Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > etika reklamní komunikace

etika reklamní komunikace

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Markéta Doležalová
Šetření:31. 03. 2011 - 07. 04. 2011
Počet respondentů:84
Počet otázek (max/průměr):59 / 59
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:44,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.14:22
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Ahoj, Moc prosím o vyplnění dotazníku. Jedná se o problemtiku působení reklam na vývoj dětí a mládeže.Pomůže mi to také v průzkumu do BP. Pokud máte čas budu ráda za pomoc. Děkuji

Odpovědi respondentů

1. Máte děti nebo vnoučata, které nejsou dospělí?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4553,57 %53,57 %  
ne3946,43 %46,43 %  

Graf

2. Pokud ano, jaký televizní kanál sledují nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nova1315,48 %15,48 %  
ne78,33 %8,33 %  
nemám55,95 %5,95 %  
prima44,76 %4,76 %  
žádný33,57 %3,57 %  
Barandov33,57 %3,57 %  
čt133,57 %3,57 %  
Nickelodeon22,38 %2,38 %  
nemám děti22,38 %2,38 %  
Sportovní22,38 %2,38 %  
ostatní odpovědi cool
CT1
Česká televize,Nova,Prima,hudební stanice
disney channel
nr
Jim jam, Prima cool
TV Barrandov
Kika (německý veřejnoprávní pro děti)
čt
dvd
Kouzelná školka
jim jam
Disney chanel, Prima, Nova
Niklideon, ČT 1
Minimax
hudební
nevím
jim jam, discovery
Barravdov
baby Tv
TV Barandov
nikelodeon
Minimax, TV Barrandov
animáček
0
večerníček, kouzelná školka, animáček
čt 1
děti nemám
Kanál pro děti, pohádky
nesledují
Mickey, Šmoulové
Barrandov
ct 1
.
čt4
Disney Chanel
ještě žádný
Prima, Spektrum
nova cool
nemám děti ani vnoučata
4047,62 %47,62 % 

Graf

3. Kolik času denně stráví vaše děti sledováním televize?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně než 2h.4452,38 %52,38 %  
nedívají se2327,38 %27,38 %  
2-5 h.1619,05 %19,05 %  
více než 5h.11,19 %1,19 %  

Graf

4. Sledujete rád reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ne 4452,38 %52,38 %  
určitě ne2630,95 %30,95 %  
spíše ano 1011,9 %11,9 %  
určitě ano 44,76 %4,76 %  

Graf

5. Sleduje vaše dítě rádo reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano3136,9 %36,9 %  
spíše ne2529,76 %29,76 %  
určitě ne2428,57 %28,57 %  
určitě ano44,76 %4,76 %  

Graf

6. Když probíhá reklama, tak:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
přepínám4148,81 %48,81 %  
jiné aktivity3238,1 %38,1 %  
dívám se1113,1 %13,1 %  

Graf

7. Pokud Vás reklama upoutá, koupíte si výrobek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ne5059,52 %59,52 %  
určitě ne2023,81 %23,81 %  
spíše ano1416,67 %16,67 %  

Graf

8. Pkud reklama upoutá vaše děti, vnoučata, tak výrobek koupíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ne4857,14 %57,14 %  
určitě ne2327,38 %27,38 %  
spíše ano1214,29 %14,29 %  
určitě ano11,19 %1,19 %  

Graf

9. Myslíte si, že je reklama vhodná pro dospělé osoby?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano4857,14 %57,14 %  
spíše ne2023,81 %23,81 %  
určitě ano1214,29 %14,29 %  
určitě ne44,76 %4,76 %  

Graf

10. Myslíte si, že je reklama vhodná pro děti a mladistvé?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ne3744,05 %44,05 %  
určitě ne3642,86 %42,86 %  
spíše ano89,52 %9,52 %  
určitě ano33,57 %3,57 %  

