Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Etika v cestovním ruchu

Etika v cestovním ruchu

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Tereza Čermáková
Šetření:16. 10. 2011 - 28. 10. 2011
Počet respondentů:129
Počet otázek (max/průměr):86 / 76.02
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:48,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.10:15
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, chtěla bych Vás poprosit o odpovědi na otázky související s etikou a korektností v cestovním ruchu. Výstupy tohoto dotazníku použiji pro analýzu etiky v cestovním ruchu v České Republice v mé bakalářské práci.

 

Děkuji,

Tereza Čermáková, studentka Fakulty ekonomické v Plzni.

 

Odpovědi respondentů

1. Jak často cestujete mimo své trvalé bydliště za účelem poznání a rekreace?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jednou za rok5038,76 %38,76 %  
jednou za měsíc4736,43 %36,43 %  
jednou za týden43,1 %3,1 %  
necestuji43,1 %3,1 %  
jednou za půl roku21,55 %1,55 %  
Několikrát za rok21,55 %1,55 %  
jednou za čtvrt roku10,78 %0,78 %  
3x za rok10,78 %0,78 %  
Záleží na sezóně10,78 %0,78 %  
cca 3-6x za rok10,78 %0,78 %  
7-10 krát za rok10,78 %0,78 %  
2x-3x za rok10,78 %0,78 %  
Asi čtyřikrát, pětkrát do roka, někdy i častěji10,78 %0,78 %  
jak kdy, jednou jednou za rok, jindy jednou za dva10,78 %0,78 %  
3x ročně10,78 %0,78 %  
Dle finančních možností10,78 %0,78 %  
když je čas a peníze10,78 %0,78 %  
čtyřikrát až šestkrát za rok10,78 %0,78 %  
dvakrát, třikrát za rok10,78 %0,78 %  
6x za rok10,78 %0,78 %  
2x - 3x10,78 %0,78 %  
4x ročně10,78 %0,78 %  
vícekrát za rok, ale nepravidelně10,78 %0,78 %  
vícerát do roka10,78 %0,78 %  
Několikrát do roka10,78 %0,78 %  
vícekrát do roka10,78 %0,78 %  

Graf

2. Jak moc se, dle Vašich zkušeností, vyskytují nekalé praktiky obchodníků v následujících službách cestovního ruchu v ČR? (++ nejvíce; - - vůbec)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „++”, „+”, „0”, „-” a „--”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Ubytovací služby0.1470.916
Stravovací služby0.5351.21
Dopravní služby0.1011.16
Lázeňské služby-0.240.989
Služby cestovních kanceláří a agentur0.3181.256
Průvodcovské služby-0.2091.111

Graf

3. Setkali jste se v UBYTOVACÍCH ZAŘÍZENÍCH (kromě kempů) v ČR s následujícími nedostatky (otázky 3-16)?: Ubytování v jiném objektu než jaký byl objednán

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne8263,57 %63,57 %  
ano4736,43 %36,43 %  

Graf

4. Pokoj neodpovídá objednávce (neodpovídající počet lůžek, chybějící lodžie, atd.)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne9069,77 %69,77 %  
ano3930,23 %30,23 %  

Graf

5. Nedostatky ve vybavení pokoje (chybí objednané WC a sprcha na pokoji, televize, klimatizace, atd.)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne9069,77 %69,77 %  
ano3930,23 %30,23 %  

Graf

6. Nefungující zařízení na pokoji (topení, voda, elektřina, klimatizace, TV, atd.)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7054,26 %54,26 %  
ne5945,74 %45,74 %  

Graf

7. Nekvalifikovaný personál

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6852,71 %52,71 %  
ano6147,29 %47,29 %  

Graf

8. Neochotný přístup personálu

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8263,57 %63,57 %  
ne4736,43 %36,43 %  

Graf

9. Nedostatečný nebo vůbec žádný úklid pokoje

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne7759,69 %59,69 %  
ano5240,31 %40,31 %  

Graf

10. Chybí nabízené služby (bazén, sportoviště, sauna, atd.)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne9674,42 %74,42 %  
ano3325,58 %25,58 %  

Graf

11. Hluk, zápach

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne7457,36 %57,36 %  
ano5542,64 %42,64 %  

Graf

12. Cena neodpovídá kvalitě ubytování

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7558,14 %58,14 %  
ne5441,86 %41,86 %  

Graf

13. Ztráta věcí z pokoje

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne12193,8 %93,8 %  
ano86,2 %6,2 %  

Graf

14. Zakouřený vzduch v nekuřáckých prostorech

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne9775,19 %75,19 %  
ano3224,81 %24,81 %  

Graf

15. Diskriminace zákazníka

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 16, NEotázka č. 17].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE11790,7 %90,7 %  
ANO129,3 %9,3 %  

Graf

16. S jakými druhy diskriminace zákazníka jste se setkali při užívání ubytovacích služebv ČR?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
věková758,33 %5,43 %  
kvůli sociálnímu postavení433,33 %3,1 %  
kvůli pohlaví216,67 %1,55 %  
rasová216,67 %1,55 %  
náboženská18,33 %0,78 %  
např. Němci vs. Češi18,33 %0,78 %  

Graf

17. S jakými jinými neetickými praktikami jste se setkali při užívání ubytovacích služeb v České republice (kromě kempů)?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

-

Chtěli více peněz než bylo dohodnuto.

krádež

Například pokoje nebyly vybaveny přikrývkami a polštáři.

