Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Etika ve světě reklamy na alkohol

Etika ve světě reklamy na alkohol

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Miluše Brunátová
Šetření:13. 03. 2011 - 25. 03. 2011
Počet respondentů:200
Počet otázek (max/průměr):26 / 23.7
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:68,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:54
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti,

dovoluji si Vás požádat o spolupráci při průzkumu v oblasti reklamy. Cílem průzkumu je zjistit, do jaké míry je veřejnost ochotna tolerovat reklamy na alkoholické nápoje. Dotazník je zcela anonymní a Vaše názory budou využity při zpracování bakalářské práce. Děkuji za Vaši ochotu.

Odpovědi respondentů

1. Jaký máte vztah k reklamám?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
neutrální, nevadí mi12261 %61 %  
záporný, nesnáším je5829 %29 %  
kladný, líbí se mi2010 %10 %  

Graf

2. Jaká reklama na Vás nejvíce působí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
televizní reklama11959,5 %59,5 %  
internetová reklama2814 %14 %  
venkovní reklama2010 %10 %  
tisková reklama94,5 %4,5 %  
nic42 %2 %  
rozhlasové spoty31,5 %1,5 %  
žádná21 %1 %  
Nedokážu přidělit prioritu některé z uvedených10,5 %0,5 %  
¨žádné protože reklamy jsou tahák na peníze10,5 %0,5 %  
vyhýbám se jim10,5 %0,5 %  
doporučení přátel10,5 %0,5 %  
osobní doporučení od spokojeného zákazníka10,5 %0,5 %  
zadna nesnasim je a nejvic je nesnasim pri hokeji10,5 %0,5 %  
ziadna10,5 %0,5 %  
Doporučení kamarádky, rodiny apod.10,5 %0,5 %  
doporučení od známého10,5 %0,5 %  
žádný10,5 %0,5 %  
vyhýbám se reklamám10,5 %0,5 %  
ústní10,5 %0,5 %  
nevím10,5 %0,5 %  
co potřebuji si vyhledám na internetu10,5 %0,5 %  
žádná, reklamy ignoruji. Na internetu blokuji.10,5 %0,5 %  

Graf

3. Jak často sledujete TV?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
každý den7738,5 %38,5 %  
několikrát týdně6733,5 %33,5 %  
zřídka kdy3618 %18 %  
několikrát za měsíc2010 %10 %  

Graf

4. Co nejčastěji děláte, když běží v TV reklamní spot?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
věnujete se jiné činnosti9145,5 %45,5 %  
přepnete na jiný televizní kanál6633 %33 %  
ztišíte zvuk2512,5 %12,5 %  
sledujete reklamu189 %9 %  

Graf

5. Myslíte si, že se dnes často objevují neetické reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
občas9849 %49 %  
spíše ne5728,5 %28,5 %  
spíše ano4522,5 %22,5 %  

Graf

6. Víte, zda-li jde nějakým způsobem nevhodnou či neetickou reklamu zakázat?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano11758,5 %58,5 %  
nevím6934,5 %34,5 %  
ne147 %7 %  

Graf

7. Víte kam se v takovém případě obrátit?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 8, ne, ale vyhledal bych si tootázka č. 9, ne, ani bych to nehledalotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, ale vyhledal bych si to9447 %47 %  
ne, ani bych to nehledal7437 %37 %  
ano3216 %16 %  

Graf

8. Kam?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

na Radu pro reklamu

na radu pro rozhlasové a televizní vysílání, nebo radu pro reklamu

Na Radu pro rozhlasové a televizní vysílání, řekla bych.

Nejspíš RPR

Rada pre vysielanie a retransmisiu Rada pre reklamu

Rada pro reklamu ČOI

Rada pro reklamu

Rada pro reklamu

Rada pro reklamu

Rada pro reklamu

Rada pro reklamu

rada pro reklamu

Rada pro reklamu

rada pro reklamu

rada pro reklamu

rada pro reklamu :)

Rada pro reklamu ČR

rada pro reklamu rpr.cz

Rada pro reklamu, popřípadě Rada pro rozhlasové a televizní vysílání

Rada pro reklamu.

rada pro rozhlasové a televizní vysílání

Rada pro rozhlasové a televizní vysílání

Rada pro rozhlasové a televizní vysílání

rada pro rozhlasové a televizní vysílání

Rada pro rozhlasové a televizní vysílání

Rada pro rozhlasové a televizní vysílání

Rada pro rozhlasové a televizní vysílání - nejspíš :-)

Rada pro rozhlasoví a televizní vysílání

rpr

rpr.cz

ředitelství tv

vím, že existuje organizace, která může takovou reklamu zakázat. Vyhledala bych si ji na internetu.