Graf

11. Zaujala Vás v poslední době nějaká reklama? Pokud ano jaká?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2428,57 %28,57 %  
žádná78,33 %8,33 %  
nezaujala44,76 %4,76 %  
kofola33,57 %3,57 %  
kofola- ja už ho vidím11,19 %1,19 %  
volkswagen - das auto11,19 %1,19 %  
Na fanklub České fotbalové reprezentace11,19 %1,19 %  
T-mobile, kouzelník Richard11,19 %1,19 %  
např. Jägermeister,Giorgio Armani11,19 %1,19 %  
Redbull, laktel11,19 %1,19 %  
ostatní odpovědi na Fluence a Jamesone
Ta s tím kouzelníkem na mobilního operátora
Nevzpomínám si
reklama na škodovku verze 2
starobrno
láhev mléka Lactel
na auta
nevím
na home credit
charitativní projekty
pivo Bernard
Ano, na Magnezii
kouzelné úterky
Nevzpomínám si, spíš ne.
auto "jako opravdová limuzína"
vodka Amundsen, 6x destilovaná
reklama na heineken
fotbalová s fanoušky ve sprše
axe
žádná, přepínám
metaxa
Studentská pečeť
Citroen C3
na Dobrou vodu
Automobilová Hyundai
kostíci
Reklamy na auta, na která nemám....
Na pivo Heineken (v novém bytě pokoj s pivem )
Hornbach
Reklama na Super
ani ne
na Jameson
fidorka
quicksilver
Vodafone
na žádnou se nepamatuji, takže asi nezaujala
na auto citroen
Rock Rádio, T Mobile, Guiness
Na mléko Lactel - je stupidní
reklamy na heineken
4047,62 %47,62 % 

Graf

12. Zdála se Vám v poslední době nějaká reklama spíše škodící dětem a mladistvím? Jaká?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2428,57 %28,57 %  
nevím1619,05 %19,05 %  
nevzpomínám si33,57 %3,57 %  
žádná22,38 %2,38 %  
všechny na alkohol11,19 %1,19 %  
před časem - Kofola - kluk na nudapláži11,19 %1,19 %  
snikers11,19 %1,19 %  
ani ne11,19 %1,19 %  
mladistvým!11,19 %1,19 %  
Skoro všechny, jsou většinou pitomé:-)11,19 %1,19 %  
ostatní odpovědi reklama na sladkosti, u kterých je tvrzeno, že jsn
Ne. (Fuuuuj, ta hrubka)
nemyslíš, zaplatíš
reklama na čokoládu
relkama na vložky, tampony, pivo a veškeré hračky
všechny
bonbony nimm2 soft
nevím, tak moc to zase nesleduju
reklamy na dětské hračky - zbraně
fidorka
Nic mne nenapadá.
alkohol
axe
na cigarety
ne, děti učím reklamy ignorovat
ani néé
Ano - alza.cz
nemohu posoudit - nesleduji reklamy
Prostředky na zlepšení erekce
nevím - přepínám
Na tabák
reklama na smetanu z Kunína
popíjení alkoholu
dětská výživa
persil
žádná, nesleduji je
nevybavím si
všechny se sexuálním podtextem
Homecredit
většina reklam mířených na děti mám za škodlivé
reklama na kouření
provident financial
nezdála
3339,29 %39,29 % 

Graf

13. Je nějaká možnost, kam se obrátit v případě neetické či pohoršující reklamy?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6678,57 %78,57 %  
ne1821,43 %21,43 %  

Graf

14. Byl byste připraven si stěžovat a pokusit se sám o nějakou nápravu takové reklamy?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5869,05 %69,05 %  
ano2630,95 %30,95 %  

Graf

15. Byl byste ochoten společně s nějakým iniciátorem proti neetické, pohoršující reklamě bojovat?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4755,95 %55,95 %  
ne3744,05 %44,05 %  

Graf

16. Pijete alkohol?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5666,67 %66,67 %  
ne2833,33 %33,33 %  

Graf

17. Myslíte, že má někdo právo urážet popř. zesměšňovat ostatní?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
určitě ne5970,24 %70,24 %  
spíše ne1922,62 %22,62 %  
určitě ano44,76 %4,76 %  
spíše ano22,38 %2,38 %  

Graf

18. Jste člověk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše tolerantní6880,95 %80,95 %  
spíše zásadový a nekompromisní1619,05 %19,05 %  

