Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Emaily od eshopů

Emaily od eshopů

Kolektivní hry
Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru?

(veřejné výsledky, cca 1 minuta)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Marcel Zábojník
Šetření:25. 07. 2022 - 25. 08. 2022
Počet respondentů:102
Počet otázek (max/průměr):17 / 16.98
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:47,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:01
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení přátelé,

budu moc rád pokud mi pomůžete vyplnit tento dotazník ohledně emailového marketingu. Data z tohoto dotazníku poslouží pro výzkum pro bakalářskou práci týkající se emailové komunikace mezi eshopem a zákazníkem. 
 
Děkuji za vyplnění.

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena5452,94 %52,94 %  
Muž4645,1 %45,1 %  
Nechci uvádět10,98 %0,98 %  
Jiná10,98 %0,98 %  

Graf

2. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
25-343837,25 %37,25 %  
35-442423,53 %23,53 %  
18-241514,71 %14,71 %  
45-541110,78 %10,78 %  
55-6465,88 %5,88 %  
méně než 1843,92 %3,92 %  
65 a více43,92 %3,92 %  

Graf

3. Nejvyšší dosažené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysokoškolské vzdělání4342,16 %42,16 %  
Střední vzdělání s maturitní zkouškou4140,2 %40,2 %  
Základní vzdělání87,84 %7,84 %  
Střední vzdělání s výučním listem76,86 %6,86 %  
Vyšší odborné vzdělání32,94 %2,94 %  

Graf

4. Jak často nakupujete přes internet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1x za měsíc3938,24 %38,24 %  
1x za 14 dní2726,47 %26,47 %  
Každý týden1413,73 %13,73 %  
Jednou za půl roku1312,75 %12,75 %  
Jiné76,86 %6,86 %  
Pouze na Vánoce21,96 %1,96 %  

Graf

5. Chodí vám emailový newsletter nějakého eshopu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, více6361,76 %61,76 %  
Emailové newslettery neodebírám3029,41 %29,41 %  
Ano, jednoho98,82 %8,82 %  

Graf

6. Pokud jste zvolili v předchozí odpovědi Ano, napište mi jakého:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

-

-

-

.

.

.

.

...

3 )(

Adidas, peek&cloppenburg, apple.com

Angry Berds Bernard Spokojený pes

Astratex, Trenýrkárna

Aukro

Baťa, Mark a Spencer, Slevomat

Czc, alza

Datart elektro

Datart, Billa, Mall,

Datart, knihy dobrovsky, dr. Max...

dm rossmann tesco globus albert

Dr. Max

duff beer

econea, e-shop Klubu svobodných matek, LR

Econea, emco, mixit, levnepovleceni, paperlove, happylabels

Econea, ochutnejorech

Emailové newslettery neodebírám

Emailový spam zásadně nepřijímám

Eva.cz, lidl-shop.cz, knihy Dobrovský, megaknihy.cz, Tchibo, hm, bibik.cz

Footshop Zoot Notino

Forcamping Globus 4home Veselý pes

Globus

I když ne, stejně musím odpovědět. Takže nezvolil.

izlato24, TallyWeijl, Astratex a mnoho dalších

je jich asi 30 - většina eshopů na psí granule, různé elektro, oblečení - Bonprix apod., knihkupectví - Luxor a 3 další

Je jich mnoho.

Je jich mraky...Mall, HM, sinsay, tchibo, rieker

Je jich poměrně dost

Je jich strašně moc.. Ani mi na ně nechodí upozornění, jsou pouze v sekci "newsletters".

Je to blbý, ale nevim, hned to mažu

jsou jich desítky. mall.cz , alza.cz bezvavlasy.cz spokojenypes.cz, ledakce.cz, říkám desítky.

jysk,

Jysk, zalando, about you...