9. Pijete alkohol?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
několikrát za měsic8241 %41 %  
zřídka kdy7738,5 %38,5 %  
několiktrát týdně3618 %18 %  
každý den52,5 %2,5 %  

Graf

10. Je podle Vás mezi pivem a "tvrdým" alkoholem rozdíl?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, velký8944,5 %44,5 %  
ano, ale ne tak velký7437 %37 %  
ne, obojí je alkohol3718,5 %18,5 %  

Graf

11. Jak vnímáte reklamu na alkoholické nápoje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevadí mi, přijde mi stejná jako ostatní16381,5 %81,5 %  
přijde mi nevhodná, měla by být zakázána2010 %10 %  
většinou dobře, vyhledávam ji178,5 %8,5 %  

Graf

12. Kupujete si či ochutnáváte na základě reklamního doporučení alkoholické nápoje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
občas, málokdy10150,5 %50,5 %  
zásadně nikdy9547,5 %47,5 %  
často je vyhledávám a uvažuji o koupi42 %2 %  

Graf

13. Setkali jste se někdy s reklamou na alkoholické nápoje, která Vám připadala neetická?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 14, neotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne16381,5 %81,5 %  
ano3718,5 %18,5 %  

Graf

14. Co konkrétně Vám vadilo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevhodná doba či místo propagace1232,43 %6 %  
nemravnost1129,73 %5,5 %  
propagace alkoholu jako škodlivé látky1129,73 %5,5 %  
klamavé informace1027,03 %5 %  
nízký věk aktérů924,32 %4,5 %  
Zobrazení úplně jiné reality, než je skutečnost.12,7 %0,5 %  
měla by být zakázána stejně jako ta na cigarety12,7 %0,5 %  
spojení alkoholu jako jediné možné zábavy12,7 %0,5 %  
Namlouvá lidem, že když pijí, mají přátele, štěstí12,7 %0,5 %  
vlastně sklenka alkoholu je to, co potřebují k živ12,7 %0,5 %  
k životu, aby byl dokonalý12,7 %0,5 %  
přikrášlenost12,7 %0,5 %  

Graf

15. Myslíte si, že by měla být reklama na alkoholické nápoje více regulována?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 16, neotázka č. 17].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne13065 %65 %  
ano7035 %35 %  

Graf

16. Jakým způsobem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
omezení vysílacích časů v TV a rozhlase5071,43 %25 %  
vše1420 %7 %  
zákaz sponzoringu1115,71 %5,5 %  
lepší zabezpečení webových stránek912,86 %4,5 %  
zákaz reklamy v tisku45,71 %2 %  
soudností autorů reklam 11,43 %0,5 %  
morálním kodexem médií11,43 %0,5 %  
omezení v TV a tisku11,43 %0,5 %  
upozornění na následky11,43 %0,5 %  

Graf

17. BERENTZEN - Jaký je Váš názor na tuto reklamu? http://www.youtube.com/watch?v=xNscdx4aZaU

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevadí mi12160,5 %60,5 %  
přijde mi nevhodná5226 %26 %  
líbí se mi2713,5 %13,5 %  

Graf

18. BERENTZEN - Připadá Vám na této reklamě něco neetického či nepřiměřeného?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

...

00

Alkohol = kamarád. To je špatně.

alkohol = kámoš do nepohody

Alkohol by neměl řešit problémy a být kamarádem v nouzi.

Alkohol by se neměl označovat za kamaráda, neměl by být jako prostředek pro řešení problémů

alkohol jako "kamarád" beru jako "znak závislosti"

alkohol je spojován s kamarádstvím

Alkohol je srovnáván s kamarádem do deště, což byl v originálním filmu člověk.

alkohol je zde jako přítel

alkohol kamarád

alkohol MÍSTO kamaráda, jít pít když je zle - vede k alkoholismu, protože v životě jsou pořád nějaké problémy

Alkohol není jediné řešení problémů. Naopak může škodit. Na této reklamě se mi nelíbí zkreslení reality.

alkohol není kamarád!

alkohol není lék na depresi, naopak

ani ne

ani ne

Ani ne.

ano

ano - kombinace alkohol kamarád

ano - kombinace alkohol kamarád

ano, alkohol jako přítel člověka podporuje alkoholosmus

Ano, je mi jasné, že výraz "kamarád do deště" není úplně etický.

Asi není úplně ideální říkat alkoholu "kamarád"

asociace špatná nálada, alkohol

Doslovně se zaměřuje na floutky, kteří udržují víc vztahů současně a trpí nedostatkem skutečných přátel. Povzbuzuje k přátelství s alkoholem jak náhražkou. Lze o ní říct, že je neetická. Podle mne ale spíš odradí, než přitáhne.

ee

Jak tam říkaj, že alkohol je tvůj kámoš. Vyřeší problémy....

Jako neetická mi příliš nepřipadá

Jde o to, abych reklamu vyhledala a klikla na ni? Každá reklama je neetická a nepřiměřená.

Je divná. Navádí lidi k pití, když je jim úzko. To jde přeci řešit i jinak.

je to dost neetické.Problém se nedá řešit alkoholem a tato reklama k tomu vybízí.

Již si nevybavuji, ale myslím, že se jednalo o vanu a nějaké ovoce. Docela v pohodě

Kamrád by měl být člověk nebo zvíře, ovšem ne alkohol.

kapka nevhodného šovinismu?

