Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Eroticky motivované televizní reklamy

Eroticky motivované televizní reklamy

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lucie Štráfeldová
Šetření:07. 07. 2013 - 14. 07. 2013
Počet respondentů:121
Počet otázek (max/průměr):17 / 17.09
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:67,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:00
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,
tento dotazník vznikl jako podklad pro praktickou část mé bakalářské práce na téma Vliv erotických motivů v televizní reklamě na psychiku spotřebitele v České republice. Cílem mé výzkumné práce je zmapování postojů vůči eroticky motivovaným televizním reklamám v souvislosti s věkem.
Ráda bych Vás proto požádala o pravdivé zodpovězení několika krátkých otázek. Výzkumné šetření se vztahuje pouze k televizní reklamě. Vyplnění dotazníku Vám zabere jen několik minut a je zcela anonymní.

 

Děkuji za Váš čas,
Lucie Štráfeldová

Odpovědi respondentů

1. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena8771,31 %71,9 %  
muž3528,69 %28,93 %  

Graf

2. Kolik Vám je let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19 - 29 let8771,31 %71,9 %  
30 - 39 let1411,48 %11,57 %  
15 - 18 let119,02 %9,09 %  
50 - 64 let64,92 %4,96 %  
40 - 49 let32,46 %2,48 %  
12 - 14 let10,82 %0,83 %  

Graf

3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysoká škola6150 %50,41 %  
střední škola s maturitou (vyplňte i v případě, že stále studujete SŠ)4234,43 %34,71 %  
vyšší odborná škola86,56 %6,61 %  
střední škola bez maturity (vyplňte i v případě, že stále studujete SŠ)75,74 %5,79 %  
základní škola (vyplňte i v případě, že jste žákem ZŠ)43,28 %3,31 %  

Graf

4. Jaký typ reklamy si myslíte, že Vás nejvíce ovlivňuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
televizní reklama (reklamní spoty, reklama ve filmu/seriálu apod.)5545,08 %45,45 %  
reklama na internetu (bannery, pop-up okna, intertextová reklama apod.)3427,87 %28,1 %  
tištěná reklama (noviny, časopisy, letáky apod.)2318,85 %19,01 %  
venkovní reklama (billboardy, cedule, plakáty, reklama na dopravních prostředcích, na lavičkách apod.)108,2 %8,26 %  

Graf

5. Kolik času průměrně za den strávíte sledováním televize?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2 - 3 hodiny3931,97 %32,23 %  
cca jednu hodinu2621,31 %21,49 %  
nesleduji televizi2621,31 %21,49 %  
cca 30 min2419,67 %19,83 %  
4 - 5 hodin54,1 %4,13 %  
5 a více hodin21,64 %1,65 %  

Graf

6. Máte ve zvyku vypínat zvuk u televize během reklamních bloků?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne7662,3 %62,81 %  
ano4637,7 %38,02 %  

Graf

7. Máte ve zvyku přepínat na jiný kanál během reklamního bloku?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9275,41 %76,03 %  
ne3024,59 %24,79 %  

Graf

8. Jaký postoj obecně zaujímáte k televizní reklamě s erotickým motivem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
neutrální5746,72 %47,11 %  
negativní4032,79 %33,06 %  
pozitivní2520,49 %20,66 %  

Graf

9. Všeobecně Vám erotické televizní reklamy:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevadí8065,57 %66,12 %  
vadí4234,43 %34,71 %  

Graf

10. Věnujete eroticky motivovaným televizním reklamám více pozornosti než jiným?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano3931,97 %32,23 %  
ne3327,05 %27,27 %  
spíše ne2318,85 %19,01 %  
nevím1713,93 %14,05 %  
ano108,2 %8,26 %  

Graf

11. Osobně byste chtěl/a eroticky motivovaných reklam v televizním vysílání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
stejně4335,25 %35,54 %  
rozhodně méně3427,87 %28,1 %  
spíše méně2722,13 %22,31 %  
spíše více129,84 %9,92 %  
rozhodně více64,92 %4,96 %  

