Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Eshop dm drogerie markt s.r.o.

Eshop dm drogerie markt s.r.o.

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lenka Kolbábková
Šetření:25. 10. 2014 - 08. 11. 2014
Počet respondentů:191
Počet otázek (max/průměr):21 / 18.44
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:82,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:17
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážená paní/pane. V rámci inovačního projektu studentek Ekonomicko-správní fakulty Masarykovy univerzity přípravujeme návrh nové online služby pro společnost dm drogerie markt s.r.o. Jedná se o nový eshop drogerie dm, zacílený na českého zákazníka. Proto Vás žádáme, abyste věnoval/a malou chvíli tomuto dotazníku. Vaše odpovědi nám pomohou k efektivnějšímu zaměření eshopu na zákazníka. 

Odpovědi respondentů

1. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena16585,94 %86,39 %  
Muž2714,06 %14,14 %  

Graf

2. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15 - 2511459,38 %59,69 %  
26 - 353719,27 %19,37 %  
36 - 452613,54 %13,61 %  
46 - 55136,77 %6,81 %  
56 - 6521,04 %1,05 %  

Graf

3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středoškolské s maturitou7740,1 %40,31 %  
Vysokoškolské Bc.4121,35 %21,47 %  
Vysokoškolské Ing./Mgr.2915,1 %15,18 %  
Vyučený s maturitou136,77 %6,81 %  
Vyšší odborné126,25 %6,28 %  
Základní105,21 %5,24 %  
Vyučený bez maturity105,21 %5,24 %  

Graf

4. Jaký je Váš průměrný finanční příjem za měsíc?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0 - 8 000 Kč9247,92 %48,17 %  
13 000 - 17 000 Kč2613,54 %13,61 %  
21 000 - 25 000 Kč2110,94 %10,99 %  
8 000 - 13 000 Kč199,9 %9,95 %  
17 000 - 21 000 Kč126,25 %6,28 %  
25 000 - 30 000 Kč126,25 %6,28 %  
30 000 - 35 000 Kč52,6 %2,62 %  
40 000 Kč a víc42,08 %2,09 %  
35 000 - 40 000 Kč10,52 %0,52 %  

Graf

5. Nakupujete v drogerii dm?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 6, Neotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano18897,92 %98,43 %  
Ne42,08 %2,09 %  

Graf

6. Jak často nakupujete v drogerii dm?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jednou za 14 dnů7640,43 %39,79 %  
Jednou do měsíce5629,79 %29,32 %  
Méně než jednou za měsíc2613,83 %13,61 %  
Jednou týdně2312,23 %12,04 %  
Několikrát týdně73,72 %3,66 %  

Graf

7. Kolik si myslíte, že v drogerii dm měsíčně utratíte za veškeré nákupy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
200 - 500 Kč5931,38 %30,89 %  
500 - 1 000 Kč5026,6 %26,18 %  
Do 250 Kč3920,74 %20,42 %  
1 000 - 1 500 Kč2111,17 %10,99 %  
1 500 - 2 000 Kč168,51 %8,38 %  
2 000 Kč a víc31,6 %1,57 %  

Graf

8. Jak jste spokojen/a s kvalitou produktů a služeb v drogerii dm?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Výborný9852,13 %51,31 %  
Chvalitebný7037,23 %36,65 %  
Dobrý179,04 %8,9 %  
Dostačující31,6 %1,57 %  

Graf

9. Využíváte věrnostní program dm active beauty svět výhod?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano14677,66 %76,44 %  
Ne4222,34 %21,99 %  

Graf

10. Odebíráte dm active beauty magazín a journal newsletter?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano pravidelně9248,94 %48,17 %  
Ne5026,6 %26,18 %  
Ano občas4624,47 %24,08 %  

Graf

11. Navštěvujete oficiální webové stránky drogerie dm http://www.dm-drogeriemarkt.cz/ ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne9148,4 %47,64 %  
Ano občas7037,23 %36,65 %  
Ano často2714,36 %14,14 %  

Graf

12. Uvítal/a byste online eshop společnosti dm drogerie markt?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 14, Neotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano15078,13 %78,53 %  
Ne4221,88 %21,99 %  

Graf

13. Uveďte prosím důvody, proč byste o eshop neměl/a zájem.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

- ráda si produkty prohlídnu a vyzkouším

...

