Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Energetický nápoj Red Bull

Energetický nápoj Red Bull

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Zuzana Krupauerová
Šetření:26. 02. 2013 - 04. 03. 2013
Počet respondentů:50
Počet otázek (max/průměr):8 / 7.72
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:73,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:45
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti,
jsem studentkou Vyšší odborné školy Ekonomické a tento dotazník bude součástí analýzy výrobku Red Bull.
Předem Vám děkuji, že jste věnovali čas a projevili ochotu k vyplněním krátkého dotazníku.
Cílem je zjistit oblíbenost energetických nápojů.

Zuzana Krupauerová

Odpovědi respondentů

1. Jste?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena3774 %74 %  
Muž1326 %26 %  

Graf

2. Kolik Vám je let?

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
231122 %22 %  
22816 %16 %  
19612 %12 %  
21612 %12 %  
1636 %6 %  
2536 %6 %  
2436 %6 %  
1824 %4 %  
2724 %4 %  
4312 %2 %  
ostatní odpovědi 41
17
46
26
20
510 %10 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:22.3
Minimum:16
Maximum:41
Variační rozpětí:25
Rozptyl:13.99
Směrodatná odchylka:3.74
Medián:22
Modus:23

Graf

3. Pijete energetické nápoje?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3672 %72 %  
ne1428 %28 %  

Graf

4. Kolik energetických nápojů vypijete za jeden měsíc? (odpovězte pouze, pokud jste v předchozí otázce odpověděli Ano)

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1925 %18 %  
2616,67 %12 %  
5616,67 %12 %  
4411,11 %8 %  
1038,33 %6 %  
2025,56 %4 %  
325,56 %4 %  
1512,78 %2 %  
712,78 %2 %  
0.212,78 %2 %  
ostatní odpovědi 0.5 12,78 %2 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.28
Minimum:0.5
Maximum:20
Variační rozpětí:19.5
Rozptyl:18.68
Směrodatná odchylka:4.32
Medián:3
Modus:1

Graf

5. Myslíte si, že Red Bull je nejlepší energetický nápoj na trhu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím1326 %26 %  
souhlasím1020 %20 %  
spíše nesouhlasím1020 %20 %  
nevím1020 %20 %  
nesouhlasím714 %14 %  

Graf

6. Myslíte si, že propagační akce od společnosti Red Bull jsou dobrá reklama a přispívají k najití potencionálních zákazníků?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím2040 %40 %  
spíše souhlasím1938 %38 %  
nevím714 %14 %  
spíše nesouhlasím36 %6 %  
nesouhlasím12 %2 %  

Graf

7. Při jaké příležitosti byste energetické nápoje pili? (koncentrace, zvýšení výkonnosti, snížení únavy…)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
snížení únavy1530 %30 %  
při potřebě soustředěnosti12 %2 %  
Snížení únavy.12 %2 %  
k povzbuzení12 %2 %  
koncentrace, zvýšení výkonnosti, snížení únavy, michani s alkoholem, jen tak kvuli chuti12 %2 %  
při žádné12 %2 %  
ev.pro zvýšení psychické odolnosti12 %2 %  
doplněk k alkoholu12 %2 %  
koncentrace, snížení únavy12 %2 %  
Piji většinou na chuť, pil bych ale na zvýšení výkonnosti, pomohl před během :)12 %2 %  
ostatní odpovědi zvýšení výkonnosti při učení..
Piju je hlavně o zkouškovém, normálně skoro vůbec, ale při zkouškovém období jich vypiju klidně i pět za týden.
učení na zkoušky, dlouhé cesty autem
proti únavě, pocit spánku, výkonnost, lepší soustředění, nabuzení organizmu
chut
studium, při řízení na dlouhé cestě
chuť, snížení únavy
jen tak
učení, party
Nikdy bych ty sračky nepila.
na party s vodkou
snizeni unavy
unava
Učení, řízení, snížení únavy
zvýšení výkonosti při zkouškovém... učení do rána :-DD
koncentrace
učení
zvýšení výkonnosti, snížení únavy
Nikdy.
Jen tak, když mám žízeň.
učení na zkoušky, potřeba maximálního sportovního výkonu
oslava (narozenin, silvestra,...)
snížení únavy, povzbuzení
zvýšená aktivita, málo spánku, koncentrace
Při zvýšení fyzické výkonnosti.
před zkouškou
2652 %52 % 

Graf

8. Jaké jiné značky energetických nápojů znáte?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

big shock

Big Shock, Monster, Semtex, Rock Star

big shock, monster..

big shock, semtex, crazy wolf

big shock, semtex, kamikaze

big shock, tesco value, rodeo, různé noname defacto stejné jako redbull ale levnější

Big shock,monster

bigshock, crazy wolf, semtex

BigShock, Planet, Semtex, Monster, Isostar, Burn, Planet energy,

BigShock, Rockstar, Monster Energy...

Budvar, Pilsner Urquell

monster

monster energy, semtex cool, semtex crazy, big shock

Monster,

Monster, Burn

Monster, Rockstar, Big Shock

monster, semtex, big shock

monster, semtex, erectus, kamikaze

Monster, Shock

Monster, Shock

Monster, Shock.

nevím

Neznám a nehodlám znát.

neznám jiné

neznám z hlavy ale v obchodech jsou mi známé podle obalu

Red Bull, Monster

Red Bull, Monster..

Red Bull, Semtex, Shock, Burn

Redbull, Crazy Wolf, Rockstar, Semtex, Big Shock,...

redbull, shock

semtex

Semtex, Shock, Monster

Semtex, Big Shock, Crazy wolf,

Semtex, Big Shock, Monster - nejlepší je podle mě Semtex.

Semtex, Monster, Rockstar

Semtex, Red Bull

Semtex, Shock

Semtex.

Shock

Shock

shock, crazywolf

Shock, Monster

Shock, Monster

shock, monster

Shock, Monster ..

Shock, Semtex

Shock, Semtex, Monster

Shock,Semtex

tbb

vela


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Kolik energetických nápojů vypijete za jeden měsíc? (odpovězte pouze, pokud jste v předchozí otázce odpověděli Ano)

  • odpověď < 0.2 - 1 >:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 3. Pijete energetické nápoje?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste?

2. Kolik Vám je let?

3. Pijete energetické nápoje?

4. Kolik energetických nápojů vypijete za jeden měsíc? (odpovězte pouze, pokud jste v předchozí otázce odpověděli Ano)

5. Myslíte si, že Red Bull je nejlepší energetický nápoj na trhu?

6. Myslíte si, že propagační akce od společnosti Red Bull jsou dobrá reklama a přispívají k najití potencionálních zákazníků?

7. Při jaké příležitosti byste energetické nápoje pili? (koncentrace, zvýšení výkonnosti, snížení únavy…)

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste?

2. Kolik Vám je let?

3. Pijete energetické nápoje?

4. Kolik energetických nápojů vypijete za jeden měsíc? (odpovězte pouze, pokud jste v předchozí otázce odpověděli Ano)

5. Myslíte si, že Red Bull je nejlepší energetický nápoj na trhu?

6. Myslíte si, že propagační akce od společnosti Red Bull jsou dobrá reklama a přispívají k najití potencionálních zákazníků?

7. Při jaké příležitosti byste energetické nápoje pili? (koncentrace, zvýšení výkonnosti, snížení únavy…)

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Krupauerová, Z.Energetický nápoj Red Bull (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://energeticky-napoj-red-bull.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.