Naštěstí s žádnými.

NE

Neodpovídající označení úrovně ubytování

nevzpomínám si

Nic

Nic kromě víše uvedeného

PES V RESTAURACI

Předem rezervovaný a potvrzený pokoj nebyl k dispozici a nebyl ani nahrazen, bez omluvy jsme hledali ubytování jinde.

především neochota a nekvalifikovanost personálu.

s žádnými

S žádnými, já v posledních letech jezdím jen do kempu.

s žádnými, obchod je vždy o dohodě obou stran včetně svobody obchod neuzavřít

špatná hygiena

výmena ubytovacieho zariadenia

žádné

žádné

žádné jiné

18. Setkali jste se v ČESKÉM KEMPU s následujícími problémy (otázka 17- 39)?: Nízký počet WC a umýváren vzhledem k velikosti kempu

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9573,64 %73,64 %  
ne3426,36 %26,36 %  

Graf

19. Špatný hygienický stav WC a umýváren

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano10883,72 %83,72 %  
ne2116,28 %16,28 %  

Graf

20. Nedostupnost správce kempu

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6550,39 %50,39 %  
ne6449,61 %49,61 %  

Graf

21. Cena neodpovídá kvalitě kempu

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7155,04 %55,04 %  
ne5844,96 %44,96 %  

Graf

22. Špatně udržovaný areál kempu

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne7457,36 %57,36 %  
ano5542,64 %42,64 %  

Graf

23. Špatně udržovaná příjezdová cesta

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne9069,77 %69,77 %  
ano3930,23 %30,23 %  

Graf

24. S jakými jinými neetickými praktikami jste se setkali v českých kempech?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

-

-

absence teplé vody

Celkové hygienické podmínky

Celkově špatné zázemí kempu, velká vzdálenost k sociálním zařízením i když bylo psáno, že je hned vedle louky na stanování, závadějící informace o kempu.

Chtěla bych napsat, že v ČR kempu jako takovém jsem byla v životě asi pouze jednou nebo dvakrát(a to ještě se školou na střední, takže jestli byl správce dostupný nebo ne a podobně fakt netuším), takže odpovědi můžou být trochu zavádějící. Spíš než kempy totiž preferuji spaní pod širákem, popř. pod stanem v lese ;) V kempu bych se bála, že mi někdo vykrade stan (třeba). Kempy osobně tedy vůbec nevyhledávám :) A jinak k této otázce: špatné jídlo.

Když jedu do kempu, tak to beru spíše tak, že jedu do přírody pod stan. Nikdy jsem se nikde necítila špatně.

Kromě té hygieny bylo vše ok

Naposledy nám na vodě ukradli barely a další věci...

Nastavení ceníku tak, že za některé služby se platí de facto dvakrát.

nedodržování nočního klidu, ošizené stravování

nedostatočná komunikácia so zákazníkom

Neochota otevřít sociálku podle otevírací doby.

nevím

nic výrazného

Obrovské fronty u občerstvení, neochotný personál, hluk

Pozdní otevírání občerstvení než podle určené otevírací doby.

Probuzení v 8 ráno s požadavkem zaplatit na další den.

s žádnými, obchod je vždy o dohodě obou stran včetně svobody obchod neuzavřít

žádné

25. Setkali jste se ve STRAVOVACÍCH ZAŘÍZENÍCH v ČR s následujícími nedostatky (otázky 24-40)?: Neochotný nebo nepříjemný personál

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano11992,25 %92,25 %  
ne107,75 %7,75 %  

Graf

26. Dlouhé čekací doby na obsluhu

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano12496,12 %96,12 %  
ne53,88 %3,88 %  

Graf

27. Uplatňování dvojích cen (pro domácí a zahraniční hosty)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne9875,97 %75,97 %  
ano3124,03 %24,03 %  

Graf

28. Nekvalitní jídla

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano10682,17 %82,17 %  
ne2317,83 %17,83 %  

Graf

29. Zkažená nebo nepoživatelná jídla

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne9472,87 %72,87 %  
ano3527,13 %27,13 %  

Graf

30. Nedostatečně teplá až vychladlá jídla

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8968,99 %68,99 %  
ne4031,01 %31,01 %  

Graf

31. Neadekvátně malé porce

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6550,39 %50,39 %  
ano6449,61 %49,61 %  

Graf

32. Podtáčení čepovaných nápojů

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9875,97 %75,97 %  
ne3124,03 %24,03 %  

Graf

33. Špinavé stoly, ubrusy

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano10782,95 %82,95 %  
ne2217,05 %17,05 %  

Graf

34. Špinavé příbory, nádobí

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8364,34 %64,34 %  
ne4635,66 %35,66 %  

Graf

35. Šizení hostů při účtování útraty

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6953,49 %53,49 %  
ano6046,51 %46,51 %  

Graf

36. Špatný stav WC

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano10379,84 %79,84 %  
ne2620,16 %20,16 %  

Graf

37. Diskriminace zákazníka

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 38, NEotázka č. 39].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE10883,72 %83,72 %  
ANO2116,28 %16,28 %  

Graf

38. S jakými druhy diskriminace zákazníka jste se setkali ve stravovacích zařízeních v ČR?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
věková1676,19 %12,4 %  
kvůli sociálnímu postavení628,57 %4,65 %  
rasová419,05 %3,1 %  
kvůli pohlaví419,05 %3,1 %  
Kvůli tomu, že mám malé děti.14,76 %0,78 %  
národnostní14,76 %0,78 %  

Graf

39. S jakými jiným neetickým chováním jste se setkali ve stravovacích zařízeních v ČR?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

_

-

-

-

-

-

-

-

--

---

.