Klasická reklama na alkohol, nepřekvapí ani nepobouří.

max bych mozna nenazivala tak naprimo alkohol kamaradem. Dle meho to ma byt spis neco, co sdilis s kamarady.

mluví o alkoholu jako kámarádovi.....

Možná ty vrtící se ženský, ale není to nic hrozného.

nabádá k alkoholismu

nabádá k řešení starostí konzumací alkoholu,

Nabádá na pití alkoholu pro vyřešení osobních problemů

nahrazování přátel alkoholem, zneužití slov. spojení "kamarád do deště"

Napsal jsem, že je nevhodná, jelikož nebyla jiná volba. Televizi nesleduji, alkohol nepiji, na internetu nevyhledávám reklamy s alkoholem, Jsem striktní abstinent, nesežeru na moncheri, nebo rumovou pralinku. Stejný přístup budu mít i k následujícím otázkám podobnýho charakteru

Navádí k alkoholismu jako řešení všedních problémů.

navádí lidi k chlastu když mají špatné dny

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

Ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

NE

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne :)

ne ani moc nevim o jakou jde

Ne nepříjde.

Ne nic

ne tato reklama je fakt supr !! ale do teď jsem o ní nevěděla

ne, jo to normální, i když přehnaná situace.

ne, líbí se mi nápad s odkazem na známý film.

ne, nic

ne, smutek zapíjí spousta lidí, tak proč to nedát do reklamy. Ti, kteří jsou odpůrci, si láhev stejně nekoupí.

Ne.

Ne.

Ne.

ne.

Ne.

Ne.

Ne.

ne. sagvan tofi si taky potrebuje vydelat a fernet stejne neni k piti

nejspíš ne

Nelíbí se mi, že prezentuje alkoholický nápoj jako něco co může vyřešit špatnou náladu.

není na ní nic neetického

Nepřijde mi vhodné nabádat lidi, aby při depresi vyhledali alkohol. Obvykle jsou zde i jiní "kamarádi".

nesnasim sagvana. a nemam rada, kdyz reklamy odkazuji na filmy, se kterymi nemaji nic spolecneho

Netuším o jaký spot jde

nevhodný jedině Sagvan Tofi :-)

nevidela som ju

nevím

nevím

nevim

nevím o co jde takže v pohodě

nevybavuji si ji

nevybavuji si ji

neznam

neznám ji

Neznám,takže nemohu posoudit..

nie

Ostře odmítám propagaci konzumace alkoholu obecně. Proto je taková reklama určitě neetická samou svou existencí.

podpora k alkoholu

podpora vybudování závislosti. Možnost řešení problémů alkoholem

podporuje alkohol jako kamaráda na kterého se člověk může obrátit v tížívé situaci=únikové chování, které by dětem mohlo učit špatnému přístupu alkoholu, otázka však je, do jaké míry přesně tuhletu informaci dítě nezískává už ze svého okolí (rozešla se s tebou=běž se opít, což není kolikrát špatná rada) a zda-li je vhodné tyto tendence podporovat celonárodně...

Podporuje nevěru (holka i ta druhá) Říká, že alkohol je kamarád Spojuje alkohol se štěstím (dělá dojem, že chlast vyřeší všechny problémy)

popisuje kladné vlastnosti alkoholu, to není vhodné, lidem pak bude připadat normální zapíjet problémy alkoholem

Považoval bych ji jako kandidáta na vysílání v pozdějších vysílacích časech. Duševně nevyzrálými jedinci může být špatně chápána.

Prezentace alkoholu jako kámoše a lék na špatný psychický stav.

Propagace alkoholu...jako by se bez něj člověk ani nemohl bavit

Propagace drogy. Sagvan Tofi.

Propagování alkoholu jako nejlepšího přítele, podpora polygamie a promiskuity

příliš velké přisuzování funkce "zázračného léku na všchny neduhy"

Přílišné zdůrazňování alkoholu jako nástroje, kterým se řeší problémy.

přirovnání alkoholu jako kamaráda

přirovnání alkoholu ke kamarádu do deště, když je vám mizerně je hrozné.

reklamu neznám, proto nemůžu odpovědět ani na ot.č.17, přes den se na televizi nedívám, večer jen občas, znám spíš reklamy, co běžely dřív, než jsem si pořídila děti :-) Chce to po mě zakliknout u ot.17, 19 a 21, jinak nelze odeslat dotazník, dávám tedy nevadí mi u všech tří, doplňte si podle sebe, já je opravdu neznám.

reklamuju alkohol ako sposob riešenia problemov ukaju

Sagvan Tofi, celkově vulgární

sexismus

slečny se chovají příliš sexy a z reklamy vyplývá, že problémy lze řešit alkoholem

snaží se zahnat deprese alkoholem, což je jistě neetické. Ale kdybych nad tím nepřemýšlel, tak mě to ani nenapadne. Běžná životní situace.

srovnání berentzena jako kamaráda

stupidní nápad

ta první bloncka je divně namalovaná

Tato reklama nebuduje značce moc dobrou tvář. Spíše říká: "máš depku? Ožer se! A je jedno čím, třeba Fernetem."

tu reklamu neznám

tvrzení, že alkohol tě podrží líp jak kámoši

Upínat se na alkohol jako kamaráda v případě problémů je úplně nevhodné, zvlášť pro mládež, která z toho může pochopit, že alkohol je jediným možným řešením problémů a pokaždé, když nějaký problém budou mít, tak místo, aby ho řešili, tak sahnou okamžitě po skleničce.

vadí mi tam pobuda Sagvan

Vadí mi že je propagován alkohol jako východisko ze špatné nálady nebo situace.