Graf

19. Pokud by byla reklama nevhodná, kupoval byste daný výrobek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ne4351,19 %51,19 %  
určitě ne3136,9 %36,9 %  
spíše ano89,52 %9,52 %  
určitě ano22,38 %2,38 %  

Graf

20. Po shlédnutí reklamy na fidorku http://www.youtube.com/watch?v=XntTGhsRwnk odpovězte na následující otázky: Znáte reklamu z TV?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
určitě ano5666,67 %66,67 %  
určitě ne1315,48 %15,48 %  
spíše ano910,71 %10,71 %  
spíše ne67,14 %7,14 %  

Graf

21. Pobavila vás předchozí reklama?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ne2428,57 %28,57 %  
určitě ne2327,38 %27,38 %  
spíše ano2226,19 %26,19 %  
určitě ano1517,86 %17,86 %  

Graf

22. Myslíte si, že je vhodné použít tento námět reklamy pro produkt určený především dětem?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nesouhlasím3744,05 %44,05 %  
spíše nesouhlasím2327,38 %27,38 %  
nevím1315,48 %15,48 %  
spíše souhlasím89,52 %9,52 %  
souhlasím33,57 %3,57 %  

Graf

23. Nabádá tato reklama děti k násilí?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím2327,38 %27,38 %  
spíše souhlasím2125 %25 %  
spíše nesouhlasím1619,05 %19,05 %  
nevím1619,05 %19,05 %  
nesouhlasím89,52 %9,52 %  

Graf

24. Je tato reklama pro děti škodlivá ?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím2529,76 %29,76 %  
spíše souhlasím2125 %25 %  
nevím1720,24 %20,24 %  
spíše nesouhlasím1113,1 %13,1 %  
nesouhlasím1011,9 %11,9 %  

Graf

25. souhlasíte s rozhodnutím rady pro reklamu, která tuto reklamu zakázala?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím3845,24 %45,24 %  
spíše souhlasím1517,86 %17,86 %  
nesouhlasím1113,1 %13,1 %  
spíše nesouhlasím1011,9 %11,9 %  
nevím1011,9 %11,9 %  

Graf

26. Reklama http://www.youtube.com/watch?v=x7HGbvNzm9E . Po shlédnutí vyplťe následující otazky. Zaujala vás tato reklama? Pokud ano proč?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3339,29 %39,29 %  
Nezaujala55,95 %5,95 %  
ani ne22,38 %2,38 %  
moc ne22,38 %2,38 %  
ano, sympatický hlas11,19 %1,19 %  
vubec nezaujala11,19 %1,19 %  
spíše nezaujala,nijak nápaditá11,19 %1,19 %  
Ne, je blbá11,19 %1,19 %  
zaujala - po vizuální sttránce povedená, po stránc11,19 %1,19 %  
Ne. Nepiju.11,19 %1,19 %  
ostatní odpovědi ano, kvůli Tofimu
nezaujala, nemám ráda reklamy na alkohol
ani ne, nemám ráda sagiho
nevěnovala bych jí asi pozornost
nevím
nelíbila
hezky natočená
Ne. Není zajímavá ani zábavná
ano, ale v negativním smyslu
zaujala mne sloganem, ale bylo by lepší použít jej
Nezaujala - nudná, stereotypní, bez nápadu
ano, je vtipná
ano - vtipnýtext na závěr
ano, je to nabádání k alkoholismu
ano. je troufalá
ano, jiná něž ostatní, ale nevhodná do tv
nijak zvášt
Ano,kvůli Sagvanu Tofimu.
Zaujala, ale ne kladně.
Je nenásilná,alenabádá k řešení problémů alkoholem
zajímavým úvodem
Reklama využila popularity filmu a herce k nabídce
zajímavá
tofi sagvan
ano
Ne, splývá mi s ostatními reklamami na alkohol
no to si snad dělají legraci
zajímavé zpracování, alkohol je kamarád
jsou tam mladí lidé
prostředí
nezaujala, nepiji alkohol
zaujala, mám ráda alkohol
ani ne - standardní, bez nápadu, zapojení celebrit
Ano. Skvělá exekuce, oprášení mrtvé hvězdy - sagva
je dobře natočená
má dobrý nápad
3642,86 %42,86 % 

