Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Elektronický číšník
Elektronický číšník
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Martina Škubalová |
---|---|
Šetření: | 12. 10. 2012 - 01. 11. 2012 |
Počet respondentů: | 134 |
Počet otázek (max/průměr): | 13 / 12.37 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | po jedné otázce |
Návratnost dotazníků: | 67,6 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:33 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
chtěla bych Vás požádat o vyplnění tohoto dotazníku, jehož výsledky budou součástí mého projektu. Cílem dotazníku je zjistit, zda by zákazníci uvítali ve svých oblíbených podnicích novinku v podobě "Elektronického číšníka".
Děkuji Vám za Váš čas a ochotu!
Bc. Martina Škubalová
Odkaz na el. číšníka: http://hn.ihned.cz/c1-23033250
Odpovědi respondentů
1. Pohlaví:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 80 | 59,7 % | 59,7 % |
muž | 54 | 40,3 % | 40,3 % |
2. Váš věk:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
21-30 | 89 | 66,42 % | 66,42 % |
31-45 | 20 | 14,93 % | 14,93 % |
16-20 | 15 | 11,19 % | 11,19 % |
46-60 | 7 | 5,22 % | 5,22 % |
15 a méně | 2 | 1,49 % | 1,49 % |
61 a více | 1 | 0,75 % | 0,75 % |
3. Dosažené vzdělání:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
SŠ | 54 | 40,3 % | 40,3 % |
VŠ (Bc.) | 41 | 30,6 % | 30,6 % |
VŠ (Ing., Mgr.,...) | 20 | 14,93 % | 14,93 % |
ZŠ | 9 | 6,72 % | 6,72 % |
VOŠ | 5 | 3,73 % | 3,73 % |
SOU | 3 | 2,24 % | 2,24 % |
SŠ (bez maturity) | 2 | 1,49 % | 1,49 % |
4. Jaký typ podniku nejraději navštěvujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
restaurace | 79 | 58,96 % | 58,96 % |
hospody | 24 | 17,91 % | 17,91 % |
cukrárny, kavárny | 14 | 10,45 % | 10,45 % |
bary | 13 | 9,7 % | 9,7 % |
čajovna | 1 | 0,75 % | 0,75 % |
nekuracke podniky - ruzne typy | 1 | 0,75 % | 0,75 % |
žádný | 1 | 0,75 % | 0,75 % |
čajovny | 1 | 0,75 % | 0,75 % |
5. Jak často navštěvujete tyto podniky?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1x týdně | 8 | 5,97 % | 5,97 % |
2x tydne | 5 | 3,73 % | 3,73 % |
3x tydne | 5 | 3,73 % | 3,73 % |
občas | 5 | 3,73 % | 3,73 % |
jednou týdně | 4 | 2,99 % | 2,99 % |
1x měsíčně | 4 | 2,99 % | 2,99 % |
několikrát týdně | 4 | 2,99 % | 2,99 % |
denně | 3 | 2,24 % | 2,24 % |
Několikrát do týdne | 2 | 1,49 % | 1,49 % |
dvakrát do měsíce | 2 | 1,49 % | 1,49 % |
ostatní odpovědi | 92 | 68,66 % | 68,66 % |
6. Jaká je Vaše útrata za večer?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
do 500 Kč | 108 | 80,6 % | 80,6 % |
500-1000 Kč | 23 | 17,16 % | 17,16 % |
1000 a více | 3 | 2,24 % | 2,24 % |
7. Jak byste hodnotil/a obsluhu ve Vašem/ich oblíbeném/ých podniku/cích?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
chvalitebný | 68 | 50,75 % | 50,75 % |
dobrý | 36 | 26,87 % | 26,87 % |
výborný | 28 | 20,9 % | 20,9 % |
dostatečný | 2 | 1,49 % | 1,49 % |
8. Pokud nejste spokojeni s obsluhou, tak co Vám konkrétně vadí?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
absence pozornosti
arogantnost
arogantnost, cekani
brblání, neochota, snaží se mě vzít na hůl
cas
Čekání na obsluhu; nepochopení principu "náš zákazník = náš pán"
Číšníkův nezájem o práci, neurvalost k hostům, bez úsměvu, neochota.
dlouhé čekání
Dlouhé čekání na číšníka
dlouhé čekání, špatně donesená objednávka
Drzost, pomalost, neochota...
chování
informace,rychlost,ochota,chovani
kyselé obličeje, pomalost obsluhy
mohli by být příjemnější
náladovost, neprofesionalita
někdy jsou nepříjemní nebo úmyslně opomíjí hosty, aby neměli příliš práce
není v česku kultura gurmámská
neochota
neochota a neznalosti
neochota, "kyselý výraz", pomalá obsluha
neochota, arogance
Neochota, arogance
neochota, nabručenost
neochota, používání zdrobnělin (knedlíček, pivíčko)
Neochota, špatná nálada
Nepříjemné jednání, neochota, ignorace zákazníka
nepříjemnost
nevstřícnost, otrávený výraz, neochota
Neznalost jídelního lístkua jídel. Neschopnost rady s neznámými názvy jídel.