Vidím v ní nevhodné "poučení" "Nedaří se ti? Tak jdi pít"

vůbec tu reklamu neznám

Vyjádření, že je alkohol kamrád do deště.

Z reklamy přímo vyplývá, že alkohol je pomocníkem na deprese a životní těžkosti...

za neetické může být někým považován alkohol v pozici "kámoše", mně to nijak nepohoršuje. jo, a pak "rozejde se s váma holka, i ta druhá" - už vidím pěnící feministky :)

Zbytečné shazování běžných hodnot ( věrnost kamarádství..), bohužel dost lidí si možná myslí, že Berentzen vše vyřeší - na nesevědomého, popř. utrápeného člověka slušné podsouvání názorů jiných.

že alkohol je považovaný za kamaráta

že by mi měl alkohol pomoct od špatné nálady

Že jen alkoholem se dají řešit většina problémů a přitom to tak neni, vždy to jde vyřešit i jinak než alkoholem.

19. FERNET 8000 - Jaký je Váš názor na tuto reklamu? http://www.youtube.com/watch?v=ld99BTFTO7Q

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevadí mi13366,5 %66,5 %  
líbí se mi4422 %22 %  
přijde mi nevhodná2311,5 %11,5 %  

Graf

20. FERNET 8000 - Připadá Vám na této reklamě něco neetického či nepřiměřeného?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

i když mi nevadí příjde mi jako blbě zvolená reklama při tomhle sportu se pít alkohol asi rozhodně nedá kdyby nebyla nakonci ukázána flaška nešlo by poznat že je to na alkohol ale reklama na medvidky ( a to by bylo vhodnější)

...

...

00

absolutně ne, naopak, přijde mi milá

Aktérky vypadají velmi mladě a lahev Fernetu v zorbakouli by jim nadělala pěknou paseku:-)

ani ne

ani ne

ani ne

Ani ne, jen to může ovlivnit některé, že popíjet je vždy ohromná zábava, ale ukázka toho jak člověk může neg. dopadnout chybí.

ano - kombinace mladé lidi alkohol

ano, plýtvání gumovými medvídky!

Asi nepřiměřený věk aktérů, mohly v ní vystupovat starší osoby.

Bodejť by neblbly, když chlastaj.

celkem v pohodě

Celkově nechápu "nápad" s tou koulí. Ten nápad smíchat fernet s medvídkem není špatný. reklama však totální propadák.

dívky jsou moc mladé a děti si spojí alkohol se sladkostí

ee

herečky vypadají příliš mladě - může se zdát, že jsou i neplnoleté

infantilní, cílová skupina děti a adolescenti

je trapná

je v pohodě

jeto na fernet není to až tak přehnané

Každá reklama na alkohol je neetická.

kombinace medvídek (děti) a alkohol

Kombinace se sladkými bonbony může evokovat děti v tom, že se jedná o něco jiného než poměrně ostrý alkohol :)

Mladé holky nejsou vhodné pro kampaň na alkohol

Mladý věk na první pohled účastníku reklamy

moc mladé slečny

moc mladí lidé

možná spojení "sportu" a alkoholu

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

NE

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

Ne

ne

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne :)

ne (i když herečky by mohli působit starším dojmem, ale nepřijdou mi moc mladé = nezletilé)

ne ani moc nevim o jakou jde

Ne nepříjde, i když vim že tato reklama byla zakázána.

ne vůbec

Ne, ale kdybychom zabíhali do detailů, tak by neměli být na světě žádné reklamy na alkohol, neboť podporují jeho konzumaci.

ne, ale neoslovuje mě.

Ne, je pouze nudná.

ne, jen je úplně blbá

Ne, jen si nedokážu představit, že bych pila Ferneta a pak se koulela někde z kopce...:D

ne, nic

Ne.

Ne.

Ne.

ne.

Ne.

Ne. Jen je praštěná a hudba mi lezla na nervy, ale neetického na ni nic neshledávám.

nechápu proč bych si to měla koupit...nepochopila jsem asi záměr reklamy

nechapu slogan, ale jinak mi nevadi

nějak mi nepřirostla k srdci

nemám na ni názor

nepřipadá, nudná reklama...

nesouvisí moc s produktem

neutral

nevidela som ju

nevím

nevybavuju si ji

neznam

neznám

neznam

neznám ji

Nic mi na ní nepříjde neetickýho...