Graf

27. Přišla vám tato reklama pobuřující?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ne 5059,52 %59,52 %  
určitě ne 1517,86 %17,86 %  
spíše ano1315,48 %15,48 %  
určitě ano 67,14 %7,14 %  

Graf

28. Myslíte si, že je vhodné ukazovat dětem kladný vztah k alkoholu, jako ke kamarádovi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
určitě ne 4452,38 %52,38 %  
spíše ne 3642,86 %42,86 %  
určitě ano 22,38 %2,38 %  
spíše ano22,38 %2,38 %  

Graf

29. Působí na vás reklama dojmem, že pokud jsem v nouzové situaci, tak mi může pomoci alkohol?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano2529,76 %29,76 %  
spíše ne 2428,57 %28,57 %  
určitě ano 2226,19 %26,19 %  
určitě ne 1315,48 %15,48 %  

Graf

30. Přišlo by vám vhodné vysílat tuto reklamu po 22:00?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano3440,48 %40,48 %  
určitě ano 2732,14 %32,14 %  
spíše ne 1619,05 %19,05 %  
určitě ne 78,33 %8,33 %  

Graf

31. Zakázali byste tuto reklamu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ne 4755,95 %55,95 %  
určitě ne 1720,24 %20,24 %  
spíše ano1416,67 %16,67 %  
určitě ano 67,14 %7,14 %  

Graf

32. Další reklama ke shlédnutí: http://www.youtube.com/watch?v=ld99BTFTO7Q . Líbí se vám tato reklama?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ne 3642,86 %42,86 %  
určitě ne 2327,38 %27,38 %  
spíše ano1922,62 %22,62 %  
určitě ano 67,14 %7,14 %  

Graf

33. Zdá se vám reklama etická?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ne 3642,86 %42,86 %  
spíše ano2428,57 %28,57 %  
určitě ne 1619,05 %19,05 %  
určitě ano 89,52 %9,52 %  

Graf

34. Zdají se vám aktérky reklamy nezletilé?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ne2934,52 %34,52 %  
spíše ano2732,14 %32,14 %  
určitě ano 1517,86 %17,86 %  
určitě ne 1315,48 %15,48 %  

Graf

35. Myslíte si, že reklama nabádá mladistvé k adrenalinové zábavě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano3642,86 %42,86 %  
spíše ne2226,19 %26,19 %  
určitě ano 2023,81 %23,81 %  
určitě ne 67,14 %7,14 %  

Graf

36. Myslíte si, že je vhodné spojení zábavy s alkoholem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ne3541,67 %41,67 %  
určitě ne 2833,33 %33,33 %  
spíše ano1315,48 %15,48 %  
určitě ano 89,52 %9,52 %  

Graf

37. Měli by se zakázat v televizi reklamy na alkohol podobně jako na tabákové výrobky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano3845,24 %45,24 %  
spíše ne2226,19 %26,19 %  
určitě ano 1619,05 %19,05 %  
určitě ne 89,52 %9,52 %  

Graf

38. Zakázali byste tuto reklamu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ne3238,1 %38,1 %  
spíše ano2226,19 %26,19 %  
určitě ne 1619,05 %19,05 %  
určitě ano 1416,67 %16,67 %  

Graf

39. http://www.youtube.com/watch?v=Bn1KtrYOIF4 , další reklama ke shlédnutí. líbí se vám tato reklama?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ne3744,05 %44,05 %  
spíše ano3035,71 %35,71 %  
určitě ne 1214,29 %14,29 %  
určitě ano 55,95 %5,95 %  

Graf

40. Zdá se vám etická?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano4047,62 %47,62 %  
spíše ne3035,71 %35,71 %  
určitě ano 1011,9 %11,9 %  
určitě ne 44,76 %4,76 %  

Graf

41. Zdají se vám lidé v této reklamě opilí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ne5261,9 %61,9 %  
určitě ne 1619,05 %19,05 %  
spíše ano1011,9 %11,9 %  
určitě ano 67,14 %7,14 %  