Graf

12. Dokážete vyjmenovat, ke kterým typům zboží/výrobků se eroticky motivované reklamy nejčastěji vztahují (např. ženy v domácnosti se nejčastěji objevují v reklamách na prací prostředky, mycí prostředky, osvěžovače vzduchu atd.)?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne86,67 %6,61 %  
nevím75,83 %5,79 %  
alkohol32,5 %2,48 %  
nedokážu21,67 %1,65 %  
parfémy, kosmetika10,83 %0,83 %  
v tv: pití-např. reklama na Magnesii, potravin. doplňky-např. přípravky ke zkvalitnění erekce, v tisku: reklamy na okna10,83 %0,83 %  
kondomy10,83 %0,83 %  
nedokazi10,83 %0,83 %  
netusim, nekoukam na ne10,83 %0,83 %  
spodní prádlo, voňavky/parfémy/deodoranty10,83 %0,83 %  
ostatní odpovědi Na cokoliv.
podprsenky, parfémy
Magnesia, parfémy
Podpora erekce.
Mrož
parfémy
alkohol, všeobecně zboží určené mužům
nic mne ted nenapada
k takovým, kterí nejdou prezentovat jinak nez trapnou nahatou kravou
sprchové gely, alkohol, auta, nealko
alkohol, sport
Drogerie, voda
obleceni, kosmetika
parfémy, kondomy, sladkosti, hygienické potřeby (žiletky)
jídlo(zmrzlina, kečupy apod.)
Léky na podporu erekce
Cistici prostredky,atd
mineralni vody - naha zena, casto i muz
Alkohol, tampony
Alkohol, prezervativy, auta
deodoranty
kosmetika, alkohol
Myci prostredky
čokoláda, auta, vůně
zboží určené především pro muže
reklamy na parfémy..
Kondomy a lubrikanty (většinou po desáté hodině), někdy jsou přehnané i reklamy na parfémy
zmrzliny, parfémy
Clavin
nářadí, erectan, auta,..
doplňky stravy pro posílení erekce, parfémy, alkohol
Zmrzliny, librikanty, kondomy ..
Na začátku jsem vyplnila, že nesleduji televizi, proto je zcestné, aby mi byly pokládány další otázky ohledně reklamy v TV.
Voňavky
výrobky určené pro užití muži
Nedokáži, erotika jde naroubovat téměř ke všemu, i bez jakékoliv spojitosti s produktem.
Oblečení, šperky, kuchyňské náčiní, auta (!), alkohol, cestovní kanceláře ... na to jsme zvyklí asi všichni. Co mě opravdu překvapilo, byla reklama na stavební potřeby a pneumatiky, kde v obou reklamách vystupovaly téměř nahé ženy
vložky, Viagra, jiné podpůrné prostředky, afrodisiaka, prádlo ?
zmrzlina Mrož
automobily
Produkty určené dospělým, nápoje,..
magnesia, mattoni - nahé ženy
Zmrzlina Míša - fuj reklama; sampony a sprchace
autoopravny,sportovní události
reklamy na minerálku mattony
kosmetika,auta
vonavky, kosmetika
kečup
podlahy,parfemy,přípravky na doplňky stravy na podporu erekce a libida, vložky,
nerozumím otázce
vložky, hubnutí, čistící prostředky
alkohol, parfémy, hygienické potřeby, domácí potřeby, automobily atd.
lahodky, cokolada, zmrzlina, parfemy..
Parfémy, pivo, minerální vody (magnesia)
neuvědomuji si
magnesia
Prostředky pro potenci
zboží pro muže
Sprchové gely, šampony, čokoláda, alkohol
kosmetika, motorové oleje, sportovní vozy a v podstatě veškerý sortiment pro muže
alkohol, cigarety, luxusní věci -a uta
prostředky na podporu erekce, kondomy
pivo, alkohol, automobily
Nevím.
výrobky pro muže
K čemukoliv, kde jsou cílovou skupinou muži
kosmetika. zmrzlina.
produkty na potenci mužů
nářadí, auta, nápoje
ne, nesleduji reklamy
¨--§-
spodní prádlo, minerální vody, alkoholické nápoje
potravinové doplňky
mattoni playboy
alkohol, léky pro lepší erekci, hygienické pomůcky
na všechno
Luxusní výrobky (auta, prádlo..)
sázkové kanceláře
nedokážu říct
Na to není jednoduchá odpověď
obleceni,jidlo
nechapu otazku, ale co chci řict, je to, že nesnášim polonahe vychrtlinky v teklamach jako cosi za pulku a podobně. Take nesnášim muže se svaly a šileně arogantnimy vyrazy. když je někdo až moc muž je to pro mě jen hovado co si nezaslouži žit..
kosmetika, prádlo, pitná voda
léky na erekci
parfémy, kosmetika, oblečení, reklamy cílené na muže
viagra atd.
Myslím, že eroticky motivované reklamy slouží v propagaci všech typů zboží, ale i služeb. Jako první mne napadly reklamy na sladkosti, snad proto, že často (především čokoláda a zmrzlina) v člověku evokují hřích a slast a spojení s erotickým subjektem je
věci pro muže
auta, přípravky na podporu erekce, oblečení, kosmetika
spodne pradlo kondomy.....
Kosmeticke vyrobky
na filmy, "zavolej mi", na bonbony skittles atd..
parfémy, výrobky na podporu erekce a nanuky
kondom
9478,33 %77,69 % 

