Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Současná metoda prezentace produktů na e-shopu

Současná metoda prezentace produktů na e-shopu

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jaroslav Mráz
Šetření:15. 11. 2010 - 15. 11. 2010
Počet respondentů:39
Počet otázek (max/průměr):8 / 7.64
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:84 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:19
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Ahoj, jsem studentem VUT v Brně a zpracovávám seminární práci na téma "Současné metody prezentace na e-shopu" a rád bych do ní zakomponoval i menší průzkum veřejného mínění.

Předem děkuji za vyplnění

S přáním pěkného dne

Jarda

Odpovědi respondentů

1. Nakupujete na e-shopech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano3794,87 %94,87 %  
Ne25,13 %5,13 %  

Graf

2. Při rozhodování o nákupu na e-shopu sledujete

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vše výše uvedené2054,05 %51,28 %  
Cenu1643,24 %41,03 %  
Dostupnost zboží12,7 %2,56 %  

Graf

3. Nakoupíte zboží na e-shopu, který u produktů nemá obrázek či pipis a je lákavý pouze cenou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne2054,05 %51,28 %  
Spíše Ne1643,24 %41,03 %  
Spíše Ano12,7 %2,56 %  

Graf

4. Preferujete e-shopy, které mají kamenné prodejny s tzv. Showroomem(předváděci místnost produktů)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše Ano1540,54 %38,46 %  
Spíše Ne821,62 %20,51 %  
Ano821,62 %20,51 %  
Ne616,22 %15,38 %  

Graf

5. Už se Vám někdy stalo, že popis či obrázek neodpovídal názvu produktu na e-shopu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne1437,84 %35,9 %  
Spíše ne1232,43 %30,77 %  
Ano924,32 %23,08 %  
Spíše ano25,41 %5,13 %  

Graf

6. Bylo Vám někdy doručeno či jste si vyzvedly produkt z e-shopu a jeho parametry neodpovídaly objednanému zboží?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne1951,35 %48,72 %  
Spíše ne1027,03 %25,64 %  
Ano616,22 %15,38 %  
Spíše ano25,41 %5,13 %  

Graf

7. Který e-shop se Vám z pohledu grafické úpravy a prezentace produktů nejvíce líbí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
CzechComputer1745,95 %43,59 %  
Alza.cz1437,84 %35,9 %  
TS Bohemia25,41 %5,13 %  
Expresobchod.cz12,7 %2,56 %  
alfacomp.cz12,7 %2,56 %  
Flér12,7 %2,56 %  
Anacomp.cz12,7 %2,56 %  

Graf

8. Jste žena nebo muž?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
muž2875,68 %71,79 %  
žena924,32 %23,08 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Mráz, J.Současná metoda prezentace produktů na e-shopu (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://eshopu-metoda-prezen.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.