.

...

...

arogance

arogancia

Asi je vše vystiženo výše.

asi nic

asi žádné jiné

celkově malý zájem o zákazníka

Čišník po nás chtěl zaplatit rozbité sklo u okna, jen kvůli tomu, že jsme seděli nejblíže.

Číšník se neomluvil poté, co na mě vylil majonézu. Ještě se tomu drze uchechtnul.

dlouhá čekací doba, neochotný personál, nedostatečně teplé jídlo

dlouhé čekání na objednávku

drzost obsluhy při reklamaci

drzý personál

dvojí započítávání objednávky - špatná organizace obsluhy (bary)

hluk

Hrubost, neochota personálu. Odbytá a nechutná jídla. Nedodržování pracovní doby.

ignorování zákazníka, nepříjemnost obsluhy, nepříjemný interiér

já nevim, ale když je to povinná otázka...třeba špinavá obsluha - hulič trávy, co má špinavý dredy plný brouků, když podává jídlo, má sandály a špinavý nohy...

jídlo s vlasy

kamenné knedlíky

Když jsem chtěla vrátit jídlo jelikož tam byl přimíchán cizí vlas,bylo to nemožné..

Kouřící obsluha, které táhlo z pusy, velice nepříjemné..

maly vyber sortimentu

Možná klamavá reklama??? Nevím, jaká je definice klamavé reklamy...Prostě: restaurace (pizzerie) se chlubila přípravou jídla před zraky zákazníků, ve skutečnosti ale bylo vidět jen vysekávání mražené pizzy z mrazáku (doslova). (Asi to klamavá reklama nebude, protože splnili, co tam měli napsané, ale každopádně to bylo dost zavádějící...)

Naprostá ignorace příchodu nových hostů (pozdrav)

ne

Neadekvátní poznámka číšníka na výši dýška

Nedalo se to jist

Nedodání objednaného jídla (po delší době zrušeno) a přitom jeho zaúčtování do ceny.

Nedodržování zákazu kouření v době oběda.

nekvalifikovaní pracovníci

nekvalifikovaný a nepříjemný personál

neochota personálu naúčtování více položek

neochota personálu

neochota personálu, dlouhé čekání na obsluhu

neochota při jakémkoli problému

neochotný personál

neprofesionalni obsluha cena neodpovida kvalite sluzeb

neprofesionální práce.. např. při donesení nové limonády číšnice dolila sklenici zbytkem nedopité původní limonády.. sice stejné značky, ale to se nedělá (a byla to lepší restaurace), dále kafe bez cukru atd.

Nepřemýšlím nad tím.

nepříjemná až drzá obsluha

nepříjemný personál

nesetkal

Nesetkala jsem se s dalším jinými než výše vypsanými

Neschopnost personálu (špatné servírování), neznalost nabízených pokrmů i nápojů (zejména vín) a celkový pocit, že svým příchodem personál obtěžuji. Nesmyslné kombinace na talíři a neidentifikovatelné suroviny.

Neschopnost vyhovět zákazníkovi

neslušné chování

neslušnost

nesprávné/neúplné informace na jídelním lístku.

neupravenost, špína...

nevím

nevim

nevím

nevím

Nevím

nevím

nevím

nevím

NEVÍM

nevím, vše řečeno v otázkách 24-37 a schází 38

nevm

nevzpomínám se

Neznalost obsluhy v jídle

Nic

nic jiného mě nenapadá

Obsluha donesla jídlo neodpovídající popisu v jídelním lístku.

obsluha tyká

Omlácené nádobí, neobdržení účtu

Osahávání jídla holýma rukama

Ošizené nápoje a jídelní porce, při stížnosti a předložení článku o tom jak má být velká porce, nebylo vyhověno a chyba byla neuznána.

podsunutí jiného jídla, než jsem si objednala

podtáčení čepovaných nápojů

Pomalá obsluha

povýšené chování

s ničím dalším

S přáteli jsme zašli do restaurace a byli jsme hned vykázáni už u vchodu vrchním u výčepu. Měli jsme dlouhé vlasy.

S zadnym

s žádným

s žádným

s žádným

s žádným

s žádnými

S žádnými

s žádnými

S žádnými dalšími jsem se nesetkala.

s žádnými, obchod je vždy o dohodě obou stran včetně svobody obchod neuzavřít

sprosté chování k zákazníkovi, pomalost obsluhy, neochota, špatná obsluha u zákazníků (lidí ve věku studentů)

Strašný hluk ve stravovacích zařízeních

šizení při účtování

švábi

UHO, UBO ...