Graf

13. Jaké konkrétní reklamy s erotickým motivem Vás v poslední době zaujaly (značka, příběh reklamy...)?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím2218,33 %18,18 %  
žádné75,83 %5,79 %  
Clavin54,17 %4,13 %  
magnesia43,33 %3,31 %  
Žádná43,33 %3,31 %  
zadne32,5 %2,48 %  
nevzpomínám si32,5 %2,48 %  
-32,5 %2,48 %  
nepamatuji se32,5 %2,48 %  
nevybavuji si21,67 %1,65 %  
ostatní odpovědi nepamatuji si
Magnesia-přijde mi to trapné
skittles
nezaujaly
luxusní podprsenky
nahý pár v reklamě na nějakou minerálku (tuším Magnesiu)
Nevybavím si žádnou - většinou reklamy zapomenu.
první bankovní styk - příšerná reklama
sprchove gely
nezaujala me zadna
jak v zadu v autě sedí sexy kočička/sexy chlap, která/ý to (ne)čekal/a - hezká reklama, pouštěla jsem si ji na youtube, ale nemám nejmenší tušení, na co je - nejspíš na to auto
magnesie
Nevím vole
Otma kečup Gurmán
na mineralni vodu, muz a zena nazi - nevzpominam si na znacku
Mroz, polonazi muzi
nevím, neuvědomuji si žádnou, obecně preferuji ty s vtipem na konci - např Durex
kofola
reklama na nanuky mrož
Kondomy a lubrikanty Durex (ji zrychlí, jeho zpomalí) :D
reklama na telefonního operátora (už přesně nevím, který konkrétně to byl)
Durex
Roští musí pryč :D
---
V pražském metru je reklama na cestovní kancelář, kde zrovna probíhá akce "Za půlku" - rádoby vtipná pointa spočívá ve fotografii ženského pozadí v nadživotní velikosti, na němž je velké rudé razítko "ZA PŮLKU"
nesleduji
...
magnesia, mattoni
zmrzlina Míša - až nechutné
reklama nějakého bankovního produktu, který přirovnával založení prvního bankovního účtu ke ztrátě panictví
Mattony, běžící nahé osoby ve vodě, pepsi a prsatice zpěvačka
mroz
kečup
clavin-mužem hned
vždycky mě dostaně reklama na vložky Naturela
nezaujali
neuvědomuji si
Axe - kluk se sprchuje na pláži a dívky v pozadí po něm opakují pohyby, když si to uvědomí, tak si oddělá ruce z prsou, ale dívky bohužel neopakují :-)
Nevím.
bilboard na parkety, ale zaujal ma negatívne, zafrflal som si, že ach jo, sex
Nevzpomenu si.
všechny
Něco s hliníkem, bylo to na billboardu, dvě slečny tam olizovaly kus kovu. Bylo to laciné a trapné.
na zmrzlinu mroz docela slušná reklama pro maminky..
Whiskas - hezká žena tančí s kočkou
žádná, nesleduji reklamy
-§ů
Matonni
Arginmax, ten je fakt nechutný
Lék na erekci
Zmrzlina mroz
Neprožívám reklamy tak intenzivně, abych si jejich obsah ukládal
reklama na magnesii
za pulku... take mě štvou reklamy na viagry a kondomy.. kde jsou muži až moc mužni... blee x(
Mattoni, Fa
vsechny mi vadi
Nevybavuji si žádné s poslední doby, resp. snad žádné za poslední rok. Z dřívější doby to byla televizní reklama na Kinder Bueno, kterou sice nelze označit přímo za eroticky motivovanou, ale hraje též útočí na sexuální pudy.
reklama na zmrzlinu
neviem
nic mě nenapadá
Zadna
Nová reklama na bonbóny Skittles Vám vystřelí mozek z hlavy.
Spíše naštval, tak sexistickou reklamu jsem už dlouho neviděla - Mrož
6453,33 %52,89 % 