Ničím nezajímavá. Zase ale ukazuje něco jiného, než realitu. Bavit se jde i bez alkoholu.

nie

nie

Nízký věk aktérů, kteří ani zdaleka nepřipomínají dospělé lidi, ale spíše mladistvé ještě neplnoleté.

nízký věk slečen

no po takovým mejdanu v balónu si dát panáka a ještě s medvídkem, který vytřel všechen bordel z toho míče... nic moc. Ale celkově ta reklama není zajímavá, takže po druhé bych se na ní dívat nechtěl, protože je nudná.

opět netuším o kterou reklamu jde

opět velmi cílená na mladé lidi, která ve mě vzbuzuje pocit, že jedině s fernetem 8000 se lze bavit a zažít ztřeštěné věci...

Opět..propagace alkoholu jako jediného zdroje zábavy

po zábavě hned chlastat.

Propagace drogy.

Přímo nevhodné asi ne, ale z principu mi prostě vadí reklamy na alkohol a ne jen na něj...

Reklama se málo zaměřuje na výrobek samotný.

Reklama se mi nelíbí, nicméně není vyloženě nevhodná.

slabý nápad

spojení medvídku (spíše pro děti) s alkoholem by se mohlo jevit lákání mladých lidí, aby si koupili alkohol.

spojení s gumovým medvídkem

Spojuje alkohol se štěstím, přáteli. Hodně manipulativní k nespolečenským lidem s nedostatkem přátel. Vytváří dojem, že bez alkoholu se člověk nemůže bavit. Zobrazuje nadrealisticky krásný svět.

stejná odpověď jako v otázkce 18

Ty dívky v ní mi přijdou docela mladé...

vadí mi možnost napodobení, nevidím zorbing s poletujícími medvídky uvnitř za úplně bezpečný

Vše.

vůbec

vůbec tu reklamu neznám

vypadá to tak, že se holky bez chlastu neumí bavit

ze vzhledu akterék není dostatečně patrná jejich zletilost

Zřejmě reklama cílená na ženy, ovšem v tomto případě se to míjí účinkem. Kombinace alkoholu a gumových medvídků může být zajímavá maximálně pro puberťáky a to se domnívám, že by neměla být cílová skupina této reklamy.

že alkohol považujú že čisto tvoju vec

21. FERNET Lipno - Jaký je Váš názor na tuto reklamu? http://www.youtube.com/watch?v=77HJA9C6SXc

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevadí mi9748,5 %48,5 %  
líbí se mi8140,5 %40,5 %  
přijde mi nevhodná2211 %11 %  

Graf

22. FERNET Lipno - Připadá Vám na této reklamě něco neetického či nevhodného?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

...

00

ani ne

ani ne

ani ne

ano

ano

ano

ano

ano, formulace: v ideálním světě můžete ženu vypustit, přirovnání ženy k nafukovací panně

asi ani ne

asi ani ne, ale spousta zen ji bude povazovat za sovinistickou

Ba naopak, reklama se mi zdá povedená.

Celá reklama mě vytáčí :-) asi proto že jsem ženská ;-)

Dehonestuje již tak nízký pohled na manželství či partnerství. Žena není přece na obtíž, ale jako rovnocenný partner pro život!

diskriminace žen

Docela legrační.

ee

chování muže ke své manželce

I když se z této reklamy stal hit, tak hranice mezi tím, zda je tato reklama vhodná nebo ne, je velice tenká, protože slogan "v ideálním světě můžete ženu vypustit" není úplně etický vůči ženám. Naštěstí v tomto případě pomůže spojení "v ideálním světě", který si každý představuje jinak.

jestli někdo takhle vnímá ženu, je to smutné. Využívat takového vtípku vůči ženě mi přijde nešťastné.

Jsem žena, proto mi reklama přijde totatně netická. Né kvůli alkoholu, ale protože uráží ženy

Každá reklama na alkohol je neetická.

Mě jako muži se líbí a je tedy etická

Mě osobně ne, pro někoho to může být urážlivé..

Mírně zesměšňuje ženské pohlaví...

Mně ne, ale feministkám by mohlo.

Mně ne.

mohla by urážet ženy, ale i přesto mi přijde vtipná, oceňuji nápad

Možná by to feministkám mohlo vadit.

Mysogenní reklama, pobaví, ale může i urazit.

na první pohled prča,ael docela potupná jako pro ženu,

Nadšená z ní nejsem (trochu paušalizuje a naváží se do žen), ale na druhou stranu asi odráží i občasnou realitu a v podstatě je vtipná...

Naprosto úžasná, jedna z nejnápaditějších reklam co znám- a jsem žena.

ne

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

NE

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

Ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne :-) ale věřím, že někomu by mohlo

ne :)

ne ani moc nevim o jakou jde

Ne je vtipná

Ne nepříjde.

Ne, ačkoliv chápu že některým ženám může připadat sexistická.

Ne, dobrý nápad na reklamu

ne, je to vtipné, narozdíl od nepřirozené narážky na ženy z Berentzena...

ne, je velmi vtipná. Ale chápu, že to nejisté ženy může popuzovat.

ne, je vtipna

Ne, je vtipná.