Knihy Dobrovský

Knihy Dobrovský, Vestiare Collective, Aliexpress, Wish, Zalando, About You

knižní nakladatelství, různé eshopy

koberce Aladin

Kontaktní čočky, drogerie

Kupkolo a další

Lakrids by Bülow; považujete-li to za e-shopy: Qatar Airways; Ryanair; ČSA/Smartwings; Pelikán; Rohlík

luxor, knihy Dobrovský a další

magistra, merinovlna

Mixit

ne

ne

Ne

Ne

ne

Ne

Ne

Ne

Ne.

Nechci uvádět

Neodebírám

Neodebírám

nevím

newslettery neodebírám

nezvolil

Nic

Nic

Obchody s oblecenim, elemtronika, sberatelske eshopy

Od všech, kde jsem někdy něco koupil

On-line shop Růžový slon Helcel

Pokud bych měla vypsat všechny, strávím tu dvě hodiny.

rcobchod rpishop czc cewe svarecky-obchod

Rohlík, Orsay, nějaké knihkupectví a galanterie

Rossmann, Dr. Musil, Delimano, ...

různé

Různé i přes nezvolení této volby při nákupu = označení jak spam.

SeriousWatches.com

Skatepro

sparkshop emo metalshop

tesco, rohlik

Teta Fotoškoda

Tchibo, Martinus

v podstatě všech, kde jsem kdy nakoupila, ale chodí do hromadných, tak si jich nevšímám a nečtu je

v předchozí odpovědi jsem zvolil Ne

většina, kde jsem nakoupil

Vic

Vsechny mozny

Všech i co jsem s tím nesouhlasil

Všech, které se mi nepodaří odhlásit. ;) Pokud neco kupuji, pak cíleně hledám, co potřebuji. Co se nabizi (nebo dokonce podbízí samo), tomu nevěnují pozornost. Nabidky "na miru", "personifikovaná reklama" ,je ještě vyšší level psychologické manipulace.

Wuch,teta,zoohit.cz superzoo,pět center

x

xxx

Yves rocher, outdookids, decathlon, atd.

Zalando, Dedoles

Zalando, Home and cook, About you,

Zalando, Slevomat, AboutYou

zoofix, slevomat, zvěrokruh, albatros

Zvolil jsem ne

Zvolil jsem ne.

7. Zaujal vás v poslední době nějaký konkrétní emailový newsletter?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nezaujal8078,43 %78,43 %  
Ano, jeden1514,71 %14,71 %  
Ano několik65,88 %5,88 %  
Jiné10,98 %0,98 %  

Graf

8. Pokud jste zvolili v předchozí odpovědi Ano, napište mi jaký:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

_

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

.

.

.

.

.

.

.

...

...

...

0

Angry Berds

Aukro

doprava zdarma, sleva na více oblečení

econea

Econea

Forcamping

globus

hhbh

Home and cook

I když ne, stejně musím odpovědět. Takže nezaujal.

jysk

Knihy Dobrovský

Knihy Dobrovský

Knižní

Lakrids by Bülow – čas od času mě zaujme poštovné zdarma nebo akční příchutě.

Mixit

ne

ne

Ne

Ne

ne

ne

ne

Ne

Ne

ne

Ne

Ne

ne

Ne

Ne

Ne

Ne

ne

Ne

Ne

Ne.

Nečtu je

nějaké elektroinstalační novinky.

někdy kouknu na slevu granulí, když je potřebuji

Neodebírám

Neodpověděl jsem ano.

Neotvírám je.

Nevím

Newslettery čtu jednou, pak se odhlašuji od jejich odebírání

nezaujal

Nezaujal

Nezaujal

nezaujal

Nezaujal

Nezaujal

nezaujal

Nezvolil jsem ano.