Graf

vyberte alespoň jednu s možností

14. K jakým produktům si myslíte, že se erotika v reklamě hodí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
móda4839,34 %39,67 %  
zdraví a krása4738,52 %38,84 %  
automobily4133,61 %33,88 %  
k žádným produktům se nehodí4133,61 %33,88 %  
kosmetika3730,33 %30,58 %  
cestování3327,05 %27,27 %  
umění3226,23 %26,45 %  
osobní hygiena2621,31 %21,49 %  
sport2117,21 %17,36 %  
služby1713,93 %14,05 %  
nápoje1411,48 %11,57 %  
hobby1310,66 %10,74 %  
elektronika97,38 %7,44 %  
potraviny97,38 %7,44 %  
nábytek75,74 %5,79 %  
stavební materiály64,92 %4,96 %  
tiskoviny32,46 %2,48 %  
domácí potřeby32,46 %2,48 %  
zahradní potřeby32,46 %2,48 %  
chovatelské potřeby21,64 %1,65 %  
hračky21,64 %1,65 %  

Graf

15. Myslíte si, že by se eroticky motivované reklamy měly vysílat v nočních hodinách?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7964,75 %65,29 %  
ne4335,25 %35,54 %  

Graf

16. Z následujících přídavných jmen nejvíce vystihují můj názor na eroticky motivované televizní reklamy tyto:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 3).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
sexistické4839,34 %39,67 %  
zajímavé4738,52 %38,84 %  
nevkusné4637,7 %38,02 %  
zábavné4133,61 %33,88 %  
trapné3629,51 %29,75 %  
smyslné2822,95 %23,14 %  
přirozené2822,95 %23,14 %  
nepříjemné2621,31 %21,49 %  
lákavé2318,85 %19,01 %  
sprosté1814,75 %14,88 %  
příjemné1613,11 %13,22 %  
nechutné75,74 %5,79 %  

