č. 12, Znám a využívám → otázka č. 11].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Neznám | 70 | 48,61 % | 48,61 % |
Znám, ale nevyužívám | 54 | 37,5 % | 37,5 % |
Znám a využívám | 20 | 13,89 % | 13,89 % |
11. Jak jste spokojeni se službou Základní registry?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Spokojen | 14 | 70 % | 9,72 % |
Nespokojen | 4 | 20 % | 2,78 % |
Velmi spokojen | 2 | 10 % | 1,39 % |
12. Znáte a využíváte službu Elektronický podpis?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Neznám → otázka č. 14, Znám, ale nevyužívám → otázka č. 14, Znám a využívám → otázka č. 13].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Znám, ale nevyužívám | 114 | 79,17 % | 79,17 % |
Znám a využívám | 22 | 15,28 % | 15,28 % |
Neznám | 8 | 5,56 % | 5,56 % |
13. Jak jste se službou Elektronický podpis spokojeni?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Spokojen | 16 | 72,73 % | 11,11 % |
Velmi spokojen | 6 | 27,27 % | 4,17 % |
14. Znáte a využíváte službu Elektronický občanský průkaz?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Neznám → otázka č. 16, Znám, ale nevyužívám → otázka č. 16, Znám a využívám → otázka č. 15].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Neznám | 76 | 52,78 % | 52,78 % |
Znám, ale nevyužívám | 63 | 43,75 % | 43,75 % |
Znám a využívám | 5 | 3,47 % | 3,47 % |
15. Jak jste se službou Elektronický občanský průkaz spokojeni?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Spokojen | 3 | 60 % | 2,08 % |
Nespokojen | 1 | 20 % | 0,69 % |
Velmi spokojen | 1 | 20 % | 0,69 % |
16. Znáte a využíváte služeb e-Portálu a e-Podání České správy sociálního zabezpečení?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Neznám → otázka č. 18, Znám, ale nevyužívám → otázka č. 18, Znám a využívám → otázka č. 17].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Neznám | 78 | 54,17 % | 54,17 % |
Znám, ale nevyužívám | 55 | 38,19 % | 38,19 % |
Znám a využívám | 11 | 7,64 % | 7,64 % |
17. Jak jste se službami e-Portálu a e-Podání České správy sociálního zabezpečení spokojeni?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Spokojen | 9 | 81,82 % | 6,25 % |
Velmi spokojen | 2 | 18,18 % | 1,39 % |
18. Znáte a využíváte služeb Daňového portálu Finanční správy (daně elektronicky, EET)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Neznám → otázka č. 20, Znám, ale nevyužívám → otázka č. 20, Znám a využívám → otázka č. 19].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Znám, ale nevyužívám | 74 | 51,39 % | 51,39 % |
Neznám | 50 | 34,72 % | 34,72 % |
Znám a využívám | 20 | 13,89 % | 13,89 % |
19. Jak jste se službami Daňového portálu Finanční správy spokojeni?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Spokojen | 13 | 65 % | 9,03 % |
Nespokojen | 4 | 20 % | 2,78 % |
Velmi spokojen | 2 | 10 % | 1,39 % |
Velmi nespokojen | 1 | 5 % | 0,69 % |
20. Znáte a využíváte služeb e-Health (e-Recept od lékaře atd.)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Neznám → otázka č. 22, Znám, ale nevyužívám → otázka č. 22, Znám a využívám → otázka č. 21].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Neznám | 86 | 59,72 % | 59,72 % |
Znám, ale nevyužívám | 48 | 33,33 % | 33,33 % |
Znám a využívám | 10 | 6,94 % | 6,94 % |
21. Jak jste se službami e-Health spokojeni?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Spokojen | 8 | 80 % | 5,56 % |
Velmi spokojen | 2 | 20 % | 1,39 % |
22. Znáte a využíváte služeb e-Justice (infoSoud, Judikatura, atd.)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Neznám → otázka č. 24, Znám, ale nevyužívám → otázka č. 24, Znám a využívám → otázka č. 23].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Neznám | 90 | 62,5 % | 62,5 % |
Znám, ale nevyužívám | 28 | 19,44 % | 19,44 % |
Znám a využívám | 26 | 18,06 % | 18,06 % |
23. Jak jste se službami e-Justice spokojeni?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Spokojen | 20 | 76,92 % | 13,89 % |
Velmi spokojen | 3 | 11,54 % | 2,08 % |
Velmi nespokojen | 2 | 7,69 % | 1,39 % |
Nespokojen | 1 | 3,85 % | 0,69 % |