Ne, je vtipná...:)

ne, je založena na skutečnosti

ne, nic

ne, pokud se bere s nadsázkou, je spíš vtipná, než nevhodná

ne, tahle mi přijde vtipná

Ne.

Ne.

ne.

Ne.

Ne. Pouze vyžaduje specifický smysl pro humor.

ne. super reklama

neetické vůči ženám

Neetické zobrazení ženy.

Nějak mi na tom nic nevadí..

nějak si nevybavuji, ale matně si vzpomínám, že měli reklamu i na Rapid nebo něco takového

Některé ženy by mohla urazit, ale myslím, že je pravdivá

některé ženy to může urazit, ale mně to přijde vtipné

nemám výhrady, jistý problém by mohlo představovat ženino chování, které je zbytečně "zvýrazněno"

nepoznam tu reklamu

nepřipadá (ovšem reklama na alkohol je podle mého názoru sama o sobě nevhodná)

Nepřipadá, ale reklama říká to, že tento druh alkoholu je hlavně pro muže.

nevidela som ju

nevím

nevybavuju si ji

neznam

neznam

neznám

neznam

neznám ji

nie

nikdy jsem jí neviděla takže mi to ani nepřijde

No, je to trochu drsnější útok na feministky, ale věřím, že za ten vtip to stálo.

opět netuším

Ponižuje ženu.

Ponižující pro ženy.

Propagace drogy.

přijde mi vtipná

Příliš machistická :)

Rekama je vtipná, je jasné, že cílovou skupinou jsou muži. Na druhou stranu je to však nevhodné vůdči ženám, ne každá je tak ukecaná a pořád si stěžuje.

reklamu neznám

sexistická

skvělá

Snaha o vtip za každou cenu, ovšem pánové to ocenili ;-)

Srovnávání rodiného života s alkoholem mi přijde opravdu přes čáru

stejná odpověď jako v otázkce 18 a 20

super!!

tak, muže v této reklamě chápu, taky bych měla chuť zbavit se připomínek tímto způsobem.., trochu nepřiměřená mi přijde ukázka nespokojené pindající ženy jako určitého prototypu (manželky, třeba..) . bohužel to asi odpovídá realitě, jinak by asi neměla tato reklama takovou odezvu.

to je snad jasné, ne?

uráží ženy

Vše.

vůbec tu reklamu neznám

vypustenie ženy

vzhledem k tomu že jsem muž, mi přijde tato reklama vtipná, ale uznávám, že se jedná o vyvyšování mužů nad ženami.

Z pohledu muže bezchybná :-))

Z pohledu muže mi přijde vtipná a trefná. Věřím ale, že ženám se nelíbí. :-)

zaměřena proti ženám

zase jen ukazuje, co si občas chlapi myslí...a naopak je originální a zábavná.

Zase řešení problémů alkoholem

znevažování žen

ženský asi nebudou moc šťastný - ale je to pravdivý:D

23. PILSNER URQUELL - Jaký je Váš názor na tuto billboardovou reklamu? http://cms.etika-reklamy-na-alkohol.webnode.cz/images/200000000-0201902796/Pilsner+Urquell.jpg

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevadí mi12060 %60 %  
líbí se mi5326,5 %26,5 %  
přijde mi nevhodná2713,5 %13,5 %  

Graf

24. PILSNER URQUELL - Připadá Vám na této billboardové reklamě něco neetického či nepřiměřeného?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

...

...

00

alkohol není správný směr

ani ne

ani ne

Ani ne.

ano

ano mluví se tam o cestování, nabádá podle me k alkoholu za volantem

Asi je to takové nabádání k pití piva i když se chystáte řídit.

billboard u silnic - snížená pozornost řidičů

Billboardy jsou vesměs u silnice..přijde mi to jako nabádání k alkoholu za volantem

Billboardy obecně nemám moc ráda.

Dávat alkohol do souvislosti s cestováním mi přijde nevhodné(zvlášť pokud je bilboard u dálnice)

e

Hezká fotka, jinak nezajímavé

je to reklama na pivo a pivo je v malých dávkách zdravé

Každá reklama na alkohol je neetická.

kdepak

ma nesrozumitelne slogany, co se nedaji zapamatovat. cela ta kampam i ostanti slogany, co k tomu byly, ale nevidím na ní žádnou neetičnost

možno niekto by si to mohol vysvetliť ako nabadanie na šoferovanie pod vplyvom alkoholu

Musí se brát s nadsázkou. Na druhou stranu je zde odkaz na: napivosrozumem.cz

může nabádat k řízení po požití

myslím, že tato reklama může vyvolat pocit, že alkohol za volantem není přijatelný. (speciálně u labilnějších jedinců a lidí, kteří ,,nečtou mezi řádky")

na silnici se reklama na pivo moc nehodí

nabáda vodičov k pitiu alkoholu

Naopak, propagace rozumného pití a filozofický podtext.

navádí řidiče k pití piva...