Dm drogerii mám všude dostupnou, tudíž není důvod nakupovat pes internet

drogerie je předražená, eshop by určitě nebyl vyjímka

drogerii DM mam naproti pres ulici :)

drogerii mám hned vedle bytu, v dm se neprodávají produkty těžko dosažitelné v jiných drogeriích/obchodech (kadeřnická vlasová kosmetika např Matrix, Orofluido, Goldwell, Subrina. hřebeny tangle teezer, krmivo pro zvířata značek royal canin, applaws,... )

Drogerii mám v místě bydliště, tak nepotřebuji ještě e-shop

kamenný obchod v blízkém okolí

mám kamennou prodejnu blízko

Mám ráda nakupování v kamenných prodejnách, obzvlášť kosmetiku, kdy si mohu přivonět k vůni apod.

máme prodejnu ve městě, nemám problém tam dojít a vidět zboží na vlastní oči

Nakupuji kosmetiku a další produkty jinde.

Nechodím tam tak často a raději si zajdu do obchodu.

Nejsem líná zajít si do obchodu.

nejsem náročná

Nenakupuji přes internet

není potřeba, je zbytečné platit poštovné když si můžu skočit do obchodu a mám zboží hned, když potřebuji. Navíc se obávám, že by v eshopu nebylo uvedené složení např . kosmetiky, které ale na výrobku najdu vždy.

není pro mě v DM zajímavé zboží

není třeba

Nepotřebuji

nepotřebuju

nepoužívala bych to, raději si nakoupím v obchodě

nevyužila bych ho

nevyužila bych ji

nevyužíval bych ho, mám DM prodejnu blízko

Obchod mám relativně blízko bydliště, ráda se běhme cesty (např. domů) projdu do této drogerie i do jiných obchodů v rámci OC.

rada si tam zajdu

Radej nakupuji realne

raději dojdu osobně do prodejny

Raději zajdu do kamenného obchodu

Radši si nakoupím přímo v prodejně.

Radši si to osahám

Snadná dostupnost kamenných obchodů

Stačí kamenný obchod.

V místě bydliště jsou 2 kamenné prodejny.

v případě kosmetických produktů raději využijí nákupu v obchodě, kde si mohu zboží prohlédnout, zjistit vůni atd a nemusím platit poštovné.

Ve městě je několik poboček drogerie DM, kdybych nakupovala přes e-shop, platila bych poštovné

všeobecně raději nakupuji v kamenném obchodě

Výrobky by byly dražší kvůli poštovnému.

výrobky si chci vyzkoušet, baví mě nakupovat na prodejně

zboží si radši prohlédnu a vyberu osobně

zboží z drogerie je pro mě výhodnější nakupovat v kamenných obchodech

14. Nakupujete zboží po internetu, využíváte služeb různých eshopů, jak?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano nakupuji velmi často, šetří mi to čas a peníze8154 %42,41 %  
Nakupuji občas, spíše si tam chodím prohlédnout zboží a porovnat jeho ceny. Zboží si následně koupím v kamenné prodejně6040 %31,41 %  
V eshopech nenakupuji, slouží mi pouze jako zdroj informací96 %4,71 %  

Graf

15. Jak často si myslíte, že byste eshop drogerie dm navštěvoval/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jednou do měsíce4127,33 %21,47 %  
Jednou týdně3724,67 %19,37 %  
Jednou za 14 dnů3120,67 %16,23 %  
Méně než jednou za měsíc2516,67 %13,09 %  
Několikrát týdně1610,67 %8,38 %  

Graf

16. Kolik byste byl/a ochotný/á měsíčně utratit peněz při nákupu v eshopu drogerie dm?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
500 - 1 000 Kč4832 %25,13 %  
250 -500 Kč4731,33 %24,61 %  
Do 250 Kč2818,67 %14,66 %  
1 000 - 2 000 Kč2516,67 %13,09 %  
2 000 Kč a víc21,33 %1,05 %  

Graf

17. Uvítal/a byste celý sortiment drogerie dm v nabídce eshopu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano14697,33 %76,44 %  
Ne42,67 %2,09 %  

Graf

18. Libovolně označte, které produkty z různých oblastí byste nejvíce preferoval/a v eshopu

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Péče o pleť a vlasy12885,33 %67,02 %  
Hygienické potřeby11174 %58,12 %  
Péče o chrup, dentální hygiena10268 %53,4 %  
Dekorativní kosmetika, parfémy a toaletní vody9563,33 %49,74 %  
Péče o nehty9060 %47,12 %  
Produkty z oblasti zdraví, výživové doplňky8858,67 %46,07 %  
Produkty pro domácnost8657,33 %45,03 %  
Zdravotnické potřeby6543,33 %34,03 %  
Produkty pro zvířata5536,67 %28,8 %  
Produkty pro děti a dětská kosmetika4932,67 %25,65 %  
Hračky, dárkové zboží a sezónní dekorace3926 %20,42 %  
Šperky a bižuterie3825,33 %19,9 %  
Punčochy a spodní prádlo3624 %18,85 %  
Foto3523,33 %18,32 %  