24. Znáte a využíváte služeb Katastru nemovitostí (Nahlížení do KN, Dálkový přístup, hlídací pes atd.)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Neznám → otázka č. 26, Znám, ale nevyužívám → otázka č. 26, Znám a využívám → otázka č. 25].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Znám a využívám | 78 | 54,17 % | 54,17 % |
Znám, ale nevyužívám | 44 | 30,56 % | 30,56 % |
Neznám | 22 | 15,28 % | 15,28 % |
25. Jak jste se službami Katastru nemovitosti spokojeni?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Spokojen | 56 | 71,79 % | 38,89 % |
Velmi spokojen | 11 | 14,1 % | 7,64 % |
Nespokojen | 9 | 11,54 % | 6,25 % |
Velmi nespokojen | 2 | 2,56 % | 1,39 % |
26. Znáte a využíváte službu e-Tržiště?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Neznám → otázka č. 28, Znám, ale nevyužívám → otázka č. 28, Znám a využívám → otázka č. 27].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Neznám | 119 | 82,64 % | 82,64 % |
Znám, ale nevyužívám | 19 | 13,19 % | 13,19 % |
Znám a využívám | 5 | 3,47 % | 3,47 % |
Neznám | 1 | 0,69 % | 0,69 % |
27. Jak jste se službou e-Tržiště spokojeni?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Spokojen | 5 | 100 % | 3,47 % |
28. Znáte a využíváte Portál veřejné správy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Neznám → otázka č. 30, Znám, ale nevyužívám → otázka č. 30, Znám a využívám → otázka č. 29].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Znám, ale nevyužívám | 58 | 40,56 % | 40,28 % |
Neznám | 51 | 35,66 % | 35,42 % |
Znám a využívám | 34 | 23,78 % | 23,61 % |
29. Jak jste s Portálem veřejné správy spokojeni?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Spokojen | 28 | 82,35 % | 19,44 % |
Velmi spokojen | 3 | 8,82 % | 2,08 % |
Nespokojen | 3 | 8,82 % | 2,08 % |
30. Znáte a využíváte portál ePusa?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Neznám → otázka č. 32, Znám, ale nevyužívám → otázka č. 32, Znám a využívám → otázka č. 31].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Neznám | 136 | 95,1 % | 94,44 % |
Znám, ale nevyužívám | 7 | 4,9 % | 4,86 % |
31. Jak jste s portále ePusa spokojeni?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žádné odpovědi |
32. Znáte a využíváte portál Jednotný systém dopravních informací?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Neznám → otázka č. 34, Znám, ale nevyužívám → otázka č. 34, Znám a využívám → otázka č. 33].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Neznám | 97 | 67,83 % | 67,36 % |
Znám, ale nevyužívám | 24 | 16,78 % | 16,67 % |
Znám a využívám | 22 | 15,38 % | 15,28 % |
33. Jak jste s portále Jednotný systém dopravních informací spokojeni?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Spokojen | 13 | 59,09 % | 9,03 % |
Velmi spokojen | 6 | 27,27 % | 4,17 % |
Nespokojen | 3 | 13,64 % | 2,08 % |
34. Znáte a využíváte služeb měst a obcí (webové stránky měst a obcí, elektronické objednání na úřad, SMS info kanál atd.)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Neznám → otázka č. 36, Znám, ale nevyužívám → otázka č. 36, Znám a využívám → otázka č. 35].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Znám a využívám | 97 | 67,83 % | 67,36 % |
Znám, ale nevyužívám | 30 | 20,98 % | 20,83 % |
Neznám | 16 | 11,19 % | 11,11 % |
35. Jak jste se službami měst a obcí spokojeni?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Spokojen | 75 | 77,32 % | 52,08 % |
Velmi spokojen | 11 | 11,34 % | 7,64 % |
Nespokojen | 10 | 10,31 % | 6,94 % |
Velmi nespokojen | 1 | 1,03 % | 0,69 % |
36. Využíváte i jiné služby e-Governmentu? Pokud ano, jaké?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
drozd nebo jak se to jmenuje
elektronické volby
Elektronickou kounikaci s krajskými úřady a Magistrátem hlavního města Prahy.
ISPOP, portál EIA
Je možné, že využívám i jiné, ale konkrétně si teď nedokážu vybavit.
konverze listin
Myslím, že vzhledem k tomu, jak málo e-government znám a využívám, určitě ne. :-)
ne
NE
Ne
Ne
ne
ne
ne
ne
ne
Ne
ne
ne
Nevyužívám
Nevyužívám
Nevyužívám jiné služby e-Governmentu.