úmyslné přehlížení zákazníka

upřednostňování movitých hostů

Vědomé používání zkažených potravin, nekvalifikovaný personál.

vše bylo řečeno

vše bylo řečeno

vše už bylo asi vyjmenováno

Zadne

Záměna jídla - objednán např. kuřecí s jemnou smetanovou omáčkou, dostala jsem kuřecí "něco" s ostrým chilli dresinkem. Špatně skladované krevety ve vyhlášené restauraci, což vyústilo k otravě slinivky a půlroční dietě.

zápach

Zrovna si nevzpomenu.

žádná

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné další

žádné mimo uvedené.

žádným

žádným

žádnými

žádnými

40. Setkali jste se někdy při užívání LÁZEŇSKÝCH SLUŽEB v ČR s následujícími nedostatky (otázky 40-47): Nekvalifikovaný personál

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne11992,25 %92,25 %  
ano107,75 %7,75 %  

Graf

41. Nepříjemný a neochotný personál

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne9279,31 %71,32 %  
ano2420,69 %18,6 %  

Graf

42. Zanedbávání léčebných metod

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne11689,92 %89,92 %  
ano1310,08 %10,08 %  

Graf

43. Neuklizené a zanedbané prostory lázní

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne11186,05 %86,05 %  
ano1813,95 %13,95 %  

Graf

44. Preferování samoplátců před klienty, kterým hradí služby ZP

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne10480,62 %80,62 %  
ano2519,38 %19,38 %  

Graf

45. Diskriminace zákazníka

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 46, NEotázka č. 47].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE12395,35 %95,35 %  
ANO64,65 %4,65 %  

Graf

46. S jakými druhy diskriminace zákazníka jste se setkali při užívání lázeňských služeb v ČR?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kvůli sociálnímu postavení466,67 %3,1 %  
věková350 %2,33 %  
náboženská116,67 %0,78 %  
kvůli pohlaví116,67 %0,78 %  
rasová116,67 %0,78 %  

Graf

47. S jakým jiným neetickým chováním jste se setkali při užívání lázeňských služeb v ČR?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

-

-

Ještě jsem lázně nenavšítvila.

Ne

nebyla jsem v lázních

nedostatok procedúr

Nemám moc zkušeností s lázněmi, takže jsem ani nevěděla, jak odpovědět na předchozí otázky

nemám zkušenosti

nevím

nic

nikdy jsem nepodstoupila žádné lázeňské služby

s žádnými, obchod je vždy o dohodě obou stran včetně svobody obchod neuzavřít

V lázních jsem nebyla, nemohu posoudit.

žádné

žádné

žádné

žádným

48. Setkali jste se při užívání služeb ČESKÝCH CESTOVNÍCH KANELÁŘÍ/AGENTUR s následujícími nedostatky (otázky 48-58)?: Nepravdivé, nesrozumitelné nebo neúplné informace o zájezdu

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8364,34 %64,34 %  
ne4635,66 %35,66 %  

Graf

49. Zájezd neodpovídal popisu a fotkám v katalogu

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne7155,04 %55,04 %  
ano5844,96 %44,96 %  

Graf

50. Chybějící slíbené služby (pláž, lehátka, slunečníky, bary, sauna,…)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne7961,24 %61,24 %  
ano5038,76 %38,76 %  

Graf

51. Špatná domluva a spojení s cestovní kanceláří (agenturou)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne9069,77 %69,77 %  
ano3930,23 %30,23 %  

Graf

52. Skryté poplatky (např. letištní taxy, palivové příplatky)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne8666,67 %66,67 %  
ano4333,33 %33,33 %  

Graf

53. Neoprávněné nakládání s osobními údaji

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne12093,02 %93,02 %  
ano96,98 %6,98 %  

Graf

54. Problémy s vyřizováním reklamace zájezdu

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne10178,29 %78,29 %  
ano2821,71 %21,71 %  

Graf

55. Neodpovídá počet dní zájezdu

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne11790,7 %90,7 %  
ano129,3 %9,3 %  

Graf

56. Diskriminace zákazníka

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 57, NEotázka č. 58].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE12496,12 %96,12 %  
ANO53,88 %3,88 %  

Graf

57. S jakými druhy diskriminace zákazníka jste se při užívání služeb českých cestovních kanceláří/agentur setkali?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
věková240 %1,55 %  
kvůli národnosti120 %0,78 %  
kvůli sociálnímu postavení120 %0,78 %  
kvůli pohlaví120 %0,78 %  

Graf

58. S jakými dalšími neetickými praktikami jste se setkali při užívání služeb českých cestovních kanceláří/agentur?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

-

-

Akorát když jsem řekla, že o jiný zájezd nemám zájem, když je plný můj vybraný, volala mi paní z agentury ještě 3x s nabídkou jiného.

dramatická změna způsobu dopravy

Již nic.

Lehátka podle katalogu zdarma, na místě chtěli poplatek - vše se ale vyřešilo, tedy bez placení, delegát byl špatně informován.

nemám zkušenosti

Neodpovídající označení úrovně hotelu

nízka úroveň poskytovaných služieb

Problém s vracením peněz, když byl zájezd pro malý počet účastníků zrušen

s žádnými, obchod je vždy o dohodě obou stran včetně svobody obchod neuzavřít

Ubytování ve slíbeném hotelu a po dvou dnech (ze 7) přesun jinam. Povinné čerpání "fakultativního" výletu.