Graf

19. Uvítal/a byste popis a podrobné složení jednotlivých výrobků?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano14596,67 %75,92 %  
Ne53,33 %2,62 %  

Graf

20. Jak byste v eshopu chtěl/a platit za zboží a služby?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V hotovosti nebo platební kartou přímo na prodejně10570 %54,97 %  
Kartou online8657,33 %45,03 %  
Dobírkou8355,33 %43,46 %  
Pomocí DM kreditu (služba pro zaregistrované zákazníky)5134 %26,7 %  
Platba převodem4731,33 %24,61 %  
Pomocí vybrané bankovní služby jako je eKonto Online, Servis 24 online, MojePlatba, ČSOB online platba, ERA / Poštovní spořitelna4328,67 %22,51 %  
PayPal2013,33 %10,47 %  
QR kód (mobilní bankovní aplikace)106,67 %5,24 %  
Příkazem (odběr na fakturu) pro firmy53,33 %2,62 %  

Graf

21. Jak byste si chtěl/a nechat produkty zasílat?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Osobní odběr na vybraných prodejnách12684 %65,97 %  
Česká pošta – Balík do ruky7550 %39,27 %  
Zásilková společnost PPL6442,67 %33,51 %  
ExpresDM, doručení do 12 nebo 24 hodin6140,67 %31,94 %  
Zásilková společnost DPD5033,33 %26,18 %  
Česká pošta – Balík na poštu4328,67 %22,51 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

8. Jak jste spokojen/a s kvalitou produktů a služeb v drogerii dm?

  • odpověď Výborný:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 46 - 55 na otázku 2. Kolik je Vám let?

10. Odebíráte dm active beauty magazín a journal newsletter?

  • odpověď Ano pravidelně:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano často na otázku 11. Navštěvujete oficiální webové stránky drogerie dm http://www.dm-drogeriemarkt.cz/ ?

14. Nakupujete zboží po internetu, využíváte služeb různých eshopů, jak?

  • odpověď Ano nakupuji velmi často, šetří mi to čas a peníze:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 25 000 - 30 000 Kč na otázku 4. Jaký je Váš průměrný finanční příjem za měsíc?

18. Libovolně označte, které produkty z různých oblastí byste nejvíce preferoval/a v eshopu

  • odpověď Hygienické potřeby:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi QR kód (mobilní bankovní aplikace) na otázku 20. Jak byste v eshopu chtěl/a platit za zboží a služby?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zdravotnické potřeby na otázku 18. Libovolně označte, které produkty z různých oblastí byste nejvíce preferoval/a v eshopu
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Produkty pro děti a dětská kosmetika na otázku 18. Libovolně označte, které produkty z různých oblastí byste nejvíce preferoval/a v eshopu
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 000 - 2 000 Kč na otázku 16. Kolik byste byl/a ochotný/á měsíčně utratit peněz při nákupu v eshopu drogerie dm?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Produkty pro domácnost na otázku 18. Libovolně označte, které produkty z různých oblastí byste nejvíce preferoval/a v eshopu
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 46 - 55 na otázku 2. Kolik je Vám let?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 25 000 - 30 000 Kč na otázku 4. Jaký je Váš průměrný finanční příjem za měsíc?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Punčochy a spodní prádlo na otázku 18. Libovolně označte, které produkty z různých oblastí byste nejvíce preferoval/a v eshopu
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Foto na otázku 18. Libovolně označte, které produkty z různých oblastí byste nejvíce preferoval/a v eshopu
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ExpresDM, doručení do 12 nebo 24 hodin na otázku 21. Jak byste si chtěl/a nechat produkty zasílat?
  • odpověď Péče o chrup, dentální hygiena:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 46 - 55 na otázku 2. Kolik je Vám let?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vyučený bez maturity na otázku 3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 000 - 2 000 Kč na otázku 16. Kolik byste byl/a ochotný/á měsíčně utratit peněz při nákupu v eshopu drogerie dm?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zdravotnické potřeby na otázku 18. Libovolně označte, které produkty z různých oblastí byste nejvíce preferoval/a v eshopu
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Produkty pro děti a dětská kosmetika na otázku 18. Libovolně označte, které produkty z různých oblastí byste nejvíce preferoval/a v eshopu
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 25 000 - 30 000 Kč na otázku 4. Jaký je Váš průměrný finanční příjem za měsíc?
  • odpověď Péče o nehty:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 46 - 55 na otázku 2. Kolik je Vám let?
  • odpověď Péče o pleť a vlasy:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 46 - 55 na otázku 2. Kolik je Vám let?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vyučený bez maturity na otázku 3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 25 000 - 30 000 Kč na otázku 4. Jaký je Váš průměrný finanční příjem za měsíc?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 000 - 2 000 Kč na otázku 16. Kolik byste byl/a ochotný/á měsíčně utratit peněz při nákupu v eshopu drogerie dm?
  • odpověď Produkty pro domácnost:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Produkty pro děti a dětská kosmetika na otázku 18. Libovolně označte, které produkty z různých oblastí byste nejvíce preferoval/a v eshopu
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 25 000 - 30 000 Kč na otázku 4. Jaký je Váš průměrný finanční příjem za měsíc?
  • odpověď Produkty z oblasti zdraví, výživové doplňky:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 25 000 - 30 000 Kč na otázku 4. Jaký je Váš průměrný finanční příjem za měsíc?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Několikrát týdně na otázku 15. Jak často si myslíte, že byste eshop drogerie dm navštěvoval/a?
  • odpověď Zdravotnické potřeby:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 46 - 55 na otázku 2. Kolik je Vám let?