37. Je podle Vás nabídka služeb e-Governmentu dostačující?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 90 | 62,94 % | 62,5 % |
ne | 53 | 37,06 % | 36,81 % |
38. Jaké další služby e-Governmentu byste uvítali?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
-
Ať se podívají do Estonska
automatické podání daňového přiznání, elektronické volby, výpis plateb státu, náklady na léčbu, pokuty, stav bodů řidiče, .. vše automaticky, bez vyžádání
Centrální předávání fotografii na doklady
Datový trezor BEZPLATNĚ.
Elektronické daňové přiznání (bez datové schránky)
Elektronické hlasování v rámci voleb
Elektronicke volby
Estonský model (veškerá podání, veškerá komunikace, volby, nahlížení, atd.)
fungující technicky i právně
Moznost veskerou agendu resit elektronicky bez front na uradech
nemohl jsem na předešlou otázku korektně odpovědět - dal jsem NE, ale raději bych dal NEVÍM
Nevím
nevím
nevím
Nevím
Nevím záleží jak se e-Government bude nadále rozvíjet a využívat
nevím, protože neznám..
Nevím.
Neznám e-Government
plně propojení úřadu
propojení všech složek
propojení všech složek
Registraci na Uradu prace. Propojenost uradu a st. organizaci
Rozhodně zelektronizovat celkově, něco podobného, jak před časem zavedli na Slovensku, když má člověk OP s čipem a čtečku OP doma, může všechny věci vyřídit, kdy má čas a nemusí na úřad.
sjednocení
Uvítal bych, aby uvedené služby v dotazníku opravdu fungovali a byly využívány. eHealth a eJustice je zatím jen předmětem debat, v alespoň trochu smysluplném rozsahu neexistuje...
veškeré služby přes internet
volby, automatizace daní a poplatků (popelnice, tv, rozhlas, dálnice, ...)
všechno, co se vyřizuje osobně na úřadě
Vyřízení všech dokladů.OP,řidičský průkaz,atd.
VZP
Zastávám názor, že úředníci jsou téměř zbyteční a většinu úřednických pozic by šlo nahradit roboty, nebo programy.
Žádost o technické průkazy, jejich změny apod. po internetovém portálu.
39. Máte nějaké připomínky k nabídce a kvalitě služeb e-Governmentu? Pokud ano, jaké?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
roztříštěnost, nejednotnost, různá úroveň
-
Ano, domnívám se, že ne všechny služby e-governmentu jsou skutečně 100% funkční a užitečné a že by skutečně nějakým zásadním způsobem občanům zjednodušovaly život. Možná ušetřím čas běháním po úřadech, ale spoustu času a peněz (cena certifikátu pro elektronický podpis) zase ztratím při samotném vyřizování přístupů k těmto službám a stejně budu stále pro několik úřadů vyplňovat několik stejných formulářů a posílat těmto úřadům stejná data, která si tyto úřady klidně mohly jednoduše předat mezi sebou. A velice nesouhlasím s povinným využívám služeb e-governmentu - domnívám se, že by občan měl mít na výběr, jakým způsobem bude s úřady komunikovat a pokud chce stát občany k e-governmentu přivést, ať vytváří skutečně funkční a užitečné služby a občanům prezentuje jejich výhody.
e recepty všude a brzy
chybí centrální místo propojení služeb
Je vyžadován certifikát, který má platnost 1 rok a tak se mi pro malou četnost návštěv jeho pořízení nevyplatí. Nešlo by to jinak? Např. s použitím elektronického OP až bude uzákoněn.
jen to že je příliš byrokracie a úřadování obecně a e-government to nevytrhne, je tím postižen taky (stát už není pro lidi, se vším všudy)
měla by být bezplatná
NE
ne
Ne
ne
ne
Ne
Nedostatečná informovanost
Nemám
Nemám připomínky k nabídce služeb.
Nemám.
Nesmyslné a nepoužitelné, extrémně finančně nákladné oproti papírové variantě.
neznalost úředníků v tomto směru
Neznám e-Government
Postrádám komplexnost a provázanost
Především bych změnil ukládání příchozích a odchozích zpráv z datových schránek zrušením 3 měsíčního limitu, případně zrušením poplatku za službu "datový trezor".