žádné

žádné

žádné

žádné jiné

59. Jaké máte zkušenosti s vyřizováním reklamace zájezdu u české cestovní kanceláře/agentury?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NIKDY JSEM ZÁJEZD NEREKLAMOVAL(A)9775,19 %75,19 %  
PRŮMĚRNÉ2217,05 %17,05 %  
ŠPATNÉ75,43 %5,43 %  
VÝBORNÉ32,33 %2,33 %  

Graf

60. Odpovídal zájezd, který jste si vybrali u české cestovní kanceláře (agentury) popisu a obrazové dokumentaci v katalogu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
SPÍŠE ANO9170,54 %70,54 %  
ROZHODNĚ ANO2418,6 %18,6 %  
SPÍŠE NE118,53 %8,53 %  
ROZHODNĚ NE32,33 %2,33 %  

Graf

61. Setkali jste se při práci ČESKÉHO PRŮVODCE (DELEGÁTA) s následujícími nedostatky (otázky 61-73)?: Ohrožení života, zdraví nebo majetku klientů z nedbalosti

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne12193,8 %93,8 %  
ano86,2 %6,2 %  

Graf

62. Nedodržování závazného programu

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne10883,72 %83,72 %  
ano2116,28 %16,28 %  

Graf

63. Špatná organizace

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne7356,59 %56,59 %  
ano5643,41 %43,41 %  

Graf

64. Neposkytnutí důležitých informací

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne9573,64 %73,64 %  
ano3426,36 %26,36 %  

Graf

65. Nerespektování zájmů a individuálních potřeb klientů

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne8465,12 %65,12 %  
ano4534,88 %34,88 %  

Graf

66. Neschopnost řešit mimořádné události

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne9674,42 %74,42 %  
ano3325,58 %25,58 %  

Graf

67. Nedostupnost (průvodce) během zájezdu

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne9069,77 %69,77 %  
ano3930,23 %30,23 %  

Graf

68. Ignorace stížností a reklamací klientů během zájezdu

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne10581,4 %81,4 %  
ano2418,6 %18,6 %  

Graf

69. Netaktní chování ke klientům

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne10883,72 %83,72 %  
ano2116,28 %16,28 %  

Graf

70. Nedochvilnost, nepřesnost

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne8565,89 %65,89 %  
ano4434,11 %34,11 %  

Graf

71. Diskriminace klientů

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 72, NEotázka č. 73].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE12899,22 %99,22 %  
ANO10,78 %0,78 %  

Graf

72. S jakými druhy diskriminace zákazníka jste se při práci českých průvodců (delegátů) setkali?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kvůli pohlaví1100 %0,78 %  

Graf

73. S jakými dalšími neetickými praktikami jste se při práci českých průvodců (delegátů) setkali?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

-

-

-

Extreémě nervózní delegátka

Jazykové neznalosti průvodců - tím opravdu nemyslím nedokonalost znalosti, ale skutečnou neznalost. Nedochvilnost průvodců při poznávacích zájezdech - situace, kdy plný autobus včetně řidiče čeká hodinu na průvodce, po vyvolání mobilem průvodce oznámí, "že se ještě zdrží". Vědomé lhaní průvodců, byť v zájmu zákazníků - kdy se koupí pro zájezd o 5 vstupenek méně (on to nikdo počítat nebude), případně je zájezd prohlášen z autobus učitelů na poznávacím zájezdu apod. Inkaso peněz za výlet do vlastní kapsy.

Ještě jsem neměla možnost se setkat s delegáty.

ne

nemám vlastní zkušenosti

neochota poskytnúť info

Opět služeb CK moc nevyužívám :) Ale až na ten jeden zmíněný horší zážitek mám jinak vcelku dobré zkušenosti

podceňování problémů

žádné

žádné

žádné

žádné jiné

74. Setkali jste se někdy při užívání DOPRAVNÍCH SLUŽEB v ČR s těmito nedostatky (otázky 74-81)?: Nižší třída dopravního prostředku

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7155,04 %55,04 %  
ne5844,96 %44,96 %  

Graf

75. Změna dopravního prostředku

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8162,79 %62,79 %  
ne4837,21 %37,21 %  

Graf

76. Zpoždění dopravního prostředku

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano11689,92 %89,92 %  
ne1310,08 %10,08 %  

Graf

77. Špatný stav dopravního prostředku

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano10581,4 %81,4 %  
ne2418,6 %18,6 %  

Graf

78. Nedostatečná obsluha během dopravy

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne7457,36 %57,36 %  
ano5542,64 %42,64 %  

Graf

79. Nedostatky ve vybavení dopravního prostředku

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7759,69 %59,69 %  
ne5240,31 %40,31 %  

Graf

80. Chybějící transfer na ubytování

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne10782,95 %82,95 %  
ano2217,05 %17,05 %  

Graf

81. S jakými dalšími neetickými praktikami jste se setkali při užívání dopravních služeb v ČR?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

-

-

nc

ne

Neurvalé chování řidiče. Prodej nápojů v příšerné nekvalitě.

Nevědomost řidiče meziměstského autobusu o elektronických jízdenkách (rezervace a platba přes internet, v životě to neviděl ani nevěděl, že to lze..)

nic dalšího si nevybavuji

príliš vysoká cena

s žádnými, obchod je vždy o dohodě obou stran včetně svobody obchod neuzavřít

Špatné řidičské schopnosti - najetí do příkopy, ztracení ve městě, apod. Neohlášená změna pořadí výstupních měst.