20. Jak byste v eshopu chtěl/a platit za zboží a služby?

  • odpověď Dobírkou:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vyučený s maturitou na otázku 3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 46 - 55 na otázku 2. Kolik je Vám let?
  • odpověď V hotovosti nebo platební kartou přímo na prodejně:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 46 - 55 na otázku 2. Kolik je Vám let?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vyšší odborné na otázku 3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

21. Jak byste si chtěl/a nechat produkty zasílat?

  • odpověď Osobní odběr na vybraných prodejnách:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vyučený bez maturity na otázku 3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi QR kód (mobilní bankovní aplikace) na otázku 20. Jak byste v eshopu chtěl/a platit za zboží a služby?
  • odpověď Zásilková společnost PPL:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zásilková společnost DPD na otázku 21. Jak byste si chtěl/a nechat produkty zasílat?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaké je Vaše pohlaví?

2. Kolik je Vám let?

3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

4. Jaký je Váš průměrný finanční příjem za měsíc?

5. Nakupujete v drogerii dm?

6. Jak často nakupujete v drogerii dm?

7. Kolik si myslíte, že v drogerii dm měsíčně utratíte za veškeré nákupy?

8. Jak jste spokojen/a s kvalitou produktů a služeb v drogerii dm?

9. Využíváte věrnostní program dm active beauty svět výhod?

10. Odebíráte dm active beauty magazín a journal newsletter?

11. Navštěvujete oficiální webové stránky drogerie dm http://www.dm-drogeriemarkt.cz/ ?

12. Uvítal/a byste online eshop společnosti dm drogerie markt?

14. Nakupujete zboží po internetu, využíváte služeb různých eshopů, jak?

15. Jak často si myslíte, že byste eshop drogerie dm navštěvoval/a?

16. Kolik byste byl/a ochotný/á měsíčně utratit peněz při nákupu v eshopu drogerie dm?

17. Uvítal/a byste celý sortiment drogerie dm v nabídce eshopu?

18. Libovolně označte, které produkty z různých oblastí byste nejvíce preferoval/a v eshopu

19. Uvítal/a byste popis a podrobné složení jednotlivých výrobků?

20. Jak byste v eshopu chtěl/a platit za zboží a služby?

21. Jak byste si chtěl/a nechat produkty zasílat?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaké je Vaše pohlaví?

2. Kolik je Vám let?

3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

4. Jaký je Váš průměrný finanční příjem za měsíc?

5. Nakupujete v drogerii dm?

6. Jak často nakupujete v drogerii dm?

7. Kolik si myslíte, že v drogerii dm měsíčně utratíte za veškeré nákupy?

8. Jak jste spokojen/a s kvalitou produktů a služeb v drogerii dm?

9. Využíváte věrnostní program dm active beauty svět výhod?

10. Odebíráte dm active beauty magazín a journal newsletter?

11. Navštěvujete oficiální webové stránky drogerie dm http://www.dm-drogeriemarkt.cz/ ?

12. Uvítal/a byste online eshop společnosti dm drogerie markt?

14. Nakupujete zboží po internetu, využíváte služeb různých eshopů, jak?

15. Jak často si myslíte, že byste eshop drogerie dm navštěvoval/a?

16. Kolik byste byl/a ochotný/á měsíčně utratit peněz při nákupu v eshopu drogerie dm?

17. Uvítal/a byste celý sortiment drogerie dm v nabídce eshopu?

18. Libovolně označte, které produkty z různých oblastí byste nejvíce preferoval/a v eshopu

19. Uvítal/a byste popis a podrobné složení jednotlivých výrobků?

20. Jak byste v eshopu chtěl/a platit za zboží a služby?

21. Jak byste si chtěl/a nechat produkty zasílat?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Kolbábková, L.Eshop dm drogerie markt s.r.o. (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://eshop-dm-drogerie-markt.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.