Graf

42. Myslíte si, že reklama nabádá mladistvé ke spojování zábavy s alkoholem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano3744,05 %44,05 %  
spíše ne2226,19 %26,19 %  
určitě ano 2023,81 %23,81 %  
určitě ne 55,95 %5,95 %  

Graf

43. Zakázali byste tuto reklamu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nesouhlasím2327,38 %27,38 %  
spíše nesouhlasím2125 %25 %  
nevím1720,24 %20,24 %  
spíše souhlasím1517,86 %17,86 %  
souhlasím89,52 %9,52 %  

Graf

44. Pepsi cola- ,, kung fu“ reklama ke shlédnutí: http://www.youtube.com/watch?v=4nMYFb0WPJk .. znáte reklamu z tv?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6071,43 %71,43 %  
ano1517,86 %17,86 %  
nevím910,71 %10,71 %  

Graf

45. Zaujal vás námět reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano2934,52 %34,52 %  
určitě ano2732,14 %32,14 %  
spíše ne1619,05 %19,05 %  
určitě ne 1214,29 %14,29 %  

Graf

46. Myslíte si, že reklama užívá originální a vtipnou nadsázku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
určitě ano3136,9 %36,9 %  
spíše ne2529,76 %29,76 %  
spíše ano2125 %25 %  
určitě ne 78,33 %8,33 %  

Graf

47. Myslíte si, že v reklamě se objevují nevhodné prvky násilí či brutality?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
určitě ne 3744,05 %44,05 %  
spíše ne3339,29 %39,29 %  
spíše ano1011,9 %11,9 %  
určitě ano44,76 %4,76 %  

Graf

48. Myslíte, že mladistvé či děti tato reklama z hlediska etiky pohoršuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ne4047,62 %47,62 %  
určitě ne 3541,67 %41,67 %  
spíše ano89,52 %9,52 %  
určitě ano11,19 %1,19 %  

Graf

49. Zakázali byste tuto reklamu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
určitě ne 3845,24 %45,24 %  
spíše ne3845,24 %45,24 %  
spíše ano67,14 %7,14 %  
určitě ano22,38 %2,38 %  

Graf

50. poslední reklama ke shlédnutí: http://www.youtube.com/watch?v=t5sTBrs4fhQ , zaujala vás tato reklama?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
určitě ano3946,43 %46,43 %  
spíše ano2023,81 %23,81 %  
spíše ne1416,67 %16,67 %  
určitě ne 1113,1 %13,1 %  

Graf

51. Pohoršuje vás?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
určitě ne 3339,29 %39,29 %  
spíše ne2125 %25 %  
spíše ano1720,24 %20,24 %  
určitě ano1315,48 %15,48 %  

Graf

52. Zdá se vám reklama etická?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ne3339,29 %39,29 %  
spíše ano2226,19 %26,19 %  
určitě ne 1922,62 %22,62 %  
určitě ano1011,9 %11,9 %  

Graf

53. Nechali byste reklamu vysílat v televizi před 22:00?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
určitě ne 4857,14 %57,14 %  
spíše ne2327,38 %27,38 %  
spíše ano78,33 %8,33 %  
určitě ano67,14 %7,14 %  

Graf

54. Myslíte si, že námět reklamy má plnit funkci sexuální prevence u mladistvích?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ne2732,14 %32,14 %  
spíše ano2023,81 %23,81 %  
určitě ne 2023,81 %23,81 %  
určitě ano1619,05 %19,05 %  
spíše ne11,19 %1,19 %  

Graf

55. Zakázali byste tuto reklamu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ne3035,71 %35,71 %  
určitě ne 2732,14 %32,14 %  
spíše ano1416,67 %16,67 %  
určitě ano1315,48 %15,48 %  

Graf

56. pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena7386,9 %86,9 %  
muž1113,1 %13,1 %  

Graf

57. Bydlíte v:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
městě s počtem obyvatel nad 5 tis.7488,1 %88,1 %  
pod 5 tis.1011,9 %11,9 %  

Graf

58. vaše vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
4857,14 %57,14 %  
SŠ, učeliště3440,48 %40,48 %  
22,38 %2,38 %  

Graf

59. věková kategorie:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-26 let3642,86 %42,86 %  
26- 45 let3642,86 %42,86 %  
45 a více1113,1 %13,1 %  
do 18ti let11,19 %1,19 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 13 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Máte děti nebo vnoučata, které nejsou dospělí?