U otázek 77 mám trochu problém odpovědět, protože obsluhu během dopravy poskytuje jen málokdo. Takže by se dalo lehce odpovědět "ano". Ale obsluhu považuji spíše za něco navíc, proto odpovídám "ne".

U vlaků jsou to časté pozdní příjezdy a špatný stav souprav.

Vlaky na sebe měly navazovat a nečekaly.

žádné

žádné

žádné

žádné jiné

82. Jak byste, dle Vašich zkušeností, hodnotili chování personálu k zákazníkům v následujících službách cestovního ruchu v České republice? (1- nejlepší, 5 - nejhorší)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Ubytovací služby - hotely, penziony2.310.602
Ubytovací služby - kempy3.0080.783
Stravovací služby2.9220.707
Lázeňské služby2.1160.893
Dopravní služby3.0620.802
Služby cestovních kanceláří/agentur2.4110.676
Průvodcovské služby2.3020.8

Graf

83. Jste

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ŽENA10581,4 %81,4 %  
MUŽ2418,6 %18,6 %  

Graf

84. Váš věk:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 24 let9474,02 %72,87 %  
25 – 44 let3023,62 %23,26 %  
45 – 64 let21,57 %1,55 %  
nad 65 let10,79 %0,78 %  

Graf

85. Vaše současná ekonomická aktivita:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student8567,46 %65,89 %  
zaměstnanec3124,6 %24,03 %  
podnikatel53,97 %3,88 %  
jiný ekonomicky neaktivní53,97 %3,88 %  

Graf

86. Ve kterém kraji bydlíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Plzeňský kraj6651,16 %51,16 %  
Hlavní město Praha2015,5 %15,5 %  
Moravskoslezský kraj107,75 %7,75 %  
Ústecký kraj75,43 %5,43 %  
Jihomoravský kraj53,88 %3,88 %  
Středočeský kraj43,1 %3,1 %  
Pardubický kraj43,1 %3,1 %  
Karlovarský kraj32,33 %2,33 %  
Jihočeský kraj32,33 %2,33 %  
Olomoucký kraj21,55 %1,55 %  
Kraj Vysočina21,55 %1,55 %  
Liberecký kraj10,78 %0,78 %  
Zlínský kraj10,78 %0,78 %  
nejsem z České republiky10,78 %0,78 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 8 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Setkali jste se v UBYTOVACÍCH ZAŘÍZENÍCH (kromě kempů) v ČR s následujícími nedostatky (otázky 3-16)?: Ubytování v jiném objektu než jaký byl objednán

  • odpověď ne:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ROZHODNĚ ANO na otázku 60. Odpovídal zájezd, který jste si vybrali u české cestovní kanceláře (agentury) popisu a obrazové dokumentaci v katalogu?

12. Cena neodpovídá kvalitě ubytování

  • odpověď ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Stravovací služby=-1 na otázku 2. Jak moc se, dle Vašich zkušeností, vyskytují nekalé praktiky obchodníků v následujících službách cestovního ruchu v ČR? (++ nejvíce; - - vůbec)

22. Špatně udržovaný areál kempu

  • odpověď ne:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 19. Špatný hygienický stav WC a umýváren

35. Šizení hostů při účtování útraty

  • odpověď ne:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 25. Setkali jste se ve STRAVOVACÍCH ZAŘÍZENÍCH v ČR s následujícími nedostatky (otázky 24-40)?: Neochotný nebo nepříjemný personál

37. Diskriminace zákazníka

  • odpověď ANO:
    • 6.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi věková na otázku 38. S jakými druhy diskriminace zákazníka jste se setkali ve stravovacích zařízeních v ČR?

49. Zájezd neodpovídal popisu a fotkám v katalogu

  • odpověď ne:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ROZHODNĚ ANO na otázku 60. Odpovídal zájezd, který jste si vybrali u české cestovní kanceláře (agentury) popisu a obrazové dokumentaci v katalogu?

75. Změna dopravního prostředku

  • odpověď ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dopravní služby=2 na otázku 2. Jak moc se, dle Vašich zkušeností, vyskytují nekalé praktiky obchodníků v následujících službách cestovního ruchu v ČR? (++ nejvíce; - - vůbec)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 40. Setkali jste se někdy při užívání LÁZEŇSKÝCH SLUŽEB v ČR s následujícími nedostatky (otázky 40-47): Nekvalifikovaný personál

79. Nedostatky ve vybavení dopravního prostředku

  • odpověď ano:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dopravní služby=2 na otázku 2. Jak moc se, dle Vašich zkušeností, vyskytují nekalé praktiky obchodníků v následujících službách cestovního ruchu v ČR? (++ nejvíce; - - vůbec)
  • odpověď ne:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 77. Špatný stav dopravního prostředku

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak často cestujete mimo své trvalé bydliště za účelem poznání a rekreace?

