Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Současná metoda prezentace produktů na e-shopu
Současná metoda prezentace produktů na e-shopu
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Jaroslav Mráz |
---|---|
Šetření: | 15. 11. 2010 - 15. 11. 2010 |
Počet respondentů: | 39 |
Počet otázek (max/průměr): | 8 / 7.64 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 84 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:19 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Ahoj, jsem studentem VUT v Brně a zpracovávám seminární práci na téma "Současné metody prezentace na e-shopu" a rád bych do ní zakomponoval i menší průzkum veřejného mínění.
Předem děkuji za vyplnění
S přáním pěkného dne
Jarda
Odpovědi respondentů
1. Nakupujete na e-shopech?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 2, Ne → konec dotazníku].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 37 | 94,87 % | 94,87 % |
Ne | 2 | 5,13 % | 5,13 % |
2. Při rozhodování o nákupu na e-shopu sledujete
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Vše výše uvedené | 20 | 54,05 % | 51,28 % |
Cenu | 16 | 43,24 % | 41,03 % |
Dostupnost zboží | 1 | 2,7 % | 2,56 % |
3. Nakoupíte zboží na e-shopu, který u produktů nemá obrázek či pipis a je lákavý pouze cenou?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 20 | 54,05 % | 51,28 % |
Spíše Ne | 16 | 43,24 % | 41,03 % |
Spíše Ano | 1 | 2,7 % | 2,56 % |
4. Preferujete e-shopy, které mají kamenné prodejny s tzv. Showroomem(předváděci místnost produktů)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Spíše Ano | 15 | 40,54 % | 38,46 % |
Spíše Ne | 8 | 21,62 % | 20,51 % |
Ano | 8 | 21,62 % | 20,51 % |
Ne | 6 | 16,22 % | 15,38 % |
5. Už se Vám někdy stalo, že popis či obrázek neodpovídal názvu produktu na e-shopu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 14 | 37,84 % | 35,9 % |
Spíše ne | 12 | 32,43 % | 30,77 % |
Ano | 9 | 24,32 % | 23,08 % |
Spíše ano | 2 | 5,41 % | 5,13 % |
6. Bylo Vám někdy doručeno či jste si vyzvedly produkt z e-shopu a jeho parametry neodpovídaly objednanému zboží?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 19 | 51,35 % | 48,72 % |
Spíše ne | 10 | 27,03 % | 25,64 % |
Ano | 6 | 16,22 % | 15,38 % |
Spíše ano | 2 | 5,41 % | 5,13 % |
7. Který e-shop se Vám z pohledu grafické úpravy a prezentace produktů nejvíce líbí?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
CzechComputer | 17 | 45,95 % | 43,59 % |
Alza.cz | 14 | 37,84 % | 35,9 % |
TS Bohemia | 2 | 5,41 % | 5,13 % |
Expresobchod.cz | 1 | 2,7 % | 2,56 % |
alfacomp.cz | 1 | 2,7 % | 2,56 % |
Flér | 1 | 2,7 % | 2,56 % |
Anacomp.cz | 1 | 2,7 % | 2,56 % |
8. Jste žena nebo muž?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
muž | 28 | 75,68 % | 71,79 % |
žena | 9 | 24,32 % | 23,08 % |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- nezjištěno (47 %)
- spoluzaci.cz (22,7 %)
- facebook.com (15,2 %)
- vyplnto.cz (13,6 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.