Graf

17. Vyjádřete postoj k eroticky motivované televizní reklamě vlastními slovy:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevadí mi21,67 %1,65 %  
je mi to jedno21,67 %1,65 %  
nevhodné21,67 %1,65 %  
je mi to fuk21,67 %1,65 %  
Pozitivni21,67 %1,65 %  
nevím21,67 %1,65 %  
SUPER21,67 %1,65 %  
bla10,83 %0,83 %  
nevkusné, trapné, nevhodné, nepříjemné, tragické, nechutné, přisprostlé, ubohé a pro ubožáky10,83 %0,83 %  
..10,83 %0,83 %  
ostatní odpovědi mne osobne nevadi, ale na tv s nami kouka i 5 lety syn a jsou opravdu nevhodne
omezování svobodné vůle => negativní
Vkusně sestavená reklama s lechtivým podtextem zaujme. Hloupost zůstane hloupostí, i když k ní postavíte kozatou ženu.
příjemné zpestření reklamního bloku
mně osobně nevadí, ale mysleme na to, že na to koukají i malé děti
Neutrální až pozitivní postoj.
je nevhodné, aby je dávali v době, kdy se mohou koukat děti, reklamy nesnáším celkově a ty u kterých se člověk před dětmi musí červenat a na které se ho pak ptají jsou úplně hloupé
je mi to "ukradený"
devalvace hodnoty
aspoň je na co koukat
utoci na pudove smysly mene vzdelanych heterosexualnich spoluobcanu
Je to OK. Sice jako u všech ostatních reklam většinou nemám páru, o jaký produkt nebo značku jde, ale na rozdíl od těch ostatních se můžu kouknout na hot kluky a holky (oboje je fajn) :)
limitovat!
Nic proti tomu nemám, ale mám všeobecně negativní postoj k reklamám a nejradši bych aby nebyly vůbec..
nic proti ni nemam ale musi byt pouzita vhodne a ve spravnem kontextu s propagovanou veci
nemám k nim zvláštní postoj
sexistické, laciné, nevhodné pro děti
Erotický a sexuální podtext se podle mého názoru do reklam nehodí, přijde mi to nevhodné.
Prijdou mi nektere nevkusne
osobne mi vubec nevadi a ani nepoutaji vice moji pozornost - jen jsem obcas prekvapena, zeje herec/herecka opravdu nahy/naha
Je to prirozene.
když už, tak přírodně vypadající ženy v reklamě s pointou (proč tolik silikonu a obecně jiných "dokonalých" tvarů!)
jsem pro ně
k eroticky motivovaným reklamám mám stejný vztah jako k jakékoli jiné reklamě
nepatří to do televize
daleko pod snesitelnou míru vkusu, degradující
nejsem jejich zastáncem, ale když se umí udělat tak, že zároveň pobaví, tak proč ne..
v pohodě
Pokud je reklama vhodně prezentovaná, já šmrnc, nikoho neuráží a je dostupná až po 10. hodině večer, ráda se na ni podívám :-)
V některých situacích může být tato reklama hodně nepříjemná (pokud tím vznikne trapná atmosféra v místnosti)
Nezaujme mě, připadá mi nevkusná.
není to příjemné, když jsou na každém kroku nahé ženy a jste žena...at si svlíkají muže, když jim to přijde zajímavé
Pokud je to na místě, nevadí mi to
je to život
vadí mi to, není mi to příjemné
Pozitivni, ale jen v nocnich hodinach
Nesleduji televizi. Ty co vidím všude jinde jsou ve většině případů kandidáti na sexistické prasátko. Jen občas se nějaká povede, ta je však většinou od zahraničního zadavatele.
Jde to
Existují horší v televizi vysílané věci, než trocha mírné erotiky..
Použití erotických motivů v reklamě naznačuje, že chybí invence tvůrce reklamy/zadavatele, tedy že nedokázali vymyslet nějaký jiný způsob upoutání pozornosti.
jsou mi fuk
Že se udělá lechtivá reklama na kondomy, nebo na svůdný parfém, to nevadí, tam se to i očekává. Ale nechápu, proč se polonahé dívky s modelkovskými mírami musí objevovat téměř všude.
pokud jdou reklamy v hodinách, kdy jsou děti už v posteli, je to jedno, páč nesleduji TV
nezájem
evokuje pokušení
Když už neví jak by upoutali pozornost diváka, naaranžují do reklam "přitažlivé modelky"
erotické reklamy mi nevadí, pokud je erotika v přijatelné míře, může být reklama velmi povedená
záleží na míře erotičnosti
nevkus a sexismus
laciné dobývání pozornosti jednoduchých bytostí. Pokud firma využívá k reklamě na svuj produkt erotickou reklamu, je to pro mne znak nekvality.