2. Jak moc se, dle Vašich zkušeností, vyskytují nekalé praktiky obchodníků v následujících službách cestovního ruchu v ČR? (++ nejvíce; - - vůbec)

3. Setkali jste se v UBYTOVACÍCH ZAŘÍZENÍCH (kromě kempů) v ČR s následujícími nedostatky (otázky 3-16)?: Ubytování v jiném objektu než jaký byl objednán

4. Pokoj neodpovídá objednávce (neodpovídající počet lůžek, chybějící lodžie, atd.)

5. Nedostatky ve vybavení pokoje (chybí objednané WC a sprcha na pokoji, televize, klimatizace, atd.)

6. Nefungující zařízení na pokoji (topení, voda, elektřina, klimatizace, TV, atd.)

7. Nekvalifikovaný personál

8. Neochotný přístup personálu

9. Nedostatečný nebo vůbec žádný úklid pokoje

10. Chybí nabízené služby (bazén, sportoviště, sauna, atd.)

11. Hluk, zápach

12. Cena neodpovídá kvalitě ubytování

13. Ztráta věcí z pokoje

14. Zakouřený vzduch v nekuřáckých prostorech

15. Diskriminace zákazníka

18. Setkali jste se v ČESKÉM KEMPU s následujícími problémy (otázka 17- 39)?: Nízký počet WC a umýváren vzhledem k velikosti kempu

19. Špatný hygienický stav WC a umýváren

20. Nedostupnost správce kempu

21. Cena neodpovídá kvalitě kempu

22. Špatně udržovaný areál kempu

23. Špatně udržovaná příjezdová cesta

25. Setkali jste se ve STRAVOVACÍCH ZAŘÍZENÍCH v ČR s následujícími nedostatky (otázky 24-40)?: Neochotný nebo nepříjemný personál

26. Dlouhé čekací doby na obsluhu

27. Uplatňování dvojích cen (pro domácí a zahraniční hosty)

28. Nekvalitní jídla

29. Zkažená nebo nepoživatelná jídla

30. Nedostatečně teplá až vychladlá jídla

31. Neadekvátně malé porce

32. Podtáčení čepovaných nápojů

33. Špinavé stoly, ubrusy

34. Špinavé příbory, nádobí

35. Šizení hostů při účtování útraty

36. Špatný stav WC

37. Diskriminace zákazníka

38. S jakými druhy diskriminace zákazníka jste se setkali ve stravovacích zařízeních v ČR?

40. Setkali jste se někdy při užívání LÁZEŇSKÝCH SLUŽEB v ČR s následujícími nedostatky (otázky 40-47): Nekvalifikovaný personál

41. Nepříjemný a neochotný personál

42. Zanedbávání léčebných metod

43. Neuklizené a zanedbané prostory lázní

44. Preferování samoplátců před klienty, kterým hradí služby ZP

45. Diskriminace zákazníka

48. Setkali jste se při užívání služeb ČESKÝCH CESTOVNÍCH KANELÁŘÍ/AGENTUR s následujícími nedostatky (otázky 48-58)?: Nepravdivé, nesrozumitelné nebo neúplné informace o zájezdu

49. Zájezd neodpovídal popisu a fotkám v katalogu

50. Chybějící slíbené služby (pláž, lehátka, slunečníky, bary, sauna,…)

51. Špatná domluva a spojení s cestovní kanceláří (agenturou)

52. Skryté poplatky (např. letištní taxy, palivové příplatky)

53. Neoprávněné nakládání s osobními údaji

54. Problémy s vyřizováním reklamace zájezdu

55. Neodpovídá počet dní zájezdu

56. Diskriminace zákazníka

59. Jaké máte zkušenosti s vyřizováním reklamace zájezdu u české cestovní kanceláře/agentury?

60. Odpovídal zájezd, který jste si vybrali u české cestovní kanceláře (agentury) popisu a obrazové dokumentaci v katalogu?

61. Setkali jste se při práci ČESKÉHO PRŮVODCE (DELEGÁTA) s následujícími nedostatky (otázky 61-73)?: Ohrožení života, zdraví nebo majetku klientů z nedbalosti

62. Nedodržování závazného programu

63. Špatná organizace

64. Neposkytnutí důležitých informací

65. Nerespektování zájmů a individuálních potřeb klientů

66. Neschopnost řešit mimořádné události

67. Nedostupnost (průvodce) během zájezdu

68. Ignorace stížností a reklamací klientů během zájezdu

69. Netaktní chování ke klientům

70. Nedochvilnost, nepřesnost

71. Diskriminace klientů

74. Setkali jste se někdy při užívání DOPRAVNÍCH SLUŽEB v ČR s těmito nedostatky (otázky 74-81)?: Nižší třída dopravního prostředku

75. Změna dopravního prostředku

76. Zpoždění dopravního prostředku

77. Špatný stav dopravního prostředku

78. Nedostatečná obsluha během dopravy

79. Nedostatky ve vybavení dopravního prostředku

80. Chybějící transfer na ubytování

82. Jak byste, dle Vašich zkušeností, hodnotili chování personálu k zákazníkům v následujících službách cestovního ruchu v České republice? (1- nejlepší, 5 - nejhorší)

83. Jste

84. Váš věk:

85. Vaše současná ekonomická aktivita:

86. Ve kterém kraji bydlíte?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak často cestujete mimo své trvalé bydliště za účelem poznání a rekreace?