  • odpověď ne:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi muž na otázku 56. pohlaví:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nedívají se na otázku 3. Kolik času denně stráví vaše děti sledováním televize?

4. Sledujete rád reklamy?

  • odpověď spíše ne :
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 22. Myslíte si, že je vhodné použít tento námět reklamy pro produkt určený především dětem?

16. Pijete alkohol?

  • odpověď ano:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi muž na otázku 56. pohlaví:

20. Po shlédnutí reklamy na fidorku http://www.youtube.com/watch?v=XntTGhsRwnk odpovězte na následující otázky: Znáte reklamu z TV?

  • odpověď určitě ano:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ano na otázku 21. Pobavila vás předchozí reklama?

22. Myslíte si, že je vhodné použít tento námět reklamy pro produkt určený především dětem?

  • odpověď nesouhlasím:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ne na otázku 21. Pobavila vás předchozí reklama?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 23. Nabádá tato reklama děti k násilí?

23. Nabádá tato reklama děti k násilí?

  • odpověď spíše nesouhlasím:
    • 4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše nesouhlasím na otázku 24. Je tato reklama pro děti škodlivá ?

25. souhlasíte s rozhodnutím rady pro reklamu, která tuto reklamu zakázala?

  • odpověď souhlasím:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 23. Nabádá tato reklama děti k násilí?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 24. Je tato reklama pro děti škodlivá ?

28. Myslíte si, že je vhodné ukazovat dětem kladný vztah k alkoholu, jako ke kamarádovi?

  • odpověď určitě ne :
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ano na otázku 29. Působí na vás reklama dojmem, že pokud jsem v nouzové situaci, tak mi může pomoci alkohol?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ano na otázku 42. Myslíte si, že reklama nabádá mladistvé ke spojování zábavy s alkoholem?

40. Zdá se vám etická?

  • odpověď spíše ano:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše nesouhlasím na otázku 43. Zakázali byste tuto reklamu?

43. Zakázali byste tuto reklamu?

  • odpověď nesouhlasím:
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ano na otázku 40. Zdá se vám etická?

47. Myslíte si, že v reklamě se objevují nevhodné prvky násilí či brutality?

  • odpověď určitě ne :
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ne na otázku 38. Zakázali byste tuto reklamu?

49. Zakázali byste tuto reklamu?

  • odpověď určitě ne :
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ne na otázku 38. Zakázali byste tuto reklamu?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nesouhlasím na otázku 25. souhlasíte s rozhodnutím rady pro reklamu, která tuto reklamu zakázala?

53. Nechali byste reklamu vysílat v televizi před 22:00?

  • odpověď určitě ne :
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ano na otázku 51. Pohoršuje vás?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ano na otázku 42. Myslíte si, že reklama nabádá mladistvé ke spojování zábavy s alkoholem?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ne na otázku 52. Zdá se vám reklama etická?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ano na otázku 55. Zakázali byste tuto reklamu?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ne na otázku 50. poslední reklama ke shlédnutí: http://www.youtube.com/watch?v=t5sTBrs4fhQ , zaujala vás tato reklama?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ne na otázku 54. Myslíte si, že námět reklamy má plnit funkci sexuální prevence u mladistvích?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Máte děti nebo vnoučata, které nejsou dospělí?