obecně mi nevadí, ale myslím, že občas je erotických podtextů až přespříliš. navíc jsou zaměřeny sexisticky!
nevhodné pro děti
nehodi se to,sleduji to i deti. a sexu je vsude kolem uz i tak dost, jako by to bylo jedine dulezite na svete. kdybych se chtela divat na neco erotickeho pustim si porno.
........
nijak mě to nepohoršuje nejsem puritánka, ale je strašný, jak jsou ty reklamy trapný,prvoplánovitě je sex.přijdou mi bez nápadu,vtipu.
škoda času i peněz za reklamy
hnus velebnosti
odporné reklamy, co v televizi nemají co dělat
nevhodné, nechutné, úchylné
Je to menší zlo, než klasická reklama - alespoň je na co koukat (tedy většinou..)...
pokud není vyloženě vulgární, tak mi nevadí
kazí to děti
Nevadí mi, ale nijak ji nevyhledávám.
pokud je v ní i nějaký vtip nebo myšlenka, tak ji vítám a zaujme mě
nevhodne v jinych nez vecernich hodinach
Obvykle se na reklamy dívám jen nerad, ale u eroticky motivovaných reklam je to naopak. Asi mě i více ovlivňují.
Přijde mi ubohé prodávat nějaký výrobek nahým tělem vnadné modelky.
Erotika by měla být intimní záležitostí dvou lidí a neměla by být prezentována veřejně.
nevadí mi, může být zábavná
Najmä kvôli akejkoľvek reklame nemám rád televíziu. Sexizmus je len čerešnička na torte.
Nevadí mi.
Myslím, že je to normální když má reklama erotický podtext.
Normální reklama mne obtěžuje, reklama s er. podtextem mne zaujme..
Vkusně vymyšlená a zpracovaná reklama s mírným erotickým podtextem zaujme a může být zajímavá nebo zábavná. Většinou je tam ale erotika vecpána násilím a působí nevkusně, trapně a lacině.
...
reklamy většinou nevnímám, proto ani na eroticky motivované reklamy nemám vyhraněný názor
Je to reklama od reklamy, některé jsou hezké, vtipné. Jiné nevkusné, vulgární. Žádné tyto reklamy by neměly být v TV v denních hodinách, jsou nevhodné pro děti.
když se vám nelíbí, tak je ignorujte
je mi jedno co tam vysílají,hlavně ať to není odporný
úp§
Ne že by mi to nějak zvlášt vadilo, ale nic se němá přehánět a určitě by se mělo zamezit extra erotickým reklamám, které by mohly sledovat děti..
no a ?
souhlasim se slovi sveho bratrance : uz dalsi nahati (u matoni) me to pride hlavne nevhodne davat mezi porady pro male dety na ktere se diva moje mladsi sestra (6 let)
Většinou jde o kozatou anorektičku podporující produkt, který s jejím tělem nijak nesouvisí.
sračka
Furt lepší než co se v televizi vysílá normálně...
i
Eroticky motivovaná reklama může nabízené věci výrazně pomoci, nesmí se však erotika zaměnit za sex a porno
myslim si ze takove reklamy atri jen do nocniho vyilani v zadnem pripade v prbehu dne kdy se kouaji i deti.celkove se mi zda ze posledni dobou si v tv moc nelamou hlavu s tim jestli by meli neco vypipat nebo zakryt.kazdym rokem je to horsi a horsi.
Hnus! Muži to vymysleli a my abychom to musely sledovat! Fuj! Smrt mužum! V 18ti zamrazit všechno sperma a zabit!
Reklama v TV mne obecně obtěžuje, erotická méně.
je to HNUS, nema to v telce co delat!
v TV by takové reklamy neměly být, mohou je vidět děti a zbytečně vybízejí
Použít pouze v určitých mezí a smysluplně
Reklama má nalákat potencionální nákupčí daného produktu/zákazníky poskytovatelů dané služby.Do jisté míry zde platí,že účel světí prostředky.Dokud se v reklamě neobjevuje násilí či názory podněcující nenávist(vůči komukoli),nemám důvod k negativnímu post
Každá reklama se dá udělat bez eroticky motivovaného tématu tak, aby zaujala diváka úplně stejně jako ta erotická.
ubohý způsob propagace výrobku, který se snaží výrobci prodat
nechutne znevazuju zeny
reklamy jsou mi celkově dost jedno
Neurazi
Reklamy nesnáším obecně a je jedno jaká je
Nepodporuji je ale nevadí mi ..
Záleží na produktu, někde nevadí, někde vadí - dvě které mi opravdu vadí jsou Mrož - zmrzliny vaší fantazie a Old Spice - na koni
10385,83 %85,12 % 