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

Ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

NE

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

Ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne :)

ne krom toho, ze bilboardy by se mely zakazat

Ne nepříjde.

Ne, dvojsmysly zaujmout.

ne, nic

Ne, nic mě nenapadá, proč by měla být závadná...

ne, pokud není člověk paraoidní a nehledá za každým slovíčkem návod jak se stát alkoholikem

Ne.

Ne.

Ne.

ne. přijde mi to jako úplně normální pseudohluboký kec, který se dává do všech reklam, nejen na alkohol :)

nedala bych ji k silnici...tam alkohol za volant nepatří

někdo to může pochopit, že nabádá na řízení pod vlivem alkoholu

nelibí se mi spojení alkoholu a cesty (za volantem)

Neměla by mít místo u silnice, nevhodně zvolená slova jakoby naváděla k pití za jízdy.

NENI TAM NIC NEETICKÝHO, CO FURT MÁŠ?!

Nevadí mi, nicméně, spojovat alkohol + cestování (bereme, že v autě) je při nejmenším zvláštní. Slogan by měl zřejmě být podaný jinak.

nevhodný slogan

nevidela som ju

nevybavuji si

neznám

neznam

neznám ji

Nic moc. A samozřejmě může nabádat řidiče k chlastání za volantem.

nie

Odvádí řidiče od řízení

Omlouvám se, ale reklamu jsem nepochopila.

Pití alkoholu při cestování mi nepřijde vhodné.

pivo rozumem asi není úplně ok

Podporuje alkohol za volantem

pokud je u dálnic tak ano

Pokud stojí u dálnice je nevhodná....opět blbě vymyšlený slogan.

Pořád to samé - je to reklama na návykovou látku, kterou alkohol bezpochyby je a vadí mi, že už i děti získávají dojem, že na to není nic špatného, nebo dokonce naopak.

Propagace drogy.

Přijde mi jako by pobízela řidiče k požití alkoholu před jízdou nebo během jízdy.

Připadá mi, že svádí řidiče k pití.

Reklama z kategorie "naprosto neutrální".

spíš ne

stejná odpověď jako v otázkce 18, 20 a 22

tak tuhle bych už zakázal. Alkohol za volantem nemá co dělat...

tato reklama už nepřiměřená je...v televizi by slogan byl v pořádku, ale ne na billboardech u dálnice.

To, co je napsáno velkými písmy se mi nelíbí... Nechápu, jak to přesně myslí

Trochu mi přijde, že z ní vyplývá, že pivo na cestu (třeba i za volant) je vhodné.

u Pilsnera to vždy byly zajímavé nápady, jelikož ví jak upoutat a mají na to prostředky, jedná se o vkusné a poutavé reklamy

udá směr alkoholika,ale já pivečko ráda.

Úplně ne, ale příště bych volila vhodnější slogany, které nebudou spojovat řízení s pitím alkoholu.

Veškeré reklamy od Pilsneru jsou K.R.Á.S.N.É., smysluplné, příjemně zpracované, jsou to jediné reklamy, na které se opravdu ráda podívám.

Vše.

vůbec ne

vůbec tu reklamu neznám

Výborné motto

Vychutnat cestu s dvanáctkou? Veselej vrah

Vzhledem k tomu, že nejspíš podobný billbord bude u silnice, tak mi to přijde jako nevhodné podporování popíjení za volantem, s čím absolutně nesouhlasím.

Zdá se mi nepříliš vhodné spojení reklamy se slovem cesta, evokuje to popíjení během řízení...

25. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena13869 %69 %  
muž 6231 %31 %  

Graf

26. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 25 let13266 %66 %  
25 - 45 let6130,5 %30,5 %  
nad 45 let73,5 %3,5 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

6. Víte, zda-li jde nějakým způsobem nevhodnou či neetickou reklamu zakázat?

  • odpověď ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi kladný, líbí se mi na otázku 1. Jaký máte vztah k reklamám?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 7. Víte kam se v takovém případě obrátit?

11. Jak vnímáte reklamu na alkoholické nápoje?

  • odpověď přijde mi nevhodná, měla by být zakázána:
    • 9.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi propagace alkoholu jako škodlivé látky na otázku 14. Co konkrétně Vám vadilo?

13. Setkali jste se někdy s reklamou na alkoholické nápoje, která Vám připadala neetická?

  • odpověď ano:
    • 5.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi klamavé informace na otázku 14. Co konkrétně Vám vadilo?
    • 5.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi nemravnost na otázku 14. Co konkrétně Vám vadilo?
    • 5.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevhodná doba či místo propagace na otázku 14. Co konkrétně Vám vadilo?
    • zobrazit další souvislosti
    • 5.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi propagace alkoholu jako škodlivé látky na otázku 14. Co konkrétně Vám vadilo?

15. Myslíte si, že by měla být reklama na alkoholické nápoje více regulována?

  • odpověď ano:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi přijde mi nevhodná, měla by být zakázána na otázku 11. Jak vnímáte reklamu na alkoholické nápoje?
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi propagace alkoholu jako škodlivé látky na otázku 14. Co konkrétně Vám vadilo?
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi omezení vysílacích časů v TV a rozhlase na otázku 16. Jakým způsobem?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi vše na otázku 16. Jakým způsobem?
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi zákaz sponzoringu na otázku 16. Jakým způsobem?