Neznalost vlastních jídel, kyselý výraz
nic
nic
niekedy sa na nich dlho caka
Občas pomalost
občasný nezájem o práci
pomalá obsluha
pomali
Pomalost
pomalost
pomalost
Pomalost a arogance
přístup, profesionalita, vzhled
Rychlost
rychlost, ochota
Špína
tak
Většinou kyselé obličeje, neochota
Většinou mi vadí nevšímavost pokud zákazník tedy já něco potřebuji číšník by to měl vědět.
většinou neztotožnění s podnikem, neosobní přístup
vseobecne- nasrane rypaky
Vypruzelost, neusmívá se.
9. Slyšel/a jste někdy o Elektronickém číšníkovi?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 99 | 73,88 % | 73,88 % |
ano | 35 | 26,12 % | 26,12 % |
10. Uvítali byste, kdyby se tento typ služby vyskytoval v našich podnicích?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nevím, je mi to jedno | 52 | 38,81 % | 38,81 % |
Ano, uvítal/a bych změnu | 39 | 29,1 % | 29,1 % |
Ne, jsem spokojený s obsluhou | 30 | 22,39 % | 22,39 % |
Zásadně odmítám tuto službu | 13 | 9,7 % | 9,7 % |
11. Co by měl podle Vás el. číšník umět?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
-
-
8gfg
být milejší, ochotnější, rychlejší
být rychlý
byť slušný
co je potreba
cokoliv co v dnešní době může elektronika nabídnout
čím více, tím lépe
Člověku nafackovat, že leze někam, kde se mu nedostává lidské interakce. To může klidně zůstat doma.
Donášet bez dlouhého čekání jídlo, pití.
donést pivo
doporucit jedlo/napoj, prijať objednavku, priebežne informovať o utrate
doporučit mi výběr na základě mých požadavků
express
Chovat se jako člověk.
já ani nevím co to je, né tak abych věděla co by to mělo umět....
je mi to jedno
Jednoduché ovládání, zobrazení komplet nabídky, dobře počítat
k
kromě objednání jídla i možnost psaní poznámek k objednávanému jídlu, ideálně by mohl zahrnovat nějakou zábavu k ukrácení čekání na pokrm, možnost pokrm ihned hodnotit online
l
měl by obsahovat terminál pro bezkontaktní platby
mit kompletni informace o jidle a piti
mluvit a odpovídat na dotazy
mluvit různými jazyky, základy etikety, rychle a bezchybně roznášet jídlo a pití
na základě mých potřeb poradit, usmát se, polahodit oko, pozdvihnout náladu
Nabídnout jídlo+pití, objednat jídlo+pití
Nabízet přesné informace o jídle a poskytnou zábavu.
nectít tuzéra
nedokážu si předtavit, jak by to mohlo fungovat
nedovedu si představit
nechci ho
nemám o tom dost informací,ale jestli si to představuji správně,tak by to byla taková "samoobsluha" a to by bylo určitě fajn...
nenahradí živého člověka
Nesetkala jsem se s tím.Ale myslím si že nahradit člověka nemůže.
netuším
netuším
netuším a je mi to jedno
Netuším, protože netuším, co to je. Asi to, co normální číník :-) Jako robot?
nevím
nevím
nevim
Nevím
nevim
nevim
nevim
nevím
nevim co to je
nevim co to je
nevím co to je
Nevím co to je
nevim co to je
nevím co to je el.čišník
nevím nejsem pro
Nevím, co to el. číšník je, ale asi to samé, co umí číšník "lidský".
nevím, co to je
nevím, co to je
nevím, co to je, nemohu odpovědět
nevím, nějak o něj nestojím
Nevím, neznám to
nevím, nikdy jsem o tom neslyšela
nevim, o co jde
Nevím, oč se jedná.