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

9. Všeobecně Vám erotické televizní reklamy:

  • odpověď nevadí:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi pozitivní na otázku 8. Jaký postoj obecně zaujímáte k televizní reklamě s erotickým motivem?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi stejně na otázku 11. Osobně byste chtěl/a eroticky motivovaných reklam v televizním vysílání:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi hobby na otázku 14. K jakým produktům si myslíte, že se erotika v reklamě hodí?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi sport na otázku 14. K jakým produktům si myslíte, že se erotika v reklamě hodí?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi lákavé na otázku 16. Z následujících přídavných jmen nejvíce vystihují můj názor na eroticky motivované televizní reklamy tyto:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi příjemné na otázku 16. Z následujících přídavných jmen nejvíce vystihují můj názor na eroticky motivované televizní reklamy tyto:
  • odpověď vadí:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi rozhodně méně na otázku 11. Osobně byste chtěl/a eroticky motivovaných reklam v televizním vysílání:

14. K jakým produktům si myslíte, že se erotika v reklamě hodí?

  • odpověď móda:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše více na otázku 11. Osobně byste chtěl/a eroticky motivovaných reklam v televizním vysílání:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaké je Vaše pohlaví?

2. Kolik Vám je let?

3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

4. Jaký typ reklamy si myslíte, že Vás nejvíce ovlivňuje?

5. Kolik času průměrně za den strávíte sledováním televize?

6. Máte ve zvyku vypínat zvuk u televize během reklamních bloků?

7. Máte ve zvyku přepínat na jiný kanál během reklamního bloku?

8. Jaký postoj obecně zaujímáte k televizní reklamě s erotickým motivem?

9. Všeobecně Vám erotické televizní reklamy:

10. Věnujete eroticky motivovaným televizním reklamám více pozornosti než jiným?

11. Osobně byste chtěl/a eroticky motivovaných reklam v televizním vysílání:

13. Jaké konkrétní reklamy s erotickým motivem Vás v poslední době zaujaly (značka, příběh reklamy...)?

14. K jakým produktům si myslíte, že se erotika v reklamě hodí?

15. Myslíte si, že by se eroticky motivované reklamy měly vysílat v nočních hodinách?

16. Z následujících přídavných jmen nejvíce vystihují můj názor na eroticky motivované televizní reklamy tyto:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaké je Vaše pohlaví?

2. Kolik Vám je let?

3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

4. Jaký typ reklamy si myslíte, že Vás nejvíce ovlivňuje?

5. Kolik času průměrně za den strávíte sledováním televize?

6. Máte ve zvyku vypínat zvuk u televize během reklamních bloků?

7. Máte ve zvyku přepínat na jiný kanál během reklamního bloku?

8. Jaký postoj obecně zaujímáte k televizní reklamě s erotickým motivem?

9. Všeobecně Vám erotické televizní reklamy:

10. Věnujete eroticky motivovaným televizním reklamám více pozornosti než jiným?

11. Osobně byste chtěl/a eroticky motivovaných reklam v televizním vysílání:

13. Jaké konkrétní reklamy s erotickým motivem Vás v poslední době zaujaly (značka, příběh reklamy...)?

14. K jakým produktům si myslíte, že se erotika v reklamě hodí?

15. Myslíte si, že by se eroticky motivované reklamy měly vysílat v nočních hodinách?

16. Z následujících přídavných jmen nejvíce vystihují můj názor na eroticky motivované televizní reklamy tyto:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Štráfeldová, L.Eroticky motivované televizní reklamy (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://eroticky-motivovane-televizn.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.