2. Pokud ano, jaký televizní kanál sledují nejčastěji?

3. Kolik času denně stráví vaše děti sledováním televize?

4. Sledujete rád reklamy?

5. Sleduje vaše dítě rádo reklamy?

6. Když probíhá reklama, tak:

7. Pokud Vás reklama upoutá, koupíte si výrobek?

8. Pkud reklama upoutá vaše děti, vnoučata, tak výrobek koupíte?

9. Myslíte si, že je reklama vhodná pro dospělé osoby?

10. Myslíte si, že je reklama vhodná pro děti a mladistvé?

11. Zaujala Vás v poslední době nějaká reklama? Pokud ano jaká?

12. Zdála se Vám v poslední době nějaká reklama spíše škodící dětem a mladistvím? Jaká?

13. Je nějaká možnost, kam se obrátit v případě neetické či pohoršující reklamy?

14. Byl byste připraven si stěžovat a pokusit se sám o nějakou nápravu takové reklamy?

15. Byl byste ochoten společně s nějakým iniciátorem proti neetické, pohoršující reklamě bojovat?

16. Pijete alkohol?

17. Myslíte, že má někdo právo urážet popř. zesměšňovat ostatní?

18. Jste člověk:

19. Pokud by byla reklama nevhodná, kupoval byste daný výrobek?

20. Po shlédnutí reklamy na fidorku http://www.youtube.com/watch?v=XntTGhsRwnk odpovězte na následující otázky: Znáte reklamu z TV?

21. Pobavila vás předchozí reklama?

22. Myslíte si, že je vhodné použít tento námět reklamy pro produkt určený především dětem?

23. Nabádá tato reklama děti k násilí?

24. Je tato reklama pro děti škodlivá ?

25. souhlasíte s rozhodnutím rady pro reklamu, která tuto reklamu zakázala?

26. Reklama http://www.youtube.com/watch?v=x7HGbvNzm9E . Po shlédnutí vyplťe následující otazky. Zaujala vás tato reklama? Pokud ano proč?

27. Přišla vám tato reklama pobuřující?

28. Myslíte si, že je vhodné ukazovat dětem kladný vztah k alkoholu, jako ke kamarádovi?

29. Působí na vás reklama dojmem, že pokud jsem v nouzové situaci, tak mi může pomoci alkohol?

30. Přišlo by vám vhodné vysílat tuto reklamu po 22:00?

31. Zakázali byste tuto reklamu?

32. Další reklama ke shlédnutí: http://www.youtube.com/watch?v=ld99BTFTO7Q . Líbí se vám tato reklama?

33. Zdá se vám reklama etická?

34. Zdají se vám aktérky reklamy nezletilé?

35. Myslíte si, že reklama nabádá mladistvé k adrenalinové zábavě?

36. Myslíte si, že je vhodné spojení zábavy s alkoholem?

37. Měli by se zakázat v televizi reklamy na alkohol podobně jako na tabákové výrobky?

38. Zakázali byste tuto reklamu?

39. http://www.youtube.com/watch?v=Bn1KtrYOIF4 , další reklama ke shlédnutí. líbí se vám tato reklama?

40. Zdá se vám etická?

41. Zdají se vám lidé v této reklamě opilí?

42. Myslíte si, že reklama nabádá mladistvé ke spojování zábavy s alkoholem?

43. Zakázali byste tuto reklamu?

44. Pepsi cola- ,, kung fu“ reklama ke shlédnutí: http://www.youtube.com/watch?v=4nMYFb0WPJk .. znáte reklamu z tv?

45. Zaujal vás námět reklamy?

46. Myslíte si, že reklama užívá originální a vtipnou nadsázku?

47. Myslíte si, že v reklamě se objevují nevhodné prvky násilí či brutality?

48. Myslíte, že mladistvé či děti tato reklama z hlediska etiky pohoršuje?

49. Zakázali byste tuto reklamu?

50. poslední reklama ke shlédnutí: http://www.youtube.com/watch?v=t5sTBrs4fhQ , zaujala vás tato reklama?

51. Pohoršuje vás?

52. Zdá se vám reklama etická?

53. Nechali byste reklamu vysílat v televizi před 22:00?

54. Myslíte si, že námět reklamy má plnit funkci sexuální prevence u mladistvích?

55. Zakázali byste tuto reklamu?

56. pohlaví:

57. Bydlíte v:

58. vaše vzdělání?

59. věková kategorie:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Máte děti nebo vnoučata, které nejsou dospělí?