nezáleží mi na tom
neznám, tedy nevím
nosit občerstvení
nvm
nwm
Objednání nápojů/jídel; přivolání "živého" číšníka; rozlišení více samostatně platících osob; placení kartou
objednat jídlo a pití
objednat jídlo, dezert, nápoje.
objednávat jídlo
objednavat pro me
objednavky předem, možnost ovlivňovat skladbu meny
obsluhovat
obsluhovat
obsluhovat
Pokud chtějí, jak jsem se dočetla, ušetřit za platy čišníkům, tak by mě zajímalo, kdo to bude hostům donášet a odnášet...? Takže by měl umět servis, pokud to už nemají nějak vyřešené, o tom už nevím.
poradit vhodnou přílohu k vybranému pokrmu či doporučit vhodné víno k vybranému jídlu
poradit zákazníkům při výběru
pořád nevím co to je...
poskytnout kompletní nabídku podávaných služeb
Pozdravit , odpovedat , vediet poziadat kuchara o dane jedlo
prezentace jídel
profesionální a empatické vystupování
Profesionálního číšníka nenahradí.
přehlednou a rychlou objednávku
příjemné vystupování,umět poradit při výběru jídla či pití(alkohol,vína atd)
rychlejší donášku
Rychlost, lepší komunikace, nezávislost
sakra co to ale je?
srozumitelnost, jednoduchost v ovládání, platba kartou
stačí, aby obsahoval výběr jídel s obrázky a cenami.
To co lidi ale nejde to nahradit.
To co nemumí
to co normální
To nevím. Asi správně přiřadit jídla ke stolům.
točit správnou míru :-)
totéž co normální
ukazovat fotografie pokrmů, zobrazovat složení pokrmů, objednávat pokrmy, průběžně počítat útratu
ukazovat jidelnicek ....atd
určitě nedokáže poradit a usmát se na hosta
určitě vše co umí normální číšník, ale domnívám se že i to by bylo málo...
usmev:)
Uvádět složení jídel, poradit místní speciality, umožnovat hodnoceni jidel...
v otazce c.9 jsem sdelil,ze nevim,co to je,tak nevim,co by mel umet.
variabilitu jídel dle přání klientů, UX
variabilitu jídla dle konkrétních přání zákazníků, možnost modifikace předvolených kombinací
vsechno co zivy
vše
vše
vše
vše
vše
vše co číšník
vše co klasický číšník, hlavně dostatek informací
vše co normální a něco navíc.
Vše co normální číšník
všechno
všechno
všechno z oboru číšník
Všechno, co běžný číšník, a ještě něco navíc, aby se vyplatilo ho mít místo lidského číšníka :-)
všetko
vv
Výběr pití, jídla
Vyměnit politý ubrus.
vyřizovat objednávky rychle a spolehlivě
vzít kompletní obědnávku a rychle ji vyřídit a být k dispozici, když je potřeba něco dalšího
zaregistrovat objednávku, přinést jídlo, ..
zefektivneni obsluhy
Znát klienty
12. Myslíte si, že by se Vaše útrata zvýšila, pokud by Elektronický číšník nabízel virtuální jídelní lístek (tj. fotografie hotových pokrmů, dezertů, míchaných nápojů atd.)?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše souhlasím | 57 | 42,54 % | 42,54 % |
spíše nesouhlasím | 25 | 18,66 % | 18,66 % |
nesouhlasím | 22 | 16,42 % | 16,42 % |
nevím | 19 | 14,18 % | 14,18 % |
souhlasím | 11 | 8,21 % | 8,21 % |
13. Kraj, ve kterém bydlíte:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Praha | 40 | 29,85 % | 29,85 % |
Moravskoslezský | 15 | 11,19 % | 11,19 % |
Jihomoravský | 14 | 10,45 % | 10,45 % |
Zlínský | 10 | 7,46 % | 7,46 % |
Středočeský | 8 | 5,97 % | 5,97 % |
Olomoucký | 8 | 5,97 % | 5,97 % |
Královehradecký | 7 | 5,22 % | 5,22 % |
Ústecký | 6 | 4,48 % | 4,48 % |
Vysočina | 6 | 4,48 % | 4,48 % |
Plzeňský | 6 | 4,48 % | 4,48 % |
Pardubický | 5 | 3,73 % | 3,73 % |
Jihočeský | 3 | 2,24 % | 2,24 % |
Karlovarský | 3 | 2,24 % | 2,24 % |
Liberecký | 3 | 2,24 % | 2,24 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.