viz předchozí... většina služeb v e-governmentu je zatím jen na papíře
40. Jak jste celkově spokojeni s nabídkou a kvalitou služeb e-Governmentu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Spokojen | 95 | 66,43 % | 65,97 % |
Nespokojen | 34 | 23,78 % | 23,61 % |
Velmi spokojen | 7 | 4,9 % | 4,86 % |
Velmi nespokojen | 7 | 4,9 % | 4,86 % |
41. Uvítali byste větší informovanost o službách e-Governmentu (např. na webových stránkách měst a obcí, na sociálních sítích apod.)?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 119 | 83,22 % | 82,64 % |
ne | 24 | 16,78 % | 16,67 % |
42. Uvítali byste, aby byly všechny služby e-Governmentu na jediném portálu?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 124 | 86,71 % | 86,11 % |
ne | 19 | 13,29 % | 13,19 % |
43. Máte elektronický občanský průkaz s čipem?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 45, Ne → otázka č. 44, Nevím → otázka č. 45].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 93 | 65,03 % | 64,58 % |
Nevím | 29 | 20,28 % | 20,14 % |
Ano | 21 | 14,69 % | 14,58 % |
44. Je jedním z hlavních důvodů, proč nemáte elektronický občanský průkaz s čipem nutnost zaplatit poplatek 500 Kč?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 56 | 60,22 % | 38,89 % |
ano | 24 | 25,81 % | 16,67 % |
nevím | 13 | 13,98 % | 9,03 % |
45. Uvítali byste jednotnou identifikaci (jediný průkaz, který by slučoval např. občanský průkaz, průkaz zdravotního pojištění, řidičský průkaz, ale sloužil by např. i k registraci do knihovny, k placení MHD apod.)?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 95 | 66,43 % | 65,97 % |
ne | 48 | 33,57 % | 33,33 % |
46. Uvítali byste možnost volit elektronicky?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 103 | 72,03 % | 71,53 % |
ne | 40 | 27,97 % | 27,78 % |
47. Je podle vás EET (elektronická evidence tržeb) užitečná?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 72 | 52,17 % | 50 % |
ne | 66 | 47,83 % | 45,83 % |
48. Využili jste službu Ověření účtenky Finanční správy?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 137 | 95,8 % | 95,14 % |
ano | 6 | 4,2 % | 4,17 % |
49. Pohlaví:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 88 | 61,54 % | 61,11 % |
Muž | 55 | 38,46 % | 38,19 % |
50. Věk:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
27-45 | 70 | 48,95 % | 48,61 % |
15-26 | 48 | 33,57 % | 33,33 % |
46-60 | 21 | 14,69 % | 14,58 % |
61 a více | 4 | 2,8 % | 2,78 % |
51. Povolání:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Zaměstnanec | 67 | 46,85 % | 46,53 % |
Student | 35 | 24,48 % | 24,31 % |
Zaměstnanec veřejné správy | 21 | 14,69 % | 14,58 % |
podnikatel | 10 | 6,99 % | 6,94 % |
důchodce | 10 | 6,99 % | 6,94 % |
52. Velikost sídla, ve kterém žijete:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nad 100 000 obyvatel | 56 | 39,16 % | 38,89 % |
2 000 - 20 000 obyvatel | 35 | 24,48 % | 24,31 % |
do 2 000 obyvatel | 28 | 19,58 % | 19,44 % |
20 000 - 100 000 obyvatel | 24 | 16,78 % | 16,67 % |
53. Vzdělání:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Vysokoškolské | 74 | 51,75 % | 51,39 % |
Střední s maturitou | 47 | 32,87 % | 32,64 % |
Střední odborné (výuční list) | 11 | 7,69 % | 7,64 % |
Vyšší odborné | 7 | 4,9 % | 4,86 % |
Základní | 4 | 2,8 % | 2,78 % |
54. Kraj, ve kterém žijete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Hlavní město Praha | 38 | 26,57 % | 26,39 % |
Moravskoslezský | 37 | 25,87 % | 25,69 % |
Středočeský | 17 | 11,89 % | 11,81 % |
Jihomoravský | 11 | 7,69 % | 7,64 % |
Zlínský | 9 | 6,29 % | 6,25 % |
Pardubický | 6 | 4,2 % | 4,17 % |
Ústecký | 5 | 3,5 % | 3,47 % |
Olomoucký | 5 | 3,5 % | 3,47 % |
Plzeňský | 4 | 2,8 % | 2,78 % |
Jihočeský | 4 | 2,8 % | 2,78 % |
Liberecký | 3 | 2,1 % | 2,08 % |
Karlovarský | 2 | 1,4 % | 1,39 % |
Vysočina | 1 | 0,7 % | 0,69 % |
Královehradecký | 1 | 0,7 % | 0,69 % |
55. Žijete nebo žili jste delší dobu v zahraničí?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 119 | 83,22 % | 82,64 % |
ano | 24 | 16,78 % | 16,67 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.