2. Pokud ano, jaký televizní kanál sledují nejčastěji?

3. Kolik času denně stráví vaše děti sledováním televize?

4. Sledujete rád reklamy?

5. Sleduje vaše dítě rádo reklamy?

6. Když probíhá reklama, tak:

7. Pokud Vás reklama upoutá, koupíte si výrobek?

8. Pkud reklama upoutá vaše děti, vnoučata, tak výrobek koupíte?

9. Myslíte si, že je reklama vhodná pro dospělé osoby?

10. Myslíte si, že je reklama vhodná pro děti a mladistvé?

11. Zaujala Vás v poslední době nějaká reklama? Pokud ano jaká?

12. Zdála se Vám v poslední době nějaká reklama spíše škodící dětem a mladistvím? Jaká?

13. Je nějaká možnost, kam se obrátit v případě neetické či pohoršující reklamy?

14. Byl byste připraven si stěžovat a pokusit se sám o nějakou nápravu takové reklamy?

15. Byl byste ochoten společně s nějakým iniciátorem proti neetické, pohoršující reklamě bojovat?

16. Pijete alkohol?

17. Myslíte, že má někdo právo urážet popř. zesměšňovat ostatní?

18. Jste člověk:

19. Pokud by byla reklama nevhodná, kupoval byste daný výrobek?

20. Po shlédnutí reklamy na fidorku http://www.youtube.com/watch?v=XntTGhsRwnk odpovězte na následující otázky: Znáte reklamu z TV?

21. Pobavila vás předchozí reklama?

22. Myslíte si, že je vhodné použít tento námět reklamy pro produkt určený především dětem?

23. Nabádá tato reklama děti k násilí?

24. Je tato reklama pro děti škodlivá ?

25. souhlasíte s rozhodnutím rady pro reklamu, která tuto reklamu zakázala?

26. Reklama http://www.youtube.com/watch?v=x7HGbvNzm9E . Po shlédnutí vyplťe následující otazky. Zaujala vás tato reklama? Pokud ano proč?

27. Přišla vám tato reklama pobuřující?

28. Myslíte si, že je vhodné ukazovat dětem kladný vztah k alkoholu, jako ke kamarádovi?

29. Působí na vás reklama dojmem, že pokud jsem v nouzové situaci, tak mi může pomoci alkohol?

30. Přišlo by vám vhodné vysílat tuto reklamu po 22:00?

31. Zakázali byste tuto reklamu?

32. Další reklama ke shlédnutí: http://www.youtube.com/watch?v=ld99BTFTO7Q . Líbí se vám tato reklama?

33. Zdá se vám reklama etická?

34. Zdají se vám aktérky reklamy nezletilé?

35. Myslíte si, že reklama nabádá mladistvé k adrenalinové zábavě?

36. Myslíte si, že je vhodné spojení zábavy s alkoholem?

37. Měli by se zakázat v televizi reklamy na alkohol podobně jako na tabákové výrobky?

38. Zakázali byste tuto reklamu?

39. http://www.youtube.com/watch?v=Bn1KtrYOIF4 , další reklama ke shlédnutí. líbí se vám tato reklama?

40. Zdá se vám etická?

41. Zdají se vám lidé v této reklamě opilí?

42. Myslíte si, že reklama nabádá mladistvé ke spojování zábavy s alkoholem?

43. Zakázali byste tuto reklamu?

44. Pepsi cola- ,, kung fu“ reklama ke shlédnutí: http://www.youtube.com/watch?v=4nMYFb0WPJk .. znáte reklamu z tv?

45. Zaujal vás námět reklamy?

46. Myslíte si, že reklama užívá originální a vtipnou nadsázku?

47. Myslíte si, že v reklamě se objevují nevhodné prvky násilí či brutality?

48. Myslíte, že mladistvé či děti tato reklama z hlediska etiky pohoršuje?

49. Zakázali byste tuto reklamu?

50. poslední reklama ke shlédnutí: http://www.youtube.com/watch?v=t5sTBrs4fhQ , zaujala vás tato reklama?

51. Pohoršuje vás?

52. Zdá se vám reklama etická?

53. Nechali byste reklamu vysílat v televizi před 22:00?

54. Myslíte si, že námět reklamy má plnit funkci sexuální prevence u mladistvích?

55. Zakázali byste tuto reklamu?

56. pohlaví:

57. Bydlíte v:

58. vaše vzdělání?

59. věková kategorie:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Doležalová, M.etika reklamní komunikace (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://etika-reklamni-komunikace.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.