Nic

Nic

nic

Nic

Nic

nic

Nic

od sparkshopu na nabídky cédéček

Rieker, HM

Rossmann

rpishop rcobchod

Sice jsem nezvolil ano, ale dotazník mě nepustil dál

ten co mi poslali

Ten s nabídkou oblečení na míru

v předchozí odpovědi jsem zvolil Ne

WTF

x

Xx

xxxxx

Yves rocher

zoofix

Zvolil jse ne

zvolil jsem NE

žádný

Žádný

žádný

9. Co očekáváte od emailového newsletteru, který vám eshop posílá?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Slevy, akční nabídky a výprodeje7977,45 %77,45 %  
Informace o novém zboží a novinkách na eshopu4443,14 %43,14 %  
Jiná2019,61 %19,61 %  
Obsah zdarma (např. ebooky, kurzy apod.)109,8 %9,8 %  
Pozvánky na akce a eventy98,82 %8,82 %  
Informace z dané oblasti (např. články na blogu apod.)98,82 %8,82 %  

Graf

10. Čtete emailové newslettery spíše na telefonu, nebo počítači?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše na telefonu3635,29 %35,29 %  
Spíše na počítači3433,33 %33,33 %  
Jiná2019,61 %19,61 %  
50 na 501211,76 %11,76 %  

Graf

11. Jaká frekvence emailových newsletterů je podle vás optimální? (tj. jak často mají emaily chodit, abyste měli chuť je otevírat)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1x za měsíc4746,08 %46,08 %  
1x za 14 dní2221,57 %21,57 %  
Jiná2120,59 %20,59 %  
1x týdně1211,76 %11,76 %  

Graf

12. Jak moc vás motivuje k otevření emailu vtipný předmět, který vás pobaví? (1-nemotivuje, 5-motivuje)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
13938,24 %38,24 %  
33029,41 %29,41 %  
41514,71 %14,71 %  
51312,75 %12,75 %  
254,9 %4,9 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.54
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.86
Směrodatná odchylka:1.36
Medián:3
Modus:1

Graf

13. Jak moc vás motivuje k otevření emailu předmět obsahující slovo novinka? (1-nemotivuje, 5-motivuje)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15553,92 %53,92 %  
22019,61 %19,61 %  
31716,67 %16,67 %  
476,86 %6,86 %  
532,94 %2,94 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:1.75
Minimum:1
Maximum:4
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.89
Směrodatná odchylka:0.94
Medián:1
Modus:1

Graf

14. Jak moc vás motivuje k otevření emailu předmět obsahující slovo sleva/slevy? (1-nemotivuje, 5-motivuje)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
32625,49 %25,49 %  
12423,53 %23,53 %  
22019,61 %19,61 %  
42019,61 %19,61 %  
51211,76 %11,76 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.74
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.51
Směrodatná odchylka:1.23
Medián:3
Modus:3

Graf

15. Jak moc vás motivuje k otevření emailu předmět obsahující slovo výprodej? (1-nemotivuje, 5-motivuje)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
13433,33 %33,33 %  
32524,51 %24,51 %  
21716,67 %16,67 %  
41716,67 %16,67 %  
598,82 %8,82 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.46
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.53
Směrodatná odchylka:1.24
Medián:2.5
Modus:1

Graf

16. Jaká minimální výše slevy v předmětu emailu vás motivuje k otevření emailu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Sleva mě nemotivuje k otevření2928,43 %28,43 %  
20%2322,55 %22,55 %  
Více2221,57 %21,57 %  
30%1817,65 %17,65 %  
15%76,86 %6,86 %  
10%32,94 %2,94 %  

Graf

17. Vyberte předměty emailů, které byste otevřeli, nehledě na odesílateli:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Doprava zdarma na nákup nad 499,- Kč3938,24 %38,24 %  
Petře, přejeme Vám všechno nej! A máme pro Vás překvápko.2928,43 %28,43 %  
Nová doporučení se slevou až do 70 %2827,45 %27,45 %  
-15 % na vše: prodlouženo do pondělí2827,45 %27,45 %  
Emailové newslettery neodebírám1817,65 %17,65 %  
Všechno nejlepší! Užijte si 7% slevu na celý nákup!1716,67 %16,67 %  
Inspirativní Česko. Ta nejlepší místa u nás1312,75 %12,75 %  
Online webinář zdarma - rezervujte si své místo1211,76 %11,76 %  
Zveme vás na snídani s našimi markeťáky!87,84 %7,84 %  
Nově jsme pro vás naskladnili XY!87,84 %7,84 %  
15 nabídek přímo na tělo! Víme, co se vám bude líbit!54,9 %4,9 %  
Nové nabídky přímo pro vás!43,92 %3,92 %  
XY za super cenu☀43,92 %3,92 %  
Vyhraj iPhone 13 v letní soutěži s (název eshopu)32,94 %2,94 %  
5% sleva na všechno, pouze dnes32,94 %2,94 %  
Nejlepší nabídky minulého týdne ★21,96 %1,96 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

