Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Elektronický marketing

Elektronický marketing

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Irena Lonská
Šetření:30. 03. 2011 - 12. 04. 2011
Počet respondentů:100
Počet otázek (max/průměr):19 / 18.97
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:80,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:44
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,
chtěla bych Vás požádat o pomoc při vyplnění tototo dotazníku, který bude sloužit také jako příloha mé Bakalářské Práce na téma Využití elektronických médií v marketingu (neboli Emarketin). Všem předem moc děkuji za čas strávený při vyplňování.

Odpovědi respondentů

1. Víte, nebo tušíte, co označuje pojem „e-marketing“ nebo „elektronický marketing“?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8484 %84 %  
nevím1111 %11 %  
ne55 %5 %  

Graf

2. Používáte elektronická média?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [velmi častootázka č. 3, častootázka č. 3, zřídkaotázka č. 3, vůnecotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
velmi často 6464 %64 %  
často3232 %32 %  
zřídka33 %3 %  
vůnec11 %1 %  

Graf

3. V jakém případě jej užíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
obojí6666,67 %66 %  
doma3030,3 %30 %  
v práci1010,1 %10 %  

Graf

4. Jaký typ elektronických médií používáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
počítač, notebook9797,98 %97 %  
mobilní telefon7979,8 %79 %  
GPS2525,25 %25 %  
PDA44,04 %4 %  

Graf

5. K jakým účelům užíváte elektronická média?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
komunikace s přáteli9090,91 %90 %  
vyhledávání informací8989,9 %89 %  
sběr dat5555,56 %55 %  
komunikace s obchodními partnery4545,45 %45 %  
tvorba, rozesílání reklamy1212,12 %12 %  
vzdělávání22,02 %2 %  
zábava11,01 %1 %  
nakupování, stahování hudby a filmů11,01 %1 %  
práce, studium11,01 %1 %  
vytváření přidaných hodnot11,01 %1 %  

Graf

6. Znáte nějaké sociální sítě?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9999 %99 %  
ne11 %1 %  

Graf

7. Vlastníte účet na Facebooku?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8686 %86 %  
ne1414 %14 %  

Graf

8. Odpovídají zobrazované reklamy na FC vašim zálibám, věku, pohlaví?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5252 %52 %  
ano4848 %48 %  

Graf

9. Obtěžují Vás reklamy na internetu, v mobilu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6666 %66 %  
ne2222 %22 %  
nevím1212 %12 %  

Graf

10. Myslíte si, že elektronická média ovlivňují život?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „nevím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím9292 %92 %  
nevím66 %6 %  
nesouhlasím22 %2 %  

Graf

11. Vlastníte mobilní telefon?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9999 %99 %  
ne11 %1 %  

Graf

12. Máte mobilní telefon neustále při sobě?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8888 %88 %  
ne1212 %12 %  

Graf

13. Kterého mobilního operátora používáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
O2 Telefonica5050 %50 %  
T-Mobile3232 %32 %  
Vodafone2424 %24 %  
nic11 %1 %  

Graf

14. Vlastníte počítač či notebook?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9797 %97 %  
ne33 %3 %  

Graf

15. Všimnete si více reklamy na internetu/mobilu než v tisku?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6868 %68 %  
ne3232 %32 %  

Graf

16. Byli byste ochotni přijímat reklamy za peníze?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4747 %47 %  
ne3333 %33 %  
nevím2020 %20 %  

Graf

17. V současné době jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student3434 %34 %  
pracující student3131 %31 %  
pracující2727 %27 %  
v domácnosti55 %5 %  
na mateřské11 %1 %  
OSVC11 %1 %  
na rodičovské dovolené11 %1 %  

Graf

18. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20-307676 %76 %  
30-401010 %10 %  
40 a více88 %8 %  
18-2044 %4 %  
do 1822 %2 %  

Graf

19. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena6363 %63 %  
muž3737 %37 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

8. Odpovídají zobrazované reklamy na FC vašim zálibám, věku, pohlaví?

  • odpověď ne:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 7. Vlastníte účet na Facebooku?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Víte, nebo tušíte, co označuje pojem „e-marketing“ nebo „elektronický marketing“?

2. Používáte elektronická média?

3. V jakém případě jej užíváte?

4. Jaký typ elektronických médií používáte?

5. K jakým účelům užíváte elektronická média?

6. Znáte nějaké sociální sítě?

7. Vlastníte účet na Facebooku?

8. Odpovídají zobrazované reklamy na FC vašim zálibám, věku, pohlaví?

9. Obtěžují Vás reklamy na internetu, v mobilu?

10. Myslíte si, že elektronická média ovlivňují život?

11. Vlastníte mobilní telefon?

12. Máte mobilní telefon neustále při sobě?

13. Kterého mobilního operátora používáte?

14. Vlastníte počítač či notebook?

15. Všimnete si více reklamy na internetu/mobilu než v tisku?

16. Byli byste ochotni přijímat reklamy za peníze?

17. V současné době jste:

18. Jaký je Váš věk?

19. Jaké je Vaše pohlaví?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Víte, nebo tušíte, co označuje pojem „e-marketing“ nebo „elektronický marketing“?

2. Používáte elektronická média?

3. V jakém případě jej užíváte?

4. Jaký typ elektronických médií používáte?

5. K jakým účelům užíváte elektronická média?

6. Znáte nějaké sociální sítě?

7. Vlastníte účet na Facebooku?

8. Odpovídají zobrazované reklamy na FC vašim zálibám, věku, pohlaví?

9. Obtěžují Vás reklamy na internetu, v mobilu?

10. Myslíte si, že elektronická média ovlivňují život?

11. Vlastníte mobilní telefon?

12. Máte mobilní telefon neustále při sobě?

13. Kterého mobilního operátora používáte?

14. Vlastníte počítač či notebook?

15. Všimnete si více reklamy na internetu/mobilu než v tisku?

16. Byli byste ochotni přijímat reklamy za peníze?

17. V současné době jste:

18. Jaký je Váš věk?

19. Jaké je Vaše pohlaví?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Lonská, I.Elektronický marketing (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://emarketing.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.