2. Jak moc se, dle Vašich zkušeností, vyskytují nekalé praktiky obchodníků v následujících službách cestovního ruchu v ČR? (++ nejvíce; - - vůbec)

3. Setkali jste se v UBYTOVACÍCH ZAŘÍZENÍCH (kromě kempů) v ČR s následujícími nedostatky (otázky 3-16)?: Ubytování v jiném objektu než jaký byl objednán

4. Pokoj neodpovídá objednávce (neodpovídající počet lůžek, chybějící lodžie, atd.)

5. Nedostatky ve vybavení pokoje (chybí objednané WC a sprcha na pokoji, televize, klimatizace, atd.)

6. Nefungující zařízení na pokoji (topení, voda, elektřina, klimatizace, TV, atd.)

7. Nekvalifikovaný personál

8. Neochotný přístup personálu

9. Nedostatečný nebo vůbec žádný úklid pokoje

10. Chybí nabízené služby (bazén, sportoviště, sauna, atd.)

11. Hluk, zápach

12. Cena neodpovídá kvalitě ubytování

13. Ztráta věcí z pokoje

14. Zakouřený vzduch v nekuřáckých prostorech

15. Diskriminace zákazníka

18. Setkali jste se v ČESKÉM KEMPU s následujícími problémy (otázka 17- 39)?: Nízký počet WC a umýváren vzhledem k velikosti kempu

19. Špatný hygienický stav WC a umýváren

20. Nedostupnost správce kempu

21. Cena neodpovídá kvalitě kempu

22. Špatně udržovaný areál kempu

23. Špatně udržovaná příjezdová cesta

25. Setkali jste se ve STRAVOVACÍCH ZAŘÍZENÍCH v ČR s následujícími nedostatky (otázky 24-40)?: Neochotný nebo nepříjemný personál

26. Dlouhé čekací doby na obsluhu

27. Uplatňování dvojích cen (pro domácí a zahraniční hosty)

28. Nekvalitní jídla

29. Zkažená nebo nepoživatelná jídla

30. Nedostatečně teplá až vychladlá jídla

31. Neadekvátně malé porce

32. Podtáčení čepovaných nápojů

33. Špinavé stoly, ubrusy

34. Špinavé příbory, nádobí

35. Šizení hostů při účtování útraty

36. Špatný stav WC

37. Diskriminace zákazníka

38. S jakými druhy diskriminace zákazníka jste se setkali ve stravovacích zařízeních v ČR?

40. Setkali jste se někdy při užívání LÁZEŇSKÝCH SLUŽEB v ČR s následujícími nedostatky (otázky 40-47): Nekvalifikovaný personál

41. Nepříjemný a neochotný personál

42. Zanedbávání léčebných metod

43. Neuklizené a zanedbané prostory lázní

44. Preferování samoplátců před klienty, kterým hradí služby ZP

45. Diskriminace zákazníka

48. Setkali jste se při užívání služeb ČESKÝCH CESTOVNÍCH KANELÁŘÍ/AGENTUR s následujícími nedostatky (otázky 48-58)?: Nepravdivé, nesrozumitelné nebo neúplné informace o zájezdu

49. Zájezd neodpovídal popisu a fotkám v katalogu

50. Chybějící slíbené služby (pláž, lehátka, slunečníky, bary, sauna,…)

51. Špatná domluva a spojení s cestovní kanceláří (agenturou)

52. Skryté poplatky (např. letištní taxy, palivové příplatky)

53. Neoprávněné nakládání s osobními údaji

54. Problémy s vyřizováním reklamace zájezdu

55. Neodpovídá počet dní zájezdu

56. Diskriminace zákazníka

59. Jaké máte zkušenosti s vyřizováním reklamace zájezdu u české cestovní kanceláře/agentury?

60. Odpovídal zájezd, který jste si vybrali u české cestovní kanceláře (agentury) popisu a obrazové dokumentaci v katalogu?

61. Setkali jste se při práci ČESKÉHO PRŮVODCE (DELEGÁTA) s následujícími nedostatky (otázky 61-73)?: Ohrožení života, zdraví nebo majetku klientů z nedbalosti

62. Nedodržování závazného programu

63. Špatná organizace

64. Neposkytnutí důležitých informací

65. Nerespektování zájmů a individuálních potřeb klientů

66. Neschopnost řešit mimořádné události

67. Nedostupnost (průvodce) během zájezdu

68. Ignorace stížností a reklamací klientů během zájezdu

69. Netaktní chování ke klientům

70. Nedochvilnost, nepřesnost

71. Diskriminace klientů

74. Setkali jste se někdy při užívání DOPRAVNÍCH SLUŽEB v ČR s těmito nedostatky (otázky 74-81)?: Nižší třída dopravního prostředku

75. Změna dopravního prostředku

76. Zpoždění dopravního prostředku

77. Špatný stav dopravního prostředku

78. Nedostatečná obsluha během dopravy

79. Nedostatky ve vybavení dopravního prostředku

80. Chybějící transfer na ubytování

82. Jak byste, dle Vašich zkušeností, hodnotili chování personálu k zákazníkům v následujících službách cestovního ruchu v České republice? (1- nejlepší, 5 - nejhorší)

83. Jste

84. Váš věk:

85. Vaše současná ekonomická aktivita:

86. Ve kterém kraji bydlíte?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Čermáková, T.Etika v cestovním ruchu (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://etika-v-cestovnim-ruchu.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.