13. Jak moc vás motivuje k otevření emailu předmět obsahující slovo novinka? (1-nemotivuje, 5-motivuje)

  • odpověď 1:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 14. Jak moc vás motivuje k otevření emailu předmět obsahující slovo sleva/slevy? (1-nemotivuje, 5-motivuje)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 15. Jak moc vás motivuje k otevření emailu předmět obsahující slovo výprodej? (1-nemotivuje, 5-motivuje)

15. Jak moc vás motivuje k otevření emailu předmět obsahující slovo výprodej? (1-nemotivuje, 5-motivuje)

  • odpověď 1:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 14. Jak moc vás motivuje k otevření emailu předmět obsahující slovo sleva/slevy? (1-nemotivuje, 5-motivuje)

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví

2. Věk

3. Nejvyšší dosažené vzdělání

4. Jak často nakupujete přes internet?

5. Chodí vám emailový newsletter nějakého eshopu?

7. Zaujal vás v poslední době nějaký konkrétní emailový newsletter?

8. Pokud jste zvolili v předchozí odpovědi Ano, napište mi jaký:

9. Co očekáváte od emailového newsletteru, který vám eshop posílá?

10. Čtete emailové newslettery spíše na telefonu, nebo počítači?

11. Jaká frekvence emailových newsletterů je podle vás optimální? (tj. jak často mají emaily chodit, abyste měli chuť je otevírat)

12. Jak moc vás motivuje k otevření emailu vtipný předmět, který vás pobaví? (1-nemotivuje, 5-motivuje)

13. Jak moc vás motivuje k otevření emailu předmět obsahující slovo novinka? (1-nemotivuje, 5-motivuje)

14. Jak moc vás motivuje k otevření emailu předmět obsahující slovo sleva/slevy? (1-nemotivuje, 5-motivuje)

15. Jak moc vás motivuje k otevření emailu předmět obsahující slovo výprodej? (1-nemotivuje, 5-motivuje)

16. Jaká minimální výše slevy v předmětu emailu vás motivuje k otevření emailu?

17. Vyberte předměty emailů, které byste otevřeli, nehledě na odesílateli:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví

2. Věk

3. Nejvyšší dosažené vzdělání

4. Jak často nakupujete přes internet?

5. Chodí vám emailový newsletter nějakého eshopu?

7. Zaujal vás v poslední době nějaký konkrétní emailový newsletter?

8. Pokud jste zvolili v předchozí odpovědi Ano, napište mi jaký:

9. Co očekáváte od emailového newsletteru, který vám eshop posílá?

10. Čtete emailové newslettery spíše na telefonu, nebo počítači?

11. Jaká frekvence emailových newsletterů je podle vás optimální? (tj. jak často mají emaily chodit, abyste měli chuť je otevírat)

12. Jak moc vás motivuje k otevření emailu vtipný předmět, který vás pobaví? (1-nemotivuje, 5-motivuje)

13. Jak moc vás motivuje k otevření emailu předmět obsahující slovo novinka? (1-nemotivuje, 5-motivuje)

14. Jak moc vás motivuje k otevření emailu předmět obsahující slovo sleva/slevy? (1-nemotivuje, 5-motivuje)

15. Jak moc vás motivuje k otevření emailu předmět obsahující slovo výprodej? (1-nemotivuje, 5-motivuje)

16. Jaká minimální výše slevy v předmětu emailu vás motivuje k otevření emailu?

17. Vyberte předměty emailů, které byste otevřeli, nehledě na odesílateli:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Zábojník, M.Emaily od eshopů (výsledky průzkumu), 2022. Dostupné online na https://email-newslettery-od-eshopu.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.