17. BERENTZEN - Jaký je Váš názor na tuto reklamu? http://www.youtube.com/watch?v=xNscdx4aZaU

  • odpověď přijde mi nevhodná:
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevhodná doba či místo propagace na otázku 14. Co konkrétně Vám vadilo?

24. PILSNER URQUELL - Připadá Vám na této billboardové reklamě něco neetického či nepřiměřeného?

  • odpověď ne:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 18. BERENTZEN - Připadá Vám na této reklamě něco neetického či nepřiměřeného?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaký máte vztah k reklamám?

2. Jaká reklama na Vás nejvíce působí?

3. Jak často sledujete TV?

4. Co nejčastěji děláte, když běží v TV reklamní spot?

5. Myslíte si, že se dnes často objevují neetické reklamy?

6. Víte, zda-li jde nějakým způsobem nevhodnou či neetickou reklamu zakázat?

7. Víte kam se v takovém případě obrátit?

9. Pijete alkohol?

10. Je podle Vás mezi pivem a "tvrdým" alkoholem rozdíl?

11. Jak vnímáte reklamu na alkoholické nápoje?

12. Kupujete si či ochutnáváte na základě reklamního doporučení alkoholické nápoje?

13. Setkali jste se někdy s reklamou na alkoholické nápoje, která Vám připadala neetická?

14. Co konkrétně Vám vadilo?

15. Myslíte si, že by měla být reklama na alkoholické nápoje více regulována?

16. Jakým způsobem?

17. BERENTZEN - Jaký je Váš názor na tuto reklamu? http://www.youtube.com/watch?v=xNscdx4aZaU

18. BERENTZEN - Připadá Vám na této reklamě něco neetického či nepřiměřeného?

19. FERNET 8000 - Jaký je Váš názor na tuto reklamu? http://www.youtube.com/watch?v=ld99BTFTO7Q

20. FERNET 8000 - Připadá Vám na této reklamě něco neetického či nepřiměřeného?

21. FERNET Lipno - Jaký je Váš názor na tuto reklamu? http://www.youtube.com/watch?v=77HJA9C6SXc

22. FERNET Lipno - Připadá Vám na této reklamě něco neetického či nevhodného?

23. PILSNER URQUELL - Jaký je Váš názor na tuto billboardovou reklamu? http://cms.etika-reklamy-na-alkohol.webnode.cz/images/200000000-0201902796/Pilsner+Urquell.jpg

24. PILSNER URQUELL - Připadá Vám na této billboardové reklamě něco neetického či nepřiměřeného?

25. Jaké je Vaše pohlaví?

26. Jaký je Váš věk?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaký máte vztah k reklamám?

2. Jaká reklama na Vás nejvíce působí?

3. Jak často sledujete TV?

4. Co nejčastěji děláte, když běží v TV reklamní spot?

5. Myslíte si, že se dnes často objevují neetické reklamy?

6. Víte, zda-li jde nějakým způsobem nevhodnou či neetickou reklamu zakázat?

7. Víte kam se v takovém případě obrátit?

9. Pijete alkohol?

10. Je podle Vás mezi pivem a "tvrdým" alkoholem rozdíl?

11. Jak vnímáte reklamu na alkoholické nápoje?

12. Kupujete si či ochutnáváte na základě reklamního doporučení alkoholické nápoje?

13. Setkali jste se někdy s reklamou na alkoholické nápoje, která Vám připadala neetická?

14. Co konkrétně Vám vadilo?

15. Myslíte si, že by měla být reklama na alkoholické nápoje více regulována?

16. Jakým způsobem?

17. BERENTZEN - Jaký je Váš názor na tuto reklamu? http://www.youtube.com/watch?v=xNscdx4aZaU

18. BERENTZEN - Připadá Vám na této reklamě něco neetického či nepřiměřeného?

19. FERNET 8000 - Jaký je Váš názor na tuto reklamu? http://www.youtube.com/watch?v=ld99BTFTO7Q

20. FERNET 8000 - Připadá Vám na této reklamě něco neetického či nepřiměřeného?

21. FERNET Lipno - Jaký je Váš názor na tuto reklamu? http://www.youtube.com/watch?v=77HJA9C6SXc

22. FERNET Lipno - Připadá Vám na této reklamě něco neetického či nevhodného?

23. PILSNER URQUELL - Jaký je Váš názor na tuto billboardovou reklamu? http://cms.etika-reklamy-na-alkohol.webnode.cz/images/200000000-0201902796/Pilsner+Urquell.jpg

24. PILSNER URQUELL - Připadá Vám na této billboardové reklamě něco neetického či nepřiměřeného?

25. Jaké je Vaše pohlaví?

26. Jaký je Váš věk?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Brunátová, M.Etika ve světě reklamy na alkohol (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://etika-ve-svete-reklamy-na-al.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.